Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ach dan komen jullie met moederdag wat en met vaderdag krijg je 2x kadootjes das helemaal toppie :)

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Suske: Is het niet zo dat Silje 's avonds wilt clusteren? Dus lekker vaak een slokje drinken zodat ze de nacht goed doorkomt? Ben je niet bang dat je productie alleen maar meer terugloopt als je nu een bv gaat vervangen?

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    :poh wat ben ik toch even een slechte huisvrouw hihihi heb mijn ventje naar de chinees gestuurd, even echt geen zin om te koken!!! heb de aardappeltjes geschild en klaar staan maar ik heb zo zin in babi pangang!!! hihihi:$8)

Levi ligt lekker bij me te knuffelen, vrijdoosje:)

roy en ik nemen een zwembad abonnement 3 maanden 75 euro pp, maar dan kun je ook met babyzwemlessen, aqua sporten enz mee doen
    roy gaat vanavond voor eerste keer op een fiets die in het water staat fietsen, aqua cycling of zo iets hihihi
    ik wil een keer aerobics in het water gaan doen en als levi een half jaar is gaan we lekker 2 x per week zwemmen, hij vind het zo leuk, over 2 weekjes mag hij afzwemmen voor zijn eerste babyzwem diploma hahaha leuk bedacht;)

zo nu even wachten op onze babi pangang spek en nasi en loempia's.... jaaaa word van ver gehaald (vianen) die chinees is zo lekker en heeft spek ipv babi pangang vlees is zo lekker

4. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Iggy: Wat cool! Een zwemdiploma! ;) Ik zou ook supertrots zijn hoor! Wij moeten ook maar eens aan de zwem aangezien ons Bolletje ook zo gek is op water.. Bedankt voor de herinnering!

@Candijtje /Angela: Opderdepop had ik nog nooit van gehoord, maar ik heb aan mn mamzie gevraagd of ze hem niet in NL wil halen voor me; voor de prijs hoeft je het niet te laten! Merci voor het goede idee!

Ik ga even proberen te spammen..

5. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    nog een spammertje van Sofietje...

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Anita, wat vreslijk zeg voor die mede zwangere uit je groepje. Dat is toch t ergste wat je kan overkomen, je kind verliezen. Ik moet er echt niet aan denken. Was t haar eerste? Lief van je dat je contact houdt.

Miireii, haha Vera steekt haar vingers ook wel ns te diep in dr keel dat ze gaat kokhalzen. Kokhalsreflex zit bij die kleintjes nog meer naar voren in de mond om verslikken te voorkomen.

Sofie, wat toevallig dat ze dezelfde naam hebben gegeven! Mooi he, had dat laatst ook bij een vriendin met klein beebje. Ik kon me ook niet herinneren dat Vera zó klein was geweest!

Candijtje, zoo dus jij hebt 2 doornroosjes! Lekker hoor!

Suske, als t idd je voeding is die 's avonds minder is, zou je ook kunnen proberen 's ochtends te kolven en dat 's avonds geven... 's Ochtends schijnt je melk weer t meest voedzaam te zijn.
    Ik had t ook geprobeerd toen Vera zo deed, maar hier maakte t niets uit. Vera wilde idd clusteren (of rondgesjouwd worden).

Vanavond weer nagym (laatste keer, geloof ik, of een na laatste...?) en ik heb echt geen zin!

Iggy, nou eet smakelijk!

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wat een poppetje, Sofie!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sofie, Lili lijkt wel op haar mama. Leuk je hier weer even te zien hoor! Was idd wel lang geleden.

Susan, nieuwe fiets, heerlijk. Maare ik lees steeds maar mamafiets.. wat is nou precies het verschil met een gewone fiets... ik heb een gewone fiets, kan daar dan wel een zitje op?

Married, is Thije al 8 kg... tjee wat een bink zeg. En waarschijnlijk zit er een spier of zenuw klem tussen de aanhechting van je spieren aan je ribben achter bij je schouderblad... of niet? Tenminst daar heb ik vaak last van en bij iedere beweging doet het pijn, of nou ja voelt het vervelend en zeurend.

