ik heb het idee dat Tijs erg achter lgt als ik jullie kindje zie... Rollen doet hij amper, nou tijgeren of kruipen daar is totaal geen sprake van... Als hij op zijn buik ligt kijkt hij wat rond, en thats it..
ik zou me daar niet teveel zorgen om maken. Ieder kindje ontwikkeld zich nou eenmaal anders.. je hebt best kans dat Tijs straks veel eerder is met praten en dat soort dingen. Maak je niet druk, alles komt vanzelf Soraya is nou eenmaal een druktemaker, vanaf de geboorte heeft ze nog geen moment stil gelegen, behalve als ze slaapt..
mama van stef: Maak je niet druk hoor! Ferry kruipt ook nog lang niet. En op zijn buik rondkijken wil hij niet eens, want hij stopt zijn gezichtje dan in het boxkleed om vervolgens kwaad te worden omdat hij geen adem haalt Ferry kan ook nog helemaal niet op zijn voeten staan. Daar hebben we oefeningen voor gekregen van de fysio. Hij zet namelijk nooit zijn voetjes op de grond, zijn beentjes liggen altijd op zij. Als je je zorgen maakt, laat dan eens het cb naar hem kijken. En anders de kinderarts. Die kunnen je wel gerust stellen hoor! Maar nogmaals, volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken
Dan heb ik nog wel een voorbeeld voor je.. Mijn zusje rolde pas met 8 maand, met 11 maand kon ze pas kruipen en met 17 maand kon ze pas lopen!! Met haar is verder ook alles gewoon goed hoor Je hoeft je echt geen zorgen te maken..
@ Vaam, ja ik kende haar vader ook, een hele lieve man. Ze was ook echt een papa'skindje Kom jij ook naar de meeting 7 nov? Gaf het KDV Daan zomaar een lange vinger?! Ik zou echt not amused zijn... Super dat ie terugrolt, is toch wel een fijn idee he, hihi.. Thije kan het wel, maar het lukt niet altijd (vaker niet dan wel) En al een tandje, hij is lekker snel zeg! Fijne vakantie! @ Anita, wel erg dat je merkt dat Martijn steeds iets achteruit gaat. Leuke foto's! Veel haar heeft ie he! Je was toch ook al met hem naar de kaper geweest? @ Daffie, Myrthe al aan het brood dus, leuk! @ Miireii, toch een soort Rapley dus, hihi Leuk filmpje, ze is echt een snelle tante he!!! Ze sjanst ook lekker met de camera @ Twinkle, komt vanzelf joh! Tijs is waarschijnlijk met hele andere dingen bezig! Kletsen, pakken oid. @ Noppie, zijn de watten in je hoofd inmiddels weg?
Kuona, haha wat goed! Nou wie weet wat een wondermiddel biobim voor Morris is! Het is misschien net dat zetje dat hij nog nodig had. Married, jeetje wat erg van de vader van je vriendin Grr, handig zo'n onopgelost probleem. Heel goed dat je alles bijgehouden hebt! Miireii, dat is fantastisch van Soraya! Hopelijk houdt ze dat vol! Vervelend, al 3 dagen hoofdpijn... O, spannend wat je oude baas te melden heeft! Soraya is echt een sterkte tante hoor!! En hoe ze naar die vingertjes zit te kijken, mooi! Noppie, ehh staat prima toch? Ik zie geen slashes hoor ! Vaam, hebben ze Daan een lange vinger gegeven op t kdv?? Nou daar zou ik dus helemaal niet blij mee zijn! Wat leuk dat Daan al een tandje heeft Anita, jeetje wat eng dat je merkt dat Martijn achteruit gaat... Leuk dat Martijn ook aan t Rapley-en is! Leuke foto's! Uk, wat goed dat Ferry ook al lekker smikkelt zonder kokhalzen!!
