Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
  2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ze rolt trouwens pas bij 1 min. 28 ofzo :p

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oeii! ik ben een spammer :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married :) oeps vergeet ik een diehard bv geefster, hihi sorry!
    Enne 250 cc wow veel zeg, ja logisch dat je er last van had.
    Die Thije die groeit goed op mama haar voeding zeg! Knap eigenlijk he.

Noppie, die pijnlijke plekjes in mijn borst zijn weer weg, gelukkig.
    Zal ik af en toe nog wel houden denk ik, heeft toch te maken met het stoppen. Er kwamen nog wel een paar druppeltjes melk uit.
    Hoe gaat het nu met Ebbie en met jou en je hoofdpijn?

Miireii, jaaaaaaa leuk zeg! hihi.

Axioma, hihi wel heel lief bedoelt van je man hoor! Die van mij heeft het nu redelijk onder de knie. Wij houden nog niet echt een vaste tijd aan voor de eerste fles in de ochtend. Gewoon wanneer Boaz wakker wordt. Vandaag was dat om 7.15 en kreeg hij zijn fles om 7.45. Hij ligt nu weer even lekker te slapen.
    Enne lekker even poetsen, hihihi jij liever dan ik hoor.

Vaam, gefeliciteerd hoor, 5 maanden al weer. Het gaat idd snel.
    Maar ik moet toch eerst nog even ervaren dat Boaz ook gaat draaien, daarna hoop ik zitten, daarop volgend kruipen en dan pas mag ie lopen hoor!! ;)

Zo ik heb bij goedgemerkt.nl labeltjes besteld, kan ik die op het flesje en de voeding van Boaz plakken voor op het KDV.
    Vandaag geen druk werkdagje. Vanmiddag even boodschappen doen en hopelijk kan ik nog iets nuttigs verzinnen, hihi.

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat een leuke meid heb je toch, Miireii!!! Echt heel knap van haar hoor!

@ Kuona / speelkleed, wij hebben er eentje van Woezel & Pip, Thije is er echt helemaal gek van. Gekocht bij de Intertoys.

@ Mieke :D
    Ja, veel he, ze hebben ook nog nooit zo'n zeer gedaan... had trouwens 290 cc uiteindelijk - uit 1 tiet dus :$ Dat wordt nog wat met afbouwen over een paar mnd..
    Ik moet ook wat nuttigs gaan doen, maar kan me nergens toe zetten, pff... straks even naar de hema denk ik, hoorde dat ze weer nieuwe dingen hadden :D

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb trouwens gister de kolf weer netjes in de doos gepakt, flesjes ook en de zakjes ook. Ook maar 2 zakjes uit de vriezer gehaald, anders vergeet ik helemaal dat ik dus nog een voorraadje heb om te geven. Hopelijk wil hij het dit keer wel op drinken.
    Dus ik heb echt afscheid genomen nu!

Ik zag trouwens ook erg op tegen het afbouwen omdat ik ook zo snel last had van stuwing en zo. Maar het is me toch wel mee gevallen.
    Gewoon de tijd er voor nemen en niet zoals het schema dan aangeeft 3-4 dagen per voeding. Ik heb wel een week er voor uitgetrokken en dat ging echt prima en ging het nog niet, dan gewoon nog even langer.

Nou hmm hoorde Boaz net, maar volgens mij slaapt hij toch weer.
    Mijn s-moeder belde net op dat haar zwager en s-zus komen met hun kleindochter (dochter van nichtje van vriendlief), die heb ik nog niet gezien dus dat is wel even leuk om dan langs te gaan.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja Vaam, ik heb een badstofhoes van eigenmerk van Prenatal gekocht voor de maxicosi en dat is echt zoveel prettiger. Boaz had ook altijd een nat ruggetje en heel warm in de mc. Deze kost 10 euro geloof ik. Je hebt ze ook origineel van mc zelf maar die kosten ruim 30 euro.

8. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Miireii: JAAAAAAA! haha wat een leuk filmpje!! hihi Hier ook de hele dag rollen: je legt Lili neer, je draait je om om je glas te pakken en ze ligt alweer op dr buik! ongelooflijk! Maar ja, terugrollen lukt nog niet, dus je blijft bezig met terug op de rug leggen hè :p

hehe eindelijk is de druk van de ketel met die warmte! een lekker buitje hier en het is meteen "gewoon lekker!"

