Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Euhm, Soraya heeft nu in haar ene handje een knuffeltje en in haar andere handje een rammelaar, maar ze kan niet kiezen :D Ze gaan om en om in haar mond hahahahahaha!!

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Iggy, ai sterkte!

Daffie, gefeliciteerd met Myrthe's halve verjaardag!!
    Foto's van de meeting: Picasa-webalbums - Lonneke - Meeting 290709

Dinkie, t gilletje op t filmpje is dan weer van Vera ;)

Miireii, ah kan Soraya ook al niet meer kiezen tussen haar speeltjes?!

Martientje, gelukkig dat Fuad wel blijft drinken en vrolijk is ondanks zijn benauwdheid.

Ik denk idd dat Vera goed heeft gekeken naar de rolletjes van de andere beebjes.
    Onderweg in de auto zei ze ook tegen me: "ohhh, moet dat zo! Dan zal ik strax ook wel even een rolletje voor je maken mama :D"

Ik moet nog wel een beetje wennen hoor aan mijn nieuwe laptop. Grr, alles weer installeren. En de muisknoppen zijn nog stroef, en t toetsenbord is wennen...!! De linker shifttoest is maar heel smal, dus ik typ steeds een \ ipv een hoofdletter.

Mijn haren zijn btw echt zo dun geworden door die haaruitval... er is nog maar zo'n dun zielig staartje over :( Volgens mij had ik voor de zwangerschap toch echt een dikkere bos...

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    maka mijn haar valt nog steeds met douchen of ´s ochtends echt met plukken uit

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Oke.. Soraya heeft op een knopje gedrukt van de laptop en nu is opeens het beeld smaller en alles heeft een kleiner lettertype.. :( Weet iemand welk knopje dit is??

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Maka: mijn haar is ook enorm uitgevallen en er lijkt maar geen eind aan te komen.. ben bang dat ik straks kaal ben :(

6. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ haaruitval, hier ook! Heel irritant want ik had al geen volle bos en nu wordt het steeds minder..... Komt dat nu door de borstvoeding of heeft iedereen dit na de zwangerschap?

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Dinkie: ik geef geen bv, dus daar ligt het niet aan denk ik :p

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo,

Mijn haar valt ook uit hoor!! en ik had heeeeel veeel haar hahahaha en geef flesvoeding, zal wel door de hormoontjes komen..

Hoe kan ik zien, wanneer de volgende meeting is gepland? Als jullie het leuk vinden, kan ik misschien ook komen;)

Het zag er wel gezellig uit!

Hoe is het verder met iedereen. Ik probeer steeds bij te lezen, maar er wordt zoveel geklets, dat ik het dan niet meer weet :) komt wel goed moet er even inkomen hahahaha

Wat is eigenlijk jullie ritme op het gebied van fruit en groente?
    Heb gisteren dat rapley geprobeerd, athans zoals ik denk dat het bedoeld is en ze zat te zabbelen aan een banaan, heb er echt om gelachen, maar ze vond het wel lekker...
    (tussendoor krijgt ze nog een gewoon fruitprakje)

Ik ga nu even strijken, want heb er echt een buld liggen, bah niks aan, maar moet echt gebeuren

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mink: je moet dan even naar gebruikersinstellingen gaan.. aan de zijkant vind je 'clubs' en dan moet je ff de februari2009mama's club opzoeken.. daar staat alles beschreven!

en tuurlijk mag je komen! :D gezellig!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    dayenne; snap dat het allemaal heel hectisch voor jullie is, het is niet niks om de zorg over je broertje over te nemen. Knap hoor!!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    thanx miirei; sorry ik schrijf echt steeds je naam verkeerd hahaha

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Pfff vanmorgen was het weer 5 uur helaas... En om half 2 is mijn vriend er ook nog uit geweest. Helaas is zijn vakantie bijna voorbij en dan zijn de nachten weer helemaal voor mij. Hij bood net wel heel lief aan dat hij er wel één keer per nacht uit wil gaan als hij straks weer moet werken maar dat vind ik dan ook weer zo sneu. Ik weet dat hij slecht in slaap komt als hij eruit is geweest. Naja we zien wel...
    Ik zit nog steeds in mijn borstvoedingsdip...suf he. Ik ga straks eens even alle voors en tegens opschrijven, goed idee Suske. Zul je zien dat ik straks toch maar deels kv wil geven en dat Morris het helemaal niet blieft. Heb ik me druk lopen maken om niks :p
    Morris heeft het rollen trouwens wel helemaal ontdekt. Hij kan nu ook heel goed terugrollen dus nu gaat hij echt de hele tijd op en neer, heel grappig.
    Daarnet heeft Morris meegesmikkeld van een meloen. Hij vond het erg lekker. Hij wilde het zelf ook vastpakken maar het was te glibberig. Ben benieuwd hoe Rapley dat eigenlijk voor zich ziet...

Hmmm heb gisteren dus alles nog bijgelezen maar ben natuurlijk alweer een hoop vergeten. Ik houd het dus even kort:

@Axioma: Ik heb niks geks aan je haar gezien hoor. De kleur was ook mooi, was dat nu die kleur die je vriend uitgekozen had of heb je er nog een laag overheen gedaan?
    Ik vond Josanne echt een schatje. Mooi om te zien hoe ze zo heerlijk bij jou in slaap viel.

@Noppie: Ebbie is ook echt een lekker ding. Oja ik vond ook dat jij zo'n leuke luiertas hebt! Welke is dat?

