Mieke: Het is voor Boaz ook al gewenning om 's nachts lekker steeds bij mama te komen liggen. Ik denk dat hij daarom wakker gaat liggen kletsen, want dan komt er wel iemand Volgens mij gaat het helemaal goed komen met die kanjer! Ik vind hem zo knap!
whaaaaaaaaaa volgens mij is het nu echt zover! Ferry krijgt een tand! Ik zie het streepje al door het tandvlees. Het is echt een wit streepje en Ferry kluift ook al 3 dagen als een gek! Wat spannend!!!
Wauw wat is een Ferry een hele kerel geworden. Ongelooflijk hé hoe snel die babietjes groeien... waar is dat kleine fragiele ventje naartoe? @ Mieke: ja, gelukkig weent ze nu een heleboel minder dan voordien, maar wel nog meer dan de gemiddelde baby vermoed ik. Zo tussen 16u & 18u begint ze moeilijk te doen en vaak is het dan tot ze slapen gaat om 22u-23u, met pieken dat ze ontroostbaar huilt en dalen dat ze gewoon wat zeurderig is. Op die momenten is ze echt niet tevreden als je niet ronddraagt met haar en haar alleen in het park of de relax of de swing zetten is not done. Er zijn al eens dagen dat ze maar een tweetal uurtjes per avond weent maar die zijn uitzonderlijk Maar er zijn véél meer mooie momenten nu... dus genieten doen we hoor ! euh... hoe zit ik hier nu direct een foto?
@Scoobje: het is wat als je kindje zo veel huilt. Knap hoe je daar mee omgaat! Fijn dat Kaylee al zoveel minder huilt, dan kun je de avonden beter handelen. Jammer dat het winkelen nog niet gaat, wie weet komt dat als ze ouder is wel goed. @Maatje: oef dat is schrikken zeg van ej broer! Gelukkig alleen "maar" een hersenschudding. Mijn schoonvader doet ook aan wielrennen, waar die al niet mee thuis is gekomen! Is zijn korte termijn geheugen alweer terug? @Uk: lieve foto's van Ferry. Wat lijkt hij op jou! En een tandje? spannend zeg!!!! Het lijkt wel of hij die 2 maanden gewoon heeft ingehaald, of merk je soms nog wel dat hij een achterstand heeft? Bij Katie merk ik nog duidelijk die 2 maanden te vroeg, ze loopt zelfs wat achter op kindjes van hier. Maar de arts van het cb was tevreden over haar, dus ik maak me verder geen zorgen. @Axioma: Hoi! Fijn dat je zo'n relaxte vakantie hebt gehad. Dus nu begint het afkicken voor Josanne... Katie en ons hondje vonden het vannacht weer leuk om me wakker te houden. Het ene uur was de hond aan het blaffen, het andere uur was Katie aan het gillen. Lekker stel! Maar Rob is er zelfs ook uitgeweest vannacht!!! Dat kon ie voorheen echt niet, dan zou hij tegen de grond zijn gegaan. Mijn meisje is nog steeds niet helemaal lekker, vanmorgen weer wat verhoging en steeds maar kuchen. Ik denk dat ik haar morgen maar thuis hou van het kdv. doei! lisanne
Uk, wow Ferry zijn eerste tandje, weer een mijlpaal zeg!! Hopelijk krijgt hij er niet al te veel last van hoor. Scoobje, mooie foto zeg van Kaylee, grote ogen! Enne wanneer je je bericht typt in het venster zie je bovenin een paperclipje, wanneer je daarop klikt krijg je weer een venster en daarin kun je je foto gewoon uplaoden als bijlage Enna, tjee wat een nacht! En wat goed dat Rob er zo uit kon zeg, zonder een aanval te krijgen. Nou het eerste wasje draait. Verder is het wachten op reacties van klanten eer ik weer aan het werk kan. Ga een kasboek bijhouden voor de uitgaven, dus dat ga ik vandaag eens opzetten. Ben ook al begonnen met een lijstje wat mee te nemen voor Boaz wanneer we zaterdag naar Vlieland gaan.
