Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: het klinkt alsof Ebbie zich wel weer wat beter voelt!
    :D:)Het idee hebben opnieuw ontmaagd te worden komt me wel bekend voor hoor. Moest er wel even om lachen hoe je dat weer leuk hebt omschreven!

X Esther

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Enna, beterschap voor Katie, wat sneu dat ze niet zo lekker is.
    En wat stom dat je s.ouders dat gewoon gedaan hebben zeg, voor het zelfde geld was er wel iets gebeurt onderweg.
    Leuk cadeau voor Rob, hoe gaat het nu met hem en ook met jou, voel je je weer wat beter (de oude?)

Esther, rommelig nachtje dus voor jullie, maar verder slaapt ze wel lekker gezien de tijden.
    Boaz krijgt al in zijn laatste fles pap, hij slaapt er nog niet echt langer op.

Noppie, ze hebben op de SEH mijn voet ingetaped en vriendlief heeft braces ivm basketbal, dus die neem ik wel mee. Het is meer boven op mijn voet wat verzwikt/verrekt is, mijn enkel niet. Het lopen gaat vandaag al een stukje beter, zolang het maar ingetaped is. Wel doet het nog veel pijn jammer genoeg.
    Ebbie, begint al aardig weer wat te drinken zo te lezen.
    Boaz heb ik vanmorgen toch nog even aan 1 tiet aangelegd omdat er wat harde plekjes in zaten, maar hij dronk er niet heel lang uit.
    Ik had gisteravond een zakje gekolfde melk uit de vriezer gehaald en dus na de tiet gegeven, maar hij wilde het niet. Toen barste ik weer in janken uit, mijn kostbare melk en hij wilde het niet, emo muts die ik ben.
    Hier nog steeds niet gewipt (hihi), wel over gehad, maar nog niet uitgevoerd dus.

3. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mieke: kan me voorstellen dat je er wel emo van bent hoor, stoppen met BV en dan wil Boaz de afgekolfde melk ook nog niet drinken. Ik vind dat dan ook altijd sonde, maar de afgelopen dagen heeft Yannique de afgekolfde melk wel opgedronken. Heb er nog een beetje van in de vriezer staan en dan is dat ook weer op.
    Met alleen praten over een wippie maken, kom je er niet hoor haha. Gisteren hebben wij ook een wippie gemaakt, maar in het begin dan trekt het toch nog erg in mijn schaamlippen hoor. Nog meer mensen last van?

Weet trouwens niet meer wie het laatst had over een budget en winkelen. Het heeft mij wel aan het denken gezet en heb het er met manlief ook even over gehad. Het was er een beetje ingeslopen om alles bij de AH te halen en maar heel weinig meer bij de Aldi. Afgelopen vrijdag hebben we dus echt heel bewust boodschappen gedaan en had ik de prijzen van de Aldi opgeschreven (niet allen prijzen hoor, maar alleen van de dingen die wij gebruiken) en dat toen vergeleken met de AH. Jeetje dan betaal je gewoon bij de AH soms echt veel meer hoor, dus was goed dat we er naar gekeken hebben. We proberen Yannique nu de AH hypo- allergene voedingen te geven. Scheelt toch weer 5 euro per pak. Ben dat dus nu aan het mixen met de Nutrilon en ze weet het gewoon op.
    Dus toch niet zo'n slecht idee om alles even weer bewust te bekijken.

X Esther

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Esther, die booschappen sluipen er altijd heel gemakkelijk in he.
    Ik probeer ook vaak wel eigenmerk of euroshoppermerk te nemen bij de AH, het kan idd veel schelen.
    Ik hoop niet dat Boaz ingevroren melk gewoon niet lekker vindt, want ik heb nog wel wat zakjes liggen in de vriezer :(

Kuona, leuk hoor! Volgens mij is de Mei Tai ook een fijne draagdoek.
    Wist niet dat je zo'n patroon gewoon ergens op internet kon vinden.
    Veel plezier nog vandaag met jullie familiedagje.

5. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Met Rob gaat het steeds beter, nog 5 weken en dan is hij klaar met de therapie. Waarschijnlijk gaat hij dan nog wel een aantal woensdagen erheen om een bepaalde therapie nog eens te volgen. Maar dan is hij wel thuis. Hij heeft al minder aanvallen, helemaal weg zijn ze nog niet. Gebeurd ook niet waarschijnlijk.
    Met mij gaat het redelijk, begin nu echt te merken dat mijn medicijnen werken. Maar ik ben er nog niet, helaas is het bureau waar ik hulp bij zou krijgen failliet. Heb nu wel een gesprek gehad met een psycholoog van Rob en dat heeft me wel doen beseffen dat ik het zelf moet doen. Een psycholoog kan dit niet oplossen voor mij. Dus ben op de goede weg!

@Esther: ik merk ook dat wij steeds meer alle boodschappen bij de Ah doen, terwijl we ook een Jumbo in de buurt hebben. Ik geef eigenlijk wel heel veel uit aan boodschappen, ik denk wel rond de 80 euro per week. En dan moet ik nog luiers en voeding kopen! (en Rob is niet eens thuis doordeweeks....:))

@Noppie: was het wel leuk? anders heb je pijn om niks!
    Wij vrijen al een tijdje, heb ook geen "bevalling" gehad he. Maar ik merk wel dat als we een tijdje niet gevreen hebben ik ook zo'n ontmaagd gevoel krijg. Idioot hoor, maar Rob vind het wel leuk....8)

Fijn dat Ebbie wat meer gedronken heeft.Veel plezier op de verjaardag!

pfff...Ik heb bijna de hele middag liggen slapen. Voel me ook niet lekker. Kan maar beter nu dan morgen, dan ben ik weer alleen thuis.

Katie heeft ook weer wat nieuws uitgevonden, heel hard gillen! Zo grappig, maar ze klinkt nu steeds schorder.

groetjes, lisanne

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Meiden moet het even kwijt.
    Een paar uur geleden belde een vriend van mijn broer. Ze waren wezen wielrennen. Schijnt mijn broer van de fiets te zijn gevallen. Kan zich er niets van herrinneren en zijn korte termijn geheugen werkt niet. Blijft steeds de zelfde vragen stellen. Manlief zit nu met hem op de 1e hulp. Hebben foto's van zijn nek gemaakt en nu gaat hij door de scan. Begin me onderhand een beetje ongerust te maken voor wat de uitslag zal zijn.

Sorry maar moest het even kwijt.

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martine, wat vervelend zeg. Heb je t ook bij bruine/volkoren pasta dan? Gelukkig dat het al beter wordt, want is echt heel moeilijk lijkt me!

Kuona, klinkt gezellig jullie familiedag!
    Mooi dat t zo goed ging t pannenkoekenhuis! Wij hebben ook 1x een drama gehad en 1x ging het prima uit eten!!

Enna, o nee dat zou ik ook zeker niet goed vinden, een baby los inde auto meenemen! Volgens mij is t zelfs verplicht toch om ze in een autostoeltje te vervoeren?
    Goed te horen dat t zowel met Rob als met jou de goede kant op gaat!
    Hihi, ja dat gillen doet Vera ook. Wieeeehieeeee, leuk he :D

Eppie, ja zat ook al te denken aan een campingbedje. Maar t probleem gisteren was ook een beetje dat we eerst naar mijn s-moeder gingen en daarna naar mijn s-zusje. En net op rottijden zeg maar reizen. Dan valt ze in slaap in de MC, waar ik haar toch niet in wil laten zitten (omdat we al 3 uur moeten reizen). Dus dan wordt ze weer wakker etc...

