Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Mieke8:

Ik had Djayson wel vast, maar hij had helemaal niks..
    Daardoor zit ik waarschijnlijk met 2 voeten, omdat ik me nu opving met me linkervoet ipv met me armen.. Uit reactie heb ik Djayson heel goed vast gepakt..

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden,

Leuk om weer van alles te lezen. Vandaag lekker vrij nog (mag vanaf morgen weer aan de bak), het zonnetje verdwijnt nu achter een megadikke, donkere wolk, dus ff gauw het forum checken, hihi. Afgelopen weekend een weekendje in een huisje in Dalfsen geweest (mijn ouders zitten daar voor een weekje), was erg gezellig! Naomi heeft het erg naar haar zin gehad.

@onrustige beebjes, heb het idee dat bij de meeste beebjes toch wel de tandjes aan het broeien zijn hoor! Naomi had nl. dezelfde symptomen en die heeft nu twee ondertandjes! Je gaat ze nu steeds beter zien, zijn nu echt twee streepjes, hihi. Grappig! Last heeft ze er niet meer van, voel het (nog) niet met voeden, dus dat is fijn zo. Ze had 38.3 bij het tweede tandje, maar ja, daarnaast ook de waterpokken (die nu gelukkig weer weg zijn) en snottebellen (maar dat kan ook bij tandjes horen!). Oh ja! En veeeeeeel poepluiers, waarvan 1tje megadun!
    Succes iedereen!

@Mobiel. jeetje, wat een klote-situatie zeg ... ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen, ik wil je alleen heel veel sterkte wensen meid ...

@Kim, welkom hier! Hoop dat je het een beetje kan bijhouden (heb ik nogal moeite mee ...!). Sterkte met je voet! Balen dat je gevallen bent.

@meeting Amersfoort, superleuk! Voor mij alleen een beetje ver rijden vanuit Zeeland ...

@famveenstra, fijn dat het in het z'huis meeviel vorige week. Nu spannend voor de operatie. Sterkte met je vader!

Oh jee, het gaat hier nu regenen en mijn wasje en hondjes zitten nog buiten. Ff alles snel binnenhalen

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Kim: ojeee... je had Djayson ook nog vast. Ook ik ben een tijdje terug van de trap gevallen, met Soraya op de arm. Ik had gelukkig alleen maar een dikke blauwe plek op mijn bovenbeen. vraag me nog steeds af hoe die daar kwam! hahaha!

@Deesje: jeetje, Naomi ook al 2 tandjes! naja, ik wacht het wel even af hoor want ik zie echt niets en ik voel niets. ik denk echt niet dat het doorkomt.
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad!

@Mieke: fijn dat Boaz zich goed gedragen heeft op het KDV. Wel vreemd dat hij zijn flesjes niet leeg drinkt.
    Ik denk idd dat mijn man het bultje voelde wat jij zei. Dr zit namelijk verder helemaal niets. We wachten rustig af!

@Daffie: ik hoop dat Myrthe zich snel beter gaat voelen hoor! Is ook sneu voor zo'n kleintje!

Mijn vriendin is vannacht bevallen van een meisje! jeeeeeej! :D
    Ze heet Delilah en woog 3180 gram.

Nog 2 te gaan nu hahaa, de vriendin van mijn oom is begin september uitgerekend en natuurlijk de vriendin van mijn zwager, die is eind september uitgerekend. We zijn benieuwd!

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mirreii, spannend, al die bevallingen! Gefeliciteerd met je vriendin! Mooie naam!

Hier ook nog een aantal die moeten bevallen, waaronder mijn schoonzusje over 5 weken, spannend ook weer! a.s zondag op kraamvisite bij mijn vriendin, die is 29 juni bevallen. Zal wel weer klein zijn, zo'n babytje!

Bah, het blijft hier maar donker nu en spatteren, nix aan! Maar goed, kan ik eindelijk es wat doen in huis :)

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Miireii, wat leuk, je vriendin bevallen! En nog 2 in aantocht, spannend he!

Nog meer broedende tandjes. Tja, ik weet ook niet of t dat is natuurlijk. We wachten maar af :D
    Vera heeft net alweer heel goed gedronken en 2x gepoept. De verhoging was alweer gezakt naar 37,4. Maar ze is maar een dik uurtje op geweest, toen werd ze alweer moe, dus ze ligt alweer te ronken. Verder is ze gewoon vrolijk.
    Ik weet van mijn nichtje dat ze bij haar ook steeds dachten, als ze niet zo lekker was, dat er tandjes zouden komen, maar haar eerste tandjes kwamen pas ná 1 jaar!!