Kuona, ik heb even het pak nutriolon gelezen en ze geven daar gewoon op aan dat de HA voeding icm bijvoeding kan. Eigenlijk is dit ook vaak omdat sommige kindjes natuurlijk KM allergie hebben en dan is het beter om de HA voeding aan te houden tot 1 jaar. Maar ook nog wel voor andere allergieen en ach waarom zou je het niet doen? Lekker dat Morris zo lang geslapen heeft zeg. Miireii, vervelend van je hoofdpijn zeg, bah! Leuk filmpje van Soraya, lekker ding hoor. Ben nu ook wel benieuwd naar wat je oude baas te vertellen heeft. Enne je moet gewoon weer even wennen aan de inspanning en de geluiden/mensen om je heen op het werk. Uk, Boaz drinkt sinds deze week ook wat minder, misschien een combi door dat hij niet lekker was natuurlijk. Net gelukkig wel zijn hele fles leeg maar vanmorgen maar 120 van 200. Mamavantijsenstef, Boaz is ook nog niet zo actief als veel kindjes hier hoor, dus Tijs is niet de enige Anita, fijn dat Martijn goed slaapt zonder bakerzak. Wel schrikken dat hij dus wat achteruit gaat. Het schiet dus al lekker op thuis. Leuke foto's hoor! Enne ik zie dat jullie ook de musty hebben omgebouwd met de zit er in, ik ook, erg fijn. Married, irritant dus dat bij jullie ziggo niet lekker loopt. Hier geen problemen eigenlijk. Tot nu toe nog niet gehad met ziggo *kloptafsmiley* Oh wat erg van de vader van je vriendin zeg, zou er niet aan moeten denken. Zo verdrietig zeg en zo jong dan nog. Wist niet dat dit kon bij de ziekte van Crohn, vast de combinatie met de andere complicaties die hij had. Vreselijk, sterkte. Daffie, lekker hoor dat je paps zo kan oppassen. Fijn dat je altijd zo goed kun rekenen op je ouders. Noppie, vandaag dus weer aan het thuiswerken. Ik zie ook een mooie link hoor, hahaha. Vervelend dat je niet helemaal fit bent. Maka, hoe heeft Vera het gedaan vannacht, of had je dat al geschreven en heb ik er overheen gelezen? Mijn haar valt overigens ook erg uit. Morgen naar de kapper, zal het er even over hebben. Gelukkig heb ik wel veel haar en valt het niet zo op, maar leuk is anders vind ik. Nou hier gaat alles goed, net even gewandeld en boodschapjes gedaan. Morgen zijn mijn moeder en oma jarig, dus op verjaarsvisite. Daarna even langs het werk van mijn zwager, die werkt bij bmw en vriendlief wil een nieuwe auto en zit daar nu al 1,5 jaar over te denken hahaha. Bij mij was ie er allang al geweest, zo lang heb ik geen geduld hoor. Jammer genoeg viel hier vandaag de inkomstenbelastingaanslag op de deurmat over 2008, weer flink betalen, maar ja dat wist ik al, blegh. Boaz was wat sjaggie vanmorgen, nou dat maak ik toch niet vaak mee. Maar nu is ie weer wat vrolijker. Hij is helemaal into zijn speen hoor, wordt jengelig als hij hem wil, soms probeert hij het wel zelf maar dan wil het niet lukken hihi. Gisteravond sperzieboontjes geprobeerd, maar nog geen succes. Zo nu tijd om buiten te relaxen met een tijdschrift. Bye!
