Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Zoooooooooow! Heb eindelijk alles n btje ingesteld en kan gaan lezen. Jammer dat alles dat is geschreven tijdens mn mini-vakantie alweer weg is! :(
    Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar een ticker is hetzelfde als een banner...

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou hier iedere luier een beste plasluier hoor...

levi moest vandaag voor de 2e keer prikjes en hij was zo stoer, gaf even een gilletje en brabbelde vrolijk verder, goh zegt die vrouw hij brabbelt wel veel, ze ging hem onderzoeken en zijn ogen zochten ons en daar kwamen de brabbelverhalen weer hihihi ze moest er erg om lachen....
    hij woog nu 5460gram en was 61 cm lang!!! was erg netjes zeiden ze

vanmiddag heeft ie een uurtje of anderhalf op mijn borst liggen slapen, hij was erg hangerig en net lekker flesje op en hem in zijn bedje gestopt en hem in slaap gezongen

3. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Axioma: Ja ik heb het bij bepaalde personen ook meer dan bij andere. Bij mijn ouders en broers vind ik het makkelijker dan bij mijn vriends familie. Alhoewel ik mijn ouders op het moment ook een beetje vervelend begin te vinden. Zo gauw ik daar de deur binnen kom plukken ze hem het liefst gelijk uit de maxicosi. Heel aandoenlijk natuurlijk dat ze zo gek op hem zijn, maar dat gepluk... En ik vind het moeilijk om dat aan te geven omdat ik zelf echt gek op mijn ouders ben.
    Wat vervelend dat je man het zo zwaar heeft op het moment! Ik weet hoe het is om met zware tegenzin naar je werk te gaan :(. Ik hoop voor jullie dat hij het volgende week even los kan laten.

@Daffie: Wat fijn dat Myrthe zo goed gegroeid is. En dan heeft papa toch iets niet helemaal goed gedaan op de weegschaal ;)

@Eppie: We moeten morgen naar de chirurg, dus dan laat ik weten hoe het was. En Yannique dus een sprongetje, succes ermee!

@Martientje: Ik zou het wel aangeven bij de kinderarts hoor! Wie weet staat ze er wel open voor. En verder kan ze er weinig van zeggen toch?
    Wel stom van die apotheek dat ze niet meer wilden bestellen. Waarom is die voeding eigenlijk zo ontzettend duur?
    Super dat het al begint te werken!

@Iggy: Stoere vent heb je hoor! En weer lekker gegroeid dus.

Hier is Morris weer lekker van slag. Zijn sprongetjes huiltje was er vandaag weer. Ik weet niet of het ook echt een sprongetje is, want dat zou wel snel zijn. Maar ondertussen is het wel duidelijk dat hij dan niet lekker in zijn vel zit. Hij slaapt nu eindelijk, maar dat kostte wel veel moeite! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Iedere avond zeg ik tegen hem: Tot morgenvroeg 7 uur! Maar tot nu toe heeft het nog niet geholpen ;) Misschien moet ik een wekker bij hem op de kamer zetten. :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ben er weer maar ook weer zo weg. Ben echt heel moe en ga hierna naar bed toe. Ondanks dat Boaz vannacht heeft doorgeslapen, jaja, was ik dus wel wakker vannacht. Had flinke stuwing dus stond vannacht lekker boven de wastafel mijn tiet leeg te knijpen/masseren, zucht.

Het babyzwemmen met Patriessie en Keano was echt super leuk. We gaan lekker iedere week. De kleintjes vonden het volgens mij ook erg leuk. En een bijkomend voordeeltje, zo leren we weer de kinderliedjes hihi want dat ben ik toch echt allemaal wel kwijt hoor.

Boaz en Keano waren nog maar net aangekleed en in de maxicosi gelegd of de oogjes gingen al dicht, zo moe en rozig waren ze, hihi, schattig hoor.

Heb 2 foto's, 1 van voor het zwemmen (beetje beslagen) en 1 van na het zwemmen.

