Wat maf zeg Mieke! Las ergens dat je overtollige moedermelk ook kunt gebruiken om door het badje te doen, het maakt de huid schijnbaar zacht. Maar als Boaz er bultjes van krijgt is dat natuurlijk ook niet handig.
Ja dat heb ik laatst gedaan. Toen had ik enorme stuwing maar ik had geen zin om eerst de kolf helemaal te gaan steriliseren enzo. Toen heb ik de melk dus in het badje gedaan. Om het zomaar weg te kieperen is ook zo wat he. Zijn huidje was wel lekker zacht maar dat is het toch wel. Maar voor het eczeem van Boaz is het misschien wel extra goed?
@ Mieke: jemig, je moeder opgenomen in het ziekenhis. Hoe is het nu met haar? Hmm, nog niet best lees ik. Wel mooi dat de MRI schoon was. Ik hoop dat ze er gauw over heen zal zijn. Zonde van je BV, maar ja, als ie er bultjes van krijgt is de keuze gauw gemaakt. @ Axoma: oei, Josanne flink wakker dus vannacht. Wat typisch dat jouw man zo weinig aandacht voor de voedingen heeft? @ Mireii: hihihihi, wil Soraya haar kunstje niet op commando vertonen, hihihihi. Ah, ze heeft het dan toch gedaan, lek he? @ Hummel: ah joh, dat was toch goed bedoelt, je probeerde juist contact te maken met die jongen. Lullig van die vader dat ie hem dan zo voor lul zet. Mag ik wat van jou energie ? @ Daffie: goh meid, wat balen zo'n baaldag he? Vervelend dat je je nog niet zo goed kan concentreren op je werk en dat je je daardoor zo onzeker voelt. Het zijn ook pittige dagen voor je vind ik. Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent die het vind tegenvallen om weer te werken. @ Vaam: heftig zeg. Sterkte er mee. @ Kuona: fijn dat het oppassen door je broers zo goed ging. Vannacht slecht geslapen: was snipverkouden gisteravond en het snot kwam gewoon uit mijn neus gelopen, moest telkens snuiten ook al lag ik al in bed. Ebbie kwam helaas al om 05.45 voor haar eerste voeding. heb haar eerst nog even goed neergelegd, maar er was geen houden meer aan. Mijn vriend ging haar haar eerste flesje geven, maar ik was toch ook wakker geweest. Op mijn werk ook heel erg lopen snotteren en heeel veel niezen, tot hilariteit van mijn collegae. Vandaag voor het eerst ook mijn vervanger weer gezien. We hebben een tijd bijgepraat en wat dingen doorgenomen enzo. Dan is daarna mijn energie al ongeveer weer op. Ik vind het autorijden ook wel vrij vermoeiend weer. Heb nu weer een beetje hoofdpijn . Ben erg bang dat ik nu weer net als voor mijn zwangerschap elke dag hoofdpijn ga krijgen. Het komt vooral door spanningen en hyperventilatie . heb het na al die jaren nog steeds niet onder controle, terwijl ik er vroeger nooit last van had . Zijn er hier nog meer met spanningshoofdpijn?
