Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ iggy, ja zo leuk hè!!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hadden een nieuw modem gekregen van Ziggo zodat onze verbinding sneller zou worden (en lekker minder betalen), deze stond hier al een maandje nog in de doos. We durfden hem niet om te wisselen en te installeren, bang dat alles dan ontregeld zou zijn.
    Maarrrr vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ik heb het voor elkaar gekregen hoor, beetje hulp van de helpdesk gehad omdat de verbinding niet tot stand kwam. Dus vandaar dat ik er vanmiddag niet meer was.

Eigenlijk heb ik (nog) geen vaste tijd voor Boaz om hem 's ochtends uit bedje te halen, meestal is het rond 8 - 9 uur.
    Hij zit nu op 5x 180/6 (soms 190) en de laatste fles of eigenlijk de eerste (rond 00.30-01.00 uur) krijgt hij van vriendlief een papfles 180/6 + 2-3 eetlepels rijstebloempap, we gebruiken dan de M speen van Difrax. Dit gaat er echt in als pap hihi. De M speen voor gewoon melk is te groot, dan verslikt hij zich.

Vanmorgen hoorde ik Boaz dus rond 8 uur kreunen maar hij had nog zijn ogen dicht. Heb hem naar beneden gelegd en speen er in, daarna heeft hij doorgeslapen tot 10.30, tenminste heb hem maar wakker gemaakt. En 's middags heeft hij nog een slaapje gedaan van 14.15-17.30. En 's avonds gaat hij meestal na de 4e fles rond 21 uur naar bed. Dit is zo ongeveer ons schema.
    De tijden overdag varieren nog een beetje, maar meestal toch wel 4 uur tussen de voedingen, soms iets korter.

Married, gezellig en lekker hoor high tea-en. Hier is het drooggebleven. En wat een lieve foto van Thije, mooi mannetje hoor, bruine ogen zo te zien.

Iggy, naar van die collega zeg, bah! Leuke foto's weer van je vrolijke ventje.

Dinkie, wat lief dat Bengel en Sanne het zo goed kunnen vinden saampjes. Leuk ook de foto's van hun saampjes op het speelkleed.

Maka, wat goed zeg van Vera dat ze 2 uurtjes zo tussen de drukte heeft geslapen.

Maatje kleding: hier 62-68 en rompers 68/74.

Nanni, tjee beide benen in het gips, wat een toestand he. Dan merk je weer hoe afhankelijk je gelijk bent.
    Wij hebben de Titanium Snooze, nu 1x gebruikt, ik vond Boaz er nog wel een beetje in 'verzuipen' hoor. Beetje raar gezicht. En wat ik ook wel jammer vind in dit stadium is dat hij dan van je af zit. Maar verder is de buggy erg praktisch. Ik heb gekozen voor de snooze zodat deze straks toch nog wat stabieler is, Boaz wordt natuurlijk steeds groter en zwaarder.

Daffie, jij gebruikt ook difraxflessen, hebben jullie ook wel eens dat de speentjes helemaal platgezogen worden tijdens het drinken of dat bij de grote S-fles de speen intrekt?
    Ik denk dat ik van de week ook meloen ga maken, doe je dan gewoon een paar stukjes blenden met de staafmixer? En dit kan makkelijk ingevroren worden en kun je het de volgende dag ook nog uit de koelkast gebruiken.

Kuona, mooie stoere fiets zeg, erg leuk. Ook in het wit genomen?

Noppie, volgens mij doen jullie het toch prima. Lekker toch dat Ebbie al zo vroeg slaapt, zo hebben jullie saampjes lekker het avondje voor jullie zelf. Enne als je je schema al zo doet hoef je natuurlijk geen papfles te geven, en anders vervangt deze gewoon 1 van de andere flessen. Op de verpakking staat precies hoe je het moet maken. Als wij pap gewoon geven ipv in de fles, dan maak ik maar weinig, we geven dit als tussendoortje. We maken dan 60/2 en 2 schepjes pap.

Esther, misschien eens leuk om als uitje naar Bataviastad te gaan icm een leuk hotelletje ergens in Harderwijk (Dolfinarium) of zo.

