Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ maka, sorry ben ik de lengtes helemaal vergeten dus.... dom dom...... Hierbij alsnog :
    geboorte : 52 cm
    4 weken : 54 cm
    8 weken : 57 cm
    13 weken : 60 cm
    18 weken : 64 cm
    Alvast bedankt weer.

@ nanni, welkom hier, gezellig!!

Nou meiden, morgen nog een werkdagje en dan kom ik donderdag weer wat uitgebreider kijken en bijkletsen, nu even geen tijd voor....

Slaap lekker allemaal

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Deesje, heb je nog foto's van Naomi nu dan, ben wel benieuwd geworden hoe ze er nu uit ziet!
    Hier worden het ook theezakjes ben ik bang, na de BV. Nu heb ik tussen een C en D-DD in, afhankelijk van de mate van stuwing :D :D. Tijdens de zwangerschap was t ook C a D, maar daarvoor B. Dus t zal wel teruggaan naar een theezak-B formaat :( :p hihi

Eppie, goed bezig met sporten!!

Mieke, das wel handig, kinderopvang bij de sportschool. Dan ga je wel iets makkelijker daarheen.

Spuitluiers, die heeft Vera altijd wel geloof ik (?)

Kuona, wauw wat doet Morris het goed! Vera is sinds gisteren ook zo heerlijk bezig. Maar gezien de verhoging, ben ik bang dat het maar tijdelijk is bij haar :D
    Ze valt de hele dag al zonder ook maar een kik in slaap. Normaal gesproken laat ik de liedjes van de babyfoon afspelen. Duurt een kwartier ofzo. Overdag huilt ze vaak een of een paar minuutjes en valt dan in slaap. 's Avonds huilt ze toch wel wat langer, 5-10min gemiddeld.
    Maar vandaag had ik alleen steeds zo'n muziekdoosje/knuffeltje laten spelen en zodra ze die hoorde was ze meteen stil, ook vanavond. Af en toe nog wat gebrabbel, maar that's it. Bizar gewoon :D
    Haha, leuke banner weer!
    Lekker, samen naar de plas! Veel plezier morgen dan.

Koosnaampjes, mijn vriend noemt Vera vaak stinkvogeltje.

Noppie, zo zie je maar weer. Je maakt je echt druk om niets! Nergens voor nodig die onzekerheid. Maar ja, is lekker makkelijk gezegd he ;).

Nanni, wat goed van Djayson, dat ie meteen weer gaat slapen als je m in bed legt. Ideaal :D

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zo weer terug van het werk, was goed te doen vanavond gelukkig. Niet overdreven druk geweest, maar gewoon lekker.
    Myrthe heeft veel geslapen vanavond, wat wel weer fijn was voor mijn man. Ze had ook heel wat in te halen van de dag natuurlijk.

TRouwens net voor ik naar mijn werk ging vanmiddag, was mijn man op haar buikje aan het blazen en heb ik haar eerste schaterlachje gehoord....mijn hele dag was weer goed. Ik smolt helemaal weg:) Ze vond het echt helemaal geweldig.
    Ze zet nu ook steeds een heel hoog stemmetje op en begint dan een beetje te gillen...hoop dat ze daar weer snel mee ophoudt hahaha.

En nu maar hopen dat ze een beetje uitslaapt morgen. Ga zo naar bed en manlief is alweer om 5:00 weg.
    Tot morgen allemaal!

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

wij zijn weer vroeg van de partij ;) Ik heb hem laten mekkeren tot 06:30 uur. Dat vind ik eigenlijk vroeg genoeg. Volgens mij wordt het prachtig weer! Ferry gaat zo naar het kdv en ik ga denk ik even bijslapen. Ben best wel moe...

Nanni: welkom hier!

Daffie: ahhhhhh leuk is dat schateren he?! :D Hier kan Ferry ook al een tijdje schateren, maar hij kan ook schuddebuiken. Zoals van die oude mannen met een dikke buik, dat is echt zooo schattig!

