Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oja, Noppie, had ze wel iets voor je in de aanbieding wat je wel wat lijkt? Of was dit gesprek alleen maar om te kijken wat jij wil?

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hoi meiden,

Word momenteel echt even moedeloos van Thije zn drinkpatroon. Geen patroon dus, hij laat zooo lang tussen zn voedingen, hoort dat ook bij het sprongetje? Vanochtend was het 08.15 uur en pas tegen 17.00 dronk ie weer echt een goede voeding. Tussendoor wel af en toe wat slokjes, maar dan was ie het na een minuut of 3 alweer zat. Dat is toch niet normaal?! Ik zit dan ook nog eens met volle boobs en kan moeilijk beslissen of ik wel of niet zal kolven. Weet wel dat ie het echt wel zal aangeven als ie echt honger heeft, maar ben ook weer bang dat mn productie drastisch daalt op deze manier.
    Hij is alert en plast nog voldoende naar mijn idee, maar toch zit het me niet lekker. Ook heeft ie geen verhoging.
    Hoeveel cc zou een BV-baby minimaal per dag binnen moeten krijgen denken jullie?
    Het lijkt er dus echt op dat Thije naar 4 (of minder???) voedingen per dag wil, dat lijkt me alleen zooo weinig voor een 4 maanden oude baby. Wat denken jullie? Sprongetjes-gedrag?

Verder ben ik zelf een soort van half ongi sinds gisteravond. Nja, meer een tussenbloeding eigenlijk, kan het redden met een inlegkruisje en heb verder geen buikpijn. Stiekem ben ik toch wel blij dat het eea daar beneden weer in werking komt. Ben overigens mn flubbertje bij mn vagina weer kwijt?! Kan hem niet meer vinden, typisch he.
    @ Maka, jij had toch ook al een aantal keer van die wazige bloedingen gehad? Hoe lang duurde dat bij jou?

@ Noppie, goed bezig met je wippie :D Hoop dat je er wel plezier aan hebt beleefd.
    Had Maandag al wat concreets voor je?

@ Uk, arme Ferry met zn tandjes! Wel mooie foto's zeg!

@ Iggy, in de vlinderlounge lees ik niet meer, dan lig ik de hele nacht wakker, ik ken mezelf. Dat heb ik tijdens de zwangerschap ook een paar keer gehad.

@ wakker blijven, Thije blijft vaak wel 2,5 uur achter elkaar wakker, maar soms is het na een uur al gedaan, heel wisselend. Hij heeft er ook dagen bij dat ie maar 2x een uur slaapt (of minder). Best vaag.

@ wippies (mooie omschrijving Noppie!), dat jullie mannen (en jullie zelf ;)) zo lang zonder kunnen zeg! Hier kreeg ik best snel alweer gezeur over blauwe ballen, hahaha

@ pyjama's/naar bed gaan, vroeg me even af hoe laat jullie je kindjes 's avonds hun pyjama aan doen en hoe laat jullie kindjes naar bed gaan? (en al dan niet nog een laatste voeding krijgen). Ik wil daar eigenlijk wat meer een ritme in krijgen, nu doe ik maar wat. Wil proberen na ons eten - ca. 19.00 uur - zn pyjamaatje aan te doen en hem uiterlijk om half 9 in zn bedje hebben. Ik maak hem dan nog wel wakker voor een voeding. Maar ja, net als Vera heeft ook Thije geen horloge, ik denk dus dat dit wishful thinking is.

Verder ben ik het eigenlijk een beetje vergeten, sorry dames!

Jullie hebben in NL overigens (veel!) beter weer dan wij hier, vandaag 12 graden! Brrrr..

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, fijn dat je gesprek zo goed ging, wel jammer dat ze niet helemaal wist waar ze het over had.... Hopelijk wordt het iets!
    En idd altijd leuk, weer een papiertje aan de muur.

Dat verhaal in de vlinderlounge ga ik maar niet lezen, je gaat je van alles in je kop halen.... Wel erg voor die mensen natuurlijk!!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik ga ook niet die enge verhalen lezen hoor....

