Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ahhh Mieke: Een oorontsteking dus! Dat doet echt heel erg veel pijn, arme arme Boaz! Ik hoop dat hij zich morgen een heel stuk beter voelt door de AB.

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #7402 Deurtje, 29 jul 2009
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
    Nou, de rust is hopelijk weder gekeerd hier zeg... pfff... Thije was echt uit zn normale doen (stoute mama!). Heeft een half uurtje geslapen en werd toen krijsend wakker. Wilde met geen mogelijkheid meer verder slapen, dus toen maar bij ons in de kinderstoel gezet zodat wij rustig konden eten. Net een hele sessie (incl veel spugen:() boven op bed gehad en nu lijkt ie dan toch te slapen...

@ Maka, leuke foto's! Heb er gelijk ff een paar opgeslagen hoor :)
    Vera is lekker bezig met rollen he! Leuk!
    Leuk om je weer gezien te hebben vandaag! Het voeden ging best goed, of niet?

@ Iggy, bedoel je mij of Kuona? Ik zit nog ruim 2 kilo boven mn startgewicht (voor de zws) hoor. En ik eet gewoon normaal, alleen vergeet ik soms te eten en dat is idd niet goed.:) Maar ik ben niet echt mager hoor, ben altijd slank geweest, dat is mijn bouw.

@ Uk, je hebt zeker wat gemist ja! :D Volgende keer zijn jij en Ferry er gewoon weer bij!
    Was het wel leuk vandaag op de beide afdelingen? Wat is het precies voor werk eigenlijk en wat zijn de verschillen?
    Enne thanx :):D
    Jongetje met kuif is idd Keano en het schattige meisje is Naomi van Dayenne.

@ deesje, volgende keer gewoon meegaan, leuk leuk leuk! Tis echt leuk om steeds weer nieuwe gezichten bij de namen te zien!!

@ Mobiel, wat fijn om wat van je te horen!!!!! Gaat het nu wel een beetje goed met je? Zit je nog bij die vriendin?
    Hebben vandaag ook nog aan je gedacht en je gemist hoor!

@ Mieke, ow gelukkig daar ben je. Maakte me best wel zorgen.
    Een oorontsteking, jemig! Maar ook wel fijn dat nu duidelijk is wat hij dan heeft. Heel erg veel beterschap voor je mannetje!!! En sterkte voor jou als mama, is kl*te om je kereltje zo te zien!
    Vond het erg leuk je toch nog ff gezien te hebben, maar ik geef je groot gelijk dat je weer terug ging naar Boaz. Je zit dan toch niet lekker. We doen gewoon snel weer een meeting mét Boaz!
    Enne, je tas is echt heel mooi!

Thije verliest soms ook propjes oorsmeer... moet ik me zorgen maken, of kan dat gewoon?

@ febr21, nog geslaagd bij de Prénatal? :D
    Hele erg leuk om je in real life ontmoet te hebben! Devi is echt een poppetje, leuk hoor!
    Goede reis!

@ Axioma, zoals gezegd zit je haar hartstikke leuk! En ik vind jou toch altijd zo handig met die draagdoek! Vind dat echt een gaaf gezicht.

@ Kuona, superleuk om je in het echt gezien te hebben! Enne, wat lijkt Morris op zijn papa zeg!

@ Noppie, ging Ebbie bij thuiskomst nog slapen? Of is ze net zo uit haar doen als Thije?

@ Dayenne, wat een leuke verrassing dat je er ook was vandaag! Hoop dat je hier ook weer wat vaker van de partij bent!
    Naomi is een scheetje (en lekker gegroeid zeg!)

@ Caro, Jort is ook al een hele bink zeg!
    Leuk om hem in het echt gezien te hebben en om jou nog eens gezien te hebben natuurlijk!

@ Patriessie, ik vind Keano zn haar zo gaaf zitten! En dat spijkerbroekje van hem (Diesel) is ook echt te leuk!!!
    Leuk om je ontmoet te hebben! Veel plezier met de BBQ!

@ Miireii, hoe is het met je gillerd? hihi.. wat een partyanimal is Soraya toch zeg! Daar krijg je vast nog heel veel mee te stellen, hihi...

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Eppie: ik probeer vaak fruit/groente tussen 2 melkflesjes in te geven, maar vaak komt het erop neer dat ze vrij snel daarna alweer een fles wil/krijgt. Ik doe ook maar wat.