Maka: echt een leuke foto van jullie saampjes op de kermis! Ziet er onwijs schattig uit! Hoe is het nu met Vera?
    Heeft ze altijd spuitluiers?? Is haar poep dan helemaal door de luier opgenomen?

Dinkie: Werkze!

Mobiel: heel veel sterkte meid! Ik ben het verder met Noppie eens. Je moet daar zo snel mogelijk weg. Ik vind het zo sneu voor je, je bent zo'n leuk mens! Hoe gaat het met de kindjes?

Eppie: Goed van jou zeg, op de crosstrainer! Ik moet ook, ik moet ook ;) Ben weer wat aangekomen zag ik vanmorgen. Doodziek word ik er van. Voel me echt een koe, maar kan me er niet toe zetten om ook maar iets aan sport te doen :)

Noppie: Bij jullie voor de deur kun je idd lekker zitten :) Kan me voorstellen dat het ontspannend was. Niet alleen voor Ebbie, maar ook voor jou. Ik heb het verhaal van die vriendin even gemist, dus zeg er niets over.

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedmorgen allemaal,

ons koosnaampje blijt toch elke keer kabouter.
    ben nu voor de babysite op zoek naar leuke kabouter plaatjes, ben al wat leuke tegen gekomen,maar nog even verder zoeken, voor de goede.

straks met martijn naar dokter. hij zit op zijn rug helemaal onder de plekker, dacht een aantal weken terug dat het warmtebultjes waren, maar het gaat maar neit weg, ook niet als ik het vet hou.

en hij is ook nog verkouden en hoest heel veel, hoesten hoort ook weer bij zijn afwijking, dus maar even na laten luisteren, zal hem nu dus eerst in bad doen, want hij is heel erg vettig.

zzweten jullie kindjes ook zo in bed, martijn is gewoon kletsnat als ie van bed komt, niet te warme dekens, weet het niet .
    zo sneu

gisteren heeft ie ietsjes te veel voeding gehad.
    4 uur smorgens een fles van 180
    8 uur een fles van 180
    12.20 een fles van 180
    niet veel geslapen daarvoor, dus dacht, oh die slaapt wel lekker lang, kan ik hem rond half 4 als ie wakker wordt wel wat drinken en koekje geven, maar niks was minder waar, meneer was om 2 uur alweer wakker, wat drinken gehad, en zo moe hij was, hij wouniet slapen. alles geprobeerd, 4 uur groente geprobeerd, wou ie niet hebben, dus half 5 een fles gemaakt van 180. na de fles op bed, meteen slapen maar na 30 minuten erg hard huilend wakker geworden, naar beneden, 6 uur groente gegeven, toen wou ik hem dus weer op bed doen, want hij was zoooooo moe, maar meneer was het er neit mee eens, hij heeft 30 minuten lopen mopperen boven, heb hem om 7 uur eruit gehaald, en toen heeft mijn mannetje hem de papfles gegeven 210. waarna hij heerlijk heeft geslapen.
    ik ging op visite en was rond 23.00 thuis, en meneer werd wakker, dus een flesje gegeven van 150 en daarna weer op bed, en vanmorgen was het half 7 wakker.

hij eeft dus echt geen honger smorgens, hij gooit alles nu om, kijk even hoe het vandaag gaat.

zal hem uot bed halen, want ligt te mopperen.

doei doei, kom vandaag wel weer even

anita

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #6506 Deurtje, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    Goedemorgen!

Nou vannacht was het kwart voor 1 en kwart voor 2 :(, daarna gelukkig 7 uur. Vreemd hoor...

Gister is alles goed gegaan bij mn schoonmoeder gelukkig. Ze had alleen wel de wandelwagen een stand schuiner gezet, ik heb hem nog steeds helemaal plat omdat ie nog geen 6 mnd is en ik dat beter vind voor zn ruggetje. Ik vind het dan moeilijk om daar dan wat van te zeggen tegen haar. (Toen ie ging slapen had ze hem overigens wel weer plat gedaan)

Had gister trouwens enorme koppijn toen ik thuis kwam van mn werk, heb het de hele avond gehad en ben maar een dvd gaan kijken op bed. Nu gaat t gelukkig weer.