Myrthe is echt zo megavrolijk de laatste dagen, ze kletst erop los en lacht tegen iedereen en breeduit...zo leuk!!
    Vanavond zijn we nog een stuk wezen wandelen met de nieuwe buggy...helemaal in ligstand, echt geweldig. Mevrouwtje viel gewoon in slaap onderweg.

Zijn vanmiddag ook nog even langs de prenatal geweest en ik kon het natuurlijk weer niet laten om kleertjes te kopen. Er is nog veel in de opruiming, dus alvast wat in maat 74 gescoord;)

Denk dat ik zo maar lekker naar bed ga.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ga daar echt niet meer lezen heb de hele nacht wakker gelegen en om de half uur bij levi gekeken of het wel goed ging... jeetje wat erg zeg!!! zulke dingen hoop je niet mee te maken...
    married ja hier wel pyama ´s nachts overdag met die warmte vaak alleen rompertje en als het ´s nachts echt warm blijft ook alleen romper maar verder toch pyama omdat ie zich zo onderuit trappelt

daffie maatje 74 wow hier nog steeds veel 50-56 en 62 beginnen we nu ook sinds paar weken maar alle maatjes vallen zo anders

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Ferry gaat zo weer even naar het kdv.
    Ik ga lekker het huis opruimen, verder niets.

Ferry zijn tand is volgens mij bijna helemaal door! Zo grappig! Als je aan je eigen tand voelt aan de bovenkant voel je wat ribbeltjes, precies zo voelt Ferry's tandje ook :D Pfff het was wel 3 dagen flink doorbijten hoor (leuke woordspeling ;) ) Hij krijste en gilde het uit, hij had echt heel veel pijn! Het enige wat hielp waren zetpilletjes, zo kon hij tenminste even slapen.
    Hij is ook weer 3 nachten wakker geworden, ik hoop dat hij dat weer uit zijn hoofd laat als hij geen last meer van zijn tandje(s) heeft ;)

Ferry heeft ook weer nieuwe geluidjes ontdekt. Hij kan hele grappige gilletjes maken :D Zal het wel eens filmen, ik lig echt gevouwen! Soms doet hij het ook als hij boos is, dat klinkt echt grappig.

Married: Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. (heel makkelijk gezegd van deze bezorgde mama) Het hoort zeker bij een sprongetje en dan vooral die sprong waar hij nu in zit, en de 6 maandensprong schijnt ook verschrikkelijk te zijn ;)
    Als je het idee hebt dat hij goed plast is dat prima. En met 3 minuten kunnen ze al behoorlijk veel binnen krijgen hoor. Thije zit natuurlijk ook niet in zijn vertrouwde omgeving. Voor je het weet is het sprongetje (waarom zeggen ze eigenlijk tje? ) voorbij en kan hij weer allemaal nieuwe dingen.

Iggy: ook ik ben er een paar keer wakker van geworden, ik ga ook niet meer kijken :(

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daffie, nou geniet lekker van je vrije dagen... ben inderdaad wel benieuwd naar je tuin :D

@Mieke, oh vreemd mij werd verteld dat het niet uitmaakte of je HA voeding combineerde met rijstebloem...
    Maar goed met Boaz zn plekjes zou ik inderdaad doorgaan met HA.
    Overigens hoort Josanne ook HA voeding te krijgen, maar ja dan heeft ze na 2 uur alweer honger, vandaar dat ik toendertijd overgestapt ben naar friso extra.

@Suske, oei nee das geen succes als je 's nachts alles kunt verschonen... arme Silje!
    Haha erg herkenbaar je ikea doekenverhaal. Ik snap echt niet wat mensen er nu zo boeiend aan vinden? hihi t leek wel of ze in limburg (waren we op vakantie) nog nooit een draagdoek hadden gezien... zo verbaasd keken ze allemaal!