Noppie, die 1500 is dan nog voor hhgeld en mijn prive vaste lasten, kleding etc. De woningvastelasten zijn dan al betaald.
    Vervelend dat je je zulke zorgen maakt om je gebit dat je er niet van kunt slapen hoor! Hoop dat het snel en goed opgelost zal worden.
    Boaz vermaakt zich meestal wel in de box, maar ligt hij er echt al lang dan gaat hij wel een beetje zeuren hoor.
    Jammer dat het nog niet echt opschiet met de oefening van Ebbie, ook wel frustrerend dat je nog geen verbetering ziet.

Esther, met het sprongetje van Boaz gaat het wel goed denk ik.
    Hij komt nog wel 1-2 x 's nachts jammer genoeg. Zijn flessen drinkt hij gelukkig weer leeg, zelfs zijn papfles met speen M, maar ik heb dan ook de vanillesmaak gekocht en die vindt hij om te smullen hihi.
    Heb het ook al geprobeerd als echte pap met een lepeltje, dat vindt hij nog wel raar hoor!

Oh heb de hele dag bij gelezen (nou ja niet de hele dag) maar ben het weer kwijt en ben eigenlijk (weer/nog) te moe om te reageren.
    Erg he, schaam me diep. Meestal lukt het me wel, alleen de laatste tijd gewoon niet. Hopelijk duurt dit niet lang hoor!

Vandaag tijdens de lunch is Boaz heel braaf geweest, lekker een tukje gedaan en geen kick gegeven, wat is het toch een schat en altijd zo vrolijk. Ben zo verliefd op mijn ventje en zeg hem zo vaak dat mama zoveel van hem houdt... hihi hebben jullie dat ook?

Oh en ik had nog meer vragen maar weet het niet meer.

Beebjes die vandaag 4 maanden zijn, gefeliciteerd.
    (Miireii dank voor je feli).

Heel de wereld zit in een crisis/ressessie en Real Madrid betaald zo even 93 miel voor Ronaldo, zucht... daar kan ik dan weer niet bij hoor. Stomme voetbal.

TV kijken: Boaz is er ook dol op en zit soms echt te reageren, soms schrikt hij, dan lacht hij, zo grappig. Zelfs wanneer ik een flesje geef dan draait hij zich helemaal om om toch even te kunnen kijken.

Anita, wat erg zeg van dat beebje die na 9 dagen overleden is, ook vreselijk voor de ouders zeg. Martijn heeft trouwens al het zelfde kapsel als zijn papa ;)

Zucht, mijn tietjes worden echt hangtietjes hoor, bah bah bah!
    Nu ik nog maar 3 voedingen geef voelen ze in eens zo slapjes aan.
    En soms heb ik ook nog eens het idee dat er niet heel veel meer in zit omdat Boaz dus 's nachts soms 2x komt en hij lijkt dan zo hongerig als ik hem uit zijn bedje til. Dan zit hij gelijk in mijn nek te happen.

KDV, we hebben dus een opzegtermijn van 2 maanden, gelukkig kunnen we al per de 15e opzeggen, dan gaat hij maar 1 maandje voor die 2 hele dagen. Iemand (sorry weet niet meer wie) vroeg hierover wat, weet niet meer precies wat eigenlijk? Oh ik geloof Martine toch...? Hij blijft dan gewoon op de wachtlijst voor de halve dagen (2 ochtenden). Wij zouden dan met toeslag iets van 388 euro kwijt zijn per maand voor de 2 hele dagen, dit omdat we geen extra toeslag krijgen doordat we te veel verdienen zeg maar. Dus dat is gewoon een te hoge kostenpost om er bij te hebben. Onze hypotheek betalen we ook bruto per maand, de rente teruggave krijgen we niet per maand maar wordt verrekend met de IB jaar aangifte, dus dat zijn gewoon hoge en zware lasten.

Hoe gaat het met de kleintjes die vandaag prikjes hebben gehad?
    Hoop dat het allemaal meevalt. En zo te lezen zijn ze weer lekker gegroeit.

Nou het is weer even mooi geweest zo. Ga even luieren.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, ik heb toch 1 foto van de shoot gekregen over de mail, dus die zal ik even plaatsen.

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    mooie foto hoor Mieke! zou het zelf ook wel willen doen, maar vind het nog wat te duur haha!

oooh Soraya is weer aan het schreeuwen, weet niet wat ik ermee aan moet..

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
  12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi ik schrok ook!

We hebben de shoot cadeau gekregen van de fotografe en haar man, het zijn werkrelaties. Maar de nabestelling zijn ook niet goedkoop helaas. Dus we gaan maar afdrukken maken van de originelen voor de familie.

13. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Axioma: de smurfen al die blauwe beestjes is ook erg leuk,

Iggy: wat schattig een zwemdiploma.

Sofie: wat een leuke foto’s

Mieke: ik vroeg het inderdaad van de ochtenden. Wat duur is het dan voor jullie, ik betaal maar 130 euro voor 2 dagen voor 2 kids, soms toch een voordeel als je wat minder verdient, ik hou dan ook echt geen 1500 euro over per maand ik moet van 450 alles doen wat jij met de 1500 kan doen.

Mooie foto Mieke. Wat leuk dat je dit cadeau kreeg.

Ongelofelijk maar Fuad zijn eczeem is helemaal weg, heb nu 2 keer de zalf gesmeerd en sinds zaterdag goeie voeding, en hij slaap veel vandaag hij is nog maar 3 ½ uur wakker geweest, heeft vast heel wat in te halen.

Zo zag hij er een paar dagen geleden uit.

14. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    En deze foto is vandaag gemaakt, ben zo blij

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Martientje: dat ziet er idd goed uit hoor! ;)

YouTube - Video0034

hier ff een filmpje van een boze Soraya! hihi. stiekem moet ik wel lachten! :D

16. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedenavond allemaal,

zal even een verslagje doen van ons bezoek aan de kinderarts vandaag.

een tijdje terug had ik via de huisarts een verwijzing gekregen omdat martijn maar bleef spuugen en niks hielp.
    ik ben op een gegeven moment nog extra johannesbroodpitmeel door de nutrilon AR voeding gaan doen, dit is normaliter al voeding waar het in zit, alleen gebruik ik meer om het nog dikker te maken zodat hij niet spuugt, en het werkt echt hij spuugde niet meer.
    had een afspraak staan voor 29 juni maar gisteren belden ze dat er voor vandaag iemand uitviel, of ik dan ook wel kon komen, jazekers wel, ook vanwege zijn hartafwijking waar hij nu duidelijk last van gaat krijgen.

om half 3 had ik een afspraak staan, en 20 voor 3 was ik aan de beurt.
    even wegen en meten, 7.600 gram en 64,5 cm.

de kinderarts kwam en vroeg waarom ik met martijn kwam, uitgelegd dat ik eigenlijks voor het spugen kwam, maar dat het over is en ik nu gewoon even naar zijn hart wou laten luisteren en had nog een paar vraagjes.
    dit vond ze prima.

ze heeft even geluisterd, maar na een paar minuten vond martijn het niet leuk meer en begon ie te brullen, dit was voor de kinderarts alleen maar goed want dan kon ze even zien, hoe hij eruit zou zien na zijn "boze" aanval. ze zag duidelijk dat zijn lippen blauw werden en ze schatte zijn zuurstof in het bloed nu op ongeveer 80 %.
    ze vroeg nog wie ons behandelend arts in drachten hier was, en ik vertelde dat wij die niet hebben, vond ze vreemd en heeft even met een collega overlegd of dat wel of niet noodzakelijk was.
    ikzelf hem ook zijn hartje mogen beluisteren en je hoort het heel erg goed.
    een normaal hart gaat zo : boem boem boem boem boem.
    martijn ijn hart gaat zo: boemsjoef boemsjoef boemsjoef ( vergelijkbaar met allemaal kleine treinen die je heel snel voorbij reiden, zo'n geluid maakt het)
    die collega vond dat wij even met martijn naar de kinderafdeling moesten voor een saturatie meting want het was niet normaal dat hij zo blauw werd met inspanning. dus ging we naar beneden waar het natuurlijk erg druk was.

martijn werd door de kinderarts zelf aangesloten, (die was ons achterna gelopen omdat ze wist dat het druk was) ik ben de fles gaan maken en heb die aan hem gegeven, martijn zijn saturatie was tijdens het drinken van de fles zo rond de 90%. na 5 minuten moest ik de fles eruit halen en werd martijn helemaal verdrietig/boos, en hierdoor konden wij even zien naar welke waarde zijn saturatie zou zakken, deze ging dus naar de 70% wat niet normaal is, maar martijn blijft gewoon doorademen.

weer de fles erin en de kinderarts ging haar spreekuur afmaken en de verpleegsters van de kinderafdeling moesten het in de gaten houden en op schrijven hoe de saturatie elke keer was, deze schommelde steeds tussen de 80% en de 90%.

