Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Iggy: ik dacht dat omdat je zei dat je bruin bloed verloor (miss oud bloed) en als je net zwanger bent veranderen je borsten ook vaak... maar als jij zegt dat het niet kan!

misschien idd wat Maka zegt, gewoon door de zwangerschap en dat je een te lichte pil hebt. maar ik werd altijd volledig ongi door de pil heen en niet alleen maar bruin bloed.... misschien weet de huisarts wel meer..

@Maka: fijn dat het vrijgezellenfeest zo leuk was! kan me wel voorstellen dat je kapot was. dan zou ik ook niet meer gaan stappen hoor.....

Soraya sliep hier tot half 7. wou ik vanmorgen een flesje maken, was het johannesbroodpitmeel op! grrr! ik had mijn man nog zo gevraagd om gister even een pakje op te halen! ik heb er maar 2 theelepeltjes rijstebloem doorgedaan. was ook goed. moet ik dat straks ook nog een keer doen en dan kan ik wel ff naar de stad om een pakje op te halen..

kerels! grrr! :p

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Wat blijft het toch lekker weer he!!!

Maka; fijn dat het vrijgezellenfeest leuk was, maar minder dat Vera zo over haar toeren was. Is ze tot nog toe niet bij anderen geweest?? Myrthe kan ik gelukkig met een gerust hart bij mijn man achter laten. Ze eet en slaapt dan prima.

Vanmorgen Myrthe wakker gemaakt om 8:00, want het sluipt erin dat ze steeds later wakker wordt en dan dus ook steeds later 's avonds haar laatste fles krijgt. Kijken wat er vandaag gebeurt haha. Ze ligt nu sinds 9:45 weer op bed en normaal slaapt ze wel 2 uur 's morgens...;)

Gisteren gewerkt en vanavond weer. Is best lekker, want er is airco op de IC/MC haha:D. Als je boven op de normale verpleegafdeling zou werken, zou je wegsmelten van de hitte.

Ga nu weer effies lekker in de tuin zitten, moet eigenlijk strijken, maar dat doe ik morgenochtend wel. Dan is mijn man ook thuis tot 11:00.

Iggy; ik werd toen ik de pil gebruikte ook wel eens ongi door de pil heeb hoor, misschien is je lichaam nog niet helemaal omgeschakeld na de zwangerschap.

Mireii; MANNEN:(:p
    Klinkt inderdaad als zonde van het geld die Derek...:(

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miirei, jammer dat de show dat zo tegen is gevallen.
    Op tv zie je volgens mij ook altijd alleen maar de hoogte punten.
    Zonde van je geld dan he, zal niet goedkoop geweest zijn.
    Oh lekker suf van je man zeg dat hij dat vergeten is te halen, hihi! Je moet ze ook alles voorkauwen he.

Iggy, wat een gedoe met je zusje zeg! gelukkig heb je iets kunnen regelen.
    Ik zou je niet al te druk maken om je borsten hoor.

Daffie, geniet nog even van je dag voor je weer aan het werk moet!
    Goed dat je Myrthe dan wakker maakt, haha wat een slaapkoppie.
    Boaz ligt ook weer te slapen nu.

Maka, misschien is het een idee om over je zwangerschap met iemand te praten zodat je het kwijt bent of er anders op terug kunt kijken, misschien wat positiever en je niet tegen een volgende zwangerschap op hoeft te zien. Tja ik probeer ook maar wat hoor, leuk is natuurlijk anders. En dat je daardoor dus wakker ligt in bed is niet zo heel erg fijn.
    Mijn schoonzusje heeft ongeveer net zo'n zwangerschap gehad. Hield ook niets binnen, kon niet meer naar haar werk en is 2 x opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ze helemaal uitgedroogd was. En de bevalling was ook geen pretje. Maar volgens mij is zij er ook nog niet aan toe. Want ze blijft maar roepen dat wij misschien wel eerder voor een 2e zullen gaan.
    Klinkt als een leuke dag het vrijgezellenfeestje, leuk idee ook zo'n fotoshoot!
    Misschien kun je bij Vera oefenen met wat lauw water in een flesje, zodat ze toch vaker aan het flesje kan wennen. En het kan geen kwaad met deze warmte dat ze wat extra vocht op die manier binnen krijgt. En misschien kun je haar er 's nachts ook tevreden mee krijgen? Ik weet dat ik het al eens gevraagd heb hoor, maar weet het even niet meer. Maar wanneer ze om een uurtje of 4-5 komt is ze dan echt over haar toeren en heeft ze dan echt honger/dorst. Ik dacht dat namelijk bij Boaz toch ook steeds een paar weken terug toen ik nog 's nachts BV gaf. Maar volgens mij vinden ze het ook gewoon fijn om even bij mama te liggen lurken.
    Boaz komt nu nog steeds rond die tijd en dan hoor ik hem alleen maar kreunen. Gaf er geen aandacht aan en hij viel weer in slaap.
    Nu dus met het speentje, maar daar moet ik ook maar vanaf dat ik dat dus steeds er in ga stoppen hoor!

