Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    jaah, ik heb het er in het begin ook erg moeilijk mee gehad. gelukkig waren de meiden hier heel lief voor me ;)

als ik nu in haar oogjes kijk, ben ik alles weer vergeten hahaha!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Heb me aangemeld.
    Misschien handig om onze bevallingslijst daar ook als onderwerp te plaatsen, hoeven we hem hier niet op te snorren!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Haha grappig, doordat mijn instelling op 30 berichten op 1 pagina staat heb zijn we nog maar op pagina 167 ;)

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #5004 Mieke8, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    volgens mij had ik je er destijds wel bij gezet, ook Mause...
    Maar misschien is dit een net wat oudere lijst???

http://www.babyspiegel.nl/
    En dit is de Luca spiegel! Die kun je dus achter in de auto aan de hoofdsteun bevestigen en zo kun je via je achteruitkijkspiegel in die spiegel Morris zien in zijn maxicosi.
    Ik heb het zonnetje!

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, oei das wel balen van de belastingtegenvaller. En jammer dat ook nog es die opdracht niet doorgaat.

Candijtje, idd je hoort Vera niet zo heel vaak.
    Mooie lengte en gewicht van Renske, ongeveer gelijk op met Vera!

Miireii, owww alleen maar lopen. Dat is zo vermoeiend!
    Ik moest er net nog aan denken. Vera is de laatste dagen 's avonds zo rustig, echt onvoorstelbaar. Zojuist heb ik haar weer, zonder ook maar een piepje in bed kunnen leggen.
    O, heerlijk, meid, dat morgen je beugel eruit gaat! Hoe lang had je er ook alweer mee gelopen (of had ik dat laatst ook al gevraagd...?)

Kuona, ja hoor, vriend was er binnen 5 minuten na t berichtje.
    Een Luca spiegel is een spiegel (met een knuffel eromheen) die in de auto boven de Maxi Cosi hangt, zodat je je beeb via je binnenspiegel kunt zien zitten, heeeeeel handig! Welcome at the Miyali website
    Ik heb ook al een t-shirtje in 74 van de Hema. Maar verder zit ze nog gewoon in 68 hoor!

Ik was idd ook 5 februari uitgerekend. Tenminste, volgens de 14 weken echo. Volgens mijn eigen berekeningen (ovulatie en zwangerschapstesten) was ik 31 januari uitgerekend en volgens de eerste echo (9wk) was het 3 februari. Uiteindelijk ben ik de 10e bevallen.
    Vera was redelijk uitgedroogd en had ook helemaal geen huidsmeer meer. Dus volgens mij was ik echt verder over tijd dan 5 dagen! Maar ja, maakt nu ook allemaal niet meer uit natuurlijk.
    Daffie was trouwens ook 5 feb uitgerekend, geloof ik.

Leuk trouwens, jouw banner met die handjes!

Goed plan, de lijst ook bij de interessegroep te zetten. Volgens mij is dat sowieso wel handig, die interessegroep. Kunnen we al onze lijstje enzo makkelijk bij elkaar houden. Kun je er ook polls houden?

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Jaaaaaaah! Soraya heeft weer doorgeslapen!!! :D :D :D

Sorry, dat moest ik even melden... ik ga echt nooooooooit meer zeuren om een uurtje langer bij haar hahahahahhaha!

Ze begon gisteravond tegen een uurtje of 11 een beetje te mekkeren. heb haar uit bedje gehaald en bij ons in de wieg gelegd. bekleding aan de kant gedaan zodat ze ons kan zien en toen heeft ze geen kick meer gegeven! Zou dat ook met het sprongetje te maken hebben? iets van verlatingsangst ofzo?

@Maka: hahah ja volgens mij heb je dat idd al eerder gevraagd, maar geeft niet hoor ;) Ik heb hem ongeveer 1,5 jaar gehad, dus het valt echt nog heel erg mee.

@Mieke: dat is ook wel een goed idee van die lijst!
    En het kan zijn dat Kuona en Mause er wel bij op stonden, maar ik heb de eerste de beste lijst gepakt die ik kon vinden.... mijn schuld dus!

nu ga ik nog lekker even slapen..... Straks Soraya naar mijn schoonouders brengen, en dan lekker mijn beugel weg :D oooehh ben zo happy!!

Fijne dag Meiden!