Mieke, lekker dat je hulpjes de boel weer lekker schoon hebben gemaakt. Heerlijk hoor.
    Ik heb net ook maar weer 2 wasjes gedraaid en 2 drogers opgevouwen :).

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, oh dus je had Djayson toch vast. Was echt mijn ergste angst en die is dus uitgekomen. Ik heb de val dus ook opgevangen met mijn voet en Boaz had niks, daar ging het natuurlijk om, moederinstinct.

Deesje, is wel schattig he die tandjes hihi, kijk er op zich wel naar uit, maar niet wat het met zich mee kan brengen aan, ik noem het maar even, narigheid. Dat ze uit hun hum zijn, veel poepen, luieruitslag krijgen etc. Maar goed, dat zal ook bij ieder beebje anders zijn.

Maka, oh de koorts weer gezakt, gelukkig maar. Maar dus nog wel heel veel slapen, gek kind ;)
    Wasjes, bah hihi. Ik wil altijd mijn wasjes het liefst buiten drogen, zo fijn en lekker snel droog, doe bijna niks in de was.

Oja ontdekte nog een koosnaampje.... stinkerd hahaha, wat kan die stinken zeg bah!

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mieke, ja, die narigheid zeg maar, is minder ... al had Naomi daar niet zoveel last van, bij het eerste tandje had ze wel spuitluiers (had ze nog nooit gehad! en nog ging er geen lampje branden, dacht ik dat het door de warmte kwam :)) . Bij de tweede was ze wel wat jengelig, maar ja, kon ook door de waterpokken zijn. Ach ja, wel een mijlpaal weer!
    Maar ik begrijp dat jij nu volledig bent gestopt met BV? Last van stuwing gehad? Ik geef nog 2x, wil dit strax ook stoppen, ben jij ineens gestopt, of heb je ook nog 1x gegeven en toen stoppen?

@Maka, vergat ik steeds te zeggen, superfoto! Hihihi, en al touwtje trekken. Vind het wel grappig, Vera heeft wel iets weg van Naomi, zelfs manlief zei het! Fijn dat de koorts weer gezakt is. Is toch zielig dan he?

@koosnaampjes: hier: bolletje, schattepatat (jaja, ook hier!), prinsesje, Naoompje. Hihi, eigenlijk van alles dus!

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @ koosnaampjes:

Laatste tijd eigenlijk spooky, omdat hij s nachts zo aan het spoken was met draaien enzo..
    En stinkerd ook wel eens :p

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Deesje, ik heb het heel langzaam afgebouwd.
    Ik denk een week per voeding, maar ik had op een gegeven moment alleen nog vroege ochtend, avond en nachtvoedingen. Toen eerst de avond laten vallen, daarna de ochtend en toen de nacht. Ging eigenlijk heel goed, zag er namelijk wel erg tegenop.
    Getver, spuitluiers bah, hihi.

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mieke, thanks voor je reactie! Ik denk dat ik ook eerst de avondvoeding laat vallen (7 uur) en dan binnen een paar dagen de ochtend. Heb eigenlijk nooit last gehad van stuwing, dus nu hopelijk ook niet.
    Ben alleen 'bang' voor de theezakjes, hihi. Ze zijn nu best wel mooi, moet ik zeggen :)

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Deesje, hihi ja theezakjes heb ik er wel aan overgehouden, maar volgens mij raken ze weer vanzelf in de 'oude' vorm. Ik pas iig weer mijn oude bh's, daar ben ik blij mee, dus geen cup-maat groter eraan over gehouden, want dan had ik nieuwe moeten kopen en ik had al een D-cup nu en met de bv een E.

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hihihi, nou hopelijk valt het mee dan ...! Heb nu C en heb anders B, dus je snapt dat het van mij wel zo mag blijven ;)
    Moet er nog steeds 5 kilo af, die willen maar niet lukken, VERVELEND! En dan snoep ik echt bijna niet meer. Zal toch es moeten gaan sporten, maar heb geen idee wanneer. Dan zal ik Naomi naar de oppas moeten doen (manlief werkt zowat dag en nacht nu). En dat vind ik ook zonde voor een uurtje!