na de fles even boeren en daarna lakker liggen in de kinderwagen, martijn maakte elke keer dipjes in zijn saturatie deze was tussen de 70% en de 90%. ze hebben ook aan zijn andere voetje een meting gedaan en deze was elke keer 10% hogel als om zijn rechtervoetje, maar het gemiddelde bleef gelijk. tijdens inspanning zakt het naar de 75% gemiddeld en tijdens rust zit hij rond de 90/95%.

ze hebben het een hele tijd nagekeken en toen overleg gehad met de kindercardioloog van het UMCG. hij zei dat het een soort SPELLS aanvallen zijn, alleen nog niet erg genoeg.
    de kinderarts kwam bij mij en vertelde dit, en zei dat ze martijn nu wel op wouden nemen en dat we dan morgen naar het UMCG gingen voor verdere onderzoeken, nou toen moest deze mama even huilen.
    ik ging er wel mee akoord om hem om te nemen, ook voor onze eigen gemoedsrust, dus ondertussen was martijn in slaap gevallen, ik ben naar de auto gegaan om mijn telefoon op te halen en de parkeerkaart, heb johan gebeld en deze zou ook komen, toen ik weer op de kinderafdeling kwam werd verteld dat de plannen gewiezigd waren en dat de kinderarts zo bij me zou komen, ik meteen johan gesmst dat hij nog wel even thuis kon blijven. de kinderarts kwam en vertelde dat het niet noodzakelijk was om nu overhaast beslissingen te nemen om martijn op te nemen en morgen naar groningen te gaan, dit omdat de kindercardioloog van het UMCG weer had gebeld en die vond het nog niet erg genoeg (daar komt het op neer).
    ik vind het nu ook wel prima om naar huis te gaan want tijdens zijn slaap is zijn saturatie mooi 97%, dus das wel geruststellend, martijn heeft gewoon een lage saturatie tijdens alle inspanningen die hij maakt.

nu worden we morgen gebeld door het umcg voor een vervroegde spoedafspraak voor misschien morgen middag nog, en anders begin volgende week, en wat er dan gebeurd weet ik niet.

ik heb johan gebeld dat ie ons op kon halen en dat martijn ook mee ging naar huis, verder thuis hem het hele verhaal uitgelegd.

thuis heeft martijn eten gehad, in de box gespeeld en om kwart voor 8 lag ie lekker in zijn bedje, en nu heerlijk te slapen.

dus morgen horen we meer, we vinden het nu heel erg spannend, we wisten van te voren, was ons door de kindercardioloog verteld dat mocht martijn klachten krijgen hij eerder geopereerd kon worden omdat zijn longslagader klep goed ontwikkeld is. dus we wachten nu af hoe het verder gaat, hoop neit dat we onze vakantie van 22 juni tot 26 juni moeten annuleren, hebben we zo'n zin en en jildou ook. alleen martijn gaat toch voor.

morgen weer een update.

ga morgen reageren, ben nu te moe van alle emoties die toch tijdens zo'n middag bij je los komen.

liefs anita

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mooie foto!!! hihihi nou heb ik meteen een gezicht bij je want ik had echt geen flauw idee

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Was vanmiddag al klaar met de helft van een bericht, maar dat is weg, want de laptop is weer eens gecrashed. Ik ga dus maar gewoon verder waar ik was gebleven, want anders schiet het echt niet op.

@ Daffie: Ebbie's gastouder is niet superflexibel, maar wel een beetje. Maar zij heeft erg veel kinderen verspreid over de hele week, dus dan kan je moeilijke flexibel zijn voor iedereen I guess...

@ Martientje: jammer dat je niet heel veel aan die kinderarts had, hopelijk blijft het goed gaan met Fuad's exceem en allergie enzo.

@ Vaam: bezig bijtje in je nieuwe huis!

@ Kuona: ik ben psycholoog en heb dus psychologe gestudeerd. Hier ook nog erg weinig seks moet ik zeggen hoor. Toevallig gisteravond wel weer eens een keertje, maar nog steeds geen echt wip gemaakt zeg maar. Ik heb ook meestal geen zin en vriendje meestal wel ja. De arme ziel staat meestal 'op knappen' zoals die het dan zelf zegt....

@ Suske: dat is ook lollig. Ik heb dus 10 jaar als neuro/revalidatiepsycholoog gewerkt. Grappig dat jij naar de politie bent gegaan zeg.