@ mobiel, pff meid, wat maak jij een hoop mee zeg, gatver!
    Weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen eigenlijk :( Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en hoop dat je toch snel een huisje vindt!
    Je bent idd een veel te leuk mens!

@ Vaam, hoe ging het gesprek met je ex?

@ Nanni (Kim), welkom hier, leuk dat je je gelijk zo uitgebreid voorstelt!

@ Daffie, lekker dat je mams even kwam helpen!
    Fijn he van die begrijpende leidinggevenden. :(
    Ahhh leuk he zo'n schaterlachje! Hier soms om de raarste dingen, die dan helemaal niet lollig zijn bedoeld :D

@ Maka, nee geen koorts gelukkig, ik hou het nu maar wel even bij.
    Ik hoop echt dat je gelijk hebt dat het een fase is! Het is idd wel opvallend dat er hier zoveel beebjes zijn die ineens weer 's nachts komen. Ik gooi idd verder niks om qua schema (voor zover we dat uberhaupt hebben), ik ga er maar gewoon een beetje in mee.
    Hoe is het nu met Vera? Al helemaal over haar koorts heen?

@ Miireii, gelukkig ongi! Maar vervelend dat je er zoveel last van hebt! Gaat het nu weer wat beter?
    Ik dacht trouwens dat Habibi (met een i op het einde dus) schatje betekende?! Hihi, weer wat geleerd! :D
    Gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin! Leuk he al die beebjes! Hier is ook al echt een babyboom gaande; mijn kraamhulp/kennis is pas bevallen van zoontje Duco (ga ik vrijdag op visite :)), oud-collega van dochtertje Valerie en mn nicht van dochtertje Julie.

@ deesje, tandjes, tja.. ik verwacht het hier nog niet eigenlijk, ik voel en zie niks.. maar Thije is wel 'anders' dan voorheen, dus misschien broedt er toch wat.
    Succes vandaag op je eerste werkdag!
    Ik hoop idd ook dat ik grotere boobs overhou aan de BV :D Vind ze nu echt mooi, hahaha.. normaal heb ik een B'tje, maar nu echt C/D.

@ Eppie, haha, je toespraakje heeft helaas niet geholpen nee ;)
    Goed dat je zo lekker aan het sporten en gezond aan het eten bent!

@ Kuona, dat schema van Morris klinkt goed hoor!
    Je tetten? Hahaha, wat een leuk woord! :D
    Wat heb je gedaan met je haar? Fotoooooo!!! :D

@ Noppie, vervelend dat je weer spanning in je hoofd had. Ik dus gister ook koppijn, ben me te druk aan het maken over wat ik nou zal gaan doen. Baan houden en het niet naar mn zin hebben, baan opzeggen en tijdelijk thuis gaan zitten, actiever op zoek naar wat anders?
    Ben benieuwd hoe het verder gaat aflopen met die vriendin. Groot gelijk dat je niet naar dat feestje gaat hoor.

@ spuitluiers, Thije heeft niet anders :p Komt echt door de BV.

@ meelezen, altijd leuk om te kijken wie er meelezen idd, ik zie soms nog wel namen van 'oude bekenden' langs komen die dus blijkbaar wel meelezen maar nooit reageren ;) Dus mensen als jullie dit lezen, we vinden het heel leuk om te lezen hoe het met jullie is, je hoeft echt niet op iedereen te reageren! :)

@ koosnaampje, eentje die we ook vaak gebruiken is 'kikkertje', hij slaapt namelijk altijd met zn beentjes opgetrokken zoals een kikkertje, hihi
    Of Koning Thije :D

@ zweten, hier alleen als het echt heel warm is. Nu 's nachts niet echt. Ik zorg ook wel dat ie niet te warm is (probeer ik).