Mieke, misschien is t slaapje van 6 uur gisteren wel de eerste aanzet van Boaz om langer te gaan slapen... Zou wel fijn zijn als ie dat voortaan 's nachts doet, maar hij kán t dus iig wel! Vera slaapt overigens de laatste tijd 's middags ook vaak erg lang, dus betekent niet meteen dat ze dan dag en nacht omdraaien hoor!
    Hoe gaat t nu met je enkel? Oh, je kan alweer een beetje lopen? Dat is snel hoor!
    Oja, ik vind dat ook altijd zo zonde als Vera de afgekolfde melk niet wil drinken :(.

Noppie, Vera draait geloof ik al anderhalve maand op haar zij. Ik dacht ook steeds dat ze dan wel snel naar haar buik zal doordraaien, maar tot nu toe heeft ze t nog steeds niet gedaan, haha.
    Ik geloof trouwens dat ze ook steeds vergeet dat ze van buik naar rug kan rollen. Want als ik haar gewoon op dr buik legt doet ze niets, alleen als ik met haar ga 'oefenen'. Lijkt net of ze dan denkt, 'oja, dat kon ik ook, laat ik t nog maar eens een keer doen dan als mama dat zo graag wil' :(

Hihi, is Ebbie aan het piemelen?!!
    Haha, en jij bent ontmaagd!! Voelde je je 'like a virgin'? Grappig (of eigenlijk niet zo :D).

Sex, ging hier wel goed. Ik had er een grote klodder glijmiddel opgekwakt en toen deed t geen pijn, was zelfs best ok ;). Maar ik vond dat de plaats van de knip een beetje een zwakke plek is geworden, net of ie daar in wegzakt zeg maar :( Heb wel t idee dat t sinds de laatste keer (paar weken terug :oops:) al iets steviger is geworden.

Vannacht ging wel weer redelijk. Vera is gisteravond zelfs helemaal uit zichzelf in slaap gevallen, zo rond half 11. Dus zonder in slaap voeden! Ff 5 minuten huilen en toen was ze opeens stil, heel goed dus :D.
    Om 5u ofzo kwam ze weer (ze had ook al eerder een paar keer liggen pruttelen, korte huiltjes zeg maar, dus ik was al een paar keer half wakker geworden). Maar om 5u dus aangelegd. Ze was na 5 minuten alweer vertrokken, echte mamahonger dus! Daarna doorgeslapen tot 930u. Al met al best aardig!

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje Maatje, dat klinkt eng! Maar hopelijk is het tijdelijk, volgens mij kan dat goed...
    Heel veel sterkte met wachten op de uitslag iig, dikke knuffel!

9. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mijn man belde net. Hij heeft een hersenschudding en moet 1 nachtje in het ziekenhuis blijven. Gelukkig is er veder niets ernstigs aan de hand.

10. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Kuano: fijn dat Morris zich gister avond goed gedragen heeft, en hopelijk doet hij dit vanavond weer tijdens de BBQ veel plezier.

Enna: ik voel me echt heel naar als ik wel suiker eet, dan laat je het veel makkelijker staan.
    Eerst wilde de huisarts dat we gingen provoceren voor de verklaring, en nu we dure voeding hebben wil de kinderarts ook weer dat we provoceren. Van de ene kant ook wel begrijpelijk maar het is zo sneu Fuad.
    Wat raar van je schoon ouders ik zou daar ook boos om worden hoor.

Eppie: hoop voor je dat de nacht beter is vandaag.
    Heb redelijk geslapen van het ijsje wel, werd ik wakker met hardkloppingen.
    Aldi is echt veel goedkoper he, ging eerst ook alleen naar de AH mar nu we wat minder in te komen hebben ga ik ook maar weer naar de Aldi.

Maatje wat vervelend nieuws van je broer, hoop voor je dat het mee valt, bij een hersenschudding kunnen ze deze klachten toch ook hebben, sterkte. Oh lees net je laatste bericht gelukkig maar.

Maka: fijn dat Vera wat beter heeft geslapen vannacht.

