Getteget Angela, bah wat een narigheid voor je dit weekend zo met je kies. Sterkte. Lekker hoor dat je een maatje kleiner hebt nu. Na Vlieland ga ik ook weer streng zijn voor mezelf. Heb me na de bevalling alleen maar laten gaan, vooral aan chocola. Maka, ja dat is ook zo dat Vera 's avonds wel veel wakker is, vergeten Anita, fijn dat jullie zo genoten hebben met elkaar de afgelopen dagen. Leuk he het zwemmen. En goed zeg van Martijn... al omrollen. Maatje, oh dat hebben jullie nog 2 weekjes te gaan voor zijn verjaardag. Oh zit het zo, jammer dat het dan niet via de site van ikea te controleren is. Oja, 70% korting op de collectie van 2008 www.kleertjes.com
Anita, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!! Even lekker alles achter kunnen laten doet dan wonderen (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) Mieke, ik zal een sgaan neuzen
Gisteren had ik ff een mental breakdown. Was helemaal down. Dat had ik voor de zwangerschap eigenlijk nooit, maar nu heb ik dat toch wel zo af en toe. Gister was het weer doordat ik maar niet verder afval en eigenlijk vind dat ik nu veel te dik ben (1.72m lang en 74kg zwaar terwijl ik eigenlijk niet snoep of overdreven eet, tja, lijnen zit er niet in met borstvoeding, maar dat gebruik ik nooit als smoes om extra te snaaien). Ik pas niet meer goed in mijn oude kleding en daar baalde ik enorm van. Ik woog altijd 63/65kg... Daarbij kwam een slechte nacht en heb ik de indruk dat ik telkens tegen een ongesteldheid aan zit te hikken die maar niet wil komen (ben nog steeds niet ongesteld geweest sinds mei vorig jaar, jah, een paar druppeltjes vorige week en toen was t weer over). Mijn schoonmoeder is gekomen en zou helpen om de zolder op te ruimen zodat we die kunnen gaan pimpen, maar ik kreeg een huilbui toen ik met haar zat te kletsen en toen hebben zij en mijn vrouw besloten dat we naar de stad zouden gaan terwijl mn s-moeder op Silje zou passen zodat ik nieuwe kleding zou kunnen kopen. Lief hè!? Nu heb ik 3 nieuwe broeken gekocht die mooi zitten en het was erg fijn om weer n keer zonder baby op pad te zijn met mn vrouw. Dat had ik echt gemist. Voelde me de laaste tijd n beetje Silje dr personal sloofje en entertrainer! Maar eigenlijk zit dat ook n beetje tussen de oren en doe ik het mezelf n beetje aan. Heb er n goed gesprek met Hanneke (mn vrouw) over gehad en zij gaf aan dat ik Silje best wat meer los mag laten. Ik blijf meestal thuis omdat ik Hanneke wil ontzien qua huilen ed van Silje. Dan wil ik eigenlijk lekker gaan biken, maar is Silje wat zeurderig dan doe ik dat niet. Stom eigenlijk achteraf. Dus gisteravond heb ik heerlijk 20km op mn MB gebiked door duitsland en daarna waren de knollen ook op, maar voelde ik me weer helemaal opgeladen in mn koppie. En nu is Silje met Hanneke en opa mee en heb ik alweer n susan-dag! @Uk Jaaaa, ik zie t tandje! Leuk hoor, zo life meemaken via t forum hoe Ferry n tandje krijgt! @Miireii Hahaaa! Dan kom je dus richting mij en Angela. Grappig! Veel plezier hier in Limboland! @Scoobje Tja, ik herken het wel hoor, dat futloze. Maar ik denk dat ik nu voor mij de knop om heb kunnen zetten door me voor te nemen wat meer tijd voor mijzelf te nemen. Maargoed, ik heb dat gevoel dan ook maar eens per maand ofzow en mijn vrouw is natuurlijk de liefste van de wereld dus dat scheelt wel heel veel. Maar hoewel Silje geen huilbaby is is het wel vijf handen vol met haar en dat vreet energie dus ik kan mij goed voorstellen dat dat voor jullie nog veel meer is natuurlijk als jullie meisje zoveel huilt. Kun je misschien ook af en toe wat meer tijd voor jezelf nemen? Wie weet helpt het jou ook om weer ff de wind om je oren te horen