Sorry dat ik vandaag niet reageer maar geen puf voor.
    Alleen nog even dit...

Noppie, wat erg van jullie vriend zeg, zo jong en dan zo ziek.
    Wat is het toch een nare rot ziekte. Deze vorm werd in '99 dus ook bij mijn vader geconstateerd. Gelukkig is hij er toen wel van genezen. Sterkte met het verlies.

Martine, fijn dat Fuad goed reageert op die peper dure voeding.
    Ik zou het wel zeggen tegen de KA woensdag, kijken wat ze zeggen en of ze er iets mee gaan doen. Gelukkig kon het zkhs nog voeding bestellen.

Zo nu nog even de fotootjes en dan naar bedje, slaap lekker en tot morgen. Dan ben ik er ook weer weinig. We moeten naar de boekhouder in de middag, bah bah!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    En uitgeteld na het zwemmen!
    Als je op de foto klikt wordt deze vergroot geloof ik.

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Mieke: Wat fijn dat Boaz doorgeslapen heeft. Nu jij nog ;) (En Morris)
    Wat een leuke foto's van de heren! Grappig, allebei dat Woezel en Pip Maxicosi ding, die heeft Morris ook en is hier een groot succes.

7. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Ik heb jullie teruggevonden op het nieuwe forum.
    Vandaag naar de kinderarts geweest met ons meisje. Ze is nog steeds goed bezig aan een inhaalbeweging qua gewicht en lengte.

Wél heeft ze een beetje eczeem en nu mag ze dus maar 1x per week meer in bad, terwijl dat voor haar zo puur genieten is.
    Morgen ook voor het eerst groentenpap... spannend !

Rest is voor later...
    knuffeltje aan alle mini-mensjes hier :p

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #4928 Arevinol, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Kuona, haha nee joh, dat niet doorslapen is maar tijdelijk (zegt deze mama die dat op een gegeven moment ook niet meer geloofde...)
    Voeding teruglopen, ik had dat idee wel op een gegeven moment. Ze wilde toen zo vaak drinken. Maar was misschien ook omdat ze constant naast me lag. Maar ze had wel gewoon evenveel plas en poepluiers. iig is de voeding nu weer prima hoor!
    Vera heeft ook niet altijd hele volle plasluiers hoor! Meestal 's morgens wel, zo'n hele dikke. Maar toevallig had ze vanmorgen helemaal niet zo'n opgezwollen luier, verbaasde me er al over. Ik tel ze eerlijk gezegd niet, maar ze heeft bij iedere voeding wel wat erin zitten.
    Dat minder/onrustig drinken komt door het sprongetje, hoort erbij meis!

Ik hebt t Oei ik Groei boek ook nog es erop nageslagen en wat blijkt...álles wijst op het 19 weken sprongetje! Dat sprongetje begint kennelijk al bij 14/15 weken en heeft zijn hoogtepunt (donderwolk) bij 17 weken. Jeetje, en ik maar denken dat dit nog iets extra's was (de 4 maanden dip??) en dat strax dan ook nog es dat sprongetje moest komen!
    Maar het niet doorslapen, onrustig eten, uitgeput raken en ergeren van moeders en alle nieuwe vermogens, klopt precies.

Maar goed, hier is de rust echt wedergekeerd :D. Vera was vandaag heel vrolijk en veel aan het spelen en vertellen (Húú'...húúú...huhh...hahh!). En het inslapen ging super. Na de laatste voeding ook weer direct in slaap gevallen.
    Ik denk ook wel dat het komt door de regelmaat. Omdat ik de laatste dagen helemaal niet met haar weg ben geweest, dus iedere dag is hetzelfde geweest.

Daffie, Myrthe is goed gegroeid dus! (maar dus geen 7kg zoals haar papa had gewogen ;))
    Haha, nee dat zou wat zijn als je man (de prins) haar iedere keer moest komen wakker zoenen!

