Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Uk: hihi, nou, ik zie hem echt wel zitten hoor! Ebbie heeft ook maar 1x gewend bij de gastouder moet ik zeggen.

@ Mieke: misschien last van de warmte? Ik geef Ebbie ook snachts niets meer hoewel we vannacht dus wel op het punt stonden vanwege dat enge draaien van haar. Ze is na een half uur jengelen toch in slaap gevallen. Wij wel meerdere keren eruit om te kijken, recht te leggen en een aaitje te geven enzo.

@ Maka: hihihi, hier ligt het aan een gebrek aan water en aan mest denk ik. Volgens mij is de aarde in onze tuin gewoon 'op'.
    Hmmm, ik vrees dat wij tot van die strenge ouders horen die niet telkens hun beebje weer uit bed halen als ze huilt. Maar ja, vaak gaat ze dan alleen maar harder huilen en soms zelfs hysterisch worden. Dat hadden we in de eerste paar weken, totdat ik er dus gaandeweg achterkwam dat het betekende dat ze gewoon echt moest slapen en daar kennelijk bij moest huilen. Bij ons werkt het dus meestal perfect en juist averechts als we haar dan blijven oppakken, want dan gaat ze pas echt 'over de zeik en overdrive krijsen'. Overigens ga ik wel altijd kijken door een kier bij de deur of alles in orde is hoor. En als ze binnen 15 minuten niet slaapt of er is iets dan ga ik dat wel met/voor haar regelen hoor. Want nu ze dus nog niet zelf kan terugdraaien moet ik dan bijvoorbeeld wel helpen. Alleen een heel enkele keer/dag vergis ik me, dan heb ik haar echt te vroeg weggelegd. Als het huilen dan echt te lang duurt dan haal ik haar er nog eventjes uit. Maar ja Maka, elk kind is anders en als jouw Vera het zo goed doet dan is het voor jou de beste weg, net als voor Silje van Suske.
    Ebbie trekt ook veel haar knietjes op en dan op zij liggen, vooral in de box als ze met haar play skool ding aan de gang gaat.
    Ach wat een goeierd toch die Vera met haar staartjes!!!!
    Ebbie wil ook meestal geen speen of ze tuft m ook weer meteen uit. Nou ja, hoeven we dat straks ook niet meer af te leren denk ik dan!

@ Married: ah, dat wat Thije doet, doet Ebbie ook al een flinke tijd moet ik zeggen. Volgens onze fysio is ze dan aan het 'omvallen' en nog niet bewust aan het draaien. Klopt ook wel, want soms wil ze draaien en dan gaat het nog niet als haar armpje niet goed ligt bijvoorbeeld.
    Ja, ik zou ook het liefst thuis iets doen, teksten redigeren zou ik afhankelijk van de opdrachtgever ook nog wel kunnen denk ik. Altijd makkelijker om teksten van anderen te verbeteren dan om zelf helemaal een tekst neer te zetten. Ik zou de administratieve rompslomp ook irritant vinden.
    Hihihihi, Thije lekker aan de kak dus. Ebbie heeft vanmiddag ook weer een romper, een overtrekhoes en een hydrofiele ondergepoept. Ik vind het dan zo lastig: hoe trek je die romper uit zonder echt haar HELE lichaam onder de poep te smeren. Tot nu toe draai ik het rompertje naar binnen toe en dan in zijn geheel over haar heen uit. Maar vanmiddag kwam ik er net ff te laat achter.

@ badpak/bikini: ik had bij Wehkamp ook een best wel leuke tankini besteld. Maar dat is echt een miskoop: ik heb best een lang bovenlijf en die top kruipt omhoog. Zie je precies die vette pens van mij... En mijn boobs knallen er ook uit....

Hmm, vanmiddag nog het CB en de kinderfysio gesproken over het draaien/builiggen van Ebbie. Ze vinden het nog wel wat vroeg en kunnen niet garanderen dat het al veilig is. Maar de fysio zei ook: hoe houd je het tegen? Tsja, ik heb nu een lakentje over de breedte van het matras gedaan, zodat ik hem echt onder de matras kan doen. Als ze heel moe is gaat ze ook niet draaikonten, maar als ze wakker word en uitgerust is wel.
    Heb net mijn brief voor marktonderzoeker op de mail gezet. Punt is dat ik op het laatst nog zag dat ze een 'pas afgestudeerde of met enkele jaren ervaring' zochten. Het is een klein bedrijf dat vorig jaar heel hard gegroeid is. De directie/managemant bestaat uit drie kerels van rond de 40. Maar ze nemen inderdaad alleen heel jonge mensen aan zag ik. Die zijn natuurlijk goedkoop en makkelijk te kneden. Ben bang dat ik toch teveel jaren werkervaring al heb, ook al is het niet exact in de juiste richting. Naja, niet geschoten is altijd mis toch?