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

niet bijgelezen vanaf gisterenmiddag, maar ik ga nu weg voor mijn ochtendje meelopen....ben zo'n scheiterd en ben helemaal zenuwachtig hahaha. Hoop dat het leuk is.
    Gisteren avonddienst gehad, dus was pas om 00:15 thuis en om 6:00 ging de wekker.....grrrrrrrrr

liefs Daffie

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

hier weer even een berichtje van mij 8)

Bedankt voor de felicitaties over Ferry's halve jaardag :D
    We zijn natuurlijk apetrots dat hij het heeft gehaald!

Gisterenavond hebben we Ferry naar mijn zus gebracht en gingen wij naar een terugkomavond van de Neonatologie. Samen met andere ouders gingen we praten over hoe wij het allemaal ervaren hadden. Er werden ook vragen gesteld door de verpleging en maatschappelijk werk zodat ze wisten of ze nog dingen moesten veranderen.
    Het was in ieder geval heel herkenbaar wat er gezegd werd!
    Toen de avond afgelopen was kregen we nog de mogelijkheid om naar de Neo te gaan, als soort verwerking. Nadat ik gevraagd had wie er aan het werk was, wilde ik gelijk naar boven.
    Ik had met 1 verpleegster echt een band en ik vond het zo ontzettend jammer dat ik nooit afscheid heb kunnen nemen van haar. (manlief vond dat ook) dus we waren erg blij om te horen dat ze er was! :) Zij vond ook dat het erg klikte en was blij dat ze ons nog een keertje kon zien en we gaan nu lekker mailen met elkaar ;)
    Gelukkig was ook de andere verpleegkundige die veel voor ons heeft betekend er, dat was heel erg fijn!

Op de dag van de verpleging (12 mei) heb ik vanaf een website, ik dacht van de pggm, een wit hart naar de afdeling laten sturen. Blijkbaar vond iedereen dat fijn, want daar had ik uit Ferry's naam opgeschreven dat hij mede dankzij hen nu eindelijk bij papa en mama thuis was. Zij wisten niet of hij dan wel of niet naar huis was gekomen en dan is het toch fijn als je dat leest.

We waren pas om 0:00 uur thuis vannacht. En Ferry was om 6:30 uur weer wakker ;)

Ik ga hem zo naar het kdv brengen voor een hele dag. Nou ja, hele dag. Ik haal hem om 15 uur weer op denk ik.
    Vorige week was hij voor het eerst en hij is nu snipverkouden. Hij heeft natuurlijk gelijk wat opgelopen daar. Nu is het snotteren nog tot daar aan toe, maar ik vind dat hoestje wel een beetje gek ;)

Candijtje: welkom hier en nog gefeliciteerd met Renske! :D

Daffie: Das kort slapen he? Ik heb in juli ook een probleem, want dan moet ik tot 2 uur 's nachts werken, en manlief heeft ochtenddienst. Dus dan ben ik om 3 uur thuis en dan kan ik om 06:30 uur weer mijn bed uit :$ Ik denk dat dat niet echt handig is aangezien ik die dag ook weer moet werken... maar even kijken hoe ik dat ga regelen.
    Heel veel succes vandaag, ik ben benieuwd!

Miireii: JOehooooeeeeeee x 2 ;) én Soraya doorgeslapen én je beugel eruit! Is een gek gevoel hoor aan je tanden :p

Mieke: arghh dat is niet zo leuk als je zoveel moet betalen aan de belasting. Het moet wel leuk blijven en natuurlijk ook rendabel!

Tir: Ik duim voor je mannetje natuurlijk! Wat jammer dat je me niet kon bereiken, ik had natuurlijk graag met je gepraat!
    Wat een verschrikkelijk nieuws, het zal wel ingeslagen zijn als een bom! Ik heb er even wat meer over gelezen dan op de site stond die jij hier neerzette. Ik begrijp heel goed dat je geschrokken bent.
    3 weken wachten is onmenselijk lang :x
    Als je wilt kletsen gewoon blijven aanspreken op MSN ok? Als ik er ben geef ik antwoord ;)

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goede morgen meiden,

Ff een ego berichtje zo voor ik direct moet gaan werken.
    Wat is het vervelend en om moedeloos van te worden als die kleintjes niet willen eten zeg.Pfffff....... soms weet ik niet meer wat ik moet doen hoor. Vanochtend was het ook weer zo ver. Ze is heel vrolijk, tot je met de fles aankomt, dan begint ze te huilen. Niet eten en de speen uit haar mondje willen duwen. Uit noodzaak vanmorgen maar een papfles gegeven en die wilde ze eerst ook niet eens. Uiteindelijk heeft ze hem wel opgegeten. Hoe doen jullie het bij jullie beebjes als ze niet willen eten?
    Zo gek, want voor de rest is Yannique wel gewoon vrolijk?! Nou ja, we zien het wel, maar het is niet echt bemoedigend dat dit zo nog een paar weken kan duren!

