Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, ik geloof niet dat Vera 'toe' is aan KV! Het is logisch dat kindjes t langer volhouden op kV, omdat t beter vult, dwz moeilijker verteerd. Vera zal er vrijwel zeker beter op slapen, maar dat zal toch voor mij pas t laatste redmiddel zijn... Bovendien houdt ze t er vaak prima 4 uur op uit en ik kan haar er altijd rustig mee krijgen als t nodig is ;)
    Ik weet nog niet zeker of ik na de 6 maanden nog lang door blijf gaan met BV, ik bekijk t gewoon dan wel.
    Ik heb btw ook gelezen op borstvoeding.com dat kindjes tussen 3-6 mnd weer vaker 's nachts kunnen komen, dat t daarna langzaam weer beter gaat...:

"Zo blijkt het gemiddelde aantal nachtvoedingen van een kind tussen de twee weken en drie maanden wel te dalen. Echter, bij kindjes tussen de drie en zes maanden, stijgt dit aantal weer. Als zij vervolgens ouder worden, daalt het aantal nachtvoedingen opnieuw, maar langzamer dan de meeste mensen verwachten."

Daar hopen we dan maar op!

Uk, ja Vera kan ook goed en snel aanpakken als ik t aangeef. Zowel grote als kleine dingen. maar ze is de laatste tijd idd ook helemaal into de kleine frutseltjes.

Dinkie, relaxt toch dat Sanne zichzelf met haar duimpje kan geruststellen. Ja, wel lastig dat ze t strax weer moet afleren. Vera deed t ook rond de 2 maanden, en ik kreeg er echt geen speentje meer in. Het kan prima nog vanzelf stoppen hoor.

Mieke, ohhhhhhhhh! hihi, nou t zal niet veel uitmaken hoor, een paar weekjes te vroeg. Mijn handen jeuken ook vaak, maar ik wacht toch nog even met bijvoeding :D

uk, oja die stoeltjes zijn wel cool :D

Vannacht kwam Vera weer om 23u 330u en 7u. Na 330u heeft ze bij mij in bed geslapen tot 830u. Dus ben wel lekker uitgeslapen weer. nu weg naar de verjaardag van mijn broer!

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #6702 Deurtje, 19 jul 2009
    Laatst bewerkt: 19 jul 2009
    Goedemorgen dames!

Had gehoopt vandaag lekker buiten te kunnen high tea'en op het terras, maar vrees dat we lekker binnen gaan zitten, haha.. de regen komt hier echt met bakken naar beneden!

De sushi gisteravond was echt superlekker! :D

Thije heeft zn goede nachtritme gelukkig weer hervonden, hij heeft geslapen van 20 tot 8, met een voeding om 23.00 uur. Ik zeg: Top!

@ Mieke, hoe was het in Rosada? Is dat leuker dan Bataviastad? Ah lees nu je uitgebreide bericht, hihi
    Herken het idd dat je eerst voor je kind kijkt en dan voor jezelf.:)
    En toch gezwicht qua fruit, ow ow ;) hihi.. fijn dat ie het lekker vond!
    Toe aan KV geloof ik niet echt in eigenlijk, het is niet voor niets kunst voeding, dus denk dat een baby daar nooit 'aan toe' kan zijn an sich. Waarmee ik niet bedoel dat KV niet goed zou zijn hoor, maar het is in mijn ogen niet iets waar een kind van nature aan toe zou kunnen zijn na BV. Ik schrijf het weer een beetje krom, maar je snapt vast wel wat ik bedoel?...

@ Anita, leuk zeg dat je mee ging met trouwjurk passen! Ik vond dat zelf heel erg bijzonder.