Hmmm, beetje lang epistel geworden zo.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies Noppie that's the spirit... gewoon proberen, wie weet vinden ze je cv wel heel interessant en willen ze er ook wel een dertig+er er bij ;):D
    Tjonge wat kunnen die kleintjes toch poepen he, gelukkig houdt Boaz het altijd netjes binnen in de luier, heel soms een rondje van de romper die wel vies is, maar over het algemeen is alleen de luier vol.

Martine, ik vind het ook wel lang wennen hoor! En eigenlijk vind ik het wel raar je betaald voor die hele dagen. Dus misschien dat ik bij het eerste wen uurtje er wel wat van ga zeggen, afhankelijk hoe Boaz het doet natuurlijk.

Married, leuke tankini. Ik had de bikini daarvan besteld bij Esprit, alleen zat het broekje te klein. Ik heb gewoon een dikke reet en moet van sommige bikini's gewoon maatje 44, dit zodat het niet strak zit want dat vind ik gewoon geen pan. Ik koop sowieso badkleding altijd een maatje groter. Ben nu goed geslaagd, een goedkope bikini van de wehkamp, een top van de wehkamp die ik combineer van een goedkoop broekje van de bijenkorf en een dure bikini van Seafolly. Bij mij staat dan zo'n hipster weer beter, kleed mijn heupen weer een beetje af en houden die flubber billen binnenboord, hihihi.

Uk, ik weeg nu 72.6 en wil zeker onder de 70 komen en dan nog wat strakker in mijn lijf.

Vanavond had ik ons opgegeven voor een wijnproeverij georganiseerd door Gall&Gall. Maar ja geen oppas voor vannavond.
    Dus hij heeft een vriend gevraagd. Zijn we eerst een hapje gaan eten op het winkelcentrum, lekker in het zonnetje op een terras, kon hij zo lopend door naar de proeverij.

Ik zit nu mooi iedere dag op 6 voedingen, netjes hoor en die 4 uur er tussen gaat ook echt heel goed. Ik hou me nog niet vast aan vaste tijden omdat het gewoon een uurtje kan verschillen wanneer hij 's ochtends wakker gaat worden, en ik ga hem niet speciaal hiervoor wakker maken.

Ik voel me nu weer ietsjes beter, lekker in de frisse lucht zitten helpt wel even.

We gaan zaterdag weg, nemen de vroege boot van 9 uur, dus dan moeten we al om 7 uur vertrekken, vroeg op dus.
    En woensdagochtend nemen we dan weer de boot terug, het werk roept dan echt weer. Mijn s-ouders huren het huisje de hele week.

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey meiden ben ik weer even..

Vanmiddag bij kvptje( zit ook hier op het forum) op het dakterras liggen bakken in de zon terwijl de kinderen zich in het badje vermaakten..
    Morgen komt de man van kvptje en haar zwager onze rottweiler ophalen, ze gaat dan een weekendje logeren bij de zwager van kvptje en als dat bevalt, kan ze daar blijven wonen..
    Ben aan de ene kant heel erg blij dat ik een goed adres gevonden heb voor haar, maar aan de andere kant doet het ook wel pijn :( 1 geluk is dan wel dat ik haar in ieder geval kan blijven zien.. Haar zwager is al helemaal in zijn nopjes en hoopt echt dat het klikt tussen hun en zei al dat hij haar helemaal ging verwennen als ze blijft met lekkere botjes een nieuwe halsband etc etc..
    Nu maar duimen dus dat het inderdaad klikt tussen die 2...

wat D. en mij betreft, ik heb hem een ultimatum gesteld: voor zaterdag moet hij een relatie therapeut gebeld hebben als hij enigszinds zijn relatie zou willen redden, zo niet, dan ga ik nog harder zoeken naar een eigen huis!