Axioma, he vervelend van je man!
    Ik zit hier al 2 avonden alleen thuis. Gisteren moest vriendlief werken en alles ging mis bij de actie, dus was hij pas om 2230u thuis (eigenlijk uiterlijk 18u). En vandaag waren er weer grote problemen, en nu is ie nog steeds niet thuis. Blegh, ook niet erg gezellie zo.

Martine, whaha, Fuad heeft de speeltjes van de babygym afgetrokken, sterkte kerel!
    Ja, das idd lastig, reguliere artsen en alternatieve geneeswijzen. Maar sommigen staan er wel voor open, mijn HA is toevallig ook homeopaat (niet dat ik dat een voordeel vind, maar goed dat issie nu eenmaal).
    Maar krijg je die hele dure voeding dan wel vergoed, omdat je die niet door een reguliere arts hebt voorgeschreven gekregen? Ik zou dat iig wel navragen, voordat je strax zelf moet gaan bijbetalen! En in dat geval is het misschien wel verstandig om het er even over te hebben met de kinderarts...
    Succes iig, lijkt me een heel lastige situatie waarin jullie zitten. Maar ik weet zelf heel goed dat je (erg) allergisch ergens voor kunt zijn, terwijl de reguliere testen dat niet aantonen.
    Wel super zeg, dat Fuad zo snel reageert op goede voeding voor hem!

Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg als anderen Vera vasthouden. Ik heb haar de hele dag al vast, vind het wel lekker als iemand haar dan ff vermaakt en ik mijn handen vrij heb (zeker in die hangerige periode).
    Maar in principe heeft al het bezoek haar ook vastgehad als ze wilden. Soms vergat ik het, want sommige mensen durven het niet te vragen ofzo. En als er dan veel bezoek tegelijk was, is het natuurlijk ook niet prettig om iedere 5 minuten te wisselen. Maar verder heb ik er absoluut geen moeite mee en ook geen last gehad van opdringerige mensen.

Kuona, haha een wekker! Nou, zo raar is dat niet eigenlijk, want baby's schijnen rustig te worden van het getik (dat lijkt op mama's hartslag uit de baarmoeder).

Mieke, wat goed dat Boaz heeft doorgeslapen!!! Is dat de eerste keer?
    Maar vervelend dat jij dat dus niet kon, lastig als je zo'n last hebt van stuwing dan. Ik word daar niet wakker van.
    Leuk dat het zwemmen geslaagd was, leuke foto's!
    En slaap lekker vannacht!

Scoobje, een beetje eczeem? Wat is een beetje?
    Als t echt maar heel weinig is, zou ik haar gewoon in bad doen hoor, als ze dat zo heerlijk vindt, en dan lekker wat bepanthen creme erop! 1x per week is wel heel weinig!
    Succes met de groentepap!

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Eppie, ja tis daar ook erg mooi en luxe, hihi we zijn daar al iets van 6 keer geweest ofzo! Herkenbaar hoor, hier gaan de flessen ook niet leeg maar ze is verder wel redelijk vrolijk..

@Daffie, nou dat is dan prima! Ik dacht ook dat ze van fruit ed meer zouden aankomen... niet dus! Weer wat geleerd!

@FamVeenstra, en hoe is t gegaan vannacht?

@Martientje, zozo zn speeltjes van de mobiel af trekken... hihi een echte kerel :D
    Tja moeilijke kwestie of je het wel of niet moet vertellen. Maar inderdaad om het weer te gaan provoceren en Fuad weer andere voeding te geven lijkt me niet verstandig. Hij heeft al zoveel moeten wisselen.
    Zeg wat een gedoe met die voeding... gelukkig hebben jullie t toch gered!

@iggy, en heeft Levi vannacht nog last gehad van de prikjes?