Goeiemorgen meiden, Uk; Ferry mag er ook wezen hoor.....wat een lekker binkie is ie zo met die haartjes ook hihi. Myrthe vindt hem superknap Axioma; fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik zou proberen om een grotere fles te geven en dan van 5 naar 4 te gaan. Hebben wij ook gedaan na onze vakantie en ging hartstikke goed. Ze was meer verzadigd als daarvoor en hield het ook weer langer vol. Scoobje; jammer dat zo'n dagje winkelen dan zijn weerslag kent, maar wel goed dat je het in ieder geval probeert.... Mieke; kun je wel een beetje werken nu? Jammer inderdaad dat je niet naar babyzwemmen kan. Ik moet vanmiddag weer werken. Manlief heeft me vanmorgen lekker laten liggen en is samen met Myrthe naar beneden gegaan....zo heb ik nog een half uurtje kunnen liggen.
@Eppie: Oei, Yannique ook in een sprongetje. Zwaar is dat he, zo vaak eruit 's nachts. Ik ben nu al blij als ik 3 uur achter elkaar kan slapen @Noppie: Ik ben vorige week ook voor het eerst weer 'ontmaagd'. Ik vond het doodeng en in het begin ook wel pijnlijk. Idd vooral om de ingang We hebben er maar een vluggertje van gemaakt, het moest wel leuk blijven natuurlijk. Oja, ik moet altijd wel lachen om hoe jij het noemt: 'een wip maken' Morris is bij andere mensen ook niet zichzelf maar dan meer in de zin dat hij op andere veel chagrijniger is. Thuis is het echt een lachebekkie maar bij andere mensen begint hij veel eerder te mopperen. (ook niet altijd hoor) @Mieke: Wat vreemd dat Boaz jouw melk niet wilt drinken. Misschien wil hij het je wat makkelijker maken om er mee te stoppen zodat je je niet schuldig voelt? Wel fijn dat je nu van die nachtvoeding niks gemerkt hebt! En er zijn heel veel patronen te vinden. Het is eigenlijk ook niet meer dan een rugpand met daaraan een tailleband en 2 schouderbanden. Mja... je moet net even weten hoe en wat. @Enna: Fijn dat je medicijnen beginnen te werken. Ik heb dit nooit zo meegekregen, maar wat heeft Rob nu precies? @Maatje: Oei, dat is schrikken! Gelukkig valt het uiteindelijk mee. Hoe gaat het nu met hem? @Maka: Haha, een grote klodder glijmiddel. Dat had ik hier ook maar gedaan, maar bij mij brandde dat heel erg Geen idee waarom, misschien was het over de datum, het was tenslotte al een tijd geleden Ik zie dat Vera weer de goede kant op gaat met slapen. Heeft ze het vannacht ook zo goed gedaan? @Anita: Fijne vakantie! @Daffie: Wat een knapperd is Myrthe! @Axioma: Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. En nu moet Josanne dus gaan afkicken van al die aandacht @Scoobje: Ja draagdoeken zijn erg duur idd. Scheelt heel veel geld als je hem zelf maakt. Ik heb het patroon van Mei-Tai maken | Kiind.nl gebruikt. Ik weet niet of je een beetje handig bent. Ik had nog nooit genaaid en met een beetje hulp van mijn moeder is het goed gelukt! @Uk: Ahhhh wat sneu dat Ferry zoveel pijn had! En wat een mooi mannetje is hij zeg! Jeeej een tandje! Goed zeg! Kan ook zijn dat zijn poep daarom zo stonk gisteren. Of iig...dat hoor ik altijd, dat baby's als ze tandjes krijgen van die stinkluiers gaan produceren. Hier heeft Morris me gisteren weer verrast met een mega lange dut 's middags. Ik heb dus niet meer mee kunnen doen met de fototocht want meneer sliep 4 uur! Daarna heeft hij nog 2 keer een uurtje geslapen dus we mogen niet klagen! Gisteren om 23 uur in bed, half 3 voeding en daarna pas om 8 uur! Ik had echt ontzettende stuwing! Het was alweer een tijdje geleden dat hij echt die uurtjes achter elkaar geslapen heeft. Nu ligt hij weer lekker te tukken na zijn badje. Ow...hij wordt alweer wakker.