Heb ik weer: afgelopen weekend een kaas-etentje (souper aux fromage) mmm bij de schoonouders. Allemaal volwassenen en 1 jongen van ongeveer 15 jaar. Om het ijs te breken voor hem, vraag ik hem naar zn school.. OEPS.. Heb ik weer: hij nóg stiller dan hij al was en zn vader begint over het feit dat hij niks doet op school en t neit gehaald heeft blablabla .... You Go Sofie! Heb de hele avond niks meer gezegd... Zeker omdat ik al een glaasje op had en dan komen er meestal nóg dommere dingen uit.. Die jongen heeft me de hele avond niet meer aangekeken.. :(

Wat hebben wij toch geluk: bezoek van mensen met een jongetje Remy van 5 maanden; die wilde dus echt niet slapen! Elke avond thuis een vast slaapritueel en dus luukt het hem niet om ergens anders te slapen.. Uiteindelijk is het bezoek maar naar huis gegaan met baby op de arm in slaap; neerleggen hebben we 5x geprobeerd, maar dan kon je hem eeuwen laten huilen, slapen wilde ie niet..
    Dan bedenk ik me maar dat wij zo'n geluk hebben met zo'n makkelijke baby... Lili huilt NOOIT! Ze zeggen dat dat komt omdat de ouders zo rustig zijn: nou, hier niet hoor; ik ben een bonk energie! Zal ze wel van dr papa hebben dan :p

@Animatrice: ja, ik ben jarenlang elke zomer hoofd animatie geweest op campings.. zal jullie wel niet verbazen??!! :D Had zelfs nog meer energie dan alle kids samen! :$ Mis dat wel hoor, word ook meteen een stuk dikker zonder die beweging! haha Bouwde elke winter mn wintervachtje op en dan in de zomer weer superdun, nou niet meer dus! oeps.. hahaha

@Vakantie: dank jullie voor het meeduimen, maar wij blijven thuis dit jaar. Fab moet echt veeeel belasting betalen en daar gaan de vakantiecentjes aan op. Ach ja, dan gaan we maar camperen in de tuin! ;)

groetjes!! So

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; wat naar dat je moeder met de ambu mee moest. Hopelijk komen ze er snel achter wat er aan de hand is....
    Op zich valt het nog wel mee met de verkoudheden, denk ook niet dat het nu doorzet, alleen wat keelpijn als ik het vandaag zo voel. Denk dat het ook door het werk komt eerlijk gezegd.

Buggy; waij hebben de chicco lightway buggy gekocht, kan in 5 standen en is redelijk licht om te tillen. Wij hebben hem naast de wandelwagen genomen omdat het erg makkelijk meenemen is voor een dagje weg of op vakantie. En ze kan er heerlijk in liggen.

warmte-uitslag; een vriendin van mij heeft me gel gegeven die ze eigenlijk bij de waterpokken gebruiken van VSM. Dit verkoelt de boel en lijkt wel te helpen.

Vaam; Myrthe heeft vanmorgen weer 2 x van buik naar rug gerold, dfus er is hoop hahahaha. We hadden wel gedreigd dat ze anders geen fruit zou krijgen:D:D:p:p

Axioma; wij geven hier om en om de voedingen...eigenlijk doen we dat met alles. Is wel erg prettig hoor, mijn man weet precies hoe of wat met alles. Is dan ook vaak alleen thuis met haar als ik werk.

Mireii; hihihi, ze doen het altijd stiekem he!!
    Oh, lees nu dat je het hebt gezien.....jeeeehhhhhh:)

Ik heb ook zo'n badstof hoesje voor in de MC. Krijgt ze nog steeds een natte rug van, maar wel iets minder.

