heeft jullie baby ook net naar de geboorte een droog huidje gehad met losse velletjes... beentjes en rest heb ik al ingeolied maar hoofdje en handjes mogen niet, wat hebben jullie daar aan gedaan?
Goedemorgen meiden! @ HJ: Ferry is idd ook nog schrikkerig. Hij maakte zichzelf er ook regelmatig wakker door. Wij zijn weer gaan inbakeren en het helpt heel goed! Het strakke instoppen is niet genoeg, want meneertje trapt ALTIJD de dekens van zich af. We hebben hem nu ook in een slaapzakje liggen, dan wordt hij tenminste niet koud Maar ik ben het wel met je eens, hij wil wel heel veel bij ons zijn. Als hij honger krijgt gaat hij gelijk heel hard huilen. Ik denk dat dat zo is, omdat hij in een ziekenhuis een kamertje ver van de verpleging had en hij dus heel lang en hard moest huilen om eten te krijgen Ik ben trouwens nu niet meer aan het in slaap wiegen. Dat deden we wel hoor, maar bij het inbakeren is dat dus niet meer nodig. Zo doe ik het nu: - wakker worden - verschonen - flesje erin (krijst al tijdens wakker worden en verschonen) - boeren - op mijn buik even uitbuiken en knuffelen - overdag gaan we nog even spelen, 's nachts gaan we nu weer inbakeren - naar bed Ferry krijgt zijn speen niet als hij naar bed gaat. Hij krijgt hem alleen om even te foppen voor het eten en als hij na het eten nog zuigbehoefte krijgt. En in de kinderwagen wil hij hem ook. Gelukkig niet in bed. Ik blijf het een beetje gek vinden dat jij ook Ellen heet. Dan zie ik onder jouw berichtjes steeds mijn naam staan @ Waxientje: oh jee, dat klinkt niet best. Ben je al geweest? @ Iloiza: Ferry vindt de kinderwagen ook lekker om in te slapen. Maar oh wee als we stil staan Dan laat hij wel eventjes van zich horen En mooi is dat he? Dat ze zonder huilen met open ogen in bed liggen. Meestal valt Ferry daarna in een diepe slaap @ Sonya: Hier ook weinig slaap hoor... Dat vind ik best wel pittig, want ik ben altijd erg aan mijn slaap gehecht. Ik heb normaal ook echt wel 9 á 10 uur nodig. Maar ik mag nu al blij zijn als ik de helft red @ krampjes: Ik gebruik nu ook Cinababy. Ben benieuwd wanneer het echt gaat werken. Gisteren heeft Ferry de hele box ondergepoept... Dit was voor de Cinababy hoor, maar ik was zo blij voor hem! Daarna was hij heerlijk rustig @ Iggy: Wat goed dat Levi alweer boven zijn geboortegewicht zit! En leuk is dat wandelen he? Dat gaan wij vandaag ook weer doen, want het is prachtig weer! Wij hebben ook 1 hond die precies zo doet als jullie Lucky! Mooi om te zien he?! Onze andere hond vindt het allemaal wel best @ Dinky: welkom bij de mama's! Jeetje wat slaapt Lisanne al goed door zeg En ook al zo goed gegroeid @ Deesje: Ik heb Ferry van de week eens in het wippertje gezet. Hij vond het maar niets dus die blijft nog even in de kast En in het boekje van het CB staat dat je liever geen wippertje moet gebruiken :
@Dinkie: je kunt soms weinig doen op een dag met zo'n kleintje idd, maar dat neem ik zeker voor lief ! @HJ: leuk dat het met Lex en Midas goed gaat . @Waxientje: lijkt me gewoon nog het vloeien van na de bevalling hoor! Je hebt toch een wond (ook al is je placenta operatief verwijderd) en dat heeft 6 tot 8 weken de tijd nodig om te genezen. Mijn VK zei dat ik niet mest schrikken als ik ineens weer ging vloeien, ook al leek het te zijn gestopt! Je hoeft je geen zorgen te maken. @Iloiza: misschien maar goed dat je de tussen-haakjes- dingen dan maar even niet gezegd hebt toch ? Als je dan even je dag niet heb, komt het er vaak anders uit dan je bedoeld! : heb dat hier met Yannique ook al een paar gehad: ga ik kijken of ze lekker ligt te slapen en dan ligt mevrouwtje een beetje rond te kijken! @Sonya: bij ons is Yannique ook bij papa bijgeschreven voor de uitvaartverzekering. Je wil er idd niet over denken, maar het hoort er helaas allemaal bij. Het blijkt ook