Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Yes! Dit (mijn avatar) is 1 van die mooie foto's die mijn zwager de fotograaf heeft gemaakt.

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oei Iggy, zo'n dag wordt je inderdaad niet vrolijk van;)Gelukkig is het nu allemaal weer in orde!

Noppie; fijn dat Ebbie het zo goed doet en ze groeit ongeveer net als Myrthe....grappig (lang en slank hihi, alhoewel de beentjes van Myrthe wel flnk voller zijn geworden en ze hamsterwangetjes heeft)
    10 minuten vrolijk op haar buik....nou Myrthe niet hoor, na 5 minuten heeft ze het wel gezien of ze gaat gewoon liggen uitrusten:D

Dinkie; Sanne ook weer goed gekeurd dus...ze groeit lekker.

is al de 4e avond zonder man en er volgen er nog 2 doordat ik zelf late dienst heb het weekend:(:(:(:(vindt het iks gezellig zo, krijg ook altijd van die vreetbuien en nu ben ik ook nog ongi, dus meer trek8)

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Weet iemand hoe ik fotootjes kan uploaden? Ik zie wel n optie foto-albums toevoegen, maar snap er weer ns de ballen van, hahaha.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, hoop dat je een leuke tijd hebt in Hamburg met je vader en je zus. Wel eens goed/leuk om saampjes wat tijd door te brengen toch?
    Gaat het trouwens met je zusje weer beter?
    Ik heb het nog niet geprobeerd om foto's in mijn album te zetten, dus weet het ook even niet. Je avatar is erg mooi en je banner doet het ook weer. Weer helemaal back dus, hihihi.
    Moest wel even in mezelf lachen hoor... die grote beer van je vriend een weekendje alleen met zijn kleine meisje, zou stiekem wel even willen spieken hoe hij het doet.

Voedingen: Boaz krijgt dus 4 FV achter elkaar en nog heeft hij al snel honger. Ik kan me voorstellen dat dat bij BV zo is, want die ervaring heb ik wel. Maar hij heeft het ook bij KV en daarvan zou je dus denken dat hij meer verzadigd zou moeten raken/zijn. Je hebt ook nurtrilon voor hongerige baby's, maar ja ik wil niet zomaar overstappen en daarbij geen ik hypo allergeen. Misschien is het ook nog een kwestie van een bepaald ritme vinden/krijgen voor ons allemaal. Nu hou ik nog steeds om de 3 uur aan en misschien is hij daar wel heel erg op ingesteld of zo.
    Zou ik ook meer dan 180/6 kunnen geven om te kijken of hij het daar langer op doet?

Daffie, nog 2 nachtjes zonder man dus, nog even doorbijten!!

Goedgekeurde kleintjes dus weer goed gegroeid, fijn hoor!

Iggy, altijd leuk om even te zien wie er achter een naam gaat op het forum. Balen van Joey zeg dat hij ontsnapt was. Gelukkig is hij weer gevangen! En lekker geknoeid dus met de nieuwe keukenmachine.

He dat hele gebeuren met het KDV zit me een beetje dwars hoor. Heb je eindelijk plek, gaan we het weer opzeggen. Baal er gewoon van dat dat zo veel kost. Niet dat ik Boaz nou zo graag 2 dagen weg wil hebben hoor, dat absoluut niet. Nou nu maar hopen dat er snel plek is op de halve dagopvang.
    Even een ander vraagje over het KDV, nu nemen we maar 1 maand af bij het KDV ivm opzegtermijn, maar ik moet nog de toeslag aanvragen bij de belastingdienst. Maar ja hij gaat maar 1 maandje, dan moet je het daarna weer stopzetten en weer opstarten wanneer hij naar de HDO gaat, wat is nu wijsheid. Geen toeslag aanvragen en wachten tot ik weer plek heb, of toch gebruik maken en het dan maar weer wijzigen en weer wijzigen?

