Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mieke: het gaat ook eerst van mijn eigen risico af, maar dan hou ik nog 30 euro over wat ik zelf moet betalen :( dit is echt voor het eerst.. snap er niets van hoor.. heb verder helemaal geen extra kosten gehad en ik zit ook nog eens in het hoogste pakket. pfff...

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Tir: Wat een opluchting meid!

@Vaam: Ah, jij ook al kattengedoe...vies he! En dat wipstoelding gooi je niet zo makkelijk in de was, dat is nl gevuld. Ik baal er van want Morris zit er best vaak in omdat hij plat in de box niet zo heel leuk vind.
    hihi heeft Daan je helemaal ondergeplast. Morris plast ook regelmatig als ik hem verschoon maar zijn piemeltje blijft meestal gewoon plat liggen dus gelukkig raakt hij me dan niet. Ik ben wel een keer ondergepoept :D
    hihi Iedere keer als jij het over klussen hebt dan denk ik aan dat andere 'klussen'. Ik dacht al: dan moet ze wel heel veel 'klussen' dat ze er van af valt. :p Maar je bedoelt natuurlijk klussen in jullie huis.

@Miireii: Die auto hadden jullie toch nog niet zo lang? Wat voor één willen jullie nu? Wij willen eigenlijk ook een andere, grotere en veiligere auto. Eerst maar een beetje sparen.
    Stom dat je nu ineens bij moet betalen voor je medicijnen! Alsof je al niet genoeg premie per maand betaald!

@Zwanger worden: Ik heb besloten er toch nog maar even mee te wachten. Ik denk dat ik zo snel toestemde doordat ik, voor Morris, al veel eerder aan kindjes toe was dan mijn vriend. Toen heb ik dus behoorlijk lang op groen licht moeten wachten. Dus toen hij er nu ineens zelf over begon zei ik eigenlijk automatisch JA! maar ik wacht toch liever tot Morris wat ouder is. Mede door wat Maka ook zei. Stel je voor dat ik weer zo misselijk ben en dat dan met zo'n kleintje erbij...nee lijkt me niet handig. En mss is het ook wel fijn als hij eerst doorslaapt.

@Martientje: Zo stom dat je het nu allemaal weer moet provoceren! Ik hoop dat ze het nu voldoende bewijs vinden en dat Fuad nu eens een tijdje de goede voeding krijgt! Dat mannetje mag onderhand ook eens tot rust komen zeg!

@Dinkie: Fijne vakantie!

@Uk: Gelukkig dat Ferry geen oorontsteking heeft! Ik hoop dat die moeizame avonden snel over zijn!

@Mieke: Wat heeft Boaz goed geslapen dan zeg!

@Kledingmaat: Ik kon gelukkig al heel snel weer in mijn oude kleren. Ik was dan ook tijdens mijn zwangerschap veel afgevallen en uiteindelijk dus maar 6 kilo boven mijn begingewicht uitgekomen. Volgens mij was ik na de bevalling al gelijk onder mijn begingewicht. Nu zit ik daar iets van 3 kilo onder. Maar ik heb wel echt nog zo'n buikje...:(

@Maka: Ja zo denk ik er dus ook over. En ik probeer het eerst ook echt wel met tutje en knuffeltje enzo, maar dat helpt gewoon niet. Blijkbaar heeft hij me op dat moment gewoon nodig. Tja so be it. Ik heb niet het idee dat ik hem er mee verwen.
    Wauw dan heeft Vera uiteindelijk wel goed geslapen zeg! En veel gekolfd! Kun je nagaan hoeveel ze ondertussen nu drinkt!

@Noppie: Ja balen he, dat katten niet op te voeden zijn. Als dat zo was dan zat ik nu niet met een kapotte bank :( Daar kunnen ze zo lekker hun nageltjes in zetten... En dat terwijl ze een mooie krabpaal hebben.

Nou ik heb daarstraks lekker 1,5 uur bij kunnen slapen en ben weer redelijk fit. Nu ga ik op weg naar mijn moeder. Ben benieuwd wat we er van kunnen maken :D

Fijne dag nog!

3. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

gisteren een heel bericht getypt, springt onze laptop op een foutpagina, dus alles kwijt.

even voor de duidelijkheid dat het blauw worden van martijn normaal is bij alle kindjes die een hartafwijking hebben.
    dus bij normale gezonde kindjes is dit neit het geval.
    zeker omdat martijn nu zichtbaar meer last heeft van zijn afwijking. veel vaker en duidelijker blauw worden.
    hoop vanmiddag op bericht van de kindercardioloog met de echoafspraak erop.

zal straks even stiekem naar moeder en vaders huis om fotoboeken. ze zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en mijn vader wordt 50. en daarom gaan we volgende week naar centerparcs, en we willen een collage maken met foto's en dergelijke van de afgelopen 50 jaar, dus belangrijke gebeurtenissen.
    dus moet even op zoek naar fotoboeken, moeders werkt tot 4 uur, dus moet straks maar even heen.

moet nu naar dochterlief, die roept om me, ze was gisteren een beetje ziekjes, overgegevn op bed, dus stond om 23.00 uur onder de douche daarna even bij ons op bed, en later weer in der eigen bedje, vanmrogen was het wat beter, wel naar de peuter geweest, en net lekker geslapen.

iedereen een fijn dagje'

knuff anita

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Katten, get wat vervelend dat jullie katten (weer/opeens?) overal gaan plassen (en poepen). Dat doen de mijne gelukkig niet! De ene brengt de laatste tijd wel weer wat vaker half aangevreten cadeautjes mee, ook niet fris, maar dat deed ze voorheen ook wel :S. En gisteren lag de overloop weer vol met veren. De ander vind ik nog wat afstandelijker geworden dan ie al was. Wel jammer, maar t is zo'n lieve kat. Ik probeer ze echt genoeg aandacht te geven als Vera slaapt, maar zoveel als vroeger lukt gewoon niet.
    Katten niets kunnen leren? Mijn kat kan op commando zitten en pootjes geven!! Maar ja, je hebt wel gelijk, katten doen gewoon waar ze zelf zin in hebben :(

Dinkie, klopt ja, ik vind ook dat de nieuwe vaardigheden geleidelijk komen tijdens 't spongetje' en niet allemaal tegelijk. Is ook veel logischer toch...?

Hihi, Vera is een beetje geobsedeerd door glazen. Als ze mij uit een glas ziet drinken strekt ze haar handje uit naar t glas en doet haar mondje open... En als ik drink gaat haar hoofdje tegelijkertijd mee met t glas. Ze kijkt omhoog zeg maar, ziet er heel grappig uit.
    En oja, in de spiegel wil ze nu t 'andere kindje' aanraken, maar komt dan tegen de spiegel, begrijpt ze niet helemaal :(

Noppie, ik denk ook dat Ebbie gewoon nog in de opknapfase zit. Als ik ziek ben geweest, duurt t meestal ook een paar dagen waarin ik nog niet hetzelfde eet als normaal. 140cc is toch best redelijk? Komt vast goed hoor.

Miireii, is er misschien een ander medicijn met dezelfde werking die wel vergoed wordt?

Vriend en zwanger worden, mijn vriend wil best graag veel kinderen. Maar vd week zei hij, ik hoef echt niet perse nog een kindje hoor. "Ik ben al zo gelukkig met jullie, beter kan het toch niet worden!" Dat vond ik wel heel lief van hem. Maar ik zou toch wel heel graag 2 kids willen... We zien wel.

Jeej, de kleertjes die ik van de week bij Lief! heb besteld zijn binnen. Ze zijn echt leuk!!

Nu moet ik ff naar de AH! Tot later!

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    #5485 vaamrile, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    @noppie: Maar dat zijn ook de enige dingen die ik nu achteraf van hem zie en dat is altijd al zo geweest.
    En nogmaals ik neem jou helemaal niks kwalijk hoor, jij mag net zo goed je mening geven als ieder ander.

