Hier weer een lekker nachtje achter de rug. Ik had ook de babyfoon uitgezet, ik hoor hem zo ook wel. Om 23.30 laatste voeding en om 7.00 was hij pas weer wakker. Heerlijk hoor. Vriendlief is weer beachvolleyballen. Deze keer gaan we niet kijken hoor, mij te regenachtig! Ik ga zometeen aan mijn ringsling beginnen. Als hij af is maak ik wel een fotootje. Oja! Vergeet ik het weer bijna. Ik heb een paar keer actief geoefend met Morris en het terugrollen naar zijn rug en gisteren deed hij het zelf!! Hij vindt het zelf volgens mij niet zo heel interessant want hij doet het alleen als ik hem stimuleer en hem eerst een paar keer help. Maar hij kan het dus wel! Nu ligt hij ook te mopperen op zijn kleed dus ik denk dat ik het kort ga houden! @Martientje: Ik weet even niet meer bij wie ik het las maar er komt ook weer een sprongetje aan bij deze leeftijd (Ik hoop dat Morris er nog even mee wacht want hij is net klaar met zijn vorige sprongetje) Maar dat zou ook kunnen verklaren waarom hij uit zijn doen is? @Noppie: Zeker nu je het wat hebt genuanceerd begrijp ik jullie aanpak heel goed hoor! En het klinkt ook als de beste aanpak voor Ebbie. Hier hebben we niet echt een vaste aanpak (zou mss wel moeten). We bekijken het eigenlijk per situatie. Zeker overdag en 's avonds ben ik ook gewoon streng als ik zeker weet dat hij moe is. 's Nachts kies ik toch vaak voor de makkelijkste weg Gelukkig gaat het hier nu ook beter met de nachten. @Married: Leuk dat jullie ook een moederfiets uit gaan kiezen! Hmmmm hier is het echt een gemopper. Ik ga maar eens naar de bakker wandelen. (dat is weer een voordeel aan Belgiƫ, hier is op zondag alles gewoon open! Heerlijk, vers brood op zondag!)
@ Married: zo'n waszak moeten wij ook eens hebben! Op naar de Blokker. Goh, dat schema van Thije de laatste dagen klinkt echt geweldig zeg. Slapen van 15.00-18.00! Wow! En wat goed, hij is aan het draaien geslagen, nu zal het snel gaan. @ Daffie: gelukkig is alles weer okay en zijn de financieen ook weer op orde, heerlijk! @ Mieke: rot toch die chronische rugklachten. Zo hebben we allemaal wel wat, ofwel door spanning ofwel door een verkeerde houding. Maar vervelend is het wel. @ Martientje: thanx for the support . Vervelend dat je je zo slecht voelt. Zou het wel goed gaan met je bloedwaarden enzo? @ Kuona: ha, jij bent weer lekker creatief bezig vandaag, leuk. Wat een grijze dag zeg, het lijkt wel herfst. Toen Ebbie vanmorgen om 09.00 wakker werd (tweede keer wakker), heb ik zsm alle spulletjes gepakt en ben naar een vriendin vlakbij A'dam gescheurd. Even een uurtje koffie gedronken, maar vooral Ebbie gevoed enzo. Die vriendin is nu voor de tweede keer zwanger, dus moest haar toch even zien en kadootje brengen. Op de terugweg viel Ebbie natuurlijk in slaap en nu is het eventjes piemelen geblazen. Maar ze moet echt even slapen nog van mij. Daarstraks zat er weer een kat in de woonkamer te piesen :x. Dus ik heel hard: foeifoeifoei roepen. Schrikt Ebbie zich dood en begint echt te krijsen zeg. Ooooow, zo zielig! Ik nog "nee Ebbie is niet stout, de kat is stout', maar ja daar snapt ze niks van. @ Maatje: gefeliciteerd met Justins verjaardag! En veel plezier op het feestje vanmiddag. Sterkte met Zoey's waterpokken. @ Suske: hele fijne vakantie alvast in Denemarken. Leuk hoor met zo;n camper! @ Uk: ow jee, een drama gister met Ferry, rot is dat dan he?
