Mieke: Wij willen heel graag dat mijn zus en zwager het worden. Dat is helemaal duidelijk Andersom ook, dus dat zit helemaal goed. Wij gebruiken trouwens geen ijsblokbakjes voor de voeding. Soms maak ik veel en vries ik het in bakjes in. Maar ik sta ook geregeld elke dag even iets te koken voor Ferry. En het is allemaal zo klaar! Met de staafmixer is het trouwens makkelijker als de blender. De staafmixer hoef je alleen af te spoelen. De blender schoonmaken vindt ik zo'n k*tklus Fruit maken we elke dag vers.
@ Dinkie, gaaf dat je je moederfiets al hebt! ben heel benieuwd wanneer die van mij geleverd gaat worden. @ Sofie, komt me niet bekend voor... Spannend! @ Daffie, zeker raar van die collega! Tsss.. @ Maka, Thije slaapt overdag ook erg goed momenteel, had mn moeder net aan de tel en die vertelde dat ie alweer 2,5 uur had liggen tukken. Dat is eigenlijk sinds ie 's nachts weer wakker wordt, dus ik koppel het eigenlijk wel een beetje aan elkaar. Maar ja, ik kan weinig doen om het te veranderen, want als ik hem wakker maak overdag is ie echt heel boos. @ Uk, hahaha, gek mens met al je taartenbakspullen! Ik lig echt in een deuk om je, zie het al helemaal voor me, hihi @ Vaam, de 29e (juli) is er idd een meeting omdat febr21 in t land is! Bijzonderheden staan in 'onze club'.: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/februari-2009-mama-s-d58-baby-lunch-amersfoort-29-juli-11-00-uur-page3.html#gmessage442 Wat heb jij veel pagina's, ik zit pas op pagina 220, maar heb mn instellingen dan ook op 30 berichten per pagina staan @ Mieke, ik heb de fiets in het zilver/groen genomen. Ik had eigelijk helemaal geen fiets meer, alleen nog een afgetrapte kroegfiets. Die heb ik nieuw van mn ouders gekregen toen ik naar de brugklas ging en een eind moest fietsen naar Doorn, maar die is inmiddels verworden tot een afgetrapte kroegfiets. Vandaar dat we het nu gelijk goed hebben gedaan zeg maar Goed dat je niet in Boaz zn vingertjes hebt geknipt! Wij hebben officieel nog geen voogd aangesteld, maar we gaan binnenkort naar de notaris. Mijn ouders worden het, maar we geven daar verder geen ruchtbaarheid aan, het is meer als ons wat overkomt dat er dan wel wat op papier staat. @ Eppie, jouw meisje dus heel wakker momenteel, gek he hoe dat kan verschillen!
@Mieke: Daan stopt ook echt alles in zijn mondje. Soms propt hij aan elke kant van zijn mond een duim, dat is echt een grappig gezicht. Ze zeggen dat bij de meeste baby’s de eerste tandjes komen tussen maand 5 en 6, maar dat het wel even kan duren. Daan is al heel lang overal op aan het bijten en hij kwijlt dan ook enorm, maar nog geen tandjes in aantocht. En het drinken idem dito. Hij dronk al een tijdje niet meer zo goed en toen hij ziek was natuurlijk helemaal niet, maar volgens mij houdt het aan L. Oh ja, die kinderstoel van jou, dat is toch een bloom he? Zaterdag lekker shoppen. Heb ik ook wel weer zin in. Het is overal uitverkoop, maar ik wil graag eerst wat afvallen (gebeurt natuurlijk niet als ik er zelf niks aan doe). En och gut die Boaz….stinkerd… Oh en over de voogden. Je hebt echt absoluut gelijk. Hoe meer mensen zich er mee kunnen bemoeien hoe moeilijker het wordt en uiteindelijk worden er dan juist verkeerde beslissingen genomen. Lijkt met dus niet echt in het belang van Boaz. Je vertrouwd iemand of je vertrouwd ze niet. ‘ Ik heb het aan mijn broer en schoonzus toevertrouwd. Zij voeden hun kinderen heel anders op dan ik het zou doen, maar ik weet tenminste dat er van Daan gehouden zal worden en dat hij goed verzorgd zal worden en dat lijkt me toch