@Kuona, hihi ik heb ook meer moeite met mn schoonfamilie, vooral mn schoonmoeder. Omdat zij perse wil dat Josanne naar haar kijkt of lacht.. en soms is ze gewoon moe en doet ze dat niet...Ik heb tijdens t familieweekend echt moeite moete doen om Josanne echt even aan iedereen te geven.
    Ja t zat me gisteren echt heel hoog dat hij er zo'n moeite mee heeft. Hij gaat van de week met een oudere collega van zn eigen werk praten... en die man is echt heel wijze man, dus misschien kan die hem wat handvatten geven?!
    Oh ja volgens mij zitten we allemaal in een sprongetje, al is dit de 1e keer dat ik het als zodanig herken! Hoe heeft Morris vannacht geslapen?

@Mieke, nou meid denk je wel goed aan jezelf!!
    Vervelend dat je zo'n last van stuwing had, tjonge kun je een keer doorslapen!?
    Leuk dat het babyzwemmen zo goed bevallen is!!
    Hihi die foto's!

@Scoobje, zozo dus jullie meisje groeit goed! Wat jammer dat ze zo weinig in bad mag! Misschien vervangen door masseren ofzo? dat is ook ontspannend!?
    Veel plezier met de groentehap ;)

@maka, fijn dat de rust bij jou weer terug is! Geniet ervan :D
    Ik heb gister ook ff t oei ik groeiboek gepakt en herkende veel!
    He das ook niet gezellig zoveel alleen zitten, hopenlijk is hij de komende avonden wel thuis!

Hier was het vannacht om 3 uur weer feest, met speentje en wat aandacht toch weer in slaap gevallen! Maar toen begon ze om 5 uur weer, dus ben er maar uit gegaan zodat mn man nog even kon slapen. Ben beneden met haar op de bank gaan zitten/liggen, en toen viel ze toch weer in slaap en ik ook :D
    Dus mooi 1,5 uur bijgeslapen!
    Ze wordt dus niet wakker van honger maar ze wil gewoon bij je zijn...

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Doornroosje is ook weer wakker hoor. Ik moet haar nu al een paar dagen wakker maken om 8:30 omdat ze anders gewoon doorslaapt en het hele schema in de war is hahahaha.
    Ze ligt nu weer lekker in de box te spelen en te brabbelen...

Mijn man en ik zien elkaar de komende 6 avonden niet....ik moet vandaag en in het weekend avonddient draaien en mijn man woensdag t/m vrijdag....Dat is wel een beetje minder.
    Gelukkig ga ik morgen meelopen op de recovery voor die andere baan. Hoop dat ik het wat vindt. Nadeel is wel dat ik vandaag avonddienst heb en dus pas rond 00:00 thuis ben en ik loop de ochtend mee vanaf 7:30...gaap gaap gaap...wordt zwaar hahaha. Maar goed, moet wat overhebben voor een neiuwe job ;)

11. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Goeiemorgen,
    Net katie naar het kdv gebracht, ze was lekker aan het kletsen in de wandelwagen! Zo leuk, ze herkent de juffen al. Je ziet gelijk haar oogjes oplichten. Ik vind het wel fijn dat ze het naar haar zin heeft daar, voel ik me niet zo slecht dat ik thuis zit en zij daar is!

@Noppie: fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Je had ook heerlijk weer!
    Gecondoleerd met je vriend.
    De oude oppas van Rob is vorige week overleden aan kanker. Donderdag is de uitvaart. Ik ga er niet heen, vind dat echt te moeilijk.

@Axioma: lastige situatie si dat met je man. je kan zo weinig doen om te helpen. Ik herken het wel van mijn man. Hopelijk kan hij zijn werk even van zich afzetten tijdens jullie vakantie!

@Mieke: leuke fotootjes van het babyzwemmen! Wij gaan zaterdag ook eindelijk babyzwemmen, Rob heeft het beloofd :)
    Hoe hebben jullie vannacht egslapen? Hopelijk had je nu geen last van stuwing. Knap irri dat Boaz eindelijk doorslaapt en jij niet.