Nou ga slapen, tot morgen x

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ff ego dames sorry :(

Relatie: Tja, wat zal ik daar eens over zeggen? Ik ben actief elke week aan het reageren op woningen in Veenendaal, echter is de wachtlijst daar erg lang, maar ik geef niet op. We hebben knallende ruzies steeds, en de kids zitten er tussen en dat wil ik gewoonweg niet meer. Het is genoeg zo wat mij betreft. Hij blijft maar daten met die ene meid en blijft volhouden dat er niets is en dat zij ook een relatie heeft dus dat ik me geen zorgen moet maken. Echter door fouten van hem in het verleden, kan en wil ik hem gewoonweg niet voor de volle 100% vertrouwen.
    Ik heb nog geen idee, hoe ik het op ga lossen, als ik daadwerkelijk een woning vind in Veenendaal, want geld om het leuk in te richten ( denk aan: behangen etc) heb ik niet, meubels wel gelukkig, die had ik namelijk al voordat ik D. leerde kennen ;) Ook het verhuizen zelf, heb ik nog geen idee van hoe ik dat wil organiseren, heb immers geen rijbewijs en ook geen familie die mij wil helpen als het eenmaal zover is.
    Ik wil dus een poesje houden van het stel, ik heb ze immers zelf geboren zien worden dus ze zijn echt wel speciaal voor mij. Ik zal mijn honden weg moeten doen als ik eenmaal een eigen huisje heb :( Ik kan ze gewoonweg dan niet meer uitlaten 's avonds als de kinderen op bed liggen, durf ze gewoon niet alleen te laten, want wie weet wat er dan allemaal kan gebeuren, oké sommigen zullen het misschien een rot smoes vinden om mijn honden weg te doen, maar geloof me, ze gaan me echt aan het hart, heb hier al vaak zat bonje gehad over de honden, en D. heeft ook al vaak geroepen: die honden eruit of ik! Nou en dan is het voor mij heel simpel: Dan ga jij er maar uit! En dat heeft hij me vaak niet in dank afgenomen)
    Ik zie op de een of andere manier gewoonweg geen toekomst meer voor ons samen, heb hem ook verteld, dat hij heel erg zal moeten veranderen wil ik er uberhaupt weer heil in zien.
    Vandeweek kwam dan eindelijk het besef bij hem, dat ik het dit keer echt meen, en meneer barstte dan ook in janken uit. Hij geeft zelf ook aan op dit moment geen relatie met mij te willen zoals het nu gaat en wil het een paar maanden aankijken, echter heb ik daar dus geen zin in, om dan een paar maanden in onzekerheid te leven over hoe en wat verder, je wil me wel of je wil me niet en niet iets daar tussen in! Hij vind me te jaloers, baalt ervan dat ik hem niet vertrouw, zijn fouten uit het verleden steeds voor zijn voeten gooi en hem belemmer in zijn vrijheid :(
    Ik heb hem verschillende dingen aangegeven waarvan ik zeg: daar moet je aan werken, wil je uberhaupt redden wat er te redden valt, heb ook relatie-therapie voorgesteld, maar daar wil meneer niets van weten. Tja, dan houd het toch echt op.
    Hij is nu ook ineens heel erg druk om alle papieren te regelen voor de ouderlijke macht over de kinderen, al die tijd is hij er laks in geweest, maar maakt er nu haast mee, omdat hij weet dat ik het echt meen. Hij is bang dat ik de kinderen weghoud bij hem als ik eenmaal een eigen huis heb, probeert ook aan alle kanten mij te pushen om dan maar een huis hier in de omgeving te zoeken, maar dat wil ik niet, ik wil 'back to my roots' terug naar bekende en vertrouwde omgeving, terug naar een plek waar ik niet volledig in de anonimiteit leef zoals hier. Oude vriendschappen weer oppakken, die verwatert zijn doordat ik hier ben gaan wonen, mezelf vrij voelen en kunnen doen en laten wat ik wil, mits de financiën etc het toelaten en de kinderen daardoor niets tekort komen.
    Dat hij de ouderlijke macht krijgt vind ik op zich niet erg, betekent namelijk ook, dat hij bepaalde verplichtingen krijgt naar de kinderen toe, zowel in financieel gebied als opvoedkundig gebied. En geloof me met dat opvoeden gaat hij het nog zwaar krijgen! Hij heeft immers nooit echt voor zijn kinderen hoeven zorgen, dat deden ik of zijn ouders wel voor hem! Hij zal dan dus echt waar moeten maken dat hij zijn kinderen kan opvoeden en verzorgen, en als ik enige vorm van twijfel krijg, dan zullen afspraken rondom bezoekregelingen denk ik toch wel aangepast gaan worden. Ik kan er nu natuurlijk nog weinig over zeggen, de toekomst zal het leren. Maar mijn kinderen staan voor mij op nummer 1 en als iemand niet goed voor ze is, dan zal ik daar toch echt stappen voor/tegen ondernemen!
    Ik zal het echt wel zwaar krijgen denk ik, maar ik sla me daar wel doorheen, ik weet gewoon, dat ik in Veenendaal meer toekomst heb dan hier, veel meer mensen zal hebben ook waar ik op terug zou kunnen vallen als ik het even niet meer weet of niet meer zie zitten.
    Ik denk ook dat ik dan pas mijn financiele puinhoop op orde kan krijgen, want de sanering waar we mee bezig zijn/waren loopt ook niet van een leien dakje, omdat D. totaal zijn spullen niet regelt, laat mij overal achter aan bellen en dat vertik ik nog langer! Ik vind het namelijk zelf ook niet leuk om deurwaarders of wat dan ook te moeten bellen voor mezelf, en dus ook niet voor hem. Ik heb veel te lang zijn zaakjes voor hem op zitten lossen, hij wil vrijheid, prima, dan moet hij ook zijn eigen boontjes gaan doppen! En niet de dingen die ik voor hem doe als vanzelfsprekendheid aannemen! Een beetje respect van hem naar mij toe zou erg welkom zijn namelijk, alleen ben ik bang dat ik dat gewoonweg niet ga krijgen, heb het wat dat betreft ook nooit gehad ook eigenlijk.. Hij wil namelijk wel de lusten maar niet de lasten en dat werkt gewoonweg niet.