flapperen door lekker een stukkie te gaan fietsen ofzow? Sterkte hoor! Enneuh... een hele leuke foto met zo'n geinig stoeltje! @Daffie Zou jammer zijn als het niet door zou gaan met die regelmatigheid. Maar misschien dat er dan binnenkort weer fte's vrijkomen? @Axioma We hebben hier bijna een té grote tuin want het is een hele klus. (*zuchte ze terwijl ze eigenlijk bijna nooit wat in t oerwoud doet... ) Daarom hebben we een bosgedeelte waar we niet zoveel aan hoeven te doen. Maar jij hebt zeker voor een stadstuin een behoorlijke afmeting dus. Lekker hè!? Enneuh... had jij nu ook komkommerplanten? Want ik had die hier in mn mini-groentetuin gezet, maar die worden huge!! Mn aarbeienplantjes komen n beetje in de verdrukking. Hier geen kersen die opgevroten worden, maar dit jaar weer geen appels en pruimen doordat de rupsen alle vruchtjes al in de knop weg hebben geknabbeld. Tja... hebben die ook n klein feestje gehad denk ik dan maar... 8 muggenbulten op zo'n kleine kruimel!! Arme Josanne! Wij hebben hele fijne horren van bruynzeel. Zien er ook mooi uit (voor een hor dan... ) en zo'n harmonicahor voor de deur, maar ook bij ons komen ze zelfs dan nog binnen. Is bijna niet tegen te houden met die stiekemmerds! @Angela Wij konden de Mambo gelukkig direct meenemen want ik begreep dat er anders een levertijd van 5 weken overheen ging. Heb jij ook de zwarte uitgezocht? Of toch de echte moederfiets? Tis nu iig heerlijk weer om lekker te fietsen! Oef! N wortelkanaalbehandeling! Heb t gelukkig nooit gehad, maar een vriendin wel en die kon toen wel door de grond gaan zei ze. Sterkte met je tand! @Maka Geweldige pipi-langkous-staartjes! Wat n guitig ding is die Vera toch ook hè! @Mobiel Ben benieuwd of die vent van je dr iets mee gaat doen. Goed dat je nu echt een grens aangegeven hebt. Geeft voor jezelf ook duidelijkheid hoop ik. @Mieke Gelukkig voel je je vandaag weer beter! En Boaz gaat vast langzaam die hele late voeding afleren als je dat zo aanpakt. @Maatje Wat schattig dat Justin zenuwachtig is. 5 jaar worden is ook niet niks en dan ook nog een kinderfeestje geven. Poeh! Kan me herinneren dat ik dat ook altijd maar wat spannend vond! Leuk lijkt me dat om bij je kleintje terug te zien, omdat je nu weet dat dat gevoel over gaat. Net als dat echte sinterklaas/kerstgevoel dat je als kind had. Ik hoop dattie een hele leuke verjaardag heeft! @Anita Ook Martijn al aan de rol dus. Applaus! En fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad op vakantie! @badkleding Ik heb tijdens de zwangerschap de tankini van Adidas gekocht. Heb n btje striae op mn bovenbenen/heupen gekregen tijdens mn groeispurt in de pubertijd en vond het altijd een ramp om badkleding te vinden die dat n beetje bedekt, maar sinds de bikini's met short is dat gelukkig n stuk gemakkelijker geworden. Owja!! Silje was n beetje ziekjes (daardoor natuurlijk zeurderiger dan normaal en dat leidde denk ik tot mijn breakdown). Ik was van plan om de HA te bellen, maar nadat ik dat had besloten was Silje zo geschrokken dat ze zich verzonnen had om niet meer te spugen... Zul je altijd zien hè. Was blij dat ik nog geen afspraak had gemaakt want dan kom je daar en dan zit je met je mond vol tanden... Zo dus... Het gaat dus alweer veel beter met dr. Ze geeft wel af en toe een mondje terug, maar dat deed ze altijd. Gelukkig niet meer zo'n hele straal over alles heen inclusief ons. En haar poepluiers zijn ook niet meer zo waterig en slijmerig (hmmmmmmmmmmmm ). Het is vandaag niet zo zonnig helaas. Maar ik ga toch ff lekker met n boekje in de tuin zitten. Genieten van de rust zonder telkens Silje te hoeven entertainen. Heeeeerlijk! Fijne middag allemaal!