@ Maka, ga jij eigenlijk mee de 29e?
    Gek idd dat jij wel vaak mooi weer hebt op je verjaardag, ik echt zelden en dat terwijl ik midden in de zomer jarig ben. Had vroeger een vriendinnetje die de 22e (juli) jarig was en zij kon wel vaak buiten haar feestje doen. Terwijl het dus maar 4 dagen later is.
    Ik vrees ook dat je die nachtvoeding er gewoon maar in moet houden, kennelijk heeft Vera het nodig, of het nou echte honger, mamahonger of gewoonte is. Komt vast ineens goed! Ik denk overigens niet dat je voeding onvoldoende zou zijn voor haar hoor, ze heeft er tenslotte ook wél op doorgeslapen en groeit als een tierelier. Denk dat je gewoon 'pech' hebt qua nachtvoeding. Ow zie nu je borstvoeding.com tekst, tis dus normaal (al hoop ik dat Thije die tekst even niet leest :D).

@ badje/douche, hier om de dag en soms zit er zelfs nog wel een extra dag tussen. Ik 'was' Thije wel elke ochtend met een goedemorgen-washandje.

@ Mirella, vervelend dat je zoontje een helmpje moet. Hier in de buurt heeft een jochie ook een helmpje en je ziet echt al snel resultaat. Sterkte ermee!

@ Kuona, vervelend dat Morris 's nachts weer wakker wordt (werd?). Ow lees dat het vannacht beter ging, jee!
    Ook een mooie fiets hoor!
    Moest wel lachen om je bericht over BV, dat sommige vrouwen hun kind bij elke zucht aanleggen :D.. ik word daar ook zo moe van als ik op het borstvoedingsforum lees, hoe wil je vrouwen onzeker maken denk ik dan? Je mag niet inbakeren, geen speentje, moet altijd in dezelfde kamer zijn als je kindje,. bij elke zucht aanleggen etc etc. Tis echt een wonder dat Thije nog steeds groeit op BV denk ik dan! :D Ik heb zo'n beetje alles fout gedaan wat hun betreft.

@ Noppie, hoe was het op/bij de Parade?
    Vandaag weer wat beter in je vel?

@ Eppie, mooi liedje is dat he!!! Ik ben echt helemaal Guus-fan :D

@ Daffie, ben je nu nog steeds zo moe?

@ Angela, veel plezier vandaag met de doop!

@ nanni, heb het denk ik even gemist. Maar hoezo is Djayson dan niet gewoon bij jou?
    Hoe zwaar woog Djayson bij zn geboorte?
    Wij gaan waarschijnlijk ook voor de titanium buggy.

@ BV, heb besloten het afbouwen over de vakantie heen te tillen. Thije is eind augustus 6 mnd en we gaan begin sept op vakantie. Ga dan nog door met BV (voor het gemak) en begin na de vakantie met afbouwen. Heb ook nog een mega vriezervoorraad, dus die wil ik ook nog op gaan maken als ie dat nog wil.

@ pakken, Thije pakt wel goed, maar gaat nog niet super vloeiend volgens mij. Zal het straks weer even proberen :D Hij pakt wel over van zn ene naar zn andere hand, maar brengt voornamelijk alles wat ie in zn handjes heeft naar zn mond.

@ zitten, dat kan Thije nog niet zelfstandig, ik hou zn handjes nog vast als ie op schoot zit, anders valt ie om denk ik.

@ mamavanstef, Thije zit in maat 74 en van sommige dingen nog in 68. Net als Ferry heeft ie een bol buikje en zitten veel dingen daar dus wat strak :) :D

3. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Noppie: hopelijk heb je vandaag meer geluk.

Zitten: of schoot of in de wipstoel mogen ze ook wel zitten, dan zitten ze vaak tegen je aan geleund.
    Zitten voor op de fiets of in een kinderstoel word afgeraden omdat ze dan niet goed kunnen leunen en zo hun werveltjes in elkaar kunnen zakken.
    Fuad zit op schoot ook vaak.
    Heb het nog even na gevraagd op het CB zelf zitten houd in dat ze hun balans kunnen houden en niet meer omvallen, als ze dit kunnen mogen ze in e kinderstoel.

Maka: zo doet Fuad het dus ook, dit was dus volgens CB nog niet goed omdat ze zich nog vast houden, ze kunnen hun eigen balans nog niet houden.

Mieke: daar ga ik toch wel van uit, kinderarts is nu op vakantie moet begin augustus weer heen, dan horen we het wel.
    Lekker dan weer van je vriend, dus de peer was een succes, wij mogen volgende week eindelijk ook beginnen, Fuad is er echt aan toe.
    Ik koop ook altijd veel meer voor mijn kinderen dan voor me zelf.