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Meiden, ben dr weer heel even! hahaha!
    wat een gedoe zeg, dat inpakken, mens hey, en ik mag ook nog eens alles alleen doen, want manlief is em weer gevlogen. naja, ik pak echt zijn spullen niet in! dat mag hij mooi zelf doen! :D

@Mobiel: ooh goed dat je een ultimatum hebt gesteld. ben wel benieuwd of hij er wat mee gaat doen. balen van je hond! maar idd, je kan haar blijven zien, dus dat is wel positief. succes met alles meid!

@All: ik ga naar Centerparcs morgen BIJ Venlo :p volgens mij had ik het ook helemaal niet gezegd hier hoor, dus het ligt iig niet aan jullie dat jullie niet wisten waar ik heen ging ;)

@Mieke: jullie gaan dus ook lekker weg! heerlijk! veel plezier! :D

@Bikini's: ooh ik zag mooie plaatjes voorbij komen. heb zelf ook een tankini, maar die had ik al toen ik zwanger was. vond het een beetje een raar gezicht een zwangere meid in een bikini haha, weet niet waarom hoor want bij anderen heb ik dat niet, alleen bij mezelf. stom eigenlijk. maar nu komt die tankini wel goed uit, want ik heb echt weer het gevoel dat mijn buik aan het groeien is.

ik hoop het niet overigens, want ik heb alweer allerlei horror-verhalen gelezen over meiden die met een keizersnede zijn bevallen en die na een half jaar weer zwanger raakten. en daarna een gescheurde baarmoeder kregen :( sorry voor de meiden die dit niet willen lezen!! maar we zullen zien toch! :)

@Noppie: knap dat Ebbie dat al kan! hier wordt wel bewust van buik naar rug gedraaid, maar andersom lukt haar echt niet! ze blijft op haar zij haken en dan rolt ze weer naar rug haha, achja, komt vanzelf wel! is Ebbie sterk in haar nekje dan? Soraya slaapt namelijk regelmatig op haar buik.. ohw ik lees dat Ebbie het niet oke vind, haha, tjah, dan moet ze echt oefenen toch :)

@Uk: ik weeg ook 70 kilo! hihi, maar ik ben ook wel lang. denk niet dat je het aan me kan zien dat ik zoveel weeg.... al zou ik wel graag mijn gewicht van vóór de zwangerschap weer willen...

nou.. ik ga ff bij mijn meisje kijken. hoop dat ze een beetje slaapt vannacht. ze is de laatste paar dagen echt een beetje huilerig. geen idee waarom! is er een sprongetje in aantocht? of zijn die er niet rond deze tijd? pff.. ik wacht wel af hahaha!

fijn weekend meiden!!!

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Moet zo werken en was al voor de wekker wakker:(
    De krant lag nog niet in de bus, dus dacht....schrijf ik maar effies op het forum hahaha. Hoor nu net trouwens de krant in de bus komen.:)

Het is prachtig weer buiten en heb het nu al warm.....laat staan als we straks alle mensen moeten wassen:(

Had woensdag trouwens nog een mailtje eruit gedaan vwb mijn sollicitatie en of die aangekomen was.....kreeg meteen een mailtje terug met sorry, had je willen bellen. Ze moeten nog even afwachten met gesprekken plannen omdat ze niet weten of er voldoende formatie is. Er zijn er daar 3 die hun contract willen uitbreiden met meer uren:(:( Baal der wel een beetje van. Heb gezegd at ik toch wel erg graag daar wil werken en ze houdt me op de hoogte....heb ik weer:( Had me al helemaal verheugd op regelmatige werktijden.

nou ja, ga de krant pakken en werken. Eet vanavond lekker bij mijn vriendin mee die oppast vanmiddag, dus goed geregeld hihi.
    Is mijn beste vriendin en zij en haar man hebben erin toegestemd de voogd van Myrthe te worden:) Hadden we onlangs gevraagd en doonderdag kwam ze vertellen dat ze het een eer vonden:D Ze hebben zelf al 2 jongens (5 en 9 jaar).

oh ja, Mireii, fijne vakantie!!!!

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Aaarghh, weer een poepluier vannacht...! Ik ben nu wel heel bang geworden dat haar lichaam die nachtvoeding als standaard ziet en dat is natuurlijk niet de bedoeling!!! Tijd voor hardere maatregelen... :(

Jeetje, Michael Jackson overleden... Wat een heftig nieuws.

