Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Maried: fijn dat de reis zo goed gegaan is, veel plezier nog tijdens de vakantie

Suske: Silje heeft wel geluk ja met 2 mama’s.

Mieke: je zult nu wel aan het BBQ en zijn lekker het is ook echt heerlijk weer vandaag.

Oh dat was het das niet zo veel om bij te lezen dus.

Fijne avond nog allemaal.

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Heey meiden.

Sorry sorry sorry! ben al 2 dagen niet meer geweest!

Voel me niet op mijn allerbest als ik heel eerlijk ben (ja daar ga ik weer!) jullie hebben vast mijn berichtje wel gelezen bij clubs over mijn man... pfff, ik word er echt helemaal kriegel van. Nu ook weer. Hij laat me alleen om te gaan vissen en al zijn troep ligt hier nog. Dan denkt hij ook nog dat ik dat wel even ga opruimen.. Nou mooi niet dus! Bah! Laat hem het lekker zelf doen!

Verder is hij heel erg lief hoor! daar niet van hihi, maar soms kan ik hem wel ik weet niet wat aan doen........... In plaats van dat hij even aan mij denkt, maar ho maar. Mireille redt zich wel. Ja tuurlijk wel! Maar ik wil soms ook even tijd voor mezelf! Zodra meneertje vrij heeft, vliegt ie ook al weg...Als excuus zegt hij: 'maar ik werk de hele week'. Ja dus?! ik ook! maar dat vind hij niet....

Wat moet ik hier toch mee? Ik heb soms echt de neiging om een paar spullen te pakken, Soraya mee te nemen en even bij mijn vader te gaan logeren. Dat is toch niet goed?

Sorry voor mijn klaagbericht..........

3. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Wat vervelend dat je vriend niet meer rekening met je houd,

lekker saai vissen, wist wel wat ik liever deed.

4. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Miirelii
    Wat jammer dat je vriend elke keer weg is als hij vrij is. Misschien als je het hem uitlegt dat hij het misschien snapt. Dat je ook eens tijd voor jezelf wilt hebben of samen iets wilt doen.
    Mijn man is wel eens alleen met de kids en heeft respect voor vrouwen met kinderen. Het is volgens hem gewoon een soort baan. Ookal doe je het met liefde.
    Sterkte ermee.

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Married, fijn dat de reis zo goed is gegaan!

Suske, ezeltjescamping?????
    Dat restaurant ken ik niet, maar een goede tip!!

Mireii, balen dat je vriend zo reageert..... Idd misschien toch eens goed met hem over hebben, dan dringt het misschien tot hem door.

Vandaag lekker genoten van het mooie weer! Vanmorgen was lentefeest bij het kdv. Ze hadden allerlei activiteiten voor de kinderen georganiseerd, alleen de opkomst was minimaal, dat was wel jammer. Morgen ga ik met een vriending naar Dirty Dancing. Even lekker een dagje er tussenuit. Ik heb hem in september al gezien, maar het gaat gewoon even om het afschakelen zeg maar...... Heb er wel ontzettend zin in. Lekker ontspannen met de trein en dan weer eens goed bijkletsen!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, plan eens een dagje met een vriendin zonder overleg en dan mag Issam even voor Soraya zorgen, dan weet hij weer even hoe het is om de hele dag met haar bezig te zijn. Hopelijk kan hij dan weer even begrip op brengen en zet dat hem weer even op zijn plaats.
    Maar eerst toch even met hem praten hoor! Begrijp wel dat ook hij zijn ontspanning zoekt in zijn hobby, dat doet mijn vriend ook op zijn tijd, en soms baal ik ook wel. Wij mama's leveren nu eenmaal meer in, dat is gewoon zo en dat vinden die mannen (in de meeste gevallen) gewoon de normaalste zaak. Knuffel hoor!
    Moet ook wat meer even bij ons andere topic lezen, dat doe ik niet, kun je je daar eigenlijk ook op abonneren?

Angela, lekker genoten dus.

Hier was de BBQ ook gezellig.