Febr. ik meen ook wel eens ergens van die wagentjes gezien te hebben hoor, maar hier bij de supermarkten dus niet. Misschien kan ik het eens vragen bij de klantenservicebalie.
    Jammer dat het op jullie trouwdag in de middag ging regenen, maar ondanks dat was het natuurlijk toch een geslaagde dag.

Gisterochtend had ik Boaz een flesje gegeven en daarna weer in zijn bedje gelegd in de hoop dat hij nog even zou slapen. Ik hoorde niks dus ik was in de veronderstelling dat hij sliep.
    Dus ik ging stiekem even kijken, ligt dat kleine apie gewoon heel lief te spelen in zijn bedje, nou ik smolt echt weg hoor, zo schattig en zoet.

Mijn zus belde net op en vertelde dat mijn moeder ziek in bed ligt.
    We zouden vanmiddag de verjaardag van mijn vader vieren en gaan bbq-en, maar dat gaat nu niet door. Vind het zo vervelend voor mijn moeder, maakt ze zich natuurlijk toch druk dat ze van alles gehaald heeft en het nu niet door kan gaan. Maar ja als zij ziek is is ze altijd zo ziek dat ze haar bed niet uit kan. Ze heeft last van haar maag, misselijk, tintelingen in armen en been en kan haar hoofd niet optillen. Zijn niet echt fijne dingen, dus de huisarts komt straks even langs. Ga vanmiddag toch maar even langs denk ik.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  5. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Meegelezen maar niet geantwoord, maar over kinderliedjes: Ik heb een hekel aan die hoge kinderstemmetjes en ik gebruik al jaren dit:

- Minidisco en dan heb je ook leuke liedjes! www.minidisco.nl! Mijn miessie is er NU AL weg van en aangezien ik animatrice ben (geweest), weet ik dat het bij oudere kids ook zeer in de smaak valt, omdat er allemaal dansjes bij horen! (die staan ook op de site) Echt de moeite waard! Je kan er ook stukjes liedjes luisteren.

- One, two, trio kinderliedjes speciaal voor peuters (2 versies verkrijgbaar) i.s.m. een creche of zoiets; die zijn echt leuk voor kleuters! De mijne (op de camping en op school) waren er verzot op! Maar ik hou zelf meer van minidisco: zit veel enthousiasme in.. :D

Jullie kennen me een beetje; ik ben nóg enthousiaster dan de kids zelf... :p

SofietjeGroetjes

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hai hai,

Nou heb het badzitje gister toch geprobeerd en het ging prima! Thije zat lekker te spetteren en hij is gelukkig nog niet zo dik dat ie vastzat, haha
    Thanx voor jullie reacties!

Thije heeft met zn nageltje gister een best wel diepe snee tussen zn wenkbrauwen gemaakt, echt zonde van zn mooie koppie! Het bloedde zelfs! Ik had er meer last van dan hij geloof ik...

@ Eppie, heel veel plezier vandaag!

@ Febr21, wauw, gefeliciteerd met jullie trouwen, wat bijzonder zeg!
    Die maxicosi wagentjes ken ik idd, maar wij hebben ze hier volgens mij niet. Een tv hoekje hebben we dan weer wel. Gek eigenlijk dat ik dat allemaal maar normaal vind, haha

@ Noppie, wij nemen Thije idd meestal ook mee onder de douche, we hebben ook een bad, maar daar heb ik het geduld vaak niet voor:).
    Fijn dat het beter ging op je werk!

@ Kleur ogen, hier absoluut donker! 'Mijn' kleur dus, want manlief heeft echt (licht)blauwe ogen. Thije heeft nu donkere ogen en lichte haartjes, echt heel mooi! Hoop dat dat zo blijft, hihi

@ Loeka, het klinkt alsof je zelf weer zwanger bent?!
    Hier niet hoor, al kriebelt het soms best al wel weer. Maar ik zie voornamelijk praktische bezwaren (bijv. een duowagen, kost weer genoeg geld en is een hoop gedoe) en ik moet nog steeds een paar zwangerschapskilo's kwijt.

