Fijn Mieke, dat Boaz nu weer een stuk beter slaapt! Ik merk idd ook dat Thije op een kleed veel beter oefent met zn lichaam dan in de box. Miireii, rennen naar je wasje! hihi Ik heb een cd met kinderliedjes aan gezet (liedjes met een hoepeltje erom) erg leuk en nostalgisch hoor! Alleen.. die kinderen hebben allemaal van die hoge stemmetjes, iiieeee! Ik kan bijna niet mee zingen zo hoog is het, echt van die musicalstemmetjes, haha Vroeger als kind nam ik die liedjes gewoon voor waarheid aan, maar als ik nu die teksten soms hoor...
het gaat hier dus keihard onweren ben ik bang voor... het is pikzwart in de lucht en het begint al aardig te rommelen.....
Miireii, hier werd het ook heel donker en was het aan het rommelen, maar het heeft helemaal niet doorgezet, nu schijnt de zon weer en de kinderen spelen weer achter ons huis in het parkje en zitten in het pierenbadje te spelen... haha het is soms net alsof we midden in het zwembad wonen! Married, ben ook nog op zoek naar een goede CD met kinderliedjes.
@FamVeenstra, wat naar dat jullie familie julie niet vrij laat in keuze's! dat lijkt me ontzettend moeilijk. Zeker als de kinderen daardoor de dupe worden. Sterkte ermee!! Hier overigens geen bultjes te zien. @Vaam, meid wat een ontzettende rotsituatie.. je hebt hier al zoveel reacties/ideen gekregen, dat ik je alleen heel veel sterkte en succes wil wensen!! @Mobiel, jij ook heel veel sterkte! hopenlijk vind je snel een eigen plekje voor jou en je kinderen! @Married, hihi dat poepen van Thije blijft een issue he En heeft Thije nog last van de prikjes? Zo hij groeit wel goed door he! Na die eerste 4 maanden schijnt de groei zowiezo iets minder te worden! @Daffie, wat leuk dat Myrthe het zo goed deed met zwemmen! en fijn dat je avondje uit geslaagd was, en dat je schoonouders goed geluisterd hebben @Kuona, ja het gaat snel he, ongelofelijk hoe groot ze nu alweer zijn. Soms zou ik stiekum wel weer even terug in de tijd willen kunnen! Fijn dat t weer wat beter gaat met Morris... ach die had gewoon dorst vannacht! @Maka, hemel in de zon de voortuin wieden... pfff jij durft... hihi met zulke klusjes wacht ik tot t weer is afgekoeld! Oh lekker geshopt dus... hihi heb je soms gewoon ff nodig he! Vervelend zeg die haaruitval! @Enna, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Gaaf zeg!!! En nog meer salaris ook! en leuk filmpje zeg! @Uk, wat fijn dat het zo goed gaat met Ferry!! wow hij wordt zeker groot!! Hier ook geen groente liefhebster hoor... fruit is veel lekkerder @Eppie, en lukt t met alle voorbereidingen. Alvast een fijne dag zondag!! Hopenlijk werkt t weer nog een beetje mee! Bijzonder dat jouw collega ook sarcoidose heeft, had er zelf nog nooit van gehoord... slikt die collega van jou ook prednison? @Mieke, welcome back! Fijn dat jullie zo'n leuke tijd op vlieland hebben gehad! Fijn dat hij nu ook de speen neemt! Oh das vervelend dat je kat weg is... hopenlijk ze snel weer thuis, je kunt ook eventueel amivedi bellen of de dierenambulance. En over die kat die opgesloten heeft gezeten, vervelend maar ze zal t wel overleven hoor. Op de boerderij van een oom van mij was er een kat achter de stapel hooibalen gevallen, die heeft daar 11 dagen achter gezeten, en heeft t overleefd! Oh lees dat je poes weer terug is... das fijn!! @Scoobje, fijn dat je voorlopig nog niet aan een helmpje hoeft te beginnen! Maar inderdaad wel lastig al die verschillende meningen! @Miireii, tjonge wat een verschil met toen en nu he!! mooie meid is t toch!! Fijn dat t helpt om haar kamertje te verduisteren... En waait t over? @Noppie, fijn dat het nu toch wat beter ging op je werk! Tja die kleintjes hebben nu ook extra vocht nodig. Je kunt ook proberen water te geven! En tja jij hebt nu een maal erg goed in t verwoorden van je mening!! @Leintje, welkom terug!!! @Weer, hier geen druppel te zien en nog steeds warm... pfff al staat er wel een lekker windje nu! Afgelopen dagen werd Josanne weer telkens om 6 uur wakker... was al bang dat ze een nieuw ritme had gevonden. Maar vanmorgen was het heel netjes 10 voor 8!! net ff de stofzuiger door t huis gehaald en de woonkamer/keuken en gang gedweild en de badkamer schoongemaakt... zo laat t weekend maar komen! vanmorgen kriebelde ik Josanne over haar buik, tis hier zo warm dat ze alleen in een luier in de box lag... hihi kreeg ze allemaal kippenvel van t gekriebel... had ik nog niet eerder gezien bij haar
neeeeee het waait niet over! komt hier nu met bakken uit de lucht en ik stond er middenin met de arme schat hahaha, we zijn lekker nat geworden! soraya dacht dat we aan het douchen waren hihi!