@ Martientje: en? Helpen de pufjes al een beetje?

@ Twinkle: hmmm, dat lijkt me dan toch nog niet helemaal fijn he, dat Tijs zijn pit nog niet terugheeft. maar eens goed bespreken met de kinderarts morgen.

@ Anita: was het echt een brems of iets anders? Nooit van gehoord? Ben als kind weleens in een berenklauw gevallen: hele been vol blaren, auw! Sterkte!

@ Maka: wat leuk dat de stoel nu staat! Yes, Vera is ook gedraaid, hands up for Vera!!!

@ Married: hihihhi, reed ik lekker tegen de stroom in he, in de parkeergarage. Had dat groene bordje met Uitgang gezien. Maar dat was voor voetgangers ;). Ebbie hier ook van slag.

@ Mireii: oei, hoofdpijn. Vervelend. Maar hardstikke goed dat je bent gekomen!!!

@ Patriessie: bbq-ze!

@ Axioma: mij is niks geks opgevallen aan je kapsel hoor?!

@ Mobiel: fijn dat het zo goed met Lisa gaat. Zit je nou nog op de plek waar je heen ging toen je je huis verliet? Ik hoop dat je gauw wat zal vinden!

@ Mieke: nou meid, gelukkig weten jullie nu wel wat Boazje mankeert en hopelijk slaat die AB-kuur snel aan. Het arme ventje, doet hardstikke veel zeer volgens mij.

Meiden, het was hardstikke gezellig om jullie te zien vandaag! Lekkere broodjes ook die ze daar hadden (toen ze eindelijk kwamen, hihihi).
    Nou Ebbie was helemaal van de wap! Thuisgekomen wilde ze niet slapen. Dus even met mama op bed gespeelt en toen een kleine fles. Ze ligt nu vanaf 18.00 te slapen en heeft strakjes nog 'recht' op een vijfde kleine flesjee, want heeft lang niet alles binnengekregen.

Heb zonet met de tranen in mijn ogen ons katje Hobbe op marktplaats gezet. Zie advertentie onder 'overige katten'. Moet er echt onwijs om janken want ik houd zoveel van het beestje. maar hij heeft het hier dus gewoon niet naar zijn zin. Altijd als Ebbie beneden komt gaat ie ook naar buiten enzo. Maar ja, ik denk niet dat iemand hem wil hebben gezien mijn tekst...

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, ai Ebbie dus ook van de leg! Hier idem hoor, geen land mee te bezeilen.
    We waren er al bang voor he ;)

Haha, ik dacht al, huhh,.. welke kant gaat die nou op? hihi... Moest best lang wachten om de parkeergarage uit te kunnen vond je niet?

Wat balen van je katje zeg! Zal je advertentie eens opzoeken.
    Sterkte ermee!

edit: heb hem gelezen :(.. mooi verwoord. Ik hoop dat je een goed huisje voor Hobbe vindt!

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, ach wat zielig voor Boaz, arme schat:(
    Leuk dat je er toch nog even was en ik vond je tas ook HEEL ERG MOOI!!!

Married, je hoeft je niet druk te maken als Thije geen koorts heeft. Vera heeft ook heel veel oorsmeer (getsie).

Uk,tja daar was ik al bang voor, en ja hoor! Net lag mevrouw krijsend en wel op haar buik dwars in haar bedje...
    Maarruh, van de een op de andere dag? Vera rolde met 3 mnd op haar zij en was al wekenlang aan t oefenen ;)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou married ik zou willen dat ik zo slank was hahaha:D

het vreetmonstertje ligt te slapen.... jeetje wat was hij boos toen de bruine boontjes en appeltjes op waren.... ja ja mama kan lekker koken:D nageaapt van de olvarit potjes hihihi
    toen het bordje leeg was was ie me toch boos en aant gillen alsof hij uitgehongerd was:$ dus als toetje een fruitapura gegeven die was ook te snel op in meneer zijn zin maar dat vond ik wel genoeg:x

ik ben mijn bed ook in gegaan voel me de hele dag a+ beroerd, zweet me rot en heb spier en hoofdpijn:(

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    een hongerig smurfje van al dat eten wordt je moe

8. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Married, nee is me niet opgevallen, vond je kapsel erg mooi juist!
    Hihi ja die draagdoek, daar raak je aan gewend hoor, hoe vaker je hem gebruikt hoe makkelijker het knopen wordt. En ik vind het heerlijk om mn meisje zo dicht bij me te hebben!!