Nou de doop van Yannique was heel intiem en mooi. Ook nog even een momentje stil gestaan bij mijn vader, want het is 8 juli alweer 3 jaar dat ie overleden is. Daarna lekker bij mijn schoonzusje gefeest en geBBQ! We hebben hele leuke kadootjes gehad, zoals haar eerste oorbelletjes en een rugzakje van Woezel & Pip, kleertjes, een zandbak, een babyzwembadje en nijntjespeeltjes voor in bad. Verder hebben we geld gehad en dat storten we op Yannique haar bankrekening. Het was een zeer geslaagde en gezellige dag, maar was helemaal op toen ik gisterenavond thuis kwam! Ow gisteren morgen lag Yannique lekker bij ons in bed en toen rolde ze voor het eerst van haar rug naar haar buik! @Mieke: ik had een monchoutaart een aardbeienkwarktaart en een bosvruchtenkwarktaart gemaakt. Ook had ik voor een heel weeshuis (lees: dus veels te veel) pastasalade gemaakt voor bij de BBQ! Jullie nog een fijne verjaardag van je vader gehad? Lees net dat het niet door ging omdat je moeder ziek was. Hoe gaat het nu met je moeder? Lees weer dat ze haar nog een nachtje houden en waarschijnlijk aan migraine denken. Succes met Boaz zijn wenuurtje op het KDV! Denk dat mama er misschien meer last van gaat hebben dan Boaz zelf? @Miireii: jammer dat Derek Ogilvie zo tegen viel. Je gaat daar toch wel met een bepaalde verwachting naar toe natuurlijk! Soraya wil gewoon niet aan mama laten zien dat ze lekker kan rollen! Ow schattig dat filmpje! @Iggy: was je zusje met vriendinnen op vakantie? Hier ook zo'n brommert hoor! @Maka: pittige nachten voor jou dan als Vera weer komt voor te drinken en als jezelf dus ook niet al te best slaapt! Onze vriend weet dat dat soort dingen belangrijk voor ons zijn, maar die heeft schijt aan alles en iedereen en denkt vaak alleen maar aan zichzelf. Dat klinkt als een geslaagde vrijgezelledag voor je vriendin! Kan me goed indenken dat je niet meer bent gaan stappen daarna. @Married:fijn dat Thije niet klem kwam te zitten in het badzitje! Hij ligt er lekker charmant bij hoor! Yannique krabt zichzelf ook vaak open hoor en dan vooral op haar neus. Hij had zich wel goed gekrabt zo te zien.Die opmerkingen van die mannen toch altijd! Wij hebben toevallig ook voor een buggy gekeken, want die is makkelijker mee te nemen op vakantie. De Zapp viel bij mij al af omdat je die niet kan verstellen in verschillende standen. Daarom zijn wij uitgekomen bij de Titanium Buggy Breeze. Die is vergelijkbaar met de zapp, alleen kun je die wel in 5 standen verstellen. Met de adapters voor de cosi erbij kan die er ook nog een paar maandjes op. Heb die van mij besteld bij Babyhuis in Haarlem. @Kuona: jullie avondje was geslaagd dus. Wat voel je je meteen een ouwe doos he als je maar ietsje later dan normaal naar bed gaat? Dat heb ik dan ook altijd! Kan je niet helpen wat betreft de fietsen. Fijn dat je broer het oppassen zeer geslaagd vond. En die kleine donderstraal van jullie laat jou schrikken met een plasje poep! @Sofie: haha ik zie je daar al rond rennen, nog enthousiaster dan de kinderen zelf! @Suske: wat schattig die foto's van Silje in het zwembad. Zeker loop schoenen moet je niet te klein kopen. @Familieveenstra: niks gek toch dat je je gaat indenken hoe het allemaal gaat lopen met de OK van Martijn. Is ook geen kleinigheidje hoor. Kan me voorstellen dat je steeds meer dingen aan Martijn gaat zien en dat ie dan zo lijkbleek in bed ligt. Ik zou me dan ook kapot schrikken hoor. Misschien voor de OK met maatschappelijk werk contact opnemen ofzo, voor begeleiding aan jullie? Dat heeft mij collega toen ook gehad en haar zoontje is geopereerd toen ie een week of 8 was. Die hebben daar veel aan gehad. Nee, niks meer van Seyla gehoord sinds we over zijn naar het nieuwe forum volgens mij. @Noppie: heerlijk zo even weg op de catamaran en dan is Ebbie uit haar doen natuurlijk. Toch wel goed dat jullie er ven uitgeweest zijn toch? @Axioma: ik maak geen gebruik van thermosflessen! Haha die mannen ook altijd he? Dat ie dan ook niet weet hoeveel water dat ie in de fles moet doen! Daar heeft mijn man gelukkig geen moeite mee. Wel lief dat ie Josanne mee naar beneden nam toch? @Daffie: ohhhh wat ben jij erg: Myrthe even chanteren dat ze geen fruit krijgt als ze niet gaat rollen! Vervelend dat je zo'n baaldag hebt! Ik weet hoe pittig het is om er 's ochtends al vroeg uit te zijn en dan nog een avonddienst te draaien. Lig je laat in bed, maar daar houdt Yannique ook nog geen rekening mee hoor. Die stomme zwangerschapshormonen en dan voel je je nog onzeker. Komt wel goed meid. Je moet het evende tijd gunnen! @Vaam: sleept ie je echt voor de rechter? Sterkte met alles meid. Goed dat je het de rechter laat beslissen, want denk niet dat jullie er samen nog aan uit gaan komen toch? Volgens mij is dit lapje tekst wel weer heel lang geworden! ga zo even relaxen op de bank.
