Mamavanstefentijs... Gossie wat zielig ! Gelukkig mag ie weer snel naar huis. En hopelijk houdt ie er niet teveel littekens aan over. Martine, ach jij ook al allemaal allergieen. En candida, vervelend. Lastig om vanaf te komen, schijnt. Married, ja ik vind die Mexicaanse griep ook steeds enger worden, ze voorspellen toch dat ie hier in het najaar langs zal komen... Ik vind t wel zonde om de mobiel er nu al af te halen, ze vindt m nog steeds heel leuk en volgens mij is ze er langer zoet mee in de box... Ik wacht wel tot ze m echt afbreekt Mieke, ah wat lief! We weten hier allemaal wat je bedoelt Ik heb dat ook zo vaak Iggy, jeetje nu al een tandje! Dan issie er erg vroeg bij zeg! Uk, hahaha ongeduldige (Ik ben net zo, hoor... NU!!!) Hihi een rokende naaimachine! Werkt ie niet gewoon nog op steenkool? Vera zweet ook veel hoor. Als ik haar uit bed haal, is haar ruggetje helemaal nat. Ze heeft natuurlijk de laatste dagen 's middags ook steeds verhoging, zal er wel mee samenhangen...? Twinkle, wat zielig voor Tijs die reflux. Ik geef Vera ook nog geen bijvoeding, ze krijgt alleen BV, nog een paar weekjes wachten!! Ze heeft gelukkig geen allergieen, zover bekend, maar dat wil ik graag zo proberen te houden. Hopelijk lukt dat door voorzichtige introductie. Bij ons in de fam komen nl wel veel allergieen voor. Ik hoop voor je dat Tijs vanmiddag weer met je mee mag (*duimendraaiendesmiley*)!! Ach wat sneu...4x infuus prikken Gelukkig kan ie nu weer lachen Vaam, ojee moet je helemaal een testament opmaken, tja wel logisch natuurlijk. Onderhandelen, getsie dat kan ik niet hoor! Triest trouwens, dat dat kan bij notarissen. Miireii, ONEE kon je niet online! Hopelijk had je tranquilizers in huis?!!! Axioma, ja haha, dat zei ik ook al. Dat haar zit zeker in de overeenkomstige genen Vervelend dat Josanne niet wilde drinken. Misschien gewoon de warmte, of tandjes, of sprongetje... Hihi handig tja wat zal t zijn? Hm, Vera heeft gisteren mijn laptop een beetje vernield. Als ze op schoot zit gaan beide handjes altijd richting de laptop, ze vind t leuk om op de knopjes te drukken, lijkt t. Dus gisteren maar weer ff gedaan. Rukt ze mn shift toets eruit. Oeps. Gelukkig wel de rechter. Nog meer reden om een nieuwe aan te schaffen !! Vanmorgen werd Vera om 6u wakker , door t pinkje 2x 2min heb ik de voeding nog ff kunnen uitstellen tot 10 voor 7 . Daarna nog lekker geslapen tot kwart voor 10, maar Vera is geloof ik een groot deel van de tijd wakker geweest, maar ze was lief voor mama
@ angela, ahh, sneu zeg Dani al de zesde ziekte. Lijkt me echt helemaal niks om je kleintje zo ziek te zien!! Gelukkig gaat het nu iets beter en hopelijk trekt de uitslag snel weg zodat hij er helemaal toppie uitziet voor het dopen Pfff wat is het nog warm in huis zeg. Heb net even wat gerommeld en heb het echt superwarm.... Maar even de deur open zetten en even wachten tot ik verder ga met huishouden.
Oja, Vera zei vd week "Jaaah" en gisteren "Neeh". Ook nog als antwoord op een vraag beide, heel erg grappig. Wel nog niet bewust natuurlijk Angela, ach Dani ook al ziek Hopelijk zijn zijn vlekjes idd weg met de doop.
