@ Bbelly: heb wel wat gehuild over het stoppen met bv-en. Maar toen het 1x zo goed ging waren de tranen snel gedroogd. En ik heb ook nog een foto-sessie met bv-foto's gedaan, zodat ik altijd kan terugkijken. @ Mieke: toch slim dat je voor de 2 dagen kdv gaat denk ik ja. He get, al die muizen, griebelgriebel. Hahaha, wat schattig, Boaz heeft echt lol ja. Ebbie lacht ook zo geinig als ik haar kusjes op haar buikje of blote voetjes geef. Grappig he? Wat een lief pyamaatje. Ebbie gaat nog steeds met een romper haar slaapzakje in. Maar in het najaar gaan wij ook aan de pyama's denk ik. @ Tir: goed dat je weer wat van je kan laten horen meid! Sterkte nogmaals! Fijn dat Batuhan ook aan het brabbelen is. @ Patriessie: jeeeemig, wat een eng verhaal! Ga je er nog mee naar de dokter? Gelukkig gaat het nu weer. @ Maka: wat fijn dat Vera het zo goed deed vannacht! Hahaha, Vera doet inderdaad het deurtje wel open, knap hoor. @ Axioma: ooooooow, wat irritant dat je je pinpas vergeten was... @ Uk: ik heb ook veel slaap nodig. @ Married: ah joh, dat bedoelen die mensen vast wel goed hoor, als ze die dingetjes over Thije zeggen. Over Ebbie zeggen ze ook vaak dat ze serieus kijkt. Maar dat vind ik eigenlijk niet erg, ze lacht namelijk heeeel veel thuis. Ze is ook wat rustiger als het druk is. @ Eppie: succes vannacht in de nachtdienst! @ lengte meten: klopt inderdaad erg weinig van volgens mij, erg grote standaardmeetfouten dus. @ Mireii: wat goed dat je eerste werkdag zo goed ging. Wat moest je nou eigenlijk doen in die supermarkt? Kassa? @ Martientje: beterschap voor Jasmin en Fuad!!!! @ Iggy: kunnen toch z;n boventandjes echt wel zijn denk ik hoor! Pfff, ben bekaf. Ben nu bijna een uur aan het bijlezen . Tis bijna niet te doen, ik heb ook echt vluchtig gelezen, dus hoop niet dat ik echt grote dingen over het hoofd heb gezien. Heb ik net als een debiel aardappels, bloemkool en broccoli lopen voorkoken voor Ebbie voor een week, zie ik hier weer dat ze geen aardappel mag. Word er echt een beetje simpel van hoor.
Net wederom een poepexplosie gehad, zelfs op de Bloom-stoel zat een prutje, bah! Gelukkig is de stoel makkelijk schoon te krijgen. Het monstertje slaapt nu... Moet morgen weer werken, maar heb echt geen zin... Denk dat het meer aan mn baan ligt dan aan werken op zich hoor. Maar er zijn nu weinig leuke vacatures, dus moet maar gewoon even doorzetten en mn vrolijke gezicht opzetten. Sorry voor het geklaag, ben helemaal niet zielig hoor, maar tis soms fijn om het even van je af te schrijven. @ Axioma, Owja joh, de eerste hit was deze pagina? haha... dat zegt ook wel iets misschien. Het gewicht id idd nauwkeuriger te meten dan de lengte. @ Mieke, Wow das een wandeling zeg! Kan het filmpje nu niet zien, doe ik later nog ff. McFlurry Cornetto klinkt wel superlekker, maar was t dus niet, hihi Supermelk, tja of een verkeerde meet-methode, wie zal t zeggen .. Die pyjama is cool! En Boaz ook! Lief dat die vrouw je hielp. Ik vind het heel wisselend, sommige mensen zijn heel behulpzaam qua deuren openhouden etc, maar anderen zijn ronduit onbeschoft en steken geen poot uit. @ Maka, Oww lekker een pak chocokoekjes! Denk dat ik zo aan de kaaskoekjes (of nibb'its) begin Een kilo