Pff zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dat zal ik jullie besparen ;)

Sorry voor het vele ego nu, betekent niet dat ik geen oog heb voor jullie, want ik lees alles wel hoor, het dringt alleen niet echt door geloof ik ;)

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Noppie, prachtige foto van Ebbie op je avatar! Wat kijkt ze lekker wijs en bedachtzaam!
    En wat heeft ze alweer een mooi gewicht zeg, lekker gegroeid dus.
    10 minuten op de buik? Dat houdt Vera volgens mij ook nooit vol hoor. 5 minuten en dan begint ze te huilen (nou ja, meer boosheid). Knap dat Ebbie al zo goed kan omrollen! Ik heb t nog ff zitten proberen met Vera en zij kan alleen nog maar omrollen als ze al op de 'rolarm' ligt.
    Foto-album heb ik ook nog niet gebruikt, maar je kan ook gewoon een fotootje als bijlage in je berichtje toevoegen (ik wil die foto uit je avatar wel ff uitvergroot zien!! :D)

Iggy, he vervelend van Joey en Levi ook nog een huildagje. Gelukkig slaapt hij wel enorm goed! Lekker hoor.

Daffie, he vervelend dat je weer alleen zit en dan ook nog een vreetbui krijgt... ;)

Dinkie, vervelend dat Sanne alleen goed drinkt uit je borst. Vera drinkt (normaal gesproken) wel een heel flesje gekolfde melk leeg, maar dat ziet ze dan meer als een 'tussendoortje'. Daarna krijgt ze vaak weer heel snel (na ~2uur) honger (mamahonger?).

De laatste dagen drinkt ze sowieso best veel (vaak), ook wel weer om de 3 uur, terwijl ze eerst meestal gemiddeld de 4 uur wel haalde. Het onrustige drinken gaat overigens wel weer stukken beter, ze laat niet meer zo vaak los.