het aller belangrijkste. @Nanni: oh..je had de kleine vast. Wat moet jij dubbel geschrokken zijn zeg! En ja, dan doe je rare dingen om ervoor te zorgen dat er niks met de kleine gebeurt. Gelukkig is dat ook niet gebeurt, brrrrrrrrrr, moet er niet aan denken. Nu maar hopen dat je snel geneest, want lijkt met toch wel ontzettend lastig zo he? @anita: heb je nog niet gehoord wanneer Martijn geopereerd wordt? Oh en ik lees dat zijn bultjes aanhouden, wat sneu en dan ook dat hoesten. Het zit die kleine hummel ook niet mee he. Daan zweet ook best snel op zijn ruggetje, maar het is ook behoorlijk warm geweest de afgelopen tijd he. En wat goed dat hij zo goed heeft doorgeslapen zeg! @Noppie: aha, zie dat je die vriendin al hebt gemaild. Heel verstandig hoe je het hebt aangepakt. En niet te hard werken joh, als dat je hoofdpijn veroorzaakt. Even een stapje terug doen he! En lekker met Ebbie van de natuur genoten . Heerlijk he, genieten van je kleintje in alle rust. De nageltjes….ramp inderdaad. Voordat ik het weet heeft hij alweer een kras op zijn gezichtje door die scherpe nageltjes. Ik zou willen dat mijn eigen nagels zo snel zouden groeien . @koosnaampje: ik gebruik overigens ook wel eens poppeke en poppedijn en daar komt ie……KIEBELTJE (mijn vader noemde mij vroeger zo en zegt dat ook tegen Daan en ik neem dat onbewust over). @Married: Thije is zo te horen ook een beetje van slag? Daan is ook al met regelmaat ’s nachts gekomen. Niet om te eten, maar dan wil hij gewoon zijn tut en slaapt meneertje verder. En hoe kun je zien wie er meelezen dan?? En ik heb in vergelijking met jou erg veel pagina’s? Hoe kun je dat installen? @Kuona: HOERA voor Morris en zijn goede nachtrust!!! Aha, je vriend wordt een BN-errrrrrrrrrrrrr. Leuk hoor, dat hij dat interview mocht doen. @Miireii: Soraya ook van slag zo te horen. Echt veel baby’s komen ineens vroeger of zelfs ’s nachts. Hopelijk gaat het weer snel over en slapen onze beebjes weer goed door. Daan gaat tijdens het verschonen ook nog wel eens op zijn zij liggen. Bij een poepbroek is dat inderdaad best vervelend, hihi. En gefeliciteerd met je auto! @Mobiel: wauw meid, dat is dan toch nog redelijk goed nieuws. Het is niet alles, maar dan kan je in ieder geval dingetjes gaan regelen. En een blijf van me lijf huis…..meid, dat wil toch niet zeggen dat je mishandeld bent. Sorry dat ik het zo recht op de man zeg (en je hoeft er helemaal niet op te reageren), maar vind dat helemaal verschrikkelijk als dat zo is. Al met al hoop ik dat je snel je draai zult vinden en ik hoop dat je inderdaad nadien hier op het forum ‘terugkeert’ onder een andere naam. Stuur je me dan een pb-tje dat je het bent? En dat van je schoonvader….iewwwww…wat moet je daar van denken zeg. Bah! Heel veel sterkte maar ook zeker geluk aan jou gewenst. Succes! @Axioma: aaaaaaaaaaaah, bah schilderen. Echt een verschrikking (nou ja, voornamelijk het schuren!) @Uk: nou maar hopen dat hij geen waterpokken krijgt dan. En als dat wel gebeurt dat hij er niet te veel last van zal hebben. En tuurlijk hoef je je daarom niet schuldig te voelen joh. Hij kan het overal oplopen en het is inderdaad al besmettelijk als je het nog niet ziet. “Het is echt krijsen, gillen, schreeuwen! De buurman begint ook alweer te bonken Is een schizofreen dus laat hem maar denken dat het in zijn hoofd zit...” ohoh, Uk…..hihi @Iggy: ja, een echte luilak zeg. Om 09:30 uur wakker maken? Nou dat hoeft hier bijna nooit. Daan wordt rond 06:30 a 07:00 uur wakker….maakt niet uit hoe laat hij naar bed gaat. @meeting: helaas, ik moet gewoon werken L.