@ Eppie: fijn dat de doop zo'n succes was en ook dat jullie zulke fijne kadootjes kregen voor Yannique.
Misschien is dat idd wel een idee om de borstmelk in het badje te doen! Is anders wel zonde en wie weet helpt het wel goed tegen zijn eczeem, had er overigens nog nooit van gehoord hoor. Het is overigens maar een gokje hoor dat hij daar de bultjes door kreeg, misschien zijn het wel warmte bultjes? Geen idee. Noppie, vervelend toch dat je zo gespannen bent en daardoor met hoofdpijn naar huis gaat. Wellicht maak je je onbewust toch heel erg druk om iets op je werk, je eigen onzekerheid etc. niet doen hoor! Probeer het toch een beetje los te laten... tenminste als dit het is natuurlijk. Hoe gaat het nu met Ebbie? Beterschap met je verkoudheid bah, je kunt je er altijd zo ellendig door voelen. Kuona, goeie site hoor over dat moederstuur, hou ik zeker in gedachte voor als het zover is. Vriendlief wil eerst met fiets dan naar de fietsenwinkel en kijken hoe een zitje op het stuur zit en hoeveel ruimte er dan is. Maar naar mijn idee is er te weinig ruimte, dat voorzie ik nu al. En die 60 euro is dan een kleine uitgave om je fiets op te pimpen tot moederfiets. Een nieuwe kost idd een stuk duurder. Esther, goh wat hebben jullie een mooie cadeau's gekregen zeg, of nou ja Yannick dan, hihi. Leuk hoor! Vast sterkte voor woensdag, zal toch een dag vol herinneringen voor jullie zijn. En een applausje voor Yannick omdat ze is omgerold. Oh ik had graag van alle 3 de taarten een puntje meegegeten hoor, klinkt super lekker, daar houd ik wel van, vooral monchoutaart, jammie. Maar Mieke moet echt aan de lijn gaan doen, want na Vlieland (heb me laten gaan aan het suikerbrood) zat er 1,5 kg aan. En ik heb echt een flubber buikje gekregen en die moet echt weg. Die buggy ziet er goed uit, lijkt echt op de zapp. Kan deze echt in de ligstand en kun je de handvaten verstellen in hoogte? En weet je misschien ook of er een buggydrager bij zit voor op de fiets, of misschien past ie ook op de zapp drager? Ik ga bijna spijt hebben van de zapp, hihi. Ik dacht dat de zapp de enige buggy was waar de mc op kan. Oja, mijn borsten zijn ook wel erg slapjes nu hoor zo na de bv en ze voelen ook zo leeg. Hoop niet dat dit altijd zo blijft, want het zijn echt hang tietjes nu Nou tot morgen maar weer en nog even een leuk filmpje voor het slapen gaan... http://www.youtube.com/watch?v=_PHnRIn74Ag
Hoi allemaal, Zoals beloofd even een reactie op jullie berichtjes; @martientje; vervelend dat de eczeem weer terug is op zijn wangetjes... @noppie; heerlijk naar een strandje, Mik is ook altijd zo snel uit zijn ritme...jammer is dat. Hij kan eigenlijk alleen goed slapen als hij in zijn bedje ligt...Vervelend dat je zo verkouden bent! Sterkte! @Eppie; gefeliciteerd met de doop! @mieke; wat naar van je moeder....sterkte! Vervelend van je BV. Voelt toch naar om het weg te gooien. Dat vond ik ook...voelde echt een knoop in mijn maag toen. @mirreii; ik ben ook eens bij derek geweest. Het viel ons ook erg tegen. Terwijl hij op TV er veel leuker uit komt. @daffie; afvallen wil bij mij ook niet....denk dat ik maar op zoek ga naar zo'n springclubje... @vaam; wat een nare situatie. Dat levert je veel stress op...naar hoor! @kuona; wat leuk van je broer! Echt leuk dat hij zo enthousiast is! Hier gaat het verder prima! Mik poept alleen nu 6-7 x per dag. Nou eet hij ook best veel, maar gaf ook nog steeds omneo. Nu toch maar gewoon hypoallergeen gehaald. Misschien dat dat helpt. Door al het poepen heeft hij wel last van luieruitslag. nu dus flink aan de sudocreme en als het niet beter wordt even naar de huisarts. Nou groetjes allemaal! Ik ga stoppen, batterij van compu bijna leeg...en die van mij ook . doeidoei!!