Meestal is mijn ex er om 10:15 uur en gaat daarna tussen 11:30 en 12:00 uur weer weg. Sowieso heeft hij dan altijd afspraken daarna staan.
    En waarom ik Daan niet al met hem meegeef, ook al is het maar een paar uurtjes....dat is dus wel uit een emotioneel oogpunt en had voornamelijk te maken dat ik niet wilde dat zijn nieuwe (inmiddels ex) vriendin Daan in haar handen kreeg. Telkens als ik tegen hem zei dat dat de reden was haalde hij zijn schouders op. Nooit zei hij, luister dat gebeurt niet, ik ga alleen even met hem wandelen e.d. In eerste instantie had ik voorgesteld dat hij Daan dan bij zijn ouders mocht zien, maar zijn moeder (apart geval, heb ik nu geen contact meer mee. Wil mij niet meer zien omdat haar zoontjelief geen ouderlijk gezag krijgt en wil daarbij dus Daan ook niet zien. Die ziet ze wel als hij een half jaar is zegt ze???????) zei me dat ze het niet tegen me zou vertellen als dat aanhangsel daar zou zijn geweest. Dit was voor mij de reden om te zeggen: Je komt hem maar bij mij bezoeken.
    Dan over de verzorging: ik laat hem het flesje geven en hem verschonen. Ik vertel hem wat ik normaal doe, wanneer hij zijn eten krijgt en wanneer hij naar bed gaat. Na een bezoek aan het CB laat ik hem altijd weten hoe het was gegaan en eens in de zoveel tijd laat ik hem Daan in badje doen. Dus hij weet gelukkig al wel hoe hij Daan moet verzorgen.
    Tuurlijk weet hij nog niet welke 'huiltjes' Daan heeft. Hij zit namelijk altijd als een schaap te lachen als Daan huil :(, vind dat altijd heel vreemd.

En als ik terugkijk op de relatie: ik ben altijd heel gelukkig met hem geweest en ik denk ook wel de reden te weten, waarom hij het heeft toegelaten om verliefd te worden op een ander.
    M. is altijd al een moeilijke prater geweest en heeft dan ook een jaar lang in een depressie gezeten. Ik ving hem hierin op. Een jaar lang hebben we weinig tot niks gedaan, maar ik steunde hem.
    December 2007, ik was dus 13 weken zwanger en het vruchtje bleek te zijn gestopt met leven, waardoor ik op 24 december 2007 gecurreteerd ben. Begin 2008: mijn vader krijgt een maagperforatie en overlijd hier bijna aan, we raken een groter klant kwijt, een monteur krijgt een hartstilstand en infarct en een andere monteur moet geopereerd worden aan zijn knie en dit kan een jaar herstel betekenen. Daarboven op komt dat ik teveel bezig ben om weer zwanger te raken en ik raak tegen een depressie aan. Heb nergens geen zin meer in, lusteloos etc. Dus ik besluit het meteen aan te pakken en we gaan een weekje op vakantie.
    M. begon in maart steeds meer contact te zoeken met zijn collega. Vanaf die tijd ging ik me steeds rotter voelen en had ik niet zoveel zin meer iets.
    Ik merk wel dat hij steeds meer contact heeft met haar en heb hem meerdere malen gevraagd dat hij moet opletten dat zij niet verliefd wordt op hem, want dat zou niet eerlijk zijn (het kwam dus echt niet in mij op dat hij verliefd op haar zou worden). Telkens was zijn antwoord, nee joh, dat gebeurt niet.
    Ik denk dus dat hij het niet kon 'handelen' dat ik nu degene was die wat extra aandacht nodig had, terwijl hij die zelf graag heeft. Dus zocht hij dat bij een ander.

Eindelijk raakte ik zwanger en ik was door het dolle heen, maar m. was voorzichtig. Hij wilde het nog niet aan iedereen vertellen en toen ik mijn eerste streepje zag had hij nog zoiets van: doe volgende week nog maar een test. Ik dacht dat dit kwam door de mk die ik had gehad.

We waren bezig met het opknappen van de zolder (deze was dan ook echt net klaar, toen we uit elkaar gingen), we hadden net een nieuwe tent gekocht, want we gingen rondreizen door Italië en bijna geen ruzie's. Daarom stond ik ook zo perplex....ik zag het echt niet aankomen. Ik dacht dat we een gelukkig gezinnetje zouden gaan vormen.
    Hij geeft nu dus zelf aan dat we niks meer deden (gaf hij dus niet aan tijdens de relatie...) en nu zegt hij zelfs dat hij ongelukkig was in onze relatie. Lekker l*llen achteraf natuurlijk. Ik heb het nooit aan hem gezien en andere ook niet.

