Gefeliciteerd lieve Marriedgirl (Anouk) met je verjaardag! Dat je maar een dag met mooie herinneringen mag krijgen. Je eerste verjaardag als moeder!
Hoi meiden: Noppie: ik doe hem ook niet elke dag in bad hoor gister was het eigenlijk wel weer tijd, Miirella: dus toch een helmpje hoe lang moet hij die dragen dan? Vitamine b12 heeft mijn zus ook tekort kan je erg moe van zijn. Hieperde piep hoera voor Maried.
Married van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! En een hele leuke dag toegewenst... ook al werkt t weer niet echt mee!!
Goede Morgen! @Mr Nosey gedoe: heb me er verder nog niet echt in verdiept, Noppie bedankt dat je even voor me hebt gekeken. Ik las trouwens wel dat je gewoon opvangtoeslag kon krijgen van de belasting, had het gister nog eens uitgerekend dus dan zou ik ongeveer 30 euro per maand betalen... Ik ga straks nog even lezen en dan maar eens informeren denk ik. Heb gewoon zsm iemand nodig, maar het moet inderdaad wel klikken. Neem ook aan dat je de mensen wel eerst mag ontmoeten voordat je gaat betalen. Maaaaaar, ik ga wel ff mailen of bellen straks. @Uk: een jongere look-a-like *zal mn vader eens even vragen of ik nog meer zusjes heb.....* hahahaha! Er wonen hier ook een aantal meisjes die kennelijk op mij lijken. Krijg regelmatig de vraag naar mijn hoofd geslingerd of die en die mijn zusje is hahaha! @Married: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een leuke dag van! @Mirella: Ooohw, hij moet toch een helmpje! En ook nog koemelkallergie. Sterkte hoor! tis allemaal ook niet niks.. @Mieke: veel plezier bij Rosada! Soraya heeft weer lekker geslapen tot half 8 vanmorgen. Bordje pap gegeten, schone luier (ze heeft overigens nog steeds uitslag ) en weer geslapen tot half 10. heerlijk! Vandaag weer mijn zwager helpen in zijn nieuwe huis. kan niet zeggen dat ik veel zin heb, maar hij heeft ons toendertijd ook erg veel geholpen dus ik moet wel.... Manlief is weer eens vissen, donderdagavond en gisteravond was hij ook al weg, dus er wordt weer vanuit gegaan dat ik toch wel bij Soraya blijf. jammer is dat. Zo even naar de winkel want ik heb geen fruit meer en geen voeding haha, ik moet dat ook altijd op het laatste moment doen.......... fijne dag allemaal!
Married, HAPPY BIRTHDAY!! Maak er een leuk dagje van, ondanks het slechte weer Nou, mag weer veel teruglezen. Was gisteravond echt superberoerd, heel veel hoofdpijn, daardoor weer misselijk. Nu gaat het wel weer beter, ben nu alleen errug moe. Vandaag dus maar een relaxdagje (het regent toch!).
Goede morgen allemaal! Mireii: Ik hoopn dat ej snel een gatspider vindt. Hebben jullie anders geen kinderdagverblijf met ruime openingstijden? Of wil je dat niet? Vervelend dat jij de hele tijd bij je meisje moet blijven.... Maddiegirl: Een hele fijne verjaardag gewenst Mirella: Vervelend dat Daniel een helmpje moet, vaak zijn ze er zo aangewend! Hopelijk is het niet lang nodig! Noppie: Ken die dvd niet, is hij mooi? Martientje: Tijs krijgt Nutramigen en heeft een machtiging voor 1 jaar, dus we hoeven niet te provoceren meer. Verder gaat er in zijn voeidng nutriton 6 schepjes. Uk: Tijs krijgt nutramigen, voor keomelkallergie met 6 schepjes nutriton, maar dat was nog niet voldoende. Hij bleef spugen en bleef last hebben van zuur wat naar boven kwam (hij rook echt naar maagzuur) Anita: Tijs heeft nu Nexium in plaats van losec, omdat dat makkelijk oplost. Ik merk verschil, tijs spuugt niet meer en speelt sinds enkele dagen zonder te mopperen en huilen gewoon liggend. noppie: Vindt Ebbie de banaan wel lekker? Mango scjhijnt ook in de smaak te vallen... Hier gaat alles goed . Tijs heeft gisteren en vanmorgen al zijn flessen leeg gedronken. Tijs krijgt 4x 210 ml (230) . Vannacht heeft Tijs geslapen van 19.30 tot vanmorgen 7.45 (wel een voeding om 23.00) Nu slaapt hij alweer ene uur, hij slaapt meer, maar dat is niet raar natuurlijk! Hij is wel vrolijk!!! Fijn weekend allemaal
@Mamavanstef(entijs): de kinderdagverblijven zitten hier helemaal vol. als ik haar nu inschrijf, is ze pas in januari aan de beurt. dus dat schiet niet op... kan haar natuurlijk voor de zekerheid altijd inschrijven. Wat fijn dat het met tijs zo goed gaat! en ook lekker geslapen!