@ Mieke, ik ga wellicht vanaf eind september een cursus InDesign (basis) doen. 8 avonden. Om wat breder inzetbaar te zijn zeg maar voor een eventuele volgende baan. En het lijkt me gewoon leuk.
    Is dat een beetje te doen in 8 avonden denk je? Of leer je dan net niets?
    Deze cursus is het: http://www.artdesigncollege.nl/cursussen/indesign_basis.html
    Enne een BN'er sportschool??? hihihi

Ik ga Thije weer naar bed brengen, tot later!

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Sorry heb even geen tijd om op iedereen te reageren. Maar even voor de gene die een maxicosi mura hebben. Ik weet dat iig Maka die heeft.
    Ik had nog geen parasol en wilde die gaan halen bij de prenatal. Mijn vriend belde eerst om te vragen of ze die op voorraad hadden en toen zeiden ze iets over dat alle parasollen van de maxi cosi teruggeroepen zijn vanwege een productiefout. Daarna heeft hij nog naar babyplanet gebeld en die vertelden hetzelfde. Ik kan er niks op internet over vinden maar ik zou het wel willen weten als die dingen niet veilig zijn.

Zo dat was het weer even. Oja Morris heeft geslapen van 19.15 tot 9.45 (met eten om 22.30 en 7.00) Zonder wakker te worden tussen 22.30 en 7.00! Woehoe!

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Married: je hebt gelijk hoor! Habibi betekend ook schatje.. Maar weet je wat het is in het marokkaans? hun hebben met alle woorden de mannelijke en vrouwelijke vorm. Dus zeg maar ezel en ezellientje. begrijp je? Habiba zeg je tegen een meisje en Habibi zeg je tegen een jongen... Klinkt ingewikkeld en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik na 3 jaar nog niet goed Marokkaans kan spreken hahahaha!

@Kuona: jeeej Morris heeft weer lekker geslapen dus!

Soraya maakt het weer lekker vroeg de laatste paar dagen.. Half 6 is een luxe, terwijl het vorige week nog steeds tussen 7 en 8 was. Haar kamertje is gewoon donker dus dat is het niet. Ik denk dat het komt omdat ze zichzelf naar de buik omdraaid en omdat het bedje te smal is, kan ze zich niet meer naar de rug draaien. Daarintegen slaapt ze daarna wel weer tot 10 uur, dus dat is ook wel lekker.

We hebben gister trouwens een nieuwe auto gekocht! :D jeeeeeej! eindelijk! hahahaha, wat kan je die dingen missen he....

Met mijn ongi gaat het nu wel weer wat beter. Nog wel buikpijn, maar gewoon normaal. gister kon ik bijna niet lopen! maar ja, heb ook bijna 3 maand overgeslagen...

Oei, Soraya probeert te kruipen. en aangezien dat nog niet lukt, zit ik hier met een schreeuwend meisje!

Tot later meiden!

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kuona, ik heb een standaard parasol, volgens mij niet van maxi cosi? Gekocht bij Baby Max, ze zeiden daar dat dit de enige was die erop paste, zat een speciaal adaptertje bij??
    Ben ook wel benieuwd wat t probleem dan is met die parasollen. Ik vind de puntjes wel een beetje eng, en zorg altijd dat die iig niet in de buurt bij haar oogjes kunnen komen.

Vera werd om 5u week wakker (huilen). Kwartiertje op mijn vinger gesabbeld en weer ingeslapen. Om 630u weer gevoed. Gaat wel de goede kant op dus, geloof ik... ;)

Miireii, lekker een nieuwe auto! Wat voor een?

Mieke, is dat een sportschool van Healthcity? Gingen wij heen in Hilversum, kwamen ook bn'ers en met kinderopvang, sauna etc. Wel relaxte sportschool, maar ik ben niet zo van de fitness... :s

Uk, spuitluiers. Uhm, nou niet helemaal opgenomen door de luier (vaak zit de helft op haar rug namelijk) Haha. En soms ook slijmerig, maar meestal wel zo'n dunne-diarree-achtig drapje. Smakelijk eten!!