beter te zijn om je kindje wakker in bed te leggen. @Iggy: klinkt allemaal goed dan en Levi is ook al goed gegroeid! : zie je hond al tegen de paal aan lopen! Yannique is ook helemaal verveld hoor. Wij smeren haar iedere dag na het wassen/badderen ook in met olie. Je hebt van Zwitsal ook een creme speciaal voor de droge huid. @Dinky: welkom hier hoor! Nog gefeliciteerd met jullie dochter Lisanne! Wat een schatje is ze trouwens ! @Deesje: wij zijn lekker in bed blijven liggen tot 10 uur! Lekker een beetje keuvelen met zijn drietjes. Zou niet goed zijn als je net heel trots achter de kinderwagen zou lopen. Gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag! Ik heb geen wipstoeltje, maar een doomooseat! Daar heeft ze pas 1x ingezeten, maar dat vond ze wel prima volgens mij. Wij gaan vanmiddag ook lekker even wandelen. Ik moet zeggen dat de regelmaat Yannique wel goed doet en dat ze daardoor ook minder onrustig is in haar bewegingen. Vanmorgen was ze weer iets te lang wakker en dan zie je haar meteen weer onrustig worden omdat ze eigenlijk heel moe is. Na het eten en wassen hebben we haar nu weer lekker op bed gelegd. Gisterenavond was ze niet wakker te krijgen en vannacht kwam ze iedere 3 uur. Zal er misschien wel bij horen nu je meer regelmaat gaat creëren?! Maar ik zie ze daardoor wel heel weinig, want probeer haar toch boven te laten slapen. Daar is het rustiger omdat ze dan minder prikkels krijgt. Voel me daar dan wel eens schuldig over en vraag me dan af of ik daarin wel een goede moeder ben ! Hoe ervaren jullie dat en heeft iemand van jullie nog tips ofzo? X Esther
Goeiemorgen meiden, Myrthe zit ook af en toe in haar wippertje hoor en vindt het prachtig. Ze mogen er geloof ik net als in de maxicosi alleen niet te lang in liggen. Iggy; Myrthe had ook echt een hele droge huid na de geboorte, lekker blijven smeren en ik heb weledaolie en die smeer ik wel op haar gezichtje en handen hoor.... Nu is ze al een stuk minder droog. Vanmorgen om half 10 was Myrthe flink aan het kreunen, dus ga bij haar wiegje kijken, ligt ze te slapen, maar een geur die er van de deken afkwam..... Man gewekt en gezegd..."ze moet in bad denk ik" Badje klaargezet en Myrthe uitgepakt (is net een kado'tje iedere dag, die inbakerdoek uitpakken haha)...het zat tot halverwege haar rug De lactulose doet echt heel goed zijn werk! Dus lekker in bad geweest en flesje gehad en nu slaapt ze weer als een roosje Oh ja, ze lachtte af en toe al wel een klein beetje, maar vanmorgen kreeg ik toch een hele andere lach te zien...haar mondhoeken gingen echt flink omhoog hihi en gelukkig zag papa het ook. Ik smold echt weg! Wat een geweldig lief gezicht... Fijne dag, geniet van het mooie weer! Daffie
@Eppie; je bent juist een goede moeder! Je probeert te doen wat het beste is voor je kindje, zoals wij allemaal... En met rust en regelmaat is helemaal niets mis. Ik merk ook dat Ik Myrthe veel minder zie als de eerste weken toen ik continu met haar rondliep. Maar ik zie ook nu na 5 dagen inbakeren en rust en regelmaat, dat ze heel erg tevreden is en als ze dan wakker is zo'n uurtje per keer, dat ze dan goed in haar vel zit en rustig is en lacht, dus geen zorgen maken...je doet het hartstikke goed! Dikke knuf Daffie
Dank jullie wel voor het welkom hier! Doet me erg goed. Ik heb mijn album bijgewerkt en wat fotootjes bij gezet . Wij hebben het wipstoeltje in de box staan en daar ligt Lisanne dan vaak even in. Wel in de platte stand trouwens. Ze vind dat wel fijn en zo kan ze ook met haar handje bij de muziekmobiel komen, die normaal gesproken te hoog zou hangen. Voor een droog huidje gebruiken we hier voor haar wangetjes en handjes een zalfje van zwitsal voor het droge huidje. Werkt heel goed en ze heeft er weinig last meer van. Op de rest van haar lijfje gebruik ik olie van zwitsal ook.
