Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Iggy: oooow wat zielig voor die arme Levi, helemaal onder water. Kan me voorstellen dat jij er ook eventjes helemaal beteuterd bij stond te kijken ja.

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

En dan hier:

de tand :D

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hmm zo lijkt het minder als dat het al is, maar een betere foto konden we even niet maken ;)

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Even een close-up dan:

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey! Even ego sorry meiden :)

Pfff ben zo moe en duf, weet niet wat ik heb. Heb gewoon nergens zin in, blegh!
    Wel weer goed geslapen hoor! Papa heeft om 1 uur nog een papfles gegeven en daarna hoorde ik hem om 6 uur, maar dat vond ik toch echt te vroeg, heb er dus niets mee gedaan en Boaz is weer in slaap gevallen tot 8 uur, hihi. Maar waar ik nu zo moe van ben???

Vanmorgen de foto's van de schoot opgehaald, zijn super mooi geworden, maar wat kost dat een berg centen zeg. Maar goed het is wel een leuke herinnering.
    Daarna intake op het kdv gehad. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. KDV is prima, maar ja Boaz gaat er van 7 t/m 31 juli 2 dagen per week heen, waarvan de eerste dag maar 1 uurtje wennen (voor mama), dag 2, 2 uurtjes, dag 3 een halve dag en dag 4 tot 15 uur en vanaf dag 5 de hele dag. Dan zijn we dus al in de 3e week belandt en daarna gaat hij dan nog 2 weken 2 volle dagen.
    Op zich voor mij wel even lekker om eens wat andere dingen te plannen... toch maar gewoon doen?

Heb leuke en mooie foto's voorbij zien komen en het tandje van Ferry hihi leuk hoor! Mooie sexy badpakken ook. Hier geslaagd voor bikini's, ondanks dat ik nog maar 1 kg moet merk ik aan de bikini's wel dat mijn lichaam toch hier en daar wat andere vormen heeft gekregen.

Sorry dat ik niet reageer, maar heb er gewoon effie geen puf voor vandaag.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Eppie, mooi badpak, sexy hoor! Lekker bezig geweest in de stad :D Ook wel eens lekker, jezelf goed verwennen!

Scoobje, jeetje, ik kan me niet voorstellen hoe erg het is om een huilbaby te hebben... Dat je t gewoon nooit meer mee zou willen maken. En je hebt ook al zo'n rottige zwangerschap gehad, wat erg zeg voor je meid.
    Ik kan t me niet voorstellen, want ik vond de babytijd echt geweldig. Ik was zo blij dat de zwangerschap eindelijk over was en ik kon gaan genieten en heb dat ook met volle teugen gedaan. Vreselijk lijkt t me als iets waar je zo lang naar uit hebt gekeken zo is tegengevallen... :(
    Maar gelukkig zijn jullie nu wel door de zwaarste periode heen en zijn er nu ook momenten van genieten, want dat verdienen jullie zo!
    5500g/60cm vind ik nog best klein hoor! Dat ze al maatje 68 past dan!
    Schattige foto in de bumba stoel!

Suske, thanx, fijn dat jij er ook zo over denkt.
    Je leest zoveel tegenstrijdige adviezen, dat ik me dan op t moment vaak afvraag of ik wel 'opvoedkundig correct' bezig ben. Zo van 'ff wachten of t niet toch na 10 minuten zal ophouden'. Maar waarom overstuur laten huilen als ik weet dat t niet nodig is...
    Vera spuugt de laatste tijd ook weer wat meer, maar geen hele voedingen ofzo, gewoon een plons na de voeding, t is voor haar wel 'normaal'. Denk je dat Silje ziek is?
    Schattige foto's! Jullie kunnen echt kamperen in tuin he, heerlijk zeg!

Married, jij had t laatst over een bloeding die ik ook heb gehad. Klopt, maar is alweer een tijd geleden. VOlgens de VK hier op t forum waren het doorbraakbloedingen. Een lichte ongi zeg maar... Maar nu dus al zeker 2 maanden niet meer gehad.