Nog één avonddienst vandaag en dan ben ik weer lekker 2 dagen vrij. Manlief is al naar zijn werk en komt tegen 22:30 thuis, dus mijn ouders passen op Myrthe vanmiddag/vanavond. Meestal was het een middagje, maar nu dus de hele avond erbij. Zal wel goed gaan, maar is toch weer spannend hihi.
    Manlief heeft me vanmorgen uit laten slapen, zat er gisteravond toen ik thuis kwam een beetje doorheen. Vindt het best tegenvallen met die avondddiensten en dan zeker als Stepahn dagdienst heeft en ik dus al vanaf 'smorgens vroeg in touw ben met Myrthe. ben dan pas om 00:00 thuis en helemaall kapot. Merk ook op mijn werk dat het niet gaat zoals ik wil. Mijn concentratie is echt een stuk minder door de zwangerschapshormonen en ik doe af en toe hele stomme dingen. Gisteren ben ik ook in huilen uitgebartsen....normaal ben ik heel zelfverzekerd op mijn werk en kan ik alles tegelijk aan en nu dus helemaal niet meer. Iedereen zegt wel dat het weer goed komt, maar ik voel me er zo ongelooflijk rot onder. Voel me dan weer een netbeginnende leerling, terwijl ik 13 jaar ervaring heb:(:(
    Tot overmaat van ramp ging ik vanmorgen op de weegschaal staan, heb de hele week niet gesnoept en gezond gegeten en is er geen gram af:x:x....moet wel weer ongi worden van de week, dus dat zou er mee te maken kunnen hebben....gggggrgrrrrrrrrrr......wordt even gek van mezelf en heb een baaldag!!!!

sorry voor mijn gezeur meiden...

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mireii; leuk filpmje hihi

11. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

hier vanacht kwam martijn vanmorgen weer om half 6, speen en diksap hielpen niet, dus heb ik mijn mannetje naar beneden gestuurd om een fles te maken, die heeft ie leeg gedronken en daarna geslapen tot kwart voor 9.
    en om 9 uur fruit gehad, en toen om 10 uur de fles.

half 11 had ik beide kids al op bed liggen, ze waren zo moe.
    vanmiddag ga ik op bezoek bij mijn vriendin van zwangerschapscursus (diegene zonder kindje) ze wonen op een boerderij dus dat zal jildou wel erg leuk vinden, al de beesten.

ik maak martijn zijn bedje al op met de laken in de breedte, heb nu op zlder nog een zomerlakentje gevonden en daar ligt ie nu onder te slapen, zal straks voelen hoe hij erbij ligt.

nou ga er vandoor, even bankhangen

anita

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi sofie! Soraya rolt van rug naar buik en van buik naar rug, dus ik hoef haar niet om te draaien. ze begint alleen te huilen op de rug omdat het draaien naar buik nog een beetje moeilijk gaat.. maar het lukt dr wel :D

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Nou meiden, het spijt me voor wie het er niet mee eens was, maar mijn ex krijgt Daan voorlopig niet meer te zien. Hij sleept me voor de rechter.
    Hij wil 50% van het ouderlijk gezag en de maandagen terug, als ik met beide niet akkoord ga, dan stapt hij naar de rechter.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet zeggen, maar ik ga in ieder geval het gevecht aan en laat dan de rechter bepalen hoe het eruit gaat zien. Mijn ex is niet meer welkom als hij het zo wil spelen. Het zal weer een moeilijke periode worden, maar ook daar kom ik wel weer doorheen.

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Married, ik wil idd ook een buggy erbij qua handigheid op de fiets en bv als we gaan vliegen. Maar voorlopig vind ik de wandelwagen ook echt nog te groot voor haar en gaat t nog wel goed in de reiswieg met de kap omlaag.
    Wowie 290cc uit één tiet! Dan zal Thije ook wel veel drinken per voeding. Hoeveel geef je m nu als hij een flesje krijgt?
    Jeetje, dat Thije gewoon maar op 4 voedingen kan en dan ook nog zo hard blijft groeien!

Vera zit, door de nachtvoedingen, nog steeds op 6... En ze drinkt ook nog steeds 2 borsten, de 2e wel korter. Eerst gaf ik altijd 's nachts maar 1, maar de laatste dagen komt ze ipv om half 9, alweer om half 7 na de nachtvoeding. Dus misschien is ze dan toch niet goed verzadigd. Of t is weer iets nieuws dat maar 2-3 dagen aanhoudt :( Eerst maar es aankijken dus.