Zo, was gedaan, bedden verschoont, nu alleen nog stofzuigen en ik denk dat ik de auto ook ff ga stofzuigen. Zag gister allemaal hondeharen ... @Mieke: hihi, nee aan de ene kant was het ook niet zo slim van mij. Maar het kan trouwens best zijn dat ik pas na de vakantie moet beginnen. Ik weet verder nog niets, hoor ik morgen wel. Ik hoop maar dat het niet per direct is. En idd, ik had echt geen zin om nog te wachten op die andere baan. Vind het eigenlijk belachelijk, want stel dat ik wel ben aangenomen, dan moet ik nu nog worden ingeschreven op school, en nog boeken bestellen. de opleiding begint in September. dat kan toch nooit? als ik er achteraan bel krijg ik te horen dat ik moet wachten op een brief. meer kunnen ze niet voor me doen. Stom toch?! @Voogd: nog totaal niet over nagedacht! zal het eens even aankaarten bij manlief vanavond. @Uk: hahaha! sorry! moest wel lachen om je taartbakverhaal Je bent toch geen tweeling van sterrenbeeld he ik namelijk wel, en ze staan er geloof ik om bekend met impulsieve acties hihi! @Dinkie: leuk je moederfiets! jemig, ik heb gewoon nog steeds geen fiets uitgezocht voor mijn verjaardag. belachelijk! @Esther: oh, lekker zwemmen! Soraya slaapt echt veel de laatste tijd. ik vind het maar maf hoor... @Sofie: ik heb wel van die bruine randjes! die had ik al tijdens de zwangerschap en eigenlijk zijn ze nooit weg gegaan.. maar toch wel spannend hoor! zo, ik moet straks weer eten koken voor 6 personen. weet alleen echt niet wat ik moet gaan maken. Maandag hebben we opgebakken aardappelen gehad met sla en kip, dinsdag bami en gister pasta en nu weet ik het niet meer hahahaa! denk dat het een ovenschoteltje wordt, dat worden meestal wel grote hoeveelheden toch? *wordt tijd dat mijn schoonouders weer terug komen, zucht....*
@ Vaam: laat ik het zo zeggen, dat mij klappen bespaard zijn gebleven doordat me exsmoeder er tussen sprong... Ik heb de afgelopen 6 jaar geregeld de smoes gebruikt dat ik tegen de deur gelopen was of gevallen was met de fiets ofzo...
Married, mooie kleurcombi hoor! Krijg gewoon zin om te fietsen, haha. Uk, waar MP toch weer niet goed voor is he. Lekker dat je het daar dan kunt verkopen, heb je tenminste niet zo'n schuldgevoel naar jezelf toe. Vaam, klopt we hebben de Bloom, Married heeft 'm ook. Hele fijne stoel, vooral nu ook al. We zullen er ook niet echt ruchtbaarheid aan gaan geven hoor. Maar ja we moeten nog zoveel regelen. We hebben niet eens een samenlevingscontract oid. Vind dat nu toch allemaal wel een tikkeltje belangrijker eigenlijk. Zo na de stort toch even snel door de wasstraat gereden en nog naar de Bijenkorf voor een cadeautje voor mijn zwangere vriendin waarmee ik zaterdag ga shoppen. Nu Boaz ophalen van het kdv.
@ voogd, wij hebben het voor onze vakantie al geregeld. Wij hebben mijn ouders aangesteld als voogd en mochten die het niet kunnen/willen of zijn er niet meer dan mijn neef met zijn vrouw (zijn voor mij een broer en schoonzus, heeft vroeger ook bij ons in huis gewoont). Wel advies van notaris gekregen om 1 iemand aan te stellen en dan op te nemen dat je kindje bij hun in het gezin moet op worden genomen. Als je nl. 1-ouder voogd ben heb je eventueel recht op subsidies etc. en anders niet. Maar bij ons begon de notaris zelf over dat soort dingen. Wij hebben ook Sanne niet met naam genoemd maar onze kind-(eren) genoemd dus mocht er een 2de komen geldt het daarvoor ook. Vond het zelf een prettig idee om het geregeld te hebben. We hebben nl. ook van mijn mans kan broers en een zus en die willen we absoluut niet. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. @ slapen, hier vandaag geen lange slaapjes meer, vanochtend nog wel 1,5 uur na de nacht en eind ochtend nog een uurtje en net nog een klein uurtje. En dat terwijl ik vanmiddag eigenlijk samen een dutje wou doen. Ga vanavond naar de bios en wil niet in slaap vallen.... Kan morgen wel een beetje uitslapen want Sanne blijft bij opa en oma.
