Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Even een vraagje over vers fruit geven. Sinds een klein weekje krijgt ZOey een fruithapje. Die maak ik voor haar maar meestal is het te veel. 1 appel en 1 banaan. Dus de rest eet ik zelf op. Wel lekker natuurlijk maar wil graag het porsje in 2e verdelen. Zo in de koelkast laten staan wordt het snel bruin. Heeft iemand hier ervaring mee en een goede tip?

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Maatje; wij geven Myrthe een soort fruit, niet gemengd. Is precies genoeg voor één keer. Ik heb de eerste dagen ook teveel gemaakt en dan zette ik het in een potje in de koelkast. Ook al is het bruin, de smaak is prima hoor!! En Myrthe maakt het niet uit of het groen, geel of bruin is...daar gaat alles naar binnen hahahaha.

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik geef wel gemengd fruit, en ik doe het half om half. dus bijv: 1 appel en 1 peer mixen, verdelen, de ene helft eet ze op en de andere helft gaat in de koelkast voor de volgende dag

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ vakantie: wat een heerlijke plannetjes hebben jullie allemaal nog voor de boeg. Voor mij zit de vakantie er helaas al weer op.... Ook het einde van mijn verlof is in zicht... Bleeegghhh.

@ Daffie: en, hoeveel woog ze? Las hier gister in mijn baby-bijbel dat als de beebjes vaste voeding gaan krijgen, dat ze dan minder snel gaan aankomen. Had ik juist andersom verwacht...

@ Married: uit de berichten begrijp ik dat je een beetje gedoe hebt gehad met de vriendengroep van je man? Balen. Maar ja, alles verandert in het leven, ook vriendschappen I guess...

@ Axioma: Ebbie komt de laatste dagen ook ineens weer snachts... Dan weer om 04.00, dan om 03.00. Vannacht kwam ze om 04.50, maar toen heb ik haar weer goed ingestopt en geen flesje gegeven, want het ritme ging er totaal aan echt. Gelukkig is ze toen weer in slaap gevallen en heb ik haar pas om 07.50 een flesje hoeven geven... Ik zie dat dat bij jou ook is gelukt!

@ famveenstra: wij geven Ebbie op dit moment nog geen bijvoeding, ze krijgt alleen de Nutrilon. Wij wachten nog een paar weekjes.

@ Kuona: hahaha, Morris die in zijn sokken heeft gepoept, dat hebben we hier nog niet meegemaakt. Mooi dat zijn wondje nu goed geneest. Ben benieuwd wat de kinderchirurg zal zeggen morgen.

@ Mireii: oei, echt een gebroken nacht vannacht dus. Sterkte bij de tandarts. Ik moet ook weer vanmiddag!

Zo, even gauw een update over mezelf. De vakantie in Zoutelande was heerlijk. We hebben veel mooi weer gehad. We zijn regelmatig naar het strand geweest, dan lag Ebbie in de schaduw op een groot kleed bij het strandhokje. Ze kreeg dan vaak eerder de fles omdat het toch wel wat warm was. Ook hebben we veel in de enorme tuin bij ons huis gezeten. Ebbie lag dan lekker onder de bomen naar de blaadjes te turen. Verder lekker gebbq-ed en fikkie gestookt. Heerlijk.
    Nu we weer terug zijn is Ebbie niet echt in haar sas. Op vakantie kon ze echt zichzelf uren vermaken als ze buiten lag, maar hier weer binnen in de box, gaat ze toch al weer snel huilen. Of het is een sprongetje of het is weer de verandering ben ik bang. Vanmiddag gaat ze voor het eerst naar de gastouder, om 13.00.

Tijdens de vakantie is een vriend van vroeger ineens overleden. Hij had non-hodgekinlymfoom, maar de behandelingen leken begin dit jaar goed aan te slaan. Zo'n anderhalve week geleden ging het ineens goed mis. Er was geen redden meer aan en hij heeft uiteindelijk zelf euthanasie gepleegd door de morfineknop in te drukken. Eergister hadden we de crematie. Wat een drama. Zijn vriendin en zijn ouders..... Heel confronterend en verdrietig. Hij is de eerste in onze vriendenkring met zo'n ernstige ziekte en die het niet heeft overleefd.