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Deesje, juist toen ik nog BV gaf kwam er niets aan bij mij en nu ik gestopt ben zitten er helaas weer 2 kilootjes aan :(
    Hier op de sportschool hebben ze een opvang voor de kleintjes.

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Kuona: ja de tijd kroop voorbij gisteren op het werk. Vandaag had ik gelukkig meer te doen.
    O wat heb je een mooie draagdoek gemaakt zeg. Is zeker goed gelukt en een hele leuke kleur ook.

@Mieke: een zwarte en zilvergrijze is toch ook een mooie kleur. Ja ik heb hem ook bij het Babyhuis in Haarlem gekocht. Was idd nog goedkoper dan bij andere winkels, maar ze verkopen hem ook niet overal. Mijn man maakt het echt niks uit hoor om met een fel roze buggy te lopen. Daar heeft ie echt schijt aan.
    Fijn dat je me miste hoor:p!

@Married: leuk dat jij de meiden van de yoga nog ziet zeg. En wat stout van Thije dat ie zich niet aan jou schema houdt;). Heeft mijn toespraakje niet geholpen dan!
    Haha toch poepexplosie vanochtend dan?

@Noppie: wat fijn dat je moeder en Ebbie het naar hun zin hadden gehad.
    Qua werk: probeer niet alles op jezelf te betrekken hoor (ik weet dat dat soms heel moeilijk is), maar je maakt het daarmee zo moeilijk voor jezelf en blijf je onzeker. Dat is nergens voor nodig:).
    Mbt je vriendin van vroeger. Je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar ik vraag me af of een vriendschap op basis van die voorwaarden wel zin heeft. Je kan het natuurlijk wel bespreekbaar maken natuurlijk en eens kijken hoe zij jullie vriendschap ziet en dan kun je altijd nog een beslissing nemen toch?

@Caro73: meid, ik miste je al hier. Leuk weer wat van je te horen en fijn dat alles goed gaat met jullie!

@familieveenstra: ow wat vervelend voor je vader zeg. Maar als hij ziek thuis is, kost het niet zijn vakantie hoor. Die krijgt hij dan terug! En is zeker raar om je vader dan huilend aan de lijn te hebben. Normaal zie je hem toch als de rots in de branding en troost hij jou als er iets is en nu is het andersom.
    Wij zeggen altijd poppetje tegen Yannique.

@Dinkie: fijn dat het wel goed gegaan is met drinken eten van Sanne bij je moeder. Je toch weer zorgen gemaakt om niks:p.

@Uk; gefeli met je achter nichtje!

@Enna: hoe was het bij het UWV vandaag? Kan me indenken dat het idd wel lekker zou zijn als Katie wat langer zou doorslapen. Wij maken Yannique ook nog wakker hoor, voor wij gaan slapen voor een flesje.

@Mobiel: wat erg meid dat het niet goed gaat thuis en ook niet goed gaat met jou. Het zit je allemaal niet mee he. Dat dan je ww ook nog eens stopt en je dan afhankelijk bent van D en zijn ouders is niet echt tof nee. Wel lief dat het nichtje van D het voor jou opneemt!

@nanni: welkom hier meid. Tuurlijk mag je lekker met ons mee kletsen. Gefeliciteerd met jullie zoon Djayson (erg leuke manier van naam zo schrijven. Ben er weg van!). Jou bevalling is ook pittig geweest dan, als ik het zo lees. Ook wij hebben een mechelaar.
    Wat een pech heb je zeg, dat je van de trap gevallen bent. En nog in het gips zitten ook. Heb nog nooit gehoord van gips dat nat mag worden, maar dat is voor jou wel makkelijk dan. Hoef je daar geen rekening mee te houden. Wanneer mag het eraf?
    O heeft Djayson ook al tandjes? Moet zijn haar ook al geknipt worden?

@Daffie: succes met Myrthe haar sprongetje! Handig dat je haar even kunt uitlenen aan je moeder:D! Maar je hebt wel van alles kunnen doen lees ik. Huh rustmomentje inbouwen voor een late dienst? Nou spreek uit ervaring, dat gaat echt niet hoor. Ik had gisterenochtend ook al van alles gedaan voor ik ging werken. En is wel logisch dat je nu een beetje gaat verwerken wat jullie allemaal hebben moeten doen om jullie wondertje te mogen krijgen. Moet toch ook zijn plekje vinden.