@ Mireii: Soraya komt al best een beetje vooruit en ze is aardig wendbaar al. Grappig ook om te zien hoe ze dan zit te voelen met haar handjes aan het kleed. Ebbie die gaat tegenwoordig ook regelmatig op haar buik, dan trekt ze haar knietjes onder zich en dan omhoog en omlaag met haar kontje. Nu alleen nog omhoog komen vanuit de armpjes en kruipen maar! @ Twinkle: maar misschien is Tijs wel bezig met heel andere ontwikkelingsmijlpalen. Tis toch het een of het ander wat zich eerst ontwikkelt, zelden alles tegelijk. En bovendien is ie hardstikke ziek geweest. Komt vast goed hoor. @ Uk: wat bedoel je precies met 'voetjes op de grond zetten'? Als Ferry op zijn rug ligt ofzo? Ebbie doet dat namelijk ook nooit? Als ze op haar rug ligt gaat ze wel heel veel trappelen met haar beentjes. Maar nooit knietjes omhoog en voetjes op de grond zeg maar. Maar ik vermoed dat je misschien iets anders bedoelt? @ Mieke: getver, inkomstenbelasting, maar ja, het hoort erbij he. Relax ze hoor. Ik wil zo ook nog ff buiten van het zonnetje genieten! Zo, ik heb weer erg hard gewerkt vind ik. Ben een flink opgeschoten met een moeilijke klus, dus dat is dan weer mooi. Nu proberen lekker te ontspannen dit weekend.
Mieke: Boazzie is natuurlijk flink aan het bijkomen van zijn oorontsteking! Wel fijn dat het beter gaat hoor! Ferry heeft al eerder een fase gehad dat hij zijn flessen niet goed dronk. Maar vanmiddag heeft hij 150/5 wel leeg gedronken dus zit wel goed Noppie: Ja, dat bedoel ik wel! Als ze dan hun voetjes op de grond zetten is het de bedoeling dat ze hun kontje even omhoog wippen. Ook moeten we hem met zijn billetjes op (bijv.) het aankleedkussen zetten en dan zijn voetjes recht op de grond. Hij trekt ook altijd zijn voetjes en knietjes omhoog als je hem probeert te laten staan zeg maar. Dit hoeft hij nog niet te kunnen hoor, maar we moesten het nu gaan stimuleren door die oefeningetjes Op de foto's van Maka van de meeting zie je bijvoorbeeld dat Kyano al goed zelf zijn voetjes op de grond kan zetten. Dat is nu de volgende stap.
@ married, kuona en maka, jullie heb ik nu gezien met de beebjes, bedankt voor de uitleg maar of ik jullie de volgende keer direct herken is een tweede. Als je ineens zoveel nieuwe gezichten ziet zal het best even vreemd zijn maar ga mijn best doen en het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten!! @ andere meiden van de meeting, het zag er erg gezellig uit en heb hele mooie kindjes voorbij zien komen, zal mijn best doen om de meeste te onthouden voor de volgende keer Hier een beetje rare nacht achter de rug, gisterenavond was Sanne supervrolijk, niks aan de hand. Hadden visite en ze vonden haar een voorbeeldig kind, vroegen zelfs of ze altijd zo lief is (wij JA NATUURLIJK HAHA). Liggen we net in bed wordt ze echt schreeuwend wakker. Aangezien de nachtvoedingen hier al een maand of 2 niet meer zijn voorgekomen dacht ik wat is dit dan??? Dus ging naar haar toe en ze was gewoon niet stil te krijgen, uiteindelijk maar aan de tiet gelegd en zo werd ze stil maar ze knorde heel erg dus volgens mij zat haar hele neusje dicht. Ze is vanacht nog 2 of 3 keer wakker geweest maar dan was ze snel weer stil, heb haar niet eens uit bedje hoeven te halen. Vandaag is het ook helemaal goed en zie of hoor nu ook niks meer. Hebben vandaag lekker gezwommen met mijn schoonzusje en Sanne was supervrolijk. Dus hopelijk is er verder niks aan de hand en slaapt ze vannacht gewoon weer door. Tis hier heerlijk weer trouwens, hopelijk de rest van het weekend ook want hebben zondag een bbq in het vooruitzicht. Morgen lekker helemaal niks dus lekker relaxed! Fijne avond iedereen en tot laterrr