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hier splitsen we de boodschappen tussen de Lidl en C1000. Meeste komt bij de Lidl vandaan lekker makkelijk na mijn werk. hihi

12. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

@mieke,
    die fobie heb ik ook, heb er wel meer, mijn gedachten gaan vaak : wat zou er gebeuren als het zo zou zijn gegaan. Maar ja jij hebt het nu meegemaakt.
    Bij mij zijn het alleen maar gedachten, maar die gedachten is heel normaal als mama en papa zijnde.
    Hoe gaat het met Boaz nu, op de flesvoeding?
    Hij heeft gisteren wel lang geslapen zeg, wil je hem niet sowieso na 5 uur wakker maken voor een voeding, ik maak martijn overdag als hij slaapt sowieso na 5 uur wakker, zitten nu op vaste tijden en vind het lekker, mijn tijden zijn: 7,11,15,19 uur een fles en smorgens wat fruit en smiddags groente.
    Door er overdag regelmaat in te krijgen, heb je misschien meer kans dat hij snachts doorslaapt.

@ maatje:
    allemaal zwak, ziek en misselijk, jakkes. Is niks aan,
    leuk zeg T-shirts beverfen. Lees ook dat je alles makkelijker vind bij zoey dan bij justin, hier precies hetzelfde, alles is niet zo hel erg nieuwe meer, je bent alles al een beetje gewend, het is allemaal routine soms. Maar ook zijne r weer dingen die toch nieuw zijn.!
    Wat sneu van je broer, gevallen met de fiets weet je inmiddels al iets meer, kop op he!
    Oh lees het al, een hersenschudding, en wel blijven, kunnen ze hem goed observeren, sterkte ermee, heb je zo’n goede band met je broer ?

@kuona:
    leuke draagwikkel, (mei tai)

@enna:
    zo, je schoonouders die katie los meenemen in de auto, hadden ze haar op schoot dan, maar goed dat er niks is gebeurd, schrik er gewoon van als ik het lees.
    Hopen dat rob het goed verteld heeft, dat het zo niet de bedoeling is om kindjes te vervoeren.
    En ze is alweer 6 maanden, en ja indd over gaan op opvolgmelk. De tijd vliegt indd.

@eppie:
    jij het toch nog wel een lekker nachtje gedraaid zeg.

@maka123.
    Vera kan het wel, doorslapen, en ja alleen mama honger, gebruik je wel eens een speentje, misschien dat die helpt als ze rond 5 uur wakker word.

@sex na de bevalling:
    hier nog steeds niet, mis het ook niet , ja soms wel natuurlijk, maar ik vind niet dat een relatie alleen om sex draait. Ook zit mijn man nog aan de medicijnen voor zijn depressie dus hij heeft er ook geen zin in, misschien van de week als we lekker op vakantie zijn, en tot rust komen en lekker van elkaar kunnen gaan genieten.

@omrollen:
    sinds vandaag heb ik wel een beetje een idee dat martijn meer op zijn zij ligt in de box, misschien dat het rollen straks ook zal gebeuren.

@ weekje weg:
    morgen vertrekken wij met mijn familie lekker voor een weekje naar de huttenheugte. Heerlijk even bijkomen. Had al vermeld dat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn, en mijn vader straks 50 wordt, vandaar het weekje weg, we zouden naar het buiten land maar vonden we toch iets te duur, en we zaten nu natuurlijk ook met martijn, ik persoonlijk vind het lekker om “dicht” bij huis te zijn. heb voor mijn ouders een leuke collage gemaakt van foto's van belangrijke gebeurtenissen in die 25 jaar, is erg leuk geworden.
    Als jullie niet teveel kletsen hoef ik ook niet heel veel bij te lezen, iedereen een fijne week gewenst. En tot volgend weekend.

Knuff anita

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Anita
    Mijn broer is ook mijn vriend we zijn aardig close met elkaar. Mijn ouders zijn net weg uit het ziekenhuis. De verpleegkundige maakt hem elk uur wakker. Alleen zijn korte termijn geheugen werkt niet. Is gelukkig tijdelijk.
    Veel plezier met je weekje weg. Geniet er maar lekker van.