Daffie, ow das jammer zeg. Hopelijk bedenken die 3 zich :( Zou je anders niet in een ander zkh op de recovery willen werken?

Pff, wat was t heet vannacht! Gisteravond 27C op onze slaapkamer. We wilden eigenlijk beneden in de kelder gaan slapen, want daar was t maar 20C.
    Vandaag maar ff een campingbedje gaan halen, dan kan Vera ook lekker mee in de koelte.

Miireii, geniet van jullie weekendje CP!

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mieke, en is de moeheid weer wat weggetrokken? Mmm jouw vriend is wel erg goed in combineren van kleding ;)
    Voor ik t ga vergeten, veel plezier op vlieland!!! Geniet ervan!

@Maka, haha nou ik wilde jam maken maar het is wat mislukt... dus nu is het gepromoveerd tot kersengelei voor op toetjes :D
    Oei weer een poepbroek... zo kom je ook totaal niet aan je nachtrust toe!
    Geweldig die foto's met staartjes :D

@Miireii, veel plezier in CP!!!

@Married, leuke tankini, ook al heb ik je maar 1 keer gezien vind ik deze wel erg bij jou passen!!

@uk, hier ook geen zwempakken of bikini's hoor. De laatste keer dat ik een zwempak aan heb gehad is geloof ik al 10 jaar geleden....
    Nee dan moeten er eerst weer heel veel kilo's af!

@martientje, irritant he als een stad afgesloten wordt voor evenementen...

@Noppie, nou ben benieuwd wat de reactie is op je brief!!

@Mobielfreak, fijn dat je een eventuele plek voor je hond hebt gevonden, blijft moeilijk natuurlijk! Maar dit lijkt me wel veel prettiger dan een asiel!!
    Sterkte met alles meid!!

@Daffie, he das balen, nou hopenlijk wordt je toch aangenomen!! Wat fijn dat je vriendin voogd wil worden!

Ik wordt knettergek van alle muggen hier, t lijkt elk jaar wel erger te worden. Gisteren voor we gingen slapen 12 doodgemaakt. Vanmorgen nog eens 8! En t vervelendste er is er 1 die bij Josanne in de klamboe terecht gekomen, de arme meid heeft nu 8 muggenbulten :(

brrr heb net boven de pakken van mn man staan strijken... daar is het nu dus echt geen goed weer voor!!!

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Vaam, lekker de eerste nacht in jullie nieuwe huisje!! Fijn dat Daan ook zo goed gewend is…..;)

Scoobje, Ik denk dat het niet gek is dat je af en toe futloos bent. Je hebt ook heel wat te verduren gehad met een kindje dat veel huilt. Ze zit trouwens wel heel leuk in het stoeltje! Heel veel sterkte meid!

Eppie, mooi badpak!!! Nu wilt je man toch zeker wel mee gaan zwemmen :p

Daffie, voor jullie komt het zo wel al weer dichtbij!! Spannend! En ook al zo’n mooi badpak. Krijg ook zin om te gaan shoppen als ik dat zo zie….
    Heb je trouwens al iets gehoord van je sollicitatie, of was dat iemand anders? Dat was jij dus lees ik nu. Balen dat ze het nog niet weten. Hopelijk krijg je snel goed bericht!

Axioma, En is Josanne weer goedgekeurd? Het is inderdaad zonde als de vogels de kersen opeten…

Noppie, Zo, Ebbie doet al goed haar best zeg!! Leuk om te zien zo!
    Succes met je sollicitatie!!!

Kuona, Morris dus ook al helemaal naar zijn buik!!

Enna, leuke foto!

Iggy, Leuk dat het zwemmen zo goed bevalt! Let idd wel op dat de badmeester niets doet waar je je zelf niet prettig bij voelt. Gewoon ingrijpen dan!

Uk, Arm mannetje, dat zal idd wel pijn hebben gedaan….. Hopelijk heeft hij van de volgende tandjes niet zo veel last..

Mieke, op zich is het wel even lekker om je handen vrij te hebben, maar als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. Vindt trouwens wel dat ze erg veel tijd uittrekken voor het wennen. Bij ons is het een ochtend wennen en daarna meteen de hele dag er naar toe.
    Voel je je vandaag weer wat beter?
    Leuke foto trouwens (en combinatie ;))

Maka, wat schattig die vlechtjes!!!!!

Mireii, fijne vakantie!