Vera is sinds gisteren weer eens begonnen met spuug spetteren. Pfffrrrrrrrrrtttttttttt! hihi
    Koorts/verhoging is gezakt, gisteren nog 1x 37,7. Dus niet alarmerend. Ze zit wel heel veel haar tong uit te steken (mijn vriend noemt haar tong 'de naaktslak').
    Ach ja, tis gewoon een gek kind :D :D

10. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    meiden wat kletsen jullie nu weer veel... tjonge, ben ik 1 dagje druk met iets anders....
    Ga alleen de laatste 2 blz reageren... hihi

@eppie, wow wat goed, sporten... oei daar waag ik mezelf nog niet aan. Knap hoor!!
    Ik merk wel dat doordat ik geen suiker of zoetigheid eet veel meer energie heb.

@Kuona, hij is eindelijk binnen ja, ik had al gemaild, was bang dat hij verdwaald was in het groote tnt land, maar hij bleek niet met de gewone post mee te kunnen dus ze had hem als pakket verzonden. Hij is mooi!! Altans ik vind van wel :D En er zitten zakjes in de staart waar je je portemonnee ed in kunt doen. Die van jou is ook heel erg mooi geworden zeg!! Hoe vind je het dragen?
    fijn zeg dat Morris zo goed in zn velletje zit!! Oh en weer zo goed geslapen!!
    foto ringsling :
    http://img189.imageshack.us/img189/9206/005hqx.jpg

@Koosnaampjes: apie en purk en poppie..

@Noppie, wat heerlijk dat je zo'n park voor het huis hebt met die bomen... Zeker met dit weer!

@mieke, hihi Boaz krijgt zin in iets anders dus... wel lekker dat hij minder knoeit.. want fruithapvlekken zijn verschrikkelijk!
    Hoe gaat t trouwens met je moeder?

@Nanni, he een nieuw gezicht! Gezellig!! Welkom hier en veel kletsplezier!

@Maka, wat grappig dat Vera zo goed in slaapt valt met een muziekdoosje!!

@Daffie, ach geweldig... die schaterlachjes! haha gillen.. ja gelukkig is die fase hier ook voorbij!

@uk, nou hopenlijk heb je een beetje bij geslapen!

@FamVeenstra, wat sneu van Martijn zn uitslag, wat zei dat dokter ervan? Hier weinig zweten in bed..

@Married, he Thije houdt je wel lekker bezig 's nachts he! Ik kan me voorstellen dat je t lastig vind om zoiets aan te geven. mn schoonmoeder laat Josanne ook de hele tijd recht op zitten... durf dat ook bijna niet te zeggen dat ze haar wat meer moet laten liggen... dan begint ze meteen over t feit dat ze best weet wat ze doet want ze heeft zelf ook 5 kinderen groot gebracht... zucht.. maar dit is de MIJNE!!! (denk ik dan... hardop tegen een 75 jarige ingaan is niet slim ;) )
    Vervelend die hoofdpijn? Was t erg druk op je werk?

@mobiel, wat een ontzettend moeilijke situatie zeg! Mn zus heeft in een dergelijke situatie gezeten en ze doen echt inderdaad niets voor je... ontzettend veel sterkte toegewenst meid!!

@Miireii, oei das pittig dat Soraya weer zo vroeg wakker wordt... pfff kun je overdag dan nog wel bijslapen!?
    Zozo nieuwe auto... wat voor 1?

@Maka, fijn dat Vera iets beter slaapt nu!! Ik hoop voor jou dat ze binnenkort ook lekker slaapt! Spuugspetteren.... jammie :D

Zo hier gisteren jaja hoe kan het ook anders aan t schilderen geweest, nu ook alle deurkozijnen en houtwerk bij de trap geschilderd... morgen de deuren nog 1 laag, of misschien vanavond... en dan is het helemaal klaar.

Vanmorgen naar mn werk gelopen (andere kant van de stad, ff koffie gedronken en toen wat boodschappen gedaan en weer terug gewandeld.