Daffie, het werken lukt wel hoor, zit met de laptop op schoot op de bank met pootje in de lucht Ik heb nog gezocht naar het filmpje op jullie site maar kan het niet vinden. Werk ze vanmiddag. Kuona, zo hee Morris lekker tetukt dus, zowel overdag als 's nachts. Vervelend he die stuwing 's nachts, daarom had ik gisteravond toch maar een beetje (60cc) gekolfd, meer kwam er ook niet uit. Want ondanks dat ik afgebouwd heb merk ik dus dat er toch nog wel iets wordt aangemaakt. Dus nu dan ook even mijn vraag aan de meiden die ook afgebouwd hebben. Ik merk dus dat na 1-2 dagen mijn borsten toch weer een beetje voller zitten, hoe was dit bij jullie en wat hebben jullie hiermee gedaan. Ik heb namelijk het idee dat wanneer je dus dan toch even afkolfd of beebje kort aanlegd, dat je dit dus blijft houden, maar je kunt ook niet door blijven lopen met (half) volle borsten.
Scoobje, ach wat een mooi prinsesje, met haar edelstenen op dr mutsje ! Fijn dat Katie nu minder huilt, maar toch idd nog aardig wat. Gewoon door blijven gaan met af en toe proberen dingen te doen met haar, lijkt me, jullie leven moet toch ook door kunnen gaan...! Mieke, wow, dus je hebt van 0030-700 in je bed kunnen liggen! Das een hele sprong voorwaarts!! Uk, wat een heldere blik heeft Ferry al, mooi hoor, die big blue eyes! Wauw, zijn eerste tandje! Dat is erg vroeg zeg, of komt dat bij prematuurtjes ook eerder? Maatje, gelukkig dat het meevalt met je broer. Hopelijk heeft ie snel zn kortetermijn geheugen terug,want dat blijft natuurlijk wel een eng idee! Daffie, lief dat je man je nog ff heeft laten liggen. Kuona, ah Morris gaat ook alweer de goeie kant op met slapen, gelukkig! Vera had gisteren haar laatste voeding voor t slapen gaan om 22u, maar ik heb haar toch om 2330u nog ff wakker gemaakt voor een 'dreamfeading', al ging er geloof ik niet zo heel veel in. Ik dacht dat ze dan ipv tot 5u, misschien tot 6u of later zou slapen en zo weer in haar 'oude' ritme zou komen van voor t sprongetje. Maar nee hoor, vanmorgen was ze er gewoon weer om 5u en daarna om 9u. Dus ik denk dat ik haar niet meer wakker ga maken en 22u-5u maar gewoon voor lief moet nemen! (En afwachten of ze misschien langzaamaan toch weer wat later komt 's ochtends!) Zo maar ff naar t dorp boodschapjes doen, ik zit te wachten tot Vera weer wakker wordt...
Oja, Vera's website is af! Er staan heeeel veel foto's op, maar onder 'foto's-->nieuw' ga je direct naar de meest recente. En een paar filmpjes. Hij doet t ook in Firefox en Netscape als t goed is, maar daar issie iets minder mooi Vera Jasmijn Jansen - Geboren op 10 februari 2009 om 8:50u
In welke browser doet ie het dan wel optimaal op zijn mooist??? Maar ik vind 'm in firefox al mooi hoor, mooi geb.kaartje ook! En ja dat bedoelde ik. Ik zou Vera dan ook maar niet meer wakker maken en kijken hoe dat blijft gaan, kun jij ook gewoon eerder gaan slapen toch?
