Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Zijn we weer! Thije gaf maar 1 kikje bij het 2e prikje! Nu maar afwachten of ie er geen last van krijgt...

We hadden een andere vpk, onze eigen was op vakantie, dat vond ik wel jammer. Maar deze (wat oudere) vrouw was gelukkig ook erg aardig. Ze vond Thije erg wijs en stond ervan te kijken hoe beweeglijk hij was en dat ie al zelf wilde gaan zitten. Ze zei dat hij erg sterk is.

Zijn groei viel mij wat tegen, maar dat komt omdat ie 'normaal gesproken' altijd zo mega groeide en ik dat een beetje was gewend. De groei-dame en vpk vonden hem prima gegroeid, hij zit nog steeds op de bovenste lijn. Gewicht: 8490 gram en 68,5 cm. In 3 wk en 2 dg dus 490 gram erbij en 2 cm. (al vond ik hem nu wel 69 cm..)

Ook heeft de arts nog even naar zn ruisje geluisterd en volgens haar was het minder geworden, jee!

@ Enna, leuk filmpje zeg!!! Thije doet dat ook zo, alleen rolt hij nog niet door.. het begin is er zal ik dus maar denken, haha

2. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Zo terug van mijn nieuwe werk, ik ga 12,50 bruto per uur verdienen! Ben er helemaal blij mee, das toch bijna een euro meer dan ik nu verdien :D
    3 augustus beginnen, dus nu nog even lekker genieten van mijn vrije weken!

@Mireii: gisteren zat ik filmpjes te kijken van Katie, ik vind het ook onvoorstelbaar dat Katie zo klein geweest is! 1614 gram was ze met de geboorte en nu heeft ze spekbenen en armpjes :D

@Mieke: oei das niet handig dat de kat zolang zat opgesloten. Zal wel een flinke puinhoop zijn dan? Is je andere kat al komen opdagen?

@Married: zo, Thije is ook flink gegroeit dan! 2 cm in 3 weken! Katie groeit gewoon echt niet zo snel. Die is nu nog maar zo'n 60 cm, zal haar vanmiddag eens zelf opmeten.

@Kuona: goed om te horen dat Morris ook zo rolt, dan doet ze dat iig zoals het hoort :) Eerst duwde ze haar hoofdje in de grond en probeerde ze zo om te rollen, maar nu heeft ze dus geleerd om haar hoofdje op te tillen. Nou nog terug!

@leintje: hoi! zou leuk zijn als je dichterbij huis kan werken. Geef jij Mik al aardappels? Hm, moet me er toch maar eens in verdiepen dan. Ik weet niet of ik Katie al aardappels moet geven. Mik eet ook veel meer dan Katie.

Katie eet:
    6.30u fles 210/6
    - fruithapje (2 lepels = 1/2 stuk fruit ongeveer)
    11.00 fles 210/6
    15.00 fles 210/6
    - groentehap ( eet ze ong 1 lepel van op)
    19.30 fles 210/6
    Tussendoor met warm weer een flesje diksap 60cc en wat slokjes water.
    Ze gaat meestal rond 20.00u naar bed en dan slaapt ze tot 6.30 met om de zoveel uur even wakker-speentje-slapen.
    Zou dit wel genoeg zijn?

haha, nu is ze op het kdv en ben ik nog met haar bezig!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Jemig meiden wat schrijven jullie toch megaveel op één dag....kan het niet bijhouden hahaha. Vanmiddag moeten we ook weer weg, naar een vriendin in Arnhem, dus ben vanavond pas weer terug.

Noppie; om toch even op jouw ex te reageren.....ik vindt het ook echt een L^L, hij kan toch op zijn minst het respect opbrengen om op een normale manier met je om te gaan....is volgens mij een brok mannenhormoon wat hij bij zich draagt:x
    Verder ben ook ik van mening dat het misschien wel beter is als er een duidelijke omgansregeling is van om het weekend bij je ex....begrijp me niet verkeerd, want ik zou Myrthe ook echt niet willen missen 2 weekenden in de maand....maar hij is natuurlijk wel Daan's vader en dan kan je later ook nooit verwijten krijgen dat hij bij zijn vader is weggehouden ofzo....jakkes, blijft ecth een kl.....situatie hoor!!

