Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Noppie, jeetje, dat zou ik nog niet durven hoor, zo'n meisje laten oppassen!! Hier hebben eigenlijk alleen de oma's nog maar opgepast. Volgend weekend heb ik een vrijgezellenfeest en de bruid-to-be komt zogenaamd op Vera passen (en dan zit hier de kamer vol :D). Maar eerlijk gezelgd zou ik nog niet willen dat zij echt op Vera zou passen!!! Oeps, is dat erg?
    Goed bezig trouwens, met sporten!
    Michael Jackson, ben ik idd ook mee opgegroeid. Vroeger als klein meisje, jaar of 10, was ik enorm fan! Geweldige muziek heeft ie gemaakt.

Kuona, jemig wat een dramanacht :(! Ben je niet helemaal geradbraakt nu?
    Maar wel lekker geshopt!

Vannacht idd weer lekker de kelder in hier! Vandaag overdag ook goed bevallen, we hebben Vera bij ieder slaapje weer beneden gelegd. Om 17u had ze een voeding en rond 19u sliep ze eindelijk na wat gemok. Sliep ze gewoon door tot 2145!! Daarna weer gevoed en terug in bed gelegd, want ze begon alweer in dr oogjes te wrijven. En na wat lief gekeuvel is ze heel rustig in slaap gevallen. Wauw! Maar ja, een super-avond hoeft niet te betekenen dat de nacht ook goed gaat :( Hihi, we zien wel.

Ik ben vanavond wel extreem goed bezig geweest! Heb een heleboel keukenkastjes uitgemest en een berg apparaten en andere shit weggegooid. Weer heerlijk veel ruimte dus gecreeerd. Lekker is dat, zo af en toe.
    Vriendlief zei al, 'ja dit betekent dus niet dat je nu als een dolle nieuwe kastvulling kan gaan aanschaffen he!!!' Nou ja, waar zie ie me voor aan? :D

Daffie, oja herkenbaar, weinig slapen als we op pad gaan. 'Vroeger' hoefde ze maar 5 sec in de wagen te liggen en ze sliep, maar tegenwoordig is alles zoooo interessant. Als ik dan ergens met haar naartoe ga slaapt ze veel te weinig. Maar gelukkig gaat t bijslapen dan wel goed. En in de auto slaapt ze ook gelukkig nog steeds makkelijk. Maar toch zijn de slaapjes dan korter dan wanneer ze in haar bedje ligt.

Angela, gelukkig gaat t beter met je kies! En hopelijk is t maandag dan allemaal opgelost. Is t oorspronkelijk probleem nu ook weg dan?

Ik ga maar snel slapen, morgen de hele dag op pad. Mijn moeder is jarig.

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    WIEHOEEEE! Vera heeft doorgeslapen tot 7u!!!
    Gelukkig, ze kan t nog :D

3. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Maka: leuk filmpje van Vera
    Iiee kikkers, beterschap met je mannetje

Goed van Vera dat ze heeft doorgeslapen.

Michael Jackson : mijn zus had kaarten voor zijn concert in Londen, balen dus dat dit nu niet door gaat.
    Ik was als 12 jarige fan van 3T de neefjes van MJ snap nu niet zo goed meer wat ik er leuk aan vond maar toen vonden we het geweldig.

Noppie: leuk dat je een buurmeisje hebt die kan oppassen. maar zal het zelf denk ik ook niet zo snel doen.

Fuad krijgt 4 keer 240 maar geen bijvoeding misschien kun jij 210 geven.

Kuano: wat jammer dat het slapen weer mindere gaat, echt vervelend dat hij zo moeilijk in slaapt.

Haar kleur: heel gek misschien maar volgens mij krijgt Fuad blond haar, zal wel grappig zijn natuurlijk, maar ook wel vervelend mensen vragen nu aldoor al of Jamsin en Fuad wel de zelfde vader hebben (Uh Ja) zijn gezichtje lijkt wel op papa wel grappig want jasmin haar gezichtje lijkt op mij.

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    #5844 Kuona, 28 jun 2009
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
    @Angela: Balen dat je laptop iedere keer kapot is. Op een gegeven moment zijn die dingen gewoon op he. Wij hebben begin dit jaar ook een nieuwe gekocht en daar ben ik wel heel blij mee.
    Ik denk dat het aan de foto ligt. Morris heeft redelijk lange benen, maar niet zo lang als op de foto ;) Hij heeft vooral spekbeentjes!