Nou meiden, daar ben ik weer even. Mijn laptop is officieel doodverklaard, dus ik ben nog steeds met de laptop van mijn neefje aan het internetten….. Dat ding is zo ongelofelijk traag dat het gewoon geen doen is om actief mee te lezen en schrijven met jullie. Ik ga morgen de nieuwe laptop bestellen, dus die hoop ik dan deze week nog te hebben…. Ik heb wel globaal meegelezen. Vaam, ik wil je heel veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat het een heel moeilijke situatie voor je is. Laat je niet gek maken door hem, want het lijkt wel alsof hij je gewoon aan het provoceren is. Lees nu dat hij verdere stappen gaat ondernemen.. Laat je niet kisten meid! Noppie, sterkte met je werk… Febr. Gefeliciteerd!! Eppie, nog gefeliciteerd met de doop van Yannique. Married, past Thije nog in het badje????? Aahhh, wat sneu die snee… Wij hebben de buggy van Topmark, is lichtgewicht en heeft verschillende standen. De buggy neem je dalijk als hij wat groter is en beter zit gewoon veel makkelijker mee, zowel op de fiets (wat nu natuurlijk niet kan) als met de auto. Wij hebben bij Levy wel nog lang de wandelwagen gebruikt als we gewoon gingen wandelen of echt winkelen o.i.d. Hier zit het dus allemaal nog niet mee. De tandpijn is ook nog steeds niet weg. Heb nu een penicilinekuur….. Zal wel weer een gebed zonder eind worden zo… Dani rolt zich nu goed om, en hij vindt het helemaal geweldig. Zo kan hij zijn broer nog beter volgen! Zondag zijn we naar een zwembad hier in de buurt geweest. Dani heeft bijna de hele middag daar onder de bomen liggen slapen en Levy vond het helemaal geweldig in het zwembad. De bandjes om en springen in het diepe blijft favoriet!!! Hoop dat ik de nieuwe laptop snel krijg, dan kan ik het hier weer goed bij gaan houden!
Vaam, sh*t balen zeg. Maar je hebt er zelf gelukkig wel 'vrede' mee dat het zo moet gaan. Jij doet het hardstikke goed hoor in deze situatie, vind ik. Je hebt je uiterste best gedaan, maar hij maakt het gewoon te gek. Married/Kuona, ik geef in een flesje meestal 160cc, meer drinkt ze niet. En dan komt ze idd ook meestal eerder voor de volgende voeding. Alsof ze een flesje niet serieus neemt, meer als een tussendoortje. Vandaag leek het wel een soort regeldag... 4u - 630 - 930(slokje) - 11u - 1330 - 17u - 1930 - 2130 en dan strax rond 0u nog schat ik... Raar, terwijl ze met t warme weer maar 6 voedingen had, wil ze nu opeens meer. Ik begrijp af en toe echt niets van dat rare kind van mij. En maar poepen! Kuona, jij dus ook nog steeds 6 voedingen... Ik vind t niet erg hoor, maar als ze die 6 nou overdag zou drinken en dan 's nachts altijd doorsliep...? HOe gaat het nu met Morris en t doorslapen?? Ow, had ik net iets eerder moeten weten van de melk in badje! Gisteren nog 2 flesjes weggegooit. Die had ik voor zaterdag ontdooit, maar Vera had maar 1 van de 3 flesjes gedronken... Mieke, o dus Boaz had die uitslag van de BV? En met de HA voeding is de eczeem helemaal weg?? O, dit is andere uitslag.. Huh, had ie die eerder dan ook altijd? Sterkte met je moeder. Vervelend dat ze nog geen diagnose hebben kunnen stellen. Noppie, vervelend die verkoudheid en hoofdpijn. Misschien heb je gewoon een griepje...? Ik heb ook al sinds zaterdag hoofdpijn (al is t nu sinds vanavond weer weg), mijn vriend had t vorige week. Eppie, fijn dat de doop zo'n mooie dag is geworden en lekker veel cadeaus weer! Vervelend dat die vriend dus altijd zo asociaal doet !