Moet vanmiddag om 16.00 weer eens naar de tandarts. Ik heb besloten om (weer) naar een andere praktijk te gaan, want ik voelde me niet echt fijn in de praktijk waar ik begin dit jaar belandde. Vanmiddag is kennismaken en probleem bespreken. Ben benieuwd.

Ik heb nog geen banner en avatar enzo. Ben bang dat het nog eventjes zal duren, want mijn vriend heeft vanaaf vergadering en morgen tennistraining dus die heeft het even erg druk en kan mij niet gaan helpen nu....

5. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Thanks voor de adviesen.

Oja heb het geprobeert maar is denk ik niet goed gelukt krijg no steeds geen mail als er nieuwe berichten zijn. Beetje blond denk ik.

6. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Ik heb ook al zo'n problemen gehad met inloggen. Heb ook een nieuw wachtwoord aan moeten vragen en kon er daarna pas weer in. Heb dan ook niet alles teruggelezen, ga het nu weer bijhouden :)

Married, hier hebben ze bij het CB schijnbaar een site waar ook een soort forum is..... Moet toch eens achter die gegevens aan gaan. lijkt me wel leuk om met mama's uit de buurt te kunnen schrijven.

Noppie, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Zoutelande. Is wel minder terugkomen met zulk nieuws....
    Sterkte bij de tandarts!

Nou auto doet het weer, was een storing in de electronica waardoor hij op een beveiliging sprong en ik nog maar 80 km/u kon rijden..... Hij is gereset en doet hij het weer (of had ik dit al verteld???? ik weet het niet meer )

Zo, nu zal ik eens gaan kijken of ik mijn banner er weer onder krijg en de avatar.

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Daffie: Ben wel benieuwd hoeveel Myrthe nu weegt. Is ze veel aangekomen?

@Miireii: Wat een frustrerende nacht heb je achter de rug zeg! Hier een beetje hetzelfde verhaal met de babyfoon. Van mij hoeft hij niet persé op de kamer, ik hoor hem toch wel als hij gaat huilen. Maar mijn vriend heeft hem liever wel op de kamer. Ik heb hem nu zo afgesteld dat hij alleen aan gaat als hij wat harder geluid maakt (mopperen). Eerst ging hij echt bij elk zuchtje aan. Misschien is dat een idee? Of gaat dat niet bij die van jou?
    Hoe was het bij de tandarts? Spannend hoor, dat woensdag je beugel eruit mag!

@Noppie: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad op vakantie. Jullie hebben idd wel geluk gehad met het weer! Wie weet was dat het alweer voor deze zomer ;)
    Geconcoleerd met jullie vriend. Wat een naar verhaal!
    Succes bij de tandarts!

@Maatje: Dat moet je even opnieuw in je instellingen aangeven. Ik geloof bij opties ofzo.

@inloggen: Ik dacht al dat het aan mij lag, dat ik mijn wachtwoord was vergeten. Maar ik begrijp dat iedereen hier last van had.

@Angela: Fijn dat je auto het weer doet!

8. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

even in dubio.

7.30 eerste fles.
    8.00 slapen
    11.30 wakker geworden.
    11.45 potje fruit gehad.
    weg voor boodschappen bij action en poeisz.
    12.45 thuis.
    13.00 fles.

dus is het rond 5 uur weer fles tijd, maar wil proberen om hem om die tijd groente te geven en dan rond 6 uur half 7 een fles, zodat we de late (die we nu toch maar gaan geven) rond 10 uur ,half 11 kunnen geven.

zou iemand anders het ook zo doen, of eerst een fles geven en dan na de fles eens groente.

mocht van eht cb met groente beginnen.
    en weet helemaal niet meer hoe ik het met jildou gedaan heb toen der tijd

9. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    hèhè, wij zijn ook weer thuis.
    Vorige week is toch mijn auto vernield? ik kon hem vandaag weer ophalen bij de garage. 110 euro, dus valt op zich nog mee. ik was echt bang dat hij niet meer te repareren was.