per maand zou toch kunnen? Tis wel veel, maar niet onmogelijk. Wat raar dat die CB weegschaal zo onnauwkeurig is. De paspoort-foto van Thije is echt verschrikkelijk, hoop voor je dat die van Vera toch iets beter is Haha, zij ook al een onmogelijke-plaatsen-poeper! Filmpje bekijk ik later even! @ martientje, Heel veel sterkte en beterschap met je kindjes!!! Jammer, maar begrijpelijk dat je woensdag wellicht niet komt. Slaap lekker! @ Iggy, 37,6 is niet echt heel hoog, toch? Weet niet wat Levi normaal heeft? Voor Thije maak ik me bij 37,6 iig geen zorgen. Laat hem maar lekker slapen en maak je niet te druk meid. @ Noppie, Er wordt idd wat afgekletst de laatste dagen. Gek is dat he, de ene week is het heel rustig en nu is het ineens heel druk en veel bijlezen. Geeft niks toch als je vluchtig leest, is meer voor jezelf dat je van alles op de hoogte wilt zijn (dat heb ik althans). Weet ook wel dat de mensen (op de BBQ) het niet verkeerd bedoelen hoor, maar ik trek me wat Thije betreft alles heel erg aan. Je kan de aardappels evt invriezen en later geven?
Iggy, 37,6 is geen verhoging hoor, helemaal niet in de avond. Dus over zijn temp hoef je je geen zorgen te maken. Het kan best zo zijn dat bij Levi zijn boventandjes eerst komen. Hier dus misschien een hoektandje, dat is ook niet de normale volgorde. Martine, he bah wat naar dat Jasmin zo ziekjes/benauwd is zeg! En dat je zo in de weer met haar geweest bent naar het ziekenhuis en zo. En dan Fuad ook, het zit je niet mee met je kids. Jammer idd dat je nu je iets leuks hebt niet kunt komen. Maar wie weet gaat het in eens een stuk beter. We blijven positief. Maar ja hier ook een ziek apie. Boaz was in eens zo warm en hij heeft dus 39°C, wat kan dat toch ineens opdoemen zeg, zo maar uit het niets. Zou hij kou gevat kunnen hebben vanmiddag van onze wandeltocht? Voel me al weer helemaal schuldig. Hij dronk net maar 30 cc uit zijn fles en hield daarna zijn kaken stijf op elkaar dat hij echt niet meer hoefde. Toen ik ging tempen zag ik dat zijn piemeltje aan de onderkant en de bovenkant van zijn balletjes vuurrood zijn, wat zou dat nou weer kunnen zijn??? Dus tja hier ook zorgen? Heb hem maar een zetpil gegeven en nu slaapt hij lekker. Met hoeveel graden verhoging/koorts mogen ze eigenlijk nog naar het kdv toe? Morgen maar even in de gaten houden en bellen. Hopelijk hier dus ook geen zieke beep voor woensdag. Maar ik geloof dat dat wel weer beter zal gaan dan. Wel zielig hoor die zieke kleintjes. Maka, wat een leuk filmpje van Vera, haha wijs he. Ik las gister in een artikeltje dat wanneer mama heeeel erg misselijk is geweest dat de beebjes dan een hoger IQ hebben, vandaar dat Vera al zo veel wil en kan, hhahahaha!
nee ik maak me niet ongerust om zijn temp maar wel om hoe het der uit ziet het ziet er zo raar uit... die witte plekken zitten zo hoog!!! straks komen zijn tanden heel hoog te zitten en ik dacht dat altijd eerst de onderste tanden kwamen
Hihi Noppie, ik moest wel erg lachen hoor van bovenstaand stukje. Zie het al helemaal voor me, jij met een rood hoofd en zit je hier te lezen dat aardappel beter nog niet gegeven kan worden. Jij zo je best doen voor je kleine Ebbie. Schattig hoor, je bent een goede mama!!