@Mieke: mag ik brutaal zijn....wat kost zo'n bloom. Ik hoorde dat ze best prijzig zijn, maar heb er in een tijdschrift over gelezen en ze lijken me ideaal. Stond alleen geen prijs bij dus...
Dinkie, dat is een goei, om het als algemeen te omschrijven bij de notaris, dus geen naam etc. Vaam, de Bloom kost rond de 300 euro, je kunt hem o.a. bij Baby Dump kopen ook online, dus daar kun je even zoeken hoe duur. Bloom | Kinderstoelen | Baby-Dump
ja weet niet of levi kleinste jongetje hier is, hij is nu 6185 gram en 64 cm... hij rolt steeds nu in zijn eentje van zijn rug naar zijn buik en is dan helemaal trots ook komt er onder 1 tandje door zo schattig!!!
Voogd; wij hebben mijn beste vriendin en haar man gevraagd, Die hebben zelf al 2 jongens van 4 en 8 en voeden op zoals wij dat ook voor Myrthe zouden willen. In de familie zelf zitten (nog) geen stabiele situaties. Wij zijn nu op zoek naar een notaris om het vast te leggen. Ik zou ook niet nog iemand erbij willen hebben om bij bepaalde beslissingen zijn mening te geven....dan wordt het alleen maar onduidelijker. Je moet er uiteindelijk toch op vertrouwen dat ze je kindje liefdevol opnemen en opvoeden.
Vaam, fijn dat t gesprek met je ex wel ok ging! Hopelijk gaat ie akkoord. Uk, oh dat zijn dan idd wel heel gave taarten! Mieke, balen zeg dat je vriend steeds op de bank in slaap valt! Heeft hij de babyfoon dan niet naast zich staan? Tja, kweenie, een flesje water? Dan kan ik haar net zo goed gewoon aanleggen... Flesje doe ik 1x per week en dat gaat goed nu. Ik denk dat ik strax ook gewoon een staafmixer (icm Rapley evt) koop en alles steeds vers maak... Als t niet handig is, zie ik t dan wel weer. Miireii, goed bezig met je huishoudelijke klusjes! Is er nog geen datum afgesproken dan voor je nieuwe baan? Oh, nou dan zou ik gewoon de situatie uitleggen. Denk niet dat ze dan moeilijk gaan doen, ze hebben toch al gezegd dat ze jou willen hebben? Als er geen datum genoemd is, is t toch normaal dat je in overleg een startdatum afspreekt. Mobiel, nou dan is t helemaal goed dat je daar zsm weggaat. Wat een l*l zeg! Mannen die slaan... aarghhh! Hihi, Vera heeft ruzie met t trilkonijn! Ze wil zijn oor in haar mond doen, maar dat beest trilt natuurlijk steeds weer omhoog! Dinkie, wat kostte dat om de voogden vast te leggen, als ik vragen mag? Mieke, lijkt me ook niet zo'n handige situatie om een derde/vierde persoon erbij te vragen... Wiens oordeel is dan doorslaggevend? Vandaag lekker geshopt. Cadeautje gekocht voor mijn broers verjaardag en voor mijn nicht. Die komt volgende week langs met haar 2 dochters, een van april dit jaar. Ik heb een knisperknuffel gekocht van Mexx en speldjes van www.toverstaartjes.nl. Haar beide meisjes hebben ook veel haar En verder nog zwemluiers, een zwempak voor Vera, een difraxfles etc etc. Difraxfles meteen uitgeprobeerd en ze vond m prima Oja, en een bibi speen vanaf 6 maanden. Maar ze tufte m meteen weer uit... Helaas, het spenenavontuur is over en uit hier!! Ik snap nu waarom op de mobiele stond 0-5 maanden. Vera begint aan de poppetjes te trekken. Zo hard, dat hij niet meer door kan draaien en hard gaat tikken. Hm... Het bedieningspaneel vindt ze trouwens ook erg leuk. Ze wil steeds zitten en op die knopjes rammen (en sabbelen).
