maar dan nog, vind ik het heel raar dat ik het opeens moet betalen ik kan het mailtje ook niet weer beantwoorden omdat er noreplay@menzis staat... stom he! als ik nu via de site weer een mail stuur, krijg ik weer een ander antwoord van iemand anders
@ Mieke: waarom word je niet gewoon lid van een tennisclub? Kan je meedoen met toss-avondjes en/of training? Dan leer je namelijk vanzelf leuke mensen kennen op de club. Ik moet ook weer een nieuw groepje vinden hoor. Na 15 jaar een heel leuk team te hebben gehad, zijn we helaas uit elkaar gevallen. Ze verhuizen allemaal vanwege carrieremoves. @ Anita: bijzonder dat jouw ouders bijna 25 jaar getrouwd zijn. Echt een gelegenheid om te vieren ja. Mijn ouders zijn helaas na 24 jaar gescheiden.... @ MakaL: hihi, wat geestig, dat gedrag van Vera met de spiegel en de glazen. Ebbie is de laatste dagen juist bijzonder geinteresseerd in haar voeten, geinig hoor. @ Vaam: poeh. Er is dus een heleboel gebeurd aan omstandigheden waar je niks aan kon doen eigenlijk. Erg jammer dat jouw ex het niet in zich had om jou te kunnen steunen toen je het moeilijk had, jij deed immers ook zoveel voor hem. Maar ja, dat hoor je dan soms toch wel vaker bij die kerels ja: alles is best zolang het vrouwtje er voor hen is, maar als de rollen dan omgedraaid moeten worden... Erg jammer hoor. Verbaasd met niks dat zijn nieuwe relatie nu ook weer uit is. Gaat vaak mis, relaties die ontstaan vanuit vreemdgaan. Ik zag laatst mijn ex ook weer eens op een crematie. Hij heeft na mij alweer twee vriendinnen gehad. Loopt dan toch op niks uit. Ben blij dat ik van zijn onrust verlost ben. Zoals je nu uitleg geeft over wat hij allemaal meekrijgt van Daan, dan vind ik toch dat je enorm je best doet om hem ruimte te geven hoor, dat zie ik ook echt wel. Toch kan ik me voorstellen vanuit jouw ex gezien dat het heel moeilijk moet zijn voor hem te verdragen dat hij geen gezag heeft. In feite heb jij alle touwtjes in handen en heb je dus 'de macht'. Gelukkig maak je daar geen misbruik van. @ Martientje: wat een bedragen voor die voeding zeg, dat kan toch bijna geen mens zelf betalen. Wat een drama dat je nu weer een week moet 'aanzien'. Sterkte ermee en vooral voor die kleine Fuad. @ Daffie: lijkt me ook superzwaar ja, die nachtdiensten. @ Married: he wat een vervelende avond en wat lullig dat Thije nou net niet uit de fles wilde drinken. Niks aan te doen hoor en jij hebt ook weleens een wijntje verdiend! @ Hummel: applaus voor Lili dat ze zo lekker slaapt! @ Suske: goed dat je eventjes hebt zitten googlen op die mevrouw. Gisteravond Ebbie toch weer ziekjes van de gastouder opgehaald. Ze had weer een beetje verhoging, 37.7. Ze had erg veel gespuugd en wilde weer weinig drinken: smiddag 60 cc, savonds, 90 cc, vannacht om 04.00 120 cc, om 08.00 wilde ze eigenlijk niet drinken en haar maar laten spelen, toen toch wel weer 65 cc en dan weer 140 cc. Toch raar hoor. Haar temp was wel weer gezakt naar 37.3 vanmorgen. Wat zou dit toch zijn? Voor de zekerheid gaan we toch vanmiddag eventjes naar de huisarts. Lullige is dat we vandaag naar mijn s-moeder zouden gaan. daar zouden al haar 6 zussen komen en dan Ebbie bewonderen. Hebben we voor de zekerheid toch maar afgezegd gisteravond, heel lullig. Ze had net allemaal quiches enzo staan bakken. Hmmm. Net kon ik mijn CV niet vinden. Nu gaat mijn vriend kijken of hij nog ergens op een back-up cd staat. Punt is dat ik mijn CV op monsterboard wil zetten. Misschien dat er dan ooit een werkgever is die nog wat in mijn profiel ziet. Wat is het toch ontstellend lastig als je niet weet wat je wil om naar een baan te zoeken. Grrrrrr. Ik hoop echt dat mijn vriend mij CV opnieuw wil aanmaken, want als ik hem zelf opnieuw moet gaan aanmaken ben ik nog niet jarig.....