Daarnet liet Yannique een boer en kwam er echt een hele golf melk uit. Zij zelf onder en ikke dus ook. Heb haar dus maar even in bad gedaan. Was er zelf ook bij gaan zitten in bad. Heel gezellig en dat vond Yannique ook, want die was allemaal aan het lachen. Heb nu dus ook al maar vast een wasje aanstaan. @Mieke: dat Boaz zoveel last heeft van eczeem joh? Yannique rolt net als Boaz wel op haar zij, maar kan nog niet doorrollen naar haar buik. Mooi dat ie zo lekker geslapen heeft. Mama heeft dus ook lekker kunnen bijtanken? @Married: haha zo'n stemmetje als bij Kinderen voor kinderen! Heel irri vind ik het altijd als die kindjes al met een rollende rrrrrrrrrrrrrr praten. @Miireii: heeft het slechte weer doorgezet bij jullie? Hier is het wel bewolkt en het waait wat, maar verder niks van regen of onweer. Wel je wasje op tijd binnen halen he? @Axioma: ik hoor mijn collega niet over het slikken van medicijnen, dus zal het wel niet. Dat lijkt me een raar gezicht als ze kippevel krijgt. Jij dus ook al lekker gepoetst. Fijn he als dat weer klaar is? X Esther
Hi Ladies! Ben ik weer Heb afgelopen woensdag voor het eerst gewerkt en vandaag ook weer. Het gaat prima, het is alleen wel een lange dag, maar dat is gewoon weer wennen. Wel leuk om op te scheppen over Ferry 8) En jeeeej! Ferry kan nu ook rollen van rug naar buik! Dus hij kan alle kanten op rollen! Helemaal te gek Hij heeft het vandaag meerdere keren gedaan, jammer dat ik er niet bij was Enna: Ahhh leuk filmpje hoor! De ontwikkeling van Katie gaat ook helemaal goed he? Ik zag trouwens op het filmpje dat ze aan haar oortje zat. Dat deed Ferry ook steeds precies zo toen hij tandjes kreeg. Zie je al iets in haar mondje? Leintje: Welcome back Fijn dat alles goed gaat met jullie! En ook dat er een werkplek dichterbij huis is voor je. Super hoor! Married: Gelukkig heeft hij geen last van de prikken. Ik was hier ook steeds een beetje verbaasd/ raar gevoel dat Ferry niet zo hard meer groeide, maar dat klopt wel hoor. Als je hem in de curve zet zie je ook dat de curve afbuigt en dus niet zo hard meer groeit! Maar jeetje zeg, 8500 gram Ferry is nu hard in de lengte gegaan, is al 69 cm. Axioma: pffff hier kwam Ferry ook ineens een week lang tussen 5 en 6 in plaats van tussen 6 en 7 uur. Ik hoopte al dat hij het niet zou verleren hahaha. Maar vanmorgen was het tenminste 06:15 uur. Nog steeds vroeg, maar ja... Mieke: Wij leggen Ferry elke dag een keer op een kleed op de grond. Dan oefenen we het rollen en gaan we gewoon lekker samen spelen. In de box rolt hij bijna niet. Eppie: ahhh dat is zeker lief van je collega! Miireii: Misschien toch tandjes dan Met dit warme weer poept Ferry trouwens ook vaak. Gisteren was het ook 4 keer