Hoi meiden Miiriie: gefeliciteerd wat leuk dat je bent aangenomen, kun je niet zeggen dat je pas vanaf de 15 beschikbaar bent? Maried: leuke fiets is dat. Uk: van tandjes kunnen ze wel koorts krijgen. Dinkie :denk inderdaad dat ze ook niet mijn type is, Zat me net af te vragen wat ouders van mij denken ben zelf ook leidster namelijk. Daffie: nou ja wat raar van je collega, kan me voor stellen dat je het niet meer naar je zin hebt daar. Maka: jeetje dat je dat vol houd ’s nachts volgnes mij had ik al lang een voeding gegeven, wel knap dat je het volhoud hopelijk gaat het ook werken. Vaam: ja gelukkig is hij ook weer beter sneu he als ze ziek zijn, Sofie: ik heb geen vlekken rond mijn borsten. Sterkte met je arm. Mieke: mannen $%%&^* Zo komt die van mij van de week thuis was hij bij vrienden geweest hun zoontje is 1maand ouder zegt hij, hunzoontje eet alles al met de pot mee waarom Fuad alleen nog maar melk krijgt %^$^&^( wat dacht je van allergie oh ja was ie even vergeten,) die mensen hadden hem gewoon zitten opjutten volgens mij. Voogd hebben we nog steeds niet gekozen op zich wel belangrijk we hebben het wel besproken. Heb me laten vertellen dat de kinderen zo wie zo toegewezen worden aan mensen die waar ze het dichtste bij staan we hebben het er wel over gehad eigenlijk hebben wij een hele kleine familie mijn ouders mijn zus en broertje, denk dat ze allemaal goed voor mijn kids zullen zorgen daarom hebben we het nog niet vast gelegd. Mijn man zijn familie woont allemaal niet in Nederland kinderen kunnen niet aan hun toegewezen worden. Iggy: niet vergeten dat levi ook het jongste jongetje hier is. Voedingsdrama: ben dus vanmiddag met de andere voeding begonnen hij heeft 1 flesje gehad en heb besloten er weer me te stoppen, hij blijft krijsen en de eczeem komt al weer terug. Ga nu ook echt niets anders weer proberen, ja vanaf volgende week zullen we groente moeten gaan testen, maar goed weet al dat hij niet over spinazie en bonen kan. Ben zelf dus ook naar de bioresunantie geweest, heb zelf erg vaak last van bijholteontsteking en ook van mijn darmen. Wat blijk ik ben allergisch voor ei, noten en pinda’s en rijst. Heel verklaar baar rijst eet ik bijna nooit omdat ik dan slecht slaap. Ei eet ik ook nooit (maar wel mayonaise en zo dus dat moet ik even uit zoeken) Noten en pinda’s eet ik ook nooit omdat ik daar pijn van in mijn buik krijg. Dus word voor me zelf ook even puzzelen, het probleem met mijn suiker komt door een candida schimmel in mijn darmen, moet nog even door gaan met het dieet maar heb nu iets gekregen waardoor mijn darmen weer beter gaan werken. Oh ja en ik heb hooikoorts maar dat wist ik al jaren. Ach ja Fuad heeft het van geen vreemde. Hij is eindelijk in slaap gevallen in de buggy ( laat hem maar even over een half uurtje moet hij toch zijn fles)
@ Mieke: lekker snugger was ik weer bezig he? Geen 16 weken nee. Had alsmaar in mijn hoofd: 'Morgen is het de 16de, dan is ze 5 maanden, dus dat is dan 16 weken 8)". Ik ben serieus echt nog steeds dement!!! Ow, mannen! We zijn wel aan het nadenken over voogden, maar zijn nog niet tot een beslissing gekomen. Waarschijnlijk mijn beste vriendin en haar man. @ Maka: ik bedoel dus ongeveer zo'n 20/21 weken....... Enne, ik denk dat Vera niet zal slapen met een pink in haar mond meid. Je moet haar gewoon laten hoor, dat is echt het beste denk ik. Maar je komt er wel hoor meid. @ Mobiel: tjesses meid, je moet ONMIDDELLIJK weg daar!!!! Heel veel sterkte hoor. Ik vind dit echt heel erg voor je. Bescherm jezelf