Nou beide keren vandaag (ook wel vaker hoor) nadat ik Boaz in bedje had gelegd hem niet meer gehoord, is gewoon heel lief gelijk gaan slapen, hihi grote jongen hoor.

Zo dat was het weer voor vanavond.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie:
    Ferry krijgt hier ook om 18:15-18:30 uur de laatste fles. Hij houdt het niet langer vol! En ook hij is om 06:00-06:30 uur wakker. Is gewoon zijn ritme. Waarom zou je dat veranderen?? Tja, het is wel vroeg soms, maar als het werkt,werkt het. ;)
    Wij geven hier nooit meer dan 210/7 omdat het niet in de fles past, dan gaat ie spuiten ;) Ferry zou wel meer lusten, maar laten we dat maar niet doen. Maarreuh 4 x 210/7 is toch 1000 cc? (het wordt toch 250 cc per fles?)
    Ferry krijgt nu:

06:30 210/7
    09:00 fruithap (een heel stuk fruit, soms iets meer)
    10:30 210/7
    14:00 stukjes brood met boter of appelstroop + een korstje en hij drinkt dan 30 cc diksap. We doen dat rustig aan, want hij verslikt zich nog snel in dunne vloeistoffen en door de reflux komt het snel omhoog.
    14:30 180/6 (soms meer, maar dit schijnt de fles te zijn die als eerste afvalt, dus als hij meer eet doe ik minder in de fles en andersom)
    17:00 groentenhap (hoera! sinds 2 dagen lust hij het ineens)
    18:15 210/7

Wij geven geen pap meer in de fles, want dat is altijd gekloot. Hij krijgt het er niet uit, doordat de A.R. al dik is. We zouden wel een bordje pap kunnen doen 's morgens, maar dat vind ik eigenlijk te veel werk als ik net mijn luiken open doe ;)

Married: Wat is Thije toch een knapperd he?!

Iggy: Ook al van die leuke foto's van Levi!

Dinkie: ahhh die foto's zijn echt te cute met die poes!

4. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    goede morgen!

Moet zon gaan werken, dus zal er neit veel zijn vandaag!
    Maar wil jullie een fijne dag wensen!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Zo Thije is alweer gedoucht, aangekleed en gevoed! :D Mama nog niet, haha...

Het rollen is echt favoriet momenteel, idd ook tijdens het aankleden, Miireii.. pff... dat duurt zo uuren! Maar vind het wel super dat ie het heeft ontdekt en er zo druk mee is!

@ Mieke, past Boaz nog in 62-68??? Alleen de grote merken dan denk ik?
    Wat goed dat je Ziggo verbinding is gelukt!!!

@ Dinkie, wat een geweldige foto's met jullie poes!

@ mamavanstef, werkse!

Vanmiddag naar de notaris, verder weinig plannen.

Ga me nu ff aankleden, tot later!

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen meisjes!

Hier was het gisterenavond weer volop huize Drakenstein. Ferry wilde echt niet gaan slapen, want stel je voor je dat je wat mist ;)
    Uiteindelijk om 21:00 uur is hij in slaap gevallen nadat ik 20 minuten naast zijn bedje heb gezeten om hem over zijn bolletje te aaien.
    Hij heeft het helemaal door, maar we gaan hem niet iedere keer uit bed halen omdat hij dat zo graag wil.

Married: Gefeliciteerd met Thije's 5 maanddag :D Ferry is dus ook alweer 5 maanden, jeeeeeetje wat gaat dat hard :$ Ben blij dat ik bij jou altijd ff in je onderschrift kan spieken ;)
    En wat leuk dat Thije het ook heeft uitgevonden! Hier draait ie ook constant op zijn buik. Hij kon het eerst ook andersom, maar volgens mij is hij dat vergeten ;) Ook in bed moet constant gedraaid worden en dan zeuren dat zijn arm er onder ligt...

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge!

Married, leuk je avatar ;) ik ben geloof ik ook weer aan een nieuwe banner toe, maar deze is zo leuk, hihihi.
    Succes bij de notaris. Ohoh en Thije aan de draai! Wel goed hoor, hier nog niet echt.
    Wel is hij heel erg zijn voetjes aan het ontdekken. Laatst stopte ik zijn teentjes in zijn mondje en begon hij daar heel hard om te lachen, hihi.