Katie wil de laatste nachtjes ook niet meer doorslapen. Ik moet er steeds uit om haar haar fop te geven en laatst zelfs om 3 uur weer een nachtvoeding!
    Nu wil ze ook niet in haar bedje slapen, ze krijst alles bij elkaar. Komt misschien ook wel doordat we het weekend bij mijn ouders zijn geweest.

sorry, ik wilde meer reageren, maar ik ben zo moe. ik ga even liggen. tot de volgende keer!

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Married, wat knap dat thije kan omrollen! Leuk, die bijeenkomst op t cb. Ik zie bij de nagym ook wel meiden die pas bevallen zijn, maar meestal is t maar ff praten en dan aan de slag!

Axioma, was jij pas niet ook al naar een fam weekend geweest, of ben ik nu in de war met iemand anders? iig leuk!

Daffie, lijkt me wel erg veel dan idd, als Myrthe al 7kg zou zijn! Had je man zich met en zonder Myrthe gewogen of 'wist' ie wel hoeveel ie woog?!
    Jouw meisje is idd wel het doornroosje van het forum hoor! Heel relaxt!

Patriessie/Mieke, hoe was t zwemmen?

Iggy, suc6 met de prikjes!

Famveenstra, vervelend dat Martijn de laatste tijd wat slechter doorslaapt. Wij hebben t hier ook een week of 2 gehad met Vera en volgens mij is het wel normaal rond deze periode als ik t hier zo lees en (dus) maar tijdelijk. Want Vera slaapt nu sinds 3 nachten alweer door.

Kuona, ja idd, zo werkt het hier ook precies. maar sinds gisteren ben ik heel strikt een naar bed ritueel aan het volgen en gaat het alweer beter. Ze huilt dan nog wel ff, maar zakt heel snel weg. Gisteravond (altijd de moeilijkste slaaptijd) was ze zelfs helemaal stil en is in één keer gaan slapen! Weer van 22u-6u. Ik ben blij :D.
    helemaal niet raar dat je dat zei tegen je schoonzusje, HALLO 3 dagen na de bevalling. Belachelijk dat ze t niet begreep eigenlijk. Duidelijk gevalletje onbegrip!

Miireii, wat relaxt dat je beugel eruit gaat! Lekker hoor.
    Balen dat je niet kan slapen door de babyfoon. Ik heb Vera nog steeds naast ons bed staan hoor. Moet er niet aan denken dat als ik wakker wordt, dr niet ff snel kan checken ;)!

Maatje, je kan fruit ook invriezen. En ik dacht dat het sowieso beter is om in het begin maar 1 soort tegelijk te geven...?

He Noppie, welcome back! Heerlijke vakantie gehad zo te lezen, je hebt wel geweldig weer gehad ook!
    Gecondoleerd met de vriend. Lijkt me idd erg confronterend, sterkte.
    Succes bij de nieuwe tandarts!
    Kun je best zelf hoor, dat instellen, gewoon ff pielen en uitproberen onder 'gebruikersinstellingen'!

Angela, fijn dat de auto het weer doet!

Vrienden, veel van onze vrienden wonen niet erg in de buurt, dus echt wekelijks zien we ze niet. Maar ik moet zeggen dat ik wel voornamelijk naar de vrienden toetrek die ook kinderen hebben of er iig mee bezig zijn/voor open staan. We nemen Vera tot nu toe ook gewoon mee. Nog niet echt op onbegrip gestoten dus verder.

Vera heeft het trek/tril poppetje helemaal gevonden, zo grappig! Steeds hoor ik haar aan dat dingetje trekken.

Nou, ben zelf ook weer bijna helemaal opgeknapt. Heb al 2 tosti's op! En ik zit niet meer in mijn pyjama vandaag. Een voordeeltje van de buikgriep: zit nu weer lekker onder mijn begingewicht, 55kg nu geloof ik! Dus kon weer een oude spijkerbroek (die voor de zwangerschap al niet altijd paste) uit de kast halen en die zit heerlijk :D.