Maar ik zie dat ik weer op dreef ben met mijn verhaal ;). Dus wees gerust ik neem je niks kwalijk, echt niet.
    Uiteindelijk zal het ook wel allemaal goed gaan komen, maar nu is het gewoon nog heel moeilijk voor me om te leven met de gedachte dat over 1,5 maand mijn ex de kleine zal gaan meenemen om het weekend.

En wat fijn dat Ebbie geen koorts meer heeft, hopelijk gaat ze ook weer snel meer drinken, want 140cc is inderdaad erg weinig. Maar als jezelf niet lekker bent eet je natuurlijk ook nog niet zoveel, dus het zal vast wel weer komen.

@sporten: wat is dat..kun je dat eten?

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik zat op voor Daan op de grond, vandaar dat hij me goed kon raken, hihi.

En als je veel 'klust' val je misschien ook wel af, maar ik bedoelde inderdaad echt klussen, whahahahaha

7. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Dinkie: succes met inpakken en veel plezier op vakantie.

Vaam: ja die Neocate voeding ging erg goed aangezien het 850 euro per maand kost schrijven ze dit niet zo maar voor.

Mobiel: lekker is dat zijn kind je spullen vernield en jij er niets van mag zeggen, zo te horen heb je de juiste keus gemaakt om verder te gaan met Tim en Lisa.

Uk: gelukkig geen oorontsteking hopen dat de neusspray helpt.
    Nee ze hebben nog niet weer gebeld, als ze om 16:00 nog niet gebeld hebben bel ik weer.

Mieke: goed van Boaz heb dit schema ook een tijdje met Fuad gehad en als je zelf ook niet te laat naar bed gaat is dit best vol te houden, ik was eigenlijk maar 1 keer per nacht een half uurtje wakker.

Miiriie: das raar dat ze je medicijnen ineens niet meer vergoeden.

Nou ja zeg word net gebeld door de assistente van de kinderarts.
    Verandering van voeding geeft altijd klachten dus moet gewoon door gaan met deze voeding tot volgende week woensdag dan hebben we weer een afspraak.
    Baal nu echt wel. Kan ook maar moet het wel doen 850 euro kan ik echt niet betalen per maand.
    Deze week overleven we ook wel weer maar toch baal wel

8. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @martientje: wauw, €850,00!! Maar ja, als het werkt moeten ze niet gaan zitten zeuren en het gauw weer voorschrijven. Ik neem aan dat je het geld vergoed krijgt van de verzekering?

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    JAAAAAAAAAAAA vanmorgen was het zo ver: Yannique heeft een paar keer van haar buik naar haar rug gerold! Ow, wat ben ik toch trots op mijn meisje! Heb jet gelukkig nog vast kunnen leggen ook, maar het filmpje is een beetje vaag. En soms wil het rollen nog niet lukken, want dan ligt haar arm in de weg en dan wordt ze boos:). Hoezo temperamentje?!

http://img190.imageshack.us/i/mvi0455.mp4/ Filmpje van haar eerste wortelhapje!

Gisteren trouwens nog sensatie bij ons ziekenhuis voor deur: er was een man onwel geworden en die werd gereanimeerd. 2 ambulances erbij, politie en ook het reanimatieteam van het ziekenhuis. Ze reden die man reanimerend en wel naar binnen. Staan we daar met alle collega's even naar beneden te kijken. Ben benieuwd of die man het gehaald heeft, want dat was maar de vraag hoorde ik wel.

@Martientje: vervelend he, dan je uitgerekend dan de luiertas niet bij hebt! En hoe is het Fuad vannacht bevallen in zijn ledikantje?
    Wat en gedoe zo met die voeding he? Die ene helpt toch goed? Mag hopen dat je daar toch weer gewoon mee door mag gaan.

@Daffie: en hoe was je nachtdienst? Is alles goed gegaan vannacht thuis?

@Mobiel: kan me je angsten goed voorstellen. Als D. nu al bijna niet naar Tim en Lisa omkijkt, hoe zal dat toch gaan als hij ze in het weekend heeft? Je wil toch dat je kinderen dan ook goed verzorgd worden.