@Maka: Ik was er even vergeten bij te zeggen dat mijn vriend de tweede helft van de nacht gedaan heeft ;) Hij was er dus om 5 uur en om 6 uur uitgegaan. Dus het viel wel mee.
    En hier hebben ook alleen de oma's nog opgepast hoor. Onee, het zusje van mijn vriend ook. Zij is 25 en daar durfde ik hem wel bij achter te laten ;) Maar verder durf ik het nog niet aan hoor. Zeker geen jong meisje. Maar dat komt vooral ook doordat Morris gewoon moeilijk slaapt.
    Jij bent goed bezig geweest zeg. Dat zijn van die dingen die ik eeuwig uitstel. Ik heb daar zo'n hekel aan!
    Woehoeeeee Vera heeft doorgeslapen! En ook gelijk heel lang he!

@Martientje: hihihi 3T, die was ik alweer vergeten. Nee daar ben ik nooit fan van geweest. Maar die zijn wel meer van mijn tijd dan MJ.
    Dat zou wel grappig zijn, als Fuad blond wordt. En wat een ontzettend onbeleefde vraag die mensen jou stellen! Alsof broertjes en zusjes altijd zoveel op elkaar lijken? Die vraag valt een beetje in dezelfde categorie als: Is het een geplande zwangerschap?

Hier was het weer feest vannacht. Om half 11 gevoed en om half 1 weer! Mijn vriend heeft echt alles uit de kast gehaald om hem weer rustig te krijgen maar hij had gewoon echt honger! Daarna om half 4 weer. Gelukkig heeft hij daarna nog tot half 9 geslapen. Ik baal echt wel want het ligt nu vooral aan dat buikdraaien! Daar kan hij zelf niks mee. Hij kan nog niet terugdraaien en hij snapt ook niet dat hij zijn hoofd weg kan leggen.

Bah...ik ben er een beetje chagie van geworden. Ik was ook nog eens vergeten dat mijn vriend vandaag een beachvolleybaltoernooi heeft, dus ik zit heel de dag alleen (met Morris natuurlijk ;)) Saai!

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Kuona; ga je toch langs met Morris bij het beach handbal...of is dat te ver rijden?
    Bijn ons is er een toernooi van de handbal vandaag en ik ga vanmiddag ook effies kijken....Myrthe in de wagen mee....

Martientje; Myrthe wordt volgens mij ook blond, terwijl wij allebei donker zijn hihi.... is ook wel bijzonder.

Maka; ruimte in de kastjes betekent toch wel dat er nieuwe dingen inkunnen:D:D Snap niet dat je vriend dat niet begrijpt hahaha.

Myrthe ligt te gymen samen met papa hihi....zometeen even wat fruit erin en douchen. Dan lekker slapen en daarna gaan we dus weer even op pad. Manlief heeft weer late dienst (3e al:(), dus vanavond ben ik weer eens alleen.....

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Daffie: Ja dat ga ik denk ik maar doen. Als het niet te warm wordt iig. Het beachvolleybal terrein ligt namelijk naast het lokale zwembad en dan wordt het dus erg druk. Vorige keer had ik geluk dat ik mijn auto kwijt kon. (toen was het dus ook zo'n mooi weer)

Ik zat net trouwens het nieuws te lezen op internet en las ik dat het in sommige delen van Nederland echt noodweer was. Hier is geen druppel gevallen. Bij jullie geen kelders ondergelopen?

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wij waren dus gisteren even in Arnhem, maar waren net op tijd weer weg....

Kuona; kun je er lopend heen? Hoef je ook de auto niet te parkeren....

Volgens mij blijft het bewolkt vandaag.

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nee helaas. Het is iets van 10km hier vandaan. Beetje te ver dus :p
    Ik denk dat ik straks gewoon even ga kijken of ik kan parkeren en anders ga ik gewoon gelijk door naar mijn ouders. Dat was ik toch al van plan en de club ligt wel enigszins op de weg naar hun toe.

Nu ligt Morris gelukkig te slapen nadat we net samen in bad zijn geweest. Dan ga ik maar even wat huishoudelijke dingetjes doen. Blegh...daar heb ik zo'n hekel aan.