Uk, heeeeee joehoe Ferry lust zijn groente weer *thumbsupsmiley*
    Oh Ferry toch... hihi jij draakje uit drakenstein.

Twinkel, werk ze en ook een fijne dag.

Boaz is gisteravond weer braaf gaan slapen, papa heeft hem wakker gemaakt voor zijn papfles en daarna weer heerlijk geslapen. Wel 2x nog even het speentje er in gedaan. Om 8.45 uur hoorde ik hem pas.

Ga nu weer foto's uitzoeken van de laatste weken en nabestellen.
    Uiteraard moet er ook weer gewerkt worden vandaag.

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Hier weer een goede nacht gehad, alhoewel ze wel vrij vroeg "om 7:30" begon te gillen (is het nieuwe praten helaas:(). Om 8:00 een bordje pap gemaakt (is echt niet veel werk Uk;)) en Myrthe uit bed gehaald. Dit was de eerste keer dat ze 's morgens vroeg pap kreeg en ze vond het wel even wennen, maar na een paar happen ging het er weer in als ketelapper hahaha. Om 9:30 lag ze alweer in bed, zonder fruit nog....ze lag zo in haar oogjes te wrijven en te gapen...;) Ben dus benieuwd hoe lang ze het in bed uithoudt.
    Heb net zelf even ontbeten en ga maar even douchen, want anders heb ik daar straks weer geen tijd voor. Moet nog even wat boodschapjes halen en vanmiddag als manlief thuiskomt, mag ik weer aan het werk.

Mieke; Boaz doet het echt goed he 's nachts!!:)

Uk; Myrthe heeft dat ook soms hoor 's avonds. Moet ik echt bij haar op de kamer blijven en dan wil ze pas gaan slapen....

Married; succes bij de notaris.

misschien tot later....

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Uk, hihi thanx! Jij ook gefeliciteerd he! :D
    Geinig idd dat rollen! Thije heeft weken geleden van buik > rug gerold, maar nu blijkt wel dat dat echt per ongeluk ging, want hij snapt echt niet hoe ie weer naar zn rug moet nu, haha.. hij voelt zichzelf wel enorm stoer als ie ineens op zn buik ligt ;)
    Die Ferry, jou lekker bezig houden 's avonds!

@ Mieke, ik vind jouw banner idd echt geweldig!!! Vooral de meest rechter foto vind ik super!
    Owja voetjes ontdekken is ook zo gaaf. Thije pakt voornamelijk zn voetjes als ik hem aan het verschonen ben (handig! ;)), als ie een broek aan heeft lukt het niet goed denk ik?!
    En dat rollen is echt iets van dit weekend, daarvoor was het voornamelijk naar zn zij en verder lukte dan meestal niet. 1 of 2 keer wel, maar dan lag zn armpje klem en ging ie huilen. Maar nu dus helemaal goed.
    Fijn dat Boaz zo lekker slaapt de laatste tijd! Dat heb je ook wel verdiend!
    Veel plezier met je foto's :D.. Ik kreeg bericht dat mn album is verstuurd, hoop dus dat ik hem morgen heb!

@ Daffie, werkse vanmiddag!
    Gillen het nieuwe praten? Owjeee....

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Married; ja, dat "gillen" doet ze nu sinds een week ofzo... wordt er af en toe beetje gek van. Dan vraag ik of ze haar mooie gewone stemmetje weer eens wil gebruiken, maar mevrouwtje begrijpt daar natuurlijk geen snars van en gaat alleen maar verder met haar hele hoge stem/gilletje:D

Myrthe is volgens mij één van de weingen die juist andersom draait. Hier draait ze steeds van buik naar rug omdat ze het niet leuk vindt op haar buik. Naar rug kan ze (nog) niet, ze komt inderdaad op haar zij en dan rolt ze maar weer terug hahha.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, oja gefeli met Thije zijn 5 maanden! Nog 1 maandje en dan lekker bijvoeden ;)
    Boaz doet het ook voornamelijk op het aankleedkussen tijdens verschonen of aankleden hoor. Idd moeilijk om dan wat te doen, hihi.
    Vind het wel schattig hoor.