@Miireii, Woohoo Soraya rolt Leuk filmpje! @Mieke, hoe is het nu met je moeder? hihi komisch filmpje! Bedankt voor de tip, heb gisteren een isoleerfles gekocht bij de hema. Vreemd dat Boaz toch weer bultjes kreeg na bv.. @hummelke Sofie, och maar dat kon jij toch niet weten van t zakken.. hihi dat lijkt me echt zoooo vermoeiend animatrice!! respect hoor! @daffie, gewoon ff afreageren hoor je baaldag! vervelend dat je je zo moeilijk kunt concentreren op je werk! Sterkte.. Misschien hou je wel iets meer vocht vast ivm warm weer en ongi..zo t niet afvallen kunnen verklaren? @Famveenstra, en hoe was het op de boerderij? @Vaam, he meid t houd ook niet op he! Heel veel sterkte! @Married, fijn dat de schoonmaakster kon oppassen!! @kuona, logisch dat je zo schrok, gelukkig "alleen maar" poep! spelen op zn kamer zal geen kwaad kunnen hoor!! en ben je al naar de markt? ik ga zo naar de stoffenwinkel @Noppie, vervelend zo verkouden! Hoe gaat t nu? hier geen spanningshoofdpijn, hopenlijk komt t oude patroon niet terug! Tja mijn man heeft toch wel een ouderwets rollenpatroon hoor, de zorg van Josanne is voor mij. wat ik overigens niet erg vind hoor! @Eppie, wat fijn dat jullie zondag o'n mooie dag hebben gehad! En leuke cadeautjes!! @Angela, balen zeg van je laptop! En sterkte met je tandpijn!! Oh lekker naar t zwembad! Zo hier was het vanmorgen half 8 zaaaalig!! hihi mevrouw heeft gisteren overdag erg weinig geslapen... Vandaag ga ik lekker freubelen...
Heerlijk vrij vandaag Straks krijgen we nog kraamvisite, het weekend ook en maandag ook....het blijft komen hahaha. Soms heb ik wel eens zin in een weekje helemaal niemand anders als wijzelf, maar toch komt er dan altijd weer iemand of iets waar we naartoe moeten of die op visite komt en die we niet kunnen weigeren. Gisterenavond was echt weer retedruk op het werk. De hele avond op mijn voeten gestaan en me rot gerend. 2 patientenwissels gehad, doordat de IC plaats moest maken en er dus patienten van ons naar de afdeling moesten en wij van de IC patienten weer kregen.....was helemaal kapot toen ik thuis kwam. Had het vanmorgen zowaar koud onder het laken in bed. Kan merken dat het al een beetje is afgekoeld. Alleen in huis is het nog warm....23,5 graad, maar het was 26 graden, dus al veel beter!! Bedankt trouwens voor de lieve woordjes gister, had ik echt even nodig... Ga effies een broodje eten nu en dan vanmiddag probeer ik even op iedereen te reageren.