Mieke, idd wel een beetje raar dat Boaz ook zoveel KV nodig lijkt te hebben. Misschien idd een tijdje wennen (en heeft ie gewoon nog mamahonger?) of hij is gewoon een hongerlapje!
    Lastig probleem met de belastingteruggave voor t KDV. Kun je niet beter achteraf terugvragen...? Anders blijf je aan de gang lijkt me, en zo heb je dan achteraf nog een meevallertje (?)

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje Mobiel, dat klinkt wel erg overtuigd... Dat zal idd erg zwaar worden, met 2 kids en financieel niet zo breed.

Maar zoals je het beschrijft als het nu gaat, is ook zeker geen gezonde situatie. D. lijkt dan nu wel wakker geschud, maar nog lijkt ie er niet voor te gaan. Ja dan snap ik dat je nu toch echt je conclusies trekt. Vertouwen is toch wel het fundament van je relatie...

Ik hoop voor je - als je in Veenendaal een huisje kan krijgen - ook daadwerkelijk je oude leven weer kan oppakken/opbouwen.

Heel veel sterkte meid.

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, mooie foto!! En idd, ik wil hem ook wel eens groter zien!

mobiel, tjee meid, wat een situatie! Wel goed dat je voor jezelf en de kinderen kiest. Hopelijk ziet je vriend de ernst van de situatie in en kunnen jullie de dingen nog oplossen!! Sterkte!

9. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

mobiel:
    wat een verhaaltje, maar goed dat je aanjezelf en de kinderen denkt. ook ik hoop dat als je straks een huisje vind in je roots je helemaal weer de oude wordt en je leventje weer op kan pakken, en verder gan leven.

succes met alles.

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mobiel; jemig meid....wist dat het niet zo lekker liep, maar dit is toch wel een hele grote stap. Ik hoop voor je dat je inderdaad terug naar je roots kan en daar weer je eigen leven met je lieve kindjes op kan bouwen. En inderdaad de kinderen zijn heel belangrijk hoor, dus laat ze er alsjeblieft niet tussen vallen lieverd.... Heel veel sterkte!

Dikke knuf Daffie

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

en hier is mij man dus werken....zouden samen de schuur opruimen overdag, maar dat ga ik echt niet in mijn ééntej doen. Hij vindt het leuk om over te werken omdat hij extra geld krijgt, maar thuis zou het ook leuk zijn als hij de klussen zou doen die hij belooft...grrrrr.... hij zou de schuur dus opruimen, een nieuw lampje in mijn auto doen, de tafel maken etc etc.....

Ga nu gauw mijn meisje fruit geven, die huilt....

12. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Vaam en daffie:: als je op de site komt staat er welkom (je naam)
    Daar onder staat alle statistieken tonen als je daar op klikt staat er alle berichten van (je naam) dan kom je kom je bij je laatste bericht

Sofie: is het in Belgie nu al vaderdag?

Anita: fijn dat je dinsdag al naar het ziekenhuis mag.

Mieke: lekker dat je ouders wat geholpen hebben.
    Het feest was erg leuk, maar wel vermoeiend dacht dat ik bij het drinken moest staan, moest ik opeens op de 15 kids letten die nog op het KDV waren, (die mochten al wel bij het feest spelen) er waren nog wel wat andere collega’s die ook op wat kinderen letten maar ik had en lijst om ze af te strepen, je blijf maar om je heen kijken of je ouders ziet en of alle kindjes er nog zijn. gelukkig is alles goed gekomen maar was echt moe. Toen ik thuis was.

Voeding: Fuad bleef op een gegeven moment ook huilen na de fles nu geef ik hem 4 kker 240 en is hij super tevreden.
    Misschien kun je de infolijn bellen van Friso of Nutrilon, staat op het pak. zei hebben hele goeie tips. Ze hebben mij ook aangeraden om niet meer dan 1000 cc per dag te geven en dan over te gaan op 4 flessen.
    Misschien mag je van BV wel meer geven dan de 1000 cc per dag.

Toeslag: ik zou het persoonlijk wel aanvragen ook al is het maar voor een maand, als je eenmaal alles in je computer hebt staan dan kun je heel makkelijk een wijziging sturen.
    Als het maar om een paar euro gaat zou ik het niet doen.