@Maka: wat knap dat je Vera niet gevoed hebt vannacht. En toch heeft ze zo lang geslapen dus. Vera ook al wat verhoging? Volgens mij steken onze beebjes elkaar aan via het forum:). Goed te horen dat de koorst weer gezakt is.

@Miireii::xhier ongi geworden, maar het is niet net of ik moet bevallen hoor. Gefeliciteerd met de baby van je vriendin. En wat is Delilah een mooie naam.

@Deesje: goed te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Maar ook erg fijn dat de waterpokken weer verdwenen zijn. Wel jammer dat ze nu nog eens de kans heeft ze te krijgen, aangezien ze jonger is dan een jaar.

@spuitluiers: hier nog geen last van gehad hoor.

Zo vandaag weer een lekker werkdagje gehad. En daarna vond ik dat ik weer moest sporten, want de kilo's moeten er ook wel weer vanaf. Ben dus echt weer gezond gaan eten (dat deed ik al, maar toch weer even de puntjes op de i zetten) en heb dus weer een half uurtje op de crosstrainer gestaan. Was daarna even helemaal brak en ik zweette me kapot, maar het geeft me toch altijd extra energie. Hoop dat ik dit voort kan blijven zetten!

Met Yannique gaat alles prima hoor. Soms vraag ik me weleens af of ze slaapt overdag en of ze niet gewoon kei lang wakker ligt. Gisteren ben ik een aantal keren gaan kijken en toen sliep ze echt hoor.
    Ach, als ze 's nachts maar goed slaapt, toch.

X Esther

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mieke, oooooooooh, ideaal zeg, opvang bij de sportschool! Dit is in Zeeland helaas nog niet doorgekomen volgens mij, hihi. Ik begin nu ook weer ietsje meer met de hondjes te lopen, scheelt hopelijk weer wat ...!

@Esther, ook al zo goed bezig, op de crosstrainer! Wou er ook wel eentje kopen, maar ik ken mezelf, dan is het eventjes erop en dan staat ie daarna weer stof te happen (had nl. ook een spinbike gekocht, die stond ook meer voor de sier dan dat ie werd gebruikt ...).

Net het interview met Jan Smit's moeder gekeken, belachelijk zeg! Ik zou me dood schamen als mijn moeder dat zou doen!

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Jeetje wat is er weer veel gekletst vandaag zeg!
    Ik ben vanmorgen met mijn moeder naar de markt geweest. Morris bleef thuis bij papa. Ik had hem om half 10 gevoed en op bed gelegd. Normaal slaapt hij meestal maar een uurtje. Maar nu natuurlijk, om het zijn papa wat makkelijker te maken, 2,5 uur! Het was dus erg goed gegaan en toen ik thuis kwam waren ze samen aan het spelen op de speelmat. Lief hoor!
    Daarna nog naar de kapper (schoonzusje) geweest en Morris heeft zich weer voorbeeldig gedragen.
    Morris zit op het moment heel goed in zijn vel volgens mij. 's Avonds slaapt hij meestal rond 19.15, om 23.00 wordt hij zelf wakker of maak ik hem wakker voor de volgende voeding. Vroeg in de nacht wordt hij nog wel eens wakker maar dan geeft mijn vriend zijn tutje en dan slaapt hij weer tot een uur of 7, half 8. Ik hoop dat het volgende sprongetje hier geen invloed op heeft. Dan heb ik liever eventjes een wat hangerig kind hoor :D

@Axioma: Is je ringsling al binnen? Foto!!

@Married: Dat is wel een nadeel van uitstapjes he, heel het slaapritme door de war. Ik zat daarstraks ook flink in de knoop met voedingen en slaapjes maar uiteindelijk is het gelukkig nog goed gekomen en lag hij om 19.15 weer netjes in bed.

@Noppie: Ja dat klinkt wel bekend, het dingen niet doen vanwege de katten. Hier idd ook geen gordijnen, nieuwe bank, planten e.d. Maar ik kan het ook echt niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen. Mijn vriend zou dat ook niet pikken overigens. En dan heb ik ook nog een hond met gebruiksaanwijzing ;)
    Lastige situatie met je vriendin... Als jullie er goed over praten en jij jouw standpunt uitlegt en zij begrijpt dit dan zou het moeten kunnen toch? Maar als zij er geen begrip voor toont dan zou ik er niet aan beginnen.

@Anita: Hier sinds vandaag ook een 6maanden speen. Wat een naar ongeluk met je vader!