HOERA! Boaz heeft van 00.00 (na laatste papfles) doorgeslapen tot 8.15 uur. Heb hem niet eerder gehoord. Heb zelf slecht geslapen, dus had hem denk ik anders wel gehoord. Ben blijblijblij!!! *juichsmiley* Twinkle, kan me wel voorstellen dat er een giga prop in je maag zit van de zenuwen om je kleine mannetje weer te mogen ophalen hoor. Uk, hihi rook uit de naaimachine, oeps!! en nu dus zelf een nieuwe kopen, leuk Arme Ferry en zijn tandjes, er staat ons dus nog wel wat te wachten. Axioma, goh ook al gordijnen zelf gemaakt, hihihi wat zijn we hier toch een crea-bea's. Vreemd data Josanne de laatste dagen dan wat slechter drinkt. Boaz heeft ook wel eens momenten dat hij zijn fles niet helemaal leegdrinkt hoor. Maar raar dat ze dan begint te krijsen bij het zien van de speen. Angela, och jee Dani de 6e ziekte wat sneu zeg. Hopelijk is hij voor zondag wel weer de oude en een beetje 'toonbaar' Veel plezier vast bij de doop. Pfff Notarissen kosten wel altijd veel geld he. Miireii, hier heeft het vannacht juist heel hard geregend en er zijn ook een paar fikse klappen gevallen van het onweer. Nu is het wel droog, hopelijk blijft het droog.
Maka, een redelijk goede nacht dus weer. Veraatje kan het wel he Maar ze is ook zo graag bij mama natuurlijk. Lekker nog even een beetje bij kunnen slapen vanmorgen. Muziekmobile, heer kan Boaz er echt niet bij hoor, hangt toch wel hoog genoeg? Ligt de plank in de box bij jullie dan nog een standje hoger dat ze er bij kunnen? Dinkie, hier is het ook erg warm binnen hoor!
@Iggy, geen idee, inpakwerk ed zal niet veel opleveren... ik heb er ook wel eens naar gekeken maar er zijn toch een hoop dubieuze "kantoren".... @Dinkie, oh leuk HP, wil ik ook graag zien.... als hij op dvd uit is @Vaam, mmm lag t bij Daan aan de warmte dat hij slecht at? fijn dat t nu weer beter gaat! @Angela, ach wat sneu dat Dani zo ziek is geweest! Gelukkig dat hij een beetje opknapt! Alvast een mooie dag toegewenst zondag!! @Maka, ooh lekker zeg dat je nog een poosje langer kon slapen... lief van Vera Ik zie nog geen tandjes bij Josanne dus denk niet dat dat t is... maar wat t wel is!? @Mieke, wat lekker dat Boaz zo goed geslapen heeft! Wel balen dat jij zo slecht hebt geslapen... Nou om kwart voor 10 een fles aangeboden.... weer krijsen!!! Uiteindelijk Josanne op haar speelkleed gelegd en toen heeft ze toch 120 cc opgedronken. Volgens mij heeft ze nu weer honger, maar ja kan haar moeilijk elk uur wat geven, dus ik probeer het maar t rekken... tis een raar meisje... t lijkt wel alsof ze niet op schoot wil zitten op te drinken!?
enna, eergisteren met familie op de waddenzee gezeild en heb nog effe voor je zitten kijken hoe ik zo'n zeilvakantie zou doen.... Ook nu weer vond Devi het heerlijk ondanks dat je boot kleiner was en behoorlijk schuin kon gaan op sommige momenten. Devi buiten continu in de draagzak gedragen, gewoon op schoot of ze zat in de maxicosi op de grond. Geen zwemvestje dus. De familie heeft 2 kinderen die op het water opgegroeid zijn en ook met hen besproken, wat zouden jullie doen?? eigenlijk (ook met de kleintjes die ik op andere boten heb gezien) worden zwemvestjes voor zulke kleintjes nauwelijks gebruikt. Wel zodra dde kleintjes kunnen lopen uiteraard. Dus vlg mij zou ik me niet zo druk maken over een zwemvestje. Neem aan dat jullie ook niet de grote open zee opgaan toch? En als het ruig wordt is 'minder zeil' altijd prima te doen. Was overigens erg leuk om te zien die kleintjes op andere boten, eentje van 2 mnd, eentje van 5 mnd en zelfs stond een vrouw van een stel de touwen aan te gooien met een buik van over de 8 mnd zwanger, vertelde ze. hun 2e kindje van ruim 1 jr sliep nog even in het 'vooronder'' was leuk en wat is nederland mooi hey, zijn richting Hindeloopen en Makkum geweest. voel me echt toerist in eigen land affijn, enna... geniet van je vakantie! waar gaan jullie naartoe?