Verder ben ik (weer) bezig aan Vera's website.

11. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    #4911 Kuona, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    @Enna: Gelukkig vielen de kosten mee! Slaap ze!

@Maka: Wauw wat fijn dat Vera weer doorslaapt! Ik heb iedere avond weer hoop hoor! Wie weet slaapt hij vannacht wel door, haha! Eigenlijk ga ik er vanuit dat dit nog wel een paar maanden zo doorgaat, dan kan het alleen maar meevallen. Of tegen natuurlijk...stel je voor :$
    En mijn schoonzusje die kende maar één iemand met kleine kinderen en die ging er schijnbaar heel anders mee om. Heel erg gewoon van arm op arm enzo. Terwijl ik Morris, zeker in het begin, liever niet uit handen geef (nog steeds heb ik daar een beetje moeite mee) Daar was ze ook over gevallen. Ze had verwacht dat ze Morris gelijk vast had mogen houden en daar heeft ze best wel moeilijk over gedaan. Beetje jammer... Maar nu is het gelukkig weer allemaal goed en is ze een hele lieve tante.
    Fijn dat je weer aan de beterende hand bent trouwens! Heb je nog iets gemerkt aan je melkproductie terwijl je ziek was? Dat schijnt altijd wel invloed te hebben geloof ik.

En even nog een vraagje: Hebben jullie kindjes nog steeds echt van die volle plasluiers? Ze hebben eht altijd over 6 volle plasluiers per dag, maar daar komt Morris volgens mij niet aan. Ik verschoon hem wel minstens 6 keer en meestal heeft hij dan ook wel een plasje gedaan, maar om dan te zeggen dat het een 'volle' plasluier is...Ik heb namelijk het idee dat hij minder drinkt de laatste tijd. Aaaaaah die onzekerheid!!

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Kuona, ah die labeltjes gaat hij vanzelf leuk vinden :D
    Ja t lijkt er wel op he dat er veel februaribeebjes problemen hebben met slapen...
    Wat raar joh dat mensen erover vallen dat jij op tijd naar je bed wil na je bevalling. Tjonge!!
    Nou hopenlijk is de arts morgen positief over Morris zn wondje!
    Hier heeft Josanne vaak eerst een beetje stevige poep en daarna komt erg dunne poep!
    En oh hoe herkenbaar over t uit handen geven van de kleine, ik kan het ook erg moeilijk... altans bij bepaalde personen :D

@Daffie, hihi ben wel jaloers hoor op jouw lekkerslapende dochter :D
    en ben je nog naar t cb geweest?

@Miireii, nou groots gelijk hoor dat je vannacht de babyfoon uit laat... pff dat schiet natuurlijk ook niet op!
    Hopenlijk kun je vannacht wat meer slapen! Hoe was t bij de tandarts?

@Noppie, Fijn dat jullie vakantie zo goed bevallen is!! Wat heftig het overlijden van jullie vriend, gecondoleerd!
    Hoe was t bij de tandarts? Heb je bij deze een beter gevoel? En hoe vond Ebbie het bij de oppas?

@Angela, fijn dat je auto weer gemaakt is! Fijn he al die nieuwe electronica in de auto's!

@Inloggen, iedereen die bij t oude forum lid was moest een nieuw wachtwoord aanmaken!

@Enna, wat fijn dat de auto weer gemaakt kon worden! Tja 110 euro blijft een boel geld maar het natuurlijk nog veel duurder kunnen zijn!
    Ach en Katie ook al slaapproblemen... pff is voor jou niet gemakkelijk. Sterkte met de vermoeidheid!!