Daffie, zo een vroegertje voor Myrthe. Boaz ligt nu net ook weer in zijn bedje. Kan mama aan het werk. Hopelijk slaapt hij even 2-3 uurtjes.
    Gillen, oeps hihi tja ik denk dat we daar allemaal wel aan moeten geloven. Werk ze vast voor vanmiddag.

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Wauw! wat hebben jullie weer veel gekletst, moet toch maar eens tijd maken in het weekend voor het forum, want ik krijg de helft niet mee!
    Even laatste pagina reageren hoor....

@Daffie: hihi, Soraya kan het 'gelukkig' allebei de kanten op. Ze rolt van rug naar buik en andersom, dus lekker de hele kamer door :p
    Dat gillen gaat wel weer over hoor, Soraya heeft het ook een hele tijd gehad, maar nu brabbelt ze er gelukkig weer lekker op los ;)

@Noppie: Wat raar dat je dan een antwoord krijgt dat Ebbie te vroeg naar bed gaat en te vroeg opstaat terwijl je vraagt of je het qua voedingen wel goed doet. Soms baal ik daar zo van he, er wordt vaak commentaar gegeven over dingen die je niet eens vraagt. bah! Maar goed. Ik denk dat je het heel goed doet hoor, als Ebbie tevreden is, zou ik gewoon zo doorgaan. Er gaan straks vanzelf flessen afvallen.

@Uk: Soraya kan ook alleen maar goed pakken als het naast haar ligt hoor. Wanneer ik het haar voor haar houd, heeft ze ook moeite om haar handje ernaartoe te sturen. Dat komt allemaal vanzelf wel.

@Mieke: fijn dat de nieuwe modem werkt. Gelukkig slaapt Boaz nu wat beter.

Wij zijn zo druk, pffffff! Ik moet straks weer naar mijn zwager om te helpen. Anders komt dat nooit goed. Over 10 weken is zijn vriendin uitgerekend en boven moeten alle kamers nog worden behangen en beneden is nog helemaal niets gedaan. dat komt nooit goed volgens mij. Eerst even naar de winkel want ik heb geen fruit meer in huis en Soraya moet het zo eten. Ze gooit haar hele schema weer om de laatste dagen. Naja, ze eindigd wel altijd mooi om dezelfde tijd, dus ik maak me er eigenlijk ook niet zo druk om......

Ga gauw onder de douche en dan ben ik weer weg! Sorry voor mn korte reactie. Morgen heb ik meer tijd, dan komt mijn moeder weer eens eindelijk langs, maar das pas eind van de middag.

Tot morgen!

Liefs, Mireille

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mireii; druk druk druk dus. Maar in 10 weken kun je een huis toch wel voro elkaar krijgen. Wij hebben het 3 jaar geleden in 4 weken tijd gedaan....het was even flink doorklussen, maar wel klaar hihi. Succes met klussen maar weer. Is het trouwens nog gelukt met de kinderopvang?

Mieke; hoop dat Boaz even slaapt ;)

Hier ben ik weer gedouched, de was draait en is afgehaald en ga ik nu maar even wegwerken. Als Myrthe wakker is, boodschapjes doen, dus heb nog genoeg te doen.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, ik hoor hem niet dus hij zal wel slapen. En idd de nachten gaan nu ook heel goed.

Zo en weer lekker fris gewassen dus ;)

Miireii, doe rustig aan meid, het forum loopt niet weg enne dan mis je eens wat das toch niet zo erg.

15. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    hihi wat is het toch gezellig hier... t lijkt wel steeds drukker te worden :D

@Married, geweldige foto van Thije zeg :D Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    Succes bij de notaris!

@Iggy, ook al leuke foto's van Levi :D

@Dinkie, geweldig die foto met de poes erbij :D

@Mieke, oh fijn dat je internetverbinding overzetting toch gelukt is! ik neem aan dat jij het voor je werk niet kunt missen...
    Lekker hoor dat Boaz zo goed slaapt, slaap jij ook weer wat beter nu?