Anita, moet je je misschien registreren of zo? Married, veel plezier op de verjaardag. Enne Thije gedraaid, joehoe. Haha Boaz kijkt hier ook de Tour.. vind papa geweldig natuurlijk. Maatje, gefeliciteerd met de verjaardag van Justin, fijne dag. En beterschap voor Zoey, zielig hoor. Noppie, hahaha heen en weer sjezen ivm het ritme van Ebbie Uk, wat leuk dat Ferry brood zo lekker vindt. Enne balen van de Nutrilon 2 voeding. Misschien moet hij echt nog even wennen aan de overgang? Knuffels wassen: hier ook gewoon hoor, mits ze niet te wassen zijn natuurlijk. Vriendinnetje van mij is woensdag bevallen (keizersnede) van weer een zoontje, Isaac. Het is hun 3e zoontje... ik had hier al eens verteld dat hun eerste zoontje in haar buik was overleden vlak voor de bevalling. Gelukkig is het nu weer goed gegaan. Boaz is wat ziekjes. Kucherig en snotterig. Hij heeft 38°C is dat koorts of verhoging? Hij ligt lekker te slapen. Vanmorgen wel naar mijn ouders geweest, pas daarna heb ik hem getempt omdat hij zo warm aan voelde... en toch lekker blijven lachen he, lieverd. Vanmiddag ga ik dus niet naar die andere verjaardag. Gister was hij precies 5 maanden, wat een mijlpaal weer. Hyves: er hebben zich volgens mij ook heel wat andere mama's aangemeld die hier niet op het forum mee schr(e)ijven.
Poehee, heb weer bijgelezen. Ik heb leuke foto's voorbij zien komen! Wat lief Myrthe in de kinderstoel Zo'n foto heb ik nu ook van Katie, we hebben gisteren een kinderstoel gekocht! @Anita: begrijpelijk dat ej niet altijd sterk kan zijn. het is niet niks dat je kindje een hartoperatie moet krijgen! En jullie hadden natuurlijk gehoopt dat het niet zo heel erg zou zijn en nu blijkt het toch wat erger te zijn. Heb je al een buggy gevonden? Lijkt me ook vreselijk naar dat hij zo blauw wordt.Merk je ook aan hem dat hij sneller moe is? Wat dat aangaat kan hij maar beter zo snel mogelijk geopereerd worden. @Martine: Fuad ziek? Gaat het nu weer wat beter met hem? @Maatje: Arme zoe, nu al de waterpokken. Maar was ook wel te verwachten toch omdat Justin ook waterpokken had? Das erg besmettelijk toch? @Suske: Fijne vakantie!!! En vooral niet denken aan dat ej moet gaan werken daarna hoor. eerst genieten van je laatste weken! @Noppie: fijn dat je dat hebt overgetikt uit je boek en je komt helemaal niet hard over hoor. Ik kan het alleen niet zoals jij het verteld. Ik haal Katie er niet uit als ze huilt, maar ik knuffel haar wel in haar bedje tot ze rustig wordt en bijna in slaap valt en dan pas ga ik weg. Ik kan haar niet huilend laten liggen in haar eentje. Slappe mama Maar zo werkt het ook, meestal ben ik maar een kwartiertje bezig om haar te laten slapen. @knuffels wassen: volgens mij ben ik een heel slechte moeder, Katies knuffels zijn 1 keer in de was geweest en that's it. Nu speelt ze er ook niet zoveel mee, maar ik heb er nooit over nagedacht om ze nog eens te wassen....Nouja, zo bouwt ze weerstand op... @handvaten voor Difraxflessen: die passen dus alleen op de S-fles. Ik heb de flessen met rammeldop en daar past ie niet op. Gelukkig heb ik ze niet voor niks gekocht, want heb een klein S-flesje die ik voor de sap gebruik, dus daar kan ie wel op. En je moet ook nog opletten dat je of de kleine meeneemt of de brede hals!!! Vorige week maakte ik hier het grapje dat onze kindjes nog lang niet hoeven te kruipen, behalve als ze Katies fysio hebben... rara, wat Katie moest oefenen... Juist kruipen! Eerst omrollen en dan beentjes omhoog trekken en veel op de knietjes zitten. Ik moest wel een beetje lachen erom. Maar goed ze moet toch eerst nog leren terug rollen van buik naar rug. Dat kruipen komt vanzelf wel. Rob is vrijdag met haar naar het cb geweest: 7 kilo en 64 cm is ze nu! Wat wordt ze al groot he Verder deden we het prima met het eten, idd de rijstewafel etc nog ff niet geven. Evt mochten we al wel 3 flessen geven ipv 4 maar dat doet Katie echt nog niet. Katie in de kinderstoel:
Enna, wat een schattige foto van Katie in de kinderstoel! Boaz heeft nu 38,5 arm apie. Hij lag helemaal voor pampus na zijn fles. En maar kreunen en steunen.
@ Mieke: van 37.5-37.9 = verhoging en vanaf 38 is het koorts. Ach, die Boaz dus niet helemaal niet lekker. Verstandig dat je thuis bent gebleven vanmiddag. Ow, lees nu dat het ietsjes oploopt zijn temperatuur, maar ja, dat is altijd zo door de dag heen natuurlijk. Hij zal wel een griepje hebben of niet? Wat fijn dat het derde zoontje van je vriendin gezond ter wereld is gekomen. Heftig hoor, haar verhaal. Moedig dat ze zich tot 2x toe hierover heen heeft geprobeerd te zetten. Moet er niet aan denken! Hoe gaat het nu met haar? Zal nu ook wel weer veel aan haar eerste zoontje terugdenken he? @ Knuffels: hier steeds van die knuffels waar pluizen vanaf komen en dus in Ebbies mondje komen. Lekker handig zeg. Ik heb ze maar weer even afgepakt tot na de orale fase... @ Anita; kan me voorstellen dat je er af en toe echt doorheen zit meid. Zo;n zak chips leegeten moet dan kunnen hoor. Alleen jammer dat het dan weer niet oplucht. @ Enna: nou, dat is toch prima te overzien als je een kwartiertje maar bezig bent! Hihihi, onze knuffels zijn dus ook nog niet in de was geweest. Gister wel voor het eerst zo;n knisperboekje gewassen . Fijn dat Katie zo goed gegroeid is. Hier ook bij lange na nog geen 3 flessen hoor. Ben benieuwd hoeveel Ebbie nou gegroeid is. Wij moeten woensdag naar het CB.