@Scoobje: wat fijn dat het steeds beter gaat. Jammer dat ze maar 1 keer in bad mag. Van balneum heb je badolie voor een hele droge huid. Zou ze daarmee niet vaker mogen?

@Martientje: jeetje dat is echt dure voeidng zeg! Maar wel fijn dat hij het daarop goed doet. 6 x per dag poepen is ook niet leuk meer. Ik zou het gewoon vertellen, ook al gelooft hij er niet in. Jij wel en je kan je toch nog steeds houden aan dat voedingsadvies?

@groente en fruithapje: Katie krijgt 1 x per dag een hapje. Ik geef groente en fruit om en om. Dus eerst 3-4 dagen 1 soort fruit en dan 3-4 dagen groente, beetje afhankelijk van hoeveel ik gemaakt heb. Heb gisteren pompoen gemaakt, ben benieuwd wat ze ervan vind. Ik vond het erg vies smaken...
    Het hapje geef ik meestal ergens rond 16.00u. Ligt eraan hoe ze met haar voedingen zit. Gisteren ben ik er niet eens aan toe gekomen!

@plasluiers: hier soms hele volle en soms bijna niks. Als ze bijna niks geplast heeft geef ik altijd wat extra water in de fles erbij. Ruikt de luier bij jullie ook zo vies? Als ze pampers omheeft dat stinkt ze heel erg, bij kruidvatluiers veel minder. raar toch?

@Maka: ik merk ook bij Katie dat als ik een paar dagen gewoon thuis blijf, geen gekke dingen doe dat ze dan veel vrolijker is. Ik denk ook echt de regelmaat die ze dan heeft dat ze dat wel prettig vind.

Nou, ik ga maar eens wat doen hierzo. Katie is op het kdv, dus kan zoveel herrie maken als ik wil :D

12. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    oja, wat ik nog vragen wou. Volgens mijn moeder is Katie ene erg serieuse baby, ze lacht niet zo veel en ze kletst ook niet zo veel. Denken jullie dat ik me daar zorgen om moet maken, of zou dat vanzelf wel komen?
    Vanmorgen kletste ze wel en gisteren bij mijn schoonouders ook wel.

13. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    hoi meiden, heb ook het forum weer gevonden hoor!

effe checken of mijn banner nog gewoon als vanouds werkt

reageer later meer

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Enna: Niets om je zorgen over te maken hoor ;) Tim was ook niet zo'n lachebekje en kletskous zoals Lisa nu is op deze leeftijd ;)

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen dames!

De CB ochtend was erg leuk gistermorgen. Rest van de dag ook nog visite gehad en druk geweest.

Het draakje heeft zich gisteravond weer 2x omgerold, dus het was geen foutje zondag :D.

Hij heeft nu een beetje kleine kleertjes aan, al het goede spul heb ik namelijk al ingepakt of hangt nog te drogen om ingepakt te worden, haha

@ patriessie, lekker gezwommen gister? Ja dus lees ik bij Mieke, leuk hoor!

@ familieveenstra, leuk hoor dat Martijn zo lekker aan het pakken is. Hier nog geen diksap, groenten of andere dingen. Tot 6 mnd is het hier lekker saai alleen maar melk ;).

@ Kuona, ja bot of niet bot, jammer dan hoor. Ik heb een tijdje geleden precies zoiets gehad.. ik wilde gewoon slapen, maar iedereen bleef maar hangen, grrr.. Toen ben ik demonstratief naar boven gegaan en heeft mijn man zijn vrienden de deur uit gewerkt. Hij vond het ook bot van me, ach ja...
    Hier ook hele dunne poep, de ene keer erger dan de andere keer. Als hij poept, moet ik hem ook direct verschonen, anders gaat het boven en onder langs de luier.
    Plasluiers zijn hier nog wel goed vol volgens mij, maar ik herken je onzekerheid hoor!!! Bij elke poep zit ik me ook helemaal zorgen te maken of die wel normaal van substantie is bijvoorbeeld :( Trouwens, na de nacht heeft ie vaak geen super plasluier, volgens mij plast ie niet als ie slaapt ofzo?, haha