@Daffie: thanx voor je antwoord hoor. Soms begin je dan toch even aan jezelf te twijfelen en ben ik daarin toch een beetje onzeker. Wij halen het uurtje wakker zijn niet eens altijd. Als ze weer eerder begint te gapen, dan leg ik haar maar weer op bed. Heb vaak het idee dat het eten, verschonen en soms nog even knuffelen is en dat ze dan alweer naar bed gaat. Maar merk dus idd wel dat het beter is voor haar en heb zelf ook wel meer mijn handen vrij.' Daarin moet mijn zelfvertrouwen gewoon nog groeien denk ik! X Esther
Daffie : Leuk is dat lachen he? Zo vertelde ik dat Ferry maandag voor het eerst had gelachen, maar dat was een heel klein lachje. Toen heeft hij 3 dagen gehuild (sprongetje!) en vanmorgen toen papa thuis kwam van zijn nachtdienst en naar Ferry toe liep kreeg hij me toch een big smile! Helemaal met kuiltjes in zijn wangetjes Wat waren we trots, kreeg er tranen van in mijn ogen Rust en Regelmaat: helpt hier ook heel goed. Hij slaapt veel meer dan voorheen! Hij ligt nu in de box te slapen, daar is hij net in slaap gevallen. Ik ga hem zo toch maar in zijn bedje leggen. Dinky: wat een leuke foto's van Lisanne! En een mooie naam ook Esther: Ben je helemaal betoeterd! Slechte moeder.... nee joh, je wilt huis het beste voor je meisje! Ze moet al zoveel en ze leert zoveel nieuwe dingen, daar moet je wel lang en veel voor slapen. Zo groeit ze juist goed en kan haar ontwikkeling ook vooruit.
@Uk: jullie zijn ook allemaal schatten he? Ben trouwens samen met mijn man bezig om een mooie ticker te maken! Het begint al ergens op te lijken, maar we zijn nog niet klaar. Was een beetje jaloers op al die mooie tickers van iedereen ! X Ep
Hij is heel mooi geworden Eppie! Echt heel schattig, die eerste foto ziet er echt gezellig uit! Ik ga binnenkort nog een andere maken, ben ook niet helemaal tevreden
Hoi meiden, ben ik ook weer. Wat een pag. heb ik bij moeten lezen zeg. Heb zo'n druk weekend dat ik er maar niet aan toe kwam om te reageren, het bijlezen koste steeds veel tijd en dan riep Boaz weer of mijn vriendje, hihihi. Regelmaat: ik vind het eigenlijk best moeilijk om nu regelmaat te gaan toepassen. Boaz komt zo onregelmatig. Het enige aan regelmaat is dus idd, uit bedje, verschonen, eten geven, box/knuffelen en weer slapen. Ik heb wel die 2 boeken nu aangeschaft en moet echt tijd gaan vrij maken om eens te gaan zitten lezen. Wellicht kan ik daar toch veel info uithalen. Heb zo het idee dat wij maar wat aanrommelen en dat voelt toch niet helemaal goed. Ook al is Boaz best een tevreden baby (op z'n tijd) Maatje, heel veel sterkte voor jullie en voor Zoey. Ik moet echt even gaan opzoeken wat het RS virus nou precies inhoudt, maar het is dus vrij ernstig omdat Zoey opgenomen is. Dinky, welkom gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ik zal je op onze februari mama lijst plaatsen. Nou gister met mijn moeder wezen winkelen voor mijn verjaardagscadeau en ben goed geslaagd, een nieuwe paarse trenchcoat. We zijn van 10.30-14.30 op pad geweest en ik was echt bekaf, onderkantje werkte ook niet echt mee. Vriendje heeft opgepast en Boaz heeft hem flink bezig gehouden, hij heeft niets kunnen doen (wilde gaan werken). Boaz was niet in slaap te krijgen, dus 's mdidags toen ik er weer was was het weer goed (mama's kindje ) en heeft hij van 16-21.15 geslapen. Hij heeft nog nooit zo lang geslapen, werd er onrustig van hihi. Vandaag kraamviste gehad en ga nu wat huishouden doen. Sorry dat ik niet op jullie reageer