febr21: Klinkt leuk zeg dat varen! Gisteren was het ook heerlijk weer he? Axioma: Jee dat klinkt inderdaad lastig zo die voedingen... Mieke: Wat fijn dat Boaz doorgeslapen heeft vannacht tot 8.15 Maka: Lief is dat he? Tijs zei ene paar weekjes geleden ook ineens toen ik wat vroeg keihard NEE, ook toeval maar het moment was precies goed! Dinkie: tis benauwd plakweer inderdaad, bah! Angela: O jee de 6de ziekte, hopelijk is Dani snel weer opgeknapt! Sorry verder kan ik zo niet teruglezen! Ik ga morgenavond met ene vriendin naar d ebios naar Harrie potter, heb er zin in! Wij zijn weer Thuis, Tijs ligt lekker te slapen... zowieso bof ik met Tijs zijn slaapritme vind ik... 7.30 is Tijs wakker en zo niet maak ik hem wakker (omdat stef naar school moet) 7.45 voeding 9.00 slapen (soms 1 uur soms 2 uur) 12.00-12.30 voeding Hierna slapen (soms 1 soms 2 uur) 17.00 voeding !7.30 slapen (maximaal 1 uur) 19.30 slapen . Dan maak ik hem om 22.30 wakker voor een voeding en slaapt hij verder door) Tijden zijn ongeveer, Tijs moet zowiesop rekening houden met de breng en haaltijden van Stef, want dan gaatb hij mee. Alleen thuislaten doe ik hem niet.
@Angela: wat vervelend zeg voor Dani. Ze dachten dat Daan ook de 6e ziekte had, maar de uitslag is uitgebleven, dus zal toch iets anders geweest zijn? @Axioma: Ik denk dat het wel begonnen is met de warmte, maar uiteindelijk is hij ook een paar dagen ziek geweest. Nu is hij weer helemaal beter en drinkt hij sinds vandaag ook een stuk beter. @muziekmobiel: ik heb er een van winnie de poeh en Daan heeft er pas geleden Igoor afgetrokken. Gelukkig is ie niet kapot.
Mieke, lekker dat Boaz zo doorgelsapen heeft!!!! Febr., klinkt heerlijk zo dat zeilen.... Vaam, de uitslag is echt kenmerkend voor de 6e ziekte. Het is ook echt heel zielig om te zien. Hij zat echt van top tot teen onder......
Hey meiden, jullie kletsen weer heel wat af haha... Ik ga zo lekker even op de bank liggen, heb net Myrthe naar bed gebracht en ben echt zo moe als een hond heb dus besloten eens even mee te slapen met ons draakie.... tot later
Meiden, is 1 van jullie bekend met het gastouderbureau mr Nosey? volgens mij is dat namelijk de enige oplossing die ik heb. Moet 27 juli al beginnen met werken....
Twinkel, wat fijn dat Tijs weer thuis is! Veel plezier morgen bij Harry Potter, ik ga ook binnenkort, ben ook fan! Angela, hoe ziet dat er dan uit die zesde ziekte? Ook een soort van rode vlekjes toch? Daffie, ik denk dat ik ook even een tukje ga doen. Ben ook moe en Boaz slaapt al weer Vanmorgen werd hij dus wakker om 8.15 en om 9.45 weer naar zijn bedje gebracht, heeft hij geslapen tot 12.10, daarna gewassen en aangekleed en een flesje gegeven. Even spelen etc. toen al weer moe, dus nu ligt hij vanaf 14.15 te slapen, echt als een blok in slaap gevallen. Komt wel mooi uit, want ga rond 16.30 naar mijn s-ouders, verjaardag s-moeder. Is hij iig lekker uitgerust, is toch weer druk daar. Febr21, oh nu verlang ik weer terug naar onze zeilvakantie in Griekenland8) klinkt evengoed ook heerlijk, hier is altijd meer wind. Axioma, tjee gek toch he dat Josanne zo reageert op haar flesjes? Ik zou er ook even geen verklaring voor weten hoor. Maka, hihi, Jaah en Neee, grappig dat dat echt zo klonk gekke Vera ook. Die gekke Boaz die vindt zijn speen nu toch wel heen erg lekker hoor. Pakt hem zelf ook en stopt hem in zijn mondje, hihi.