@Maka, goed geheugen heb jij zeg!! Ik ben inderdaad een 3 weken geleden met mn schoonfamilie een weekend weg geweest, en aankomend weekend dus met mijn familie.
    Inderdaad wel leuk, we hebben deze keer 4 huisjes en dat vind ik zelf wel prettiger dan met zn allen in 1 groot huis gepropt zitten!
    Fijn dat je weer opgeknapt bent!! Zo netjes hoor qua gewicht... hihi daar kan ik alleen van dromen :D

@plasluiers, tja hier zijn ze aardig vol maar ik verschoon alleen met de voeding, of ik moet tussendoor wat ruiken of voelen :D

Zo ff naar de stad gelopen en luiers gehaald voor de vakantie. En een beginnetje gemaakt met inpakken.
    Josanne was de afgelopen dagen erg wakker overdag, was echt geen probleem om haar actief bezig te houden! Maar vandaag slaapt ze om de haverklap... of ze komt weer in haar ouden ritme (en mag ik morgen nog vroeger mn bed uit) of ze is slaap aan t inhalen!?

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Anouk: dat komt echt door de 4 maanden periode, dat minder plassen. Ik heb het idee dat ze dan alles nodig hebben wat er in zit. Je zou als je je zorgen maakt een extra flesje kunnen geven, desnoods alleen een beetje water. Maar Ferry heeft dat ook gehad, duurde volgens mij een weekje (tijdens de 4 maanden sprong, denk ik tenminste, het is voor mij niet helemaal duidelijk welke sprong welke is ;) )
    Nu plast hij weer volop :D

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik ga straks even reageren op iedereen, maar ben even aan het koken...
    Myrthe was 64,5 cm en 6345 gram. Ligt dus ongeveer op het gemiddelde, lengte iets boven gemiddeld.
    Ze mocht ook beginnen met groente, dus meteen wortels gekocht, gekookt en onder de staafmixer gehouden en ze vond het heerlijk hihi. Heb voor morgen ook nog een portie. Ik heb het om 17:45 gegeven en daarna ging ze meteen heel lief slapen, heb ik nog nooit meegemaakt om deze tijd hahaha.

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Axioma: ziet er mooi uit waar jullie naar toe gaan op vakantie.
    Haha gaan alle kindjes nu ineens weer korter slapen?

@Married: dat is wel gezellig dan zo'n bijeenkomst. Ik ga eigenlijk alleen naar het CB als ik daar voor een afspraak heb, want het wegen is op woensdagmiddag, maar dan ben ik meestal aan het werk.

@Iggy: hoe was het met Levi op het CB?

@Daffie: en hoeveel woog Myrthe nu?
    Haha die kleine Myrthe is een schrokop dan wat fruit betreft?

@familieveenstra: nou ik dacht vanmorgen ook in de auto dat ik een jaar geleden dus al zwanger was en dat we op 16 juni positief getest hebben.
    Wat is dat dan toch met vriendschappen he?
    Heerlijk dat Martijn zo lekker kan lachen en soms de slappe lach heeft. Yannique lacht nog steeds zonder geluid.
    Ik geef Yannique nu nog geen fruit en groente. Ik begreep van mijn schoonzusje (die heeft een kleine) dat je beter eerst de groente kan geven en daarna de fles kan aanbieden!

@Kuona: pech dat het zusje van je vriend je bot vond toen je ze vroeg te vertekken. Ik had daar in mijn kraamweek ook geen behoefte aan hoor en ook duidelijk aangegeven dat we om 21 uur gingen rusten (stond ook op het kaartje). Gelukkig hielden de meeste er wel rekening mee. Op een gegeven moment had ik het zo gehad dat ik gewoon heb gezegd 2 dagen geen mensen over de vloer te hebben.
    Hoe was het bj de chirurg vandaag?
    Haha in zijn sokken gepoept! Die heb ik nog niet eerder gehoord?!
    Yannique heeft meestal wel volle luiers hoor.

@Soraya: goed hoor dat je de babyfoon uitlaat. Anders kom jezelf niet aan je rust toe.
    Hoe was het bij de tandarts? Spannend dat je beugel eruit mag woensdag.

@Noppie: mooi dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
    Hoe was het met Ebbie gegaan vanmiddag bij de gastouder? Vond je het moeilijk om haar weg te brengen?
    Bah wat naar van die vriend van jullie. Gecondoleerd nog meid.
    Hoe was je bezoekje aan de nieuwe tandarts?