Goedemorgen dames! Nu ga ik echt alleen even snel een updateje geven Ik heb nog steeds erg veel last van mijn arm/rug/schouder. Ik kan ook maar geen lekkere houding vinden om in te slapen, dat is dus wel balen. Verder ook nog een buikgriepje (niet heel ernstig gelukkig) te pakken... Morris werd de afgelopen 2 nachten al om 4 uur wakker! De eerste nacht ben ik gezwicht en heb ik hem gevoed (ik had enorme stuwing!) maar daarna was hij nog steeds wakker. Vannacht dus weer om 4 uur wakker. Mijn vriend is er even naar toe geweest maar daarna begon hij al vrij snel weer te jengelen. Om kwart over 5 heb ik hem even op schoot gehad, daarna heeft hij nog tot 6.30 geslapen. Toen heb ik hem maar gevoed. Ik baal wel want hij hij had daarvoor dus al een paar nachten doorgeslapen @Married: Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag en morgen!!
@ Mirella: he meid, wat vervelend dat je nog niet zo goed in je vel zit. Bij B12 tekort wordt je volgens mij ook vrij moe en een beetje depri toch? Ik hoop dat die injecties gauw zullen helpen. Wat sneu dat Daniel toch een helmpje moet dragen. Gelukkig is het tijdelijk en zal het hem wel aan een mooi rond bolletje helpen. Mijn collega had dit ook met haar kind en het is heel mooi geworden. Scoobje, die soms ook hier meeschrijft, haar dochtertje Kaylee moet ook waarschijnlijk een helmpje. @ Married: van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! Een hele fijne dag en morgen een gezellige high tea gewenst! @ Mieke: shop ze bij de Rosada! @ Mireii: maar gaat je man dan niet meehelpen bij zijn zwager. Mannen ook. Mijn vriend vond vandaag ook de hoogste tijd dat ie is wat uurtjes voor zichzelf had. Heeft al 2 avonden getennisd deze week, maar goed. Ik was echt pissig op hem straks. Hij is nu even naar de stad en ik ga als hij terug is. Heb helemaal geen kleren voor naar mijn werk.... @ Deesje: hopelijk voel je je gauw weer beter! @ mama van Stef: fijn dat het beter gaat met Tijs. Ja, Ebbie vindt de banaan wel lekker ja. @ Kuona: he, wat vervelend toch he, al die kwaaltjes. Hopelijk voel je je gauw weer beter. Jammer dat Morris snachts weer kwam. Ebbie ligt weer lekker even te maffen, het tweede wasje draait en de vaatwasser is uit- en weer ingeruimd. Moet zo echt even gaan shoppen voor werkkleding, ik heb zo ongeveer niks echt. Vanavond gaan we met een groepje vrienden naar de Parade, maar het is jammergenoeg niet echt mooi Parade-weer. Ons buurmeisje komt weer oppassen, yes!