Hey meiden, Ben de hele dag weggeweest en ga zo lekker achter de TV zitten Mijn man is vandaag met Myrthe naar het CB geweest om te wegen en meten en ze is nu 69 cm en 7600 gram. Flink gegroeit dus..... We mogen gaan starten met opvolgmelk en een stukje brood gaan proberen, zullen we in het weekend gaan doen denk ik. Verder raden ze hier dus aan om tot de 7 maanden echt geen joghurt te geven, maar gewoon een klein flesje melk na de groente. Morgen naar de sauna, dus wrs morgenavond of woensdag pas tijd om bij te lezen... Oh ja, de fiets heb ik besteld, zal nog even een foto bijvoegen.
Married, vond je je baan voor de geboorte/zwangerschap wel leuk dan? Of is het nu gewoon gekomen doordat je moet werken terwijl je lekker thuis bij Thije wilt zijn Of vind je die 2 dagen weg wel even lekker? Tjee die Thije kan er wel wat van zeg, en super melk maar daardoor ook super kak dus! Noppie, hier afwisseling pyjama en slaapzak hoor, maar die pyjama past hij nu en staat zo schattig. Daffie, mooie fiets hoor, nu wel besteld?? Enne weer een cb die wel brood adviseerd, hmmm raar hoor dat die richtlijnen dus niet op 1 lijn zitten.
Martine, jeetje Jasmin in t ziekenhuis. En Fuad ook nog benauwd. Heel veel sterkte hoor en jammer als je woensdag niet kan komen, maar je kindjes gaan natuurlijk voor! Married, vervelend zeg dat je steeds zo tegen werken opziet... Mieke, ojee jij ook al een ziek apie... Van de kou of wind kun je niet ziek worden he!! Alleen van bacterien en virussen krijg je koorts, die krijg je niet van de wind! Hij heeft t niet van vanmiddag gekregen, 100% zeker. Hou t maar goed in de gaten, zeker van die balletjes. Als t morgen nog zo is en je vertrouwd t niet, zou ik als ik jou was de HA bellen. Dat artikel had ik ook gelezen ja, haha! Er wordt dus heel wat van Vera verwacht!! Arm kind. Noppie, volgens t schema van Stefan Kleintjes mogen aardappels vanaf 6 maanden. En ik zag op de potjes in de winkel ook aardappels bij de ingredienten staan. Ik weet alleen niet meer of dat nu bij de potjes vanaf 4 of vanaf 6 maanden was...? Iggy, ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Soms denk ik ook wel eens een tand te zien doorschemeren die scheef in haar mondje staat. Maar ja, zal allemaal wel meevallen, we moeten maar afwachten!! Je kunt er toch niets aan doen hoe en wanneer ze doorkomen Daffie, jeetje dat is een flinke groeispurt van Myrthe zeg! Komt dat door de bijvoeding??
@ Married: ja, ik ben ook gevoelig hoor voor wat ze over Ebbie zeggen. Balen dat er zo weinig leuke vacatures zijn he? Hier ook de balen van. @ Mieke: dit moet je goed in de gaten houden. Misschien heeft Boaz een blaasontsteking en daar moet je wel snel bij zijn volgens mij. Ik zou ff met hem naar de ha gaan morgen als ik je was. Ga zo nog ff in mijn CB boekje kijken of ik echt geen piepertje mag voeren .