Mieke, MC is idd 13kg of 9 maanden (daar komt die 9 dus vandaan ) Gelukkig is Molly terecht! Bibi speentje, ja die zou ik nog kunnen proberen. In het begin hield ze die ook binnen. Maar t probleem is niet dat ze ze niet pakt. Ze houdt m ff binnen en spuugt m steeds uit of gaat er mee spelen. Soms stopt ze m terug, maar dat lukt niet altijd (en dan gaat ze weer huilen etc...) Hier was t gisteravond 29C binnen! Maar gelukkig in de kelder maar 22C. Toch ook nog best warm hoor, ik slaap in een hemdje zonder mouwen. Miireii, Vera poept ook iets meer nu, ligt misschien ook wel aan de warmte?? Eppie, lief van je collega's!! Married, ja die cd heb ik ook !! En van Sesamstraat . Axioma, o wat grappig dat Josanne kippenvel kreeg van t kriebelen Ja, de tuin zag er echt niet uit en ik krijg morgen allemaal mensen over de vloer... Nou ja, t was deels schaduw en ik heb er een lekker kleurtje aan overgehouden Uk, joehoe voor Ferry! Hier nog steeds geen rol uit haarzelf. Alleen op de zij, ze gaat zo wel rondjes draaien door de box heen. Ook leuk. Ik merkte gisteren toen ze op t kleed op de vloer lag, dat ze idd wel iets deed dat op een poging om te rollen van rug naar buik leek
Lees net op hyves dat mn (oud)collega is bevallen van een dochter! Valerie heet ze. Meer bijzonderheden heb ik nog niet, ben erg benieuwd! @ Eppie, ow lekker hoor alles onderspugen.. maar daarna dus wel heerlijk saampjes in bad! Fijn ook dat je nu niet hoeft te werken, dat scheelt weer! Wat moet je allemaal doen voor de doop dan? @ Axioma, fijn dat het vanochtend weer gewoon 10 voor 8 was . Wat grappig zeg, kippenvel! Hier nog nooit gezien. @ Miireii, haha, Soraya is weer gedoucht dus @ Uk, fijn dat het werken weer goed gaat! Ferry is idd ook een grote kanjer!!! Klopt idd wel wat je zegt van de curve, maar toch denk je 'huhh'? 4 x poepen, jemig! Thije is een echte opspaarder... die explodeert zo eens in de 2 dagen @ Maka, ow cool een sesamstraat cd! Mijn moeder had vroeger een LP (hihi) van Bert en Ernie, vond ik helemaal geweldig! Ik wilde nog iets schrijven, maar ben t vergeten...
Uk, zo weer aan het werk na zo'n lange tijd zeg. Was het moeilijk om er weer zo in te rollen of mocht je een dagje wennen, hihihi! Ferry kan nu dus lekker de hele kamer door rollen, hahaha. Maka, ik heb van die speendoekjes van Koeka aan de speen. Boaz vind zijn knuffeldoekje (eendje van BamBam) altijd heerlijk om mee te kroelen als hij moe wordt, dan legt hij hem dus ook half over zijn gezicht. Dus dat doet hij nu ook met het doekje en ik leg evengoed het eendje er bij, zo houdt hij dus wel zijn speen in zeg maar. Esther, he jakkes wat een vervelend natte boer zo van Yannick, maar ja het resulteerde dus lekker in een baddersessie, ook wel lekker met dit weer. Married, gefeliciteerd met je (oud)collega Valerie vind ik een leuke naam. Miireii, och jee toch helemaal nat dus. Ik zag de bui idd al hangen op de radar! En heb je je wasje wel kunnen redden. Axioma, tjee 11 dagen dat is wel lang zeg! Hihi kippenvel, geinig! Boaz net in zijn bedje gelegd en hij ging echt super braaf slapen, heb hem helemaal niet horen mopperen, wat is het toch een schatje. Gister hing ik boven de box en toen kreeg ik weer dat verliefde gevoel, heb mijn moeder toen gebeld en gezegd dat ik zo dol ben op mijn apie en dat het zo'n apart gevoel is dat je dat zo voor iemand kunt voelen. Zei ze, ja dat gevoel heb ik nog steeds hoor... toen zei ik, tjee zelfs nog bij 2 van die grote volwassen dochters, ja hoor zei ze maar dan vooral van trots, hihihi.