Miireii: dan kopieer je je mailtje toch en dan plak je dat in het nieuwe bericht? Dan krijg je misschien wel verder antwoord.
heb ik geprobeerd, maar het mailtje is te lang.. de helft komt er niet in en ik kan er niets meer bijzetten
Noppie: Jeetje na 24 jaar gescheiden Dat is wel een lange tijd zeg! Mijn ouders zijn volgend jaar alweer 35 getrouwd! Ze zijn ook heel jong getrouwd en waren elkaars eerste liefde... Ik vind het ook heel bijzonder hoor! Wat zielig dat Ebbie nog steeds ziekjes is.. Heel goed dat jullie haar even na laten kijken! Ferry heeft regelmatig een beetje verhoging, maar is niet ziekjes. Hij heeft het gewoon snel warm. Wat jammer dat je nu niet naar je s-moeders zussen kan! Lijkt me heel gezellig. Hoe zit het met haar luiers? Heeft ze genoeg plasluiers? Is ze wel vrolijk of lacht ze veel minder en is ze een beetje suf?
Nog even een vraagje.... Wij zijn niet gewend dat Ferry uit zichzelf poept dus toch maar even vragen, hihi! Hij ligt nu te slapen, maar het is overduidelijk dat hij heeft gepoept. Maken jullie je kindje dan wakker of laten jullie hem/ haar slapen? Ik persoonlijk vind het zielig om hem wakker te maken, maar om hem nou in de poep te laten liggen is ook weer zoiets...
Uk, ik wil Vera eigenlijk pas met 6 maanden iets anders dan BV gaan geven. Ik vind t nu nog veel te vroeg, ze is net 4 mnd. In mijn familie komen heel erg veel allergieen voor (moeder, broer, zus en ikzelf) en mijn vriend heeft hooikoorts... Ik geef haar vitD druppels ook van een lepeltje, en dan wil ze altijd zelf t lepeltje vasthouden en in haar mond stoppen (maar ja, ze steekt alles in haar mond). De druppels vindt ze overigens altijd vies. Iets anders... ik geloof dat Vera op t hoogtepunt van t sprongetje is beland... Ze wil niet slapen als ze moe is en valt tijdens t voeden in slaap. Overdag dus... dat is niet 'normaal' voor haar doen. Herinner me dat nog van t 8 weken sprongetje, toen heeft ze ook een paar dagen zo gedaan met als hoogtepunt een hele dag huilen . De dag erna was t opeens over.
Noppie, Vera heeft ook wel eens wat verhoging (~37,7) en is dan niet ziek. Misschien heeft t weinige drinken ook wel met t sprongetje te maken...? Maar t kan geen kwaad om ff langs de HA te gaan natuurlijk, kan me goed voorstellen dat je je wel zorgen maakt. Uk, ik zou m niet wakker maken hoor. als ie slaapt heeft ie er toch geen last van? Zodra hij wakker wordt, gewoon meteen verschonen! Mijn ouders zijn morgen ook alweer 34 jaar getrouwd... Maar ja, de ouders van mijn vriend zijn na 35 jaar gescheiden... Zo Vera is weer in mijn armen in slaap gevallen, hopelijk kan ik dan nu ff douchen..????