Einde ego bericht.

X Esther

10. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @FamVeenstra,
    Oei lijkt me niet prettig om te zien dat Martijn soms wat blauw wordt. Ben benieuwd wat de kinderarts erover zegt!
    En nee ik had Josanne geen voeding gegeven, als ze 's nachts of heel vroeg wakker wordt is het niet omdat ze eten wil... ze is dan gewoon klaar wakker :D

@Dayenne, tjonge 4 tandjes tegelijk?! Dat is wel uitzonderlijk zeg! Fijn dat de voeding nu zo goed gaat!!!

@Maatje, lief van je moeder hoor! Hoe is t met Zoey gegaan na de prikjes?

@Miireii, wat lief van je vader die plantjes!
    En vandaag dan eindelijk de grote dag he... beugel eruit :D:D
    Wohoo, wat fijn dat Soraya heeft doorgeslapen!!

@Maka, grappig dat Vera hetzelfde doet, draaien zie ik hier nog niet echt... ja als ik haar op haar zij leg rolt ze soms wel op haar buik... maar niet uit zichzelf!

@Uk, wow Ferry alweer 6 maanden!!
    wat fijn dat jullie zo'n avond hebben gehad in t ziekenhuis, en zeker als er dan mensen aanwezig zijn waar je zo'n goede band mee hebt opgebouwd!Wat leuk dat je dat hebt gedaan op 12 mei!!
    Hopenlijk is t snotteren snel voorbij!

@tirt, he meid weer zo'n naar nieuws. Weer onzekerheid. Ik hoop dat jullie over 3 weken een negatieve uitslag krijgen op de test! Heftig hoor, heel veel sterkte!!

@Suske, he jullie ook al in een sprongetje... fijn he! hihi moest wel lachen om jullie torretjes verhaal :D

@Kuona, fijn dat kinderarts tevreden was met t wondje... wohooo lekker zwemmen :D
    Zo alweer 74!! dat gaat snel... t wordt wel weer wat warmer dus misschien kan hij die kleertjes dan nog ff aan. Lief dat je vriend het over een 2e had!

@Leintje, oh lekker zeg weekendje weg, waar zijn jullie heen geweest?

@Candijtje, nou welkom hier en klets gezellig mee :D
    Tjonge 9,5 pond! Dat was vast wel een heftige bevalling. Ik kan me voorstellen dat je daarna een ks wilde!

@Patriessie, hihi vogels in je haar :D Leuk dat het zwemmen zo goed bevallen is!!

@Deesje, logisch hoor dat je t niet allemaal bijbeent met t werken nu. Fijn dat Naomi t leuk vind op t KDV!

@Mieke, he meid wat vervelend dat je zoveel geld aan de belasting moet betalen... misschien inderdaad goed of het allemaal wel rendabel is!
    Jammer dat je grote opdracht niet doorgaat!

@Daffie, en hoe was t meelopen op de recovery?

Zo vannacht ging het weer als normaal! Gewoon doorslapen en rond kwart voor 7 wakker maar ze lag nog rustig te kletsen! Heerlijk... alleen dronk ze haar fles niet leeg... maar ach.
    Wat ik nog wilde vragen... hoeveel slapen jullie kinders op een dag. Josanne is na de voeding zon 2,5 a 3 uur wakker om daarna een uurtje te slapen dan krijgt ze de fles weer...
    Ik vraag me af of ze niet wat weinig slaapt!?

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Axioma: Ferry slaapt eigenlijk best veel. (eerst niet, maar nu de laatste maand wel) Hij slaapt na elke fles zo'n 2-3 uur, behalve tussen de 2e en 3e fles. Dan slaapt hij alleen tussen 17-18 uur.