@Koosnaampjes: Dikkertje Dap, Poepdoos :D, Moppie, Poppeke, Bolleke, Schattebol, en mijn vriend noemt hem Woefie :( maar zo noemt hij mij ook wel eens, haha.

@Maka: Ik gebruik de draagdoek als ik hier in het dorp ergens heen ga. In de stad als ik niet van plan ben om kleding te gaan passen. Of in huis als Morris hangerig is. Eigenlijk gebruik ik ze redelijk veel. Als het heel warm is gebruik ik ook geen draagdoeken hoor, mij te warm. Ik hou zijn gezicht uit de zon dmv een zonnehoedje.
    Agos, Vera ook al ziekjes. Beterschap!

@Mieke: Het zijn idd speciale ringen. Er zit geen lasnaad in waardoor ze extra stevig zijn.

@Dinkie: Gelukkig heeft Sanne goed gedronken bij je moeder!

@Uk: Gefeliciteerd met je achternichtje!

@Enna: Hoe het met een evt. laatste voeding zit weet ik niet, maar ik heb niet het idee dat Katie te vroeg naar bed gaat hoor! 20 uur is toch een mooie tijd? Morris ligt er meestal nog eerder in.
    Hoe was het bij het UWV?

@Mobiel: Ik weet je situatie niet precies maar ik begrijp dat je graag in Veenendaal wilt wonen, maar dat dat er voorlopig niet in zit? Ik weet helemaal niet of je een baan hebt maar als dat niet zo is kun je misschien tijdelijk ergens anders een woning zoeken. En dan bedoel ik, in heel Nederland zoeken. Dan moet er toch wel iets te vinden zijn? Of zeg ik nou iets heel doms?

@Nanni: Welkom! Ook al van de trap gevallen! Iedere keer als ik de trap op of af kom met Morris (is niet zo vaak want hij slaapt op de begane grond) dan denk ik aan de meiden hier (Mieke, Miireii en nu jij dus) die van de trap gevallen zijn en dan loop ik altijd extra voorzichtig.
    Leuk dat je mee komt kletsen!

@Miireii: Hehe, eindelijk ongesteld. Maar wel behoorlijk pijnlijk dan, alsof je moet bevallen :$ Ik heb ook iedere keer het gevoel dat het er aan komt (met bijbehorende hormonale buien :() maar het zet niet door.
    Leuk al die verse beebjes! Een vriendin van ons moet ook één dezer dagen bevallen. Ze heeft erge bevalangst en een zware zwangerschap achter de rug dus ik hoop voor haar dat het allemaal mee gaat vallen.

@Daffie: Fijn dat je Myrthe even uit hebt kunnen besteden. Af en toe is dat wel even fijn he! En dan kun je ineens zoveel meer doen dan wanneer je er ook moet zijn voor je kindje!

@Eppie: hihi ik denk ook dat de beebjes elkaar aansteken via het forum ja! Knap hoor, dat je zo gezond eet en gaat sporten. Ik eet wel redelijk gezond, maar ook niet altijd. En sporten heb ik al helemaal lang niet gedaan. Mijn vriend vindt het dan nodig om mij te herinneren aan de WiiFit die we speciaal aangeschaft hebben. Dan voel ik me helemaal schuldig :( Ik heb er de laatste tijd gewoon echt geen zin in.

Haha natuurlijk werd Morris net wakker omdat ik hier zit te vertellen dat hij zo goed slaapt 's avonds! Gelukkig slaapt hij nu weer (denk ik).

Ik denk dat wij morgen eens lekker naar de lokale zwemplas gaan om eventjes van het lekkere weer te genieten. Het wordt omringd door bomen dus we kunnen lekker in de schaduw zitten. Ik denk wel dat ik 's ochtends eerst een andere bikini/tankini/badpak ga kopen want ik draag er nu een van een paar jaar oud omdat mijn tetten niet in de meer recente bikini's passen :p

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Caro: tuurlijk gezellig meegaan. Fijn dat alles goed gaat met de kleine Jort!

@ Anita: jemig, wat een heftig verhaal van je vader. Hij heeft zeker pech zeg, doet hardstikke veel pijn natuurlijk. Erg he, als 1 van je ouders huilt, gek gevoel geeft dat he. Verzorgen jullie hem maar goed.
    Enne, hier vele koosnaampjes voor Ebbie: flappie, puffelkonijntje, de kleine van puffelen, Ebster, liefie... Zal ik nog even doorgaan?