@ Miireii, succes met de 4-maanden sprong!
    Ik denk dat ik de babyfoon ook uit ga zetten 's nachts, ik hoor hem toch wel. En anders wordt ik alleen maar wakker bij elk kreuntje, de babyfoon licht dan ook op, dan lijkt het alsof het flitst in de kamer, heel irritant!
    Fijn dat het goed was bij de tandarts!

@ Noppie, jemig meid wat erg van die vriend zeg!!!
    Fijn dat jullie vakantie wel goed is bevallen.
    Succes met je gebit!

@ Angela, leuk zo'n CB-forum!

@ inloggen, ik moest ook een nieuw wachtwoord aanvragen, maar gelukkig werkt alles nu weer.

@ enna, welcome back! 110 euro valt idd wel mee, gelukkig maar.. maar toch, die vandalen moeten gewoon van je auto afblijven!!!
    Jij ook alweer een kennis verloren aan die k-ziekte dus :(.
    Hier ook een serieuzerd! Ik maakte me er ook zorgen om, maar wat blijkt, meneer lacht wel tegen zn oma's en papa, maar gewoon niet tegen mij :( Ik bent blijkbaar al zo gewoon, een onderdeel van het meubilair zeg maar. Ik moet echt alles uit de kast halen wil ie gaan lachen en mijn man hoeft maar halloo te zeggen en hij lacht! Grr.. echt heel veel brabbelen doet Thije ook niet. Ik zou me er geen zorgen om maken hoor meid.

@ Maka, heb je dat slangetje voor de Swing nog besteld? Zo nee: doe het maar niet! Ik ben er niet tevreden over, de zuigkracht is echt veel slechter dan wanneer je gewoon enkel kolft.
    Fijn dat Vera weer doorslaapt.
    Goed dat je je weer beter voelt.. en je spijkerbroek alweer past, top! Hier gaat het ook wel aardig met het gewicht, ben wellicht al (bijna) onder de 60, zal me morgen weer eens wegen.

@ Axioma, lukt het met inpakken?
    Vervelend dat je man het niet naar zn zin heeft op zijn werk! Ik heb dat zelf meegemaakt bij mijn vorige baan, ik was thuis echt heel erg depri en chaggie.. heb op een gegeven moment mn baan opgezegd en toen viel er echt een last van mn schouders.

@ Daffie, Myrthe lekker gegroeid dus, een lange dame hoor!
    Vervelend dat jij en je man zo langs elkaar heen werken momenteel. Maar ja, op den duur is het ntuurlijk alleen maar fijn als je die andere baan hebt.

@ martientje, fijn dat het beter gaat met Fuad! Wat een gedoe met die dure voeding zeg.

@ Iggy, wat een kleintje is Levi nog joh.. schattig! Fijn dat ie het zo goed doet na zn prikjes!

@ Mieke, aha daar ben je! Ik miste de die hard forummer al, haha
    Heb je echt zo'n last van je stuwing joh? Wat vervelend! Ik heb het 's ochtends wel, maar heb er 's nachts gelukkig geen last van (lig alleen niet lekker op mn buik), maar wellicht komt dat omdat mijn bortsen gewend zijn aan het doorslapen.
    Top dat het zwemmen zo leuk was! Hadden jullie elkaar al eens eerder ontmoet? Geweldige foto trouwens!

@Scoobje, fijn dat het beter gaat met Kaylee en ze lekker wat aan het inhalen is qua lengte en gewicht.
    1x per week in bad lijkt me wel wat weinig hoor?!.. Thije heeft momenteel ook een erg droge huid, maar wij gaan nog wel om de dag onder de douche of in bad. Ik smeer hem daarna in met Bepanthen Lotion.