07:00 fles 210/7 daarna even boeren en weer terug naar bed
    10:00 wakker, even spelen, fruithapje en dan in de wipper
    11:00 fles 180/6 even boeren en weer naar bed
    13:30 wakker. Spelen, zingen enz
    15:00 fles 210/7 boeren en dan wil hij niet naar bed :D Dan wisselen we af met speelplekken. Op schoot, in de box etc.
    17:00 -18:00 een uurtje slapen (en geen minuut langer hihi)
    18:30 de laatste fles, 180/ + 2 scheppen rijstebloem en daarna gelijk na het boeren naar bed ;)

Over rijstebloem gesproken? Wij hebben nu een paar dagen een nieuw pak open en sindsdien zitten we te klooien met de pap. Hij wordt veel te dik en Ferry vindt dat ook niet zo lekker... Ik ga het pak bewaren en een mail sturen naar Nutricia, want daarvoor nooit last gehad met een papfles maken :(

12. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    @mieke en patriessie, ik woon inderdaad in NO in aalsmeer. Jammer dat ik niet op de maandag kan...anders was ik een keer meegegaan (als jullie dat ook leuk hadden gevonden natuurlijk...)

@uk, wel goed zo'n avond. Het helpt hopelijk wel met de verwerking van alles wat jullie hebben meegemaakt!

@ mireii, fijn dat soraya heeft doorgeslapen! Heerlijk he!

@ weekendje weg, we zijn naar brugge geweest. Lekker was het hoor! Wel veel mee te nemen, maar erg genoten. WEl hebben we besloten voor de zomervakantie niet te ver te gaan. Mik vond naar brugge lang genoeg, ook al hebben we flinke tussenstops gemaakt...

Ik probeer later vandaag verder te reageren...moet nu op pad naar de vervolgcursus vlindermassage van de babymassage...tot snel!

Liefs, Leintje

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, ik heb de laatste lijst nog wel in mijn comp staan in word gecopieerd destijds toen we de eerste keer over gingen, maar als ik die hier plaatst doet ie heel raar. Er staan dus wel wat meiden tussen die er nu niet tussen staan... maar die kletsen niet meer mee (nieuwe).
    Hoera, hoe laat gaat ie er uit! En nog een hoera voor Soraya.

Uk, wat fijn zo'n terugkom avond zeg. Kun je het eigenlijk echt afsluiten volgens mij. En leuk dat je die fijne vpk's nog even hebt kunnen spreken!

Esther, vervelend sprongetje he, ik hoop dat ie snel over is want hier hebben we er ook last van.

Axioma, als Boaz 's nachts dus komt (afhankelijk van de tijd) dan komt hij dus vroeg in de ochtend nog een keer, dan voed ik hem en leg hem weer terug in zijn bedje. Dan slaapt hij meestal tot 10-10.30 dan krijgt hij de fles dan even spelen en weer naar bedje.
    Meestal slaapt hij dan weer 3 uurtjes. In de middag probeer ik altijd even naar buiten te gaan, wandelen of booschappen doen.
    Daarna slaapt hij iets minder vaak en meestal iets korter.

Leintje, natuurlijk had je gewoon mee kunnen gaan op maandag, juist gezellig. Maar jammer dat je dan niet kunt.
    En Brugge is idd erg leuk!

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Axioma: Soraya slaapt ook best veel als ik heel eerlijk ben.

Na de fles van 06.00 uur slaapt ze tot ongeveer 10.00 uur.
    Dan gaat ze rond 12.00 uur weer naar bed tot ongeveer 16.00 uur!
    Daarna blijft ze meestal wel wakker tot de laatste fles, zo'n uur of 8..

Maar als Josanne niet wil slapen, je kan dr moeilijk dwingen toch?

@Mieke: ik moet er om half 11 zijn, dus nu eerst spullen pakken, Soraya naar schoonouders brengen en dan gauw richting ortho. heb dr zo'n zin in :D en het kan trouwens wel komen dat de site raar doet ivm de kleuren die op de lijst staan. hier kent hij de kleurcodes niet toch.. op de andere lijst is het automatisch aangepast. maar als je hier een code neerzet gaat hij flippen :p misschien moet je dan al die kleurcodes weghalen haha, maar dan ben je wel ff bezig denk ik.... wat miss handiger is, is gewoon de lijst die hier staat aanvullen. zijn er toch niet zo heel erg veel?