Haha Susan, ik heb genoten van je bericht, je verteld zo gezellig leuk! Enne die breakdown kan ik hier ook goed indenken hoor. Ik denk dat wij mama's (je vrouw is dan een beetje voor de vorm de papa), gewoon meer de zorg op zich nemen en zichzelf daardoor minder tijd voor hun zelf gunnen. Tenminste zo voelt het bij mij wel. Ik offer toch meer dingen op dan mijn vriend doet. Ondanks dat hij wel zegt dat ik ook mijn dingen moet doen! Maar nu ik gestopt ben met de BV heb ik ook meer het idee wat van die extra tijd te kunnen gaan pakken. De rust om met een boek in de tuin (of waar dan ook) te gaan zitten heb ik helaas nog niet. Heb wel boeken liggen en dan pak ik er eentje en leg ik hem toch maar weer terug. Nu dacht ik, lekker een boek mee naar Vlieland, maar denk dat ik het maar bij de bladen hou die ik dan mee neem. Wat een heerlijke tuin hebben jullie toch, volgens mij wonen jullie daar prachtig. Zou ik ook wel willen, maar dan hier. Ben bang dat dat onbetaalbaar zal zijn helaas. Enne wat ik me eigenlijk al een tijd afvraag, hoe komen jullie eigenlijk aan de naam Silje? Uk, hoe gaat het nu met Ferry, nog veel last van zijn doorkomende tandjes? Zo heb net de reistas al voor een deel ingepakt. Boaz ligt nog te slapen (al weer bijna 3 uur) dus zijn spullen komen straks wel. Wasje hangt buiten te drogen en heb wat opgeruimd. Hij heeft trouwens allemaal kleine rode vlekjes/puntjes op zijn lichaampje. Beentjes en hoofd/gezichtje niet zo, dacht al gelijk aan waterpokken of de mazelen, kan dat?
Goedemiddag! Morris heeft het vannacht super gedaan! Om 22.30 werd hij zelf wakker voor de laatste voeding en daarna heeft hij tot 5.00 geslapen! Ik heb toen nog geprobeerd om er niet naartoe te gaan zodat hij misschien weer in slaap zou vallen. Hij was ook niet echt aan het huilen ofzo. Na 20 min. begon hij wel te huilen en ben ik even gaan kijken. Toen lag hij dus op zijn buik... Toen dus maar gevoed en teruggelegd daarna is hij wel nog twee keer wakker geworden maar dat was met zijn speentje snel opgelost. Uiteindelijk werd hij pas om 9.45 wakker! Precies op tijd want we wilden weg om te gaan babyzwemmen. Dat was weer erg leuk! Nu ligt hij weer lekker te pitten. @Daffie: Balen dat er nu ineens misschien geen plek is daar! @Maka: Wow 27C! Dat is echt heel warm! Behoorlijke kelder hebben jullie dan, als je daar kunt slapen. Wij hebben ook wel een behoorlijke, maar daar is het volgens mij hartstikke koud. Ik kom er eigenlijk nooit want er zit een gammele trap en volgens mij ook heel veel spinnen :S Oja, wat een leuke foto's van Vera! Echt heel schattig die staartjes. En 's nachts kakken is niet leuk. Morris had het hier weer een paar dagen opgespaard. Hij besloot te kakken in de auto richting zwembad...toen moest ik daar dus in het zwembad zo'n enorme poepluier verschonen @Axioma: Brrrr muggen. Ik haat die beesten. Gelukkig heb ik een hele goede muggenafleider