Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Tir, ik wil je heel veel sterkte wensen!!!! Ik hoop voor jullie dat de uitslag meevalt!

Candijtje, welkom!

Mieke, balen dat de belasting zo tegenvalt.... en dan ook nog een opdracht die niet doorgaat....

Daffie, en hoe was het? Lees dat je het leuk hebt gehad, succes met de sollicitatie!

Eppie, waarom moet ze dan per se eten? omdat je haar weg moet brengen naar het kdv? Ik heb Dani ook al eens weggebracht terwijl hij nog niet had gegeten, dan geef ik dat daar aan en geven zij hem de fles. Misschien een optie?

Enna, lekker dat Rob de vrijdagen naar huis mag. Is toch weer wat meer rust voor jou ook!

Married, het blijft Hollands Glorie bij jullie! Wat een grote vent zeg!

Maka, leuke foto's!!

Suske, en geslaagd voor een fiets? Mag ik vragen waar je bent wezen kijken, wan tik kan hier in de buurt niet slagen.... Je hebt er een gevonden lees ik! Leuk!

Sophie, als je groenten pureert kun je er eventueel wat kookvocht bij doen om het wat dunner te maken, dan hou je namelijk ook de smaak en krijg je niet zo'n waterig papje.

Berg, heeft Dani ook wat last van gehad. Ik smeer zijn hoofdje dan in met babyolie van Zwitsal en ga er dan met een babyborsteltje over.

Noppie, dat is niet erg dat je dat denkt, het is ook nog moeilijk om zo'n kleintje bezig te houden en het ene kindje heeft er meer moeite mee dan het andere!!

Vaam, leuk dat je zo enthousiast bent over jullie huisje! Het is je zo gegund!!

Uk, ik weet dat je bij dopen wel een cadeautje meeneemt, maar of dat bij opdragen ook zo is??

Martientje, fijn dat met Fuad alles goed is. Hormoonzalf hebben wij voor Levy ook gehad en er zitten zo weinig hormonen is dat het geen kwaad kan (volgens onze ha dan)

Kuona, lastige situatie dan ;) maar wel leuk dat jullie er in porincipe weer voor gaan! Ik hoop voor jullie dat het deze keer zonder medicijnen gaat lukken!

Anita, succes morgen, fijn dat jullie eerder kunnen komen!

Zo, eindelijk weer bijgelezen, maar heb het idee dat ik toch heel wat gemist heb.... Ben benieuwd of ik nu meldingen ga krijgen als er een bericht geplaatst is....

We zijn maandag nog met Dani naar de ha geweest, omdat hij sinds zijn oorontsteking heel erg bleef rochelen (schrijf je dat zo?) en het net was of hij "snurkt". De longetjes zijn gelukkig schoon, maar hij heeft erg grote keelamandelen.... Dit kan nog een gevolg zijn van de oorontsteking, maar dat hoeft niet. We moeten dit dus goed in de gaten houden en als hij problemen krijgt met ademen door de neus(met drinken bijvoorbeeld) dan moeten we terugkomen. Als het blijft dan kunnen we of over een tijd de keelamandelen er uit laten galen of als het niet te erg is wachten tot hij wat ouder is en dan kunnen ze het schijnbaar ook met logopedie verhelpen. Ben benieuwd, maar ik hoop dat het wegtrekt en gewoon een nawee van de oorontsteking blijkt te zijn.

2. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Nou, even om te proberen een fototje van mijn mannetjes!

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Jeej! Gevonden ;) Ze heeft 2 zilveren armbandjes gekocht, het gaat om 2 meisjes van 8 jaar.

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Angela: wat een knappe mannen heb je toch! En die Dani *zucht* is zo lief! Hij lachte echt naar iedereen he? Doet hij dat op straat ook?
    Heerlijke mannetjes!
    Ik hoop ook voor je dat het gerochel wegtrekt. Ik herken het wel, want Ferry doet dat ook. Zeker nu hij echt verkouden is. Maar hij heeft het ook al eerder gedaan. Ik duim voor slinkende amandelen ;)

Anita: Succes vandaag! Hoop dat ze een verklaring hebben voor het blauw zijn. Ik heb het verhaal gemist blijkbaar, maar ben je niet gelijk naar de kinderarts geweest toen? Zo nee, waarom eigenlijk niet?
    Leuke foto van Martijn!