Vaam, ja dat klopt wel, dat iedere zwangerschap anders kan zijn. Maar feit is nu eenmaal dat de kans verhoogd is als je eerdere zwangerschappen extreem misselijk bent geweest. Ik heb er al (te) veel over gelezen en daarvan waren maar héél erg weinig vrouwen waarbij het een tweede keer minder was.
    Noppie, nee er is echt niet veel te doen aan die extreme misselijkheid, ook niet door een goede gyn. Het enige zijn medicijnen en een infuus (en sondevoeding in t ergste geval), maar heel erg veel beter ga je je daar ook niet door voelen hoor. De bijwerkingen van die medicatie is ook heel erg. Zodra t kon ben ik er direct mee gestopt.
    Maar zoals ik al schreef, ik moet er juist niet teveel over praten en lezen, want juist dan gaat t malen. Het is zoals het is, helaas. Ik wil me alleen nog een keer laten testen op een maagbacterie die er misschien mee te maken heeft (volgens recent onderzoek). Die bacterie heb ik vroeger iig gehad.
    Genieten van Vera doe ik zeker! Ik beschouw haar ook alsof t mijn enige kindje zal zijn.
    Vannacht heb ik trouwens wel weer goed (in)geslapen hoor!

Gisteren had ik t idee dat Vera op haar buik wilde draaien. Ze drukt steeds haar billen de lucht in en draait dan haar lijfje ofzo.

Trouwens, de laatste dagen zit ze de hele dag door te kakken, echt niet normaal. Ik denk wel minstens 6 poepluiers per dag!? Zal wel met t weer te maken hebben... Dus hopelijk nu weer snel voorbij.

Anita, kan me heel goed voorstellen dat je af en toe negatieve gedachten hebt over hoe het zal gaan allemaal nu de operatie dichterbij komt. Het is ook nogal wat. Ik zou er ook zeker slapeloze nachten van hebben en nog meer gaan kijken/luisteren dan ik nu al doe... Ik vind je ook idd heel erg sterk overkome. Wel fijn dat je er met je man over kunt praten en dat hij het herkent. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat hij hetzelfde heeft.
    Een lakentje schopt Vera idd ook altijd los, ook al stop ik haar er goed mee in (ook in de breedte). Maar zij heeft dat niet echt nodig om goed (in) te slapen.

Kuona, al een besluit genomen over de fiets? Wat Suske zegt, klinkt wel als een goede oplossing.
    Ik heb ook een prima 2e hands gazelle fiets. Zou je daar ook een moederstuur op kunnen zetten eigenlijk? Of kan dat alleen bij bepaalde modellen?

Vera krijgt trouwens ook steeds meer oog voor details vind ik. Ik zie haar steeds vaker naar de kleine details van speeltjes kijken en mee friemelen. Ook aan de labeltjes zit ze soms te trekken of op te sabbelen.
    En ze pakt me de laatste tijd heel erg stevig vast als ik haar oppak. Zo van 'mama, laat me niet vallen he!' Vanuit het oei ik groei boek, zou dat bij een op handen zijnd sprongetje horen, maar die is toch juist net voorbij :(

Martientje, jeetje wat sneu toch voor Fuad dat hij zo extreem gevoelig is voor vanalles en nog wat. Ik ben nu ook gewoon overgestapt op robijn wasmiddel, omdat ik al die verschillende wasmiddelen een beetje te erg vind worden. Gaat gelukkig prima hier. Wel was ik nog steeds Vera's was apart van de onze.

Noppie, o dus je kunt helemaal niet meer groeien bij je werkgever? Nou, helemaal motivatie om verder te gaan kijken!
    Klinkt wel erg prettig, dat Catamaranstrandje, maar idd niet de hele dag met zo'n ukkie.
    Met 37,8 voor Ebbie zou ik niet direct aan een griepje denken... Hoe gaat t vandaag met haar?

Ik vind Derek, Char en dr Phil ook best leuk om te kijken eigenlijk. Ik geloof wel een beetje in mensen die meer zien/voelen dan anderen. dr Phil is natuurlijk van een hele andere gradatie, maar ik vind t wel een slimme vent. Maar idd bij Oprah vroeger was ie beter.