@Married: Je haar kwam niet scheef op me over hoor, haha. Ik vond Thije echt een onwijs stoer jongetje. Hoe hij op een gegeven moment bij jou op schoot zat en af en toe zo lekker lachte. Een hele stoere lach. Die gaat het wel goed doen bij de meisjes later denk ik.

@Febr.21: Ik vond het leuk om je te zien. Zo groot is die kans meestal niet hoorde ik al wel. Lekker spontaan ben je ook zeg! Kan ik nog wat van leren :D En Devi viel ook al zo lekker in slaap bij jou, schattig hoor!

@Patriessie: Leuk dat je er ook was. Keano is dan wel de jongste van het stel maar hij deed er zeker niet voor onder. Wat was hij al sterk in zijn beentjes zeg!

@Dayenne: Jammer dat je zo weinig op het forum bent maar ik vond het erg gezellig dat je er was. Naomi heeft echt een heel eigen koppie. Super schattig hoe ze de hele tijd lacht!

@Maka: Ook echt leuk om jou eens te ontmoeten. En Vera is ook zo'n ontzettende leukerd! Grappig hoe ze alles vastpakt wat in haar buurt komt, inclusief Morris :D Hij vond het iets minder maar goed. :p

@Miireii: Ik vond jou ook een erge gezelligerd. Dat heeft Soraya vast van jou. Super lollig dat gegil van haar. Ik kan me voorstellen dat je er zelf af en toe wel gek van wordt hoor ;) Die was echt niet moe te krijgen he!

@Caro: Ik heb niet heel veel van je meegekregen, maar wel leuk dat je er was ;) Ik vond trouwens dat je een erg leuk jurkje aanhad!

@Mieke: Jammer dat je maar zo even kon blijven, maar wel heel leuk om je eens in het echt te zien. Natuurlijk ook heel erg jammer dat ik Boaz nu nog niet in levende lijve ontmoet heb. Volgende meeting beter!
    Hoe gaat het nu met hem?

eh...ben ik nu nog iemand vergeten?

@Dames die er niet waren, martientje, eppie, iggy, daffie, deesje, dinkie, mink, mobiel, sofie, angela, mamavanstef: Jammer dat jullie niet konden, volgende meeting bij mij! Dan komen jullie wel he!!

Zo verder niks op de planning vandaag. Best wel relaxt maar ook wel weer een beetje saai :D Nu gaan we even wandelen met Morris en hondjelief.

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Soraya krijgt volop fruit en groente en zelfs al brood sinds afgelopen week, maar een ritme is hier nog ver te zoeken hoor. Ze wordt iedere dag om een andere tijd wakker, dus kan ik niet hetzelfde ritme houden. Het is nu weer helemaal in de war dus ik ben bang dat ik weeeeeer niet uitkom vandaag..

Vanmorgen om half 10 heeft ze pas haar 1e fles gehad. Om half 1 fruit, en nu ligt ze te slapen terwijl ze eigenlijk haar 2e fles moet hebben. Ook had ze voor haar 2e fles eigenlijk brood moeten hebben maar misschien geef ik haar dat nu wel tussen haar 2e fles en haar groente... vind het echt lastig worden. Ik denk dat ik haar maar standaard om 8 uur wakker maak smorgens...

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Mink: hahaha, je hoeft mijn naam ook niet goed te schrijven hoor.. Ik heb het ook wel erg lastig gemaakt. In het echt heet ik Mireille, als dat makkelijker is voor je, dan mag dat ook wel. En al zou je mirei schrijven, dan weet ik nog wel dat je mij bedoeld hoor :p

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haaruitval, dat krijgt iedereen, maar als je BV geeft, begint t later, aldus mijn kapper. Tijdens de zwangerschap vallen je haren niet (minder?) uit door de hormonen.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #7456 Deurtje, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
    Ik heb ook nog maar een zielig bosje.. en het doucheputje zit continu vol (gatver!)... het houdt maar niet op, is al zo'n maand of 2 aan de gang.

@ Maka / Kuona, was ff op het BV forum en daar begon iemand weer over pannenkoeken bakken, kon het niet laten om te reageren, haha...

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wat een leuke foto's meiden, ben er echt bij hoor volgende keer!! Wil wel eens zien hoe Myrthe reageert op al die stoere binken en prachtige meisjes van dezelfde leeftijd;) Dus Kuona, houdt een plekkie vrij voor me:p

Maka; thanx voor de felicitatie hahaha, mijn moeder kwam net ook even feliciteren met Myrthes half jaar:)

Wij hebben hier eigenlijk een heel strak schema met eten en drinken en dat geeft ze helemaal zelf aan. Elke dag verloopt eigenlijk hetzelfde en dat is erg makkelijk met plannen moet ik zeggen hihi.
    8:30 bord pap
    11:30 fruit
    12:30 fles
    15:00 diksap
    16:30 groente/aardappel...klein flesje toe
    19:30 fles
    Mijn kind rolt dan nog wel niet van rug naar buik, maar heeft wel een schema hihi. En nou rolt Vera ook al:D

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Haaruitval; heel veel gehad, maar sinds 2 maanden al niet meer. Nu heb ik gewoon weer een volle bos.

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    oww, vergeten.. Daffie, gefeliciteerd met Myrthe's half jaar!!!!

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Jaaa! Daffie, gefeliciteerd met Myrthe haar half jaar :D

Wel fijn dat jullie zo'n goed schema hebben zeg. Wou dat ik dat ook had!!

Deel Deze Pagina