Martine: Jeetje, moet je straks alweer wisselen van voeding? En waarom dan eigenlijk? Nu gaat het goed, en dan niet meer?
    Ik zou er tureluurs van worden :(

Daffie: Jeej! Fijn dat het je bevallen is op de recovery! Een gastouder is veel flexibeler als een kdv. Je kunt gewoon 1 of 2 weken van te voren je rooster doorgeven en wat je wilt dat zij oppast. Als je ook 's avonds gaat werken zul je iemand moeten zoeken die ook de avonden doet. Veel succes met je sollicitatie!

Anouk: Jeej! :p Spannend hoor, dat jullie gaan kijken wat er gebeurt. Hier ook geen hoog libido hoor, ik begrijp je helemaal ;)

Wie gaan er wanneer op vakantie??

Ferry was gisteren na het kdv wel erg moe! Hij heeft de rest van de dag geslapen en we moesten hem ook wakker maken voor een fles om 18:30 uur. :D Daarna ging hij zonder problemen weer slapen en werd weer wakker vanmorgen om 06:45 uur.
    Ze vinden hem een makkelijk en lief jongetje. Gaat gewoon even slapen als hij daar behoefte aan heeft. Hij slaapt dan steeds een half uurtje/ drie kwartier, maar voor het begin is dat heel erg goed.
    Ze hadden ook een foto van hem gemaakt, omdat steeds als ze boven hem gingen hangen dat hij ging lachen :D

Ik denk dat ik van vandaag een zondag maak ;) Lekker luieren.
    Ben gisteren al om 20 uur naar bed gegaan met een boek. En sliep al om 20:45 uur. Heerlijk!

Oh nog een vraagje: Ik heb eergisteren een meloen door de helft gesneden en daarna in folie verpakt en in de koelkast gedaan. Kan ik die meloen nog gebruiken voor een fruithapje voor Ferry? Of denken jullie dat het niet goed meer is? :(

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    goede morgen!

@Uk: tuurlijk is die meloen nog wel goed! je kan zelf toch ook wel 2 á 3 dagen van een meloen eten? die blijven vaak wel langer goed dan ander fruit.

@Kuona: ooeh! spannend dat jullie gaan kijken wat er gebeurt haha! hmm.. hier is ook nog geen hoog libido hoor..... maar het gebeurt toch wel wekelijks.

@Angela: nou ik hoop dat hij niet zoveel last meer heeft van die amandelen! wat lijkt me dat zielig zeg..

@Familieveenstra: hahaha die foto :p leuk hoor! fijn dat jullie morgen als terecht kunnen!

@Suske: leuk een nieuwe fiets! ik moet hier ook nog steeds op zoek. mocht er een uitzoeken van mijn man, maar tis er nog niet van gekomen eigenlijk....

Ik heb Soraya gisteravond om half 12 nog een extra flesje gegeven. ze was zo onrustig in haar slaap! werd steeds wakker, even huilen, schudden met haar hoofd van de een naar de andere kant.... na de fles ging ze wel lekker slapen en werd ze vanmorgen om half 8 wakker. dat is wel lekker dus! maar ik vind dat ze sowieso erg druk is in haar slaap. begrijp er niet veel van.

Het is rotweer!!! bah! ik ga zo ook nog even mijn oogjes dichtdoen.

Nu ik mijn beugel eruit heb, is het net of mijn tanden alweer helemaal scheef staan. wat een raar gevoel! volgende week krijg ik er een losse plaat in zodat mijn tanden weer vast komen te zitten op de goede plek. ben dus nog niet officieel beugelvrij :p

Wie gaan er allemaal op vakantie? ik wil ook! wij hebben het laatste weekend van juni een weekendje centerparcs geboekt. maar dan moet het niet dit weer zijn want dan heb ik er niet zoveel zin in hoor!

Fijne dag en tot vanmiddag denk ik nog wel even :p

Liefs, Mireille

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Slapen, bedankt voor jullie antwoorden.... mmm dan slaapt mijn meisje toch wel een stuk minder... ach wie weet veranderd het ritme nog wel.

@hummelkesofie, fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie... mmm 5 uur rijden voor voeding is wel lang (en prijzig)...
    knap dat je t nog steeds voor elkaar krijgt om mee te lezen!