UK: hoe Ferry het pakken doet is heel normaal voor deze leeftijd, vanaf 9 maand kunnen ze bewuster dingen pakken en ook dingen over pakken van de ene naar de anderen hand (zie ik Fuad overigs al wel eens doen, zal wel niet bewust gaan)

Mama van Steff: balen van je nacht rust.
    Als kindjes ziek zijn staat hun ontwikkeling inderdaad even stil.
    Fuad heeft ook 68/74 maar 68 word af en toe al te klein kwa shirts hij heeft een lange rug.

Kuano”ook een hele mooie fiets, ik had ook een mamafiets maar heb hem geruild voor een gewonen fiets met groot stuur, omdat ik lang ben vond ik de mamafietsen te laag.

Zo ga even weer verder met opzoeken wat ik wel en niet mag eten met zonder ei en pinda’s en noten.
    Zo verwarrend af en toe, ei heeft wel 15 andere benamingen, volgens mij ben ik in het begin wel een halve dag kwijt met boodschappen doen.

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @marriedgirl: Djayson is bij me schoonouders omdat me man aan het werk is.. Ik zit met 2 voeten in het gips en kan dus weinig, en niet alleen voor Djayson zorgen.. Me man werkt nu alleen de weekenden om zijn collega's wat tegemoed te komen, omdat hij door de weeks nu vrij moet zijn..

Djayson woog 2810 gram bij de geboorte, dus echt een mini :D
    (gyn schatte hem vlak voor zijn geboorte nog op 3900 gram, met 37 weken ;))

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ nanni
    Owwja, vandaar! Wel een goede oplossing zo, maar wel erg vervelend voor je zeg!

Bij jou dus ook al verkeerd geschat, klinkt bekend! :D Ik zou een klein kindje krijgen. Bij een echo met 27 weken verdachten ze hem van een groeiachterstand en moest ik zelfs halve dagen gaan werken. Thije was 3980 gram bij zijn geboorte.

@ Uk, Ferry dus ook al een bol buikje :D Ik heb bij Thije zelfs dat broekjes van Noppies maat 74 al strak om zn buikske zitten, terwijl ik ze in de lengte nog moet omslaan! Wel kl*te, want ik vind Noppies-kleding juist zo leuk, maar Thije heeft daar blijkbaar het figuur niet voor.

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83

Ik ben ingeleid omdat ze bang waren dat hij te groot zou zijn, en ik een afwijkende bekkenstand heb.. (achteraf blijk ik een "mannen" bekken te hebben, ideaal een stuk korter hahaha, persen was daardoor met 10 min gepiept)
    Achteraf kon hij qua grote langer blijven zitten..
    Tijdens de groei echo's zat hij juist bijna altijd boven het gemiddelde, op zijn beentjes na, maar papa en mama hebben ook geen lange benen :p

Noppies kleding valt ook klein vind ik..
    Djayson heeft al een tijd maatje 68 van noppies, en nu pas de rest.. Al word de 68 van noppies hier ook wat klein en strak, behalve zijn spijkerjasje :D
    Noppies maatje 50 paste hij dan ook snel na zijn geboorte, terwijl de rest 44 was..

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

zo goedemorgen nog net

wij hebben een relax dagje vandaag!!! levi kwam half 10 zijn bedje uit (ja met behulp van mij dan.... flesje gedronken, in badje met mij geweest en lekker een fruithapje gegeten en tja toen vielen de oogjes weer dicht....

eergisteren met mijn schoonmoeder wezen lunchen, tapas gegeten, had ik nog nooit gedaan was echt heerlijk... best een chiqeu restaurant maar levi heeft zich voortreffelijk gedragen!!! had niet anders verwacht!!!!

:p

@ Noppie mooi he die DVD!!!!