@Uk: fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. hier doen ze dat niet, een terugkomdag. maar Soraya heeft er ook maar heel kort gelegen.

@Daffie: succes met het meelopen!

nou, ik moet echt gaan! heb gewoon kriebels in mijn buik hahaahha! ben altijd wel bang dat ze me pijn gaan doen. ik vind die assistentes zo klungelen altijd! ik heb 1x gehad dat ik bijna een pin vast in mijn tandvlees had zitten omdat ze uitschoot.... vraagt ze ook nog heel droog of het pijn deed :( naja, komt vast goed! :D tot later meiden!

15. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Was bijna een uur bezig om alles weer te lezen vanaf gisteren! Willen jullie niet zoveel kletsen :x :p

@Tir: 3 weken wachten minimaal? Jeetje dat is wel lang zeg. Ik hoop echt dat Batuhan dit niet heeft. Een tijdje terug heb ik op tv hierover iets gezien. Was ook een jongetje met dit syndroom, daar ging het ondanks alles eigenlijk erg goed mee. Batuhan is iig erg sterk, moet je kijken wat hij allemaal al meegemaakt heeft en dat hij nu toch lekker bij jullie thuis is! Heel veel sterkte jullie drietjes.

@Candijtje: welkom hier! Heb jij geen last meer van de keizersnee? Ik merk vaak dat het litteken nog pijnlijk is en de huid eromheen is nog steeds gevoelloos. Ook is mijn litteken nog steeds erg rood. Misschien toch maar gaan smeren met het een of ander.

@Uk: wat fijn zo'n terugkomavond. Lijkt mij ook wel prettig eigenlijk om weer eens te gaan kijken daar. in augustus moet ik weer naar de ka met Katie, misschien dan even langs gaan.
    En nog gefeliciteerd met Ferry's 6 maanden! Wat gaat het toch snel met onze kindjes :$

@Mieke: kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad had na dat gesprek met d eboekhouder. Werk je zo hard, kun je alles weer afgeven aan de belasting. En als je dan ook nog niks overhoud. Balen dat die opdracht ook niet doorgaat.
    Ik breng Katie nu ook 2 ochtenden naar het kdv, dat is echt fijn. Even tijd voor jezelf.

@Noppie: wat vervelend dat je zo'n naar gevoel hebt bij die oppas. Heeft zij meerder oppaskindjes? Misschien kun je duidelijker afspreken met haar hoe ze met Ebbie om moet gaan? Hoe is het nu met Ebbie? Is ze wat bijgekomen van haar dagje bij de oppas?

@tandjes: Katie si al wel heel lang aan het zeveren, maar volgens mij komen er nog geen tandjes hoor. Maar zo'n koude bijtring is denki ik altijd wel fijn voor ze, ga er vandaag maar eens een halen.

@Dayenne: is je broertje nu bij jullie? Meen me te herinneren dat hij bij jullie in huis mocht tot hij naar een pleeggezin kon?

@Anita: jeetje, dat lijkt me toch wel eng hoor dat Martijn zijn mondje zo blauw word. Kun je niet eerder bellen ofzo? Betekent dit denk je dat hij toch of eerder geopereerd moet worden?

@Married: hihihi, jij schrijft dat je borsten gewend zijn aan het doorslapen. Moest er erg om lachen, borsten met een eigen willetje :D

Gisteren goed nieuws gehad! Rob mag de vrijdagen naar huis. Echt fijn, hebben we lekker een weekend van 3 dagen :D Verder gata het erg goed met hem, hij heeft al bijna een maand geen aanvallen gehad!
    Gisteravond hebben de dames van zijn groep weer opgepast en zijn wij lekker uit eten geweest. Was echt fijn om met zijn tweetjes even weg te zijn.
    De dames hebben zich wel vermaakt met katie, toen we terugkwamen zat ze vanboven tot onder onder de pompoen. Dat vond ze toch niet zo heel lekker...

16. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    oja, Mireii: succes bij de tandarts/orthondontist!!!!

17. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Kuano: haha een wekker, ach wie weet misschien helpt het.

Mieke: leuke foto’s van het zwemmen, wat balen dat Boaz weer niet doorslaapt.
    Als heeft hij al langger last van zijn darmpjes?