Wij zijn gisterenavond dus naar de film geweest en het was weer eens heerlijk om iets met zijn 2-tjes te doen. De film was errug leuk en in de stad was het gezellig druk. Mijn schoonouders vonden het helemaal geweldig op om te passen en ze hebben precies gedaan wat ik wilde, dus weer een zorg minder. Myrthe lag wel wat later in bed, maar dat vindt ik niet zo erg...:) Soms kunnen mensen je dus toch nog verrassen hahaha, betekent overigens niet dat ik ze nu wekelijks ga op laten passen hoor....mijn mama blijft nummer één hahaha:p:D

Ga even mijn haar en make-up doen en dan even kado'tje kopen voor mijn vriendin...

tot vanavond!!

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Married: dank je voor je knuffel, doet me goed.

@Daffie: volgens mij bedoel je mij ipv Noppie ;). En ik wil ook zeker niet dat Daan het me ooit gaat verwijten nee, daar zit ik niet op te wachten.

Ik moet zeggen dat ik door al jullie antwoorden al ben 'afgekoeld' en zie het nu wel iets anders in. Zoals ik al zei moet hij nu wel de eerste stap nemen, ik ga hem zelf niet bellen. Ik heb hem namelijk aangegeven om er zelf maar mee te komen over hoe hij reageerde maar niet via de mail en ik hoor niks meer van hem.
    Mocht hij toch naar de rechter stappen dan laat ik die bepalen wat goed is voor Daan. Een kinderrechter heeft dit vaker aan de hand gehad en zal weten wat wel en wat niet goed is voor een kind.
    Aan die uitspraak zal ik me dan ook houden en dan kunnen wij beiden geen beschuldigingen meer naar elkaar uiten aangezien de rechter dan heeft bepaald hoe we het moeten doen.
    Als hij wel met me komt praten dan wordt het om het weekend (de maandagen gaan wel vervallen vanaf een half jaar, want sorry voor de meiden die het daar niet mee eens zijn, maar dat vind ik veel te veel). Dan ziet hij dus, zoals zoveel vaders zijn kind om het weekend. Ik wil het wel vanaf een half jaar gaan opbouwen, dat vind ik sowieso beter voor Daan en voor mijn ex. Eerst maar een wennen aan elkaar en voor hem ook aan het verzorgen van Daan over een hele dag.

Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve woorden en adviezen. Ook al ben ik het niet overal mee eens ik vind het fijn dat jullie in ieder geval je mening geven.
    En voor diegene waar ik het niet mee eens ben....iedereen mag zijn of haar eigen mening hebben, dus wees gerust ik ben echt op niemand boos ;), en zal dat ook niet worden. Ik vraag om meningen en dan krijg ik die. Ik wil niet dat ik alleen hoor wat ik graag wil horen, want daar schiet ik natuurlijk ook niks mee op.

Dus bedankt meiden.

En sorry dat ik nu even niet heb gereageerd op iedereen, maar dat pik ik volgende week weer op...beloofd!

Fijn weekend aan iedereen, wij hebben het weer druk met de verjaardagen van mijn broer, mijn vader en van vrienden (die het gelukkig samen vieren).

Liefs Vaam

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje, Miireii zeg, wat een verschil idd! Vera is ook enorm veranderd, heel mooi om te zien.

Mieke, ow ik had t niet goed gelezen van je katten. 4,5 dag geen eten en water...oei! Dan verbaasd t me eerlijk gezegd dat ie t overleefd heeft!
    Ik heb mijn katten wel eens per ongeluk een hele dag in de schuur of kelder opgesloten. Maar je buurvrouw had opgepast en dat niet gemerkt?? Das ook raar!

Married, sterkte met de prikjes, idd niet zo'n fijne dag daarvoor. Had ie er de vorige keren veel last van gehad?
    Fijn dat het ruisje alweer minder is.

Scoobje, wat vervelend, die verschillende meningen over t helmpje wel of niet. Maar jullie hebben nu wel een soort compromis kunnen sluiten dus... Ik hoop dat het allemaal snel vanzelf weggaat, en ze idd geen helmpje nodig zal hebben!