@Maka, leuke foto's!!! ohoh Vera heeft het dus echt door... Josanne doet het nu ook in bed.... niet ideaal :(

@Kuona, leuk om jou nu ook eens in t echt te zien!! en Morris natuurlijk, wat een heerlijk koppie heeft hij! Had je vriend zich nog een beetje vermaakt?

@Uk, Oh grappig dat je vind dat Josanne zo veranderd is, ik zie t zelf niet zo :D Krijg je he als je ze elke dag ziet..
    Ik duim dat Ferry je morgen iets langer laat slapen!

@Deesje, hihi poepen op t kdv, inderdaad veel beter dan dat het zoveel moeite kost!!

@Mobiel, he we hadden het vanmiddag nog over jou, we vroegen ons al af hoe het met jullie ging!
    Je moet je niet schamen omdat het je het allemaal niet onthouden hebt, is logisch hoor!!
    Succes met alles!!

@Mieke, ach die arme Boaz, nou ik hoop dat de AB snel zn werk doet en Boaz snel van zn pijn af is. Kan me goed voorstellen dat je van slag bent erdoor hoor, dat was vanmorgen ook duidelijk aan je gezicht te zien toen je t smsje kreeg!
    Maar leuk dat je toch een poosje bent gekomen!!!
    mmm tas... heb ik wat gemist?

@Noppie, ach Ebbie dus ook flink van slag! Ach meid wat naar je dat je je kat moet wegdoen! Knap hoor dat je de kat een ander huis gunt omdat hij t niet naar zn zin heeft. Maar zoiets blijft moeilijk! Sterkte hoor!!
    goed geschreven hoor je advertentie, hopenlijk kun je een goed baasje voor hem vinden
    !
    @Iggy, nou beterschap dan maar!!

Hihi ja mn haar... het zit zo, ik heb het namelijk dinsdag maandag zelf geknipt! Toen mn man hoorde dat ik t zelf had geknipt vond hij maar dat het een raar model had (toen hij nog dacht dat ik naar de kapper was gegaan vond hij t wel leuk zitten?!)
    Dus ik denk ik vraag het maar aan jullie, hihi jullie hebben wat meer kijk op zulke dingen... en zijn ook iets modebewuster (dan ik)!
    Maar t valt dus blijkbaar niet op :D

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Aaaaah Mieke! Arme Boaz en arme mama :( jeetje, dus een oorontsteking! ik hoop echt dat de AB snel gaat helpen hoor..... Wel goed dat hij iig zijn flesjes leeg heeft gedronken...

Heel veel sterkte meid! Knuff voor jullie allemaal!

En we houden toch ook gauw weer een meeting? Ik vond het ook super leuk en ik ben zoo blij dat ik ben gegaan! Nu hoop ik dat het allemaal wat makkelijker wordt.. Vast wel toch!

Ik vind Soraya helemaal niet van slag vanavond. Ze ligt nu weer lekker te spelen in de box na haar bordje pap. Het valt me echt heel erg mee. Misschien omdat zij juist alle aandacht trekt hahahaha! Goh wat gillen weer vandaag he... En ik maar denken dat het juist wat minder werd. Nou helaas dus :p

Maare, zijn er nog meer foto's? :D

Heb trouwens Kuona nog niet gezien hier?

@Mobiel: voel je please niet schuldig joh gekkie.. we vragen ons allemaal af hoe het met je gaat! Fijn dat het zo goed gaat met Lisa. Ik vind het ook zo'n leuke meid! Ik hoop dat jullie gauw een huisje vinden hoor...

@Beebjes die van slag zijn: Jullie zullen er toch aan moeten wennen hoor beebjes! Er komen nog veel meer meetings! dat is toch hartstikke leuk! :D *hihi*

@Iggy: oh jee, griepje op komst?

@Noppie: ah gossie.. katje op internet. Dat is altijd zo ellendig he... Heb ooit ook zelf een kat op internet moeten zetten.. vreselijk vond ik dat! Ik hoop dat jullie kat een goed huisje krijgt hoor......