Twinkle, wat fijn dat Tijs weer thuis is! Uk, hihi nou succes met naaien he . Noppie, hoezo wat gebeurt er dan op die dvd? Mirella, ah wat jammer dat Daniel een helmpje moet. Ik zag afgelopen week voor t eerst een kindje met helmpje. Mijn zusje zei 'he, wat grappig dat helmpje!' Ze had daar natuurlijk nog nooit van gehoord. Hoeveel uur per dag moet ie dat helmpje dan dragen? Hoe kom je aan dat vitB12 tekort? Schattige foto's van je lachebekkie!! Married, GEFELICITEERD!!! Wat jammer dat t altijd k-weer is op je verjaardag! Op mijn verjaardag (30 okt) is t heel vaak mooi weer, terwijl je dat juist niet zou verwachten. Leuk een high tea! Deesje, beterschap. Misselijk...moe... je bent toch niet zwanger he?!! Kuona, he wat jammer dat Morris weer 's nachts wakker was. Hier snapt Vera er ook nog steeds niets van . Vannacht werd ze weer om 3u wakker. Pinkje gegeven en ze viel weer in slaap.. en werd weer wakker ... en viel weer in slaap. Etc. Op zich wel grappig, want ik had mijn hand in haar bedje gelegd en ze zocht steeds zelf mijn pink om op te zuigen en als ze klaar was duwde ze m weer weg en ging slapen (voor 5 minuten :s). Als ze nou gewoon dr eigen duimpje pakt, maar dat lukt dus ook niet. Maar goed, ik sliep zo dus niet en om 4u heb ik haar gevoed. Om 630 werd ze weer wakker en begon ze te poepen . Om 7u weer huilen, dus weer gevoed, daarna ging ze wéér poepen. Toen heb ik vriendlief er maar uitgeschopt. Dus ik heb t nu een week geprobeerd met de pink, maar kennelijk heeft ze dus toch vaak (mama)honger, die gestild móet worden. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat laten huilen dan wel gaat werken. Vera kennende blijft ze dan gewoon een uur huilen (aangezien ze dus echt honger heeft) en daar heb ik 's nachts dus echt geen zin in. Bovendien vind ik een uur huilen echt niet goed. Ookal vind Ria Blom dat dat best kan . Gisteravond wilde ze ook weer niet inslapen en toen heb ik haar een half uur laten huilen. Na 10 minuten werd t jengelen echt flink hard huilen en dat heeft ze nog 20 minuten volgehouden. Zonder adempauze. Toen vond ik t genoeg. Ik heb gelezen dat er kindjes zijn met zoveel temperament, die geven gewoon niet op. Ik geloof dat Vera er zo eentje is. Als ze 's nachts wakker wordt en ik doe niets, wordt t binnen een minuut hard huilen. Wat denken jullie? Toch proberen? Ik denk dat ik die nachtvoeding (zolang t er één is) maar moet accepteren. Misschien dat t lukt als ze ze 6 maanden is en vast voedsel krijgt (zal eens een papfles proberen dan).
Oja, wat anders. Vera wil de laatste tijd weer constant zitten zitten zitten. Nu kan ze al een tijdje 'los' op schoot zitten, een beetje in een holletje zeg maar. Maar gisteren merkte ik dat ze ook gewoon los kan zitten op de grond. Ze steunt dan met haar armpjes voor zich. Maar ik weet niet of dit al mag???
Had ik gisteren op mijn werk een heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd ........ lukt het me niet om het te plaatsen :x! Ga dus niet helemaal terug lezen en reageren en ga nu weer even verder waar ik gebleven ben. Ow dat liedje van Guus 'Brabant' is op de tv. Vind ik zo'n gaaf en mooi liedje he. Daar wordt ik nou emo van! Het was dus gisteren weer heel rustig op het werk. Gingen mijn collega en ik loten wie er van ons eerder naar huis mocht en dat was dus mijn collega. Vond ze het weer zielig voor mij haha. Dus ik zeg: we hebben toch eerlijk geloot. Ga nu maar hoor. Had weer 3 patiƫnten liggen en daar hoefde niet veel bij te gebeuren. Volgende week wordt het gelukkig weer wat drukker. Yannique vindt slapen de laatste dagen maar een vies woord volgens mij. Daarstraks ben ik met haar boodschappen gaan doen en in het winkelcentrum van Etten- Leur moest ik nog even een kadootje gaan halen voor een zoontje van een vriendin van mij, want die viert vanmiddag zijn verjaardag. Valt ze thuis bijna aan de fles in slaap en nu ligt ze sinds ik ze op bed heb gelegd alleen maar te kletsen. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel gewoon goed en door. Eerst gaan we vanmiddag nog even langs mijn vriendin die pas bevallen is. Moet weer even haar zoontje bekijken hoor en natuurlijk even bijkletsen met mijn vriendin! Daarna door naar die verjaardag. Dat is dus met een BBQ. Ze hebben al een tent weggezet ivm de regen en ik neem gewoon een vestje mee. Morgen viert mijn zwager zijn verjaardag, dus dan zijn we ook weer de hele dag onder de pannen. @Uk: en komt er uit je nieuwe naaimachine geen rook? Heb je hem al uitgetest? @Noppie: kan me voorstellen dat je van zo'n DVD emo wordt. Het is en blijft toch een wonder dat door vrijen een zaadcel en eicel samen smelten en dat daar dan 9 maanden lang een kindje uit groeit. Dat er dan ook nog alles op en aan zit! Had het er toevallig met een collega over donderdag! Owww die mannen van ons ook he. Af en toe zou je ze toch achter het behang plakken he? Dus jij moet gewoon lekker gan shoppen straks. Wat is dat de Parade waar jij vanavond naar toe gaat? Veel plezier. @Martine: schatiig dat je moeder dahct dat jij al heel ijverig Fuad in bad had gedaan en schone kleertjes aan gedaan had! Lekker zo'n pyama dagje toch? @Mirella: wat vervelend dat Daniƫl toch een helmpje moet krijgen meid. En jammer dat je zelf ook niet lekker in je vel zit. Voel je niet verplicht om altijd te moeten reageren hoor. Af en toe is het gewoon leuk om even te horen hoe het met iedereen gaat. Beterschap meid! Het is wel een lekker ventje hoor. @Married: Lang zal je leven, Lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria, in de gloria, in de gloria!!! Gefeliciteerd meid en maak er samen met je man en Thije een mooie dag van! Wel even taart hier rond delen he? Wel heel gezellig een High Tea hoor. @Mieke: niet de hele Rosada leeg shoppen he? @Miireii: je schrikt dus een beetje dat je al zo snel aan het werk kan? Hoop dat je snel geschikte oppas voor Soraya kan vinden! Kan Soraya niet een beetje van haar slaap doorstralen naar Yannique? Misschien slaat dat wel aan? Ow het is niet meer nodig want ze slaapt nu! Jammer dat je man er weer van tussen is en dat ie er vanuit gaat dat jij wel bij Soraya blijft. Jij wil er natuurlijk ook weleens even alleen op uit toch:x? Mannen!!!! @Deesje: wat naar dat je je zo beroerd hebt gevoeld gisteren avond! Hoop dat het vandaag weer wat beter met je mag gaan. @Mama van Stef: wat fijn dat de nieuwe medicatie aan slaat bij Tijs! Mooi dat het vannacht ook weer goed gegaan is, nu hij weer thuis is. Vond die foto van hem met die waterpokken wel zielig hoor. Gezellig dat je hier weer een beetje mee komt kletsen. @Kuona: nou dat gaat niet zo lekker met je meid. Beterschap. Jammer dat Morris ook al weer 2 nachten wakker geweest is en dan zeker ook omdat jij je niet zo goed voelt. @Maka: ik zal even Vera toespreken: 'Lieve Vera, als jij nou 's nachts gewoon lekker op je eigen duimpje sabbelt, kan jou mama ook lekker doorslapen!! Zo ik hoop dat het helpt!! Jeetje wat heeft ze dan ook al veel gepoept zeg! Heel goed dat je je vriend eruit geschopt hebt. Als je het niet prettig vindt om Vera een uurtje te laten huilen,moet je dat niet doen hoor. Je moet je er wel prettig bij voelen. Ria Blom kan dat makkelijk opschrijven in haar boekje, maar dan komt zij 's nachts maar op Vera letten! Van dat ziten vraag ik me dus ook af, want Yannique vindt het ook maar niks om bij mij te liggen. Ze wil zitten en rond kijken. X Esther
Mama van steff: wat fijn dat Thijs het weer zo goed doet thuis, dus een verklaring voor een jaar, waarom krijgen wij dat niet #$%$^%% 6 schepjes nutriton das wel veel ik dacht dat er max.4 in mogen. Kuano: ik krijg van de draag doek zo’n pijn in mijn nek en schouder, jij gebruikt hem ook veel toch. Noppie: veel plezier met schoppen en bij de parade. Maka: ik zou echt gewoon je eigen gevoel volgen en niet op adviezen van boekjes of anderen af gaan, jij kent je kindje het beste en ieder kind is anders. Het is soms wel frustrerend dat anderen het altijd beter denken te weten, vond ik altijd moeilijk dan dacht ik, ik doe het fout, maar zei hadden dan ook kinderen die makkelijk drinken (in mijn geval) en in jou geval misschien makkelijk door slapen. En mensen die geen kinderen hebben die zijn vaak helemaal hard. Echt gewoon je eigen gevoel volgen, je gaat er toch aan onderdoor als je nachten heen en weer bent met Vera, gewoon 1 keer voeden en dan lekker weer gaan slapen zou ik zeggen. De tijden veranderen echt wel bij de 1 duurt het alleen wat langer ( Jasmin drinkt nog steeds melk uit een fles, ik heb de strijd met drinken maar opgegeven je word er op een gegeven moment zelf gefrustreerd van) Eppie: ook al zo rustig op het werk ik had gisteren ook maar 4 kindjes. Ook wel eens lekker vind ik. Ben net even naar de natuurwinkel geweest en wat spullen zonder ei en noten gehaald.