Noppie: spannend dat je een nachtje weg gaat, veel plezier, en wat knap dat Ebbie al wat kan draaien.
    En mooie foto hoor.

Mobiel: wat een verhaal meid, als ik het allemaal zo lees heb je het volgens mij nu zwaarder dan dat je straks alleen bent met je kindjes.
    Hoop voor je dat je snel een huisje vind, en dat je niet te veel gedoe met D krijgt.

Dafie: balen dat je man aan het overwerken is.

Fuad was gisteren dus ook mee naar het feest mijn ouders waren met de kinderen (man had cursus) , meneertje wilde thuis de fles al niet drinken bij mijn moeder.
    Toen heeft ze het daar nog een keer geprobeerd, wilde hij weer niet, toen heb ik het geprobeerd, dronk hij gewoon, mijn ouders waren om 19:00 weer met de kinderen naar ons huis gegaan, ik was zelf om 21:00 thuis, had hij weer slecht gedronken en bleef maar onrustig.
    Toen ik thuis was werd hij gelijk rustig bij mij en viel in slaap,
    Hoe zo een mama’s kindje, terwijl ik helemaal niet zo vaak met hem op de arm loop.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, zo te lezen heb je je beslissing al genomen meid!
    Ik hoop dat het toch anders op te lossen is maar het zal moeilijk worden denk ik. Heel veel sterkte!

Martine, ik ga dan maar even die infolijn van Nutrilon bellen, dank je.
    En ik denk dat ik idd toch maar gewoon die toeslag ga aanvragen, en dan zien we wel.
    Boaz is ook wel een beetje een mama's kindje, hihi maar ja hoe kan het ook anders, ben 24/7 met hem bezig en papa is door de weeks aan het werk.
    Klinkt als een druk feestje zo voor jou omdat je op 15 kinds moest passen!

Of Daffie, dat is jammer dat jullie nu niet aan die klusjes toekomen.
    Ik ga straks even een wandje in mijn werkkamer sausen als Boaz slaapt, dan kan mijn nieuwe kantoorkast er tegenaan.

Maka, Vera die dus ook al veel drinkt en sneller wil, het zal misschien ook wel aan het sprongetje liggen of zo!
    Hier nog geen omrollen trouwens, maar op zijn buik houdt hij het wel aardig lang vol.

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #5214 Deurtje, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    Gruss Gott vanuit Oostenrijk!

Even een updatje.
    Donderdagmiddag bij de fysio geweest en hij heeft mijn pijn gelukkig enigszins kunnen verlichten (het is idd die plek Mieke!).
    Gisteren dus de reis naar Oostenrijk.. vond het best spannend, maar het is helemaal goed gegaan. Thije heeft een paar halfuurtjes geslapen in de auto en verder was hij heel lief. Ik zat bij hem achterin, daar was ik wel blij mee dat we dat zo gedaan hadden. Zo kon ik hem in slaap zingen en zijn speentje er soms in doen.
    We zijn 3 x gestopt: 2x om te voeden en 1x voor een poepluier, haha.. ging ook prima zo.

’s Avonds uit eten geweest en toen heeft meneer heerlijk liggen tukken in zijn wagen. Ook vannacht ging het goed, laatste voeding om 21.10 al, 22.00 naar zijn bedje. Heb hem niet meer wakker gemaakt rond 23.00 uur. Vanochtend hoorde ik hem om een uur of 5, maar zijn speentje hielp nog tot 06.45 uur :D. Om 08.00 uur weer gaan slapen (wij ook!) en om half 11 de volgende voeding, heerlijk!

Moet er nog wel een beetje aan wennen dat ie hier weer bij ons op de kamer slaapt hoor, hihi

Maar alles gaat dus top!

Zal proberen even wat bij te lezen, maar ik ga niet overal op reageren, sorry

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Toch even wat reacties ;)

@ Axioma, jij ook een hele fijn vakantie meid!!!