Vind al die tegenstrijdige adviezen ook echt raar hoor! @ Mieke, Ah gossie arme Boaz! Gek idd dat dat zo plotseling kan komen. Beterschap voor je apie! Ik vond mn baan voordat Thije er was wel leuk, maar ook toen waren er al wat mindere dingen. En nu boeit het me gewoon allemaal maar weinig. Zou liever werken met een product of dienst dat me echt interesseert. Sorry als ik verwend klink, zo bedoel ik het niet. 2 dagen eruit vind ik op zich best lekker, dus wat dat betreft wil ik wel blijven werken. In nov. loopt dit ouderschapsverlof af en moet ik 3 dagen, dat zit me ook dwars Thije heeft ook een keertje een wat vurig zakje gehad, heb er toen bepanthen opgesmeerd en bij de volgende verschoning was het weg. Misschien had er iets zitten smetten. Zou het wel ff goed in de gaten houden! @ Daffie, Myrthe ook lekker gegroeid dus! Enne, mooie fiets hoor! Have fun in de sauna! Welke ga je? @ Pyjama/slaapzak, Wij wisselen ook af. Nu ligt ie in een rompertje in zn slaapzak. Maar er zijn ook nachten dat ie een pyjama aanheeft en dan geen slaapzak. @ Noppie, Ja echt balen van de vaca's! Ach ja, onze tijd komt nog wel... Zie idd nu in het schema van Kleintjes dat aardappels vanaf 6 mnd mogen.
Married, volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar misschien je CV op internet zetten net als Noppie, wie weet wat voor reacties je krijgt. Tja en dan die 3e dag die straks gaat komen, daar kan je nu dan al tegenop gaan zien he. Ik zal het in de gaten houden hoor en zal zeker morgenochtend even de ha bellen, vind dit maar niks. Zo uit het niets die koorts. Maka, nee dacht ook al niet dat het door de wind zou komen, maar ja dat is dan wat we vandaag gedaan hebben he, dus je gaat je gangen na zeg maar. Ja die Vera niet moet me straks toch presteren, hihihi.
Zucht, klopt Married, in mijn CB-boekje worden de piepers ook echt pas vanaf 6 maanden genoemd... Had al 6 bakjes in de vriezer gezet, maar het bakje dat in de koelkast stond bij deze dus ook. Ik zou ook liefst iets willen doen qua werk wat me interesseert. De grap is dat het net lijkt alsof ik me nergens echt voor interesseer tegenwoordig. Was vroeger wel anders. Heb nu meer zo iets van; laat me maar een beetje werken en dan gewoon lekker naar huis. Maar ja, met zo;n houding nemen ze me natuurlijk never the nooit ergens aan. Had dit weekend een feestje en sprak daar iemand die bij een onderzoeksbureau in Utrecht werkt. Hebben daar ook vacatures. Heb wel wat ervaring in het onderzoek, maar meer als projectmedewerker dan als projectleider. Ga misschien schrijven. Hun onderzoek richt zich vooral op kwaliteit van het onderwijs. Maar dat is dan weer zo saai. Maar ik wil wel graag mijn onderzoeksvaardigheden beter ontwikkelen . Heeeeeeelp!!!!
Hey lieve meiden. Ik kwam even de reacties lezen maar ECHT waar de tranen staan in mijn ogen. Wat een super lieve reacties zeg.. Na alles wat we hebben meegemaakt doen die woorden van jullie me echt SUPER goed. Daar wordt er weer eentje wakker pfff zit echt net 5 min achter de pc. ow hij slaapt weer verder gelukkig maar kan ik nog even op de bank hangen. Nogmaals super bedankt allemaal
Mieke; ja ik heb hem echt besteld en hij komt over 1,5 week wrs. Maka; geen flauw idee of het door de bijvoeding komt...ze eet echt heel erg goed, dus je zou haast denken van wel. Ze zit echter nog steeds op de gemiddelde lijn qua gewicht en qua lengte iets boven de gemiddelde lijn. Wil je de cijfertjes weer toevoegen op de grafieken Married; we gaan naar de zwaluwhoeve, heb gratis entreekaarten. Brood staat trouwens best vaak bij 6 maanden aangegeven hoor. Denk dat je ook moet kijken wat een kdinje al gehad heeft en of je met 6 maanden begint met bijvoeden of al eerder zoals wij met Myrthe. Die is natuurlijk al veel gewend en maakt al goede kauwbewegingen met haar mondje. Noppie; ik nem ook pas 3 dagen geleden met aardappel begonnen hoor, heel klein beetje en Myrthe is donderdag 6 maanden.