naast mij liggen Tegenwoordig wordt ik dus nooit meer gestoken. @Angela: Oei! Ook al gebitsproblemen. Wortelkanaalbehandeling...alleen het woord is al eng! @Mieke: Veel plezier in Vlieland! @Uk: Beetje late reactie maar daar is hij dan hoor, de eerste tand van Ferry! Nog even en hij ziet er zo uit: ---> @Suske: Wat lief van je s.moeder! Fijn dat je nu de knop een beetje om hebt kunnen zetten. Ik heb dat ook hoor, dat ik me heel druk kan maken over hoe Morris het doet enzo. Mijn vriend kan daar af en toe zo makkelijk in zijn. Maar op één of andere manier werkt het bij hem ook. Als Morris niks wilt zegt ie: Dan zet je hem toch in de wipper naast je, dat doe ik ook altijd en gaat altijd super goed. Dan klinkt het ineens ook allemaal zo makkelijk en denk ik: waar doe ik eigenlijk zo moeilijk over. Gelukkig is Silje weer wat beter! Hier ligt er weer ééntje te brabbelen in bed. Ik ben benieuwd of hij op zijn rug of alweer op zijn buik ligt Snel even kijken.
Och ja Maka, wat warm in jullie slaapkamer, hier kan dat dus ook zo hoog oplopen, slapen op zolder en hebben een enorme raampartij op het westen (avondzon). Gelukkig hadden de vorige bewoners al een airco geinstalleerd, heerlijk dus. Kuona, lekker cadeautje weer van Morris, wel lekker gezwommen dus weer.
Suske, Fijn dat je je wel weer op hebt kunnen laden, dat heb je idd echt af en toe nodig! Lekker met de mb naar Duitsland geweest! Heerlijk, mijn man doet dat vaker met de wielrenner. De maat Mambo die ik wil hebben ze op voorraad, dus dat is ook een kwestie van ophalen zodra de papierwinkel hier op het werk rond is. Kuaona, geloof me, de behandeling is nog veel minder leuk dan het woord doet vermoeden.....
Kuona, ach wat een schattig koppie heeft Morris toch! Hihi, die tekst op t rompertje En heb jij ook een Maxi Cosi Mura?! Ik ook! Wat fijn dat Morris zo goed heeft geslapen vannacht! Hopelijk blijft t zo (of liever nog beter ) Onze kelder is idd best groot voor een kelder, het is een extra woonlaag zo groot als de begane grond. Werd eerst als kantoor gebruikt, maar wij gebruiken m als logeerkamer. En dan zit er ook nog een badkamer in en nog een 2e kamertje. Maar bij ons boven is t dan weer niet zo groot. Thx voor de complimenten over Vera Langkous !! Suske, vervelend dat je je ff zo rot voelde. Maar gelukkig hebben je vrouw en s-moeder je goed aangevoeld en gaat t nu weer wat beter. Angela, nou nogmaals sterkte dan dit weekend. Anita, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Ben daar ook een keer geweest geloof ik, is dat die waar ze wasbeertjes hebben? Vanmiddag ff naar de Prenatal geweest voor t campingbedje. Vera daar (in de auto) een flesje gegeven om te oefenen. Ging goed, ze heeft netjes t hele flesje (150cc) leeggedronken! (Was de laatste tijd een paar keer niet gelukt toen mn vriend m wilde geven) Bah, ben echt moe vandaag, ik hoop op een rustige, poepvrije nacht!!