@Uk, hoera voor Ferry die groenten lust :D
    Oh en ontdeugend ook 's avonds hihi.

@Daffie, oh fijn komt dat gillen weer terug! Hier ben ik erg blij dat we daar juist vanaf zijn!
    Werk ze vanmiddag!

@Miireii, nou succes met helpen klussen dan maar!!

Zo de was hangt te drogen, de 2e lading zit in de machine, boodschappen zijn gedaan... en ben nu lekker wat maaltijden in t voren aan t koken!

Over eten gesproken, flesjes zijn geen succes hier.
    Ze krijgt nu 3 flessen, en dat gaat niet altijd van harte!
    Gisteravond wilde ze haar fles totaal niet... was al half 10!!
    Dus maar een bord pap van gemaakt, en dat at ze gelukkig wel op.
    Vanmorgen eerst de telefoondienst van t cb gebeld. ze moet eigenlijk minimaal 800cc binnen krijgen en momenteel krijgt ze net iets meer dan 600.
    Dus de ochtend fles ophogen, en s middags een extra groot bord pap en dan 's avonds ook weer de fles ophogen. Dan komt ze uit op 700cc en dat is acceptabel..
    En mocht ze de fles compleet gaan weigeren moet ik een tuitbeker gaan proberen.
    Nou ben benieuwd.

Morgen komt onze "nieuwe" bank, we hebben een 2e hands grijze loungebank op de kop kunnen tikken. Die wordt morgen tussen 8 en 1 gebracht. Dus vandaag ff poetsen achter de oude bank, en dan die buiten zetten vanavond.
    Ben erg benieuwd hoe de andere bank staat :D

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    hihi wat is de :D toch leuk he...

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dat zelf gemaakte fruithapje met banaan-perzik-sinaasappel ging der weer goed in hihihi

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, wat naar dat de fles zo moeilijk gaat bij Josanne op dit moment. En dat terwijl die juist nog zo belangrijk is.
    Hopelijk pakt en snapt ze de tuitbeker wel. Je bent al weer lekker actief geweest.

Iggy, haha Levi wordt later vast Clown.

Married, nog even terugkomende op de maatjes kleding.
    Boaz past niet alles zomaar meer hoor van maatje 62. Maar sommige shirtjes en broekjes vallen idd wat groter.

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Sanne, ahhh wat een superlieve foto's met de poes!

Miireii, succes met klussen!!

Daffie, haha is Myrthe weer lekker aan t gillen?! Hier is dat ook steeds in periodes hoor (zoals alles bij Vera), dus zal wel weer overgaan.

Mieke, goed hoor van Boaz, heerlijk!! Maar 2x eruit voor zijn speentje? Dus dan moest je toch nog je bed uit, of heb je vriendlief eruit getrapt??!!

Ik heb net vera's ledikantje weer naar dr eigen kamertje gesleept. Dus ik denk ;) dat we ff gaan proberen of op t eigen kamertje slapen helpt... Zojuist heeft ze van 10-13u geslapen!

Axioma, jeetje 3 flessen maar! Gek dat ze dan wel de pap eet...?

Ik wil zo ff op zoek gaan naar een leuk activity kleed/box-bord/boog. Maar ik vind hier in de buurt bij speelgoedwinkels niet zoveel keuze daarin. Weet iemand toevallig waar ze dat wel veel hebben (omg. Amsterdam/Utrecht)???
    Ik zag dat in Muiden een grote Toys XL zat, maar op de website zie ik niet of ze ook baby-artikelen hebben... :(

Eerst gillebil maar eens voeden :D (ja, Axioma de :D is idd erg grappig :D :D)

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Zo er is weer lekker veel gekletst :D
    Morris heeft weer redelijk geslapen vannacht. Gelukkig maar want hij had een lastige avond achter de rug. Hij is wakker geweest van half 3 tot 23.00! Tussendoor wel een klein uurtje geslapen bij mijn ouders. Bij een ander slaapt hij dus echt voor geen meter. Uiteindelijk was hij om 6 uur wakker vanmorgen en heeft na de voeding weer door geslapen tot 10 uur.