Mobiel, ik hoop voor jullie dat hij het gaat doen…..

Gisteren nog naar da tandarts geweest. Heb al 2 weken pijn, maar ze wist niet welke tand het was. Gisterochtend begon het dus weer flink pijn te doen, en dus maar weer gebeld… Nu dus een wortelkanaalbehandeling gehad….. daar wordt je niet vrolijk van… Het begint nu eigenlijk pas echt pijn te doen.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, werk ze straks. Geen lekker idee nee om met dat warme weer andere mensen te moeten wassen!
    Jammer als die baan op de Recovery niet door zou gaan, maar er is nog geen nee gezegd, dus wie weet?
    Leuk dat je beste vriendin + vriend voogd willen zijn voor Myrthe.

Voogd: dat willen wij ook nog gaan regelen. We willen vriend zijn zusje + vriend vragen. Ben alleen bang dat mijn zus zich dan wel gepasseerd gaat voelen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maka, hmmm nachtellijke poepsessies is natuurlijk niet de bedoeling.
    Vera is echt uit haar ritme he, ik hoop dat het snel zal veranderen.
    Zou het helpen haar iets langer op te houden 's avonds of haar misschien eerder in de nacht een flesje afgekolfde melk te geven zodat ze toch wat meer voldaan verder de nacht in kan gaan.

Axioma, vervelend is dat toch dat je je lichamelijk niet prettig voelt om jezelf in badkleding te hijsen. En dat met het warme weer.
    Maar je weet dat je het kunt om nog wat extra kilo's kwijt te raken.
    De moeheid is weer wat afgenomen ja, gelukkig wel. Ik zat er gister echt even doorheen.
    Muggen, zeg net tegen mijn vriend dat ik wel graag een horretje wil in Boaz zijn kamertje. Wat zielig voor Josanne.

Boaz kwam vannacht om 1.30 nog een keertje. Meestal doet mijn vriend dan even de voeding, maar aangezien hij hem niet hoorde (lag voor pampus op de bank na de wijnproeverij hihi, dat was proeven en niet uitspugen). En ik zie het niet zo zitten dat hij een flesje geeft als hij wat aangeschoten is. Dus heb ik het gedaan. En maar een klein flesje van 150/5, vind namelijk dat Boaz niet te veel moet gaan wennen aan grote flessen op dat tijdstip en het is natuurlijk de bedoeling dat hij straks die fles ook nog overslaat.
    Al met al heb ik toch een goede nacht gehad.

Angela, sterkte met je tandpijn zeg. Bah een wortelkanaalbehandeling. Hoop dat nooit te krijgen hoor!

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Zo daar zijn we weer na een paar drukke werkdagen.

Hoe is het hier met iedereen? En al onze prachtige lieve kindjes?

Hier gaat alles goed. Ons meisje doet het super goed en haar broer begint de zenuwen te krijgen voor zijn verjaardag. Hij geeft nu voor het eerst een kinderfeestje. (spannend)

Van de week naar de ikea geweest voor de kinderstoel. Zijn ze uitverkocht. Balen. Via het hk krijg ik binnen 4 weken een sms als hij binnen is gekomen. Vind ik erg netjes. Hij is net nieuw en daarom loopt het snel. Super handige stoel je kan hem inklappen en aangezien wij niet echt super groot wonen is dit voor ons erg handig. Hoop we dat we hem voor 1 aug hebben want dan gaan we naar de camping.
    Hebben een druk weekend, morgen naar de Efteling (hoopdathetdroogblijftsmiley) zondag te ere van opoe naar het pannekoekenhuis met de hele familie. Wel raar hoor zonder opoe.
    Vanmiddag met Justin, Zoey naar toysarus om een verjaardags cadeau lijstje te maken. Is eigenlijk erg. Justin wordt 5 en we weten niet wat we moeten kopen en vragen.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maatje, alvast heel veel plezier voor de verjaardag van Justin. Wanneer is het zo ver? Leuk een kinderpartijtje, hihi.
    Enne op de site van Ikea kun je ook zien in welke filialen een artikel voorradig is hoor! Dan hoef je niet zo te zitten wachten op een sms en wie weet komen jullie eens in de buurt van een ander filiaal?

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Angela, oei sterkte met de tandpijn! Das geen pretje!