@Miireii, zo dus je bent druk aan t klussen... pff en dat met dit weer!
    balen dat je schoonmoeder het niet begrijpt...wel frustrerend hoor!
    Heb jij net eindelijk een lekker ritme!
    Tja op schoot bij oma, vond het niet erg, en ook wel goed voor mn moeder. Momenteel is haar ziekte nogal actief en moet ze rustig aan doen...en dit was de perfecte manier om haar stil te laten zitten :)

@Iggy, wat tof van de planners dat ze zoveel rekening met jullie houden!!
    brr kan me goed voorstellen dat je schrok toen Levi niet reageerde!

@Noppie, goed dat je volgehouden hebt om Ebbie geen fles te geven 's nachts!
    En tja jaren '30 huizen zijn nou eenmaal gehorig.. dat merken we hier ook!
    Hihi geweldig die recruiter, al komt het wel enorm onprofesioneel over.
    goed toch dat je duidelijk je eisen kenbaar maakt, is niet meer dan logisch!

@married, he wat vervelend dat Thije zo slecht drinkt! Maar ik denk inderdaad dat hij wel aan zal geven als hij honger heeft.
    Ik heb wel begrepen dat baby's na 4 maanden minder voeding nodig hebben...
    Sterkte!!
    oei koud 12 graden....

@UK, fijn dat Ferry zn tandje door is, hopenlijk laat de volgende nog even op zich wachten zodat hij even wat rust krijgt!!

@Angela, wat goed dat je man geslaagd is!! Gefeliciteerd!!!

@Maka, hihi ik moet wel bekennen dat ik technische telefoonhulp kan inroepen hoor, mn vader en mn broer (eigen klusbedrijf) dus dat scheelt soms wel! Maar ben wel redelijk handig... hihi en als het mij niet lukt is t eerste wat mn man zegt.. oh dan bellen we je vader toch ff.
    hihi die gillende Vera... hopenlijk houdt ze er snel weer mee op!

@Vaam oei spannend, dus bijna zover! Nou hopenlijk krijgen jullie het voor elkaar om voor t weekend in jullie nieuwe huisje te kunnen!!

Zo wat een weertje he :D Gisteren de hele dag in de tuin bezig geweest. Zometeen naar de stad toe want buurmeisje en nichtje zijn jarig deze week.
    Josanne is ook aan t rommelen met de voeding.. ik snap er niets meer van. Dronk ze eerder netjes de 180cc weg, laat ze nu telkens zo'n 110cc staan, maar nu aan uur drinkt ze dan weer een paar slokken.. raar...
    Vandaag laat ik haar zelf maar het ritme bepalen... ben erg benieuwd.

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pffff even de honden uitgelaten, nou tis me warm bah!!! je loopt niet voor je plezier buiten bah

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nou, ik ben blij dat ik dat verhaal niet gelezen heb dan, moet wel heel erg zijn... :(

Married, zal idd echt wel t sprongetje zijn. Ik kijk helemaal niet meer op de klok eigenlijk met voeden. En zodra ze onrustig begint te worden, probeer ik nog ff en anders stop ik gewoon.
    Klinkt idd wel erg weinig, 3 minuten drinken, maar als ie verder niet ziek is en plasluiers produceert, is t vast niet erg. Hij kan t hebben! Hier gaat t drinken de laatste 1,5 week ofzo alweer beter trouwens.

Iggy, jeetje zit Levi nou nog steeds in 50/56?!! Wat een kleine ukkepuk!!
    Vera past nu ook al 74. Ik heb van de week wat rompers 74/80 gehaald, want heel veel 62/68 zijn in de lengte gewoon te kort aan t worden (komt ook door t onderpoepen en dus wassen op 60C, denk ik!). 74/80 is nog wel lekker wijd, maar ik hoef ze iig niet zo uit te rekken om ze vast te kunnen maken ;)!