Wat lief zeg Mieke! Ik heb idd soms ook van die verliefde momenten Weet alweer wat ik wilde schrijven. Ik had bij de Prenatal een badzit besteld en die kwam vandaag.. staat erin dat ie geschikt is voor kinderen tot 8 kg :x hmm.. zou dat echt zo nauw komen? Meiden van de zws gym waren nl helemaal lyrisch over zo'n ding omdat je dan je handen vrij hebt.. Wat denken jullie? Terugsturen of kan ik het nog wel ff gebruiken bij Thije? Heb er hopelijk wat aan voor de volgende baby('s), als die ons gegund is/zijn, maar om het nu al daarvoor aan te schaffen vind ik ook zo wat Aan de andere kant kost het maar 15 euro en is het een gedoe om het weer terug te sturen (kost geld) of te brengen (hier geen Prenatal in de buurt). Of hebben jullie wellicht een andere badzit die tot meer kg kan?
Married, ik heb ook zo'n badzitje, maar eigenlijk vergeet ik steeds dat we die hebben. Ik dacht ook dat het voor later was, maar dat is dus niet zo, hmmmm. Bij het volgende badje dus maar eens proberen. Heb er dus nog geen ervaring mee om je hierin advies te kunnen geven.
Wij hebben weer lekker gezwommen vanmorgen. Lekkere verkoeling hoor! Zometeen komen er een aantal vrienden om te gamen. Gelukkig hebben we daar een aparte kamer voor zodat ik er niet bij hoef te zitten Mijn schoonzusje komt ook mee dus wij gaan lekker een filmpje kijken. Ik heb toastjes ingeslagen met tapenade en brie dus wij vermaken ons ook wel. Nu hopen dat Morris wil gaan slapen. @Leintje: Fijn dat het zo goed gaat met Mik. En dat zou wel fijn zijn, als je wat dichter in de buurt kunt gaan werken. @Married: Poehee, 8,5 kilo! Het is maar goed dat hij nu wat minder hard gaat groeien, anders is hij binnen no time 1,85 en 80 kilo @Enna: Morris kan ook nog niet terug hoor. En hij heeft het ook geleerd door met zijn hoofd te draaien zodat hij met zijn gezicht in zijn matras kwam te liggen. Dan nog even die beentjes mee en omgedraaid was hij. Nu doet hij het iets slimmer en houdt hij zijn nekje wat rechter zodat zijn gezicht niet over de grond/matras gaat. @Daffie: Gelukkig is het meegevallen met je s.ouders! @Maka: Ik heb vorige week ook zitten kijken in mijn boekje van het cb van vroeger. Met 3 maanden idd al fruit en sinaasappelsap enzo. Verder was het wel heel herkenbaar. Ik dacht dat ze toen veel meer van het 'laat maar huilen' waren, maar dat was juist helemaal niet zo. Eigenlijk een beetje zoals ik er ook over denk. Waarschijnlijk was die hele 'Ria Blom-laat maar huilen-periode' wat later. @Anita: Hier geen warmtebultjes gespot. @Regen: Nog geen regen gezien hier. Het was even wat bewolkt maar nu trekt het alweer open. @Mieke: Gelukkig is het allemaal goed gekomen met je poezen! Hmmm Morris begint te gillen, die ga ik dus maar eens in bed leggen. Tot later!
@Eppie: Wat lief van je collega's! @Mieke: Hier ligt het babyzwemmen ook wel een paar weken stil. Ik denk een week of 4. Maar de basisscholen hebben ook nog geen vakantie hier. Ik denk dat dat gelijk loopt met de vakantie van het zwembad. (Babyzwemmen doen we gewoon in Nl.) Wat lief van je moeder! Ik heb dat verliefde gevoel ook vaak hoor. Ook als ik foto's terugkijk, of als ik juist denk aan momenten die nog gaan komen: Eerste keer zitten, eerste stapjes, eerste tandje, eerste woordje enz. @Married: Ik had laatst ook zo'n cd opgezet maar ik vond het echt verschrikkelijk. Al die irritante hoge stemmetjes! Ik vind zelf vof de kunst wel leuk, daar moet ik nog eens een cd van aanschaffen. Wij hadden vroeger ook lp's van Sesamstraat! Als Thije nog in het zitje past kun je het gewoon gebruiken lijkt me? Ik heb er hier geen maar ik kan me voorstellen dat het handig is. Kun je zo'n stoeltje net als Scoobje laatst een foto van gepost had niet ook in bad gebruiken? @Axioma: hihi kippevel bij zo'n kleintje. Ik heb het bij Morris ook wel eens gezien als hij bijvoorbeeld net in bad gaat. (juist van het warme water) @Miireii: Agossie, helemaal nat geregend. Gelukkig zijn jullie niet van suiker! (zei mijn oma altijd ) @Uk: Wow, Ferry gaat hard. Nu blijft hij dus niet meer op zijn plek liggen? Heb je hem al onder een tafel of kast teruggevonden? Poehee Morris is eindelijk stil, ik heb net zijn raam nog even opengezet zodat het wat koeler werd op zijn kamertje. Daarna poging twee om hem op bed te leggen en die lijkt nu dus te werken.