@suske, leuke filmpjes hoor!! en een heel fijne vakantie!!! @Kuona, en al begonnen aan je ringsling... wel foto's showen he!! Ah goed zo Morris, zo kan mama ook lekker uitrusten!! Wat goed van dat terugrollen!! Dat is hier nog niet aan de orde... @Martientje,Ach wat sneu dat Fuad ziek is... hopenlijk knapt hij snel weer op! gefeliciteerd met je vader! En sterkte met je drukke week! @Noppie, hihi nou is geen nesteldrang meer... ik vind het gewoon leuk om dingen te veranderen! zozo ff naar amsterdam gescheurd... jij durft!! Hihi Josanne schrikt ook heel erg van niesen... @Married, tja ik kan gewoon moeilijk stil zitten... En was het gezellig bij je vriendin? Oh nog ff en dan rolt Thije de hele dag @Mieke, wat leuk dat je zo'n mooi horloge hebt gekregen!!! Alles goed gegaan tijdens je visites? Ach wat sneu dat Boaz niet lekker is.. heeft hij ook andere symptomen of alleen koorts? @Maatje, gefeliciteerd met Justin!! wat sneu dat Zoey ook waterpokken heeft, hopenlijk knapt ze snel weer op en krijgt ze niet teveel jeuk! @Daffie, en hoe was de kraamvisite? Hoe voel je je trouwens, alweer helemaal opgeknapt? @Uk, wat leuk dat Ferry dat brood toch zo lekker vindt! Ach wat sneu dat hij zo uit zn doen was! Hoe gaat t nu? Hier een beetje een chagerijnige axi hoor. Wij gisteren naar de ikea, inderdaad een nieuw salontafeltje gevonden. lekker cheap Ik zou afrekenen en mn man zou alle spullen inpakken. Komen we uiteindelijk bij de auto, mis ik een aantal dingen. Had hij dus niet ingepakt, ik terug naar de kassa, maar daar lag natuurlijk niets meer. weer bij de auto gekomen blijkt dat mn man onze tafel (altans het bouwpakket) 2 keer uit zn handen heeft laten vallen. Eenmaal thuis bij t in elkaar zetten blijkt dat en t bovenblad en 1 poot flink beschadigd zijn... tja zegt tie moet je er maar een kleedje overheen leggen. Vanavond na t eten, bonkt hij met zn stoel tegen de nieuw geverfde muur aan, heel stuk verf beschadigd.. AAAAAAAHHHH!!! Vanmiddag zat hij 4 uur lang aan zn website te werken... zegt geen woord, reageerd nergens op... is meneer eindelijk klaar, en zat ik lekker te lezen blijft hij maar tegen me aan t kletsen, toen wilde hij ineens aandacht... zucht mannen... Gelukkig is hij de rest van de avond opgehoepeld! goed klaagmodus maar weer uit...
@ Axioma: hihihihi, 'gelukkig is ie opgehoepeld', hihihihi. Maar kan me wel voorstellen dat je hem even achter het behang wilde plakken... Ga zo ook eens even googlen op bijzettafeltjes!
Goeienavond Dames! Zo, dus jullie kunnen zien wie er stiekem meeleest? Nou, dan zien jullie mij vaak voorbij komen !! Wat zag ik leuke filmpjes! Suske, wat lief van Silje in dr zwembadje!! Die moet ik ook nog ééntje halen voor de zomer, kan het toch niet laten! Ieder jaar weer een nieuwe, aan het eind issie altijd stuk haha Ik zag al een beebje in dr stoeltje? Blijft ze zelf al zitten? Lili Rose lukt t nog niet hoor.. Jammer, want ik vind dat zo stoer!! Hiero begonnen met de groentenhapjes proeven; we hebben lekker in de keuken staan prutsen met zn 2en hoe je zoiets nou zo makkelijk mogelijk aanpakt enne.. De bloemkool vloog ons om de oren toen Fab de deksel niet goed dichthield Ik heb me rotgelachen, zeker omdat IK het een keer NIET was!!! Maar goed, lekkere bloemkool voor ons meisje!! En worteltjes en courgette (tja, ik had maar wat gehaald op de markt, wat in de aanbieding was hahaha) En nou maar hopen dat ze t lekker vindt Denk dat we trouwens bijna verplicht zijn er een klein vriezer bij te halen; ik wil graag vooraf bereiden, maar heb geen plaats op het op te slaan. Toch maar eens op marktplaats kijken, of er moeten dames zijn die hiero hun vriezer kwijt willen Vanmorgen onze konijnen verschoond (de kooien, niet de konijnen ) en Lili wilde de hele tijd t konijn aanraken/aaien Misschien opmdat dr tutdoekje ook een konijntje is?? Konijnen waren er alleen niet zo blij mee Beginnen jullie kindjes ook zo met hun voetjes???? Hiero is het echt DE nieuwe trend: ik heb voeten en kan ze vastpakken! Fatsoenlijk de luier verschonen wordt dan ook steeds lastiger aangezien ze als ze gepoept heeft, ook die beentjes omhoog gooit en dus de poep verder uitsmeert.. Geweldig jongedame.. Daar is mama blij mee Omrollen: wat vond ik DAT leuk in het begin! Maar nu draai ik me nog niet om en ze ligt alweer op dr buik en huilt omdat ze niet terug kan.. Met ook elke keer overgeven erbij, want als ze op dr buik ligt maakt ze zich zo druk en dan geeft ze over. Ach ja, nu maar fingers crossed dat ze snel terug leert draaien Had Fabrice afgelopen vrijdag nog goed te pakken: hij had vrijgezellenfeest, maar ik wilde zaterdagochtend naar de markt. Geen probleem zei ie, hij zou dan 's ochtends voor Lili Rose zorgen.. Weet je het zeker? Ja hoor Sofie, doe nou niet zo lastig.. ok Hij kwam dus zaterdagochtend om half 6 thuis, gaat in bed liggen en wie o wie hoor ik daar??????????????????? Lili!!!!!!! Die wilde alleen nog maar dr tutje, maar om 7u had ze genoeg van dr tutje en wilde ze een flesje! Geweldig! Eigen schuld, dikke bult! Normaal zou ik er meteen uit zijn gegaan (de markt begint niet om 6uur hè ), maar hij was zo geirriteerd de avond ervoor dat ik voreg; weet je het zeker? dat hij t per sé wilde doen.. De rest van de dag heeft meneer liggen slapen beneden; dr kwam me toch een stank van em af! Bier, bier en nog eens bier hahaha Hij wilde 's avonds met Lili in bad, maar daar heb ik een stokje voor gestoken (ze was al in bad geweest, maar dat had meneer niet gehoord door zn snurken ), want zo'n bierbad leek me niet zo lekker voor een meissie van 5 maandjes! MANNEN!!!!!!!!!! ongelooflijk hè... Morgen ons meisje 5 maandjes: Hoera! (Elke keer als ik HOERA roep, begint Lili te schateren ) MOgen we ALWEER taart eten Fijna avond allemaal!! Knuff, Sofie
Anita, fijn dat het gelukt is. Leuk je banner zo! Axi, hihi moest ook wel even grinniken hoor. Maar kan me je gevoel en frustratie zo goed voorstellen, wat een oelewapper Had iemand anders nu jullie andere spulletjes meegenomen die jullie bij de kassa hadden laten liggen, wat brutaal zeg. Boaz heeft nog steeds koorts, net voor ik hem in zijn bedje legde 38,4. Hij heeft ook maar een halve (100cc) fles gedronken en zat alleen maar te kreunen, maar ook lachen hoor, gek apie. Rode waterige oogjes, wat hoesten en niezen, maar toch wel vrolijk blijven. Verder voelde hij gewoon verhit aan zeg maar. Hopelijk komen wij en hij goed de nacht door. Maka, hoe is het gegaan met Vera op haar eigen kamertje en je 'expirement' om het zo maar even te noemen. Sofie, hahaha MANNEN ja! oh oh oh. Enne wat een schattige foto. Welterusten meiden.