Kunnen zij al zo snel dan iemand regelen voor Soraya? Hoeveel dagen ga je dan werken? Nee ben niet met ze bekend. hihi
Ja kennelijk kan ik gewoon een keuze maken uit personen die op willen passen en dat kan gewoon per direct ingaan. Ik weet nog niet hoeveel dagen ik moet werken. Ik word eerst ingewerkt natuurlijk en de 27e moet ik voor 3 uurtjes. Ik neem aan dat ik verder die week ook nog wel moet, maar ze heeft verder niet gezegd wanneer omdat ze ook nog niet wist wie mij ging inwerken. Ik vind het maar een slecht geregelde boel daaro...
Mr Nosey - een neus voor de beste gastouderopvang dit is de link, maar ik vertrouw het niet helemaal, gaat me veel te soepel allemaal.....
Hello! Hoorde Thije vanochtend om 06.30 uur! Dat gaat dus weer de goede kant op! Net even het stadje in geweest, moest weet ik hoeveel cadeautjes kopen, maar tis allemaal gelukt. Straks op kraamvisite bij mn kraamhulp/kennis, zij is een paar wk geleden bevallen van zoontje Duco. Volgende week ook nog 2x kraamvisite, tis een ware babyboom hier. @ Kuona, wat doe je nu met je te korte stof dan? @ anita, en? Heb je Martijn nou nog een fles gegeven gisteravond? @ mamavanstef (en tijs), Tijs is dus ook een lekkere flinkerd! Hier nog niet begonnen met bijvoeden, ik geef sowieso BV en daarbij komen er erg veel allergieen in mijn familie voor. We wachten dus tot 6 mnd. Wat vervelend dat hij zo'n last van reflux heeft en je daar nu pas medicijnen tegen hebt gekregen! @ Mieke, hihi wat lief dat je verliefd op Boazje bent! En wat een lekkere nacht hebben jullie kunnen maken zo. @ Uk, hoe gaat het nu in huize Drakenstein? Hahaha, zulk spannend werk doe ik dus helemaal niet, ik werk op de communicatieafdeling van een brancheorganisatie. Maar zelfs (of juist?) daar zijn ze dus bang voor de Mexicaanse Griep. @ Miireii, ik heb er nog nooit van gehoord. Vind het ook wel apart dat je daar direct terecht kunt terwijl voor de rest overal wachtlijsten zijn. Ik krijg er een beetje een raar gevoel bij (maar dat heb ik al snel!). @ Axioma, ik werk op de communicatieafdeling van een brancheorganisatie Een saaie kantoorbaan dus, maar blijkbaar erg griepgevoelig Wat gek dat Josanne dr flessen niet goed wil. Weet ook niet goed wat je daar nou mee aan moet. En gordijnen gemaakt, crea bea hoor! @ Iggy, als je wat leuks vindt als thuiswerk wat een beetje betaalt, hou ik me aanbevolen (en Noppie vast ook ) @ Angela, zou leuk zijn als je ook komt de 29e! Martientje neemt haar dochtertje ook mee, dus misschien kunnen zij en Levy wel samen spelen? Kuona zocht nog iemand om mee te carpoolen vanuit Brabant. Wat vervelend van de 6e ziekte. Wat voor soort uitslag is dat dan? Jeukt dat ook? Veel plezier met de doop zondag! @ Maka, haha je shift-toets kwijt dus! Grappig dat Vera zo'n fijne motoriek heeft. Thije is meer van het rammen Lekker dat jullie een goede nacht hebben gehad! Heb net even op je site zitten kijken trouwens, echt leuke foto's staan daarop! Ik vind Vera echt zo'n grappig meisje! Ze lijkt trouwens best veel op je vriend zo te zien. @ febr, klinkt lekker zeg dat varen!