@Ukl: we hebben hem uiteindelijk gemaakt in power point en daarna verkleint bij Tickerclub.com. X Esther
De spruit is er uit lijst: December 2008: 09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm 15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm 24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm Januari 2009: 01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram 12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram 15 januari 2009?: Catwoman1985: Jayden Nelsino Don (34w) 2550 gr. 19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg) 20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram 22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie (38wk4dg) 3190 gram - 46 cm 26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram 26 januari 2009: Seyla: Silke Bénine (37wk) 3100 gram - 48 cm 27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram 27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm 27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm 28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg) 29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm 30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram 31 januari 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram Februari 2009: 01 februari 2009: Marijke76: Renske (39wk) 02 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm 03 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm 04 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram 04 februari 2009: jes1: Tristen (40wk) 3430 gram - 50 cm 05 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm 06 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4120 gram 06 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram 08 februari 2009: Dinky: Lisanne (41wk3dg) 3900 gram - 52 cm 09 februari 2009: Angela21: Dani (38wk2dg) 4025 gram 09 februari 2009: Waxientje: Fianne (Kirsten Sofie Anne) (38w4dg) 3910 gram - 51 cm 10 februari 2009: Maka123: Vera Jasmijn (40wk5dg) 3720 gram 10 februari 2009: Caro73: Jort (39wk4dg) 3740 gram 10 februari 2009: Suske13: Silje (40wk2dg) 3400 gram 11 februari 2009: Dayenne: Naomi Daya Anna (41wk4dg) 2970 gram - 50 cm 11 februari 2009: Mama van Stef (Twinkel): Tijs (40wk2dg) 3634 gram - 52 cm 11 februari 2009: Deesje80: Naomi Marcella (40w4dg) 3380 gram - 50 cm 11 februari 2009: Mieke8: Boaz Apollo (40wk) 3900 gram - 52 cm 13 februari 2009: Hummelke Sofie: Lili Rose (40wk2dg) 3140 gram - 48 cm 13 februari 2009: Kartouche: Nell, 4113 gram - 54 cm 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38w4dg) 3094 gram 14 februari 2009: Eppie25: Yannique (39wk2dg) 3340 gram 15 februari 2009: Angelicaatje: Jazzlyn Mikayla (41wk) 3810 gram - 52 cm 15 februari 2009: Noralien: Anne (40wk) xx gram - xx cm 16 februari 2009: Mirella25: Daniel (40wkn2dg) 3775 gram - 49 cm 16 februari 2009: Noppie: Ebbie Gail (39wkn4dg) 2880 gram 17 februari 2009: Golfola: Julian (38wk6dg) 3740 gram 17 februari 2009: Maatje: Zoey (40wk) 3570 gram - 50 cm 18 februari 2009: Riannechilly: Fabiënne (40wk4dg) 3040 gram - 48 cm 18 februari 2009: Chez dre: Samuël (40wk1dg) 3400 gram - 51 cm 19 februari 2009: Febr21: Devi (39wk5dg) 3440 gram 19 februari 2009: Axioma: Josanne (41wk1dg) 4210 gram 19 februari 2009: Jantie: Mikki Fay (40w5d) 3620 gram 19 februari 2009: Bbelly: Robin (39wk4dg) 3640 gram - 50 cm 19 februari 2009: Daantje07: Melody (39wk) 20 februari 2009: Marriedgirl: Thije (39wk5dg) 3980 gram - 52 cm 21 februari 2009: Tirtilisko: Batuhan (41wk2dg) 3560 gram - 53 cm 22 februari 2009: Dinkie1982: Sanne (40wk) 3480 gram - 52 cm 24 februari 2009: Wenniepenny: Ilse (41wk1dg) 4215 gram - 53 cm 27 februari 2009: Lot22: Jesse Keano (40wk1dg) 3910 gram - 54 cm Maart 2009: 3 maart 2009: Loeka: Tess (40wk5dg) 2950 gram - 50 cm 4 maart 2009: Karina82: Jade (41wk4dg) 3860 gram - 49 cm 6 maart 2009: Iggylover: Levi (41wk1dg) 3150 gram 7 maart 2009: Patriessie: Keano (41wk6dg) 3924 gram - 50 cm Jongens vs meisjes: ♂ 26 baby-boys geboren ♀ 37 baby-girls geboren http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
hoi dames, hier weer eindelijk een berichtje van mij, zat er de laatste dagen effe helemaal doorheen. de kleine deed niks anders als huilen. was zelf ook onderhand flink over de rooie ben nu gestart met meer regelmaat en de fijn-methode en dit werpt wel al zijn vruchten af ook moest ik van het consultatie bureau gaan beginnen met inbakeren dit vond ik echter zo zielig dat ik op zoek ben gegaan naar een andere optie kwam op internet een site tegen met een slaapzakje waar ze ook als een coconnetje inliggen maar minder strak als het inbakeren. werkt super hier voor de geintresseerden www.puckababy.nl echt een goede oplossing als je niet wil inbakeren ga nu even proberen op jullie te reageren groetjes mirella
@ Martine: heb de foto van Fuad's pukkeltjes gezien ja. De dochter van n vriendin van mij had t ook heel erg, maar dat was dus wel van de borstvoeding. Kan je dus eigenlijk niet helpen, maar ik hoop dat t gauw over zal zijn. @ Dayenne: toch typisch dat je vriend niks in thuishouden doet. Mijn vriend doet heel veel moet ik zeggen. Ik geloof toch dat ik wat dat betreft dan weer van geluk mag spreken. Ik zou alleen nog willen dat ie eens wat meer achter zijn kont zou opruimen.... Maar ja, je kan niet alles hebben I guess... @ Daffie: ik krijg binnen kort het boekje 'rust en regelmaat' van buren van mij die ooit n huilbaby hadden. Gister bleek dat we de verkeerde doek hadden gekocht: niet de Pacco Piccolo, maar n doek tot 8 weken, waarin ze nog niet zo heel strak ingebakerd liggen. Had ze zich zo weer uitgewurmd... Gisteravond in de draagzak kreeg ik haar wel stil en heeft ze op mijn buik liggen slapen. Kon ik eindelijk weer eens n beetje tv kijken. Vannacht ging het ook goed. Vanmorgen lag ze 20 minuten in de box en toen bij mijn vriend op de arm, kon ik nog ruim een uurtje slapen! Daarna gevoed en gedouched. Toen huilde ze weer toen we haar in bed legden. Maar na 8 minuten was het stil (yes!) en heeft ze een uur goed geslapen. Daarna weer gevoed en sliep ze vrijwel direct weer. Nou ja, we komen er wel. Hoelang mag je n baby nou eigenlijk achter elkaar ingebakerd laten liggen vraag ik me af? @ Waxientje: je kan nog 6-8 weken vloeien na de bevalling volgens mij. Soms wordt het weer erger als je meer gedaan hebt. Ik kreeg na 2 weken ineens weer heel erg naween en meer vloeien. Volgens de vlos kwam dat omdat dan je baarmoeder het laatste stukje terugtrekt achter je schaambeen. Na een dag ging het toen weer beter bij mij. Bel anders voor