Naja...ik zet wel een leuk muziekje op en dan is het zo weer gebeurd.

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

10 kilometer is inderdaad wel een beetje ver:p
    Wie weet is er gewoon een plekje voor je om te parkeren...

vordert het huishouden al hihi....ik ga vandaag alleen de was doen en verder niets. Morgen gaan we het huis wel even doorsjeesen.

Heb in één week tijd 3 x gesext hahaha, vindt het weer leuk en das echt lang geleden en vooral te wijten aan de behandelingen die we ondergingen. Maar nu dus weer als vanouds.... Manlief is weer zeeeeeeeerrrrrr tevreden:D:D:D (vond het trouwens ook geen probleem om te wachten hoor, het is een liefie!!)

10. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nee haha, het vordert niet echt. Heb alleen nog maar de vaatwasser uit en ingeruimd :p

Nu ben ik mijn allermooiste jurkje aan het wassen. Het is gemaakt van heel teer materiaal en mag alleen maar op handwas gewassen worden. Dat heb ik nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd. Beetje stom maar ik heb dat uit lopen stellen omdat ik bang was dat hij zou beschadigen. Nu lag hij dus al 2 weken te wachten met een mooie melkvlek (van het lekken) erin. Ik hoop dus dat die er uit gaat.

Hier hebben we van de week weer een poging gedaan om te sexen maar halverwege moesten we stoppen omdat het gewoon echt veel pijn doet :( We gebruikten nu een condoom, vorige keer niet omdat we toen nog zoiets hadden van, we zien wel. Maar nu weet ik zeker dat ik voorlopig nog niet zwanger wil worden dus toch maar weer met een condoom. Vorige keer deed het ook zeer, maar toen hoefden we niet te stoppen.

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    He meiden,

Ben een paar dagen niet geweest, maar heb het ook druk gehad en veel buiten geweest met dat mooie weer. Tussendoor ook nog tijd vinden om te werken:D!
    Was ik vrijdag aan het werk en had toevallig mijn mobiel op zak (dat mag eigenlijk helemaal niet), belt mijn vriendin op om te zeggen dat ze bevallen is. Ze heeft een jongen en hij heet Emre (turkse naam, want haar man is turks en het betekend: leven, liefde en vriendschap). Ik had de eer om gisteren al te mogen gaan kijken. Jeetje wat een klein hummeltje is dat toch. En dan te bedenken dat Yannique ook zo klein geweest is! Het is echt een mooi manneke en heeft een donker koppie met haar!

Owja, trouwens zo grappig hier. Yannique heeft het uitgevonden om een brommend geluidje te maken. Ze klinkt net als een tijgertje of net alsof ze bezeten is door de duivel (voor degenen die de film The Exorcist kennen) en zitten we te wachten totdat haar hoofd helemaal gaat ronddraaien :):D!

Haha ik ga trouwens met 2 vriendinnen lekker triest doen in november: we gaan naar het concert van de Backstreet Boys! Jeetje, dat is echt jeugdsentiment!

Ga nu proberen wat bij te lezen. Direct op visite bij vrienden van ons!

@Daffie: jij ook een sexy badpak!
    Spannend dat je alweer een afspraak hebt gemaakt ik het ziekenhuis. Maar ook wel weer goed als de wachttijd zo lang is.
    Wel balen van je sollicitatie!
    Haha dus jij lust er wel weer pap van met de sex:D;)?! Snap dat je mannetje tevreden is!

@Vaam: ik in een bikini is niet zo charmant hoor:D. Auw, dat Daan nu aan je oorbellen gaat trekken. Yannique had gisteren ook mijn haar vast.

@Axioma: lekker eigen gemaakt kersenjam!
    O wat zielig dat Josanne zoveel muggenbulten heeft.
    Haha een grappig verhaal van die politiewagen. Wij hebben nu ook alles tegen elkaar openstaan hoor, maar niet de deur, want dan kan de hond naar buiten.

@Noppie: dat zo met die voetjes onder het lijfje en een beetje kruipen doet Yannique dus ook. Echt gaaf filmpje!
    Goed hoor dat je gaat voor een nieuwe baan.
    Goed van je dat je al 2x naar de sportschool bent geweest! Fijn dat jij hebt kunnen gaan sporten en dat jullie buurmeisje had opgepast.
    Fijn dat jullie afvoer weer gemaakt is.