@Angela: volgens mij had je niet verteld van je auto, wel van je laptop! Fijn dat je nu weer wat harder kan rijden.

@Enna: fijn dat je auto weer gemaakt is!

@Maka: wat lekker dat Vera zo goed geslapen heeft! Fijn dat je jezelf ook alweer veel beter voelt.

Nou denk dat mijn dametje echt wel een sprongetje heeft. Ze slaapt meer en drinkt echt slechter. Drinkt haar flesje niet leeg en komt dan ook weer eerder om te eten. Nu direct maar even kijken of ze rond 19 uur wil eten en dan kan ze voor de nacht nog wat drinken. Verder is ze wel lief en vrolijk hoor als ze wakker is.

X Esther

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    *klaagmodus aan *

manlief is momenteel bezig met een detachering bij een grote gemeente in nl voor 3 maanden. Maar het werk ligt hem niet, hij wordt er onzeker van, en ik heb nu al een week lang iemand die helemaal moe/gestresst en opgebrand thuis komt, en 's ochtends met zeer veel moeite er weer naar toe gaat.
    Dit zou eventeel uit gaan draaien op een vaste baan, maar als het zo doorgaat heb ik voor de 3 maanden die de opdracht duurt al een overspannen man...
    hopenlijk kan hij het loslaten en ontspannen tijdens de vakantie!
    pfff vind het echt heel moeilijk, ik zie wat eraan schort en waar hij tegen aan loopt, maar ik kan hem er niet mee helpen :(

*klaagmodus uit*

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Noppie; ja ik zou ook denken dat ze dan sneller aankomen ivm fruitsuikers enzo...ze vindt in ieder geval alles lekker gelukkig.
    Klinkt als een heerlijke vakantie :)
    Gecondoleerd, wat vreselijk zeg.

Kuona; Myrthe is in 3,5 week 525 gram aangekomen, netjes dus. Met haar gewicht net onder de gemiddelde lijn en met haar lengte erboven.

fam. veenstra; wij hebben dit schema....
    8:00-1ste fles
    9:30 fruit, daarna slapen
    12:00-2e fles, rond 14:00 slapen
    16:00-3e fles
    17:30 groente (vandaag voor het eerst) Handige tijd als ze straks mee gaan eten..., rond 18:00 slapen
    20:00-4e en laatste fles met rijstebloem, om 20:30 naar bed!

Enna; fijn dat de kosten meevielen met de auto.

Maka; hihi, doornroosje....klinkt grappig, maar gelukkig wordt ze wel wakker van de honger en niet alleen van haar prins :)

Myrthe verschoon ik voor elke fles en als ze gepoept heeft of heel vol voelt...ze plast wel goed.

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik ga eventjes niet reageren hoor, sorry meiden!

Bij de tandarts geweest, en alles was goed gelukkig.. beentje tandsteen verwijderd en verder was er niets aan de hand.

Ik moest trouwens van het CB gelijk ná de groentes een fles geven, omdat deze over een tijdje vervangen wordt. maar ik zie dat de meesten dat hier niet doen... vraag me eigenlijk af waarom niet?

Ik heb het eerder ook geprobeert om het niet te doen, maar Soraya heeft echt na een half uurtje alweer honger. die potjes vullen nog niet goed genoeg. vraag me af of jullie beebjes dat wel volhouden?

Sorry voor mijn korte berichtje hoor, kom morgen weer uitgebreid reageren. we moeten nog eten straks, beetje laat!!

liefs Mireille!

19. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

nou ik heb martijn rond half 5 een paar hapjes groente gegeven, toen hij de lepel zag wist hij al dat hij iets zou krijgen.
    de eerste happen gingen ook erg goed, maar na 5 happen had hij echt zoiets van NEE dit vind ik niet lekker, en heeft daarna ook niet meer gehad, toen ik thuis kwam heeft ie om half 6 de fles gehad, en toen op bed, want hij was zoooooo moe, maar wou dus niet slapen, heb hem opgehaald en hij voelde erg warm aan, lekker beneden in de box gespeeld, en heb hem rond 7 uur getempt, deze was 37,9 dus iets verhoging want normaal zit ie rond de 37,0 / 37,1
    weer op bed, maar nee hoor, heb hem nog 90 cc flesvoeding met nutrix gegeven en nu ligt ie heerlijk te slapen, ben benieuwd hoe het vanacht gaat.

iedereen een fijne avond.

20. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden:

Axioma: balen dat ze nu weer zo vroeg wakker word. Balen dat jeman zijn werk niet zo leuk vind, fijna vakantie al vast.

Patriesie: gezellig zwemmen met Mieke, was het leuk?

Anita: ik typ mijn berichtjes ook in Word vind dit ook het handigst en heb dan spellings controle

Leuk dat Martijn zich zo snel ontwikkelt, merk aan Fuad ook dat het een echte jongen is, Jasmin was altijd wel tevreden als de muziek mobiel boven haar draaide, Fuad speelt liever met de baby gym hier kan hij tegen aan rammen hij heeft het zelfs al 2 keer gepresteerd om de speeltjes er af te trekken.

Kuano: jakkie bij zijn sokken langs de poep.

Miiriie: balen van je nacht.

Noppie: wat vervelend nieuws van je vriend.

Enna: valt gelukkig mee met je auto,

Maka: 55 kilo gram wat een gewichtje. Grappig dat Vera zelf aan het poppetje trekt.

Kuano: het is wel normaal hoor dat ze niet altijd een volle plas luier hebben.

Daffie: dus de worteltjes was wel een succes. Heerlijk dat ze gelijk in slaap viel,

Miireiie: gelijk een fels na de groente, dat ze dan al weer trek heeft, het ene CB zegt dit en het andere weer dat, denk dat je gewoon je eigen gevoel moet volgen.

Vraagje:
    Ik moet woensdag eindelijk met Fuad naar de kinderarts, nu ben ik vorige week bij de Bioresunantie therapie geweest (alternatieve genees wijze) hier kwam uit dat hij allergisch is voor koemelk, Soya, varkensvlees, peer, sinaasappel en abrikoos. wat denk jullie moet ik dit vertellen aan de kinderarts of niet.
    Van de ene kant denk ik niet omdat artsen hier nooit zo voorstander van zijn, maar aan de andere kant denk ik straks wil ze bloedprikken of weer een of ander provocatie test doen om te kijken hoe hij op bepaalde voeding reageert zo komen artsen er achter waar kindjes allergisch voor zijn, hier heb ik dus geen zin in het gaat net een beetje goed met zijn nieuwe voeding?
    Zou graag jullie mening willen horen.

Vandaag al weer een gedoe gehad met de voeding, kon pas vandaag de verklaring voor dieetvoeding mij de HA ophalen, de apotheek wilde daarom zaterdag niet nog meer voeding bestellen, ik dacht dan zou het ook wel genoeg zijn tot maandag.
    Ben ik gisteren de bakjes aan het vullen voor het KDV, kom ik er achter dat ik nog maar voeding voor vandaag 2 uur had.
    Vanmorgen gelijk de apotheek gebeld, die hadden de voeding niet op voorraad, kon er dus pas morgen zijn,
    Toen het ziekenhuis gebeld zei wilden het met spoed voor me bestellen we konden het dan na 4 uur op halen vandaag, we hebben de voedingen al wat gerekt en gelukkig was de voeding er om 4 uur en had hij pas om 5 uur honger.
    PPPFF je doet dus 2 dagen met een potje voeding die 72 euro kost dat is dus 850 euro per maand belachelijk duur.

Fuad voelt zich al een stuk beter de buikkrampen en de winden zijn over en hij poept nu 1 keer per dag. i.p.v 6 keer per dag.
    De eczeem en de verkoudheid moeten we even afwachten dit kan wel 4 weken duren voor het over is.

Deel Deze Pagina