hey allemaal effe weer een reactie van mijn kant. heb alles wel gelezen maar ons bezoekje hier in nederland slokt ons aardig op dus sorry dames, geen reacties. Las wel dat er op dit moment veel van jullie aan het zoeken zijn met slaaptijden en voedingstijden, rust brengt regelmaat... hier eergisteren naar cb geweest. devi dringt nog steeds vaak 120-150cc en komt dus nog steeds 6-7x per dag, sinds komst in nl stuk hongeriger, dus drinkt nu nutrilon forte. wilde nog niet bijvoeden maar volgt soms onze happen eten met open mond (begon bij geur van dobben bitterballen...??!!) dus toch begonnen met fruit en groente hapje maar stilde honger nog niet dus na groente/fruit ook nog beetje melk....zoeken dus overdag weinig slapen, wil alles meemaken en ging er vanuit dat dit een mensje was die,net als pappa, weinig slaap nodig heeft... advies cb, meer focussen op toch slaap overdag, heeft meer nodig dan lijkt. is snel over slaap heen want wil alles meemaken. dus toch gedwongen slapen en daardoor moeten tussentijden langer worden en dus honger groter (grotere hoeveelheden) dus ook hier begonnen naar huilen te luisteren, pfff wel effe wennen maar goed, wat ik kwijt wilde.... heb met noppie en mieke afgesproken om 29e elkaar te ontmoeten in amersfoort. effe lekker koffie-lunchen.... kids kunnen mee.... wie haakt aan? zou super zijn!!!! va ong 11.00 uur tot na lunch??? coffeecorazon.nl zet het ook in de club...
Goedemorgen meiden, we zijn weer lekker vroeg uit de veren Wat zou het lekker zijn als hij net even een uurtje langer zou slapen zeg. Hij wordt elke dag om 06:00 - 06:15 uur wakker Axioma: mannen! Ik zou dat ook echt niet zo leuk vinden hoor... Dus nu heb je een kleedje over je tafel? Ik zou de tafel denk ik ruilen... "Ik haalde hem uit de verpakking en toen was hij al beschadigd" Hummel: Ik vind jouw verhalen altijd zo leuk om te lezen! Je kunt het in ieder geval lekker overbrengen Volgens mij ben je echt een ontzettend vrolijk mens, heerlijk hoor! Maarreuh, koken jullie normaal niet voor jezelf? Ik hoop dat de groenten er bij Lili beter ingaan dan bij Ferry, want dat is echt geen succes Hier is het voeten pakken ook HELEMAAL in! Links zit steeds al een teen in zijn mondje. Rechts is hij sowieso wat stijver, maar als hij goed zijn best doet lukt het hem wel om hem goed te pakken Alvast gefeliciteerd met de 5 maanddag! Febr: Genieten jullie wel van de tijd in NL? Of is het racen tegen de klok?? Dat zou ook zonde zijn toch? Nuttige adviezen dus meegekregen bij het cb, wel moeilijk om haar ineens te laten huilen he? Wat een leuke toko is dat zeg! Heb nog geen idee of ik kan. Zou het wel onwijs leuk vinden
@Noppie, en nog iets gevonden op google... leuke bijzettafeltjes bedoel ik? @Hummelke Sofie, hihi Lili vindt konijntjes wel leuk dus! Josanne wil ook telkens onze kat pakken... maar die is daar niet van gediend! Oh lekker bierbadje @Mieke, ik ben t nog even aan de cassiere gaan vragen maar die had niets zien liggen dus ws de mensen na ons... inderdaad wel brutaal! @febr21, lijkt me wel moeilijk om te laten huilen hoor... werkt t al een beetje? @Uk, tja maar ja t tafeltje zit al in elkaar en de verpakking is weg... kan nu moeilijk terugbrengen... Ik had gisteren een kleedje gemaakt, maar toen zag ik dat er nog meer beschadigingen waren... dus of een ander kleedje... of een ander tafeltje.. Dus ik dub een beetje of ik straks niet nog ff naar de ikea rij en een nieuw tafeltje haal want ik merk aan mezelf dat ik me eraan blijf ergeren! Wat ben ik toch een raar mens...