Even een verslagje van de voeding hoe deze vandaag hier is gegaan.
    3.30 BV
    9.30 BV
    12 uur 210/7
    16 uur 210/7 maar de helft gedronken
    17 uur 150/5 helemaal op
    21 uur 210/7 70 cc laten staan, daardoor tegen 23 uur dus vreselijke honger en dus huilen.
    23 uur 180/6 + rijstebloempap (fles)

Denk dat hij hier maar even aan moet wennen.
    Heb nog geen last van mijn borsten, normaal geef ik de laatste voeding nog BV, maar deze wil ik dus gaan vervangen, hopelijk kom ik goed de nacht door zonder stuwing. En hopelijk slaapt Boaz op zijn papfles wat langer door. Mij benieuwe dus. Morgen doe ik weer verslag ;)

En nu lekker slapen, mama gaat ook lekker slapen.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeimorgen meisjes....

Ik hoor Myrthe nu pas wakker worden, wat wel prettig is aangezien ik gister dus avonddienst had en pas om 00:30 in bed lag...

Mieke; denk dat Boaz inderdaad even moet wennen. Het is natuurlijk wel een groot binkie dat wat meer nodig heeft als die fragiele meisjes hier hihi...

Ga mijn meisje maar eens even halen, ligt hele verhalen te houden zo te horen door de babyfoon.:)

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Goede morgen

Hier een goede nacht gehad. Ons meisje is echt een kleine drukte maakster. Toen ik vanmorgen bij haar kwam lag ze met haar hoofd op het voeteneinde. Ze is helemaal omgedraait. Terwijl ze in een slaapzak lag en onder de dekens. Vind het wel een beetje eng. Ben bang dat ze de volgende keer met haar hoofdje onder de dekens terecht komt. Weet dat ze vroeger de babys vast legde in bed maar dat is ivm veiligheid uit de winkels gehaald het mocht niet meer verkocht worden. Heeft iemand hier ervaring mee of tips?

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen meiden ik ga zo de afgelopen dagen even bijlezen en reageren op iedereen eerst ff de regenlaarsjes aan en op pad met mijn honden!!! wat een PIEP weer.... :(
    gisteren was het nog zo mooi we zijn hele dag aan shoppen in babywinkels geweest!!! we kregen van mijn schoonouders een kinderstoel en we hebben er maar meteen een gezellig dagje met zijn allen van gemaakt...
    we zijn goed geslaagd een houten 1 2 3 stoel met een nijntje zitting hahaha echt het was zo gezellig
    wij hebben me schoonouders op een etentje getrakteerd en was echt super gezellie
    roy gaat zo de stoel in elkaar zetten en dan maak ik even een fotootje
    nou meiden ga zo op iedereen reageren....
    pffff nog 4 dagen vrij en vrijdag moet ik weer voor eerste keer aan de slag en ik zie er toch zo vreselijk tegen op :(

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ lekker hoor noppie ff er tussenuit

@ mieke kost zo'n KDV zo veel geld dan??? als je je er niet goed bij voelt en het te duur vind dan heb je groot gelijk dat je het opzegt zou wel bij de belasting die maand proberen terug te vragen, nee heb je en ja kun je krijgen....
    waar gaat boaz nu heen dan???

@ mobielfreak:$ meid wat een verhaal.... als ik jou zo hoor heb je er al een punt voor jezelf achter gezet!!! wonen je schoonouders nog wel in jullie huis???
    pffff moeilijk hoor ik heb echt geen zinnig advies, maar wat ik lees vind ik echt te gek voor woorden en dat daten??? spoort die vent wel, hij snapt toch zelf wel als je relatie op stuk gaan staat dat daten met een ander helemaal funest is:x zelfs bij een goede relatie is dat al een funest iets:x:x:x roy hoeft daar niet mee thuis te komen want dan weet ie waar het gat van de deur is:x nou zou hij het ook gelukkig niet doen
    hoe oud is je vriend??? want het lijkt wel of ie in een midlife crisis is beland of dergelijke...
    heel erg veel sterkte en ik hoop dat je snel een huisje zal vinden
    zodat de rust wat wederkeert voor jou en de kindjes

@ flesjes, levi drinkt om de 3 a 4 uur hij krijgt flesjes met 150 cc water en dan de schepjes, dus we komen ook nog op een 6 a 7 flesjes per dag want meneer wil ook niet altijd zijn fles leeg drinken... volgens CB moest ik net zo lang door gaan tot de fles er in was gegaan, maar dan komt het binnen een kwartier weer allemaal er uit dan maar iets vaker een fles hoor;) dan blijft het in ieder geval mooi binnen

