Zo, ik ben ook even crea-bea geweest qua onderschrift en fotootjes...! Iggy, wel lekker hè, wandelen met het hele gezinnetje. Wij zijn gisteren ook naar het bos geweest (Lage Vuursche) en daarna even een pannekoek gegeten. Was echt héérlijk!
Leuke banner Mause! Het aantal berichten op 1 pagina is wel weinig zeg! Zo lijkt het net alsof je heel veel moet bijlezen. Moet wel even wennen hoor, avatar lukt nog niet.
Ff checken of ik nou weer kan posten. Net een heel gedoe gehad met mijn wachtwoord, maar dat lijkt weer opgelost te zijn...
Mooi, dat lukt dus. Alleen weer banner en avatar kwijt.... Mijn prive-inbox hier lijkt ook een puin, net alsof ik alle berichtjes nog niet heb gelezen.... Vanaaf als er nog tijd is zal ik proberen weer even echt te posten en iets bij te lezen. Ben net terug van vakantie, vandaar dat ik kilometers achter lig. Hopelijk is alles goed met jullie en de beebjes! liefs Noppie
married: je kunt ook instellen dat je 40 berichten per pagina krijgt. Dat heb ik ook gedaan, dan hoef ik niet zoveel te klikken
Uk waar doe ik dat dan. Ik vind de tekst in mijn onderschrift ook veel te groot maar daar is ook niets anders van te maken volgens mij. En mijn avatar lukt ook nog steeds niet. Ah Noppie daar ben je dan... toch gelukt dus.
Hier ook gelukt! @ noppie, welcome back meid! leuk gehad? @ Mieke, avatar doe je bij schermafbeelding en niet bij profielafbeelding oid, zat ik eerst ook mee te klooien.
Oh oke ga ik dat proberen, want die andere is wel gelukt en dat is idd bij schermafbeelding. >>> nee hoor hij geeft aan dat het uploaden is mislukt!!!:x >>> oh ik geloof dat ik iets geduldiger moest zijn hihihi
@eppie, oh lekker zeg dat Yannique zo goed geslapen heeft op de papfles!oeps ze had dus iets te snel haar fles leeg! Mooie avatarfoto!! @Daffie, oh heerlijk he los gaan bij een tuincentrum daar kon ik me altijd al dagen op verheugen! Wat voor loungeset hebben jullie gekocht? @Maka, nou nog even doorzetten en dan slaapt Vera vast ook wel door!! Oh je hebt griep gehad... (dat heb ik gemist geloof ik) Nou hopenlijk ben je snel weer helemaal opgeknapt! @Kuona, wat leuk zo'n 4 generatiefoto!! Hopenlijk krijg je binnenkort ook wat meer nachtrust... Wat een stoere knul!! @Miireii, mmm je been is dus een mooi kunstwerk geworden! Gelukkig heb je er geen last meer van! @Married, herkenbaar dat van die vrienden! Oh jij ook vrijdag op vakantie.. wij ook... ga morgen maar eens lijstje maken met alles wat mee moet, anders vergeet ik de helft. Waar gaan jullie naar toe? Wow omrollen wat knap van Thije!! @famVeenstra, wat een leuke foto! @Noppie! Leuke vakantie gehad? Zo hier ook een relax dagje, heerlijk zitten lezen, Josanne heeft veel met een "krakend" boekje gespeeld en manlief heeft alleen maar achter de laptop gezeten.