Maka: ik heb de verklaring voor de voeding gevraagd bij onze HA. Die wilde het gelukkig wel gelijk voor schrijven.
    Maar ga het inderdaad wel aangeven vanmiddag.

Daffie: heerlijk dat Myrthe zo lang slaapt, hoe is het gegaan vandaag met het mee lopen voor een nieuwe baan?

Enna: volgens mij is er op deze leeftijd nog weinig over zeggen, of ze serieus zijn of niet.

Eppie: wat een drukt dan gelijk weer als je aan het werk bent.

Maried: Wat naar dat je collega’s ruzie maken.

Ga nu eerst even boordschappen doen, de straat word straks afgezet voor straat speeldag, kan er nu nog langs met de auto.

18. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @ Mieke, ken het... doe het bijna in mijn broek als de belasting weer om de hoek komt kijken en dan heb ik echt het gevoel dat wat ik verdien meteen weer in kan leveren grrr

@Suske hihi tuinkabouter, wat een schatje zeg!

@Leintje leuk mannetje Mik, petje staat hem leuk!~
    ps. hier nog 1 N.O. (vlinderwijk)

@Candijtje... welkom
    Jeetje pittige bevalling hoor

@Maka, hier ook 1 die avonden en avonden aan het werk is Niets aan!

@Maatje, fijn dat Zoey weer door de keuring heen is (voorlopig de laatste toch?)

@Iggy, ja beetje onoverzichtelijk en onduidelijk het nieuwe forum maar ik begin hem steeds meer te snappen

@Miireii, Keano woog 2924 gram bij zijn geboorte wil je dat veranderen voor mij als je hem bij de interessegroep plaatst.
    Oei je beugel eruit hihi dat wordt weer lekker zoenen hihi
    En lopen met je baby jeetje... doet me denken aan de begin periode.. zo rond 17.00 uur had Keano enorme krampjes en liepen we heel wat met hem af..

@Daffie, succes vandaag hoop voor je dat het wat voor je is

@Uk fijn zo'n avond, hoort toch bij het verwerkingsproces en ook fijn dat jullie de verpleegkundige nog hebben gesproken, het lijkt allemaal soms zo ver weg omdat de kleintjes het zo goed doen maar soms kan je het nog voelen als de dag van gisteren en dan is het toch fijn om er nog over te praten met andere ouders die (bijna) hetzelfde hebben meegemaakt.

@Eppie, ja word er soms ook moedeloos van als hij de fles wegslaat en kwaad word, probeer ook van alles.. hem af te leiden door hem te laten lachen etc etc maar soms denk ik ook dan niet joh... Maar de laatste fles van 200 met rijstebloem drinkt hij als een zoet kindje zow raar

@Axioma.. Keano slaapt best wel veel (in het begin niet hoor) na elke fles 1 uur wakker en dan naar bed en s'middags slaapt hij zo 3 a 4 uur en sávonds is hij wakker of dut een beetje in de box.. Maar de kleine van een vriendin van mij slaapt overdag ook amper zo nu en dan een half uurtje, dus denk dat het per kind ook verschillend is de ene dag slapen ze meer dan de andere dag maar zo is het ook met de fles en ook met ons zelf denk ik dan maar.

@Leintje, vlindermassage? wat houdt dat in?

@Enna, een uur over gedaan hihi dat probleem heb ik ook steeds. Fijn dat Rob de vrijdagen al naar huis mag en een maand al geen aanvallen meer is goed om te horen!

Ik moest vandaag om 7.30 bloedprikken... enne heb me verslapen ooooooooow zo maar ff bellen en hopen dat ik morgen een nieuwe poging kan maken.
    Moet nog een aantal klusjes doen in huis dat ik al weken aan het uitstellen ben zo maar ff kijken of ik zin kan maken tis toch geen lekker weer buiten!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Ik lees straks bij, eerst ff ego. Ben vanochtend ff wezen wegen op het CB, was benieuwd hoeveel Thije woog. Wilde voor de vakantie ff weten of ie nog genoeg aankwam op mn BV (hoe bedoel je onzeker).. maar dat zit wel goed: 8 kilo schoon aan de haak!
    Hij was wel maar 1 cm gegroeid, nu 66,5 cm (al vond ik het zelf 67 cm eigenlijk, zn beentje lag iets opgetrokken ;))

Heb alle aangemelde dames geaccepteerd bij de interessegroep hoor! Moest ff uitvogelen hoe dat werkte!