@ Mirella he meid das flink balen dat je je draai niet lekker kunt krijgen!!! Hoop dat je zelf alles snel alles op de rit hebt en lekkerder in je vel gaat zitten
    Je hebt in ieder geval een prachtig ventje meid, mooie foto's

@ Married dus je hebt lekker sushi gegeten meid.... hoop dat je een beetje een gezellige verjaardag hebt gehad!!! en vandaag aan de high tea???

@ Mireii dus je hebt een baan gevonden mooi hoor!! hoeveel dagen in de week??? je schoonmoeder ging toch oppassen???

@ Gisteravond een 54jarige conducteur uit utrecht tijdens een dienst valt zo dood neer bij zijn trein die hij terug moest rijden, :$:( echt zo erg.... ook al zijn we een grote groep bij NS je kent bijna echt iedereen persoonlijk doordat je een paar uur met elkaar de trein op bent geweest

@ Nanni ik denk dat ik het even heb gemist maar waarom is je kleintje ergens anders???

@ Zitten: Levi wil alleen maar zitten en liggen vind hij echt niet leuk!!!:D hij wil echt al 'groot' zijn hahaha

@ vera is echt een bijdehandje he maka??? heerlijke meid op die foto's ook schitterend

@ bad ja hier gaan we iedere dag saampies in bad en een pret dat Levi dan heeft!!! Geen droge huidjes of schraal... smeer heel wat af dus zolang het zo goed gaat mag ie lekker iedere dag met mama in bad

@ Kuona jeetje meid lastig he last hebben van je rug!!!??? beterschap en net wat mieke zei als je er echt last van blijft houden toch maar even langs de huisarts

@ mieke jammer dat het shoppen een beetje tegenviel, tis niet dat maasmechelen waar je geweest bent toch??? hahaha dus boaz ook aan de fruithapje??? heerlijk toch
    Levi gaat nu echt heel boos worden als het bordje leeg is hahaha
    hij eet nu 1 of 2 fruithapjes per dat en 1 groente hapje
    en we hebben van olvarit die fruitcaptura kuipjes, die zijn ook ideaal

@ levi grijpt wel haren, oorbellen en kettingen en natuurlijk zijn totbeertje!!! wordt ie helemaal wild.... vooral mijn haar is erg leuk!!!
    als ie naar bed gaat ligt hij in zijn slaapzakje op zijn zij met knuffeltje (totbeertje) tussen zijn armpjes geklemd

@ mama van stef nou levi zit nog in 62 hoor
    heb net 56 vorige week naar zolder gebracht en netjes ingepakt
    al weet ik nu al dat een 2e kindje toch nwe spulletjes krijgt:)

@ mijn vriendin is bevallen van een meisje (ja dat wisten we al) maar toch toen ik half 4 het smsje in de nacht kreeg was ik helemaal blij, ze heet allessa!!!
    :D
    hahaha we zaten al voor de gein levi en haar dochter aan elkaar uit te huwelijken!!

@ mexicaanse griep, oh ben der zo bang voor!!!:x zeker nu die inenting dus ook nog eens ernstige bijwerkingen te hebben

@ moedersgeluk!!! hebben jullie ook steeds als je naar je kleintje kijkt dat je een intens gelukkig en rijk gevoel krijgt???
    ik heb dat zo sterk iedere dag weer een beetje meer

@ honden, pffff luilakken alles ligt te snurken in een mand, net of ze een kater hebben hahaha

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    @Iggylover: Djayson is bij me schoonouders omdat me man aan het werk is.. Ik zit met 2 voeten in het gips en kan dus weinig, en niet alleen voor Djayson zorgen.. Me man werkt nu alleen de weekenden om zijn collega's wat tegemoed te komen, omdat hij door de weeks nu vrij moet zijn..

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Ben vandaag voor het gevoel minder moe, maar mocht dan ook heerlijk blijven liggen van manlief. Kwam er om 9:45 uit:) Daarna meteen lekker gedouched en saampjes ontbeten terwijl Myrthe op bed ligt....

Mieke; dus toch eerder gezwicht voor het fruit;) Leuk dat Boaz zo enthousiast werd ervan. Myrthe vindt het ook elke dag heerlijk en geniet ontzettend van het fruit en trouwens ook de groente. Het kind vindt blijkbaar alles lekker....:)
    Enne....het zei je vergeven hoor, dat je niet meer wist wat ik had geschreven hahahah, moest er echt om lachen.