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: had ik ook een paar keer, spuugde Ebbie mijn kostbare moedermelk weer uit, wheeeeeeeh! Goed dat je pootje ingetaped zit en dat je braces hebt!

@ Eppie: over dat wippen, deed bij mij dus ook zeer ja, maar dan gewoon echt het weefsel 'rond het gaatje'. Pfff, hihihi, wat een detaisl he.

@ Enna: fijn dat je je alweer beter begint te voelen, mooi dat de medicatie aanslaat. Ja, we hadden het wel fijn vanmorgen hoor, :).

@ Maatje: oei, hoe gaat het nu met je broer? Oh, ik lees een hersenschudding. Ik hoop dat hij zich gauw beter voelt. Sterkte ermee, is toch schrikken he?

@ Maka: mooi dat die 'zwakke plek' down under al wat steviger wordt. Fijn dat vera gisteravond zelf in slaap viel.

@ Anita: veel plezier op jullie weekje weg!

Vanmiddag een beetje naar een duffe verjaardag geweest. Maar Ebbie deed leuk mee, ze huilde haast niet, zat geinteresseerd naar alle andere beebjes te kijken en heeft boven in de wandelwagenbak ook nog een slaapje gedaan. Toch heb ik altijd het idee dat ze dan niet helemaal 'zichzelf' durft te zijn. Thuis zou ze veel eerder zijn gaan huilen denk ik. Als er dan zoveel mensen zijn heeft ze heel veel indrukken waardoor ze helemaal rustig word. Klinkt misschien wel goed, maar dat is het dan volgens mij toch niet. Morgen gaat ze weer naar de gastouder en gaat mijn laatste weekje verlof in.

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

even kort, heb vanmorgen gezellig gewerkt en we zijn vanmiddag bij mijn ouders geweest. Lekker meegegeten en daarna thuis de nieuwe laptop uitproberen en een flmje van myrthe gecomprimeerd. Kan hem alleen niet hiern neerzetten. probeer hem nog wel op de beebiesite te zetten.

Maatje;gelukkig dat het alleen een hersenschudding is....

Aan alle beebjes....lekker doorslapen vannacht.....:)

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    hey allemaal,

Zo hoe gaat het met iedereen?!!? En heb ik nog belangrijke dingen gemist? Want ik ga niet terug lezen ;)

Nou we hebben het heerlijk gehad in Limburg, Josanne is lekker verwend door opa en oma. We hadden mooi weer, en een luxe huisje... ben nu wel erg moe want de kleine meid was elke dag rond 6 uur wakker, en om niet iedereen wakker te maken ging ik er dan uit met haar...

Maar goed, inmiddels zijn we ook begonnen met groente/fruit hapjes want de kleine meid lijkt af en toe onverzadigbaar... 5 keer 180 lijkt soms wel niet genoeg...

gisteravond meteen de kinderwagen omgebouwd.... ze begint meteen te huilen als je haar in de kinderwagenbak legt, ze wil kijken! Dus de hele vakantie de draagdoek gebruikt (scheelde ook een hoop gesleep)

Vandaag een hoop was wegwerken... en josanne vermaken, want die is nu helemaal gewend om vermaakt te worden :D Anders is t mopperen...

17. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Ik heb weer een heleboel gemist hier en jullie tetteren erop los dat het onbegonnen werk is om anderhalve week bij te benen :D

De T-shirts die ik heb zien passeren vind ik wel tof maar ik heb gemist vanwaar ze komen of als ze zelf gemaakt zijn ...
    hebben jullie trouwens nog tips voor toffe sites van babykleding, net dat tikkeltje anders ?

Groentepap is hier alweer afgevoerd want ons meisje was er echt nog niet klaar voor naar mijn gevoel. Ze eet nu nog met smaak 5 flessen melk dus ze mag die van mij nog lekker hebben. Binnen een paar weken probeer ik het nog wel eens.