Mieke, hebben ze al iets gevonden bij je moeder? Pff, heftig hoor.

Miireii, ohh wat knap zeg, ze doet t ook naar beide kanten (bijna)!! Ze ziet er trouwens ook erg sterk uit op haar buikje!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Vaam, je was er al bang voor he dat hij het zou doen.
    Maar jullie regeling staat in principe al op papier toch en jij hebt naar mijn idee niet echt iets gedaan waardoor je je er niet aan hield.
    Je hebt toch alleen aangegeven dat je de maandagen staks niet meer wil doen. En hij doet in principe kinderachtig. Doe maar niets meer via de mail en wacht het verder maar af, dan kun je ook niks verkeerds zeggen of schrijven. En anders moet het contact verder maar via een advocaat lopen of zo. Heel jammer dat het zo moet gaan hoor.
    Heel veel sterkte, maar zoals je zelf al zegt, hier komt je ook wel doorheen, alleen zal het wel misschien wel een lange weg voor je worden. Gelukkig heb je veel steun aan je ouders en je vriend.

Maka, de MRI en het bloedonderzoek waren helemaal goed.
    Waarschijnlijk houden ze haar nog een nachtje, ze voelde zich minder goed dan gister helaas. Ze heeft een infuus tegen de misselijkheid gekregen. Mijn ouders hadden alleen gehoopt op een diagnose en ze vermoeden nog steeds migraine. Verder nog geen nieuws.
    Boaz poept de afgelopen dagen ook iets vaker dan normaal, denk ook door de warmte hoor.
    Ik geloof overigens ook wel in het medium of een paragnost hoor.
    Kijk dan ook heel graag naar Het Zesde Zintuig. En ben zelf ook wel eens naar een medium geweest en veel klopte echt.

Anita, is het niet een idee om Martijn in een slaapzak te leggen en zijn armpjes binnenboord te houden?

Noppie, ah dat is dus een periodiekje. Tja wel fijn dat je in deze tijden toch nog een stapje omhoog bent gegaan, hadden ze misschien ook niet hoeven doen (toch)? Maar ja dan ben je wel uitge... hmmm weet er geen woord voor, hihi :) je begrijpt me wel.
    Ben erg benieuwd wat voor leuks er misschien uit gaat komen nu je je cv op internet hebt staan.

Daffie, in het ziekenhuis loop je idd meer kans om een bacterie of een virusje mee naar huis te nemen. Gelukkig valt het nu wel mee! Hopen dat het idd niet zal doorzetten.
    Heb je nog iets gehoord van je soll. op de recovery? Buiten dat ze het intern eerst gingen bekijken.

Sofie, heerlijk toch dat Lili zo makkelijk is. Boaz is ook zo lekker makkelijk, daar kan ik dan zo van genieten. Hij kan zichzelf ook goed vermaken. Enne jij kon toch ook niet weten dat die jongen het niet zo goed doet op school... :p

Nou morgenochtend Boaz zijn eerst keer KDV, wenuurtje voor mama zullen we maar zeggen :D

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #6136 Deurtje, 6 jul 2009
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
    @ Maka, 290 cc was voor mij ook echt het hoogste ever, maar was ook absoluut niet goed, want ik had echt een te volle tiet.
    Op mn werk kolf ik zo'n 200-220 cc per kolfbeurt (= 2 boobs). Ik geef Thije altijd een flesje van 200 cc, maar dat drinkt ie niet altijd leeg.
    Hij had alleen gister maar 4 voedingen hoor, normaal altijd 5 (vorige week op prikjesdag zelfs 7!). 4 voedingen is echt te weinig voor hem, vandaag komt ie dan ook vaker (om in te halen van gister denk ik) en daar ben ik blij mee.
    Wat veel poepluiers joh! Zijn dat dan ook echt volle luiers? Hier nog steeds opspaargedrag wat dat betreft.

@ Vaam, kl*te meis!!!!! Hele dikke knuff van mij!