Daan had overigens vanmorgen 38,9 graden koorts . Zo zielig.... Al een paar dagen eet hij slechter en dus vanmorgen koorts. Mijn moeder past vandaag op en dan kan hij lekker slapen. Ze moet hem straks maar een zetpilletje geven. @anita: sorry ik heb niet bijgelezen. Afgelopen donderdag heb je toch die echo van Martijn gehad......En? Misschien dat ik straks nog even tijd heb om wat bij te lezen, maar moet nu toch echt aan het werk. toedeloe
Goedemorgen! Nou, Thije maakt er nu een gewoonte van om 's nachts even wakker te worden lijkt het Speen erin, knuffel erbij en dan slaapt ie na een tijdje wel weer. Maar mama is dus wel wakker en voelt dat nu dus ook... misschien vanmiddag maar even samen met Thije naar bed (sorry Maka, weet dat ik niks te klagen heb!) Verjaardag gister was erg gezellig, althans dat vond ik. De vriendin waar ik mee was vond het verschrikkelijk, want het ging alleen maar over kinderen volgens haar. Er waren 3 meiden (incl. ik) met baby's jonger dan een half jaar, dus ja dat geeft wel wat gespreksonderwerpen natuurlijk. Maar die vriendin deed ook geen enkele moeite om met iemand en gesprekje aan te knopen (zelfs niet met vriendin waar het de verjaardag van was, die zelf ook geen kinderen heeft!) en maar lopen chagerijnen tegen mij achteraf, grppppffffffff..... ik werd al moe van haar en nu al helemaal! Thuis gekomen begint ze gelijk tegen haar vriend (die bij ons Tour aan het kijken was) er was echt geen zak aan, bla bla bla... ging alleen maar over kinderen bla bla bla. Zaten zij en haar vriend een hele tirade te houden over kinderen, dat je leven dan verpest is enzo. Echt zo asociaal, je bent bij ons te gast, mijn man zat met Thije op schoot en dan ga je zulke dingen lopen zeggen?! En vond het daarbij ook superlullig voor de jarige vriendin, want die had heel erg haar best gedaan met een BBQ. Ze is wel wat jonger dan ik - 24 - maar het is echt net een overjarige puber zeg, alles wat niet in haar wereldje past is dom en dan ga je maar lekker chaggie lopen doen en geen respect hebben. Heb bijna alleen maar vriendinnen zonder kinderen en daar heb ik nooit problemen mee. En daarbij, het ging idd regelmatig over baby's/kinderen, maar ook over werk, huizen, vakanties etc etc, maar ook dan trekt ze dr bek niet open. Heb zelf de jarige vriendin nog even geholpen met thee inschenken enzo en een tijd met haar in de keuken staan praten, over hele andere dingen dan kinderen, dat had ze toch ook kunnen doen? Tot zover even mijn ego-klaag-verhaal.. het werkt therapeutisch om het van me af te schrijven, haha Met mijn man en Thije was het gister echt super goed gegaan .. Toen ik thuiskwam zat ie heel lief met hem op schoot en was ik helemaal verliefd op mijn mannetjes! Hij had zich weer omgerold vertelde mn man, maar hij begon te huilen omdat zn arm dus weer klem lag. Manlief draaide hem toen iets te hard terug waardoor ie zn koppie stootte. Mn man vertelde dat dus gelijk aan me, hij voelde zich blijkbaar superschuldig. Sneu he! Volgens mij viel het allemaal best mee. @ Axi.. mannen!!! Grrrrrrr.......... Hebben jullie het al uitgepraat? @ Sofie, stiekem meelezen dus, foei! Een bierbad lijkt me ook niet zo lekker nee, hihi Leuke foto! En alweer 5 maanden, gefeliciteerd!!! Enne de voetjes zijn hier ook bijzonder interessant! @ Maka, meld je even .. we zijn erg benieuwd naar het experiment! @ Kuona, ook de babyfoon uit dus, misschien dat ik dat toch ook ga doen, ik hoor hem toch wel, maar dan niet bij elk geluidje. Leuk dat ie kan rollen! @ Noppie, haha ik herken dat wel ja, ik