Afgelopen WE heb ik haar mee shoppen genomen omdat het de laatste tijd zo goed gaat met haar. Maar blijkbaar is ze daar toch ook nog niet aan toe, teveel prikkels die ze niet verwerkt krijgt en ze is 2 dagen onder de voeten geweest ervan, ocharme. Het huilen stond ook weer op volle bak :$

Enne een tutje wil onze meid niet meer, zij die zo een tuttemie was gebruikt nu liever haar 4 vingertjes ;)

Aan rollen is ze ook nog helemaal niet toe. Afgelopen WE heeft ze voor het eerst een kwartiertje op haar buik gelegen dus de kine heeft wel effect maar we moeten geduld hebben.

Wauw... zelf de draagdoek maken, is tof want die zijn zo verschrikkelijk duur !

@ maatje: jee, hopelijk komt het snel helemaal goed met je broer !

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Hier gaat alles goed! ;)
    We hebben een leuke vaderdag gehad. Lekker gebbq-ed bij mijn zwager en zus met mijn vader en moeder.
    Alleen Ferry was heel erg zielig toen hij moest gaan slapen. We dachten eerst dat hij niet wilde slapen. Overdag was hij ook al zo huilerig als hij werd neergelegd. Ik dacht dat hij weer in een leuke sprong zat.
    Totdat manlief hem heen en weer aan het wiegen was en Ferry lekker zijn ogen dicht deed. Ineens gingen die ogen open en krimpte hij helemaal ineen. En krijsen! Nou die huil herinner me ik nog als de beste! :( Hij had duidelijk pijn :(
    Dus ik met hem naar boven, thermometer tussen de billetjes en beentje goed naar zich toe. Hij ging gelukkig poepen en het stonk écht heel erg! Ik denk dat hij misschien een soort buikvirusje heeft gehad,.... Manlief en ik hadden er van de week ook al last van.
    Gelukkig was het na het poepen weer helemaal goed. Kon ik hem lekker in de wieg leggen en ging hij toch slapen.

Axioma: ojee hebben jullie Josanne teveel verwend? 8):D Fijn dat jullie genoten hebben, dat is het belangrijkste!

Daffie: Jeetje wat is Myrthe veranderd zeg! :$ Ik had haar heel anders in mijn gedachten.... Knap meisje hoor.

Enna: :$ Ik weet niet wat ik lees! Iedereen die Ferry zo los mee in de auto zou nemen zou van mij de wind van voren krijgen en ik zou goed duidelijk maken dat ze niet meer hoeven te verwachten dat ze alleen met hem zouden mogen blijven! Zijn ze helemaal gek geworden ofzo? :x
    Gelukkig nog 'maar' 5 weken en dan is Rob thuis. Wat zal dat een opluchting zijn straks.

Maatje: Jeetje, dat was schrikken! Hoe lang zou hij last blijven houden van zijn korte termijngeheugen?

Verder ben ik het alweer even kwijt... Sorry ladies...

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

En nog even spammen

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #5620 Mieke8, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
    Goeiemorgen!!

Maatje, oh wat een schrik zeg. Gelukkig een lichte hersenschudding, daar komt hij wel weer bovenop, maar leuk is anders natuurlijk!
    Bevalt je nieuwe baan bij de Lidl?

Enna, het eind is dus in zicht voor Rob en voor jullie, dat is wel fijn.
    Sowieso voor jou zodat je het niet allemaal meer alleen hoeft te doen.
    En fijn dat bij jou de medicatie nu aan begint te slaan, hopelijk knap je er snel van op en mag je het weer afbouwen.

Axioma, welcome back! gelukkig hebben jullie mooi weer gehad, scheelt toch he. Heerlijk genoten dus. Nu flink wassen, maar gelukkig is het mooi weer kun je het lekker buiten hangen (of niet)?

Martine, gelukkig heb je niet veel last gehad na het eten van het ijsje. Hopelijk kun je het weer een beetje opbouwen en krijg je er geen last van. Hoe gaat het met Fuad? Wanneer mag je weer naar de kinderarts?

