Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Goeiemorgen!

@Axioma: Dat is ook wat, lig je niet wakker van Josanne, lig je wakker van je man.

@Maatje: En jij ook al een slechte nacht. Beterschap voor Justin. Bij Zoey nog niks te zien?

Hier een redelijke nacht. Om 21.00 op bed, om 0.30 voeding, om 5.30 voeding en om 8.30 wakker. Ik heb mijn uurtjes iig wel gepakt.

2. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Kuona
    Gelukkig heeft Zoey nog niets.

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Yes yes, Vera heeft weer lekker doorgeslapen. laatste voeding om 23u, daarna geslapen tot vanmorgen 730u.
    Maar nog ff afwachten hoor, of ze t nu wel volhoudt. Want 2 weken geleden heeft ze ook 3 dagen doorgeslapen en daarna weer niet. Dus ik geloof er pas in als ze dit een week volhoudt!!! :D

Martientje, dat zou idd wel heel apart zijn als Fuad blond wordt!
    Idd wel erg brutaal als mensen vragen of je kids van dezelfde vader zijn!! Nou ja zeg :(
    Heel veel mensen zeggen ook dat Vera blond wordt. Ze wordt idd wel steeds lichter, maar echt blond zie ik zelf nog niet zo. Wel worden haar ogen steeds (groen)bruiner. Dus misschien wordt ze wel blond met donkere ogen...!

Kuona, wel fijn dat je vriend je 's nachts meehelpt! Of t iig probeert :D De mijne niet hoor, maar ja, komt ook omdat we weten dat voeden 's nachts t enige is dat goed en het snelst werkt... En helaas komt er geen melk uit zijn tieten :D
    Leuk, beachvolley!
    En... is de vlek uit je jurkje? BV-vlekken schijnen wel beter uitwasbaar te zijn dan van KV! Maar ja, als je t 2 weken laat intrekken...!!!
    Ah, dat zijn idd wat betere tijden. Hopelijk gaat t vanaf nu ook weer beter bij jullie.

Bij ons is ook nog geen druppel gevallen. En gisteren bij mijn ouders (bij Eindhoven) ook niet.
    We waren bijna van plan geweest afgelopen weekend ook naar CP in Venlo (ik denk waar Miireii geweest is) te gaan. Maar gelukkig niet gedaan dus.
    Vriendlief is ook t hele weekend ziek geweest, dus was anders ook niet veel aan geweest. Ik ben gisteren ook maar alleen (met Vera ;)) naar mijn moeders verjaardag geweest. Was gezellig hoor, btw.

Jeetje Daffie, 3x gesekst, haha. Nice 2 know :D!

Eppie, gefeliciteerd met je vriendin haar zoontje! Gek he, dat ze dan nog zoooo piepklein en zooo hulpeloos zijn. Moet je zien hoe belachelijk snel dat dan groeit he!!
    Jaiksie, klinkt wel een beetje eng zoals je dat brommetje van Yannique omschrijft! Maar ja, past natuurlijk wel een beetje bij haar image he ;) :D Hihihi

De Backstreet Boys, oja, daar heb ik ook nog een cd van! En 3T, haha, ja die waren er ook nog op een blauwe maandag. Tenminste, zo was dat in mijn beleving dan. Allemaal toch niet zo'n megasterren als Michael Jackson hoor!

Noppie, o leuk, een fotoshoot! Is hij fotograaf?
    Moeten wij ook nog steeds doen met Vera.
    Ach jee, sterkte op je eerste werkdag. Ik hoop dat t meevalt!!

Axioma, hihi leuk filmpje! Grappig he dat gillen, totdat ze t ook te pas en te onpas in de supermarkt gaat doen ;) :D.
    Ik schrik me af en toe nog steeds lam van dat gegil. Gaat hier idd ook zo hard dat je oren er van tuten.
    Haha, alsof er een kat geslacht werd!
    Hm, fijn zo'n man. Wel balen zeg, van die muggen. Wij hebben er hier gelukkig nog niet echt last van. Tenminste, ik zie ze wel vliegen, maar nog niet gestoken of door wakker gehouden. Snel afkloppen!

Maatje, oei de waterpokken! Sterkte met Justin en hopelijk blijft t Zoey bespaard.

4. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Maatje, ach wat sneu voor Justin... hopenlijk knapt hij snel weer op! Gelukkig heeft Zoey nog geen verschijnselen

@Kuona, nou respect hoor, knap hoe je omgaat met die gebroken nachten!!