@ Mieke: hihihi, er is inderdaad maar 1 Noppie ja and that's me! Ow, wat zielig voor je kat die je had opgesloten, shit.... Heb je Molly al gevonden? Zijn toch je kindjes he? Ah, Molly is weer terecht. Shit, wat zielig dat Boaz' exceem weer erger is geworden. Ook door het warme weer natuurlijk. Zou dan toch n beetje hormoonzalf smeren hoor. Heb zelf ook weer een plekje in mijn gezicht. @ Scoobje: er stond laatst een bericht in de krant van een beebje dat door cranio-sacraal therapie overleden.... Dat is natuurlijk wel een uitzondering, maar toch... Mijn collega vertelde me vandaag dat haar dochter ook een helmpje heeft gedragen en dat was niet leuk, maar wel te doen. En het resultaat mag er zijn! @ Maka: ik vind ook dat Vaam haar ex er op moet aanspreken, maar niet dat ze dan de bezoekjes aan Daan zou moeten intrekken. Maar makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Mijn haar valt ook aardig uit ja, komt door de hormonale verandering schijnt. @ Vaam: prima plan zo. Kan me ook echt heel goed voorstellen dat je af en toe aan de kook raakt van die vent hoor. Toch jammer dat ie zijn fatsoen niet kan bewaren. Fijn dat je je nu weer wat rustiger voelt. @ Mireii: ik houd helaas juist bijna nooit mijn mond dicht, terwijl ik dat beter wel zou kunnen doen, want dan ga ik weer lekker vanuit de eerste defensieve emotie reageren. Maar ja, ik blijf impulsief en ga dan later altijd zitten bedenken wat ik beter had kunnen doen. Ja. wat gaat dat onwijs snel met die koppies van onze beebjes he? @ Enna: hihihi, goeie truc met dat speentje om katie te laten draaien! @ Married: jeminee, Thije al op naar de 9 kilo zeg. Mooi dat zijn ruisje alweer minder is. Ow balen van dat badzitje. Ik zou het gewoon proberen denk ik? Wij hebben er geen. Ik steun Ebbie met mijn handen om te zitten. Maar meestal gaat ze met me mee onder de douche moet ik zeggen. @ Daffie: denk dat je Vaam en mij door elkaar haalt....8). @ Anita: hier geen warmtebultjes bij Ebbie. Ik ga dagelijks lauw met haar douchen, misschien een idee? Ze heeft wel een beetje diarree. Net als bij Vera van Maka hier wel rode liesjes gister en heb haar ook zonder luier in de box gelegd en laten spelen. Was vandaag weer over. @ Eppie: jij hebt echt lieve collega's ja! @ Axioma: als ik Ebbie op har blote buikje kusjes geef dan gaat ze helemaal schaterlachen, zo goeiig he? Vandaag weer gewerkt. Was op zich wel een goede werkdag, ik had niet bewust veel stress ofzo, ging best goed. Maar toch: ik werd vlak voordat ik mijn brood wilde eten echt knetterduizelig en dat heeft wel een half uur aangehouden ofzo. Een collega heeft mijn bloedsuiker bepaald en die was wat laag zei hij (5, maar volgens internet moet ie tussen 4 en 8 zitten, dus geen echte hypo). Maar ik ben ook ongesteld en het was bizar benauwd op mijn werkkamer. Toch kan het ook met de stress van eerder deze week te maken hebben. Ik heb weleens vaker dat ik dan zomaar duizelig ben, wel vervelend. Ben met een collega buiten op de grond gaan zitten met een natte theedoek in mijn nek en gauw broodjes gegeten enzo. Toen ging het wel weer na een tijdje. Toen ik daarstraks thuiskwam om 16.15 (ik werk tot 15.00, maar dan nog naar huis rijden) knallende koppijn echt. Ben maar ff gaan douchen en op bed gaan liggen en 2 paracetamol. Gaat nu redelijk, maar ik ga erg vroeg naar bed. Tijdens mijn zwangerschap had ik nauwelijks hoofdpijn en na de bevalling ook niet. Nu weer wel en ik heb het een flink aantal jaar gehad, omdat ik burnout had. Ik hoop toch niet dat het nou weer elke dag als ik werk er is . Heb wel weer een periodiekje erbij met mijn salaris . Zit nu wel aan de top voor mijn functie . Ebbie was vannacht 1x even wakker om 01.30. heb haar weer even goed gelegd en toen bleef ze lekker slapen tot 07.00. Tis zo'n goeierd, ik ben ook nog regelmatig erg verliefd op d'r. vanmorgen was de fysio er (ik was er alleen zelf niet, maar mijn vriend dus wel). Ze hoeft niet meer terug te komen voor Ebbie's schedeltje, gaat erg goed. We hebben nog wel oefeningen gekregen om Ebbie ook weer van buik naar rug te laten draaien, zodat ze daarover niet meer in de stress raakt.