@Patriessie, hihi kijken naar een tv die uit is... hier is hij alleen boeiend als hij aanstaat.
    Verder in de box spelen, of op een kleed op de grond met wat speeltjes, en ik heb een babygym (grote tijgertje knuffel waar speeltjes aan zn staart hangen) daar kan ze dan op liggen en mee spelen. Verder speel ik vaak samen met haar op t kleed.
    en ze vind het ook geweldig leuk om op t grote bed te liggen kijken hoe ik aan t strijken ben :D

@Married, Josanne heeft af en toe ook last van berg, niet grote plekken maar wel wat schilferig. Heb bij de etos oliepads gekocht en die werken prima! Alleen moet ik wel erg goed haar haren wassen daarna!

@Noppie, nee hoor dat is helemaal geen slechte moedergedachte, ik heb dat ook wel eens... sommige dagen begint ze na een paar minuten alweer te mopperen... dan wil ze gewoon vermaakt worden... pff ik ga dan vaak stofzuigen want ze vind dat geluid erg prettig!

@Vaam, wow een inloopkast.... hihi das wel heel chique! maar t klussen verloopt goed zo te lezen. heerlijk hoor!!

@Vaderdag, tja dan zijn we nog op vakantie, heb een foto van Josanne op een A4tje geplakt, met een tekstje erbij en wat versierd, en hij krijgt een nieuwe portemonnee want die heeft hij hard nodig.

@Martientje, tjonge weer wisselen van voeding... pfff schiet ook niet op he! mmm hormoonzalf ben ik ook geen voorstander van zeker niet bij zulke kleintjes!

@Daffie, he ben bang dat loungen er vandaag niet in al zitten met al die regen :(

@kuona, zou wel bijzonder zijn als je nu spontaan zwanger zou worden! Ahum ik merk dat mijn libido erg veranderd door de pil.. vind dat ook wel eens lastig hoor!
    Succes met de prikjes.... wat houdt dat rotavirus prikje in? Die heeft josanne niet gekregen?!

@Suske, nou veel fietsplezier hoor!!!

@Enna, wat fijn voor je dat rob nu langere weekenden naar huis komt!!
    hihi dus de pompoen was geen succes:D

@famVeenstra, succes bij de kinderarts vandaag!

@Angela, nou hopenlijk knapt Dani snel op! En hoeft er geen ingreep aan te pas te komen!
    leuke foto!!!

@Uk, prima cadeautje toch!!
    Wij gaan morgen halverwege de ochtend naar Zuid Limburg en we komen de 21e weer terug!
    wat fijn dat het zo goed gaat met ferry op t kdv! Die meloen kan vast nog wel, gewoon even zelf proeven!

@Miireii, fijn dat Soraya weer doorgeslapen heeft... tja druk in haar slaap, misschien aan t dromen?! Of dingen verwerken van t sprongetje.
    Lijkt me inderdaad wel raar als je ineens beugelloos bent...

Zo ik moet boodschappen doen... mmm lekker met dit weer. Hihi alleen is Josanne net in slaapt gedommeld onder haar babygym :D
    Vannacht heeft ze weer netjes doorgeslapen :D

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen,

Uk, wat fijn dat Ferry het zo goed heeft gedaan op het KDV...en als ik aangenomen wordt ga ik toch maar eens kijken of het gastouderschap iets voor ons is. En de meloen kun je gewoon gebruiken hoor.

Mireii; wij gaan in september nog een week naar Landal, maar gaan niet naar het buitenland....vindt ik nog niet fijn met zo'n kleintje.

Het is goed weer voor een loungeset...vinden jullie niet:(:(

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heb de meloen uiteraard geproeft en hij was alleen nóg zoeter dan hij al was :D Dat wordt vast smullen voor ferry ;)
    Hij krijgt vandaag meloen - peer. Zoet + zoet = goed hahahaha

Ik ga vandaag ook voor het eerst zelf groenten maken, ik denk aan courgette. Zal hij wel schrikken, want hij heeft al een tijd geen groenten meer gehad. Ik wilde dat hij eerst zijn fruithapje snapte, zodat hij lekker op het kdv kon mee-eten ;)
    Nu gaan we de groenten erbij doen.
    Maandag naar het cb, en daar zal ik eens vragen wanneer er nu weer een fles afgaat... niet dat het voor mij hoeft hoor, want 4 flessen gaat heel goed. Misschien kan ik het beter aan de kinderarts vragen...daar moeten we ergens in juli naartoe (weet niet meer wanneer)
    Hahah ik vraag het gewoon aan allebei :p

9. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen meiden

Voeding: word er ook niet goed van, ze willen nu weer kijken hoe hij op die Hypoallergeen intensief voeding reageert, (omdat hij het daar eerst wel goed op deed) als hij niet goed reageert dan kan de verklaring voor de dure voeding verlengd worden, er zit dus niets anders op dan het toch te proberen.