Gisteravond is Vera 2x zonder gedonder gaan slapen, om 2050u (weer wakker om 2140 :() en daarna om 23u weer. Ze had wel slecht gedronken die avond en toen ik naar bed ging zat ze al te duimen in haar slaap... Dus helaas om 1:30u werd ze weer wakker. En tijdens t voeden viel ik weer es in slaap, dus heb haar pas week om 3u in dr eigen bedje gelegd. Maar ze heeft vervolgens doorgeslapen tot 730u. En nu ligt ze ook weer te tukken. Beetje rommelige nacht dus.
    In dit geval had ik haar misschien wel toen ik naar bed ging nog ff moeten voeden, maar ja, weet je van te voren niet he... :(

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi lust dus absoluut niet de rijstebloempap!!! heb ze van bambix met vanille smaakje en hij vind het zoooo vies

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hihi, Mieke! Vera zit bij me op schoot te kijken en zij moest ook heel erg lachen (en gillen) om Boaz!
    Boaz zelf is er btw wel erg serieus onder ;)

Wat een scherp beeld trouwens!

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hahahaha Mieke! geweldig! wat knoeien! hij zou het lepeltje ook niet ff loslaten he hahahaha! mooi hoor... heeft hij uiteindelijk nog wel wat binnen gekregen of heeft hij alles op zijn slabbetje laten vallen? :p

@Iggy: ze hebben ook wel zonder vanille hoor.. Soraya vind ze allebei ook niet erg lekker, dus ik geef het ook al niet meer. als Levi zonder gewoon lekker doorslaapt zou ik het hem niet geven ;)

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    #5694 Kuona, 24 jun 2009
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
    Zo ben ik weer eens. Eergisteren had ik Morris om half 12 gevoed waarna hij om half 1 weer wakker werd en om half 2 echt alleen maar stil werd door hem te voeden. Daarna sliep hij door tot half 8! Gisteren heb ik hem dus niet die laatste voeding gegeven (dan moest ik hem wakker maken) en werd hij ook om half 2 wakker voor een voeding. Daarna doorgeslapen tot half 9!! Hier gaat het dus ook weer de goede kant op met slapen 's nachts. Nu heeft hij alleen 's avonds en overdag weer meer moeite met slapen, haha, zo zal het altijd wel wat blijven.

Verder heb ik de smaak te pakken en ben ik verder gaan creabea-en (door wat inspiratie op internet). Ik heb gisteren leuke stofjes gekocht en 's avonds een labelknuffeltje in elkaar geknutseld voor Morris. Ik vind hem persoonlijk erg leuk geworden en ben best wel trots op mezelf :D

Foto's:

@Married: Geen idee hoeveel cc bv een baby binnen zou moeten krijgen. Morris heeft ook al tijden geen flesje meer op dus ik zou echt niet weten hoeveel hij per voeding binnen krijgt. Ik zelf voed in principe wel op verzoek maar meestal leg ik hem sowieso iedere 4 uur aan overdag. Soms al wat eerder als we ergens naar toe moeten ofzo. Hij drinkt dan idd niet zo heel geweldig maar ik vind het best moeilijk in te schatten wanneer hij nou echt honger heeft. Ik let ook niet op de klok maar Morris drinkt tegenwoordig ook vaak maar 5 minuutjes ofzo. Daarna laat hij telkens los en dan stop ik er gewoon mee, vindt hij meestal geen probleem.
    En nu komt er weer een advies van een even onzekere bv.moeder hoor :D Ik zou me over je productie geen zorgen maken. Het werkt toch op vraag en aanbod. En Thije vraagt op het moment misschien wat minder maar als hij meer nodig heeft dan gaat hij daar wel om vragen. Dan zul je hem mss een tijdje wat vaker aan moeten leggen maar dan zou het gewoon weer goed moeten komen.

@Iggy: Past Levi nog in maatje 50/56? Wow! Ik moet zeggen dat we hier één truitje hebben liggen wat voor mijn gevoel meegroeit met Morris :D Dat is een maatje 56 van Esprit en dat had hij in de eerste week al aan en daar begint hij nu pas uit te groeien. Terwijl hij verder in maatje 68 en 74 zit.