Enna, echt knap van Katie!
    Lekker dat je nog ff kan genieten van de zomer en dan weer aan de slag!
    Daffie, fijn dat het oppassen bij je s-ouders goed is gegaan en dat jullie hebben genoten!
    Vannacht was wel aardig. Gisteravond - zoals verwacht - kwam ze zelf, netjes om 2330u. Daarna geslapen tot 5u, toen begon ze te kwebbelen, net zoals de nacht ervoor. Dus ik dacht slim te zijn en haar een speeltje te geven. We hadden in de kelder alleen een kraakboekje liggen. Dat werkte perfect, ze was er een kwartier zoet mee. Maar door het gekraak konden wij uiteraard helemaal niet slapen! Daarna begon ze toch te huilen en heb ik haar gevoed. Was ze weer klaarwakker (net als gisteren), dus weer t boekje gegeven. Weer kraakkraakkraak, na 10 minuutjes maar afgepakt. En toen sliep ze in, tot 840u geslapen.
    Vannacht dus maar een zacht, niet krakend knuffeltje beneden neerleggen ;).

Ik zat vanmorgen in mijn eigen foto-album te bladeren, grappig om jezelf nu te kunnen 'vergelijken' met je eigen kindje.
    Ik was dus echt niet zo donker als Vera hoor bij de geboorte en de eerste maanden! Toen ik 3 dagen oud was, was het al (donker) blond.
    En de adviezen voor het eten op die leeftijd: met 3 maanden groente, fruit(met roosvicee of karvan cevitam) en een beetje beschuit! Verder zat er nog een brochure in van 'borstvoeding natuurlijk', daar staan wel erg veel herkenbare dingen in!

Mijn haar begint nu trouwens ook enorm uit te vallen. Ik dacht dat ik in de zwangerschap niet echt veel meer haar had gekregen. Maar ik moet nu na het borsten nog ff de losse haren er tussenuit trekken, jaiks! Steeds een handvol.

6. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

@enna (lisanne)
    dus ook op 1 juli 2005 getrouwd, wij hadden wel een mooie dag, alleen rond half 3 een dikke plensbui van 10 minuutjes.
    Verder een erg mooie dag gehad.
    Indd geen sms sturen, ook niet gedaan, wil ze er als ze terug zijn van vakantie nog wel een keer op aanspreken, anders blijf ik ermee lopen.
    Fijn dat rob al snel thuiskomt.
    Leuk het rollen van katie,

@vaam:
    wat een vervelend situatie zit je in, en ik kan je ook geen advies of mening geven, is zo ingewikkeld, je moet echt doen wat je zelf het beste vind.

@uk:
    fijn dat jullie nu tot februari niet terug hoeven te komen,
    mooi positief nieuws.

@mobiel:
    ook voor jou succes met het op orde brengen.maken van je leventje samen met je kids.
    Hoop dat je snel alles achter je hebt en lekker verder kan genieten

@eppie:
    dus lekker bezig met de doop van Yannique. Spannend zeg.
    Toen wij jildou lieten dopen, werd dit al gedaan toen ze 2 weken oud was, ze hebben eht bij (onze oude kerk, wij zijn erbij weg gegaan) het liefst zo snel mogelijk, soms gebeurd het meteen de eerste zondag al na de geboorte.
    Bedankt voor je reactie op schoonouders verhaal, laat het maar wat achter me, hoe moeilijk het soms ook is.

@mieke:
    fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad op vlieland.
    Jullie hebben het getroffen met het weer, en dat boaz anders was als thuis, was tijdens onze vakantie ook zo, martijn sliep anders, en was gewoon anders.
    Hier ook de speen er zelf in en uit doen halen.

@noppie:
    dank je wel voor je reactie, is indd niet makkelijk, we zien na hun vakantie verder hoe het zal gaan.

@scoopje
    lees iets over helmen, ben zeker niet zo op de hoogte, voor wie geld dit?

@daffie76:
    fijn he even een avondje op stap naar de film met zijn tweeën. Lekker uitgerust zijn.