Daffie, ook een mooi badpak! Ik moet er ook nog een gaan uitzoeken. Half augustus begin ik met babyzwemmen en dan ga ik denk ik toch maar in badpak ipv bikini.
    Oh, spannend al zo snel een afspraak! Waarom is de afspraak eigenlijk? Om alles door te spreken ofzo? En hoeveel pogingen krijgen jullie nu nog? Spannend hoor!

Axioma, suc6 met de prikjes! En ik zou jam maken ;)

Noppie, dat heb ik ook met tuinieren. Maar bij mij gaat alles dood, omdat ik ze geen water geef...;?
    Binnen gaat t redelijk, want daar heb ik allemaal planten staan die weinig water nodig hebben ;)
    Volgens mij probeert Ebbie wel terug te draaien trouwens! Zo doet Vera iig als ze terug wil draaien.

Iggy, huh? Duwde de badmeester Levi onder water???!!!

Enna, wat grappig zo hoe ze erbij ligt.
    Vera gaat eigenlijk heel anders op haar zij liggen. Ze trekt haar benen op en valt dan als t ware opzi. Maar verder lijkt t niet alsof ze pogingen doet om te rollen, dat vind ze geloof ik niet zo interessant ofzo...?
    Ik ben bang dat Vera een billenschuiver gaat worden, zitten vindt ze veeel interessanter...:(

Uk, ik moest ff goed kijken, maar ik zie m linksonder! Jawel, een echte tand!! :D Leuk zeg!

Hier was t vannacht ook weer erg leuk. Ik dacht dat ze na de goede voeding van 22u wel wat langer zou slapen, maar om 2u was ze dr weer :(. Ik ben weeeer in slaap gevallen en om 4u werd ik wakker. Dus Vera heel voorzichtig teruggelegd. Ze werd wel wakker, maar ging een beetje zachtjes zitten keuvelen. Begint ze opeens te KAKKEN!! GRRR! Nee he, t is nacht, dan hoort ze niet te poepen :(. Dus luier verschoond en toch nog maar ff gevoed voor de zekerheid. Daarna sliep ze weer tot 830u. Wonderbaarlijk voel ik me wel uitgeslapen.

Axioma, ik had t vanmiddag nog geprobeerd om een doekje op dr ogen te leggen. Ik was ff naar de stad en tegenwoordig valt ze ook in de wagen niet meer zo snel in slaap (alles is zó interessant). Ik had wel t idee dat ze er een beetje rustiger van werd, maar ze trok steeds t doekje weer weg van dr gezicht...

Mieke, wat vervelend dat je nog zo moe bent. Tja, ik denk ook dat je niet zomaar in een paar goeie nachten al die slechte nachten hebt ingehaald...?
    Ik zou Boaz wel naar t kdv brengen. Je hebt vast wel een andere klus dan, en dan is ff je handen vrij wel eens goed denk ik...?

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: Ik zou Boaz ook lekker brengen hoor! Wij brengen Ferry ook, ook al hoefde ik nog niet te werken... Hij vindt het er erg leuk en slaapt er zelfs ook. Wat doen ze lang wennen trouwens. Hier doen ze 1 x een halve dag en daarna gelijk een hele. Maar ik heb hem gewoon steeds van 9-3 gebracht. Ik betaal wel voor een hele dag, maar dat vind ik niet erg.
    En ik ben het met Maka eens hoor, je hebt gewoon wat in te halen. Als je nu even een paar nachten flink slaapt, dan voel je je binnenkort vast beter ;)

Maka: Jeetje wat een nacht! valt me mee dat je je wel uitgeslapen voelt ja. Ferry komt nu ook weer 's nachts door zijn tandjes... Ach ja, als hij het maar niet verleert ;)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #5768 Mieke8, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
    Maka/Uk, jullie hebben misschien wel gelijk. In die dagen kan ik juist weer even bijtanken denk ik en even iets zonder Boaz doen. Misschien kan ik in overleg die wendagen wel anders doen als het goed gaat.
    Als Vera 's nachts wakker wordt, wat doet ze dan, huilen, kletsen, mopperen...? Want ik probeer er sinds deze week dus niet op in te gaan en Boaz gaat weer keurig slapen en sinds 2 dagen hoor ik hem dus al helemaal niet meer tot vroeg in de ochtend. Heeft ze dan echt behoefte aan drinken of zou ze ook zonder kunnen? Gaat Boaz echt heel hard huilen dan ga ik natuurlijk wel naar hem toe, maar zolang hij niet huilt doe ik het nu niet meer.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog even een foto van Boaz in een kleurrijk gestreepte creatie die papa had aangetrokken van de week.
    Ga nu maar de was afhalen. Boaz ligt al weer 3 uur te tukken zeg.