Maka; hier wordt de voeding anders errug snel verteerd hoor hahaha, 3 x per dag een poepluier tegenwoordig:D:D
    Vera zal het inderdaad nodig hebben die nachtvoeding en als jij het allemaal kan trekken, inderdaad lekker doorgaan. Jij bent de mama en beslist wat het beste is voor Vera;)

Uk; Myrthe moet zich ook concetreren bij het grijpen hoor, maar krijgt het altijd wel in één keer te pakken. is echter niet zo dat ze het even pakt....;) en blijf onthouden....elke kindje doet alles op zijn eigen tempo. Mij kn het echt niet boeien of er kindjes zijn die dit en dat al doen, terwijl Myrthe dit nog niet kan. Volgens mij ontwikkelt Ferry zich prima;) (hoewel ik me kan voorstellen dat het voor Ferry iets anders is ivm zijn vroege geboorte)

Ik hoop dat we vanmiddag even naar buiten kunnen, ben dat vieze weer snel zat....zag op buienradar dat er zo nog een flinke bui aankomt en dat het dan wrs droger wordt.
    Wij zouden gisteren naar de fietsenwinkel gaan, maar het regende zo hard dat we toch maar niet zijn geweest (moest op de fiets, zodat we konden kijken of daar een zitje op kan of dat ik toch een andere fiets moet aanschaffen). Hopelijk hebben we van de week even tijd.

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    daffie hier is het nu droog en schijnt het zonnetje

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nou, hier niet hahaha, kwam net een megabui over ons huis

12. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

**** zitten:
    hier wil martijn ook het liefst zitten, en of staan. Liggen ho maar, als hij in de kinderwagen ligt, en we te lopen gaan is het goed, niet altijd maar meestal wel. En in de wipstoel ook het liefst rechtop. Heb hem van de week voor het eerst eens in de kinderstoel gezet, met het eten, maar dit is niks, hij zit recht maar laat soms zijn hooft wat naar beneden hangen, hij was ook moe trouwens.

*** maat kleren:
    martijn heeft nu kleren aan maat 68 maar 74 moet nu ook wel hoor, hij heeft een lange rug, en lange armen. Kwa broekjes heeft ie soms 62 nog aan, en is 74 veel te groot om de middel. Mijn vriendin haar zoontje is nu bijna 1 en die zit nu in maatje 74, die zit op het cb ook onder de middellijn hoor. Maar ontwikkeld zich goed.
    Martijn heeft ook een bol buikje, dus daar zitten sommige kledingstukken ook strak.

*** trouwjurk passen:
    vond het indd erg bijzonder, zou bij mijn schoonzusje mee, maar dat mocht toen niet, heb toen wel een foto bekeken, toen mocht ik haar op de trouwdag helpen met het aantrekken van de jurk, maar dat vond haar moeder niet goed, die vond dat dat iets was tussen moeder en dochter, het is toch een keus die haar dochter maakt, schoonmoeder beslist dat toch niet, maar goed dat is geweest, weet nu goed hoe ze zijn.
    Maar de trouwjurk staat haar echt geweldig, bijna iedereen weet wel wat voor jurk, maar heeft hem niet aan gezien bij haar. Heb nu al zin in 09-09-2009.

*** speelgoed pakken:
    matijn wil hier alles pakken, klein speelgoed, grote voorwerpen, alles gaat ook in 1 keer goed. Zo’n goede motoriek.

*** moedersgeluk
    hier ook zielsgelukkig met mijn kindjes, wat een rijk bezit.

@dinkie:
    het is toch heerlijk dat sanne haarzelf zo gerust kan stellen en tevreden houd met de duim. Onze dochter is nu 3 jaar en die duim zuigt nog, het is heel moeilijk af te leren, maar het helpt haar zicht te troosten. Ben nu wel met haar bezig dat ze overdag niet meer duimzuigt, dus alleen nog maar als ze slaapt.
    Maar goed je ziet wel aan haar gebit dat ze duim zuigt.