Hey meiden, en zo is het alweer middag op deze vieze grauwe regenachtige dag Wordt er gewoon sjacherijnig van... Heb de 2e was erin zitten en al heel veel papieren rompslomp weggewerkt. Myrthe slaapt nu weer heerlijk en dus ga ik zo maar even verder met het huishouden Moet toch weer een keertje schoon worden hier he!! Married; gefeliciteerd met je verjaardag meid. maak er een leuke dag van vandaag en morgen
@ Maka: oow, weer een lastige nacht mer Vera. Lastig hoor. Op het CB zei de arts tegen mij dat ik het zitten nog niet moest stimuleren. We doen het af en toe wel voor de lol, maar niet heel lang. @ Eppie: lekker dat het zo rustig was op je werk. Jammer dat je de loting niet had gewonnen, volgende keer beter. Veel plezier met al jullie bezoekjes dit weekend. De Parade is een soort vaneet-theater-festival terrein, trekt langs alle grote steden in de zomer. *klaag-modus-aan*: vandaag 2 afwijzingsbrieven mbt sollicitaties binnen. Niet het juiste profiel . Nou ja, niet dat ik nou zo zeker wist dat ik die banen wilde hebben ofzo. Maar ik geloof dat mijn CV bar weinig waard is op het moment . Verder kon ik eigenlijk geen leuke kleding vinden in de stad. Heb 1 lange grijze trui met een soort bloezende col gekocht en 1 roze truitje, maar wel erg hard van kleur zie ik nu ik thuis ben :x. Bah, heb echt mijn dag niet. Ebbie is aan het jengelen in haar bedje.
Raar dagje vandaag! Vera heeft de hele morgen niet geslapen, ze leek ook niet moe. Nog nooit meegemaakt!? Om 1u viel ze in slaap tijdens t voeden, maar sliep maar krap een uurtje. Toen was ze jengelig en weer een hele voeding gedronken. Nu ligt ze weer in bed, beetje raar te kraaien. Ff kijken of ze in slaap gaat vallen, want we willen naar de makro. Als ze niet gaat slapen, gaan we zo, anders na t slaapje... Nou hopelijk slaapt ze dan vannacht, als ze vandaag overdag slecht slaapt jajajaknikkendesmiley Eppie, thanx voor t toespreken! Ik hoop dat t werkt Balen dat je verloren had van je collega!! Nou ja, volgende keer mag jij een keer vroeger weg Noppie, hm balen van je sollicitaties. Tja, tis natuurlijk ook een moeilijke periode nu ook in de markt. Martine, thanx. Ik denk ook dat ik mijn gevoel maar ga volgen nu en niet teveel laten huilen dus als t volgens mij niet nodig is of niet gaat helpen 's Nachts misschien 10 minuten pinkie zuigen en als dat niet werkt, gewoon voeden. En dan hopelijk zelf ook weer snel in slaap vallen
Noppie; hoe waren de worteltjes volgens Ebbie? Hier Courgette met tomaat gemixed en ook dat eet ze zo weg Ik heb echt een veelvraatje hier in huis. Zat even te lezen wat ze vanaf 6 maanden mogen eten, maar is dat nu ook al iets van een rijstewafeltje tussendoor of moeten ze daar tandjes voor hebben? Ik las ook iets over een toetje na de warme maaltijd, maar ze mogen nog geen joghurt ofzo....dus wat voor toetjes bedoelen ze dan? Maka; Myrthe is de laatste week ook meer wakker overdag hoor en is een beetje gillerig kraaierig. Ik wijt het aan de volgende groeisprong... We knuffelen maar extra met haar en dat valt niet mee, want dat deden we al de hele dag Ben de hele dag weer zooooo moe, als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger was Misschien heb ik een beetje laag ijzergehalte ofzo....als het aan blijft houden, maar eens langs de huisarts.