@mieke, tja wij hebben ook horren maar nog komen die beesten binnen, helaas hebben we veel water in de omgeving..
    Gelukkig dat je vermoeidheid wat afgenomen is! Ondanks dat Boaz om half 2 kwam... Misschien moet je maar vaker uit eten gaan ;)
    Toen ik vorig jaar nog maat 42/44 had durfde ik als t warm was best een jurk of rokje aan.. maar badkleding droeg ik toen ook niet hoor!
    Nu draag ik alleen maar lange broeken, maar vandaag toch een spijkerrokje met zwarte legging..

@Maatje, oh wat spannend voor Justin! Maar veel plezier met je drukke weekend!!

Josanne zit nu ook op 4 flessen, 4 keer 180cc
    Toch wel erg handig dat ze het zelf aangeeft!

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke 12 juli is hij jarig. Ikea het artikelnr is van de site gehaald zodoende. Ik daar zelf niet kan kijken. Zo te horen gaan de nachten beter. Lekker he. Hier gelukkig nog geen last van muggen gehad. Waarom doe je geen netje om zijn bed?

Badkleding. Pas hier mijn oude bikini maar vind het nog niet echt super staan mijn earback en siteback zitten nog in de weg.
    Ben nu de zwangerschap kilo's kwijt alleen de vellen nog niet. Nog 10 kilo van de hormoonpillen te gaan. Ben 160 en weeg nu 69 kilo. Probeer er een beetje maling aan te hebben doe aan wat ik leuk vind en als een ander kijkt is dat hun probleem. Heb 2 kinderen gebaard en kan dan niet meer zo strak zijn.

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maatje, ik ben net zo groot als jij (nou ja klein, hihi) :D Ik weeg dus nog 2 kilo zwaarder. Ik heb nu geen kleren wat ik leuk vind, want ik pas niets meer. Ik ben ook te beroerd om nieuwe kleren te gaan kopen, want dat kost weer klauwen met geld... ;)
    Je had het niet moeten zeggen over de Ikea, ging ik natuurlijk even op de site kijken en vond alweer allemaal dingen die ik wilde hebben :)

15. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Uk
    Heb je ook die zwart witte kinderstoel gezien bij kinderland opie eten? Hoe is het met het tandje van Ferry?
    Koop hier alleen budget kleding. Heb ongeveer nog 20 broeken van maat 36 t/m 40. Maat 40 pas ik nu daarom koop ik geen broeken want ik zal en moet weer in maat 38 passen koop hier alleen shirts. Betrap metzelf erop dat ik eigenlijk alleen kleding voor de kids kijk en koop.

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maatje, ik heb tot nu toe 2 x een broek gekocht. 1 daarvan is alweer stuk en de ander draag ik nu heel veel. Dat is maat 42 :$, maar dat is echt alleen voor mijn buik. De rest is aan het afslanken.
    Ik koop helemaal niets voor mezelf... We zijn ook erg aan het bezuinigen, en dan vind ik het allemaal weer zonde. Erg he? ;)
    Ja, ik zag die kinderstoel, erg leuk hoor! Wat gaat die kosten?!
    Die andere is trouwens maar 12 euro... Ook echt geen geld he?

Scoobje: Ik heb op MP een Bumbostoeltje gekocht, hoop dat ik hem vandaag kan ophalen. Mijn zus heeft hem ook voor mijn nichtje en die kan er al heel goed in zitten. Ze heeft er een tafelblaadje bij, dan kan ze lekker een hapje krijgen of met een speelgoedje spelen.
    Toen ik gisterenavond in bed lag moest ik ineens aan je denken. Mijn nichtje (inmiddels 19) was ook zo'n huilbaby. Ze huilde de hele dag door. Het enige wat hielp was als mijn oom met haar ging autorijden. Midden in de nacht ging hij met haar op stap, en overdag liepen ze de hele dag in de weer met haar. Maar ze heeft ook een zusje (inmiddels 16) en dat was helemaal geen huilbaby.
    Wat ik daarmee wil zeggen is dat een 2e kindje helemaal niet zo hoeft te zijn!

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Angela, au, dat schijnt idd helemaal niet leuk te zijn, een wortelkanaalbehandeling... :( Sterkte!