@ Mieke: ja, duf he die onzekerheid. Krijg ik vandaag een mail van mijn nieuwe collegaatje waarom ze er op andere dagen was deze week. Omdat haar vriend naar het ziekenhuis moest. Afhankelijk van of ze ook een ander baantje bij ons op kantoor krijgt (voor mij maar 12 uur) wil ze dan haar vaste dagen met mij gaan bespreken. Had dus inderdaad waarschijnlijk niks met mij te maken. Sukkeltje ben ik toch soms he?
    Ja, die hoeveelheid mailtjes van mij naar die ene persoon moet ik echt eens gaan beperken ja. Ik werk heel veel met hem samen, dus hij mailt mij ook erg veel hoor. De mail is gewoon een te makkelijk medium voor zo;n impulsieveling als ik...

@ Maka: ik zou echt die speen niet gaan aanleren bij Vera denk ik. Moet je straks ook weer afleren namelijk 8).
    Ow Vera is een beetje ziekjes vandaag. Ben je er al achter wat het is? Ow, wat zielig voor je poes!

@ Uk: gefeliciteerd met Lonneke!

@ Married: he, Thij ook alweer 2x wakker vannacht. Balen zeg. Oei, waterige poep, lijkt me dan toch diarree?

@ Enna: Ebbie gaat hier met 4 flesjes ook om 18.30 al haar lange nachtslaap in en komt dan rond 06.15 ongeveer. Vind ik ook best vroeg eigenlijk....

@ Mobiel: arme ziel, wat heb je het moeilijk meid. Kan je niet als de donder een baan gaan zoeken? Of hulp zoeken bij maatschappelijk werk. Er moet toch zeker een uitweg zijn. Ik weet niet precies meer je situatie met je familie, maar ik meen me te herinneren dat je geen goed contact met je vader hebt en dat je moeder was gestorven toch? Heb je misschien nog een opa en oma die je kunnen helpen met opstarten. Ik vind echt dat je asap weg moet uit die situatie daar! Ik heb erg met je te doen. Probeer een lijst te maken van zaken die geregeld moeten worden om zelfstandig te kunnen worden!!!! En dan stap voor stap te werk gaan!!!!

@ Nanni: welkom hier en fijn dat Dyason het zo goed doet. Balen dat je zo erg gevallen bent zeg, sterkte hoor.

@ Daffie: fijn dat je moeder kwam helpen! Lang leve de moeders. Waarschijnlijk bedoelde je leidinggevende het wel goed, maar kwam het net niet helemaal lekker over bij je. Door je moeder had je gelukkig vandaag wel een rustmomentje, maar ja, die kan vast niet elke keer komen.

@ Mireii: wat leuk dat je vriendin bevallen is van Delilah!

@ Deesje: hier ook al een oppas gehad toen ik laatst die ene hele keer ging sporten :D.

@ Eppie: goed zeg, een half uur op de crosstrainer! Hands up for Eppie!

@ Jan Smits moeder: moet ik ook erg om lachen. Hij is toch geen baby meer!

@ Kuona: lekker dat Morris zo goed gaat. En? Hoe ziet je nieuwe coupe er nou uit? Hihihi, je tetten, hihihi.

Vandaag weer knetterhard gewerkt, ben erg moe nu, lichte spanning in mijn kop. Ebbie had het vandaag wel moeilijk gehad bij de tijdelijke nieuwe gastouder. Om 13.00 had ze al haar 2 flesjes gehad ( zou pas om 14.30 moeten zijn). Maar er was een ander beebje hard gaan huilen en toen was Ebbie over de zeik. Dus prima dat ze flexibel is geweest. Toen we thuiskwamen ben ik lekker met een kleed op het gras op ons pleintje onder de bomen met haar gaan liggen. Kan ze lekker naar de blaadjes in de bomen kijken, vind ze heerlijk. En dan ondertussen lekker trappelen.
    Over die vriendin: ik zal haar maar eens een mailtje sturen. Ik ga sowieso niet naar dat feestje. Misschien dat ik haar uitnodig om het een en ander eens uit te komen praten.