Hoi hoi, wij zijn ook weer terug van de verjaardag. Ze vond de kralenset erg leuk, dus we hebben een goede zet gedaan hihi. We hebben ondertussen ook even de benedenverdieping schoongemaakt en opgeruimd en nu moet ik alleen nog strijken, maar dat doe ik vanavond voor de TV Myrthe heeft overdag echt een probleem met slapen. Ze is af en toe doodop, maar wil gewoon niet slapen en alleen maar bij mij of mijn man zitten....duidelijk een sprong in haar ontwikkeling hihi. Mijn man heeft haar net even toegesproken in bed dat ze echt even moet gaan slapen en niet zo lief naar hem moet lachen als hij dat zegt hahahahaha. Ze heeft wel geluisterd, want na 3 kwartier slaapt ze eindelijk.... Myrthe zit nu ook de hele dag haar lipjes over elkaar heen te halen, erg grappig gezicht. Axioma; we hebben een hoekbank met tafeltje gekocht, kunnen allebie aan één kant lekker liggen dan haha. Maar als ik het weer nu buiten zie, zit ik binnen het beste! Eppie; we kunnen niet altijd smijten met geld hoor hihi, maar vakantiegeld is altijd leuk om uit te geven. De gemeente Amsterdam was weer gul voor mijn man Ga maar eens even koken, tot straks
@familieveenstra: wat een mooie foto van Martijn. @Married: dan ga je ineens merken dat je toch een andere leven hebt gekregen dan je vrienden he? Ik trek nu meestal meer naar vrienden toe die ook kinderen hebben. Klinkt lekker op vakantie gaan. Hoera voor Thije!! @Iggy: hebben de frietjes gesmaakt? @Mause: ook ik heb het idee dat Yannique in een sprongetje zit. Straks maar even de 'Oei ik groei' bijbel er op na slaan haha. @Noppie: welcome back meid! Hebben jullie een fijne vakantie gehad? @Axioma: waar gaan jullie naar toe op vakantie? @Daffie: wat vervelend dat Myrthe zich overdag zo moeilijk aan haar slaap kan overgeven. Halleluja voor de gemeente A'dam dan? X Esther
@ Mieke, zo te zien is het gelukt! @ Axioma, ow ik ben dus niet de enige die dat heeft met vrienden gelukkig. Wij gaan naar Oostenrijk, naar het huis van mijn schoonouders. En jullie? Heb idd een lijstje gemaakt, pfff . @ Daffie, heel herkenbaar dat niet willen slapen overdag! @ Eppie, ik merk idd ook dat veel meer met die vriendin uit Gouda omga nu, die heeft dus ook een kleintje en daardoor begrijp je elkaar gewoon beter. Nou, zo naar een surpriseparty, ff maar hoor en Thije gaat gewoon mee. Daarna zitten de uitjes voor dit weekend er gelukkig weer op! Morgenochtend een ochtend van het CB met allemaal nieuwbakken moeders, 3 weken geleden was dat voor het eerst en nu is dan de 2e bijeenkomst. Echt leuk om ervaringen uit te wisselen enzo. Dames, fijne zondagavond!
@married: veel plezier vanavond en morgenochtend. Wat zijn dat precies voor bijeenkomsten dan? X Esther
@Daffie, fijn dat jullie cadeautje in de smaak viel! Klinkt goed hoor jullie hoekbank.... mmm zwoele zomeravond lekker met n rose Zie t al helemaal voor me... past alleen nooit in onze tuin.. @Eppie, mmm Yannique bezig met een sprongetje.. succes! Wij gaan vrijdag tot en met maandag hebben we familieweekend (mn vader is 60 geworden) en daarna blijven jos en ik nog 6 dagen daar samen met mn ouders. We gaan naar Partij in Zuid Limburg.. www.hommerich.nl Zijn we al vaker geweest, heerlijk luxe huisjes met bad @Married, ja in t vriendengroepje van mn man zijn we de 1e die getrouwd zijn en de 1e met een kindje... dus ik merk wel dat je dan in een totaal andere fase van je leven zit (klink een beetje als een oud wijf maar goed) Ja zo'n lijstje is wel makkelijker, sinds de bevalling ben ik soms zo warrig als wat! Oh lekker Oosterijk!! Wij gaan naar zuidlimburg! Wat leuk zo'n bijeenkomst op t cb! Lijkt me wel leuk om andere mama's te leren kennen... hebben ze alleen niet hier op t cb zover ik weet... Heb net koekjes gebakken... hihi ben alle lekkere dingen aan t opmaken, heb me voor genomen om na de vakantie weer goed te gaan lijnen.. maar dan moeten er geen verleidingen meer in de kast staan!
@Maatje, klik op gebruikersintstellingen, bovenaan links, dan in t linkermenu handtekening aanpassen aanklikken en vervolgens je bannercode in t tekstvak plakken
mn mannetje ligt heerlijk te slapen, morgenmiddag naar CB voor zijn 2e prikjes patatjes waren heerlijk