@update hier.
    gisteravond hadden mijn man en ik een feestje , en daarom zijn de kids uit logeren gegaan, martijn voor de eerste keer.
    het is heel goed gegaan, 8 uur op bed, 23 uur wakker gemaakt voor een voeding en vanmorgen half 6 (meneertje had gepoept) werd ie wakker, en kwart over 6 eruit, verschonen en een fles. 8 uur weer in bed tot kwart voor 10, en kwart voor 11 waren ze weer thuis. maar wij lagen nog in dromenland, ze hadden gezecht we brengen ze wel eind van de ochtend, ik was wel om half 8 wakker geweest, meost plassen en bio klok natuurlijk, mar toch weer geslapen nadien, was wel lekker even.
    maar ben ook blij dat ze weer thuis zijn, mijn moeder vertelde al dat in de auto ze riepen tegen de kinderen dat ze weer naar papa en mama gingen, martijn regeerde er gewoon op, zo mooi om te horen.

enenenenenene ................. martijn zijn eerste tandje is er nu een stukje door.
    vandaag ook tandjes peop de laatste 2 dagen.

vanmoddag gaan we op koffie viste, tis nu bijna 1 uur en ik meot nog dochen, zit nog in pyame/huispak.

iedereen een fijne dag e kom vanavond wel weer eventjes langs.

liefs anita

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wij zijn dus serieus bezig om te overwegen of we een boerderij willen kopen de vraag is uiteraard kan het met een goed bedrijfsplan!!!
    we willen zowiezo een honden-/ katten pension beginnen

vrienden van ons hebben het ook en zitten barstens vol der is veel vraag naar
    roy blijft zijn baan zowiezo houden en ik ook in begin:D en ik wil ook gastouder worden

tja dromen moet je hebben he

14. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Echt een mega onweersbui hier, het water in de wc komt zelfs omhoog.

Iggy leuk een honden en katten pension. En wat erg van de collega.
    Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin.

Anita: gelukkig heeft Martijn zich goed gedragen vannacht.

Nanni: een mannen bekken? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
    Hier werd mijn zoontje met 37 week op de echo 2500 gram geschat,
    De gynaecoloog vond hem wel zwaarder voelen en ze had gelijk hij was 2990 gram. Hij is geboren met 38 week

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja, mijn bekken is zeg maar korter en kleiner qua vorm..
    1 verpleegster schatte djayson op 2900 gram, de rest allemaal groter.. zij had dus ongeveer wel gelijk ;)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maka/Kuona, ik denk dat ik niet helemaal lekker overkwam met hoe ik het bedoelde hoor. Uiteraard groeien de kleintjes super goed op de bv van mama. Vera ook. Zo bedoelde ik het dan ook niet. Maar ik weet dat ik er op een gegeven moment gewoon niet meer zo goed tegen kon dat Boaz al weer een voeding wilde. Maar dat had denk ik ook te maken met dat ik zo weinig verof had, weer werkte en het zo vermoeiend was en ook dus ook de nachten. Ik ben nu dus echt blij overgestapt te zijn. En daardoor heb ik dus meer het gevoel dat Boaz meer verzadigd is op de kv. Ik probeer gewoon een beetje mee te denken ;);)

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Martine: soms is het wel lekker hoor als het zo rustig is op het werk. Vaak genoeg lopen we al de benen onder ons kont vandaan.

@Noppie:eek:w is dat de Parade, dat wist ik niet. Was het gezellig? Hopelijk heb je vandaag weer een betere dag. 2 Afwijzingen is niet zo leuk nee, maar ben je zo actief op zoek naar een andere baan dan?

@Maka: Vera vindt slapen overdag ook niet meer zo'n strak plan dus? Yannique ligt nu alweer 2 uur op bed. Ze moet het toch een keertje weer in halen toch?

@Married: ow lekker sushi! Veel plezier vandaag met jet High Tea.
    Ik ben 7 augustus jarig en ik heb de afgelopen jaren niet eens buiten kunnen zitten met mijn verjaardag.