-------------------------------------------------------------

zijn er meer kindjes met erg warmtebultjes.
    martijn zijn hele buik, rug en armen zitten eronder.
    volgens mij doet het hem ook zeer.

anita

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Fam.veenstra; Myrthe heeft ook warmtebultjes hoor....is ook niet gek met dit weer;)

Nu gaan we echt naar Arnhem...

ciao ciao

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Soraya heeft het tot nu toe alleen op haar voorhoofd.. maar ze lijkt er geen last van te hebben..

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier ook warmtebultjes, in zn nekje voornamelijk. Maar heb niet het idee dat ie er last van heeft.

De sluizen staan hier open, het regent ineens keihard, heb in een sneltreinvaart de kussens van de tuinmeubels gehaald... pff zweet me kapot!

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ohjeee..... komt het ook deze kant op??

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ff snel op buienradar gecheckt, maar ik denk dat het pas vanavond bij ons terecht komt... kan ik nog ff een wasje ophangen hihi!

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Geen idee Miireii, het gekke is.. nu schijnt de zon weer volop?! Het was echt ff een mega bui, raar he?

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    dat is idd wel raar ja... we zullen zien ;)

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nou, de bui is hierheen gekomen! Ik kwam gelukkig net terug van een boodschapje. Had Vera in bed gelegd en toen werd t toch opeens donker! Haha, dus ook snel alles naar binnen gehaald en de schuifpui open, zodat er wat koelte naar binnen kan!

Warmtebultjes, valt hier wel mee. Ze heeft wel steeds een knalrode kop, haha. Ik leg haar meestal in alleen haar luiertje buiten in de schaduw. Ze heeft wel rode liezen en wat luieruitslag, ik denk ook dat dat door de warmte komt. Ik leg haar nu een paar keer per dag helemaal bloot (ná het poepen ;)) op een hydrolfiele luier. En dan de liesjes steeds goed droogdeppen. Maar het blijft maar rood...

Wat ze trouwens erg leuk vind nu, is als ik in haar gezichtje blaas. Dan schrikt ze even, knippert een paar keer en begint dan heel hard te giechelen! Zo schattig, we doen t de hele dag :D

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Poezen: gelukkig is Molly weer terug, is toch even weggeweest, maar waar??
    Jackie die heeft dus de ruimte gehad hoor, de boven verdieping en zolder. En ze heeft niets overhoop gehaald. Alleen wel op het dekbed gepoept... hoe bedenk je het en ze doet haar plasje dan wel keurig in de badkamer, raar beest. Alles gaat nu goed hoor.

Weer: hier net donkere lucht en gerommel in de lucht. Maar de regen heeft niet doorgezet. Ben snel nog even met Boaz lopend wat boodschapjes gaan halen voor het zou gaan regenen, maar dat viel dus mee. Heb hier ook alles tegen elkaar open staan zodat het lekker wat frisser wordt binnne. Op Boaz zijn kamertje is het 25-25 graden, bah wat warm.

Enna, wat een leuk filmpje van Katie en ik merk aan Boaz dat hij nu ook probeerd te rollen, maar nog op zijn zij blijft steken, maar het zit er dus aan te kopen.
    Fijn dat je je meer gaat verdienen en dat je nog even een paar weekjes vrij hebt.

Maka, leuk dat blazen, hahaha! Enne hier ook veel meer haar uitval in eens. Echt plukken (nou ja stuk of 15 haren tegelijk of zo) en met borstelen en haar wassen dus ook. Hopelijk blijft er nog wel genoeg zitten. Lekker geshopt dus, geeft soms zo'n lekker voldaan gevoel he als je goed kan slagen.

Married, grote jongen hoor die Thije, maar 1 kickje bij het prikje, hoe gaat het nu met hem.
    Enne hij is toch goed gegroeit zeg.
    Maar wat ik me afvraag he, baby's mogen toch tot 9 kg in de maxicosi?? Dan zijn die jongens van ons er al bijna uitgegroeid.

Miireii, tjee wat is Soraya verandert he. Pfoeh een plat dak, nee dat is zeker niks met die warmte. WIj hebben op zolder veel ramen en op het westen, dus de hele middag/avond de zon. Gelukkig hadden de vorige bewoners het ook erg warm en dus een airco laten installeren, heerlijk!