doe soms ook boos tegen de hond en dan schrikt Thije ervan @ Anita, mooie banner! @ Uk, wat leuk dat Ferry zo lekker van het brood smikkelt. Vervelend van het Drama. Lastig dat Ferry zo vroeg wakker wordt. @ Mieke, sterkte met Boaz! Hoe is het nu met hem? Beterschap iig. Dat viel me ook al op op hyves. Ik ken de meesten niet. Ben sowieso een beetje klaar met hyves, heb de helft van mn vrienden verwiijderd en miss kap ik er wel helemaal mee, al vind ik dat ook weer jammer omdat ik sommige mensen dan nooit meer spreek. @ enna, haha die fysio zeg! Leuke foto! En weer lekker gegroeid dus! @ febr21, ik merk idd ook dat ik Thije echt in bed moet leggen, anders blijft ie gewoon wakker. Sterkte met het inbrengen van regelmaat! Wat leuk zeg dat jullie een afspraak gepland hebben! Als jullie het leuk vinden, zijn Thije en ik ook graag van de partij. Al lust ik geen koffie... @ Vaam, sneu is dat he als ze hun armpje niet goed kunnen krijgen (maar stiekem ook best een beetje grappig).. lekker dat Daan ook rolt! 38,9 is fors zeg, arme Daan! Hopelijk knapt ie snel op. Beterschap! @ Suske, fijne vakantie!!!! Straks lunchen met 2 dames van zws yoga! Liefs van mij
uk ja hoor. genieten volop van nederland....wat is nederrland mooi!! zitten op dit moment in wanneperveen in een huis van een vriend. heerlijk aan het water en wanneer we met zo'n bootje door giethoorn/dwarsgracht varen, beginnen we accuut te twijfelen. gezellige afspraken dus allemaal maar inderdaad staan ook de rustdagen ingepland in de agenda.... zou leuk zijn als je zou kunnen bijhaken.... married, leuk! gezellig! zag dat ze ook thee hebben nog meer bijhakers? hier de link naar de club. blijft het overzicht wat gemakkelijker zichtbaar http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/februari-2009-mama-s-d58-baby-lunch-amersfoort-29-juli-11-00-uur.html
Goeiemorgen meiden, Febr; druk druk druk dus. Wat goed dat je naar het CB bent geweest, misschien toch wel prettig om even wat tips te krijgen. En dat laten huilen is in het begin errug zielig, maar het helpt echt kan ik je uit ervaring zeggen Ik vindt het heel jammer, maar moet de 29ste werken, dat heb ik nou altijd Amersfoort is voor mij niet zo heel ver wge, dus had het erg leuk gevonden...maar ja, gaat dus niet lukken. Married; nou ja zeg wat een rare meid. Kan me voorstellen dat asl je geen kinderen hebt, je niet graag daarover praat, maar probeer dan zelf andere gespreksonderwerpen aan te kaarten. En dat ze dan een leven met kinderen helemaal gaat zitten afbranden waar jullie bijzitten is wel heel erg asociaal. Heb je er nog wat van gezegd? Aan mij had ze een goeie gehad hahahaha.... Die Thije vindt het dus heerlijk om 's nachts even door mama geknuffeld te worden hihi...Myrthe hoorde ik om 6:30 al (is vroeg hier), maar toen ik ging kijken lag ze gewoon te dromen. Ben dus weer terug naar bed gegaan en om 8:30 kwam er gebabbel en was ze wakker....weet dat ik een bofkont heb. Gisteren de hele middag en avond visite gehad en het was echt supergezellig. Na het eten nog even naar het dorp geweest en een ijsje wezen halen (ambachtelijk bereid schepijs mmmmmmm....). Weer leuke kado'tjes gehad. Nu komt er vanavond nog verlaat kraamvisite en dan is het weer even klaar gelukkig.... Ga even douchen en beetje opruimen, morgenavond weer werken. Had eergisteren nog een mailtje gestuurd of ze al meer weten mbt die andere baan, maar ze was nog bezig te inventariseren hoeveel FTE er wel of niet nodig is Ze houdt me op de hoogte...maar zal dus wel niet op korte termijn zijn helaas.