@Kuona: hmmm dat is niet zo'n al te best begin van je dag geweest als ik het zo lees. Ik slaap ook slechter als Yannique bij ons op de kamer ligt, want dan hoor ik ieder geluidje dat ze maakt.
    Succes met het maken van de draagdoek en veel plezier bij je moeder.

@Vaam: lekker ondergeplast door Daan dus!

@Miireii: een goed gesprek helpt wel hoor. Zo waar zijn eigen kopje in de vaatwasser gezet. Het moet toch niet gekker worden:p!
    Ow leuk een nieuwe auto! Wat voor iets wil je dan?
    Succes bij de ortho en beterschap met Soraya!
    Wat irritant he, dat je dan ineens zelf medicijnen moet gaan betalen. Kan je HA niet een briefje sturen dat je het echt nodig hebt?

@Dinkie: een hele fijne vakantie alvast!

@Uk: fijn dat Ferry geen oorontsteking heeft. Yannique pakt vaak naar haar oortje als ze moe is. En watermeloen is een aanrader dus? Yannique krijgt vanavond boontjes.
    Ik voel me soms ook ontzettend stijf hoor, als ik geslapen heb of als ik op sta. Probeer toch iedere dag wel te bewegen, maar sporten zit er nog niet in denk ik.

@Mieke: wat goed van Boaz dat ie zo lekker geslapen heeft.
    :pIdd goed luisteren naar de tantes van het forum en dan kan mama ook lekker slapen 's nachts!

@Maka: goed dat Vera zo lang geslapen heeft zeg. Wel vervelend dat ze gewoon niet zo goed kan inslapen 's avonds.
    Sohee das al veel gekolft uit 1 tiet! Dat haalde ik nooit hoor. Mooi dat ze ook weer uit het flesje wil drinken.

@Noppie: mijn man vindt 1 kindje genoeg, omdat we Yannique dan alles kunnen geven wat ze nodig heeft, ook financieel gezien. We zullen daar nog wel eens een goed gesprek over gaan voeren:):p!
    Niet echt tof dat je kat weer binnen plast. Dat stinkt ook altijd zo he?
    Goed te horen dat de koorst bij Ebbie weg is. Ze zal nog een beetje moeten herstellen en waarschijnlijk drinkt ze daarom nog niet helemaal goed.
    Haha en jij ook lekker stijf na het sporten!

@familieveenstra: leuk dat je ouders 25 jaar getrouwd zijn en je vader 50 wordt. Beterschap met Jildou!

X Esther

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Eh....Esther, leuk filmpje, maar ik krijg een fruithapje te zien? ;)

oh..:), ik las weer eens niet eerst verder... Ik dacht dat ik een filmpje van het rollen te zien kreeg, maar je zet er duidelijk bij dat het over een groentehapje gaat, hihi....muts dat ik ben.

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Esther: en wat is Yannique toch een mooie meid zeg, zelfs met wortelhap op haar gezicht :D

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
  13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Vaam: dank je hoor, ben ook blij en trots met mijn knappe en lieve meisje, maaruh die Daan van jou is ook een knappe bink hoor!

X Esther

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    hahaha, zie nu de laatste foto van je banner, die is echt superleuk!!

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nou meiden, daar ben ik weer!

de beugel valt me ontzettend mee! ik moet hem alleen wel 4 maand lang 24 uur per dag in hebben..... pff das wel weer heftig hahaha!

soraya ligt weer te gillen in de box hahaha, ik zal eens even kijken of ze nu haar fruit wil hebben. vanmorgen begon ze echt te kokhalzen, terwijl ze hetzelfde fruit gister zonder moeite naar binnen werkte. erg vreemd hoor!

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martientje, wat? Verandering van voeding geeft altijd klachten?! Ja, darmklachten, maar toch geen eczeem?!! Arme Fuad! Maar ja, 850 euro voor voeding is natuurlijk ook niet niks, wat is t precies voor wondelspul dan dat t zo duur maakt?