Daffie: Weet niet hoe het weer bij jou is maar hier geen weer om je nieuwe lounge set uit te proberen.

Kuano: wel lief dat je vriend al wel weer een 2e wil, komt vast door de hormonen dat je niet veel zin hebt.

Suske: ik had eerst ook een moederfiets maar heb vorig jaar via fietsproject ook een gewone fiets gekocht, wel met genoeg ruimte voor een kinderstoeltje.
    Ik ben erg lang de moeder fietsen zijn voor mij allemaal zo klein, en zet de kids ook om de hoek af en moet dan zelf nog een kwartier fietsen als ik aan het werk ga.

Anita: succes in het ziekenhuis, lijkt me wel moeilijk voor jou ,en ook voor de vrouw van de zwgym als ze Martijn ziet echt sneu voor haar.

Angela: denk ook dat als het wel echt kwaad zou kunnen dat ze het niet voor ging schrijven, maar je hoort mensen altijd over dat het zo slecht is.
    Sneu van de neusamandelen, meestal operen ze toch niet benden de 2 jaar.

Miiriie: ik heb ook zo’n plaat achter mijn tanden een tijdje geleden was een kant losgegaan, ik heb te lang gewacht met naar de tandarts gaan want ik heb nu al weer een spleet.

Fuad heeft vannacht weer door geslapen hopelijk blijft dit zo.

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Alles goed met iedereen? Wat een weertje was het he, jeetje ... maar: het zonnetje schijnt hier nu! Dus Daffie, deze kant op komen met je loungebank, hihi. :)

Moet zo eerst maar es teruglezen hoor, zijn weer tig pagina's zag ik .. heb het al een beetje gedaan, dus wat ik heb onthouden zet ik alvast maar neer.

@libido, hier ook weer ietsje minder, begint wel weer op te krabbelen gelukkig. Maar heb het idee dat het door de pil ook minder is :( hebben het voorzichtig nu een paar keer gedaan, de eerste keer deed echt zeer (littekenweefsel), maar nu gaat het gelukkig weer goed. Maar voor mij hoeft het ook niet iedere dag ofzo hoor. Vind knuffelen ook al heel fijn. (plus vind het nu soms wel gek als Naomi dan wat verderop ligt, hihi! gewoon de gedachte!).

@fiets (wie had hem nu ook alweer gekocht, suzan?!?!), ik heb de mamafiets Batavus Mambo (de witte). Erg leuk!! Fietst ook heerlijk. Vond die zwarte ook tof, maar ben toch overstag gegaan voor de echte mamafiets, hihi. Alleen nog niet veel op kunnen fietsen, kan niet wachten tot volgend jaar als Naomi dan mee kan, heerlijk!

@berg, hier heeft Naomi het ook een beetje, maar dat zit ook tussen haar haar (ze heeft net zoveel haar als Vera van Maka). Dus erg lastig om te smeren. Ik pulk er wel een beetje aan, dan ist ook net of ze roos heeft, hihi.

@Maka, GEWELDIGE foto's!!! Echt, die met het haar wassen! Ga ik ook es bij Naomi doen vanavond, hihihi.

@Candijtje, welkom hier!!

Ehm, moet de rest ff teruglezen. Weet niet of dat vandaag nog lukt, mag strax weer aan de slag voor een middagje. En dan ben ik weer heerlijk vrij tot woensdag, dus dat moet helemaal goed komen.

Oh ja, vandaag is Naomi vier maanden!! Mag dus officieel beginnen met fruithapje, jippie! Moet maandag naar het CB, dan vraag ik het allemaal effe.
    Hebben maandag de hond van mijn s-ouders laten inslapen, VRESELIJK. Was er niet bij (moest werken), maar ze hebben haar begraven in de tuin (nou is die gelukkig groot bij ons op de boerderij). Ben er s avonds heengegaan en heb er een roos opgelegd. Tranen met tuiten natuurlijk, vreselijk ... als mijn hondjes dat ooit moeten (en die dag komt ...), pffffffffffff ... gelukkig zijn ze nog maar 4 en 6, dus kunnen nog ff mee.

Nou, gauw ff strijken, en dan ga ik ff teruglezen.

Oh ja Mieke, jij kan 30 berichtjes op 1 pagina lezen toch? Hoe doe jij dat?

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!