@Kuona: heb wel bikini's gehad, maar door het afvallen heb ik zo'n huid te veel buik en voel ik me niet prettig met een bikini. Vandaar nu een badpak.
    Mooie foto's van Morris!

@Mobiel: en hoe is het wennen van je hond gegaan? Goed dat je D een ultimatum hebt gesteld!

@Enna: wat een mooie foto van een draaiende Katie!

@Martientje: is Fuad al weer 8 kilo:$! Fijn dat de eczeem weer weg is bij Fuad.
    3T heb ik vroeger ook nog weleens live gezien, volgens mij toen bij de TMF-awards en dat werd toen gehouden in Den Haag volgens mij!

@Uk: wat een leuk tandje bij Ferry!
    Goed dat je al zoveel bent afgevallen. Ik ben ook echt weer begonnen hoor. Geen lekkere dingen meer:D!

@Mieke: ik zou als ik jou was Boaz gewoon naar het KDV brengen hoor. Is toch niks mis mee. Kan ie er al aan wennen dat je ook niet altijd bij hem in de buurt bent.
    Ik breng Yannique ook gewoon als ik vrij ben en ze heeft het er super naar haar zin. Zo heb ik dan ook weer even mijn handen vrij.
    Je mannetje had een leuke combo bij elkaar gezocht hoor.

@Maka: leuk dat jij in augustus begint met babyzwemmen, Ik heb me nu ook opgegeven, maar nog niks gehoord.
    :DKijk die Vera met haar staartjes!
    Balen dat Vera gaat huilen als ze waker wordt 's nachts. Yannique gaat geluidjes liggen maken en als ik dat dan maar negeer valt ze vanzelf weer in slaap.
    Yannique wil de speen ook niet hoor. Ze tut alleen op haar vingers. Als haar haar tutje geef, spuugt ze hem in no time er weer uit.
    Haha dat filmpje van Vera!
    Verstandig dat Vera het een en ander even uitprobeert en dan toch beslist dat het dat ook niet is.
    Gadver 2 dooie kikkers! Leuke katten heb jij?
    Geen plekje in de kelder over voor ons;)!? Toen mijn beste vriendin nog thuis woonde, gingen wij vaak bij hun in de oude stal slapen (ze woonde op een boerderij) en daar was het ook altijd zo lekker koel.
    Gefeli met je moeder.

@Miireii: hoop dat je een fijnf weekend hebt. Ben je toch niet weggregend daar?!

@Married::Dde badmeesters van me af moet slaan! Mijn mannetje zei tegen me toen ik een nieuwe bh aan had: zo schat, je hebt wel lekkere tietjes zo;):)!
    Mooie tankini hoor!
    Ik had dat shirtje met HUNK ook gekocht als ik een jongen gehad zou hebben. Bij FunkyXS hebben ze echt hele gave dingen.

@Angela: hoe is het nu met je tand? Ow al weer beter lees ik net. Jammer dat je laptop zijn beste tijd gehad heeft. Klinkt erg gezellig zo'n feestje. Yannique gaat waarschijnlijk 25 juli bij opa & oma logeren, zodat wij naar de film kunnen! (nieuwste Harry Potter komt dan uit)

@maatje: tuurlijk is zo'n eerste verjaardagsfeestje spannend!

@familieveenstra: mooi dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! En helemaal toppie dat Martijn zich heeft omgerold!

@Suske: naar dat je soms van die down dagen hebt.
    Lief dat je schoonmoeder heeft opgepast en dat jij nieuwe kleren gekocht hebt. Goed dat je Silje wat meer durft los te laten. Ik was afgelopen woensdag ook met mijn schoonzusje naar de stad geweest zonder Yannique (die was op het KDV) en het was heerlijk hoor. Dat heb je toch gewoon af en toe even nodig!
    Fijn dat Silje zich weer wat beter voelt.

X Esther

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Angela: fijn dat je geen last meer hebt van die tand. Wat balen van je laptop zeg!