@Maka, he wat goed van Vera dat ze weer door geslapen heeft!! Hopenlijk houdt ze het vol!! Owh joepie... ik hoop inderdaad niet dat ze dit ook gaat doen als we gaan wandelen... ach ja tis een fase toch ;)
    Ja wij hebben veel water in de omgeving, het is bijna niet te doen om ze buiten te sluiten... ze komen zelfs via de kruipruimte door de meterkast binnen :$

Lag trouwens gisteravond rond 11 uur op bed... ineens een knal en toen nog 1 gekraak en een hard wegrijdende auto...
    Schrok me te pletter, hoorde later van buren die langsliepen dat er een auto gestolen was en die is tegen een betonnen paaltje gereden vervolgens een lantaarnpaal omver gereden en toen weggereden... ongelofelijk dat die auto t nog deed?!

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Maka: Ik stuur mijn vriend er ook alleen maar uit als Morris net gegeten heeft en het dus geen honger kan zijn. En als hij de volgende dag niet hoeft te werken. En dan helpt het nog niet altijd hoor, soms moet ik er dan alsnog uit. Maar soms, vooral de tweede helft van de nacht, helpt het wel en dat scheelt mij dan weer een retourtje ;)
    Wat fijn dat Vera weer heeft doorgeslapen!! Ik ben benieuwd of ze het nu vol gaat houden.
    En over dat haar...Morris is echt heel erg blond en bij ons zegt iedereen: Ja maar hij kan ook nog donker worden blablabla... Ik zie het niet gebeuren hoor. Hij heeft hele blauwe ogen en zijn papa is ook erg blond. Ik ben wel donker maar dat was ik al bij mijn geboorte.
    En is je vriend weer beter?

@Axioma: Dan was die politiewagen van laatst gisteravond beter langs gekomen :D Gelukkig niet jullie auto dan.

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Hee waar zijn onze banners heen?

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
  8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Vanmorgen had ik bedacht om Yannique maar eens een paar hapjes fruit te geven ipv groenten en het was een schot in de roos hoor. Had een banaantje fijn gemaakt met de staafmixer (heel klein beetje diksap en water erbij om het wat smeuïger te maken). Ze keek wel lelijk bij ieder hapje, maar ze slikte het meteen door en spuugde ook niks terug:p. Heb de rest maar in kleine porties in de vriezer gedaan.

Gisteren bij vrienden op visite geweest en het was erg gezellig. Zij vertelden ons dat ze ook een aantal jaren met kerst op vakantie zijn gegaan en dat dat hen goed bevallen was. Toevallig hadden mijn mannetje en ik het er ook over gehad, want wij zijn niet van die mensen die van verplichtingen houden met de feestdagen:x. Vrijheid, blijheid! Nu hebben we gisteren geboekt om met de kerst een lang weekend weg te gaan. En omdat dat park ons wel leuk leek, hebben we dat ook al geboekt voor september en dan een weekje. Gaan we toch nog op vakantie en Joepie (de hond) gaat ook mee! Heb er nu al zin in:D!

@Noppie: wat fijn dat je buurmeisje goed bevallen is als oppas. En fijn dat haar moeder ook even gecheckt heeft hoe het ging, terwijl jij weg was. Leuk dat jullie een fotoshoot hebbenn gedaan met Ebbie! Ben benieuwd naar de foto's!
    Succes vandaag met je eerste werkdag!

@Axioma: hoe is het nu met je moeder? ow lekker dat jij al die verse groenten in de tuin hebt. Dat is niet a mij besteed hoor: heb totaal geen groene vingers:D!
    :)Wat kan jullie meisje lekker gillen zeg! Zal eens proberen om van Yannique haar brommen ook een filmpje te maken!
    :DHaha een kat geslacht. Das een goeie!
    Had je man niet ff ergens anders kunnen gaan liggen dan?! Kon jij ten minste wel slapen!
    Kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n knal. En dan zeker als je in bed ligt. Dat die auto nog rijden kon idd!

@maatje: lachen dat Zoey ook in een attractie geweest is! Carnavalfestival is dan ook wel geweldig natuurlijk! Wij gaan dit jaar ook nog met Yannique, want heb de kaartjes via de AH.
    :xBalen dat Justin waterpokken heeft en dan nog wel met dit warme weer. Beterschap.

@Daffie: en die kleine Myrthe de hele buurt maar wakker gillen8)!