@ daffie das flink balen meid

@ married nou super dat de reis goed is gegaan en dat d efysio de pijn heeft kunnen verlichten

@ suske heb wel even gelachen om het woord tuinkabouter hihihi

@ mieke was de BBQ lekker??? wat is 8 weken dan weer een stuk kleiner he??? der is bij ons op babyzwemmen een baby van 7 weken en dan denk ik echt ohhhh wat klein:$

@ mireii meid tel tot 10 het is af en toe moeilijk maar ja.....
    moet wel zeggen ik heb niets te klagen want roy is vaak thuis, nu heeft ie wel een nwe hobby/sport: zwemmen hahaha dat doet ie dus in ene keer iedere dag maar ja ik vind wel lekker ff uurtje voor mezelf in huis hahaha
    ben benieuwd hoe lang hij het volhoud!!!!;):p
    meid sterkte en het komt allemaal goed.... hoe is het eigelijk met je been???

@ angela veel plezier bij dirty dancing ben benieuwd of je het leuk hebt gehad!!!

@ doorslapen, levi heeft gisteren om 21 uur flesje gehad want hij was zo moe dus heb hem verder ook niet meer wakker gemaakt en vanmorgen 8 uur heb ik hem zelf wakker gemaakt voor een fles;)

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Die tijden bij de berichtjes kloppen echt niet....ik schreef hem om iets over half negen en het lijkt net alsof ik heeeeel vroeg achter de laptop zat hihi...

Maatje; op de negen maanden beurs zag ik iets dat je in bed kan leggen en om het middeltje van je kindje kan doen zodat ze niet door het bed gaa zwerven....weet alleen even niet meer hoe het heet;)
    Ga er even over nadenken....

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

HAd de tijd niet goed staan:D

13. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Goeie morgen meiden:

Angela veel plezier vandaag.

Mieke: ben ook heel benieuwd hoe Boaz het gedaan heeft vannacht.

Maatje: lijkt me ook wel eng als ze alle kanten op draait, als je haar dan een dikker slaapzakje aan doet en geen dekentjes meer.

Daffie: vroeg me al af of je 6:59 lekker uitslapen vond, hi hi

Fuad heeft vannacht ook door geslapen, heerlijk alleen nu was Jasmin ziek, benauwd en slijm overgeven die heb ik maar naast me gelegd anders kun je er de hele tijd heen lopen. Ze weet ook wel als ze weer beter is dat ze dan in haar eigen bed slaapt.
    Had er gister nog met moeite wat warm eten en wat drinken bij haar ingekregen, had dus ook geen nut nu alles er weer uit kwam. Voel ik me ook nog altijd schuldig omdat ik zat te drammen dat ze wel iets moest drinken.

Het is heerlijk weer hier, we zitten allemaal nog in de pyjama en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om me aan te kleden.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Martine, stuur eens wat van dat mooie weer hier heen. Het regent hier.
    Maar volgens mij zou het in de middag wel weer opknappen.
    Beterschap met Jasmin!

Iggy, we hadden 2 hele dagen KDV geaccepteerd op basis van mijn werk, ik zou een klus buiten de deur krijgen voor ± 6-8 weken, dan zouden mijn ouders nog 1 dag oppassen en vriendje zou 1 dag thuis werken. Dan was dat mooi opgelost. Maar de klus gaat niet door, dus is de opvang voor 2 dagen ook niet nodig.
    Boaz blijft nu wel op de wachtlijst staan voor 2 halve dagen (ochtend).
    Dus voorlopig blijft hij nog steeds gewoon bij mama thuis (werk thuis).
    Wat slaapt Levi toch lekker zeg!

Maatje, ik zou ook denken een wat dikkere slaapzak zodat ze niet onder de dekens hoeft, of de dekens strak instoppen misschien?

Daffie, lekker hoor dat Myrthe dan zo lang slaapt, kun jij ook even bijtanken na je avonddienst! Is je man vandaag wel thuis?