@ Daffie, ook een hele dikke knuff voor jou!
    Fijn dat er hoop is wat rollen betreft, meneer hier weigert nog, haha

@ Sofie, vakantie in de tuin is ook heel leuk joh!
    Lekkere flapuit ben je ook, maar jij kon toch ook niet weten dat het niet zo handige opmerking was?
    Lastig hoor dat Remy (leuke naam trouwens!) nergens anders wil slapen. Iedere baby is anders dat blijkt dan wel weer.

@ Mieke, succes morgen voor Boaz en vooral voor zijn mama! hihi
    Sterkte met je moeder, vervelend hoor dat ze nog niet weten wat het precies is.
    Weeet idd nog wel dat jij ook zo tegen het afbouwen opzag. Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Ik ben idd ook van plan om dat op mn gemakkie te gaan doen tzt.

Wist heel niet dat er badstofhoezen voor de MC bestonden?! Ga ik ook eens naar op zoek, wij hebben nl een zwarte MC (= heet!).

Morgenochtend past onze 'schoonmaakster' op Thije. Mn schoonmoeder is nog op vakantie. Schoonmaakster klinkt zo denigrerend, ze is namelijk een vriendin van mn schoonmoeder en zelf net voor de 5e keer oma geworden (van kleindochter Eva) en vindt het gewoon lekker om eens per week wat om handen te hebben en wat bij te verdienen. Tis echt een superlief mens en zelf dus al oma waardoor ze helemaal thuis is in de baby's en kleine kinderen. Ze zal morgen dus niet het hele huis kunnen doen, maar dat maakt me niks uit, vind het superfijn dat ze op Thije wil passen! Manlief is er 's middags.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, fijn dat jullie 'schoonmaakster' (hihi) kan oppassen, goed geregeld dan toch.

Maka, Boaz tilt ook zijn kontje op en is ook druk bezig met draaien op zijn zij, alleen lukt het nog niet om door te draaien.

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Zo gisteravond is het oppassen bij mijn broer goed gegaan. Hij vond het heel leuk en zijn vriendin, die later thuis kwam, vond het ook erg leuk. Mijn broers zijn allebei helemaal gek op Morris. Mijn oudste broer (die van gisteravond) zei laatst ook dat hij hoopte dat Morris snel een neefje of nichtje kreeg. Maw, hij wil eigenlijk zelf ook al wel vader worden. Maar hij en zijn vriendin studeren allebei nog dus de situatie is er nog niet naar. Ik vond het wel een aandoenlijke opmerking :)

Wij hebben lekker gegeten in een Indiaas restaurant. Ik had alleen het idee dat ik iets verkeerds op heb waardoor Morris last van zijn buik kreeg. Er zaten wel veel uien in het voorgerecht, misschien dat dat het was? Hij werd iig een paar keer wakker vannacht en dan hoorde ik zijn buikje rommelen.

Vanmorgen ben ik ook nogal geschrokken, heel dom achteraf :p Morris lag in bed en wilde niet slapen. Ik maak zijn kamertje schemerdonker overdag en ik zag ineens een donkere vlek in zijn bedje. Ik dacht echt dat het bloed was, want wat kon het anders zijn? :( Met Morris leek er niks aan de hand... Ik deed snel het licht aan, bleek het poep te zijn :D Hahaha dat had ik natuurlijk kunnen weten, de poepdoos! Toen kon hij dus eerst nog even in bad.

Verder heb ik een mooi groot speelkleed gekocht en hij ligt er nu lekker op te spelen. Ik heb het op zijn kamer liggen zodat de katten en hond er niet bij kunnen. Ik zit er lekker bij met de laptop, eigenlijk best ideaal. Of zou het niet goed zijn dat hij nu op zijn kamer speelt? Net als dat ze adviseren om je kind niet in de box te laten slapen?

@Mamafiets: Bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk dat ik gewoon nog eens terug ga naar de fietsenzaak en dan ook eens een mamafiets uitprobeer om te kijken of het wat is. En anders wordt het waarschijnlijk de gazelle met moederstuur.

@Suske: Ik heb dat ook idd, ik moet altijd even kijken bij de babyspulletjes. En het lijkt ook allemaal zo goedkoop voor die kleintjes. Maar als je het bij elkaar optelt ;)
    Leuke foto's van Silje!