@ Miireii & Martientje, wat goed dat jullie beebjes draaien!

@ Maka, wat een leuk feest zeg! En ik kan me goed voorstellen dat je niet meer bent wezen stappen, vind het eigenlijk al heel wat dat je uberhaupt de intentie had!
    Vervelend dat de zwangerschap je nog zoveel gebroken nachten oplevert. Miss idd eens met iemand praten zoals Mieke aangeeft?

@ famveenstra, ik zou echt geen dekentje gebruiken nu hoor, je kunht hem toch ook in alleen een lakentje inbakeren?
    Succes alvast met de echo!

@ Daffie, haha is Myrthe soms de vrouwelijke Thije? Thije heeft 3 wk geleden een paar keer van buik naar rug 'gerold' (meerdere keren per dag en meerdere dagen), maar nu doet ie het gewoon niet meer! Maar zoals ik al tegen Noppie zei laatst was het meer omvallen dan bewust omrollen, maar ja, zelfs dat doet ie nu niet meer. Hij heeft het te druk met kletsen en bijten :$ :D

@ Iggy, hier ook andere borsten, groter voornamelijk, maar dat komt natuurlijk door de BV hier.
    Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Borstkanker geeft volgens mij geen bruine vlekken.
    Wat een gedoe met je zusje zeg! Hoe oud is ze dan?

@ Miireii, ow wat vind ik die Derek O. toch een vreselijke man! Ik heb daar dus echt helemaal niks mee, ik krijg spontaan braakneigingen als die man (of Char of Dr. Phil ;)) op tv komt.:D Wel jammer dat het niet was wat je je ervan had voorgesteld, zal toch genoeg hebben gekost om daarna toe te gaan.

@ Mieke, beterschap voor je moeder!

@ Sofie, jij animatrice, waarom verbaast me dat nou niet?! :D

Drukke dag vandaag, de Wimbledon finale is en een touretappe! :D Volgen er nog meer meiden de Tour? Ik doe elk jaar mee aan een tourtoto, dat maakt het nog leuker om te kijken vind ik.

Liefs van mij!

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Married; de tour vindt ik echt afschuwelijk hahaha, gelukkig mijn man ook dus ik hoef er niet naar te kijken;)
    Dan is Myrthe inderdaad de vrouwelijke Thije :D Die is ook veels te druk met andere dingen....

Mieke; vervelend dat je mams niet lekker is en dat de BBQ niet door kan gaan. Heeft ze een soort migraine?

Sofie; mij verbaast het ook niets dat je animatrice ben geweest hihi...

Heb echt pijn in mijn keel vandaag, dus zal wel weer strontverkouden worden helaas:( Heb al paracetamol geslikt (fijn toch dat dat allemaal weer kan na de zwangerschap haha) en ben waterijsjes aan het eten (ook heel vervelend met dit weer)

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #6088 Deurtje, 5 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2009
    En een foto van zn snee :x

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

whahahahah

10. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Zo ben ik ook weer even. Wij hebben vanmorgen nog kraamvisite gehad ;) Gisteravond kregen we de vraag nog of ze vanmorgen langs konden komen (2 paar ooms en tantes van mijn vriend)... Naja dan waren we er weer vanaf. Nu moesten we vanmorgen het huis nog aan kant brengen. Gelukkig heeft mijn vriend het grootste gedeelte op zich genomen. (als er visite komt dan ziet hij ineens wel wat er moet gebeuren :p)
    Wel een leuk setje kleren gekregen en 50 euro :)$) Daar ga ik morgen een leuk speelkleed van kopen. Iemand een aanrader?

De gameavond van mijn vriend was een succes. Ze hebben ontzettend veel herrie gemaakt (ik weet ff niet hoe het heet maar zo'n spel met een gitaar en drumstelletje en zang.... the band nog iets ofzo? Soort combinatie van guitar hero en singstar) Morris heeft er gewoon doorheen geslapen! Alleen werd hij om 23.30 wakker voor de laatste voeding en toen kon hij natuurlijk niet in slaap komen dus toen ben ik gaan zeggen dat het wat zachter moest. Ik voelde me wel een zeur maar volgens mij begrepen ze het wel.
    Mijn schoonzusje en ik zijn lekker een ijsje gaan halen en hebben toastjes gesmikkeld en film gekeken. Ik lag wel te laat op bed, dat ben ik niet meer gewend. Ik was helemaal brak gisteren.