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik móet deze foto's nog ff spammen voor ik lekker in t zonnetje ga zitten ;)

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #5771 Arevinol, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
    En nog eentje! Ubercute toch :D :D

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, nou hardstikke leuk die gestreepte combo van Boaz, heeft je mannetje helemaal niet slecht gedaan!

Als Vera 's nachts wakker wordt, gaat ze huilen, helaas... Anders zou ik haar ook zeker niet eruit halen hoor. En ik baal er zo van dat ze de speen dus niet meer wil, want dat was zo handig. Ik wacht altijd ff, maar als ze eenmaal gaat huilen stopt ze niet meer. En dan wordt mijn mannetje ook wakker etc, dus als ze huilt, dan moet ik haar wel voeden, is op dat moment t enige (/makkelijkste) dat helpt :(

Ik heb al zo vaak weer geprobeerd die speen erin te krijgen, maar ze tuft m gewoon steeds uit. Ze vindt m best lekker hoor, want daarna wil ze m meteen weer hebben (en gaat ze dus weer huilen). Maar ik heb al te vaak een kwartier ernaast gestaan en steeds weer die speen teruggestopt, maar ze houdt m gewoon niet binnen!!!! :D

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ooh dames! sorry dat ik er niet ben.. ben alvast aan het inpakken voor dit weekend. heb er zo'n zin in! :D

zag leuke foto's voorbij komen, vind die van Vera met haar 2 staartjes helemaal geweldig!!

heb net Soraya dr id-kaart opgehaald, hihi, hij is echt schattig geworden!

ga nu ff weer een was eraf halen en weer dingen inpakken voor dit weekend. geen idee of ik nog langs kom vandaag, maar anders iedereen een super fijn weekend toegewenst en tot volgende week! :D

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maka, wat snoezig die foto zoooo leuk!
    En jammer dat Vera de speen dan niet meer wil, Boaz wil ook geen speen, moet ook niet hoor! Voor jou dus ook nog wel gebroken nachten jammer genoeg. Hopelijk verandert het snel.

Miireii, waar gaan jullie naar toe, veel plezier!

Ga buiten zitten, straks gaan we voor het eerst een hapje eten met z'n 3tjes.

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hello!

@ Vaam, weet niet hoe lang Thije nu is eigenlijk, moeten volgende week weer meten/wegen (en prikjes :(). Als ik zelf meet lijkt het een cm of 68. Hij heeft niet van alle merken al maat 74 hoor! Maar bijv, wel van Noppies. Hij woog 2 wk geleden al 8 kilo, dus het zit hem niet alleen in de lengte zullen we maar zeggen ;)
    Balen van je luchtbed, maar wel stoer dat jullie lekker over zijn!

@ Scoobje, vervelend dat je nog zo futloos bent. Vervelend ook dat je echt geen tweede of derde zou willen, dat het je zo tegen is gevallen zeg maar.
    Ik ben één van die mama's die al wel aan een tweede denkt (denkt he, niet doet ;)), maar als ik jouw verhaal lees, besef ik maar weer hoeveel geluk ik heb met mijn probleemloze zwangerschap en baby.
    Ik hoop voor je dat je je snel wat minder futloos gaat voelen!
    Dat Kaylee al in 68 past met haar gewicht joh!