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Heb net die vriendin maar even gemaild. Dat ik haar uitnodiging had ontvangen. Ik heb haar uitgelegd dat ik niet zomaar naar dat feestje kom, dat er teveel voor gebeurd is. Als ze wil kan ze een keer langs komen om een en ander uit te praten en te bekijken of we nog een draai aan de vriendschap kunnen geven. Oftewel: ik heb de deur op een kiertje voor haar gezet. Meer zit er van mijn kant niet in op dit moment.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, oh wat lekker zo even in het gras onder de bomen, hopelijk was het ook voor jou ontspannend ;) die kleintjes kunnen hun ogen uitkijken naar de bomen en de blaadjes he.
    Zie je nu wel, weer druk gemaakt om niets. Beloof je me dat je het een volgende keer niet meer doet... of beter, er komt gewoon geen volgende keer meer.
    Ik zie Boaz ook wel eens pruilen als hij een ander kindje hoort huilen, hihi, wel schattig eigenlijk.
    Lijkt mij een goed mailtje, dan weet ze toch dat er iets niet helemaal goed zit, maar dat je bereid bent om eventueel uitleg te geven. Lijkt me ook logisch dat je niet zomaar mee naar dat feest gaat toch?

Maka, helemaal vergeten :). Maar wat zielig voor je kat zeg dat je hem per ongeluk had opgesloten. Gelukkig kunnen ze meestal wel tegen een stootje, maar volgens mij was hij nu wel een beetje boos op z'n bazinnetje. Enne ook vergeten... goed dat het je vannacht gelukt is om niet te voeden, hopelijk kun je het zo een paar nachten doorzetten en raakt Vera er aangewend en hoef je straks niet meer (zo lang) met je vinger in haar mondje te blijven zitten.

Esther, ik heb vandaag de buggy gekocht. Ben er heen gereden (tomtom aan). En in de winkel kon ik dus mooie even alle kleuren goed bestuderen. Heb uiteindelijk voor de zilver grijze gekozen en de Snooze ipv de Breeze. Heb ook besloten geen adapters te kopen (waren toch op), Boaz kan natuurlijk al in de ligstand, dus onzin om dan de MC er op te gaan zetten. En dan 20 euro uitgeven voor adapters die je nog maar kort gebruikt, hij groeit toch met een paar maandjes uit de MC. Ik vond de army/olijf groene ook mooi en zwart toch iets te simpel.
    Goed bezig geweest op de crosstrainer dus. Ik moet nog steeds het initiatief nemen om naar de sportschool te gaan om een abo af te sluiten. Maar ja als ik dat doe, dan betekend dat dat ik ook echt moet gaan, hihi. Dus ben nog een beetje aan het uitstellen geloof ik.

Kuona, lekker idee om morgen even naar dat watertje te gaan. Lekker met het gezin relaxen. Morgen wordt volgens mij ook nog mooi weer. En wat heb je nu met je haar gedaan?

Deesje, ja zeker ideaal. Maar ja het is ook een super luxe (dure) sportschool. Er komen ook veel BN'ers.

Wij zitten altijd voor de TV (op de bank) te eten en zetten Boaz er dan bij in de kinderstoel, nou hij zat letterlijk ons eten van ons bord te kijken hoor, volgens mij is hij er wel klaar voor. Hebben hem dus weer wat pap gegeven, nou dat gaat er dus echt in als pap, zelfs met een hoop ge-hmmmmmm van lekkerrrrrrrr. Ook is het bordje echt al snel leeg, eerst zat hij echt te knoeien maar nu gaat het er echt met grote happen in. Nog 2 weekjes wachten Boaz dan mag je echt gaan eten, hihihi.

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @ Eppie, ja dit is al de tweede keer dat hij geknipt word.. Zijn haar groeit zo hard, en anders word het echt te lang.. Precies zijn papa en mama :D

@Kuona, fijn dat Morris zo lekker slaapt.. Hier is het slapen tijdens de sprongen nooit echt slechter geworden.. Ja soms 1 a 2 nachtjes , maar meer niet, dus misschien heb je ook geluk ;)

Zo lekker naar me bedje toe.. Van het niks doen word je gewoon moe hahahaha..
    Djayson heeft eerst even bij opa en oma geslapen, en hij ligt nu net in zijn eigen bedje.. Als je hem uit bed haalt is hij altijd klaar wakker, gaat spelen in de auto, maar zodra hij in zijn bed ligt slaapt hij gewoon weer verder, echt heerlijk :D
    Maar ik mag volgens mij toch al niet klagen over zijn slapen, want dat doet hij echt goed :D

Deel Deze Pagina