@uk, Zozo Ferry een tandje...wow (daar kan hij overigens ook "andere" poep van krijgen!) Wat is zijn gezichtje veranderd zeg!! heel anders!! @mieke, last van je voet lees ik... wat vervelend! Sterkte ermee! Inderdaad ik droog mn was ook buiten, moet wel want ik heb geen droger! succes met t afbouwen, josanne drinkt ook haar eerste fles s ochtends niet leeg hoor! @Scoobje, knap hoor hoe jullie omgaan met het huilen! fijn dat het wel minder begint te worden. Wat een prachtige meid is kaylee toch!!! Die ogen @enna, nou dat schiet lekker op als die 2 je wakker gaan houden... pfff hopenlijk knapt Katie snel weer op! Fijn dat t zo goed gaat met je man trouwens! @Daffie, ja daar zat ik ook al aan te denken, om een grotere fles te geven. Jij geeft 210/7 toch? Werk ze trouwens! @Kuona, zo heb je een mei-tai gemaakt? draagt t fijner dan n doek? ik heb de kinderwagen meegenomen met de vakantie, hihi had t net zo goed niet kunnen doen, ze heeft alleen maar in de doek gezeten! Zo lekker zo;n lang middagslaapje!! @Maka, oei das wel vroeg telkens voeden om 5 uur, hopenlijk gooit ze haar ritme zelf weer om! wat leuk die website met al die foto's!!! Zo hehe er is er hier eindelijk eentje in slaap gevallen. In de vakantie sliep ze zo 6 uur overdag! Misschien ook omdat ze dan bij oma op schoot lag en die bleef dan ook gerust al die tijd stil zitten. Hihi maar mama doet dat niet. Vanmorgen heeft ze 20 minuten geslapen sinds 6:30 en nu is mevrouw in slaap gevallen
@Maka: Leuke site. En zei jij niet laatst dat Vera zo op jouw vriend lijkt? Dat is ook wel, maar ik vind dat ze ook veel op jou lijkt! Dezelfde uitdrukking ofzo...beetje lastig te zeggen. Maar je ziet echt jullie allebei erin terug. Morris lijkt vooral op mijn vriend. Volgens iedereen. En iedereen moet dat ook iedere keer als ze hem zien zeggen. Het is echt alsof ze het er in wrijven. Niet dat hij nou persé op mij moet lijken. Maar om nou iedere keer als ze hem zien te zeggen dat hij zoveel op zijn vader lijkt. Grmbl. Ja ik ben jaloers
Maka, dat wat Kuona zegt vind ik ook hoor, ze heeft van jullie allebei duidelijk iets. En Kuona, Boaz lijkt de ene dag meer op papa en de andere weer meer op mama, dus dat zal bij jullie ook wel zo zijn denk ik Ik mis Miireii al een paar dagen, waar zou ze zijn?
@Axioma: Eigenlijk draagt het best wel heel fijn ja. Ik ben er nog niet helemaal aan uit of dit fijner is dan een doek. Een doek zit iedere keer anders. Of iig, bij mij dan En soms zit dat echt super lekker maar soms heb ik ook last van drukpunten. Deze mei tai knoopt gewoon veel makkelijker en zit ook heel lekker. Ik heb er alleen nog niet een paar uur mee achter elkaar gelopen, ben benieuwd hoe het dan zit. Fijn dat Josanne nu slaapt. Ze is dus een beetje verwend door oma. Hier is het lang geleden dat Morris op schoot in slaap is gevallen en al helemaal niet bij opa of oma
Ja dat zou best kunnen. Maar nog niemand (snik) heeft gezegd dat hij op mij lijkt. Hahahaha eigenlijk boeit het ook helemaal niet. Maar toch...Hij heeft vast mijn geweldige karakter