Vandaag mn gazen babytentje binnen gekregen via mp gekocht, leek me wel erg handig voor als we misschien gaan kamperen...
    We willen deze zomer weer naar t muziekfestival gaan waar we al 9 jaar naar toe gaan. maar dan moeten we wel kamperen met de kleine meid... Hoeft dus in elk geval geen camping bedje mee te nemen!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo even een weekje niet aanwezig en der is giga veel bijgekletst...
    ga zo even alles bijlezen

vanavond heb ik mijn laatste late dienst van de reeks van 5 pfff best pittig en zeker als je een dag als gisteren erbij hebt.... moest een uur bijleggen omdat ik een kasverschil van 230 euro had!!! echt .... !!! maar ja ik alles met collega 100 x nageteld, werd ik vandaag gebeld dat ik me maar niet druk moest maken want het was voor de leiding een bekend probleem met de nwe pinautomaten!!! Was de 6e keer al!!! Nou leuk dat ze dat even bekend maken he, had ik een normale nacht zonder stres en druk maken kunnen hebben... levi en ik hebben tot half 11 uitgeslapen hahaha toen ik eenmaal sliep was het goed...

Levi zijn poepen gaat zo goed zonder medicijnen poept ie 2x daags... en ´s morgens fruithapje en ´s avonds een groentehapje en om 7 uur ´s avonds nog een fruitcaptura kuipje ....
    heerlijk vindt hij alles vooral de brocolie !!! bah dat lust ik echt niet

heb ik verders nog wat belangrijks hier gemist???

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje ben ik de enige met een giga luilakje??? elke dag half 9 laatste fles en half 10 's ochtends moet ik hem wakker maken!!! dat heeft ie dus echt van zijn papa want ik ben een vroege vogel!!!
    en de fase schaterlachjes en grommen zitten we echt midden in zo lief

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    roy noemt levi bolle

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Iggy: oeh, dat lijkt me idd vervelend. dat hadden ze je ook wel eerder kunnen vertellen. scheelt een hoop stress!
    Ben je nog bij de dokter geweest laatst?

@All: We hebben een grijze opel astra van 99' gekocht! Manlief is gek op astra's dus dan heb ik weinig in te brengen :D maar hij is echt heel mooi!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Vanmorgen Ferry naar het kdv gebracht, er zijn daar waterpokken uitgebroken. In eerste instantie dacht ik: "nou ja, ok" Maar toen ik naar huis liep was ik toch wel wat van slag. Waarom breng ik mijn kindje dan daarheen? Maar toen zei manlief dat er vorige week ook al een kindje met waterpokken zat dus toen voelde ik me al minder schuldig, omdat hij het dan toch al kan hebben.

16. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Kom net van het CB Fuad weegt al 8550 gram en is 68 cm. Jeetje Jasmin was met 6 maand 7100 gram en 64 cm.

Kuano: heb inderdaad de voeding verhoogt met 5 keer 210/7 en het gaat ’s nachts weer beter, dit mag overigens alleen omdat hij speciale voeding heeft normaal mag je niet meer dan 1000 cc geven.
    Mooie draag doek heb je gemaakt

Mobile: meid wat vervelend voor je, is het misschien nog een optie om ergens in een vakantiehuisje te gaan wonen, heeft een collegaatje ook gedaan tot ze een andere woning kreeg.

Nanni: welkom gezellig dat je mee komt kletsen.

Daffie: heerlijk dat je, je moeder zo dicht bij hebt.
    Fuad word ook telkens wakker door zijn vertopte neus we gebruiken sinds maandag neusspry en het gaat nu al een stuk beter ook ’s nachts.

Miiriie: gefeliciteerd met je vriendin haar dochtertje.
    Leuk een nieuwe auto, wat voor 1.

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: leuk dat je een nieuwe buggy hebt gekocht. Tsja, zo'n abonnement he? Leuk dat Boaz al zo;n zin heeft om te eten. Moet tot mijn schaamte bekennen dat Ebbie vaak al op bed ligt als wij gaan eten. Hebben we het lekker even rust en een moment voor elkaar. Maar ja, dan krijgt ze dus verdomd weinig kans om mij het eten van mijn bord te kijken...