Vanavond uit eten met mijn schoonvader en vrouw. Morris gaat naar mijn broer. Die vindt het helemaal leuk dat hij op mag passen :D Mijn schoonzusje komt pas later thuis dus hij moet het ook nog in zijn eentje doen. Ik ben benieuwd.

Ik reageer ff alleen op vandaag hoor ;)

@Iggy: Die Levi is wel een slaapkoppie dan. Ligt hij er 's avonds pas heel laat in dan? En ik zou me geen zorgen maken over je borsten hoor! Ik heb ook tijdens de zwangerschap een paar nieuwe sproetjes op mijn tepels gekregen. Mijn borsten zijn ook zwaarder geworden, maar ja die zitten ook nogal vol :D

@Maka: Wat naar dat je 's nachts wakker ligt van je zwangerschap! Misschien is het idd een goed idee om er eens met iemand over te praten? Of misschien hier op zw.pagina ervaringen zoeken van mensen die ook zo ziek zijn (geweest) tijdens hun zwangerschap en hoe dat ging met een tweede zwangerschap?
    Klinkt leuk zo'n fotoshoot! Leuk idee! Wel balen dat het slapen niet goed ging met Vera. Ze is natuurlijk ook niet gewend om zo lang zonder tiet te moeten ;) Ik denk niet dat Morris dat zou pikken.

@Miireii: Hmmm handig he...dat je altijd overal zelf aan moet denken. Kerels!

@Mieke: Hihi schattig dat hij zo lekker lag te spelen. Ik heb dat ook wel eens, dan is het zo stil en denk ik dat hij slaapt ligt hij gewoon een beetje rond te koekeloeren op zijn buik :D Uiteindelijk begint hij dan meestal wel nog te piepen voordat hij in slaap valt.

@Married: Morris had laatst ook zo'n snee in zijn voorhoofd (die opmerking had van mijn vriend kunnen komen :D) Ik voelde me helemaal een slechte moeder dat ik zijn nagels niet goed geknipt had. Maar ik krijg het nooit voor elkaar om die hoekjes eraf te krijgen.
    Schattig Thije in zijn badje. Ik doe Morris tegenwoordig altijd in het grote bad. Hij past echt niet meer in dat kleine badje, maar met zo'n zitje zou het nog wel kunnen.
    Grappig dat FC Utrecht rompertje. Morris heeft er ééntje van Nac gekregen van zijn tante :D Je raadt wel wat hij aankrijgt als mijn vriend hem aan moet kleden he ;)

@Kleur ogen: hier duidelijk blauw! Hele blonde haartjes en iets donkerdere wimpers.

@Derek Odinges, die vind ik dus ook echt verschrikkelijk. Idd net als die Char en dat soort types.

@Tour: Nee dat is ook niet mijn ding. Mijn broer is er helemaal gek op en die kan daar hele dagen naar kijken. Ik snap dat nooit zo goed, maar goed dat heb ik met de meeste sporten die zo lang duren.

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Even een vraagje.
    Over 2 wk ben ik jarig en mn schoonfamilie vroeg wat ik wilde hebben. Nou zat ik te denken aan een buggy.
    Maar heb daar wat vragen over, wellicht kunnen jullie me helpen?

1. Waarom eigenlijk ook een buggy als je al een wandelwagen hebt? Is dat puur omdat een buggy kleiner is en makkelijker mee te nemen?

2. Welke buggy is een goeie?

Ik zat te kijken voor de Quinny Zapp (die heb jij toch Mieke???), maar lees daar best wat negatieve ervaringen over, zo heeft ie geen slaapstand en kan je de duwbeugels niet verstellen.

Zal mn vraag ook even verderop het forum stellen ;)

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daffie/Mieke, tja ik weet ook niet wat t is. Ze dronk op zich prima uit de fles hoor, maar kennelijk heeft ze dan toch de tiet gemist ofzo en moest ze dat inhalen...
    En waarom ze zo weinig sliep begrijp ik ook niet zo goed. Er waren natuurlijk wel 10 man over de vloer geweest, maar als ik naar de winkel ga met haar ziet ze toch ook heel veel mensen...
    Op zich doet mijn vriend het ook goed met in bed leggen, we hebben een ritueel dat hij hetzelfde doet als ik. We gaan nu wel zorgen dat hij haar ook 's avonds wat vaker in bed legt. Want meestal als dat niet in een keer lukt, neem ik het toch weer over en dat moet ik maar niet meer zo vaak doen dan.