Hey meiden, even kort hoor. Heb vandaag gewerkt en mijn man is nu werken. Mijn vriendin heeft de middag opgepast en dat ginjg hartstikke goed gelukkig. Myrthe is wel erg moe, dus heb ik haar net in haar bedje gelegd en ze was meteen stil haha. Jullie moeten het niet zo over jullie gewicht hebben hoor, want vindt jullie allemaal hartstikke slank en ik krijg een trauma met mijn maat 44/46 nu..... Voel me net zo'n vette koe als ik jullie berichtjes lees over 65-75 kilo.8)8) Leuke foto's van Morris ook weer.... Ik ga effies de was wegwerken, hoef ik het morgen niet te doen. Ben nu lekker 4 dagen vrij weer...genieten van het mooie weer of smelten kan ik beter zeggen....
Oh ja, filmpje staat eindelijk op de beebiesite. het brabbelen begint ongeveer bij 3:20 en houdt aan tot 10 minuten....
Hoi meiden, iemand heeft hier een keer een link geplaats van een hardloopprogramma op je MP3 met muziek en waarbij ze precies vertellen wanneer je moet hardlopen en wanneer je moet wandelen. Kan diegene de link nogmaals geven....ben al aan het zoeken, maar de links die ik op interner vindt werken niet...
Daffie, ik heb die link toen geplaatst. Ik heb nog even gekeken op de site die ik toen had gevonden maar die is ondertussen ook uit de lucht gehaald helaas. Heel stom, het was altijd gewoon gratis maar nu vragen ze er ineens geld voor...
@Maka: Ja wij hebben ook de maxicosi mura. Fijn ding he! Vooral ook omdat hij er nu nog in past! Dat is echt een grote kelder dan! Is hij helemaal onder de grond of is er ook daglicht? Nou Morris roept weer, tijd voor een voeding!
Zo stom trouwens...Ik had Morris daarstraks zonder slaapzak alleen in zijn romper in bed gelegd. Hij wilde niet slapen dus hij is in zijn bed gaan zwerven/draaien en toen is hij met zijn beentje heel lullig tussen de spijlen terecht gekomen. En dat terwijl Maka laatst nog zei dat ze Vera ook zo een keer had gevonden... Ik was dat even vergeten en het was zo warm. Bah...ik voelde me helemaal naar. Ik moest hem echt een slag draaien omdat hij klem zat Ik hoop dat hij er verder geen last van krijgt. Hij heeft sindsdien gewoon weer geslapen en slaapt nu weer, dus waarschijnlijk valt het wel mee.
hihi even in mijn ééntje het topic volkletsen hoor Nee, ik kwam dit tegen: nu.nl/economie | Kruidvat waarschuwt voor babyslaapzak Voor het geval iemand die heeft gekocht. Ik schrok even want ik heb vd week een slaapzak bij kruidvat gekocht, maar dat was een andere gelukkig.
Hoi meiden Mobiel: fijn dat je een goed adresje hebt gevonden voor je hond. Dafie; das balen van die baan, hopelijk komen er toch nog uren. Anita: je had ook echt heerlijk weer tijdens je weekje CP. Wat goed van Martijn Suske: wat lief van je vrouw en schoonmoeder dat ze op wilde passen en dat je leuk geshopt hebt. Snap precies wat je bedoelt volgens mij is dat ook echt het moeder gevoel dat je, jezelf opoffert terwijl de ander het ook best kan en wil doen, heb ook wel moeten leren om dingen aan mijn man te vragen en over te laten, had ook snel de neiging om alles zelf te doen, wat nergens voor nodig is. Kuano: wat goed dat Morris heeft door geslapen. Schattige foto’s hoor. Hier gaat et prima de eczeem is weer weg en Fuad voelt zich prima, Weet je wat gek is hij sliep altijd met handschoentjes aan voor het krabben, nu is het niet meer nodig maar hij bleef maar wakker en uiteindelijk ook wat wrijven over zijn gezicht dus ik dacht doe zijn handschoenen aan, hij heeft ze aan draait zijn hoofd om en gaat slapen, het is ook maar net waar je een kind aan went.