de zekerheid je vlos even als het nog niet over is. @ Iloiza: mooi dat Dyon zo lekker wakker en rustig in zijn wiegje lag. Ben hier ook altijd errug blij als Ebbie wakker en rustig is en een beetje om zich heen ligt te kijken! @ Iggy: hihihihi, moet eventjes lachen om jullie hond die tegen n paal liep omdat ie de baby in de gaten wilde houden, hihihihi. Onze Ebbie Gail was ook helemaal uitgedroogd en allemaal schilfertjes en velletjes op haar huidje. Gaat vanzelf over, ze vervellen eerst als n slangetje! Komt goed als ze genoeg voeding krijgen en die van jou krijgt meer dan genoeg lees ik net! Wij hebben alleen olie gedaan. Het is nu ze 1 maand oud is bijna over. @ Eppie: wat is jouw 'regelmaat-schema' dan precies? Mooie ticker hoor! Die van mij heeft mijn vriend gemaakt met aanwijzingen van feb, ik kan dat allemaal helemaal niet.... Ebbie Gail ligt eigenlijk ook altijd boven in de wieg te slapen hoor. Vandaag dus voor het eerst beneden in de box en na het wandelen in de wandelwagen, maar dat is dus allemaal tijdens 1 lange slaapsessie. Ik denk dat ze zich zo wel weer zal melden... @ Mieke: fijn dat je zo goed geslaagd bent voor je verjaardagscadeau en dat Boaz je vriend eens goed heeft bezig gehouden! @ Dinky: welkom hier, fijn dat je dochter het zo goed doet allemaal! Gisteravond kwam Ebbie voor het laatst om 22.00 en toen weer om 03.00 en vanmorgen om 07.00. Keurig dus. Daarna met mijn vriend mee naar beneden, heb ik nog even wat extra slaap kunnen pakken. Na het douchen was het bleren, maar binnen 10 minuten was toch uit zichzelf in slaap gevallen, yes! Geeft echt houvast dat 10-minuten-schema. Nu dus al meer dan 3 uur vast aan het slapen. Mijn zusje kwam en heeft haar na de laatste voeding van een uur of 12.00 eindelijk kunnen vasthouden. Maar toen viel ze dus wel in slaap. Tijdens de 2 eerdere bezoekjes van mijn zusje sliep Ebbie steeds in de wieg en wilde ik haar niet wekken. Mijn zusje dus helemaal blij vandaag!
voeding: hier echt een schrokkopje als ik jullie verhalen zo lees, mijn meneertje krijgt volgens mij echt teveel hij heeft 6 flessen van 165 lukt me echt nog niet om over te gaan naar 5 voeding . daffie: welke tijden heb jij ongeveer nu met vijf voedingen fles leegdrinken: hier moet ik bij meneer na 1 minuut voeden 2 minuut rust en dan weer 1 minuut voeden 2 rust en dan doordrinken anders doet meneer te lang over een fles en drinkt zijn fles niet leeg dit gaat nu wel goed doorslapen: ben echt jaloers op degene waar de kleine al goed doorslaapt,doe de late en nacht voeding zelf omdat me man dan vertrokken is. hier komt meneer echt om de vier uur voor de voeding. heb ook geen idee hoe ik kan zorgen dat hier meer tijd tussen komt iemand van jullie tips? tirtilsko: fijn dat het weer zo goed gaat met de kleine boertje laten: hier moet ik de kleine wel een boertje laten doen ook 's nachts anders gaat meneer niet slapen of word er wakker van eppie: had ook graag naar de beurs gegaan maar durfde dit nog niet aan ivm met de hele dag lopen na de keizersnede. zal wel lekker druk zijn geweest bemoeien van andere mensen: kan ik me hier ook ontzettend boos over maken. of dat ze met hem willen knuffelen als ie net in slaap wil vallen of al slaapt ontlasting: hier geen moeite mee, zo willen dat het een keer wat vaster werd, heb eigenlijk vanaf de bevalling al last van dunne