Mieke, als Vera 's nachts wakker wordt, dan huilt ze gewoon (of eerst kwebbelen en dan huilen), niet overstuur, maar gewoon alsof ze honger heeft (mamahonger?). Ik zou haar misschien wel kunnen laten huilen, maar dan zijn we allemaal wakker. Sowieso wacht ik vaak wel ff of t doorzet, want soms is t alleen maar een snik.
    Ik denk dat ze idd dan gewoon troost van mama wil. En op zich wil ik dat best 1x per nacht doen, als zij daar behoefte aan heeft. Of t nu een kwartier huilen of een kwartier voeden is, dan is t laatste toch prettiger voor iedereen.
    Het is alleen zo verrot als ik daarna zelf niet meer slaap. Maar gelukkig is dat ook niet iedere nacht natuurlijk.

Je hebt misschien wel gelijk om eens met iemand erover te praten, zeggen wel meer mensen tegen me. Maar ik heb er verder geen moeite mee hoor om over te praten. Misschien is het juist het probleem dat ik er te vaak over praat! Want ik geloof dat ik 's nachts juist ga malen, wanneer ik het er overdag weer eens over gehad heb.
    Wat vervelend voor je schoonzus, dat ze ook zo'n rot-zwangerschap heeft gehad en helemaal niets binnenhield, 2x uitgedroogd pfff, dan had ze t nog erger dan ik. En ook nog een heftige bevalling, erg hoor. Hoe kijkt zij er nu op terug dan, en ze wil dus ook nog een tweede...?

Oei, klinkt wel een beetje eng van je moeder, hopelijk valt het mee. Sterkte!

Daffie, hihi ja klopt was idd ook een groot voordeel om op de OK te werken met die hitte. Dan is t daar zo heerlijk koel!
    Sterkte met je keel!

Wagentjes met babyzitje, zag ik bij de intratuin. Ik heb ze alleen niet gebruikt, want had haar toen net in de baby bjorn gewurmd.

Sofie, animatrice, bedoel je in een hotel ofzo? Wat leuk! Ik vind je er idd ook echt een type voor :D

Married, hoe zit Thije dan in dat badzitje? Want bij Vera had ik echt t idee dat haar hele gewicht op haar kruis rustte. En dat lijkt me bij jongetjes dan nog veel minder prettig :pijnlijkkijkendesmiley:. o, ik zie nu de foto. Zo, hij zit idd wel prinsheerlijk daar op zijn troon! En idd niet dat driehoekje in zijn 'snee' hahaha (hihi die man van jou)! Maar hoe komt ie aan die schram dan, dat heb ik ff gemist geloof ik. Wel zielig.
    Vera had een keer een dikke schram op dr wang toen dr nageltjes wat lang waren en ik haar op dr buikje had gelegd... :(

Jeetje, dat jij van die sportdingen houdt! Tennis vind ik dan nog wel aardig om af en toe eventjes naar te kijken, maar de Tour! Dat vind ik zooo saai! Enige leuke om naar te kijken vind ik turnen, schoonspringen en atletiek. Zelfs volleybal vind ik niet zo boeiend! Sport vind ik persoonlijk om te doen, niet om te kijken :D (zeg ik ook altijd tegen mijn vriend: als ie nou eens zoveel sportte als dat ie zou kijken...)

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Married: Ik heb me niet verdiept in buggy's eigenlijk. Volgens mij is het vooral handig als je straks bijvoorbeeld ergens naartoe gaat op de fiets, dan kun je een buggy geloof ik aan je fiets hangen. En verder is het denk ik vooral omdat het makkelijker meeneemt dan een wandelwagen. Ik denk niet dat wij een buggy gaan kopen. Voor het makkelijke heb ik de draagdoek en die wandelwagen vond ik iets te duur om daarnaast nóg iets soortgelijks te kopen.

@Maka: Hier is het wel hetzelfde, als Morris wakker wordt 's nachts dan is hij ook niet echt overstuur maar meestal wordt hij niet vanzelf stil. Ik kies er dan ook voor om hem gewoon te voeden hoor. Meestal kan hij er dan nog wat uurtjes tegenaan en dan kan ik ook nog wat bijslapen ;) Tegenwoordig wordt hij ook wel eens wakker 's nachts waarna hij vanzelf weer in slaap valt. Maar dan is hij nooit heel lang wakker. Na max. 10 min ga ik er wel naar toe iig.