Eppie, jeuj applaus voor Yannique!
    Vera kan idd ook alleen rollen als haar arm goed ligt! Gisteren heeft ze t ook 3x aan papa laten zien.
    Btw, ik vind die knuffels van elmo en koekiemonster echt geweldig! Waar heb je die gekocht? Ik heb pino gekregen, ook heel leuk, maar die 'veren' vind ik niet zo geweldig, nu ze alles in dr mond stopt...
    Hihi, die wortelhap is nog niet helemaal zo'n daverend succes he?!! Grappig.

Over koekjes enzo gesproken, ik ben na de zwangerschap ook echt een koekiemonster geworden. 'Vroeger' was ik meer van de chips (koekjes en snoepjes ook hoor, maar als ik moest kiezen...). Maar als ik nu chips eet, heb ik al snel zoiets van 'getver', eigenlijk is dit heel vies, voel me ook altijd zo vol en dik daarna. Zonde dat ik het gegeten heb!
    Maar koekjes/taartjes niet, ik heb net weer van die chocolade muffins bij de AH gescoord :D :D Yummie!!

Sporten doe ik ook nog niet echt, ja alleen nagym, maar das niet 'echt' sporten vind ik. Na de zomer ben ik wel van plan weer te gaan volleyballen (en babyzwemmen zsm).

Trouwens, Eppie, jij was in de zwangerschap toch zo actief met zwemmen enzo? Doe je dat nu niet meer?

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wow! *klaptindehandjesvoorYannique*
    Jeetje wat gaat dat soepel zeg! Bij Ferry was het wel gelukt, maar niet zo in 1 rol hahaha

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Miireii: dat Soraya dan het fruit niet lekker vond? Ach ik heb ook weleens geen zin in iets op de ene dag en dan heb ik er de volgende dag wel weer zin in.

@Maka: nee, het ging die eerste keer niet echt soepeltjes met die worteltjes, maar iedere dag ging het wat beter. Vandaag krijgt ze boontjes. Ben benieuwd wat ze daarvan gaat vinden.
    Ik was idd ijverig met zwemmen in de zwangerschap, maar daar kan ik me nu even niet toe zetten. Ben vaak zo moe als ik thuis kom na het werk en nu kan ik bijvoorbeeld ook niet voor mijn late dienst want dan is Yannique er.

@Uk: ik vond ook al dat ze zo soepel rolde.

X Esther

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

zo, ben ook weer wakker. De nachtdienst op zich ging wel, maar ik krijg altijd zo megalast van mijn darmgestel en maag (is echtniet gezond ;s nachts werken).
    Toen ik thuis kwam om 8 uur, had Myrthe net de fles gehad en lag lekker te spelen, was dus wel wat vroegr wakker als anders. Ze had wel heel goed geslapen vannacht na haar prikjes en heeft geen verhoging gehad gelukkig. Om 12:30 is mijn man haar naar mijn ouders gaan brengen en is hij zelf gaan werken.
    16 uur ben ik uit bed gekomen en nu ga ik douchen en naar mijn ouders, daar eet ik lekker mee en daarna neem ik Myrthe weer mee naar huis.....goed geregeld zeggen we dan hihi.

Nu nog 1 nachtje en dan ben ik gelukkig weer wat dgaen vrij. Heb dan 5 dagen in 6 dagen tijd gewerkt en dat vindt ik wel weer even genoeg.

Zag net dat mij man de pieper heeft het weekend (moest eigenlijk vanaf morgen 3 nachten werken) en hoeft dus alleen op te komen draven bij calamiteiten en die zijn er eigenlijk nooit. Kunnen we gezellig vaderdag vieren zondag. Ik heb bij de wij fotoservice een cancasdoek met een foto van Myrthe besteld...helemaal leuk. En zaterdag komt er een kaartje die ik op hallmark heb gemaakt...crea he!!!

Ga nu snel douchen en lekker mijn meisje knuffelen bij mijn ouders...

zal morgen proberen te reageren!!

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Daffie: ja nachtdienst is helemaal niet goed voor je gestel hoor. Hoor wel dat meer mensen last hebben dan van hun darmen enzo. Wel lekker dat je nu bij je ouders mee kan eten. Fijn dat je man alleen maar bereikbaarheidsdienst heeft dit weekend. Succes nog vannacht, of ben je er nu uit?

X Esther

Deel Deze Pagina