@ Suske, ik zou niet één BV vervangen door KV hoor, tenzij je af wilt bouwen natuurlijk. Als je eenmaal begint met afbouwen kan je melkproductie heel snel teruglopen heb ik begrepen. Ow lees nu dat je dat zelf ook vind. Rare opmerking vind ik het van die VPK van het CB, ze zijn daar echt niet goed op de hoogte hoe BV werkt. ’s Ochtends kolven voor ’s avonds zoals Maka zegt vind ik ook een goeie! Of er gewoon aan toegeven, maar dan heb je Silje waarschijnlijk heel de avond aan de tiet ;)
    Je kunt eventueel ook op www.borstvoedingsforum.nl kijken, daar heb ik soms best wat aan gehad. Al zit er ook veel BV-maffia, maar daar moet je maar even overheen lezen, haha

@ martientje, wat goed zeg van Fuad zn eczeem!

@ familieveenstra, wat heftig zeg je verhaal over Martijn! Kan me voorstellen dat je even moest huilen. Fijn dat jullie snel terecht kunnen in Groningen, sterkte!

@ nieuwe zwangerschap, lees dat kuona en daffie niks meer doen om het tegen te gaan,spannend!!!! Hier kriebelt het ook alweer enorm en manlief wil graag een groot gezin (ik laat dat afhangen van zwangerschappen en bevallingen, hoe die gaan, haha).. maar ik wil echt proberen die 9 maanden ontzwangeren vol te houden of iig mijn zws kilo’s eraf te hebben (nog 4). En daarnaast zie ik toch ook praktische bezwaren (2 kinderen die nog niet lopen bijv.).
    Zin is hier overigens geen probleem.. cyclus wel, die heb ik nog niet, denk door de BV.

@ Maka, wat goed van Vera zeg! Van rug naar buik is nog wel het moeilijkst! Knappe dochter heb je hoor!
    Buikliggen: Thije houdt dat best lang vol, maar ik blijf wel altijd in de buurt. Hij kan van buik naar rug rollen, maar niet andersom.

@ Mieke, vervelend dat je nog op 6/7 voedingen zit. Ik zit bij Thije op 5 en heel soms 6, als ik nog een late avondvoeding geef. Misschien meer voeding per fles doen? ik geef bijv. zo mogelijk ook altijd 2 boobs, anders komt ie eerder.

@ noppie, je schreef een paar dagen geleden dat je het lastig vond om Ebbie te ‘moeten’ vermaken, ik herken dat wel hoor! Ik heb soms ook zoiets van pff.. ga nu eens zelf spelen! Maar gelukkig doet ie dat steeds meer. En ik vind het ook heerlijk om met hem te kroelen en te spelen, maar geen uuuuuren achter elkaar.
    Fijn dat het goedkomt met Ebbie dr koppie! Lekker gegroeid ook weer!

@ mobiel, heel veel sterkte meid!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Married; wij doen niets om het tegen te gaan omdat de kans toch nihil is hoor. Ook ik zou nu echt nog niet zwanger hoeven te zijn. Pas eind van het jaar willen we er weer echt voor gaan dmv ICSI.;)

17. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Ff kort want ik ga zo met Sil naar de ezeltjeskamping. Kijken wie de langste oren heeft!! :D:D

@BV vervangen door KV
    Mede door de verhalen van jullie hier voelde ik me gesterkt om het toch te gaan doen zoals ik zelf dacht. 's avonds wat vaker aanleggen en kijken of de voeding weer wat meer wordt. Ben daar gister mee begonnen en Silje was wel onrustig, maar heeft goed gedronken en uiteindelijk geslapen van 22u tot 6.30u en daarna nog van 9u tot 13u. Netjes dus. Ik niet! Was een feest in de buurt in een tent en de muziek trilde hier door het huis tot 03.30u!!! :$ Ben nu nog moe.

@Angela
    Dat indiase restaurant zit bij de 2 bruder von Venlo in de buurt. Is echt superlekker eten daar!

@Noppie
    Is het al gelukt met de foto's? Heb zostraks ff gekeken en zag ze nog niet staan en ik ben ook wel benieuwd naar een uitvergroting want t lijkt een erg mooie foto.