Anita, Boaz heeft geen last van warmtebultjes, maar heeft dit wel een tijdje geleden gehad.

Esther, veel plezier met voorbereiden en vast een mooie doop zondag.

Hij heeft trouwens nu heel erg veel last van zijn eczeem in de holtes (knie/elleboog) zo een naar gezicht, helemaal rood. En op zijn befje ook rood. Volgens mij jeukt het ook want hij krabt er steeds aan en soms gaat het zelfs open en moet hij er zelf van huilen.

Speentje: tja ik weet niet hoe mijn schoonzusje het voor elkaar gekregen heeft, maar het gaat echt goed. Net heeft hij ook weer even een tukje in de box gedaan met speentje, daar wordt hij dus echt lekker rustig van. Vannacht hem er ook weer even ingedaan. Was daar toch wel eerst op tegen, maar nu ik merk dat het hem wel wat meer rust geeft vind ik het toch wel prettig.
    Weet alleen nog niet welk speentje nou prettig is, ben een paar verschillende aan het uitproberen want die heb ik toch liggen.
    Bibi, Avent en Nubby, maar hij pakt ze allemaal hahaha.

Nou dat was het wel weer even denk ik.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke, dat is wel een goeie ja, weet eigenlijk niet tot hoe lang ze erin mogen.
    Ow, tot 13 kilo zie ik nu, heb het ff opgezocht!: Maxi-Cosi
    Dan hebben we nog even gelukkig.

Fijn dat de verdwenen poes weer terug is, je maakt je dan toch zorgen!
    Vervelend dat Boaz weer zo'n last van zn eczeem heeft! :(

Hier ook alles open momenteel, beneden geeft de meter nu 26,1 graden aan, pff...

Het gaat nog steeds goed met Thije na zn prikjes, net getempt en 36,9, prima dus. Hij blijft ook maar lachen, dus tot nu toe nog weinig last. Hij spuugde net wel heel veel voeding uit?! Maar als ie honger heeft straks merk ik het vast wel.

Wij gebruiken hier de bibi speentjes. Nadeel is wel dat die een afdruk om het mondje achterlaten, maar ik merk dat Thije ze toch het prettigst vindt.

@ Maka, lachen joh dat blazen! Het word echt steeds leuker nu he, nu je echt contact kunt maken.

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    euh? Soraya is al met haar 4e poepluier bezig van vandaag...

hoe kan dat toch? ze krijgt toch flesvoeding? hahha!

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Jeetje wat heb ik toch lieve collega's. Ik had eigenlijk vanavond moeten werken, maar ik wilde toch graag vrij zijn, omdat we ook met de voorbereidingen voor de doop van Yannique zitten en bood een collega aan om te werken voor mij vandaag. Helemaal super dus. Vanmorgen ben ik naar mijn moeder geweest, want daar kwam de kapster. Mijn haar zit dus weer een beetje! Daarna Yannique opgehaald op het KDV en is ze meteen naar bed gegaan.

@Mieke: jullie hebben een aantal heerlijke dagen gehad op Vlieland lees ik wel. En Boaz heeft zich heel goed gedragen lees ik.
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je katten. Dat zijn toch ook net je kindjes?!

@Enna: nee, jullie komen niet meer onder de kerstverplichting uit! Heb vandaag mijn moeder verteld dat we met kerst niet thuis zijn en het enige wat ze zei was: o! Ben blij dat we dit jaar niet geclaimd gaan worden met kerst! Heerlijk onze kerst vieren voor het eerst met zijn viertjes :)Dinclusief Joepie)!
    Ow wat draait Katie mooi van haar rug naar haar buik!
    Ik wist dat je een nieuwe baan had, maar wat voor werk ga je nu doen dan? Mooi dat de arbeidsvoorwaarden nu geregeld zijn!