Tot later!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De spruit is er uit lijst:

December 2008:
    09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm
    15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm
    24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm

Januari 2009:
    01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram
    12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram
    15 januari 2009?: Catwoman1985: Jayden Nelsino Don (34w) 2550 gr.
    19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg)
    20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram
    22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie (38wk4dg) 3190 gram - 46 cm
    26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram
    26 januari 2009: Seyla: Silke Bénine (37wk) 3100 gram - 48 cm
    27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram
    27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm
    27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm
    28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg)
    29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm
    30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram
    31 januari 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram

Februari 2009:
    01 februari 2009: Marijke76: Renske (39wk)
    02 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm
    03 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm
    04 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram
    04 februari 2009: jes1: Tristen (40wk) 3430 gram - 50 cm
    05 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm
    06 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4120 gram
    06 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram
    07 februari 2009: Kuona: Morris (40wk2dg) 3890 gram
    09 februari 2009: Angela21: Dani (38wk2dg) 4025 gram
    09 februari 2009: Waxientje: Fianne (Kirsten Sofie Anne) (38w4dg) 3910 gram - 51 cm
    10 februari 2009: Maka123: Vera Jasmijn (40wk5dg) 3720 gram
    10 februari 2009: Caro73: Jort (39wk4dg) 3740 gram
    10 februari 2009: Suske13: Silje (40wk2dg) 3400 gram
    11 februari 2009: Dayenne: Naomi Daya Anna (41wk4dg) 2970 gram - 50 cm
    11 februari 2009: Mama van Stef (Twinkel): Tijs (40wk2dg) 3634 gram - 52 cm
    11 februari 2009: Deesje80: Naomi Marcella (40w4dg) 3380 gram - 50 cm
    11 februari 2009: Mieke8: Boaz Apollo (40wk) 3900 gram - 52 cm
    13 februari 2009: Hummelke Sofie: Lili Rose (40wk2dg) 3140 gram - 48 cm
    13 februari 2009: Kartouche: Nell, 4113 gram - 54 cm
    14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38w4dg) 3094 gram
    14 februari 2009: Eppie25: Yannique (39wk2dg) 3340 gram
    15 februari 2009: Angelicaatje: Jazzlyn Mikayla (41wk) 3810 gram - 52 cm
    16 februari 2009: Mirella25: Daniel (40wkn2dg) 3775 gram - 49 cm
    16 februari 2009: Noppie: Ebbie Gail (39wkn4dg) 2880 gram
    17 februari 2009: Golfola: Julian (38wk6dg) 3740 gram
    17 februari 2009: Maatje: Zoey (40wk) 3570 gram - 50 cm
    18 februari 2009: Riannechilly: Fabiënne (40wk4dg) 3040 gram - 48 cm
    19 februari 2009: Febr21: Devi (39wk5dg) 3440 gram
    19 februari 2009: Axioma: Josanne (41wk1dg) 4210 gram
    19 februari 2009: Jantie: Mikki Fay (40w5d) 3620 gram
    19 februari 2009: Bbelly: Robin (39wk4dg) 3640 gram - 50 cm
    19 februari 2009: Daantje07: Melody (39wk)
    20 februari 2009: Marriedgirl: Thije (39wk5dg) 3980 gram - 52 cm
    21 februari 2009: Tirtilisko: Batuhan (41wk2dg) 3560 gram - 53 cm
    22 februari 2009: Dinkie1982: Sanne (40wk) 3480 gram - 52 cm
    24 februari 2009: Wenniepenny: Ilse (41wk1dg) 4215 gram - 53 cm
    27 februari 2009: Lot22: Jesse Keano (40wk1dg) 3910 gram - 54 cm

Maart 2009:
    3 maart 2009: Loeka: Tess (40wk5dg) 2950 gram - 50 cm
    4 maart 2009: Karina82: Jade (41wk4dg) 3860 gram - 49 cm
    6 maart 2009: Iggylover: Levi (41wk1dg) 3150 gram
    7 maart 2009: Patriessie: Keano (41wk6dg) 2924 gram - 50 cm

Jongens vs meisjes:
    ♂ 25 baby-boys geboren