@ Nanni: wat geestig dat Djayson's haar al geknipt moet worden. De zoon van famveenstra's haar Martijn groeit ook zo hard! Hier in de verste verte nog geen kapper nodig. Maar Ebbie krijgt wel steeds meer lievige haartjes al.

@ Maka: hihihi, hier ook een theezakjes-B-formaat inmiddels, hihihi. Ah, mooi dat je Vera niet hoefde te voeden! Dat is stap 1. Dan van dat vingertje af en je bent een vrije moeder, hihihi!

@ Daffie: fijn dat je werk goed ging gisteravond. En geinig he, als dan echt zo gaan schaterlachen. Doet Ebbie ook als ik haar kusjes enzo ga geven op haar buikje. Dan is het echt dolle pret. Zo goeiig.

@ Uk: gewoon weg doen die weegschaal. Ik heb er ook geen :). Wel gewoon lekker veel gaan wandelen en fietsen, is ook heel goed voor je!

@ famveenstra: vervelend van dat zweten van Martijn, misschien komen daar dan toch die plekjes van op zijn rug, want hij slaapt ook op zijn rug toch? Ebbie zweet nauwelijks eigenlijk. Soms een beetje zweetpootjes, dat wel :D.

@ Married: misschien moet je ook een schriftje aanleggen waarmee je communiceert met degene die oppassen op Thije. Dat doen wij ook sinds we een gastouder hebben, op hun initiatief. In het schriftje staan dan voorin alle contactgegevens en alle algemene belangrijke dingen over Ebbie. Per dag schrijven wij erin hoelaat ze haar eerste flesje heeft gehad, wat ze die dag mag drinken/eten en andere aandachtspunten. Dan zou je er ook inkunnen zetten voor je schoonouder iets van 'buggy op laagste stand houden ivm zijn rug". Dan is het gewoon een opmerking in het rijtje der dingen. Degene die oppast schrijft dan op hoe het die dag ging, hoelaat en hoelang geslapen en hoelaat gedronken enzo. Heel handig echt. Mijn schoonmoe en moeder schrijven er ook in.
    Balen van je hoofdpijn. Ik ken het gevoel. Gelukkig gaat het nu weer beter. Had je ook last van spanning gister ofzo? Ow zie nu verderop in je bericht dat je je druk loopt te maken over 'wat-te-doen-met-werk'-issues. Irritant he. Dan zie je gewoon zelf niet meteen wat nu de beste oplossing zal zijn. Heeeeeel herkenbaar, m.u.v. dat het er voor mij niet inzit om thuis te zijn. Sterkte ermee, stap voor stap plannetjes maken en in de gaten houden wat er langs komt aan vacatures. Doe ik ook. Goed idee om zo'n cursus te gaan volgen zeg. Ik ga daar ook even snuffelen zo. Kende die club niet.

@ Mireii: wat heftig dat je zo;n pijn had dat je bijna niet kon lopen met je ongesteldheid? Was dat altijd al zo? Anders toch eens mee naar de ha? Yes, gefeliciteerd met je nieuwe auto!!!

Nou, hier echt een gat in de dag geslapen zeg. Ik heb Ebbie om 07.00 een flesje gegeven en toen lekker spelen bij mama op bed. Om 08.00 weer d'r mandje in en mama ook :D. Werden we allebei pas om 11.00 weer wakker :$. Halve dag alweer voorbij.... Maar wel lekker uitgerust en direct alweer 4 uur tussen de voedingen van Ebbie, prima wat dat betreft. Heb haar vanmorgen laten proeven van een hapje avocado. Geeeeeeeen succes! Maar ja, vanmiddag en de komende dagen rustig nog eens proberen, wat overblijft lekker in de salade voor papa en mama.
    Net al pasta gekookt voor de salade van vanavond. Proefde ik hem net: net iets te kort gekookt. Altijd zoooo jammer als dat gebeurd. Ik moet ook gewoon proeven voordat ik afgiet ;). Mijn vriend gaat vanaaf alszijnde beginner meedoen met de clubkampioenschappen van de tennisclub. Dus we moeten meteen eten als ie thuiskomt. De oppas (buurmeisje van 15) komt om 07.00. Dan gaat Ebbie al haar lange slaap in, dus kan niks misgaan. Ik ga mijn vriend aanmoedigen. Als er wat is ben ik in 10 minuutjes weer thuis.
    Vanmiddag moeten we om 15.40 bij het CB zijn. Zal mij benieuwen hoeveel Ebbie gegroeid is, volgens mij is ze weer heel hard gegaan. Ook moet ze voor de derde keer gevaccineerd worden. Dus dat wordt dan natuurlijk eventjes hard brullen.