Hoi meiden Wat een hectische dag, iedereen werd ziek op het werk en er was helemaal geen inval dus wij maar een stapje harder werken, bellen ze ook nog om 4 uur van het hoofdkantoor dat er een weer alarm was en we alles goed moesten afsluiten stekkers er uit enzo, vervolgens in de hitte alles opgeruimd (parasols en zwembadjes enzo) zijn we klaar komt er hier helemaal geen slechte weer 2 druppen regen en dat was het, voor niets zo hard gerend. Want we zaten nog lekker buiten met de kids in het badje. Anita: wat een vervelende situatie met je schoonfamilie. Scoobje: wat sneu voor Kaylee, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon langs de HA gaan. Vaam: wat een vervelende situatie met je ex, kan me heel goed voorstellen dat je Daan niet bij hem achter wil laten, heel veel sterkte, Daffie: zo zo knap van Myrthe dat ze nu al mocht afzwemmen. Maka: vanaf 6 maanden mogen kinderen al een broodje zonder korst hebben, (zou het zelf ook niet zo snel doen hoor.) Enna: hoe is het nu met Katie? Gefeliciteerd met je nieuwe baan echt leuk voor je, 20 uur is ook mooi te doen lijk me zo. Uk: wat goed nieuws, dat je pas in eb weer hoeft te komen. Miek: welkom terug, zo te lezen heb je een heerlijk vakantie gehad, wat goed dat het de goeie kan t op gaat met het doorslapen van Boaz. Balen dat Boaz last heeft van de eczeem Miiriie: das een goed idee van de gordijnen, wat een klein moppie was soraya Mieke: “een hele dikke olifant” staan leuke kinderliedjes op, van deze tijd maar ook wel bekenden van vroeger. Noppie: wat vervelend dat je, jhe niet goed voelde op je werk, voel je, je al wat beter. Ben weer bij gelezen, wat kunnen jullie kletsen zeg. Heb alle ramen op het is hier heerlijk koel in huis nu. Warmte pukkels: heeft Fuad geen last van, maar ben zzzzzooooo blij dat hij nu geen last van eczeem heeft volgens mij was hij anders helemaal gek geworden van de jeuk.
Married, er staan ook Bert en Ernie liedjes op, mijn vriend was daar nl ook fan van vroeger Daarom had ik m gekocht Ik heb ook zo'n badzit, heb t 2x geprobeerd, maar ik vind het 3x niks! Heel haar gewicht zit zeg maar op haar kruis op dat kleine blokje, lijkt me helemaal niet lekker zitten. Bij jongetjes lijkt t me nog erger Geen idee over t aantal kg eigenlijk... De kraamvz zei dat het voor kindjes vanaf 3 maanden was als ze een beetje kunnen zitten, dus zou nu moeten kunnen hoor. maar goed, ik vind t dus niets. Mieke, ja dat heb ik ook heel vaak, dat verliefde gevoel. Zooo fijn! Geweldig om mama te zijn Kuona, oja VOF de kunst, die zijn wel grappig. Ik had een paar van die cd's laatst bij de hema (in Den Bosch) gekocht, ze hadden ook VOF de kunst, was een hele bak voor 3 euro per stuk. Noppie, wat vervelend die klachten. Misschien kwam t ook wel door de warmte? Hopelijk was t eenmalig. Fijn dat t goed gaat met Ebbie's schedeltje. Hier een filmpje van Vera als ik in haar gezicht blaas: YouTube - 03-07-2009 Mama blaast Vera lacht
Miireii, vergeten, maar wat goed zeg dat het dus aan de verduistering ligt en dat Soraya daardoor dus toch langer slaapt! Hoppa meteen opzoek naar rolgordijntjes. Martine, heerlijk he je ventje zonder eczeem. Lekker zacht huidje. Boaz zijn wangetjes zijn nu ook eczeem-vrij, maar nu zit het dus in zijn holtes, gelukkig was het vandaag al iets minder. Moet toch blijven smeren. Pff en wat een hectiek zeg op je werk, maar ja voor het zelfde geld was het noodweer wel losgebarsten zoals in andere delen van het land. Beter het zekere voor het onzekere dan maar. Ga eens zoeken naar die CD met kinderliedjes. Noppie, tja vandaag