poep dayenne: misschien is de slaapzak die ik in mijn vorige berichtje plaatste ook iets voor jullie, daar kan de kleine nog wel in met zijn armpjes bewegen maar niet bij het gezichtje komen verschonen: moet ik hier wel doen ook 's nachts, hij word zelfs wakker als ie een flinke plas of poepluier heeft en gaat dan ook niet meer slapen maatje: hoop dat het vlug beter gaat met de kleine meid. martientje: hier duurde het 1,5 week voor ik echt merkte dat de infacol werkte slapen: hier kan ik zelf niet doorslapen als de kleine wakker is, ik hoor echt alles dus laat manlief dan lekker liggen zolang ik het zelf nog vol houdt heb even globaal gereageerd op iedereen , groetjes mirella
Noppie, wat fijn dat die 10 min. gaan werken bij jullie zeg. Hier is dat ook al door iemand geadviseerd te doen. Maar mannetje is bij 1 kick al boven, hahaha. Ik kan het beter volhouden. Ebbie heeft dus een mooie nacht gemaakt, goed hoor! Mirella, Boaz is ook een klein vreetzakkie hoor! Drinkt ook heel gulzig, zo erg soms dat hij zich gewoon verslikt. Komt ook omdat ik denk ik gewoon veel melk heb en het in zijn mondje spuit en hij het niet kwijt kan of zo. Hier ook (gezonde) jaloezie hoor op de doorslaap baby's maar ja met bv lukt dat gewoon nog minder goed. En daarbij slaap ik ook nog eens heel licht en onrustig dus bij ieder geluidje word ik al wakker en denk dat het voedertijd is Infacol/cinababy: eigenlijk geven wij het alleen op een dag wanneer hij veel last heeft van krampjes, maar moet je het dus gedurende de hele week geven of zo? Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Hey meiden. Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Gisteren had ik een moeilijke dag alle emoties en vermoeidheid kwam er uit. Heb ook behoorlijk zitten huilen. Ze heeft buiten rs-virus ook nog een infectie is uit het bloedonderzoek gebleken. Ze heeft nu ook peneceline gekregen voor 5 dagen. Gisteren was tot nu toe haar ergste dag. Vanmorgen de kinderarts geweest en ging gelukkig de goede kant op met haar. Is sinds vandaag gelukkig ook weer van de zuurstof af. Helaas drink Zoey de fles nog maar zelf voor de helft leeg. Gaan even eten en dan vanavond voor het eerst thuis slapen. Vind het wel moeilijk om haar vannacht alleen te laten. Maar het leven van Justin moet wel normaal door gaan. Vind het wel moeilijk om de aandacht en zorg tussen hun goed te verdelen. Gaan nu alleen de school tijden naar haar toe en savonds als manlief thuis is gaat hij even. Kan hij haar ook even lekker de fles geven en knuffelen.
maatje::: is zeker niet niets je meisje achterlaten in het zhuis.. chedella heeft met 4 maanden ook het rs virus gehad.. je ziet ze dadelijk wel met de dag beter worden... zeker met de peneciline erbij.. heel veel sterkte en een dikke knuffel.. mieke:: mij is verteld cinababy ook op de dagen dat ze geen krampjes hebben het te geven... zo blijft het effect ook contineu. over slapen.. ik gebruik voor royenna een gewoone baby slaapzak..een klein maatje. ze pas er nog maar net in. dan leg ik haar in bedje ..heel strak het dekentje erover. dan een rolletje bij haar hoofd gemaakt van een handdoek. hier werkt het goed. zo voelt ze met haar hoofdje en handjes wat tegendruk.. zorgt voor meer geborgen heid... nu slaapt ze veel beter in haar bedje.. ik zal eens een foto plaatsen dan is het mischien wat duidelijker.