@Mobiel
    Jeetje! Wat moeilijk voor je kindjes straks allemaal. Ik hoop voor ze dat jullie er op de 1 of andere manier een goeie oplossing voor vinden.

@Martientje
    Mama's kindjes zijn de liefste! Hier ook 1tje nl, maarja, met 2 mama's is dat ook niet zo moeilijk! :D:D:D

@Married
    Hmm, een groot gezin dus? En toen zag ik iets staan met 9 dus ik dacht ff OMG!! :$ Maar het ging over 9 maanden en niet over 9 kinderen! :D
    Hier is de cyclus ook nog niet op gang. Ik denk soms; nu gaat het beginnen, maar nee hoor, nog steeds niks.
    Ook hier eerst de kilo's eraf (nog 5) en dan de donor maar weer eens lief aankijken! ;)
    Fijne vakantie nog!!!

@Liggen op de buik
    Silje houdt dat heeeeeeeel lang vol zegt ze. Maar na 1 minuut stopt ze ermee en gaat huilen. Neeeee, niet omdat ze het niet meer kan zegt ze, maar ze vindt het niet nodig om t te laten zien. Of ik haar soms niet geloof???
    :p

Zo! Op naar het mooie weer! Kijken of onze luie tuinkabouter al mee wil.
    grtz, Susan

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, married, nee hoor, Vera kan nog helemaal niet rollen! Wel van rug naar zij en van zij naar buik (al heeft ze dat ook al heel lang niet gedaan), maar niet in 1x! En van buik naar rug dus alleen als ze haar 'rolarm' al onder zich heeft liggen. Eigenlijk kan ze dus nog helemaal niets!!! Hahaaa

19. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mobiel
    Jeetje meid ik hoop dat je snel een huisje kan vinden en daar samen met je lieve kids verder een gelukkig leven kan opbouwen.

Married
    Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Raar he met je kindje op de kamer slapen. Wij slapen straks met zijn 4e in de caravan.

Omrollen
    Dankzij de fysio kan Zoey van buik naar rug rollen. Is echt grappig om te zien hoe ze dat doet. Van rug naar zij gaat goed maar naar de buik lukt niet en boos dat ze dan wordt. Haar hoofdje kan ze behoorlijk lang recht houden als ze zit en kijkt echt alle kanten op.

Vind het zo snel gaan allemaal. Sommige kindje hier hebben de 4 maanden alweer bereikt. Voor we het weten zijn ze baby af en bewegen ze zich voort door de woonkamer.

Weer zwanger
    Zou best wel willen maar financieel en kwa ruimte kan het niet. Als we de loterij winnen zouden we graag een 3e kindje willen. Denk dus niet dat het er in zit.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Married, goed aangekomen dus! Was al benieuwd hoe het gegaan was onderweg, goed dus! toppie.
    Hoe is het weer daar in Oostenrijk eigenlijk? 2 weken blijven jullie toch?

Susan, hoe doen jullie dat eigenlijk met de papa van Silje, dat is toch een bekende van jullie? Is hij een beetje actief aanwezig in haar leventje of helemaal niet? Je hoeft niet te antwoorden hoor maar ben wel een beetje nieuwsie ;)

Maatje, oh goed zeg van Zoey dat ze dat al kan, tja wie oefent kan snel iets natuurlijk.
    Ik hoop eigenlijk ook een keertje op de jackpot... maar tot nu toe nog steeds niet gelukt. Ja Ben&Jerry's ijs of een keer kaarten voor een musical, ook leuk natuurlijk maar niet leuk genoeg :D

Nou tussen de vorige voeding en die daarna netjes 4 uur, drinkt meneertje zijn fles maar voor de helft :) wat nu weer dacht ik al.
    Maar na een uurtje een nieuwe gemaakt, wel wat minder aangezien hij al wel wat op had, en die ging toen wel leeg, met wat protest omdat ie weer leeg was, hahaha.
    Nu ligt hij lekker weer te slapen. Zo komen vrienden met hun 8 weken oude zoontje, gaan we aan de BBQ.
    Oja had nu een fles gemaakt van 210/7 en die ging binnen een kwartier op.

Deel Deze Pagina