die hormoonzalf er op gedaan, maar ben er toch heel voorzichtig mee. Fijn dat je weer een betere dag op je werk had, ondanks dat je je dus helemaal niet goed voelde en je met hoofdpijn richting huis ging, dat is wel jammer. Is het inmiddels afgezwakt? Wat voor oefeningen moeten jullie met Ebbie doen voor het rollen? Wat is een periodiekje Kuona, gezellig avondje gehad? lekker toastjes gesmikkeld Hier nu op bed met laptop en de airco aan hoor, heerlijk! Maka, oh wat een super filmpje, hihi dat lachje schattig hoor. Boaz heeft nu ook af en toe zo'n giechel schaterlachje. Heb ik in eens weer een harde wat pijnlijke plek in mijn borst, bah! Zag wel tegen het afbouwen op en de stuwing die daarop zou volgen, maar gelukkig is het toch best goed gegaan. Oh Boaz is zo'n lieverd. Tijdens zijn papfles heerlijk relaxt, papa kon dus goed zijn nageltjes knippen en daarna en een frisse luier en in zijn bedje gelegd. Geen kick gegeven en heerlijk lief gaan slapen, met speen. Wat ik me alleen wel afvraag... gister en vandaag zit hij op 4 flessen. 2x 210/7 (230cc) en 2x 190/6 (210cc) en wat water tussendoor, maar drinkt niet altijd het flesje helemaal schoon leeg. Is dit niet te weinig? Het kwam eigenlijk zo uit met 4 uur er tussen en het lange slapen. Had bij de laatste (pap)fles dus maar 230/8 gemaakt zodat hij wat extra's binnen zou krijgen, maar hij heeft wat laten staan. Maar ik heb geen idee of hij al toe is aan 4 flessen of dat ik dan de voeding moet ophogen. Wat zouden jullie doen? Ben bang dat hij misschien te weinig binnen krijgt. Kleuren de oogjes van jullie beebjes al? Bij Boaz zijn ze nu groenig. Ik heb groene ogen en vriendje bruin. Heerlijk WEEKEND!!!! 8)
Alle berichten gelezen maar wel erg veel om op iedereen te reageren dus hier enkelen.... Pfff Vaam, wat zenuwslopend. Er loopt bij jullie ook zoveel door elkaar. Van echt 'samen afronden van jullie relatie' is nooit sprake geweest (en zal ook niet meer komen vrees ik) dus dat is nu nog flink bikkelen. Daarnaast heb je met hem te doen omdat hij de biologische vader is, dus je blijft met hem geconfronteerd worden.. Zo te lezen is hij ook nog niet klaar met jou maar goed daar heb je weinig aan. Vrees dat je nog een hele klus staat te wachten meid, om jullie mislukte relatie in je eentje (zonder hem) emotioneel te kunnen afronden. maar volgens mij is dit wel wat je te wachten staat, meid.... Herinnert mij een beetje aan mijn verleden, ook al zitten er wel erg grote verschillen in en was er van ons geen kleintje bij betrokken. Ook bij mij was er (vlak nadat we waren gaan samenwonen) een andere vrouw in het spel. volgens mij heb ik hier wel eens wat over geschreven. Ook bij mij was dat een dolk in mijn hart die maar open bleef scheuren iedere keer wanneer ik iets van of over hem of haar hoorde, temeer toen bleek dat zij kort daarna zwanger bleek en hij besloot met haar te gaan samenwonen. En....iedereen gezellig met hun bleef afspreken en zelfs haar aardig vond. Tot die tijd ben ik, denk ik, weinig/geen confrontaties uit de weg gegaan en had de instelling van 'ga er maar meteen doorheen dan ben je er het snelste klaar'. maar in dit geval werkte dit voor het eerst ABSOLUUT NIET. Dit keer kreeg ik het niet voor elkaar om ergens 'boven' te staan en voor het eerst heb ik met staart tussen mijn benen besloten niet naar een gezamelijke bruiloft te gaan. domweg omdat de confrontatie voor mij te pijnlijk was. voor het eerst bleef ik weg...uitgelegd aan iedereen dat ik voelde dat ik dit domweg niet aankon. Mijn eigen pijn en het zien van hem/haar (met al mijn