En dan nog een vraagje: Ik zit nogal in dubio. Wij zijn gisteren gaan kijken voor een fiets. We gingen eigenlijk voor een tweedehands damesfiets voor max. 150 euro. Ze hadden alleen niks staan dus heb ik nog even twee nieuwe modellen uitgeprobeerd. Een sparta en een gazelle. De gazelle fietste veel fijner maar ik kwam een beetje te laat op het idee om ook te proberen met stoeltje. Ze hebben hem er nog wel even opgezet om te laten zien en je houdt dan echt heel weinig ruimte over om op te stappen, en belangrijker: af te stappen! Nu ben ik dus op internet aan het kijken of ik misschien toch beter een moederfiets aan kan schaffen. Ik kom hier op zw.pagina heel veel topics tegen van moeders met vergelijkbare dilemma's. Ik kom er maar niet aan uit. Zal ik een moederfiets kopen, of een gewone fiets met eventueel een moederstuur? Ik wil maximaal 500 euro uitgeven. Ik wil echt wel een goede fiets. Een gewone fiets lukt voor 500 euro wel van een goed merk, gazelle bv. Maar een moederfiets lukt dan weer niet voor 500 euro van Gazelle of Batavus ofzo. Dan wordt het dus bijvoorbeeld een Montego of een Puch.
    Aaaaahhhh...wat een luxeprobleem eigenlijk ook weer he. Vroeger waren er niet eens moederfietsen. Maarja...de stoeltjes zijn ook weer groter dan vroeger en ik ben groter....
    Nou goed...hier hebben jullie dus niks aan, haha. Wat doen jullie? Ik twijfel iig nog even verder.

14. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Marriedgirl ; wij hebben de quinny speedi en zeer tevreden over ! :)
    En nee jammer genoeg ben ik niet terug zwanger , het ventje wil niet mee .. ;)

15. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Heeej,

Zijn zostraks ff wandelschoenen wezen kopen bij de Bever. Heb hele leuke gekocht van the north face, maar twijfel nu of ik ze toch niet net een halve maat groter moet hebben... Echt n wijf hè, te kleine schoenen kopen!! :D:D
    En uiteraard weer zo'n impuls aankoop voor HET KIND... Hebben jullie dat ook? Dat je steevast ook iets voor je kruimel koopt ook al ben je dat niet van plan? Hebben weer een stoel voor dr gekocht. Zag er zooo leuk uit toen ze daar in zat. Een opklapbaar rond campingstoeltje. Kei-geinig ding. Zie al helemaal voor me hoe ze daar met een blikje bier in dr handjes in zit op de camoing! :D;)

Gister pasfoto's wezen maken voor t paspoort van Silje. De fotograaf dacht helemaal moeilijk te moeten doen, omdat Silje volgens hem nooit rechtop genoeg zou kunnen zitten, maar onze kleine kabouter zat superparmantig op die grote draaikruk en t was zo gepiept! Waar een mama al niet trots op kan zijn hè... N kind dat kan zitten! Hahaa! :D

De zwemfilmpjes zijn nog steeds niet geodgekeurd dus die kan ik nog niet plaatsen. :( Daarom maar ff wat frames drvan.

16. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Dan ga ik nog ff snel bijlezen en hopelijk krijg ik de tijd om nog wat te reageren.

17. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Snap het even niet goed , ik krijg Tess haar foto niet maar als ik naar mijn profiel ga zie ik hem wel , ik heb een eigen banner geupload en deze is ook niet te zien .. :( Als ik op mijn naam klik is het net alsof het iemand anders is die op mijn naam klikt . Ik krijg ook geen notificatie in mijn mail als er hier reactie is .. :(

18. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    @Kleur ogen
    Had verwacht dat ze bruin/groen zouden worden zoals die van mij, maar ze blijven steken bij grijs/groen. Tja, de donor heeft blauwe ogen en mn vrouw ook. Hoop dat ze dan wel n beetje mijn kleur haar krijgt, donker. Lijkt nu meer koper/blond te worden. We shall see!