@ famveenstra: tjee, wat erg voor die vrouw die bij jou op de koffie kwam zeg. Wat een drama.
    Jee, een hele heftige middag voor jou zeg. Ik hoop dat je morgen goed bericht zal krijgen. Eigenlijk dat ie toch snel geholpen kan worden, dit is toch ook niet niks zo.

@ Angela: het schijnt dat die amandelen door de jaren heen sowieso kleiner worden geloof ik. Maar of het snel genoeg zal gaan voor Dani weet ik natuurlijk niet.

@ Uk; Ebbie is ook doodmoe na 2 dagjes gastouderen moet ik zeggen.

@ Deesje: gecondoleerd met de hond van je ouders.

@ Married: oei je rug, sterkte meid. Heeft de fysio kunnen helpen.

@ Eppie: nou dat zou dus best kunnen ja, van die snelle bevalling, want dat had ik dus ook. Ebbie lijkt verder geen bewegingsbeperking te hebben, maar ik moet zeggen dat het stimuleren van de andere kant echt weinig oplevert. Ze heeft helaas wel een beetje een plat hoofdje, maar niet supererg volgens de fysio.
    Wat balen dat ze Yannique tot 09.00 niet kunnen voeden zeg.

@ Mireii: Ebbie heeft af en toe 1 of meerdere vingertjes in haar mond, maar niet echt haar duim.

@ Ijsblokjes-bakjes: doen jullie daar dan nog weer een plasticzakje overheen als jet het in de vriezer doet, ivm hygiene of is dat onzin?

@ Iggy: en? Hoe was de babi?

@ Hummel: ach, schattig die kleine Sophie.

@ Mieke: inderdaad ja, stomme voetbal. Wow wat een mooie foto van die shoot! Vorige week op vakantie heeft mijn zwager (ook fotograaf) ook een paar supertoffe foto's van Ebbie gemaakt. Moet ze nog op cd krijgen. Ook eentje zwart-wit.

Vandaag ging Ebbie voor de tweede keer naar de opvang. Ging best goed. deze keer zag ze er niet zo heel erg oververhit uit en ook hadden ze de luier deze keer op een normale manier omgedaan! Toch ligt ze nu al vanag 17.00 te tukken en heeft ze nog maar 4 flesjes gehad. Ze is dus echt wel vermoeider in vergelijking tot een dagje met mama thuis.
    Morgen naar het CB en tweede prikjes.

Vandaag ben ik naar de mondhygieniste geweest. Eerste van sessies. Ze moest een deel verdoven omdat ik daar een pocket van 7 mm had.... Toen de verdoving was uitgewerkt was het even minder grappig, lang leve de paracetamol. Het deel wat ze heeft gedaan ziet er weer erg mooi uit moet ik zeggen.

19. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Zowheeej! Heb vandaag 1 uur ge-wii-fitt en ik voel het nu al! Wel leuk om weer eens te doen. T ding zei dat ik me al 260 dagen niet had gemeld dus dat het tijd werd... ;) Was ook wel n beetje zo! :D

@Angela
    Met moederdag zijn we een paar daagjes weg geweest als kadoo. Denk dat we voor vaderdag gewoon lekker uit eten gaan ofzow. Naar t indiaas restaurant in Venlo, mijn favo!! Hmmmmmmm!!!

@Anouk
    Ja, dat dacht ik ook, van dat clusteren. Maar die VPK van t CB zei iets anders. En mn vrouw stemde er helemaal mee in dus ik ben er maar in mee gegaan. Ik vind het ook rot dat Silje 's avonds zo onrustig is en zou het heel vervelend vinden als dat is omdat ze gewoon te weinig binnen krijgt. Maar ik gaf ook aan dat ik bang ben dat mn BV nog verder terug loopt en toen zei de VPK; Ja, waarschijnlijk wel, maar dan alleen van die voeding die je vervangt. Ik weet eigenlijk niet of ik die voeding wel wil vervangen dus ik denk dat ik dan vanaf nu gewoon ga kolven op het moment dat Silje het flesje krijgt en dat bij de laatste voeding voeg ofzow. Ik ben bang dat het anders het begin van het einde van de BV is en ik wil daar eigenlijk nog even een paar weken mee door gaan en als het op het werk lukt om te kolven blijf ik het misschien nog wel een paar maanden volhouden. Ik hoop dat het gaat lukken!