Nou Boaz heeft gisteravond om 23 uur een papfles gekregen, maar helaas hij kwam gewoon weer om 2.45 uur. Snap er niks van.
    Heb dus wel mijn laatste BV vervangen door de fles en dat hielden mijn borsten goed vol, dat geeft wat hoop, want daar zag ik wel tegenop. Daarna kwam hij om 6.30 uur en daarna heeft hij weer een fles gekregen om 10.10 uur van 210/7.
    Blijf gewoon volhouden hoor en we zien wel hoe het gaat lopen.
    Kan hem niet dwingen door te slapen, probeer hem wel te laten liggen 's nachts, maar ik hoor gewoon aan hem dat hij honger heeft.

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    Boaz is een echt hongerig ventje he ach meid het komt vanzelf wel dat ook boaz lekker door gaat slapen...
    ben echt wel een beetje jaloers dat je lekker thuis kan werken en bij je mannetje kan blijven :) ik moet vrijdag weer voor eerst in half jaar aant werk en ik zie er zo tegen op, niet tegen het werken maar de hele dag zonder levi!!!

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Bah, wat een vies weer. En we zouden naar de dierentuin gaan... Hopelijk klaart t nog op.

Martine, vocht wordt heel snel opgenomen, dus daar dan heeft ze iig wel nog iets van binnen hoor. Sterkte met Jasmin!

Jaja Daffie, wrijf t er maar weer in!!
    Haha, Vera heeft vanmorgen gelukkig weer eens doorgeslapen, van 2230-6u. Ben allang tevreden :) Daarna hebben we nog lekker tot 10u in bed gelegen.

Iggy, ik ben benieuwd naar je stoel! Wij moeten er ook nog een kopen.
    Ojee, vrijdag weer werken, hoeveel uur moet je? En dan gaat Levi naar je schoonouders zeker?

Maatje, zo Zoey is lekker bezig in bed! Ik zou haar ook gewoon alleen in een slaapzak leggen. Dan kan ze rondzwerven wat ze wil,maar niet onder de dekens komen.

Miireii, erg vervelend dat je man zo weinig begrip heeft en steeds weggaat zonder met jou rekening te houden.
    Heeft ie al wel eens een aantal uur 'opgepast' terwijl jij weg was?

Angela, leuk dirty dancing!

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, heb je wel eens geprobeerd om hem 's nachts ipv te voeden in slaap te wiegen? Zal misschien een aantal nachten zwaar zijn, maar als ie geen eten krijgt, snapt ie t misschien en slaapt ie na een aantal nachten door... Zeg maar om de 'gewoonte' te doorbreken.
    Ik zou t zelf ook niet doen hoor (voeden is makkelijker dan wiegen ;) i know), maar ik weet dat Vera wel kan doorslapen en die voeding 's nachts eigenlijk niet nodig heeft.

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    maka nee levi blijft bij pappie thuis die is dan vrij en ik moet meteen 8 uur aan de bak ik heb wel een sociaal bijkletsdagje gekregen hihihih ben der zo lang uitgeweest!!!!
    zaterdag en zondag volgende week moeten we allebei weer werken en dan draai ik vroege dienst van 6 tot 14 uur en roy begint 16.30 tot 01 uur in de nacht dus das wel lekker geregeld

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, dat is zeker lekker geregeld zo en zien jullie elkaar nog net even tussen het werk door!

Maka, is wel een idee ja, maar of meneertje het daarmee eens is.
    We hebben overigens een aantal weken geleden het wel zo gedaan dat we er geen sjoege aan gaven wanneer hij 's nachts wakker werd. Hij viel dan idd weer in slaap. Maar hij lijkt nu gewoon steeds echt zo hongerig 's nachts. Speen werkt hier niet, want die wil hij niet, zou op zo'n moment dus wel handig zijn.
    Het heeft dus wel gewerkt, maar op een gegeven moment dus even niet meer en nu is hij idd weer gewend aan die nachtvoeding.

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Denk dat ik vanavond toch maar jullie advies opvolg en Zoey met een dikkere slaapzak zonder deken in bed leg.

Mieke
    Als Boaz snachts wakker wordt geef je hem dan gelijk een flesje of geef je eerst een speentje. Zoey wordt soms snacht wakker ze krijgt den eerst de speen 2 tot 3 keer en daarna gewoon water. Helpt hier goed. Als je ze snacht steeds melk geeft als hij wakker wordt went hij hier ook aan. En kwa gewicht heeft hij het niet nodig. Misschien heb je hier iets aan.

Deel Deze Pagina