@Febr.
    Van harte hoor! Gelukkig werd het dan net op tijd droog.Ja, ndl is stiekum best leuk hè!? :D

@Maka
    Sinds ong 1 week wordt Silje ook 's nachts wakker rond 4.30u. Toevallig hè!? En ook bij haar werkt t bijna alleen maar als ik dr ga voeden. Meestal slaapt ze pas weer tegen 6u en slaapt dan door tot 11u. Daarna slaapt ze van 1 tot 3.30 u terwijl ze altijd overdag alleen maar hazeslaapjes deed. Lijt erop dat onze beebs met hun ritme aan het rommelen zijn. Ben benieuwd waar t op uit gaat draaien!
    Wel balen dat je daardoor zo vermoeid bent. Dat herken ik ook wel eigenlijk. Ik probeer daarom af en toe tussendoor wat bij te dutten als t kan en mn vrouw is thuis.

@Iggy
    Hiero ook kleine bruine sproetjes op de tepels gekregen. Ik denk eigenlijk dat t iets met t zwangerschapshormoon te maken heeft gehad want ik heb t tijdens de zwangerschap gekregen. Lijkt mij hier eigenlijk niet iets dat kwaad kan.

@Fam.Veenstra
    Vervelend dat Martijn bijna alleen maar goed slaapt als je hem heel goed instopt. Ik zou dan denk ik ook een lakentje proberen.
    Hoop dat jullie met de echo goed nieuws gaan krijgen. Spannend hoor!
    En dat t lukt om t goed uit te praten met de schoonfamilie over dat jullie je buitengesloten voelen ed. Succes!

@Married
    Ik vind de tour altijd enorm saaaai! Maar mijn moeder keek vroeger ook altijd en die vond t ook heel spannend. Weet nog dat ik dan altijd liep te klagen dat ze de tv de hele dag op dat saaie gebeuren had staan. :D
    En wat een geinige foto in dat badzitje. Hij kijkt echt met zo'n blik van; Wie doet mij wat!?
    Wij hebben ook de Quinny Zapp. Is idd veel handiger mee te nemen dan de grote wagen en de MC kan erop geklikt worden. Is daardoor bv handig op de fiets want daar kan de grote wagen niet op (die van ons iig niet). Maar de duwbeugels zitten wel erg laag dus minder geschikt voor lange mensen (mijn vrouw is 1,85m en loopt er liever niet te lang achter, maar is ook vnl voor ff op en neer naar de super bv). Kan niet enorm veel in t boodschappending, maar soi... Ik vind t wel n handig ding. Compact en lekker licht en makkelijk uit en in elkaar te klappen. Dus... :D

@Kuona
    Een zeur? Ik vind eigenlijk best wel dat je vriend dat ook had kunnen bedenken en dat je dus helemaal geen zeur bent. Tuurlijk snappen ze dat vind ik dan dus! Jullei hebben een klein mannetje dat zn slaap hard nodig heeft Maar klinkt wel als een leuke game-avond.
    En wat leuk dat je broer op Morris past! Hoor je niet zo vaak hè, een oom die wel op wil passen? Leuk!
    Ik zou als ik jou was een gewone fiets kopen met een moederstuur. Wij hebben dat uitgeprobeerd op een batavus en dat werkt echt prima! Achteraf kon t ook goed zonder moederstuur dus hebben we die ff gelaten voor wattie is (kan altijd nog als t nodig is). Maar die batavus was wel wat doorder, iets van 800 euro. Dus ik zou gewoon een fiets kopen van 400 euro met een moederstuur (die zijn geloof ik 60 euro).

Ow! Ff mn s-moeder onverwachts op bezoek dus moet ff stoppen met tikken. Grtz!

19. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

de reden waarom ik nu bij martijn nog een dekentje gebruik is dat hij anders als ik een laken zou gebruiken, hij meteen met zijn armen begint te zwaaien, met een deken kun je hem beter instoppen dan met alleen een lakentje, die tltl ie zo omhoog.
    maar goed, kijk natuurlijk vaak, en als ie goed slaapt, trek ik de dekens los van hem, het is bij hem alleen nodig om in slaap te komen.

ik heb nu ik weet wanneer de echo is, steeds vreemde dingen die ik zie bij en aan martijn.
    zoals gisteren na het feest bij mijn ouders, ik ging martijn rond half 12 uit bed halen, kom ik op de kamer ziet ie er echt uit als een lijk zooooo bleek, schrok er echt van en heb hem snel gepakt, stond te rillen op mijn benen, en zo nog wel een paar vreemde dingen.
    zal wel komen omdat de oparatie en aan zit te komen.