Groeien de nageltjes van jullie beebjes ook zo debiel hard? Ik blijf echt bezig met knippen. Meestal wel 2x per week echt.

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ow wat ik trouwens nog wou vertellen..

Voor degene wiens beebjes nog niet van rug naar buik rollen:
    WEES BLIJ!!!

Hier is luier verschonen een regelrechte ramp geworden. Ik moet Soraya letterlijk in de houdgreep leggen!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, zo'n schriftje hebben we inderdaad. Ik schrijf altijd voedingstijden, slaapritme, poep-bijzonderheden etc op. Maar ik kan dat van de wagen er idd ook inzetten, goed plan! :)
    Leuk dat je je vriend gaat aanmoedigen bij tennis! Tennis lijkt mij ook erg leuk, meisje van zws yoga is er net mee begonnen en maakte mij en nog een ander meisje maandag erg enthousiast, dus wie weet...
    Lekker dat je zo lang hebt liggen tukken, daar knapt een mens van op!

@ Miireii, leuk een nieuwe auto, gefeliciteerd!

@ Uk, balen van de waterpokken, mag het kindje dat het heeft wel gewoon naar het KDV dan?

Ben momenteel bezig met fotoalbums te maken, ik ben pas bij de kraamweek, dus ik moet nog wel even. Met die digitale toestellen van tegenwoordig heb je gewoon zo ontzettend veel foto's, vind het moeilijk om te kiezen.

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Married: Ja, de kindjes mogen gewoon naar het kdv op aanraden van de GGD. Aangezien het kwaad al geschied is als de blaasjes komen. Het heeft een incubatietijd van 14-21 dagen. Hoop maar dat hij het nog niet krijgt... We zien wel.

Miireii: Ferry kan op het aankleedkussen niet naar zijn buik, maar dan gaat hij steeds zijn koppie helemaal naar achter gooien en op zijn zij liggen. En dan met zijn benen afzetten zodat hij bijna eraf kukelt. Hij doet dit de hele tijd. Is erg lastig met luiers verwisselen ja ;)

famveenstra: Ferry zweet ook snel hoor! Ik probeer hem ook zo koel mogelijk te kleden. In bed krijgt hij als het 21-25 graden (zoals nu) is een romper zonder mouwen en een heel dunne slaapzak aan, geen dekentjes. Als het warmer is dan 25 graden ligt hij alleen in zijn romper zonder mouwen en als het kouder is dan 21 graden krijgt hij óf lange mouwen aan óf een lakentje nog over zijn benen.
    Maar het zou bij Martijn nog kunnen komen omdat hij zich misschien niet lekker voelt door zijn oppervlakkige ademhalen??

Noppie: Yupz, hier ook 2 keer per week nageltjes knippen! Echt niet normaal. Ze worden ook steeds harder, dat is wel grappig :D Ook zijn teennageltjes moet ik regelmatig knippen, anders breken ze af..
    Als ik de weegschaal weg zou doen, dan komt er helemaal niets meer van terecht hoor... Laten we dat maar niet doen ;)

Martientje: Fuad is dus ook al een flinke beer!

Wat een grote mannetjes toch hier op het forum! Volgens mij liggen ze allemaal boven de curve?! (behalve Ferry, die zit prima op het midden).

Deel Deze Pagina