Maka: Ik begrijp het hoor, lekker wachten tot 6 maanden Mijn nichtje is vandaag precies 6 maanden en krijgt vandaag haar eerste hapje. Mijn zwager is voor alles en nog wat allergisch dus zij hebben ook gewacht. Maar mijn nichtje is er helemaal klaar voor, ze kijkt al een maand het eten echt van je bord en uit je mond. Leuk hoor! Sprongetje is ook met 19 weken heel erg! Zag ik bij mijn nichtje ook, die wilde helemaal niet meer slapen. Het heeft zeker een hele week geduurd. Gelukkig gaat het ook weer over 8) Bij Ferry weet ik niet precies wanneer hij in welke sprong zit. Ik laat hem ook maar lekker slapen. Hij zal zo toch wel wakker worden, want het is alweer bijna flestijd
@ Uk: ik vind dat Ebbie weinig plast, maar ze is vandaag wel vrolijk verders. Ehm, ik zou toch verschonen denk ik? @ Maka: tjee, na 35 jaar nog scheiden, zonde hoor. Heb mijn Cv net geupload op monsterboard. Staat daar natuurlijk alles weer scheef .
Zooooo bijgelezen! Susan, raar dat zo'n mens dan wel ingeschreven staat bij het gastouderbureau, die checken hun mensen toch altijd mag ik aannemen. Enne, dat die vrouw zwart betaald wil worden... die zal maar eens gepakt gaan worden door de belastingdienst. Nee hoor, ik zou gewoon even verder zoeken. Vind het een hoop geld voor zwart. Voor hoeveel dagen gaat Silje naar de opvang dan? Kan me voorstellen dat je er over zit te piekeren hoor! Is een KDV dan geen optie? Of heb je daar bewust niet voor gekozen? Misschien zit er in de buurt nog een ander gastouderbureau? Noppie, hmmm ben niet zo van dat ik dat zomaar doe hoor als ik niemand ken. Neee daar begin ik niet aan. Balen dat het nog steeds niet helemaal lekker gaat met Ebbie en ach wat sneu voor je s-moeder + de anderen die zouden komen, maar ja je gaat daar niet zitten met een ziek kind. EN toch gelukt met je CV, misschien kun je er een pdf van maken en die uploaden, dat verspringt het niet. Married, och wat een avond. Voel je niet schuldig hoor! Kan gebeuren. Gelukkig was Thij toch wel uitgeput en heeft hij heerlijk geslapen. Miireii, bedoelen ze misschien met apothekerskosten gewoon de kosten van de medicijnen of zo? Of staat het apart gespecificeerd? Raar hoor! Misschien toch maar even bellen of anders de apotheek even vragen, die kunnen je misschien ook een antwoord geven waarom dit zo is. Iggy, hoe was je eerste werkdag... nou ja bijkletsdag volgens mij Martine, hmmm vind het maar sneu voor Fuad hoor. En ik snap het beleid wel, maar vind het toch een beetje te ver gaan om zo'n klein kindje zo te moeten profoceren. Maka, aha ja koolhydraten zo was het hahaha!!! Raar hoor die sprongetjes, hadden ze maar geen sprongetjes. Uk, wow wat knap van Ferry zeg drinken uit een bekertje, tja dan gaat het ineesn zeker hard. Nou vanmorgen Sofia naar de dierenarts gebracht, ze wordt helaas helemaal kaal geschoren, nou ja wat er overblijft is een soort poedeltje. Zal ze wel niet zo prettig vinden want volgens mij is ze best ijdel kan haar straks ophalen. Vanmorgen daarna bij de appie gelijk boodschappen gedaan. Ons apie bleef bij papa dus dat leek me wel even zo slim. Toen even snel de Bijenkorf ingedoken om toch maar die slippertjes te passen. Helaas niet meer in mijn maat dus andere schoenen gekocht. Hou ze nog wel even in de doos, mocht ik me bedenken kan ik ze toch nog terugbrengen, hihihi. En had via een leuke site bikini's besteld, 10 stuks, lekker thuis passen... grrrrr dat rot lichaam staat werkelijk in geen een bikini. Nou ja heb er eentje gehouden. Het is best een leuke site en ze zijn echt niet duur. Shiwi ? beachwear online Nou bijna weekend, verlang er echt naar na al die drukte. Huis is gelukkig ook weer schoon. Boaz slaapt, denk dat hij met een half uurtje wakker wordt.