Zo, ik ben eindelijk weer bij!

Ik mis trouwens wel een aantal dames hoor! Onder andere mijn beide buddy's: Dayenne en Iloiza.. ???

16. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Axioma: jeetje meid, je zit ook echt niet te wachten op zo'n gestresste man toch? Je kan hem er idd niet mee helpen, maar misschien wel in laten zien dat dit het ook niet echt is! Succes ermee meid.
    Is toch ook gezellig om samen met mama op de bank ik slaap te vallen?!

@Miireii: mooi dat alles goed was bij de tandarts.

@familieveenstra: goh wat vervelend dat Matrijn wat verhoging had. Voelt ie zich nu alweer wat beter?

@Martientje: haha is Fuad nu al baldadig tegen de babygym? Ik zou gewoon vertellen hoor dat je naar die therapie bent gweest. Het is jou kind en jij gaat met Fuad naar iemand toe waar jij je prettig bij voelt. wat de kinderarts er mee doet is dan aan hem.
    Wat een gedoe toch iedere keer met het bestellen van de voeding voor Fuad. Bij de apotheek weten ze toch ook dat je het echt wel komt ophalen. Tsssss, wat een domme mensen daar.

@Iggy: wat een stoere bink is Levi toch. Even gillen tijdens het prikje en daarna lekker verder kletsen. Heeft er er nog veel last van gehad?

@Kuona: ow daar heb ik dus ook een hekel aan he, als mensen Yannique meteen uit de cosi plukken en bij wijze van nog vergeten hallo tegen jou te zeggen. Mijn moeder heeft dat ook wel en die vergeet dan ook onze hond aan te halen. Dus dan zeg ik: eerst met Joepie kroelen en dan pas met Yannique!
    Hoe gaat het nu met Morris? Haha heeft het nog niet geholpen als je tegen hem zegt: tot morgen 7 uur!

@Mieke: lekker frusti he, als je zo'n last hebt van stuwing?
    Mooi dat het zwemmen gezellig was. Wat een schattige foto van de 2 mannetjes.
    Kinderliedjes moet ik me ook weer eens in verdiepen, dus je bent niet de enige hoor.

@Scoobje: wat vervelend dan voor jullie dat jullie meisje n og maar 1x per week in bad mag, als het voor haar zo ontspannend werkt.
    En hoe ging het eerste groente hapje?

@Maka: grappig toch dat het dan klopt wat in het 'Oei ik groei' boek staat he. Fijn dat bij jullie de rust weer is terug gekeerd.

@Daffie: dat je Doornroosje zelfs wakker moet maken?! Ik heb ook avonddienst vanavond en mag morgen weer om 9:30 gaan werken en daarna heb ik weekend. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden op de recovery!

@Enna: fijn he, dat Katie het naar haar zin heeft op het KDV! Dan vind ik het zelf ook makkelijker om Yannique weg te brengen. Vorige week woensdag heeft ze de hele dag geen kik gegeven!
    Haha grappig dat jij de pompoen vies vond smaken en dan moet Katie het wel eten ;)!
    Hoe gaat het met jou? En hoe is het met Rob? Is er al weer enig zicht op wanneer hij weer naar huis komt?
    Ik zou me geen zorgen maken over katie hoor. De ene dag lacht Yannique ook meer dan de andere dag en dat geldt ook voor het kletsen!

@Married: jou draakje ;) kan al goed draaien dan?
    Oh wat erg dat Thije niet naar mama wil lachen.
    Nu moet de swing zijn zuigkracht natuurlijk over 2 kolven verspreiden en dan is het eigenlijk wel logisch dat ie minder hard kolft. Daar is ie eigenlijk ook niet voor gemaakt toch?
    Nou je het zegt: heb Dayenne en Iloiza al lang niet meer op het forum gezien!