Ik ga mijn Partyanimal naar bed doen :D

Fijne avond meiden!

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Nou, Naomi ligt ook onder zeil sinds 8 uur, ze was zoooo moe. Had vanaf vanmiddag 3 uur niet meer geslapen. Rond kwart voor 6 kreeg ze haar worteltjes (5 hapjes, wowie!) en toen ging ze nogal in d'r oogjes wrijven. Haar op bed gelegd, maar daar was madame het niet mee eens ;) Dus er maar weer uit en int wippertje gezet. Nog in badje gedaan en toen ik het flesje aan het maken was, lag ze al half in slaap op het grote bed! Flesje ging bijna schoon op, maar hoefde ook niet meer voor te lezen, ze was zo vertrokken. Mijn lieve poppetje toch!

@Mieke, aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat zielig voor Boaz ... goed dat je naar de HA bent gegaan hoor! Ik hoop dat de AB snel aanslaat, is zo zielig als je kindje zo ziek is. Ik vond de waterpokken al zielig, maar zo'n hoge koorts is ook niet fijn .. Hij dronk iig zijn flesje al leeg, das al iets! Sterkte ermee, en af en toe erom huilen, MAG BEST!!!

@Martientje, jij ook veel sterkte met je zieke kindjes hoor! Had ik volgens mij helemaal vergeten te zeggen :)

@oorsmeer, hier ook af en toe. Gebruiken jullie de speciale baby-oorstokjes ook al??

@tanden poetsen, ben er gisteren mee begonnen! Ze vond het maar gek, hihi. Duwde iedere x haar tong over de tandjes. Doe het nu een beetje op mijn vinger en dan wrijven. Tis tandpasta die gewoon oplost zeg maar, makkelijk!

@Mobiel, fijn je te lezen! Vroeg me idd af hoe het nu met je zou zijn. Zit je nog bij je vriendin? En fijn dat het met Lisa zo goed gaat!

@onrustige beebjes, wat zielig, zijn ze allemaal van slag door de meeting! Hopelijk gaan ze wel allemaal goed de nacht in.

@Iggy, beterschap meis! Hopelijk voel je je snel beter.

@Axioma, ben nu wel benieuwd naar je kapsel :D

@Noppie, wat zielig voor jullie kat ... maar als het echt niet gaat? Hoop dat je snel een goed huisje hebt gevonden.

Ga nu ff de afwas doen, beschikken helaas nog niet over een afwasmachine (nieuwe keuken is ooit ook een nieuw project, als we de loterij winnen ofzo :D).
    Is natuurlijk weer geen bal op de tv. Misschien maar weer een work-out vanaf de laptop doen? Heb de smaak te pakken ... (maar nog wel spierpijn van gisteren, hihi).

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Dank jullie meiden dat het me vergeven is dat ik niet reageerde op 45 pagina's..

Ik zit niet meer bij die vriendin, werd er helemaal mesjokke van dat ik steeds op zoek was naar spulletjes die uiteraard thuis lagen ;)
    Zit nu dus weer thuis en druk aan de reageer voor een huisje ( maar dat had ik al gezegd geloof ik? )
    Afgelopen weekend zijn D en ik een weekendje weg geweest naar Weerterbergen voornamelijk voor de kinderen zeg maar en het is gelukkig goed gegaan zonder ruzies etc.. Het heeft mij in ieder geval heel erg goed gedaan.

Pas ben ik ook naar Blijdorp geweest op een zomeravond in Blijdorp ( speciale avond voor abonnementshouders ) en heb ik Tim en Lisa op de foto gezet op een surinaamse waterlelie, zal zo foto hierbij zetten ;)

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    En Tim op de waterlelie

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    En Lisa met jawel 2 staartjes :D

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff nou ik vind het heel wat mobiel at je weer terug bent gegaan... zou zoiets hebben van de stap is gemaakt.... dus dan wordt het gaan zo weer moeilijker.... vind erg knap dat je voor de kids even op vakantie ben geweest al kan ik me niet voorstellen in jouw situatie dat je daar zin in hebt gehad pffff denk dat ik echt gek zou worden om vrolijk het happy gezinnetje te moeten uithangen en zou dit ook niet erg verwarrend voor de kinderen zijn??? want zijn jullie nou wel of niet uit elkaar???