@Martientje: Hopelijk hoef je die zalf dan niet te lang te smeren. Maar anderzijds is die eczeem ook niet leuk natuurlijk. Hopen dat het nu hierdoor weg zal gaan.

@Patriessie: bedankt! Ik zal het zo gaan proberen. Wel raar dat het onder schermafbeelding staat trouwens :(

@Daffie: slecht gegeten gisteren….maar wel lekker :D
    En een loungeset…ik ben echt heel erg jaloers. Ik ben ook op zoek naar een mooie, maar die dingen zijn zo schreeuwend duur (nou ja, in ieder geval diegene die ik wil, ).
    En dat loungen gaat er vandaag niet inzitten ben ik bang.

@Kuona: Wel fijn dat jullie er over kunnen praten dat er nog niks tussen de lakens in gebeurt. Ik hoop dat je vriend het begrijpt en dat jij weer een goed libido zult krijgen ;) (want ik weet niet hoe het was voordat je een kindje had?).
    Hier op het moment te druk voor een libido , maar normaal wel goed aanwezig. Ik vind alleen dat nu ik weer aan de pil ben het wel minder is bij mij. Volgens mij hebben die hormonen daar toch invloed op.
    En wel leuk dat jullie er al voor gaan zeg. Ik hoop voor je dat het toch snel zal lukken, want volgens mij willen jullie dat allebei wel. En dat zou toch mooi zijn als het zonder medicijnen zou lukken. Veel succes.

@Suske: gefeliciteerd met je nieuwe fiets, hihi. Nu nog het goede weer erbij en dan kun je straks volop gaan fietsen.

@Iggy: ik zou heel graag de bloom willen hebben. Daar kunnen ze vanaf baby af aan al in en hij kan helemaal meegroeien met de kleine. Maar nadeel…het ding is stervensduur.

@Angela: oh, dat is vervelend voor Dani zeg. Nou maar hopen inderdaad dat het met de oorontsteking te maken had. Was zeker wel schrikken?
    En wat een leuke foto zeg van jouw 2 mannetjes J

@Mirrei: Wij zijn een paar weken geleden naar centerparcs geweest en het was echt ontzettend leuk. We gaan in oktober weer. En over het weer…..in centerparcs is er in ieder geval ook veel binnen te doen, zodat je je toch kunt vermaken.
    Ik zou ook nog wel graag een weekje weg willen. Ik denk dat we nog een weekje met de caravan zullen gaan, maar ik heb geen idee wanneer en waarheen.

@Uk: Normaal bewaar ik een meloen een paar dagen, dus ik neem aan dat hij nog goed is hoor. Maar je kunt natuurlijk ook voor de zekerheid zelf even proeven.
    En fijn dat Ferry het zo goed heeft gedaan op het KDV. Geeft jezelf ook altijd een goed gevoel he?

@Axioma: Die inloopkast klinkt luxer dan dat hij is hoor ;). En ik moet er dus wel een kamertje voor opgeven.

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Deesje: gefeliciteerd met de 4 maanden!!! :D
    Wel erg van de hond van je ouders. Toen die van mij een spuitje kreeg heb ik nachtenlang gehuild. Ik hield zoveel van dat beest :(.

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Deesje: Gefeliciteerd met de 4maanddag! :D Leuk he?
    En wat zielig voor de hond en voor jullie natuurlijk! Onze herder is net 6 en onze kruising lab wordt over anderhalve week 5. Het gaat wel heel hard hoor! En ik moet er echt niet aan denken.... :( Kan al helemaal overstuur raken als ik er aan denk... ze zijn mijn allesjes...
    Ik heb trouwens 40 berichten op 1 pagina, dat ga ik denk ik ook naar 30 stellen, 40 is wel heel veel... waar je dat doet? dat is even een goede vraag: ik kom er weer op terug ;)

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Deesje: je gaat naar gebruikersinstellingen --> opties wijzigen
    en daar zie je een uitklapveldje waar je het kunt aanpassen naar 10-20-30 of 40 berichten per pagina ;)

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Thanx Uk! Ga meteen ff wijzigen ...
    En bedankt Vaam en Uk voor de felicitaties! Toch weer een mijlpaaltje he!

En van Bo (zo heette ze) is echt heel erg ... vanuit mijn keukenraam kan ik zo kijken waar ze ligt (en zie het nu ook goed, want heb er een roos opgelegd). Vreselijk. Maar that's life ...