@Vaam: dat is zeker je moedergevoel dat spreekt en daar is niks mis mee hoor. Denk alleen wel dat als je Daan nu niet aan je ex meegeeft, het straks alleen maar moeilijker gaat worden voor jou. Ow lees net dat je Daan toch meegeeft aan je ex. Ik zou niet graag in jou schoenen staan meid, maar ik vind het heel knap hoe je alles doet hoor.
    Fijn weekend en geniet je wel een beetje op die verjaardagen?

@Suske: we willen wel foto's zien van Silje haar eerste baantjes trekken in het buitenbadje:D:). Misschien wordt ze straks wel een prof zwemster en dan kunnen wij zeggen dat we dat al van heel vroeger wisten haha!
    Dat Yannique gaat lachen met geluid heb ik nog niet op een filmpje kunnen zetten!

@Noppie: ik vind dat jij je advies naar anderen altijd zo mooi kan verwoorden. Fijn dat je voor jezelf een plan hebt gemaakt voor het opzetten van die database op het werk. Dat schept voor jezelf waarschijnlijk ook wat meer rust en duidelijkheid.

@Maka: heerlijk he, zo shoppen! Af en toe heb je dat gewoon eens nodig! En heeft Vera goed geslapen vannacht?

@Scoobje: goed dat je je even in het helmpje verdiept hebt en ik hoop voor jullie dat het niet nodig gaat zijn.

@Miireii: dan was het waarschijnlijk voorheem toch tel licht voor Soraya om te slapen. Verduisterende rolgordijnen hebben ze bij de bouwmarkt in alle maten en kleuren. Daar hebben wij die voor Yannique haar kamertje ook gekocht. Ow meid, wat is Soraya idd al veel veranders sinds haar geboorte. Dat vind ik ook als ik foto's van Yannique bekijk van net na de geboorte.

@Married: hoe was het op het CB en met Thije zijn prikjes? Goed lees ik. Nu maar hopen dat ie niet veel last heeft van zijn prikjes. :$ Thije alweer 8,5 kilo!

@Kuona: dat Morris vannacht zo'n dorst/ honger had. Ik probeer Yannique nu ook wel water aan te bieden,maar daar is ze nog niet helemaal weg van hoor. Hoe was het babyzwemmen?

@Leintje: leuk weer van je te horen en fijn dat het zo goed gaat met jullie en Mik.

@Daffie: fijn dat jij en je man zo genoten hebben van jullie avondje met zijn tweetjes. En mooi dat het oppassen van je schoonouders op Myrthe ook goed gegaan is.

Ik hou het hier even bij voor nu, want ik hoor een klein meisje boven en die moet nu toch echt gaan eten.

X Esther

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kuona, gaat het babyzwemmen bij jullie gewoon door... hier is echt een stop van 6 weken ivm de vakantie! Wel jammer hoor.

Married, oh gelukkig t/m 13 kg, dan kunnen we nog wel even voort, haha.
    Het eczeem op zijn wangetjes is nu gelukkig wel helemaal weg, maar voor hoe lang??
    Gelukkig weer heerlijk zachte en roze wangetjes.

Esther, het was idd heerlijk op Vlieland, het is een mooi eiland en alles is te lopen. Tja je huisdieren zijn idd ook een onderdeel van het gezin en dus je kindjes ;)
    Zo nu al met kerst bezig, hahaha.

Ik heb Boaz ook maar even op een kleed op de grond gelegd, heeft hij wat meer ruimte dan in de box. En hij is echt aan het oefenen hoor, rolt op zijn zij, maar door zijn gekke houding van zijn hoofd t.o.v. zijn beentjes lukt het hem nog niet om door te rollen, hihi. Dus ik blijf aanmoedigen.
    Hij heeft trouwens vannacht weer prima geslapen, hij blijft nog wel steeds 1-2 x even mopperen in zijn slaap, maar dit keer had hij toch ook zijn oogjes open. Speentje er in en dan gaat het weer goed. Hij heeft dus vanaf gisteravond 22 uur tot een uur of 8 vanmorgen lekker in bedje gelegen. En ik denk dat het hij nog wel wat langer had kunnen slapen, maar had hem wakker gemaakt want de schoonmaaksters kwamen om 8 uur.

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    nu begint het hier toch helemaal donker te worden...

heb net mijn wasje opgehangen.. pfffff!

Deel Deze Pagina