@Uk: Wat sneu dat Ferry zo'n last van zijn tandje heeft gehad! En met 6 maanden ook een verschrikkelijke sprong? Dan ben ik volgens mij net bekomen van deze :(

@Axioma: Veel plezier in de stad! En Josanne ook al aan het rommelen met haar drinken. Het is toch wat met die beebjes he ;)

@Maka: Die tijden klinken wel bekend. Hier hielp het iig niet om Morris voor het slapen nog te voeden want toen kwam hij alsnog om half 2. Afgelopen nacht heb ik hem niet gevoed voor ik ging slapen en toen kwam hij ook om half 2... Ik heb iig het idee dat ik hem beter niet 'wakker' kan maken voor een voeding. Hij slaapt dan meestal gewoon door en wordt dan later weer wakker met mamahonger volgens mij. Maargoed, ik zit ook iedere avond in dubio hoor.

@Mieke: Wat een grappig filmpje! Het leukste aan die filmpjes blijft meestal nog de lachende mama's en papa's op de achtergrond :D En mama mag weer wassen ;)

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja levi slaapt echt lang dus ik denk idd dat die pap niet nodig is!!!

hihihi mieke wat een wijs filmpje

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Iggy: Hoe doe jij het nu ondertussen eigenlijk? Wandelen met 3 grote honden en Levi? Massi trekt ontzettend dus ik durf eigenlijk niet te wandelen met hem en Morris in de draagdoek/kinderwagen. Hoe doen de andere hondenbezitters dat ondertussen? We hebben het er een tijdje geleden ook al over gehad geloof ik, maar ik weet het niet meer precies.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meisjes....:)

ik wordt altijd zo geweldig vrolijk van dit weer....rokje met hempje aan en een beetje luieren in de tuin, waar ik zo eerst een foto van ga maken;)
    Weer een goede nacht gehad hier, nu slaapt ze weer lekker. Ze heeft veel meer interesse in alle speeltjes sinds het sprongetje en wordt erg moe van het spelen hihi. Vanmorgen heeft ze een kwartier op haar buik met hoofd opgeheven naar een boxspeeltje liggen kijken en luisteren:)

Uk; hoop ook voor jullie dat Ferry zijn oude ritme weer oppakt...was dus echt zielig dat eerste tandje:(

Iggy; ze zit nog niet in maatje 74 hoor, maar over een maandje denk ik ongeveer. Wilde dus niet voor 1 maand nog 68 gaan kopen, want dat vindt ik zonde van het geld. Maar ja, het is een lange meid he, dus eerder uit de kleertjes;)
    Levi hoeft toch ook nog helemaal geen pap?

Mireii; lekker zo'n schoonmoeder:x snap nooit dat ze denken "huilen is honger"....mijn schoonmoeder denkt dat volgens mij ook, maar die past niet op. Ze komen straks om 12:00 even langs en dan laat ik ze voor het eerst een half uurtje met Myrthe alleen...wij moeten even de auto bij de garage ophalen. Maar dan hoeft ze niet te eten en hoeven ze alleen maar te spelen met haar hihi.

Axioma; naar de stad zou bij mijn niet de eerste bezigheid zijn met dit mooie weer hahaha...ja voor een terrasje....:D

Maka; het is wel altijd een verassing bij jullie wanneer ze honger heeft....er is volgens mij geen dag hetzelfde...

Mieke; hij is echt heel grappig:D:D Dat hij al zo goed zelf het lepeltje vasthoudt....bij Myrthe vliegt het dan alle kanten op...:D

Ga snel buiten in de zon zitten.....

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nou Daffie, lounge ze!

Ik heb Morris net op zijn buik in bed gevonden! Hij was na zijn dutje nog een beetje aan het brabbelen in bed dus ik had hem laten liggen en ben af en toe gaan kijken. Ik wist dat hij mbv de spijltjes al door heel zijn bed ging. De laatste tijd lag hij ook al erg vaak op zijn zij. Maar nu was hij ik denk mbv de spijltjes op zijn buik beland! Hij lag nog wel een beetje moeilijk op zijn arm.
    Hij draait overigens nog niet van buik naar rug... Dat doen ze meestal eerder toch?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo daar ben ik dan, ondertussen nog wat meer gedaan dan alleen douchen! Boaz slaapt weer lekker, bedje afgehaald en in de machine, nu alle handdoeken etc. Heb vast de grote reistas van zolder gehaald voor Vlieland, want tjee wat moet er veel mee!! (haha rijmt).