Axioma, kersengelei, ook lekker! Vooral op ijs :D
    Jeetje, zoveel muggen, getsie. En arme Josanne!
    Ik loop ook niet in rokjes zonder leggings of panty's hoor, ondanks mijn figuur. Maar die lelijke adertjes op mijn benen :(. Op vakantie wel, dan heb ik er s* aan. Zou ik eigenlijk sowieso moeten hebben, net als Maatje zegt, maar ja... :(

Mobiel, ik hoop ook voor jullie dat D. deze laatste kans aangrijpt. Wel fijn dat je iig een goed plekje voor je hond hebt gevonden, voor als t echt niet meer gaat werken.

Mieke, hihi langer ophouden 's avonds? Dat doet ze al uit zichzelf :D! En gisteravond kwam ze zelf nog een keer om 0u toen ik naar bed ging. Goed gedronken, maar helaas maar uitgehouden tot half 4... En toen dus om 6u weer wakker, ik denk door die poepbroek. Vanmorgen heeft ze nog niet gepoept, dus ze heeft echt de eerste drol verschoven... :( :D
    Hmm, Boaz om 130... Ook niet zo'n fijne tijd. Maar hij leert t wel hoor! Fijn dat je wel weer wat uitgerust bent nu. Ik niet vandaag!! Yuk.

Maatje, o wat leuk, een kinderfeestje! Wat gaan jullie doen?

18. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Maatje, leuk een kinderfeestje! Kan me voorstellen dat Justin er nu al naar uitkijkt!

Kleding, ik pas ook bijna in geen een broek meer, maar dan omdat ze allemaal te groot zijn nu... Alleen het buikje zit af en toe in de weg, maar evengoed heb ik sinds de bevalling een kledingmaat minder ten opzichte van ervoor :D, mij hoor je dus niet klagen.

Net weer terug geweest naar de tandarts, de pijn zette toch wel heel erg door. Blijkt dat er weer flink druk op stond door de rommel die zich alweer verzameld had... Hebben ze de noodvulling er dus maar weer uitgehaald en nog wat stukjes zenuw (nee, dat is echt niet leuk :(). En nu hebben ze het opengelaten en mag ik maandag weer terug om de tand te laten vullen.... Zo blijven we wel lekker bezig ;). Dus nu na alles wat ik eet flink spoelen om te zorgen dat er niets blijft zitten... Zal een leuk weekend worden zo.

19. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

wij zijn weer terug van ons midweekje centerparcs de huttenheugte.
    we hebben heerlijk genoten, alleen waren de nachten wat kort, want meneer was elke ochtend om 5 uur wakker, en daarna neit weer willen slapen, en nu slaapt ie weer lekker op zijn eigen bedje.

ik heb wel bijgelezen maar geen puf om te reageren, meot alle was aan kan hebben, de eerste machine draait.

martijn heeft voor het eerst gezwommen, heerlijk in het bubbel bad en het kinderbadje. hij vond het echt genieten.
    jildou vond het zwemmen ook super,
    foto's komen op de babysite als ik daar tijd en energie voor kan vinden.

verder heeft martijn zich voor het eerst omgerold,
    hij lag lekker op een kleed op de grond te spelen onder de babygym en ineens lag ie op de buik (ikzelf heb het neit gezien, mannetje wel) mannetje heeft hem weer op de rug gelegd en meteen rolde hij weer naar zijn buik, dacht echt dat het nog wel tijden zou duren, maar valt dus mee, elk kind ontwikkelid zich weer anders.

ik reageer misschien vanavond weer, en anders morgen, als ik goed uitgerust ben.

anita

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maka: Ik vergeet het steeds te zeggen! Maar ik ben helemaal weggesmolten bij het zien van die foto's met de staartjes! En de filmpjes vind ik ook te gek! Ik vind Vera zooooooo'n leuk meisje! Jammer dat ze al 'uitgehuwelijkt' is aan Boaz... ;)

famveenstra: Fijn dat jullie hebben genoten! En ook Martijn heeft zich al omgerold dus! Daar zijn meer beebjes druk mee bezig op het moment, leuk hoor al die ontwikkelingen! is hij nog blauw geweest?
    Ik zat daar laatst nog aan te denken he? Maar als zijn saturatie steeds niet goed is, is er dan geen kans op schade in de hersentjes? Of weten jullie wanneer dat optreedt (bij hoe lang en zo?)

Angela: Ben jou ook al steeds vergeten te feliciteren met het diploma van Ferry! Echt supergoed! En jij bent dus lekker afgevallen. Fijn hoor!

Deel Deze Pagina