goedemorgen allemaal, wat een weertje he, meot vanmiddag emt beide kids naar het CB, en de auto is stuk, is lopend wel te doen, dus zie het nog wel eventjes. gisteren met jildou bij mijn vriendin van de zwangerschapscursus geweest, op de boerderij. heb nog mooie foto's van hun kindje* gezien, die hebben ze van make a memory gemaakt, die zijn erg mooi geworden, en ze was blij dat ze die foto's had laten maken. jildou vond het geweldig op de boerderij, wel waren de koeien erg groot vond ze, verder hadden ze 1 geit, die was er al 13 jaar, dus ja, die blijft, jildou mocht hem brood geven, en de eerste 4 keer gingen goed, en de 5de keer beet de geit jildou in de vingers, dus het was ook meteen klaar met het brood geven, ze wou niet meer. verder heeft ze veel gespeeld met hun hondje. het was erg gezellig, en we hebben leuk gepraat. @noppie: fijn dat de doop erg mooi was en eht feest natuurlijk. zal even emt jildou knutselen. liefs anita
Zo, vanochtend de schoonmaakster/oppas alles uitgelegd en heb er vertrouwen in dat het goed zal gaan. Nu weer aan het werk... maar ff reageren kan wel tussendoor @ Noppie, ik vind het autorijden ook erg vermoeiend. Heb gelukkig geen echte paniekaanvallen meer gehad, maar ik rij niet meer zo als voor de bevalling. Denk ook dat bij mij dat ongeluk van vorig jaar er nu uitkomt zeg maar. Durf niet zo goed meer op de dijk (van Wijk naar Nieuwegein) te rijden en rij dus vaak om. Ben altijd blij als ik weer op de plaats van bestemming ben aangekomen. Sterkte met je hoofdpijn! Ik heb ook wel last van spanningshoofdpijn gehad, voornamelijk in mn studententijd (tentamens, scripties enzo), maar de laatste jaren niet echt meer eigenlijk. @ Eppie, fijn dat de doop zo goed verlopen is! En wat een leuke cadeaus zeg en wat veel! Yannique ook al aan het rollen, goed zeg! Ik ga ook eens kijken voor die Titanium Buggy Breeze. @ Mieke, balen van je theezakjes .. Ik ben idd ook bang dat mijn boobs er over een paar mnd bijhangen, ben nu juist zo blij met mn volle cup! @ Leintje, sterkte met Mik zn poeperitis! @ Angela, ik miste je al! Wat goed dat Dani al zo lekker rolt! Thije past nog wel in het badje ja (niet gestrekt hoor), maar er ligt naderhand meer water naast dan erin Hoop dat je nwe laptop snel komt! @ Maka, een regeldagje, pff, daar zat je nou net op te wachten! 160 cc deed ik eerst ook altijd in de fles, maar dat dronk ie altijd helemaal leeg, vandaar dat ik er nu meer in doe. @ Axioma, lekker he half 8! Freubel ze! @ Daffie, geniet lekker van je vrije dag! Hier komen ook soms nog mensen op visite, pff, ben er wel klaar mee eigenlijk! Fijne dag allemaal!
dames, vraagje: ik ben op zoek naar een degelijk kindertafel met stoeltjes voor mijn stages nederlands die ik deze zomer geef. ik dacht zelf aan die van de Ikea Mammut. Iemand hier ervaring mee???