Morris is de laatste paar dagen echt heel erg aan het kwijlen. Ook had hij een erg stinkende luier dus wie weet zitten er tandjes aan te komen. Net had hij ook wel een redelijk hoge temp. 37,5. Ik temp eigenlijk nooit dus weet ook niet echt wat hij normaal heeft :) Misschien heeft hij ook wel last van een buikgriepje.

@Uk: Patroon voor een Mei Tai: Mei-Tai maken | Kiind.nl
    En hier vind je een hoop tutorials voor knuffels (softies noemen ze die) The Princess & the Monkey: Tutorials : Softies & Ornaments
    Eigenlijk is het gewoon twee keer een figuur uit knippen en met de verkeerde kant tegen elkaar aanleggen, aan elkaar stikken (wel een gaatje overlaten voor het omkeren en vullen), omkeren, vullen en met de hand het gat dichtnaaien. Simpel toch? hihi!

@Married: Ja haha dan heb ik ook al een hoop verkeerd gedaan. Inbakeren, na 2 maanden op zijn eigen kamer, rekken tussen voedingen :$ enz. En toch groeit hij super goed en slaapt hij 's nachts redelijk door. Maja, ieder zijn ding he!
    Wat een schattige foto van Thije. En lacht hij al wat vaker naar zijn mama? ;)

@Martientje: Hoe lang ben jij dan? De fiets die ik eigenlijk had besteld had framemaat 57 en 28 inch wielen (veel moederfietsen hebben kleinere wielen) en dat paste perfect. Het zadel kon ook nog hoger. Ik ben 1.80.

@Iggy: Wat een schattige foto's van Levi! En wat leuk, een honden en kattenpension. Massi gaat wel eens naar een speciale labradoropvang hier in de buurt. Daar kunnen ze lekker spelen in een wei en uitrusten in hun eigen bungalow, haha.

@Mieke: Ik begreep wel wat je bedoelde hoor ;) En ik begrijp heel goed dat je blij bent dat je overgestapt bent. Ik heb (vooral 's nachts) ook wel eens een gefrustreerde "waarom-moet-ik-nou-zo-nodig-bv-geven" bui.
    Nee we hebben de fiets in het matzwart genomen. Mijn vriend vond die het stoerste :D

@Potjesvoeding: Mijn oppaskindje van vorig jaar moest ik, zelfs toen ze al 1 werd, iedere avond (3x per week) een potje bruine bonen met appel voor 6 maanden geven want van de stukjes ging ze kokhalzen. En volgens mij at ze de andere avonden ook datzelfde potje (heb wel eens in de kast gespiekt en er stond alleen die smaak). Die fout wil ik dus echt niet maken! Ik heb dus het voornemen om alles zelf te maken (af en toe een potje voor het gemak kan natuurlijk geen kwaad).

@Maka: Wat goed dat Vera zo goed heeft geslapen op de verjaardag. Soms kunnen ze je ineens verrassen daarmee he :)
    Ben benieuwd hoe Vera het op haar eigen kamertje gaat doen.

@Noppie: Tja...zo zie je maar, andere mensen denken er altijd weer anders over. Gewoon lekker doen zoals jullie denken dat Ebbie het nodig heeft (lekker kromme zin) Als zij het er goed op doet, er goed op groeit en lekker slaapt, waarom zou je het dan veranderen?

@Dinkie: Wat een schattige foto's met jullie poes erbij. Onze poezen kijken echt niet om naar Morris :D

@Draaien: Morris kan al wel draaien maar ik moet zeggen (even afkloppen) dat hij tijdens het verschonen aardig stil blijft liggen.

@Daffie: Hihi gillende Myrthe! Ik moet zeggen dat ik het wel aandoenlijk vind bij Morris.

@Axi: Wat vreemd dat Josanne ineens de flesjes weigert... Kan het geen spruw zijn? Of is dat alleen bij hele kleine beebjes? Ik roep ook maar wat hoor :D

Hier ligt er een te mopperen in bed, dus die ga ik maar eens redden.

Deel Deze Pagina