Oh ja, een ex-collega die nu op d erecovery in utrecht werkt, smste me, dat ik wrs toch een goede kans ga maken. Er was toch nog iemand die de baan wilde, maar die wil teveel werken en dat hebben ze dus schijnbaar niet nodig. Ze moeten nog met één iemand overleggen en dan denkt ze dat ik uitgenodigd wordt voor een gesprek...allemaal duimen dus!!!
Daffie, ik ga duimen hoor, zou zo fijn voor je zijn! Vwb het brood, hier op het cb adviseerde de arts te wachten tot 7 manden ivm de gluten die in het brood zitten, volgens mij zeiden ze het ook zo tegen Axioma. Dus dat bedoel ik met verschillende richtlijnen. Leuke link voor de creatieve doe-het-zelf-mama's: Naaipatronen.nl - Het grootste assortiment zelfmaakmode kledingpatronen online. Ruim 6200 patronen van meer dan 36 merken. Zelf kleding naaien lukt altijd met een goed naaipatroon!
Noppie, ik herken dat echt heel erg! NIETS interesseert me echt genoeg om me in te gaan verdiepen. Dat is al zo sinds ik zwanger wilde worden en stopte als operatie-assistent. En nu na de zwangerschap helemaal. Ik voel me aan de ene kant een beetje simpel worden, omdat ik me verder niet ontwikkel. Ik zou best 2 dagen willen werken, maar dan wel op niveau, haha. Maar aan de andere kant voel ik me zo ook helemaal happy nu. De hele dag lekker bij mijn meisje zijn, alleen dingen doen die ik leuk vind en ik hoef haar niet uit handen te geven. Ik gooi t er maar op dat ik mijn 9 maanden ontzwangeren nodig heb om alles emotioneel te verwerken... Maar ja, ik heb natuurlijk wel t voordeel dat ik niet hoef (of t nadeel) Tirtilisko, wat fijn om te horen dat onze reacties je zo goed doen! Daffie, ik hoop voor je dat je de baan krijgt! Zou wel heeel relaxt zijn Groeicurve is bijgewerkt
Ben nog steeds aan het bijlezen van wat er tijdens mn vakantie geschreven is. Er wordt hier echt té veel gekletst!!! Gisteren heeft Silje worteltjes gekregen. We wilden eigenlijk tot 6 maanden wachten en alleen BV geven, maar Silje is de afgelopen dagen wat onrustiger (en de nachten ) en ik denk dat dat komt doordat ze wat extra's nodig heeft. Tijdens de vakantie hadden we al een wortelhapje geprobeerd, maar dat kreeg ik niet geprakt genoeg dus dat viel niet in de smaak en de stukjes kwamen er onverteerd weer uit! Vond t er eigenlijk wel geinig uitzien. Van die oranje brokjes... Vandaag was ze al veel enthousiaster over de worteltjes en vanmorgen hadden we ook al een heeeel klein beetje peer geprobeerd en daar was ze meteen fan van, onze wortelenmina (=nieuwste "koosnaampje" @ Anita... , normaal tuinkabouter, minni-me, schetemina, stinkiewinky (en dan zingend op de wijs van de teletubbies... )). Ik heb t gevoel dat Silje door de extra pietje-pitamientjes meer dr best doet om dr een show van te maken als ze op dr speelkleed ligt. Vandaag is het haar gelukt om dr teen in dr mond te proppen (dacht ze dattut n wortelje was??? ) en ze ging enthousiast vanrugnaarbuikvanbuiknaarrugetc draaien terwijl ze dat eigenlijk alleen nog maar met hulp kon. Wij hebben natuurlijk gepast applaus geleverd en daar keek ze dan heel trots bij. Leukleukleuk zo'n kruimeltje. Tjaaaaaaa... Omdat ik nog steeds aan het bijlezen ben zit reageren er nog niet echt in. Alleen ff kort aan