@ Maka: hmm, ik vind het eigenlijk ideaal zo;n jonge meid. Ze woont hier 2 deuren verder. Haar eigen moeder (leuk mens) vond het ook wat spannend dus die is nog 2x wezen checken of het wel goed ging. Ik zelf was slechts 10 minuten fietsen van huis weg, dus dat was ook okay. Het was maar voor anderhalf uur en het eerste half uur heb ik haar bijgepraat en voorgedaan hoe de luiers te verwisselen. Ze heeft ook een flesje gegeven. Prima. Ik wil juist dat ze elkaar leren kunnen nu Ebbie nog niet eenkennig is. Dan wordt het straks misschien ietsjes makkelijker. Punt is als je een student als oppas neemt, dat ze heel vaak niet kunnen, omdat ze zelf feestjes hebben enzo. Ikzelf paste ook op vanaf mijn 15de, ook op babys. Dit meisje is ook nog eens heel leuk en een hele slimmerd (zit op VWO). Dus stap voor stap gaan we dit lekker uitbouwen/opbouwen denk ik.
    Wat goed dat Vera heeft doorgeslapen, yes!

@ Martientje: ah, Fuad dus 4x 240. Ebbie krijgt nu 210, maar nog geen bijvoeding. Vraag me toch af of het nou genoeg zal zijn.

@ Kuona: hmm, wat vervelend dat Morris wel op z'n buik draait, maar nog niet snapt hoe hij zijn hoofdje kan draaien en dan neerleggen. Zal wel gauw komen hoor. Ebbie snapt het inmiddels wel. Ik vond haar net slapend op haar buik, met haar hoofdje naar links gedraaid. Ik heb haar toen toch voor de zekerheid nog maar even op haar rug gedraaid, omdat ze nu haar lange nachtslaap ingaat...

@ Daffie: wow, 3x gesexd in 1 week :$:D. Ik snap wel dat je man errug tevreden was ;)!

@ Eppie: wat leuk dat jouw vriendin van een zoontje bevallen is!

Zo, vandaag zijn we in Amsterdam bij schoonzus + vriend geweest. Hij heeft een fotoshoot met Ebbie en ons gedaan. Was best lastig, want toen we er eindelijk klaar voor waren was Ebbie al weer slaperig, dat krijg je dan. Maar na haar middagslaapje is het dan toch gelukt. Hij gaat ze nu bewerken, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Moet morgen weer voor het eerst werken dames. Heb echt absoluut geen zin. Ik wou dat ik een miljoen had. Ging ik mooi nog niet werken....

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Maka, ooh ik ben jaloers op jouw kelder!! Lijkt me heerlijk als t zo warm is. Eind van de week wordt t 30 graden!!
    Is je vriend al wat opgeknapt?
    Ieeuwhh kikkers... stel je voor dat je erop gestapt was...
    Gefeliciteerd met je moeder!

@Noppie, wow knap hoor 2 keer naar de sportschool!
    Fijn dat je een leuke oppas gevonden hebt!
    Josanne krijgt nu 4 keer 180CC met 3 hapjes fruit/groente
    Wat leuk die fotoshoot!!
    Sterkte met werken morgen!!

@FamVeenstra, oei Martijn ook zo vroeg tijdens de vakantie, dat was hier ook t geval.. gelukkig veranderde dat thuis snel weer. Hopenlijk bij Martijn ook! Beterschap voor je man!

@Kuona, oei heftig nachtje voor jou dus.... pfff... wel lekker geshopt begrijp ik :D
    Is t gelukt met je jurkje?

@Eppie, ja onvoorstelbaar dat je eigen kindje een paar weken geleden ook zo klein was... hihi een brommende Yannique!
    Geweldig de bsb :D

@Angela, balen van laptop zeg!

zo gisteren lekker bezig geweest met de groentetuin, het is af! Samen met mn vader 24 grote zakken tuinaarde gesjouwt... pff daar krijg je t wel warm van hoor!
    Maar t staat nu vol met sla,veldsla,boerenkool,prei,bieten,tomaten en paprika!
    Josanne begint sinds een paar dagen te gillen... erg amusant geloof ik.. heb er een filmpje van gemaakt... ben t nu aan t uploaden!

14. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Zo dat was even een druk gezellig weekend.

Heb de puf niet meer om alles terug te lezen. Hoop dat het bij iedereen goed gaat.