@Daffie: kan je nog niet echt helpen met wat ze mogen eten met 6 maanden, want daar ben ik nog niet mee bezig!

@Angela: beetje jammer dat je uitgerekend weer in het weekend langs de tandarts moest. Stomme kies dan ook. Dat ie dan door de week pijn gaat doen:D! Veel plezier vandaag met de doop.

@Nanni: kan me voorstellen dat je het raar vindt dat Djayson nu bij iemand anders is, terwijl jij gewoon thuis bent.
    Wij hebben de titanium Breeze en mijn man is 1m88 en die kan er goed achter lopen hoor.
    Ow wat was jou mannetje klein bij de geboorte!

@Dinkie: je kan toch moeilijk haar duimpje uit haar mondje trekken. Dat is ook tegen mijn principes hoor. Yannique tut maar lekker op haar vingertjes en de rest zien we laten dan wel weer hoor.

@Uk: Yannique pakt tegenwoordig alles wat los en vast zit hoor:p! maar iedere kindje doet dat toch wanneer hij/ zij eraan toe is denk ik.

@Mieke: ik vind Rosada ook tegenvallen hoor. Ben dan nog wel nooit in Bataviastad geweest, maar het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik naar Rosada geweest ben en dat terwijl ik er zo dichtbij woon.
    Haha en Boaz heeft papa aardig bezig gehouden dus? Wat leuk dat Boaz zijn eerste fruithapje heeft gehad! Foto's??!

@mamavanstef: auwie dat deed wel pijn dan vanochtend om 5:!5 en dat terwijl je zo laat in bed lag vannacht.
    Yannique heeft soms ook met tijden dat ze het ene weer meer doet dan het andere en de laatste dagen is ze weer volop aan het kletsen. Ons meisje gaat nu echt naar een maatje 68.

@Kuona: mijn billen zijn ook niet zo van het fietsen:D.

@Iggy: klimt Levi nog niet zelf uit bed dan;):D? Wel lekker dat jullie zo lekker hebben kunnen uitslapen.
    Heel akelig dat je collega dood is neergevallen. Gecondoleerd.
    En leuk dat je vriendin bevallen is.

Ik ga het hier bij laten, want Yannique wil eten en we moeten zo naar een verjaardag!

X Esther

18. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ familieveenstra, bij jullie dus ook een duimelotje. Tja, het is inderdaad niet goed voor je gebid. Ikzelf ben vroeger pas gestopt met duimen toen ik een beugel kreeg, toen was ik 12 ofzo. Hoop ook wel dat we Sanne voor die tijd allang eraf hebben maar daar kan je toch pas wat aan doen als ze groter is. Tot die tijd mag ze van mij heerlijk duimen!

@ eppie, bij jullie zuigt Yannique dus op haar vingers, zo begon het hier ook maar nu is het echt haar duim. Heel leuk om te zien hoe dat veranderde. Ze hield op een gegeven moment haar hand voor haar gezicht en dan zag je echt dat ze probeerde haar duim in maar mond te krijgen. Heel erg leuk. Nu is het geen probleem meer!!

@ kledingmaat. Hier nog een dametje in maatje 62 hoor. Ze past wel een paar dingen van 68 (t-shirtjes en 2 jurkjes). Ze past zelfs nog een broekje en 2 shirtjes van 56. De rompers heeft ze wel allemaal maat 62/68. De echte 62 rompers past ze al niet meer die zijn te kort laat ik maar zeggen. Waar ik wel achter ben gekomen is dat er heel veel verschil tussen de diverse merken zit. Echt bizar gewoon....

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Over half uurtje is me man thuis :D
    Kunnen we lekker Djayson weer ophalen :D
    Hij heeft zich goed gedragen ;)
    Om 3 uur ff wakker, lag op zijn rug... Oma heeft hem omgedraaid en toen werd hij om half 8 wakker.. Heeft eerst tot 8 uur gekletst in bed en toen had hij toch echt wel honger :D

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Heb Myrthe tussen de middag ipv de fles een bordje pap (rijstebloem) gegeven.....dat was snel op:D Mw. zat heerlijk te smullen hihi.

Deel Deze Pagina