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Iggy: Ik snap je denkwijze wel hoor ;)
    Ik heb me wat dat betreft er best goed voor kunnen afsluiten, voor de buitenwereld waren we gewoon een gezinnetje alleen het gevoel was toch echt anders ;)
    Voor de kinderen is het op zich wel duidelijk, althans voor M. dan ( D zijn oudste zoon) die begrijpt ook wat er aan de hand is zeg maar, T en L zijn er nog te jong voor denk ik..
    Er hingen in ieder geval geen spanningen dit weekend en dat is wel fijn..

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    knap hoor... maar is het allemaal definitief dan

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Married: ja, schoot niet op in die parkeergarage. Er stond een pilon voor 1 van de 2 uitgangen. Onduidelijk of er nou wel of niet wat mee was. Enne, je hebt helemaal geen asymmetrisch kapsel hoor.

@ Iggy: krijg je een zomergriepje ofzo?

@ Axioma: thanx, maar ik heb wel de hele avond zitten huilen. Maar ik denk dat iedereen die die advertentie leest denkt: 'getver, geen piesende kat in mijn huis, ook al is ie nog zo lief'. Mijn collega had het ook met 1 katertje. Toen die wel bij een oud mevrouwtje in huis kwam en alle aandacht kreeg, was het probleem dus wel over. Punt is dat ik niet zo'n oud vrouwtje ken en de meeste hebben natuurlijk geen internet.
    Wat geestig dat je zelf je haar durfde te knippen!

@ Deesje: zijn er ook speciale baby-oor-stokjes dan? Nooit geweten!

@ Mobiel: leuke foto's! Fijn dat D. en jij wel op een soort speaking terms zijn. Ongelofelijk dat ie zijn ouders er alsmaar niet uitzet zeg.

Heb net de katjes allebei een uitgebreide borstelbeurt gegeven. Ik geef ze ook echt te weinig aandacht.
    Sprak Mieke daarstraks nog ff. Die arme Boaz was hard aan het huilen. Zielig voor hem en sneu voor Mieke en haar vriend. We denken aan jullie hoor! Het gaat vast binnen 24 uur veel beter als de AB aanslaat, let maar op!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jullie zijn lief!

Noppie, wat erg voor Hobbe en voor jullie.
    Ga ook even lezen, maar duik ook mijn bedje in.
    Wie weet wat ons voor nacht te wachten staat.

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Iggy, hihi klein smulpaapje!!
    Beterschap, hopelijk is t morgen weer weg.

Married, ja hoor,t voeden ging wel ok. Al was ze, zoals ik al dacht, behoorlijk afgeleid. Ze vond Soraya's gegil interessanter dan mijn tiet :D hihi
    Ach ja, ze heeft t vanavond alweer ruimschoots ingehaald hoor (heb r maar weer in slaap gevoed, mag wel na zo'n inspannend dagje) ;)

Noppie, ow wat erg dat Hobbe niet gelukkig is bij jullie :(. Was ie dat voorheen wel, en denk je echt dat ie ergens anders gelukkiger zal zijn? :x
    Ik merk ook wel dat ik mijn katten wat te weinig aandacht geef en de laatste tijd probeer ik ook echt wel meer tijd aan ze te besteden. En mijn poes steeds maar grotere cadeaus voor me meeslepen ;)

Axioma, huh zelf geknipt? Nou das knap!! Dat is me niet opgevallen hoor.

Mobiel, fijn wat van je te horen! En leuk dat Lisa t zo goed doet!
    Goh, zit je weer thuis? Gelukkig gaat t wel redelijk dan.
    Wat een geweldige foto's, op de waterlelie :D Ach, Lisa met haar staartjes :)

Miireii, heel goed dat je gekomen bent hoor. Gewoon doen, dan gaat t steeds makkelijker (zegt deze held op de weg ;))

Deesje, ja ik gebruik de baby-wattenstaafjes wel, maar alleen voor in de oorschelp. Je mag niet in t oor zelf gaan (wordt t alleen maar erger)
    Balen dat je geen vaatwasser hebt! Das t fijnste apparaat in de keuken, vind ik.

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mieke: hopelijk slaapt Boazje gewoon lekker door vannacht. Zal hem goed doen! en jullie ook, want een kindje dat ziek is, vreet energie! Normaals heel veel sterkte hoor!

Deel Deze Pagina