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning,

Ff alleen een egoberichtje, ben op mn werk en moet wat dingen afronden voor de vakantie, lees later bij, I promiss.

Ik heb ontzettend last van mijn rug, bovenin naast mn schouderblad. Heb me gister vertild (aan Thije ja) en sindsdien kan ik een aantal bewegingen niet meer maken. Doet verrekte zeer, met autorijden doet het omkijken bijv ook pijn.
    Heb om half 2 een afspraak bij de fysio, dus heb de middag vrijgenomen op mn werk (en ben daardoor nu dus nog drukker). Hoop echt dat de fysio wat voor me kan betekenen, want ik moet morgen een hele dag opgevouwen in de auto zitten en dat gaat anders echt niet werken ben ik bang :(

Tot zover mijn klaagzang.
    Fijne dag allemaal en tot later!

17. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    @Fam.Veenstra
    Poeh. Een kindje na 9 dagen verloren. Vreselijk! Kan me voorstellen dat je dat bezoek spannend vindt!
    Ben benieuwd of alles goed blijkt te zijn bij de kinderarts. Vast wel!
    Leuke foto's van je ventje!

@Angela
    Ook al zo'n mooie mannetjes! Hoeveel jaar schelen ze eigenlijk want het lijkt best een flink vershil in leeftijd zo?
    Ik heb de fiets uiteindelijk gekocht in Venlo bij van Vegchel aan de Straelseweg. Hij had alleen de moederfiets van Batavus staan. Nu is dat ook de enige die ik mooi vind, maar als je de moederfietsen van andere merken zou willen zien kun je beter even gaan kijken bij Metropool (maar daar vind ik de service wat minder dan bij een "echte" fietsenmaker). Bij Metropool hebben ze trouwens wel weer een grote hoeveelheid tweedehands fietsen zag ik. En daar waren ook best wel een heel aantal nog mooie fietsen bij.
    Ik help je hopen dat het snurken een nawee is en dat het snel weer over gaat!

@Uk
    Wij gaan misschien eind juli nog een weekje naar Denemarken. Wilden eigenlijk weer naar Noorwegen zoals ieder jaar, maar ik vind dat toch te ver rijden met zo'n kleine kabouter.
    Wat fijn dat het zo goed gaat met Ferry op het KDV!

@Miireii
    Silje is ook al een aantal dagen heel onrustig tijdens het slapen. Veel huilgeluidjes en wakker worden. Ook het rollen met het hoofdje is herkenbaar. Vannacht sliep ze eindelijk om 23u na hele huildrama's. Voor het eerst op haar eigen kamertje trouwens! (op wat kleine middagslaapjes na dan...) Maar om 00.30u werd ze huilend wakker en hebben we haar weer in het wiegje naast ons moeten leggen om haar rustig te krijgen. Gelukkig sliep ze toen zo en heeft ze tot 08.30u geslapen.
    Ik denk dat het allemaal bij het sprongetje hoort. Gaat vast snel weer over.

@Axioma
    Silje slaapt ook overdag niet zo heel veel hoor. Drie of vier keer een uurtje. 's Nachts slaapt ze wel lang. Meestal eerst 8 uur en daarna nog 3 uurtjes na de eerste voeding.
    Nog droog bij de winkel gekomen voor de boodschappen!? :D

@Daffie
    Tjaaaaa... Ook in de regen kun je best loungen toch? Met een parapluutje! :D

Ik ga snel douchen. Om 11u krijgt Silje dr derde priksessie dus dat is weer spannend! De arme kruimel ligt nu nog onwetend te slapen in dr wiegje. Droomt vast over leuke dingen zoals kabouters in paddestoelen en elfjes en niet over grote gemene CB verpleegsters met enorme spuiten die in dr beentjes gestoken worden... Arm kind!
    :(

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @banner: ik weet niet hoe ik zo'n mooie banner als jullie maak :(. Ik heb mezelf aangemeld op Tickerclub, maar heb geen idee, waar ik dan moet kijken. Er staan een hoop standaard banners op, maar hoe maak ik er zelf een?????

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo we zijn weer terug van de babyzwemclub!!! over 2 weken mag Levi voor zijn allereerste zwemdiploma afzwemmen :) hihihi grappig he

@ anouk balen meid hoop dat het snel wat beter gaat... heb je je echt aan thije vertild???

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Iggy, ja ik maakte een soort van verkeerde draaibeweging toen ik hem van het aankleedkussen tilde gister, ik voelde het erin schieten.

Deel Deze Pagina