@Anita: Hier gebruik ik juist geen deken omdat Morris dan door de warmte niet in slaap komt. Gelukkig wordt het nu weer wat minder warm. Maar met dat warme weer moet je wel uitkijken voor warmtestuwing hoor, zeker als je hem zo strak inpakt!
    En heel begrijpelijk hoe je je voelt hoor. Het is ook niet niks zo'n operatie!

@Martientje: Had je dan wel framemaat 57? Want die heb ik voor een gewone fiets nodig en moederfietsen zijn er ook in maat 57.
    Wat vervelend dat de eczeem weer terugkomt. Ik hoop dat het alleen een kwestie is van wisselen van wasmiddel!

@Noppie: Beterschap!

@Axioma: Ja ik heb ook wel eens op mijn moeders fiets met zitje gefietst maar ik heb het idee dat én de frames dikker zijn waardoor je minder ruimte hebt én de stoeltjes zijn groter volgens mij. Op die gazellefiets die ik geprobeerd had bleef echt maar iets van 10cm over om mijn been door te wurmen.
    Wel lief van je man dat hij een flesje wilde maken voor Josanne. Misschien kun je ergens een briefje ophangen met tijden en hoeveelheden e.d. voor als hij weer zo'n lief initiatief toont?

@Mieke: Oei, dat klinkt wel gelijk heel ernstig, met de ambulance naar het ziekenhuis. Wel een geruststellend gevoel dat ze het serieus nemen en alles even goed onderzoeken zeker? Zeker in het weekend hoor je nog wel eens van die verhalen dat huisartsen maar blijven adviseren om het 'even aan te kijken'.

@Married: Hier ook een zo goed als slapeloze ochtend gehad. Ik ben wel twee uur bezig geweest, met een badje tussendoor, om hem in slaap te krijgen en toen sliep hij maar 3 kwartier :( De rest van de dag is het al niet veel beter. Naja, morgen beter zullen we maar zeggen.
    En wow, 4 voedingen! Morris zit nog steeds op 6 voedingen. Maar ws krijgt hij gewoon erg veel binnen per voeding, als je kijkt naar je kolfopbrengst.
    Ow lees nu dat hij er normaal wel 5 krijgt. En in het flesje krijgt hij dus ook minder. Komt hij daarna niet eerder dan? Als Morris al eens een flesje drinkt drinkt hij het vaak ook niet leeg maar komt dan wel vaak weer eerder voor de volgende voeding.

@Miireii: Wat goed van Soraya. Nog even en dan rolt ze heel de kamer door!

@Vaam: He bah... wat een nare wending weer zeg!

@Maka: Jep, zo begon het draaien van Morris ook. Beentjes in de lucht en kantelen maar!
    Volgens mij kun je het moederstuur op vrijwel alle fietsen zetten. Op Moederstuur - moederstuur, moederfiets, fiets, stuur kun je dat vast wel terugvinden.

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Kuona, op de dagen dat ik werk krijgt hij meestal rond 11 en 15 uur een flesje, die tijden gaan goed. Maar vaak als ik net thuis ben rond 18/1830 is het wel gelijk aan de tiet!
    Heb ook altijd een reserveflesje in de koelkast voor het geval hij toch eerder of tussendoor komt.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kuona, dat was zeker even schrikken zeg, gelukkig was het poep... tenminste ook niet echt fijn natuurlijk, je hebt er toch ook weer werk aan. Jammer dat het slapen vanmorgen niet echt lukte!
    Leuk dat je broers zo gek op Morris zijn. En waarschijnlijk trots op hun zusje ;)
    Handig die site, ga ik me ook eens in verdiepen.

Heb vanmiddag een flesje BV gegeven uit de vriezer.
    Maar daarna zat Boaz weer onder de rode bultjes. Heb toch het idee dat hij gevoelig ergens voor is wat in mijn BV zit.
    Nu gaan we de zakjes misschien maar weggooien, het zijn er nog 4 of 5. Want als hij iedere keer last heeft is natuurlijk ook niet de bedoeling.
    Wel zonde van mijn BV, is toch een beetje nostalgie natuurlijk nu.

Deel Deze Pagina