:DVannacht voor het eerst weer zonder bh geslapen en het was heerlijk. Voelt toch vrijer hoor zonder bh.
    Vanavond heb ik avonddienst, maar hoop dat het niet zo druk gaat worden als afgelopen vrijdagavond. Toen werden er echt een aantal mensen niet lekker en er was 1 iemand een hartinfarct aan het doormaken en door dat alles konden wel pas rond 20:30 gaan eten. Nou ja, ik zie wel wat de avond gaat brengen. Morgen nog een dagje werken en dan is het alweer weekend voor mij:p!

Zo ga me nu even oriënteren op diverse cateringbedrijven die ook BBQ's verzorgen. We willen op 5 juli na de doop van Yannique lekker gaan BBQ met zijn allen!

X Esther

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nou, hier was het weer feest hoor!

1 uur, half 4 en 7 uur....

IK HAAT SPRONGETJESSSSSS!! grrr...

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jemig dames, wat een sprongen allemaal zeg.. ik ben veels te gewend aan het doorslapen, ik hou mijn hart vast dus! Thije is iets jonger dan de meesten van jullie baby's, dus wellicht krijgen wij tijdens de vakantie een sprong? hmm..

De sfeer is hier op het werk overigens erg gezellig momenteel, collega’s lopen te ruziën. :( Ben blij dat ik vrijdag op vakantie ga, ga ik me eens beraden over mijn toekomst hier. Wilde eigenlijk toch extra ouderschapsverlof opnemen (een half jaar langer), maar wellicht kan ik beter eens verder gaan kijken.
    Maar... we willen op den duur graag een tweede kindje, dus ik loop dan wel de kans dat - mocht ik een andere baan hebben - mijn dan waarschijnlijk tijdelijke contract niet wordt verlengd. Nu zit ik safe met een vast contract. Lastig hoor.

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Miireii: vervelend ja er zoveel uit moeten 's nachts. Dat zijn we niet meer gewend he?

@Married: als je niet meer blij bent met je huidige baan, dan is het misschien beter om verder te kijken. Is toch niets aan als je niet op je plek zit?

X Esther

20. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daffie, jammer dat jullie elkaar weinig zien de komende dagen. Succes met te meelopen op de recovery!

@enna, fijn dat Katie het zo leuk vindt op t KDV! Voor jou ook wel prettig om eigen je eigen gang te kunnen gaan!
    Ben benieuwd of ze je pompoen lekker vind!
    Ik zou me er overigens maar niet druk over maken of Katie serieus is of niet... elk kind ontwikkeld zich anders!

@Married, hihi die Thije blijft rollen :D
    Hihi inpakken gaat goed hoor.
    Ja het is moeilijk als je t niet naar je zin hebt! Fijn dat jij de keuze hebt kunnen maken om te stoppen. mijn man zal het helaas nog 3 maanden vol moeten houden...
    Oh enne Josanne is ook al bezig met t sprongetje... en bijna even oud als Thije...
    Balen van je ruziende collega's moeilijk hoor om in zo'n sfeer te werken!
    Succes met nadenken tijdens je vakantie!!

@Eppie, je zegt precies hetgene wat ik hem gisterenavond heb verteld. Dat dit niet de plek voor hem is en dat als hij te lang zo doorgaat hij overspannen thuis zit. En hij was het eens met mijn argumenten...
    Hihi was ook erg lekker hoor tukken met mn meisje, ze heeft overdag sowieso moeite met zelf in slaap vallen, is toch makkelijker in mijn armen blijkbaar :D
    Zo heftige werkavond vrijdag dus! Nou hopenlijk heb je het vanavond rustiger!
    Leuk idee om met het dopen van Yannique te gaan bbq-en!!

@Miireii, hihi fijn he.... en dit is ook nog eens t langste sprongetje tot nu toe! aaah

hihi als ik Josanne op haar buik leg, trekt ze nu haar knietjes onder haar alsof ze wil gaan kruipen, ze komt geen cm verder en is erg gefrustreerd :D

Deel Deze Pagina