Noppie, ik kan er vandaag al weer redelijk op lopen, forceer niets, maar het betekend wel dat ik straks hopelijk weer gewoon alles kan doen. Gelukkig valt het dus mee, het had erger gekund.
    Tja al die indrukken zijn natuurlijk mega interessant voor Ebbie, hoe is het daarna thuis gegaan? Ach ze wennen er wel aan toch?

Anita, er zit idd nog niet echt een ritme/schema in hier met de flesvoedingen. Dat kwam omdat ik nog een enkele BV er bij gaf. Nu ben zijn we helemaal over op de KV en wil ik dat wel gaan proberen.
    Maar aan de ene kant vind ik het dan weer onzin om hem er voor wakker te maken. Wanneer je er gewoon standaard 4 uur tussen kunt laten, dan maakt het toch niet uit of hij nu om 8 uur of 9 uur zijn voeding krijgt, daar tel je dan weer gewoon 4 uur bij op.
    Hij is namelijk toch nog steeds verschillend wakker 's ochtends.
    Fijne vakantie, geniet er maar lekker van.

Maka, gisteravond voor ik naar bed ging toch ook nog maar een klein beetje gekolfd, er zat nog wat druk op 1 tiet en anders lig ik daar aan te denken 's nachts en kan ik weer niet slapen, ken mezelf.
    Dus dit beetje vanmorgen na de fles, die hij niet leeg dronk, aangeboden, wel even daarna hoor, wil ie het weer niet :(
    Wat goed van Vera dat ze zo snel lekker ging slapen zeg, het komt wel goed met Vera, hihihi. :D

Uk, klinkt als een hele gezellige vaderdag. Maar wat schrikken zeg als je merkt dat je kind dat pijn heeft. Gelukkig lukte het na gebruik van de thermometer om te poepen, hihi waar dat ding weer goed voor is he. Wat een lieve fotov an Ferry zeg.

Scoobje, het gaat dus een stuk beter met Kaylee he, het huilen is dat nu echt veel minder geworden? Ach alles op z'n tijd toch, hapjes, winkelen het komt allemaal wel.
    Volgens mij staat de link van de website 1 of 2 pagina's terug bij het bericht van Eppie.
    Op www.kleertjes.com kun je veel leuks kopen en hebben ze nu ook 40% korting.

Nou gisteravond rond 20.30 papfles gegeven! Meneertje viel ondertussen steeds half in slaap. Daarna weer klaar wakker, even nog bij ons gezeten en toen na 3 kwartier in zijn bedje gelegd.
    Heeft hij nog een uur liggen kletsen ;) en daarna met veel lawaai is hij uiteindelijk toch in slaap gevallen. Daarna kwam hij rond 00.30, heeft vriendlief hem een flesje gegeven, heb ik lekker niets van gemerkt. Toen werd hij weer rond 3.45 wakker en dan ligt hij dus weer te kletsen... heb hem dit keer laten liggen en ja hoor, na een half uur kletsen is hij weer in slaap gevallen, pfiew! Paar uur daarna hoorde ik hem nog even, ook niks mee gedaan en rond 7 uur was hij echt wakker. Dus ik dacht, die zal wel flinke honger hebben... maar kon nog gewoon zijn luier verschonen en hem rustig in de box leggen en de fles maken, soms gilt hij het dan uit van ongeduld, hihi. Ik denk dan maak ik een flinke fles 210/7 drinkt hij maar 120 op :$ sukkel, hihi. Daarna na een uurtje dus nog dat beetje BV maar dat wilde hij ook niet. Nu slaapt hij weer lekker. Gek kind.
    Kijken of het vannacht weer lukt om hem te laten liggen en hopelijk kunnen we het dan zo opbouwen dat hij er aan went.

Het weer ziet er goed uit voor vandaag. Maar even wassen en dit buiten ophangen.
    Helaas niet naar babyzwemmen, vind ik toch te riskant met dat moeilijke lopen en Boaz tillen en glibberige vloeren.

Deel Deze Pagina