@ Eppie, sexy badpak joh! denk dat je de badmeesters van je af zult moeten slaan, hihi.. Heb zelf een tankini gekocht, ook wel handig ivm een beetje flubberbuikje momenteel, hihi
    Trouwens ook hele leuke shirtjes voor onze rockstar Yannique!!! (beetje late reactie, I know ;)) FunkyXS heeft echt leuke dingen he, ik heb oa die met HUNK, hihi

@ daffie, supergave tuin heb je!!! En spannend hoor dat je in sept een afspraak hebt, maar wel goed dat je nu al actie onderneemt als er zo'n lange wachtlijst is.

@ Noppie, jemig wat is Ebbie sterk zeg!! Thije is dus een aantal keer omgerold van buik naar rug, maar in de vakantie heeft ie het nog niet gedaan. En zo sterk als Ebbie is echt nog niet volgens mij, dus gok dat het toch een paar toeval is geweest hier. Hij gooit namelijk zn hoofd achterover en dan komt de rest vanzelf, haha
    je bent echt achter een andere baan aan het aangaan he, wel stoer hoor, maar ook best eng, of niet? Ik weet nog steeds niet wat ik wil... Zou eigenlijk het liefst (deels) vanuit huis iets willen doen, teksten redigeren ofzo, maar heb geen zin om te gaan freelancen, die administratieve rompslomp zie ik niet zo zitten.

@ enna, leuke foto's!

@ Uk, jaaaa ik zie hem!!! Stoere (en zielige) Ferry!

@ Maka, ow dus toch doorbraakbloedingen, dat heb ik dan denk ik ook. Heb het alleen maandagavond en di-ochtend even gehad en verder niks.
    Je schreef een tijdje terug trouwens dat je een paar keer in het openbaar had gevoed, goed joh! Ik doe het ook wel, maar het liefst toch redelijk privé of ergens waar ik weet dat het niet raar is (het V&D-restaurant vond ik bijv niet vervelend). Afgelopen week waren we uit eten en Thije begon te jengelen, maar er stonden allemaal van die italiaanse pizzabakkers, dus toen durfde ik hem niet te voeden hoor. Gelukkig ging Thije slapen en bleek het toch geen honger te zijn...
    Lekker joh dat nachtelijke kakken ;) Fijn dat je toch wel uitgeslapen bent na zo'n nacht.
    Owwwwww, die foto!!!!!!!! :D

@ Mieke, ik zou Boaz gewoon brengen hoor.
    Ik hoop dat je de komende tijd wat meer rust kunt pakken.

@ Miireii, veel plezier! ben alleen even vergeten waar je ook alweer naar toe ging...

Vanochtend na de voeding heeft Thije zn hele nieuwe superman pyjama :D ondergekakt, de viezerd!

Hier overigens nog steeds geen topweer, volgens mij is Oostenrijk het enige land in Europa waar het slecht is momenteel, ach ja...

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, er is toch een overstroming ergens in Oostenrijk door het slechte weer daar, daar zullen jullie wel een staartje van hebben denk ik.

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Deze tankini is het :D

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ja, dat zei mijn man vanochtend ook al ja.. het watertje hier in het dorp staat idd best hoog en stroomt snel, denk dus dat je gelijk hebt. Gelukkig staan wij niet onder water hier, hihi

Wanneer vertrek je naar Vlieland en hoe lang gaan jullie?

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Pffff wat een megasexy badpakken en bikini's zie ik voorbij komen zeg! Daar durf ik echt (nog) niet in... ;) Ben wel eindelijk onder de 71.2 kilo gekomen! Het is nu 70.8 kilo. In ieder geval wil tot 65 kilo komen en hoop op meer, maar ben er bang voor. Laten we dit eerst maar als streefgewicht aanhouden... Op naar onder de 70 ;)

20. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Mieke: wat vervelend dat je, je aldoor zo moe voelt, wat heeft de crèche dan veel wen dagen bij ons is het 1 ochtendje wennen.
    Geweldige combinatie , de sokken passen er ook zo mooi bij met al die streepjes.

Maka: geweldige foto, erg leuk die starten.

Miiriie: veel plezier dit weekend heb denk ik ook even gemist waar je heen gaat?

Nou wat een gedoe om boodschappen te halen, halve stad is al afgezet i.v.m TT

Deel Deze Pagina