Kuona Tuurlijk vind ik je niet belerend gekkie!! Ik was blij dat jij die link van internet had gegeven hoe ik Silje op mn rug kon binden (en jaaa, mn vrouw ging tijdens de vak overstag en ik heb n nieuwe, minder rekbare zoals je adviseerde, draagdoek gekocht in een gave kleurencombi). Maar het op mn rug binden ging nog niet helemaal soepeltjes en die knietjes kregen we dus niet hoger. Ik kon me nl dat filmpje niet meer goed genoeg herinneren en daar stonden we dan te klungelen in dat bos midden in Denemarken met n kind en een doek. Dus we hebben dr maar heeel stevig tegen me aan gebonden zodat ze niet te veel op dr kruis hing om t zo maar te zeggen (maar niet vervelend strak voor dr natuurlijk!). Achteraf viel me wel op dat de pamper dr van door was gaan lekken tegen mn onderrug. Lekkerrrrrr! Misschien dat ze daarmee iets te stevig tegen me aan werd gedrukt? Silje vond t iig heerlijk in die doek op mn rug dus ik ga t snel nog ns proberen, maar dan thuis achter de pc met dat filmpje erbij. Ik ga lekker slapen want Silje heeft al een paar nachtjes wat moeite met doorslapen en de mama's dus ook. Trustuh!!
Zo daar zit ik dan in de nachtdienst. Heb 4 patiënten liggen die allemaal morgen worden geholpen. Ben nu alweer klaar met mijn werkzaamheden en ik ben er net! Ik had gehoopt vanavond nog even te kunnen slapen, maar dat is niet gelukt. Heb nog wel op bed gelegen, maar ik kon de slaap niet vatten. Dus eens kijken of ik het vol ga houden tot morgen ochtend een uurtje of 8, want dan lig ik thuis in mijn bedje. Yannique heeft het vandaag weer goed gedaan. Had ik het schrijven hier vanmiddag afgekapt, omdat ik ze dacht te horen. Kom ik boven en slaapt ze gewoon. Ze heeft dus 3 uur geslapen. Vanavond weer een poging gedaan om ze worteltjes te laten eten, maar dat is nog steeds niet echt haar favoriet. Daarna had ze op haar armen wat uitslag. Zou ze er allergisch voor zijn ofzo? Morgen nog maar een keertje uittesten. Zo en dan nu even reageren. @Uk: ga je eens vroeg naar bed en dan is Ferry weer vroeg wakker. Hij dringt zelfs door tot in je droom haha! Is je man nu wel uit de nacht dan? Mooi dat bij jou ook alles goed was op het CB. @Deesje: wat goed dat je meisje die late fles niet meer nodig had en dat ze lekker doorgeslapen heeft. Tuurlijk is het afbouwen van de BV dubbel! En heb je nog ijverig je buikspieren getraind vandaag? @Axioma: haarkleurtje moet je ook niet door mannen uit laten zoeken he? Ownee. dat hebben wij ook eens gehad met boodschappen doen. Pinpas vergeten. Sta je daar in de winkel een beetje lullig te wezen. Fijn dat het allemaal goed was op het CB en dat je wat tips gekregen hebt omtrent de voeding bij Josanne. @Patriessie: wat een eng verhaal zeg dat je niet lekker bent geworden. Ben je hiervoor nog wel naar de HA geweest? @Mieke: wat knap dat Boaz kan boeren in zijn slaap! Leuk he, katten en muizen! Ow wat een schitterend filmpje en wat kan Boaz lekker lachen zeg. Yannique schaterlacht alleen nog maar naar haar papa:x! Gave en stoeren pyama. Fijn dat Boaz dan maandag en woensdag naar het KDV gaat. Ook weer geregeld dus. Wat lief van die vrouw dat ze je hielp de kinderwagen weer eme naar beneden te sjouwen. Waarom reden de trams niet