@Iggy
    Dat heb ik wel eens gezien, dat fietsen in het water. Zag er wel naar uit dat het leuk was.
    Dit weekend ga ik mijzelf ook verwennen met chinees. Mn vrouw heeft scoutingkamp (is hopvrouw van een scouting groep met gehandicapte jongeren) en zij is vegetarier en houdt helemaal niet van de chinees, omdat de vega-dingen naar haar idee veel te vet zijn daar. Dus we eten eigenlijk nooit chinees terwijl ik dat best lekker vind. Klinkt wel ok, babi pangang met spek.

@Hummelke Sofie
    Wat een mooi meisje hebben jullie! Lief hoor!

@Maka
    Heb er ook wel eens over zitten denken om 's ochtends te kolven voor 's avonds, maar ben dan altijd zooo lui dat ik geen zin heb om na het voeden ook nog eens te gaan kolven. :)
    Trouwens, ik zit me nu te bedenken dat als Silje 's avonds zo zeurderig is dat ze dan ook vaak niet wil drinken dus misschien dat ze dan toch niet wil clusteren??? Bah! Wat een onzekerheid weer. Ik moet denk ik maar niet teveel naar die VPK van het CB luisteren.

@Mieke
    De idee van een moederfiets is dat de afstand tussen stuur en zadel groter is zodat er een zitje tussen past zonder dat je er met je knieen tegen aan komt. Nu heeft de Batavus bij de meeste fietsen daar al een grotere afstand dus lukt het bij de niet-moederfiets van Batavus vaak ook zo al wel. Maar bij de Gazelle kom je al snel klem te zitten als je een kinderzitje (bv bobike) op een niet moederfiets zet. Een moederstuur (speciaal met een knik naar voren) is dan bijvoorbeeld wel weer een oplossing.
    Daarnaast heeft de moederfiets ook nog eens speciale moedersvindenditleukkleurtjesenprints... Moet je van houden, maar kan er wel leuk uit zien. :D:D
    Wat is Boaz toch weer lief geweest dan vandaag! En ja, ik zeg ook erg vaak tegen Silje dat ik helemaal gek op dr ben. Mn vrouw zegt altijd dat ze onze "golden sies" is. Dat is Limbolands voor dat we heeeeel veel van haar houden! ;)
    Hele mooie foto trouwens! Tja, wat wil je met zp'n bink hè!

@Martientje
    Wat een verschil! Geweldig hoor! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent.

@Anita
    Jeetje! Kan me heel goed indenken dat je nu helemaal op bent joh! Na zo'n middag! Gelukkig ligt Martijn nu lekker te slapen en krijgen jullie snel uitsluitsel over wat er nu verder gaat gebeuren.

@Noppie
    Idd geinig dat jij dus N&R psychologe bent. Tja, ik ben daar n btje op afgeknapt tijdens mn stage op de afdeling medische psychologie in Den Bosch. Veel dementerenden en mensen met hersentumoren. Ik vond dat allemaal zo uitzichtloos en werd daar vaak verdrietig van. Daarna dus nog ff een wetenschappelijke stage gelopen om te kijken of dat meer voor me was en daar ook mn scriptie op gebaseerd (inhibitie van automatische reflexen, saaaaaaaaiii! :D). Toen ben ik tijdens mn scriptie bij de politie gaan studeren en bij de uitreiking van mn bul werd dus door de professor waar ik dat onderzoek mee had gedaan gezegd dat ik al een baan had... bij de politie! :D:D
    Silje dr hoofdje is trouwens aan de achterkant (ze ligt altijd te slapen met dr neus recht de lucht in, verwaand ding is het! :D), maar dat is maar een heel klein beetje en volgens het CB gaat dat weer helemaal weg als kindjes op een gegeven moment meer op de buik gaan liggen en vaker rechtop gaan zitten. Dus dat komt vast weer helemaal goed met Ebbie!! :)

Hèhè, weer helemaal bij. Ik ga nog ff lezen en dan komt mn muis waarschijnlijk weer thuis want die is met mn vrouw naar opa (woont hier om de hoek, net als bijna mn hele schoonfamilie trouwens). Gaan we daarna lekker slapen. Trusten allemaal!

20. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Mijn God!!! Ik dacht, ik kijk nog ff snel dat filpje van Miireii van die scheldende baby of zoiets. Krijg zowat een hartaanval man!!

Deel Deze Pagina