Miireii, kende je deze misschien al? Flexmoeders.nl :: De makkelijkste vorm van kinderopvang Die andere klinkt niet echt aannemelijk, maar ja ik heb er eigenlijk ook geen ervaring mee. Married, zo lekker geshopt dus, hier ook een babyboom hoor! Enne, Angela woont bij Venlo volgens mij, das een heel stuk uit de buurt van Kuona.
@ Married: goh, heftig ja, van die maatregelen over de Mexicaanse griep bij jullie op t werk. Bij ons nog niet echt iets van gemerkt. @ Mama van Stef: nou zeg, wat zielig dat Thijs nou in het ziekenhuis ligt. Ziet er wel zielig uit zijn waterpokken zeg. Ik hoop dat ie gauw weer mee naar huis mag. Sterkte! Wat is dat nou weer duf dat ze hem niet wilden doorsturen voor die reflux zeg, als jij nou toch duidelijk merkte dat hij er zo;n last van had. Ebbie heeft ook reflux, maar heeft er gelukkig geen last van. Fijn dat die losec nou helpt. Ow ja, Ebbie krijgt nu elke dag een stukje geprakte banaan. Ook al avocado geprobeerd, maar dat vond ze echt niet te vreten. @ Kuona: ouwe frobelaar . Oei beetje rustig aan toch doen met je rug en arm he? Een tennisvriendin van mij heeft een ontsteking in haar arm, maar dat komt ook door 2 wervels die niet goed gaan in haar nek. Het lichaam blijft een vreemd object! @ Mieke: aaaah, hier nog 1 verliefd op d'r kleine apie! Yeay, Boaz goed doorgeslapen, yes. @ Uk: hahaha, kwam er rook uit ook nog. Tsja, dan heb je nu wel een heeeel geldige reden om weer lekker te gaan kopen he . @ Mireii: ow lekker, preischotel met kerrie. Hoe maak je dat dan? Kan je het vanavond lekker opeten toch? Wij hebben een gastouder via Stichting Humanitas. Mr Nosey niet mee bekend nee. Wij konden zo snel terecht omdat we via vrienden een naam door hadden gekregen en zij had toevallig net plek. Anders hadden we waarschijnlijk wel moeten wachten. Maar misschien dat het in het oosten sowieso minder wachttijd is. Je moet nog wel echt goed tijd uittrekken voor het kiezen van een fijne gastouder waarschijnlijk. @ Axioma: ga nou eens een keer zitten meid. Nou weer gordijnen gemaakt, pfffff, jij bent echt niet te stuiten. Ik vermoed een onopgemerkt geval van ADHD (grapje!). Krijgt Josanne misschien tandjes waardoor het flesje pijn doet ofzo? @ Angela: ow wat zielig, Dani de zesde ziekte. Ik hoop dat ie gauw weer helemaal fit is, in elk geval voor de doop! @ Maka: applaus voor Vera, 2x 2 minuten vingerje sabbelen is te overzien! Hihihi, nou weer je shift-toets gesloopt. @ Iggy: waarom wordt je niet gastouder? Was gister bij mijn gastouder en die zei dat het erg goed verdient. Zij vraagt per kind 5,50 per uur. Heeft wel HBO-SPW opleiding gedaan. @ feb: wat ben je toch een held met dat zeilen en Devi. Mij toch niet gezien hoor. @ Vaam: hihihi, Daan heeft Ioor van de mobiel getrokken. Hihihihi. Ebbie's mobiel hangt buiten de box, zodat ze haar hoofdje echt moet draaien om hem te zien. Dat was voor haar voorkeurshouding, maar als ik de verhalen zo lees is dat ook de reden dat ie nog heel is. Ze kan er dus niet bij .