@Kuona: mooi dat je toch naar de volleybal bent gaan kijken. En idd, Morris hoor je niet vaak en dan hoor je ineens dat een ander kindje daar ook zo heet. Ik zou ook wel staan te kijken als ik nog een meisje tegen zou komen dat Yannique heet.

@Maka: hopen dat Vera nu wel heeft ondervonden dat doorslapen toch eigenlijk wel heel lekker is. Is je mannetje weer een beetje beter? Fijn dat het op de verjaardag van je moeder gezellig was.
    :D;)Ons meisje doet van alles om haar image te kunnen behouden hoor!
    Nou de BSB waren in hun hoogtijddagen ook wel enorm populair hoor. Heb zelfs 's nachts nog een voor kaartjes gelegen. En gezellig dat het was. Ja ja, die goede ouwe tijd:p!
    Maar ja, Michael Jackson is dan ook wel The King of pop he?

X Esther

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Mijn banner doet het nog gewoon hoor!

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nog even een vraagje hoor: een tijdje geleden hadden er een aantal van jullie het over een hele handige buggy, die makkelijk mee te nemen was (neemt weinig ruimte in beslag) en waar nu ook de maxicosi nog oppast. Ook kon je het zit gedeelte vrij plat leggen?! Van welk merk is die? Zit er namelijk over te denken om er eentje aan te schaffen! Toch veel handiger om mee te nemen op vakantie enzo, dan de grote kinderwagen!

X Esther

11. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Jij hebt dus twee lekkere vakanties in het vooruitzicht. Fijn hoor! En Yannique dus ook lekker aan de fruithap. Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje uit begin te kijken naar volgende maand. Dan gaan wij er ook mee beginnen. Gelukkig kan ik me nog goed inhouden ;)

Nu doet tickerclub het weer idd.

Hier heb ik lekker de tuindeuren openstaan. Voor het eerst. Onze katten mogen namelijk niet naar buiten, helaas. Bij ons in de buurt zitten duivenmelkers en ik heb van de buren gehoord dat hun kat een keer met een klem thuis is gekomen. Gelukkig waren ze het in het vorige huis al niet gewend, daar zat namelijk een duitse herder op het erf die in katten vooral smakelijke hapjes zag :( Nu heb ik ze in de kelder gelaten. Daar is het lekker koel en zijn een hoop plekjes waar ze zich lekker terug kunnen trekken.

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Knap dat jij je nog zo goed kan inhouden met het beginnen van het fruithapje.

Ow lekker tuindeuren. Dat is ook nog een project voor bij ons in huis. De mogelijkheid is er gewoon hoor, maar ja, om het dan ook te doen. Eerst de zolder nog maar eens afmaken.
    Goed dat je je kattend an binnen houdt. Je zou toch niet willen dat heb iets overkomt, toch?

X Esther

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Kuona, ja das waar! Maar ach gelukkig zijn er geen gewonden gevallen! FIjn dat je katten naar de kelder kunnen, tenminste nog iets koelte!

@Eppie, hier is banaan ook grote favoriet!! Oh lekker dat jullie met kerst op vakantie gaan, ik herken dat wel hoor qua verplichtingen. Mijn familie heeft dat niet zo sterk maar mn schoonfamilie wel!
    Waar gaan jullie heen?
    Lief dat je naar mn moeder vraagt, momenteel niet zo goed, de ziekte is waarschijnlijk in haar hersenen terrecht gekomen, ze heeft namelijk nogal moeite me lopen ed. Morgen krijgt ze een ruggenmergpunctie en later deze week krijgt ze 2 keer een hersenscan. Ben erg benieuwd naar de uitslag, want ik vind het best eng eigenlijk!
    Oh leuk Yannique's brommen op video :D
    Buggy kan ik je niet aan helpen..

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hai dames!
    We zijn weer in 't land! wat ist hier warm! :D.. maar je zult mij niet horen klagen hoor, hihi

Zal zo 'even' proberen bij te lezen. Heb al wel een nieuwe avatar en banner met vakantiefoto's, leuk he? ;)

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ suske, fijn dat je schoonmoeder en je vrouw zo goed aan je denken. Tijd voor jezelf is af en toe echt ff belangrijk!

@ kleding en maten, ik heb echt nergens op gelet op vakantie, maar paste vanochtend ineens weer in mn witte skinny jeans! Yihaaaaa!

@ Michael Jackson, heftig idd.. maar vond het wel een erg rare kerel met zn baby boven het balkon :$ Heb er overigens niet op gedanst vroeger, ik was meer van Madonna, hahaha

@ Maka, ieuwww vieze kikkers!
    Top dat Vera heeft doorgeslapen! Relaxt hoor zo'n kelder.