Meiden even een vraagje hoe maken jullie die banners met foto's. Heb bij die site gekeken maar kan niets vinden ivm de foto's.
Ik zit volgens mij ook in een sprongetje Ik ben niet te genieten...ik ben moe maar wil niet slapen en ik wil vanalles doen en niks lukt Staat daar ook iets over in het oei ik groei boek? Hier dus volgens mij ook een hoogtepunt van de sprong (Hoop ik!) Morris gaat weer gillen als ik hem in bed leg ook al is hij enorm moe. Gisteren om 23 uur in bed, daarna is mijn vriend tot 2 uur 3x naar hem toe gegaan en toen dus om 2 uur gevoed. Daarna weer dikke paniek om half 5... Pffff heftig hoor! Toen heb ik hem maar weer bij ons gelegd en heeft hij nog wel wat geslapen. Het slechte slapen lag dus niet zo zeer aan het naast mij liggen... Nu ligt hij eindelijk weer te slapen vanaf 3 uur. (hij was toen dus al vanaf 8 uur wakker) Vanmorgen zijn we gaan babyzwemmen en het was geweldig! Het is een soort vrijzwemmen maar dan wel met extra warm water en veel speeltjes in het water onder begeleiding van een lerares. Dus niet gezamelijke oefeningen en liedjes zingen (gelukkig ) Morris vond het heerlijk en hij heeft ook nog lekker in zo'n zwemband gedobberd. Op het einde nog even onder water gezwommen Of iig...geprobeerd. Mijn vriend had hem vast, dan moest hij in zijn gezicht blazen zodat Morris zijn adem inhield en dan onder water. Dan weer naar boven en dat vond Morris toch wel raar en daar moest hij natuurlijk van huilen. Zo'n zielig huiltje dus ik (emotutje tegenwoordig) moest echt bijna meehuilen! Volgende week weer! Oja ik had gisteren dus een enorme baaldag. Morris was heel erg moeilijk en 's middags ging ik naaien bij mijn moeder. Toen waren we bijna klaar ging het naaimachine kapot! Grrrrrr! Nu heb ik die van mijn s.moeder geleend maar die werkt weer heel anders dus nu wil het niet lukken. Mijn moeder heeft die van haar ondertussen weer aan de praat gekregen dus mss ga ik daar zometeen nog maar ff heen! Sorry voor het egobericht! Mss kom ik vanavond nog wel terug, maar ik ben dus nog steeds drukdrukdruk. (normaal ben ik helemaal nooit druk, haha)
@ Mieke: goh, je leek me toch niet het meest verlegen type, ivm tennissen? Op monsterboard kan je geen pdfje uploaden geloof ik, naja, ik kijk er nog wel ff naar. Arme sofia! @ Kuona: oei, heftige nacht dus met Morris. Sterkte ermee. Hihihihi, ik zit zelf ook in zo'n soort sprongetje ja. Oooow, wat irritant van die naaimachine! Net even naar de ha geweest met mijn vriend en Ebbie. Meest waarschijnlijk is dat ze een soort buikgriepvirus heeft. Moet na het weekend wel zo'n beetje over zijn. Moeten goed in de gaten houden dat ze niet achteruit gaat in elk geval.
Jeeeeej Ferry heeft het door hoor, van buik naar rug rollen. Hij deed het laatst al een keer de andere kant op, dus naar links en nu ook een paar keer naar rechts YouTube - Ferry rolt om!