We hadden al wat vaker geprobeerd om Boaz zo pap te voeren, maar dat vond ie maar niks, maar nu luste hij er letterlijk wel pap van, hihi.
    En idd hij wilde het zelf doen, af en toe ging dat lepeltje dan wel iets te diep zijn mondje in en idd veel er naast, maar ook veel naar binnen hoor!

Married, vervelend dat Thij wat onrustig is qua drinken en dus niet zo veel drinkt. Zal idd wel het sprongetje zijn hoor! Enne als hij echt te weinig binnen zou krijgen zou hij het vast wel anders laten merken. Jammer dat het bij jullie in Oostenrijk zo frisjes is. Hier is het idd erg mooi weer. Maar jullie komen toch deze week weer terug? Dan kun je volgende week ook nog wat mooie dagen mee pakken.

Angela, wat goed dat Ferry geslaagd is, gefeliciteerd.

Vlinderlounge: kom daar bewust nooit!
    Eigenlijk heb ik het te druk om ook nog op andere topics te lezen.
    Schrijf nog op 2 andere mee en dat vind ik wel genoeg.

Axioma, veel plezier in de stad, hihi.
    Ik ga straks als Boaz wakker is ook nog even op pad. Had bikini's bij de wehkamp besteld, soort van Mix&Match en nu heb ik een paar topjes die prima zitten maar nog geen broekjes.

Maka, weer in slaap gevallen, ach ook niet zo gek he midden in de nacht. Hihi dat Vera zo reageerde op het filmpje, grappig hoor.

Voeding: blijf gewoon maar doorgaan op de HA en we zien het wel straks. Zal het volgende maand ook nog even voorleggen op het KDV.

Morgen intake bij het KDV en voor die tijd de foto's ophalen van de shoot met Boaz, mij benieuwe hoor, maar wat kost dat veel geld.
    Gelukkig maken ze een factuur zodat we het op de zaak kunnen gooien.

Kuona, wat leuk zeg dat label-paardje. Zo kun je idd veel zelf maken zeg. Stond daar ook een patroon van op internet?
    Tjeetje Morris op zijn buikie in bed!

Daffie, geniet lekker van de zon! ik word er ook altijd lekker vrolijk van.

Iggy, ben juist blij dat het zomer wordt en dat het zulk mooi weer is.
    Jij loopt te mopperen hihi niet doen hoor!!!

Noppie, ben je niet een beetje bang om in deze tijd van baan te switchen. Ben benieuwd wat voor leuks er voor je uit gaat komen.
    Enne heel goed om je eisen van te voren kenbaar te maken hoor!
    Hoe gaat het nu met Ebbie?

Ik heb gister ook rompertjes ingeslagen maatje 74/80, want 62/68 wordt idd wat krapjes.

Nou meiden, tatatatataaaaa Boaz heeft doorgeslapen vannacht hoor!
    Om 00.30 kwam hij nog, toen heeft hij zijn papfles gehad, hij was wel heel erg overstuur want had enorme honger, laatste fles was 18.50 en dus om 21 dat bordje pap. Daarna dus heerlijk geslapen en hij is tussendoor niet wakker geworden. Om 7 uur hoorde ik hem 10 tellen (nee niet tot 10 tellen:D) en toen viel hij weer even in slaap tot half 8. Toen heb ik hem er uit gehaald en hij was lekker vrolijk.
    Woehoe, ik hoop heel erg dat dit zo door blijft gaan hoor.

Dit is het huisje waar we naar toe gaan op Vlieland, heb er zo'n zin in.
    Welkom bij Bungalowverhuur Zevenster

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Mieke: Wow dat ziet er luxe uit! Blijft het dit weekend eigenlijk nog mooi weer? Ik hoop het voor je!
    Wat goed dat Boaz weer doorgeslapen heeft!
    Ik heb geen patroon gevonden op internet. Ik vond op de markt een stofje (voor 2 euro per meter :D) met allemaal paardjes met verschillende patroontjes. Ik heb dus gewoon zo'n paardje uitgeknipt, ander stofje ertegenaan, labeltjes ertussen en vullen.

Deel Deze Pagina