en je kinderen door zsm weg te wezen daar meid. @ Axioma: oooooow, jullie hebben een granitovloer in de keuken, dat had ik ook wel gewild. Kostte vroeger geen drol en toen had iedereen het. Is nu niet meer te betalen. Maaaar, jij zat natuurlijk complimentjes te vissen voor je mooie groene muren . Mooi hoor Axi-de-binnen-huis-decorator-smilie! Enne, Ebbie is ook veel aan het vliegeren ja. @ Martientje: ik geef Ebbie ook vaak een speeltje als ze op de commode ligt ja. Als ik jou was zou ik een officiele klacht indienen bij je verzekeraar. Ik vind dit ronduit belachelijk zeg. Hoe vaak moet je een klein beebje blijven plagen en dan ook nog de moeder met al die belachelijke verklaringen. Hoezo klantonvriendelijk! Famveenstra hoeft toch bijvoorbeeld ook niet steeds weer te verklaren dat haar kind een hartaandoening heeft. Ik vind het echt te gek worden dit zeg. Alsof je dit allemaal voor je lol zit te doen. @ Dinkie: jemig, beetje belachelijk hoor die kritiek van dat KDV van jullie. Ze willen natuurlijk vooral dat het beebje om de 4 uur drinkt zodat ze niet zo vaak hoeven te voeden. Bij Ebbie zit er de ene keer 3 uur en de andere keer 4 en gister toevallig 5 uur tussen. Ze krijgt dan wel in totaal maar 4 flessen op een dag, maar ja, het wisselt gewoon wat wanneer ze die nou precies wil krijgen. Dus eh: niet aan jezelf twijfelen hoor! @ Uk: oow wat vervelend dat Ferry gister zo aan het krijsen was. Hoe gaat het vandaag? Ben je er al achter wat het nou was? Ow, toch tandjes waarschijnlijk. Zijn ze al door? Hihihihi, moet wel lachen om jouw bevliegingen, hihihihi. @ Kuona: he wat vervelend van je hoofdpijn en je polsklachten. Ik hoop dat het geen RSI-achtig iets is nee. Wat balen van die stof. En wat tof dat je vriend een jong talent is! @ Anita: fijn dat Martijn zo goed sliep vannacht. Fijn dat je creme kreeg voor Martijn;s huidje. Lastig van dat zweten. @ Deesje: sterkte met het stoppen met de BV. Ik had toen ook de tranen in mijn ogen staan ja. Maar ja, met tandjes erbij zal het geen feest meer zijn denk ik. @ Married: fijn dat je zo'n leuke avond had met je vriendin. Jammer dat Thije uit zijn ritme was toen je thuiskwam. De laatste 2 dagen slaapt Ebbie ook ineens weer veel meer overdag ja. Misschien inderdaad een sprongetje? Of de warmte had ik verzonnen. Ow, jammer van je andere vriendin, maar inderdaad, richt je gewoon lekker op de leuke contacten. Maar misschien voelt zij zich nu heel eenzaam ofzo, omdat ze geen man heeft en geen kinderen in de nabije toekomst? Ach, je weet het ook niet als ze het niet zelf zeggen I guess. Ow leuk een nieuwe moederfiets voor je verjaardag! @ Mireii: hey wat goed een baan in de supermarkt. Achter de kassa ofzo? Wat dacht je van een kdv of een gastouder? @ Hummel: ik heb niet van die lijntjes om mijn tepels. Maar volgens mij hoef je je er geen zorgen over te maken hoor. Volgens mij hadden een paar andere dames dat ook hier. Iets hormonaals meen ik. Oooooh, je denkt misschien dat je.......?! @ Daffie: he get, wat vervelend van die collega. Trek je er maar niks van aan hoor. Pfff, dat was weer lang bijlezen zeg. Heb vandaag redelijk ontspannen kunnen werken. Ook normaal auto gereden zonder files. Ebbie deed het vandaag goed bij de nieuwe gastouder. Goh, ik zit wel even een beetje in over onze Mobiel zeg. Wat een toestanden.
Hoi meiden! Weer lekker gewerkt vanmiddag, maar wat is er veel geschreven! Heb wel ff tijd nodig om bij te lezen. Nou, heb nu de BV van 19 uur eraf gehaald Viel me emo nog wel mee, komt nog wel denk ik ... zucht.