@ Noppie, fijn dat het goed ging met je buurmeisje! Hier passen de oma's op en als die niet kunnen mijn schoonzusje (23). Morgen mijn schoonzusje een halve dag, want mn schoonmoeder is op vakantie en mn man moet 's ochtends gewoon werken.
    Owww, vandaag je eerste werkdag! Nou meid, met terugwerkende kracht nog heel veel succes gewenst!

@ martientje, ben ook ooit nog eens naar een concert van 3T geweest, hihi

@ Kuona, vervelend dat Morris zo slecht slaapt
    Vervelend dat de seks zo zeer doet, heb je al eens gljmiddel geprobeerd?

@ Eppie, gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin! Mooie bijzondere naam zeg!
    Hahaha, the Backstreet Boys, wat lachen zeg! Was ik vroeger ook fan van, had posters boven mn bed, Nick Carter was mijn favoriet (hoe cliché :D)
    Leuk dat je toch nog op vakantie gaat!
    Die buggy die je bedoelt is volgens mij de Quinny Zapp, Mieke en Dayenne hebben die iig.

@ daffie, lekker gesekst dus, hihi.. wij hebben er in de vakantie ook goed de tijd voor genomen zeg maar, zal maar niet zeggen hoeveel condooms er op zijn gegaan ;)

@ Axioma, jij hebt altijd van die leuke verhalen en dingen te doen. Een groentetuin, echt super!
    Haha, dat gilletje is echt gaaf! Echt een meisje he! Myrthe en Vera gillen (gilden?) toch ook al zo, zou dat echt een meisjesding zijn? Heb Thije dat nog nooit horen doen. Ow zie nu dat Kuona zich dat ook afvraagt, haha
    Lekker dan zo'n man die 's nachts loopt te wandelen ;)
    Wat een raar verhaal joh van die auto!

@ maatje, fijn dat de efteling leuk was. Sterkte met de waterpokken!

Ben weer bij, jeeeeeeee!

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    De terugreis duurde overigens best lang, het was druk op de weg en Thije kon op een gegeven moment de slaap niet vatten en begon te krijsen, nice... pfff.. toen ie na een uur(!!) eindelijk sliep heeft ie wel 2 uur achter elkaar liggen tukken.

Heb de wandelwagen vandaag ook omgebouwd, de kinderwagen paste echt nog maar net. Wij hebben de Bugaboo en die kan helemaal plat, dat is dus wel lekker, anders had ik het nog niet gedaan.

Hmm.. had het hemeltje van de wieg gewassen en buiten aan de droogmolen hangen, maar die is er nu dus afgewaaid en ligt in de planten zie ik net, fijn!

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

wat een hitte he? Pffffffff

ferry zijn 2e tandje is op komst, ik hoop dat hij er minder last van krijgt als van de 1e.

mama'svanjongetjes: Het gillen is hier ook uitgevonden hoor.. dus we komen er niet helemaal mee weg. :D En het is heel schattig eigenlijk hahaha

Fruithap: Watermeloen is hier favoriet! Hij wordt helemaal wild en dan kan het hem niet snel genoeg gaan, anders wordt hij boos ;)

Married: Leuke banner hoor! Thije wordt al een hele bink he?! Leuk hoor! Jeej! In je skinnyjeans!

Maka: Jeej voor Vera! Ik duim voor je hoor, dat ze het vol blijft houden! Nu met het tandendrama is het maar afwachten of hij doorslaapt en hoe. hahaha

Daffie: Jeetje, wat zul jij een conditie opbouwen zeg :D:D
    Ik hoop voor jullie dat je spontaan zwanger raakt! Dat zou wat zijn zeg!

Maatje: ah gosj, de waterpokken! Daar kunnen ze goed ziek van worden he? Gelukkig heeft Zoey ze (nog) niet! Sterkte ermee hoor!

Dan heb ik nog gelezen over een backstreetboysconcert.
    Daar ben ik vroeger ook geweest! Ook al ging ik voor Peter André, want hij zat in het voorprogramma :D
    3T vond ik ook leuk! hHahaha. MJ heb ik nooit zo heel leuk gevonden trouwens.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier nog een paar vakantiefoto's!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hihi, lekker warm!

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Superman! :D:D:D (dit is dus de pyjama die hij de volgende ochtend lekker helemaal onderkakte!)

Deel Deze Pagina