ik doe me tegen iedereen heel sterk over maar dat ben ik helemaal niet, zoals nu alleen thuis op de bank voor de tv dan dwalen mijn gedachten al af naar hoe alles gaat verlopen, en hoe het na de tijd zal gaan, zowel positieve gedachten als negatieven.
    heb er goed over gesproken met mijn man, en die heeft ook dit soortgelijke dingen, en we hebben afgesproken dat we alles heel nuchter gaan inzien en tegemoed zullen gaan, en wachten af hoe en wat nu verder.

gister was het een latertje, 7 uur lag martijn op bed, en half 12 eruit gehaald, thuis om 12 uur de fles gegeven, 6 uur vanmorgen werd ie wakker, speentje erin en toen was het kwart voor 7.
    rond de klok van 7 uur is gewoon zijn tijd, dan heeft hij de slaap uit.

18 juli gaan de kids uit logeren, voor martijn de eerste x, ze gaan naar mijn ouders, dus alles komt goed. breng ze ook daar het liefst heen. mijn moeder vind het spannend omdat martijn iets heeft, maar heb der uitgelegd dat er niks gebeurd, dat hij hooguit wakker kan worden en dan de speen wil, en als dat neit wil kan ze hem een fles geven en dan weer op bed leggen, en als ze het toch neit wil dan komen wij die avond eerder thuis van het feestje.

nou ik ga nu zo op bed, ben zooooooo moe, kom morgen weer reageren.

fijne avond voor iedereen.

iemand trouwens al weer eens iets van seyla gehoord?

anita

20. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Eppie: sorry gister geen tijd meer gehad om je een fijne dat te wensen,
    Hoe is het gegaan vandaag.

Miiriie: balen dat het zo tegen viel, zag hem van de week nog op tv. Die baby wilde niet slapen volgens hem omdat zijn moeder geen sex wilde met de vader daarom bleef de baby wakker om zijn moeder te beschermen beetje vaag wel.

Nu maka het zo opschrijft dat onze kleintjes kunnen draaien, is het wel weer toevallig dat ze alle 2 even oud zijn.

Maka: zo te lezen was het een leuk feestje, kan me voor stellen dat je geen zin meer had om te stappen als je dan eenmaal thuis bent.

Iggy: ik heb na mijn eerste zwangerschap ook vlekjes op mijn borsten gekregen, en volgens mij veranderd na een zwangerschap bij elke vrouw de borsten.

Mieke: beterschap voor je moeder, leuk dat je de cd gevonden hebt, het is Jasmin haar favoriete cd, er staan veel liedjes op de ze ook op de crèche leren.

Maried: leuke foto’s ,als je bepanthen op de snee smeert is het zo weer weg, Fuad krapte zich vaak zo open door de eczeem.

Kuano: wat lief van je broer dat hij in zijn eentje wil oppassen, zie ik die van mij nog niet zo snel doen, hij zou het wel leuk vinden maar als ik zie hoe onhandig hij een baby vast houd.

Maried: ik had eerst een buggy inderdaad handiger mee te nemen ook op de fiets.
    Maar kreeg er knie en rug klachten van door het duwen.
    Toen een Zapp gekocht ik vind het m ideaal, heb er ook een buggy drager bij voor aan de fiets. 1 nadeel hij kan niet plat, maar als ze wat ouder zijn is dat geen probleem.
    En nu neem ik hem overal mee heen met de maxi cosi er op.

Kuano: ik had een moederfiets maar ik vond die te laag (ben zelf 1,80)
    Heb nu een dames fiets met genoeg ruimte voor een stoeltje en dit bevalt me veel beter dan de moederfiets.

Suske: geweldig de foto’s in het zwembadje.

Anita: wat eng dat hij zo wit werd, kan me goed voor stellen dat je, je zorgen maakt een hard operatie is ook niet, niets. gelukkig kun je er goed met je man over praten.

Baal wel een beetje sinds vandaag is de eczeem terug op zijn wangen.
    Denk dat het van de wasmiddel komt, ik was weer overgegaan op de persil omdat ik de neutral niet schoon vond wassen, toch maar weer de neutral proberen.

Ga vast naar mijn bedje moet er morgen om 5:30 uit om 7:00 voor de deur staan bij de crèche en dan als een gek naar mijn werk fietsen 7:30 gaan wij open. Ik fiets er een kwartier over en ben zeker ook wel 10 min bezig om beide kinderen af te leveren ( man heeft cursus, was toch wel lekker toen hij thuis was)

Deel Deze Pagina