Ik zal ook weer eens reageren. @muziek: Hebben jullie al gehoord van Dirk Scheele? (haha, klinkt ook als een liedje) Het is erg leuke muziek die niet verveeld. Is eigenlijk meer voor peuters en kleuters, maar Katie vindt het ook heel leuk. Het liedjesboek "lievelingsliedjes" is ook leuk, je hebt daar ook nog andere boeken van. Er zit een cd bij en de tekst staat in het boekje met leuke illustraties. En natuurlijk de cd's van sesamstraat, die zijn ook leuk! Ik heb ook cd's met kinderkoortjes of cd's speciaal voor baby's, maar daar word ik echt heel kriegelig van. Veels te hoge stemmen of allemaal van die tingeltangelgeluidjes, brrrrr. @warmtebultjes: tja, het is nu afgekoeld. Maar voor als het weer erg warm wordt: ik smeer Katie in met calendulan kinderemulsie van VSM. Ik heb het idee dat dat iets verkoeld en de bultjes worden iets minder rood. @Buggy: ik ben ook al een beetje aan het rondkijken, maar Katie past nog makkelijk in de kinderwagen. Heb wel geprobeerd of ze in de wandelwagen past, maar das echt nog niks. @derek o, dr phil vind ik leuk om naar te kijken, maar char en oprah dan weer minder. Vind het bij derek o vooral zo knap hoe hij met kinderen weet om te gaan en precies de zere plek weet te vinden. Maar kan me voorstellen dat zo'n voorstelling echt niks aan is! Kun je toch beter de tvserie bekijken. @Febr: gefeliciteerd! Wat een mooie symboliek met dat zand en zeewater. @Eppie: fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt! En ook nog erg verwend met kadootjes @Married: zo'n zitje heb ik ook, maar ik vind het echt niks. Katie zit toch met heel haar gewicht op dat tussenstukje. Had iemand anders ook al gezegd geloof ik. En ze zit helemaal niet meer onder water dan. Katie gaat ook nooit in het badje, ze zit altijd in de tummytub. Daar kan ze nu zelfstandig in zitten en dan lekker spetteren. Heel de badkamer is zeiknat als zij in bad is geweest @Vaam: dreigt ie met de rechter of doet ie het ook echt? Ergens heb ik echt zoiets van, wat denkt ie wel niet? Hij laat jou in de steek met 10 weken zwangerschap. Welk recht denkt hij te hebben? Maar goed, hij blijft de biologische vader natuurlijk. Goed idee om idd dan maar te wachten op wat de rechter zal beslissen. Sterkte. @Mieke: dat is wel even schrikken dat je moeder zo ziek is dat ze naar het ziekenhuis moet. Was jouw vader een tijdje terug ook al niet ziek? Hoe het gaat het nu met allebei? Wij hebben weer een heel leuk weekend gehad. Zaterdag even op verjaarsvisite bij een vriendin (pronken met Katie natuurlijk) en zondag zijn we eindelijk gaan zwemmen! Dat was echt heel leuk. Katie moest het eerst allemaal eens bekijken, maar na een tijdje was ze echt aan het spartelen in het water, zo lief. 's middags op verjaarsvisite bij oma, nog even gauw een kaartje gemaakt met een afdrukje van Katies handje. Oma heeft natuurlijk de hele middag met Katie lopen showen bij haar vriendinnen En Katie gedroeg zich echt voorbeeldig. Lachen naar iedereen, niet huilen, lekker slapen echt een voorbeeldkind. Gisteren was ze dus een beetje chagerijnig van alles 8) Ze is nog steeds snotverkouden, het lijkt maar niet over te gaan (bij mij ook niet trouwens). Katie in de tummytub buiten:
Trouwens dit wou ik nog wel even kwijt. Zaterdag op die verjaardag kreeg katie de fles en toen kregen we het over kindjes krijgen en dat we misschien volgend jaar wel allemaal er zo bij zouden zitten. Zegt één van die meiden, nou ik niet hoor. Niet zo. En ze wijst naar Katie. Dus ik had echt zoiets van huh? Ja zij zou nooit van haar leven kundsvoeding geven, dat was zo slecht etc. Toen ben ik wel even uit mijn slof geschoten, wat denkt ze wel niet?! Stom hè!
@ Enna, wat een leuke foto's joh! Dat ze zo goed zit in de tummytub joh!! Wat een b*tch zeg dat mens!!! Zo slecht is KV echt niet, daar ben ik het levende bewijs van! Hartstikke goed natuurlijk dat ze BV wil gaan (proberen!) te geven tegen die tijd, maar ze kan toch wel normaal doen tegen jou?! Wie denkt ze wel niet dat ze is?! Terecht dat je uit je slof schoot! Schrok ze daar wel van? Wat is het hier trouwens rustig zeg! Sowieso mis ik veel meiden: dayenne, Iloiza, Golfola, Seyla, Caro, Bbelly en nog veel meer!