interpretaties) was continu aan elkaar gekoppeld. Het heeft me zeker 2 jaar gekost om dit los te kunnen koppelen. En ik ben er van overtuigd dat dit de enige manier om in de toekomst met het verleden om te kunnen gaan Vaam. Het loskoppelen dat 'mijn ex-vriend van binnen een prima vent was maar een onzettende lelijke kant van zichzelf aan mij heeft laten zien' en 'HET ZO ONEERLIJK VINDEN DAT MIJ ZOVEEL PIJN WERD AANGEDAAN (door wie/wat dan ook), DIT VERDIENDE IK NIET!!!' maakte het voor mij gemakkelijker om mijn pijn lost te koppelen van hem. Realiseerde me destijds heel goed dat dat nodig was om verder te kunnen met mijn toekomst zonder dat hij nog op enige wijze invloed zou kunnen hebben op mijn emotionele leven want dat gunde ik hem absoluut niet en maakte mij alleen maar zwak en afhankelijk. iets wat ik absoluut niet wilde. Snap dat het in jou geval anders is vanwege jullie zoon maar misschien heb je er wat aan. pfff sterkte meid! dit kost je wel wat kracht... Mobiel, he gatver, wat lees ik nou.... bij jou ook al bende in huis. Tjee meid, het zit je niet mee. He gad....mannen!!!! Sterkte Hey Mieke, lees dat je heerlijke tijd hebt gehad op de wadden. ja, kan me ook niet anders voorstellen. lekker hoor en fijn dat Boaz weer wat meer doorslaapt, fijn! Hoe is met met jouzelf en je klachten? Weer wat bijgekomen? Noppie, wat een gerommel met je werk en fijn dat het langzamerhand toch wel een beetje in wat rustiger vaarwater lijkt te komen.... Married, meer dan 8 kilo? Tjeez realiseer je dat dat hetzelfde is als 8 pakken melk die je de hele dag aan het rondsjouwen bent ha ha... wat een knoert van een zoon zeg! tjeeee wat is nederland toch leuk en mooi!! begin gewoon een beetje emotioneel van te worden, hmmm w.s. nog de hormonen. zitten alweer te denken om over een paar jaar misschien weer lekker terug knus naar nederland te komen. Hmmmmm, dit bezoekje van Devi aan schoonmama (mijn ouders zijn naar ons afgereisd, zij niet vanwege hoge leeftijd) zet ons wel aan het denken zeg... wat geweldig als je de supermarkten inloopt. die winkelwagentjes met maxi cosi zijn geweldig (vond Devi ook) en zelfs bij AH zag ik dat ze een video hoekje hadden voor kinderen. pfff wat is nederland ingesteld op kinderen, wat leuk om te zien!! Warmte... Devi heeft geen last gehad van warmte bultjes, hi hi, die geniet hier heerlijk van de koele temperaturen van rond de 30 graden Agelopen dagen vanaf aankomst erg druk geweest, ben inmiddels getrouwd! ja ja, vorige week zaterdag gebeurd. Met spoed nog kunnen regelen vanuit Thailand toen we wisten dat we naar nederland gingen. Na de geboorte van Devi merk ik dat ik een intens gevoel van "dit echt SAMEN willen doen" voel. Voor de geboorte wilde ik me nooit zo binden, vond het allemaal niet zo nodig maar merk dat zo'n geboorte wel erg vel met me heeft gedaan. Bruiloft (informeel getrouwd op locatie en voor veel vast erg raar, op z'n niet NL (geen bruidsjurk - taart - boeket - broodjes & koffie en ringen) maar wel erg mooi. Hebben in een schaal met zeezand onze handafdrukken gezet (ook van Devi) wat symbolisch tot een eenheid samen vloeide toen de beambte van BS er zeewater overheen goot. Een kleine hoeveelheid zand zit nu in een mooi potje wat met ons meegaat. Tja, er kan wat veranderen in een jaar zeg..... Devi gaat overigens goed, kijkt nu volop geinteresseerd naar alles wat wij eten en drinken dus ben nu toch overgestapd naar fruithapje. was van plan dit pas weer terug op de boot te doen...rond 6 maanden. maar goed, madam beslist duidelijk anders liefs uit het mooie nederland!!