dan? En Boaz ineens verhoging. Denk dat ze boven de 38.5 niet naar het KDV mogen hoor. En zijn piemeltje en balletjes vuurrood? Voelen die ook warm aan dan? Klinkt al iets van een onsteking ofzo? @Iggy: een bh moet wel lekker zitten hoor. Heb er de afgelopen tijd ook al een hoop weggedaan. Jij was ook al vroeg op pad vandaag. Ik was ook al vroeg aan de wandel met Yannique. @Maka: heerlijk die verse poepluiers he? Yannique had er vanmiddag ook 1 vol geproduceerd terwijl ze in de box lag! En hoe was het pasfoto's laten maken gegaan? Ow dat was al een bevalling op zich lees ik net. En dan ook nog even lekker poepen in de winkel. Heeft ze dat van Thije geleerd? Leuk dat ze al het deurtje open kan doen. @Lief: idd heel irri dat je dan niet weet wat je schoonmoeder allemaal met Isa doet. Erg he als je stukken hebt aan je auto. Had je geen lamme vinger van het knopje ingedrunkt houden? @Married: en die Thije maar lekker serieus kijken op dat feestje! Eerst de kat uit de boom kijken dus. Wat fijn dat je samen met Thije nog een ochtendslaapje gedaan hebt. Haha heb je de naald toch nog gevonden. Thije is wel lekker gegroeid dan. Yannique is ook ineens de lengte in gegaan. Niet echt leuk als je het niet naar je zin hebt op je werk. @Miireii: goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad tijdens je eerste werkdag! Gefeli met Soraya haar 6 maanden. En dat ze mama nou net wakker houdt, als je moet gaan werken. @Martine: wat naar dat Jasmin zo ziek is. En ook al verneveld in het ziekenhuis. Fuad ook al zo benauwd? Beterschap meid! @Daffie: lekker genieten in de sauna. Myrthe is ook al weer goed gegroeid dus. Mooie fiets hoor. Ga hier voor je duimen voor die baan hoor. @Noppie: ik kan me qua werk ook niet meer zo druk maken als voorheen hoor. Mijn prioriteit ligt nu gewoon ergens anders! Eerst was ik ook altijd heel benieuwd met wie ik dan de volgende dag mag werken, maar dat boeit me nu niet meer en dat zie ik op de dag zelf wel. @Suske: haha stinkywinky! En ook lekker lenig aan het worden lees ik. En lekker staan klungelen in de bossen van Denemarken met de draagdoek! Mooi meisje hebben jullie hoor. Nou ben er dus wer doorheen en volgens mij is het een lang verhaal geworden. Hoop dat jullie nu lekker liggen te slapen. Tot de volgende nacht! X Esther
Goedemorgen medemama's Even snel, want over een uurtje komt de fysio. Dan kan ik nog even stofzuigen Ferry heeft het helemaal uitgevonden! Ik hoorde hem om 04:20 uur uitgebreid kletsen Ja dááágg! Daar begin ik niet aan. Totdat ik dacht dat hij misschien wel gepoept had, want dan gaat hij altijd kletsen Maar dat had hij niet, dus ik zei dat we nog even gingen slapen. Niet dus, om even voor 5 uur was het zeuren geblazen, dus heb ik maar een fles gemaakt. Inmiddels had hij wel gepoept. Na zijn fles is hij gelukkig wel weer gaan slapen een uurtje na de fles. Ik was best wakker, maar heb nog een half uurtje mijn ogen dicht gedaan. Had ik beter niet kunnen doen, want ik ben nog moeier dan ik was Maar al een productief dagje erop zitten. Was gedaan, afgestoft, de wc schoongemaakt, Ferry's kamertje opgeruimd. Ga zo nog even stofzuigen en me dan opmaken en aankleden. Ik reageer straks op iedereen Fijne dag allemaal!