Vrijdag naar de speelgoedwinkel geweest en een flinke lijst gemaakt. Zaterdag met de familie naar de Efteling geweest. Super mooi weer gehad was zelf warm. Justin heeft zich goed vermaakt. Zoey ook ze is zelf in een atractie geweest. (carnaval) Jullie hadden dat snoetje moeten zien geweldig.

Justin heeft sinds zaterdag de waterpokken. Arm kind zit helemaal onder. Ben benieuwd of hij Zoey ook besmet heeft. Hoop het niet want volgens mij als ze voor hun 1e jaar de waterpokken krijgen heb je een grote kans dat ze het dan nog een keer krijgen.

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Het is nog wel een rustig gilletje hoor....:D Ze ziet er wel lief uit zo:)

Myrthe zet af en toe een gil neer dat de hele buurt wakker is hahaha

Noppie; succes met werken meid...ik zag er ook enorm tegenop, maar nu vindt ik het wel weer lekker om te werken. Ben toch 4 van de 7 dagen vrij hahaha....3 dagen is goed te doen.

Eppie; gek he, dat onze beebjes dan zo groot lijken...de tijd gaat zo ontzettend hard op het moment.

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Wat leuk dat je vriendin een kleine heeft gekregen. Wat een reuzen hebben wij dan ook he. Een vriendin van ons moet ook binnen nu en een week of 4 bevallen. Spannend dus!

@Noppie: Ik hoop dat hij het snel snapt. Ik denk niet dat ik dat hier zou moeten proberen, dat omdraaien als hij al slaapt. Volgens mij wordt hij dan gelijk wakker. Alhoewel hij heel soms idd echt zo diep in slaap is dat hij nergens wakker van wordt. Nu ligt hij weer moeilijk te doen in bed... dan ligt hij ook helemaal in een hoekje van zijn ledikant, op zijn buik.
    Heel veel succes (en sterkte?) morgen op je werk. Ik zal duimen dat het meevalt.

@Axioma: Wat een geinig filmpje. Gelukkig heeft Morris dat nog niet ontdekt. Maar misschien doen meisjes dat ook wel meer dan jongens? ;) Morris maakt juist echt van die uh uh uh geluiden, echt heel jongensachtig. Ik zal morgen eens proberen of ik het kan filmen.
    En leuk hoor, je eigen groentetuin. Ik zou dat ook wel willen, maar ik ken mezelf, ik hou dat niet bij en dan staat het voor je het weet vol met onkruid :(
    Volgens mij is het wel gelukt met mijn jurkje. Ik had het allervoorzichtigste programma gekozen maar daardoor had hij dus bijna niet gecentrifugeerd. Op zich wel goed natuurlijk, maar mijn jurkje was echt nog drijfnat. Misschien dat hij morgen nog een keer droog is, dan kan ik pas echt goed zien of de vlek er uit is.

Vanmiddag dus toch maar even bij de beachvolleybal gaan kijken. Uiteindelijk was het best gezellig. Morris besloot precies op het moment dat ik wilde gaan nog even in slaap te vallen. Toen ben ik dus maar gebleven tot hij een klein uurtje later weer wakker werd. Morris slaapt zo slecht dat alle slaapjes heilig zijn tegenwoordig :p
    Wel grappig, er was nog een klein kindje van een jaar of 1,5 en die heette ook Morris. Zo vaak hoor je die naam niet, dus dat was wel toevallig.

Daarna lekker bij mijn ouders gaan eten en daar heeft Morris ook braaf 1,5 uur geslapen! Vandaag mogen we dus niet klagen. Ik hoop dat hij vannacht ook zo goed slaapt.

17. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    mmmm t bezoek wat bij de buren zat vroeg zich af of er een kat geslacht werd ofzo :D Ik heel droog over de schutting... nee hoor das mn dochter :D

18. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    goeiemorgen allemaal!!!

pff wat een nacht.... en nee niet door Josanne, maar door mn man... dan liep hij weer door de kamer met de muggenmepper, dan had hij t weer warm en zette hij de ventilator aan... en maar draaien door t bed heen... ik werd t er toch wel lichtelijk gestoord van..

19. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Goede morgen

Hier ook een hele slechte nacht gehad. Justin heeft de helenacht liggen spoken. Hij heeft zo'n last van zijn waterpokken. Heb hem vandaag lekker thuis van school gelaten.

Deel Deze Pagina