Zo, weer thuis van werk (al ff hoor ) Thije ligt nu lekker te maffen. Vandaag op t werk een hele mailing gekregen over de Mex. Griep. Er worden allerlei preventieve maatregelen genomen. Zo heeft iedereen een flesje desinfecterende handgel gekregen en wordt het sanitair extra gereinigd (jaja). Ook hebben ze virusremmers ingekocht. Vind het ineens allemaal wel heel echt worden zo, ik maakte me eigenlijk geen zorgen, maar nu vind ik het toch best eng ineens. @ Iggy, geef anders ff wat lengtes en gewichten van Levi door aan Maka, dan krijgt ie ook een mooi lijntje in de curve (zie onderschrift Maka) en kun je goed vergelijken met de andere beebjes. Denk idd dat ie het kleinste jongetje hier is, maar zoals martientje ook al zei is ie natuurlijk ook de jongste! Lange hyveskrabbel had je gestuurd, hihi.. Heb jij Levi echt al in de buggy joh of was dat alleen voor de foto? Sterkte met zijn tandjes! @ Vaam, de Bloom is idd echt een hele fijne kinderstoel! Dat van die pagina's kun je ergens in je gebruikersprofiel instellen. En wie er meelezen zie je onderin Jammer dat je niet mee kunt de 29e! @ Miireii, jemig zeg, jij bent wel goed bezig met al dat gekook voor de hele family! Wat is het geworden vanaaf? Wij hier BBQ. @ Mobiel , meid, heel snel wegwezen daar!!!! @ Mieke, ja gave kleur he . Heb gister dus ff gefietst (op proef ) en dat was wel weer ff wennen, haha.. net een kind dat voor het eerst leert fietsen. Hebben jullie geeneens een samenlevingscontract joh? Foei! Miss idd wel verstandig om dat toch te regelen. @ Dinkie, goed idee om geen namen te noemen, maar gewoon kind(eren), wij hebben maandag een afspraak met de notaris, dus dan kaart ik dat gelijk aan. @ Maka, lekker geshopt zeg! Balen dat de 6+ speen ook niet werkte! Hier heb ik de mobiele al van de box gehaald, werd echt gevaarlijk, Thije hing er zowat aan @ martientje, meid meid meid wat loop je toch te tobben met die voeding, hier word je echt niet vrolijk van zeg! Vind het ook echt belachelijk dat je steeds weer moet veranderen enzo. Wat apart dat nu pas bekend wordt dat je daar allemaal allergisch voor bent. @ Noppie, die bitch-vriendin (zo noem ik dr nu maar ff ) heeft wel een vriend en woont daarmee samen, dus zo eenzaam is ze niet Ach ja, ik hou dr over op! Fijn dat het met Ebbie en je werk goed ging vandaag. Ik ook wel lekker gewerkt zonder koppijn.
Hallo Dames, Ik hoorde van Anita dat ze hier hjad geschreven over mijn zoontje Tijs. Tijs ligt nu dus al inmiddels 6 dagen in het ziekenhuis. Hij heeft de waterpokken en deze zijn gaan ontsteken. Tijs had Erg hoge koorts en dronk bijna niets meer en had uitdrogingsverschijnselen.. Het is een zware week geweest , maar hij mag eindelijk morgen naar huis. Hij drinkt weer, tis minimaal maar net genoeg. Tijs is altijd een slechte drinker geweest. Heeft nu medicatie voor Reflux, heeft zowieso koemelkallergie. Zijn onstoken waterpokken komt omdat Tijs een eczeemhuid heeft die veel heftiger reageert ... hierbij een foto van mijn schatje... (hoop dat het lukt snap het nog niet echt) Ik heb ook terug gelezen en vind eht toch wel weer leuk om wat mee te schrijven! Hoe gata het met jullie en jullie kindjes? Zijn ze ook zo ondernemend? groetjes Twinkle mama van Stef en Tijs
Hey Twinkle, wat leuk om wat van je te horen! Fijn dat Tijs weer lekker naar huis mag zeg, kan me indenken dat het erg zwaar is geweest voor jullie. Leuk als je weer komt schrijven hier, tis hier nog steeds erg gezellig