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Doet me goed . Hier is het sprongetje overigens ook in volle gang, denk dat het gebeuren van gister daar toch ook mee te maken had. Vandaag wil meneer ook helemaal niet slapen en zet het steeds op een krijsen, zeer vermoeiend. Hij valt in slaap aan de tiet, maar als ik hem dan in bed lig is ie met een kwartier weer klaarwakker. Nu heb ik hem maar weer in de woonkamer. Zag in Oei ik Groei (ja die heb ik mee ) dat er een donderwolk bij 17 weken staat, Thije is vandaag precies 17 weken. @ Noppie, een buikgriepje dus, sneu voor Ebbie hoor. Verwen haar maar lekker. @ Uk, wat goed van Ferry! @ Kuona, haha, jij ook een sprongetje! Volgens mij staat er dit in Oei ik Groei: zo ongeveer tussen de 18 en 40 jaar kan er een sprong plaatsvinden; dit heet het krijgen van kinderen. Moeders kunnen hierdoor oververmoeid, gestresst, sjaggie en vervelend worden. @ Maka, lastig hoor dat Vera zo slecht inslaapt. Hoop voor je dat dat na de sprong weer beter gaat. @ Suske, lastig hoor. Zou mn kindje ook niet bij zo'n vrouw brengen. Maar dat zwarte gebeuren is ook weer niet fijn. Zijn er niet nog meer gastouderbureaus in de omgeving?
Uk, wow wat een super leuk filmpje en wat is Ferry al weer verandert na de meeting zeg. En wat een leuk gezicht om hem zo te zien omrollen. Ik vind hem zulke lieve ogen hebben, dat zei ik toen al Married, ojee Thije ook in het donderwolkje belandt, sterkte Haha en het sprongetje voor de mama's tja, volgens mij gaan die er idd gewoon in mee! Kuona, leuk he het babyzwemmen, moet zeggen dat ik het met de kinderliedjes toch ook wel leuk vind hoor. Want daarmee word mijn geheugen toch ook weer eve opgefrisd. Moet even een CD gaan kopen met liedjes. Jammer dat het vandaag niet zo lukt met de dingen die je wilt doen. Noppie, nee ben niet heel erg verlegen, maar zoiets is dan toch niet echt iets voor mij hoor! Misschien tussendoor Ebbie wat water of slappe thee aanbieden, krijgt ze toch wat extra vocht binnen. Maatje, je moet een account aanmaken op die tickersite. Wanneer je dan ingelogd bent klik je boven in op de tab birthday. Dan zie je de mogelijkheid om zelf een banner te uploaden. Er staat omschreven hoe groot je banner mag zijn in pixels. Deze kun je dus zelf maken dmv je eigen foto's te plakken, ik denk in paint of zo... ben niet zo thuis in de programma's onder windows. Daarna kun je je banner uploaden en de gegevens van Zoey invoeren. Hoop dat het zo lukt, succes. Nou Sofia heeft tot haar schouders een keurige bobline hoor! hihi haar rug en buik zijn helemaal kaal. Pootjes, en staart zit nog wel haar aan.
@ Uk: hands up for Ferry! @ Married: hihihi, dus dat is het sprongetje waar ik ook last van heb! Oei, moeilijk, een krijsende Thije! @ Maatje: mijn vriend heeft die ticker voor mij gemaakt. Dus helaas kan ik je niet helpen. Hopelijk lukt het met de tips van Mieke. @ Mieke: aaach, die arme poes. Hopelijk groeit het gauw weer aan. Heb nu mijn CV met behulp van tabellen een iets betere opmaak gegeven. Jammergenoeg moet je in monsterboard weer allerlei database keuzes maken voor functietitels enzo. Die weet ik dus niet, dus heb maar wat ingevuld. Tsja, schiet niet echt op, aangezien ik dus niet precies weet wat ik wil, maar tis beter dan niks doen I guess...
Ben trouwens wel benieuwd hoe het met Bénine gaat. We hebben ook al een tijd niets van ze gehoord he?