goedemiddag hier ben ik weer, heb net gewerkt en daar word ik niet vrolijker van tjonge jonge bleghhh heb flink de griep te pakken levi ligt lekker te slapen... heb sperciebonen voor hem zelf gemaakt en ik was verbaasd hoe super goed dat ging met de staafmixer... oh ik wil iets vragen: heb gehoord dat als je je baby onder okseltjes of zij kietelt dat ze dan later gaan stotteren weet iemand of dat waar is??? levi vind het echt prachtig en schstert het zo uit van de lol @ mieke is Boaz helemaal weer opgeknapt??? zo nu de rest!!! ff lezen en dan ga ik reageren... pfff jullie hebben weer aardig gekwekt meiden @ kuona babyzwemmen is echt al weken afgelopen hier het begint alweer over 3 weken als ik het goed heb.... gaan we weer gek doen haha @ married en heb je weer tv??? och meid ik lees het net van de vader van je vriendin gecondoleerd en voor jullie allen sterkte meid... crohn??? pfff heftig hoor... roy heeft ook crohn maar lichte maat... @ werken roy is net de deur uit tot 1 uur vannacht en dan ben ik morgenvroeg weer aan de beurt tot 15 uur en roy begint dan om 15 uur dus levi mag mee naar het werk en wisselen we elkaar zo af hihihi dat heb je als je baby bent van een spoorstel hihi @ vaam hahaha terecht een trotse mama!!! heerlijk he levi kan wel van rug naar buik rollen maar terug rollen kan ie niet en wordt ie boos en moet mama even helpen haahha hij laat ook wel even goed weten dat het heel frustrerend is als het je niet zelf lukt hahaha @ famveenstra leuke foto's en wat schattig hoe hij zijn koekje zelf kan vasthouden echt lieffff @ ziggo nou ben der best te vreden over hoor mireii vond toen het casema was echt een klote service maar nu is het goed hoor wat ik ervaar @ daffie hahaha zoooo gaat snel jouw meisje alweer aan het brood heerlijk hoor... * zucht bladzijde 755 inmiddels aangekomen, wat zijn jullie ook kletsmajoren he* Ploeterd verder* stinkie stinkie wat ruik ik vanuit de box??? hahaha smurfie ligt te lachen en druk te doen ik denk dat ie een kadootje in zijn luier heeft hahaha zo ff aan de slag dikke kus voor iedereen
nou, jullie raden het nooit. Soraya zat de hele middag op haar onderlip te zuigen, vuurrood was hij toen ze ermee ophield. Ik had hier nog een speentje liggen van bibi voor 6 maanden. Ik haar die geven, en och och och! wat zuigen zeg! ze ligt nu heerlijk op haar rug in de box van haar speentje te genieten... Ga hem zo maar weer afpakken, heb toch liever niet dat ze eraan went.. Aan de andere kant, het gegil is nu wel afgelopen.. hmmmmm
Vaam, vergeet ik jou een fijne vakantie te wensen... geniet er van meis. Iggy, ja Boaz knapt goed op. De AB slaat dus goed aan. Voor jou natuurlijk beterschap meid. Nou ga weer lekker buiten zitten.
@ Uk: ow, nou ja, Ebbie doet dat ook nog niet. Maar Ferry moest het dus al wel een beetje kunnen dan begrijp ik. @ Dinkie: goh, dat Sanne zo moest huilen vannacht. Vervelend, hopelijk is het maar 1x even geweest. @ Iggy: vervelend dat je je niet lekker voelt. Ben ook niet helemaal fit. Lijkt me een fabeltje over dat stotteren en kietelen hoor. Ladies, zie hier een filmpje van Ebbie, nadat ze lekker een broccolietje had gegeten: YouTube - MVI 1056
Uk, dat doet Vera dus wel heel erg!! Pfff, ze rugkruipt zo zeg maar. Op t aankleedkussen schuift ze al billenomhooggooiend naar boven en komt dan steeds met haar hoofd over de rand... En als ik haar beentjes optil, gooit ze dr kont nog verder omhoog (en dan probeert ze zich ondertussen om te draaien). Erg handig. Dinkie, o wat raar dat Sanne dat opeens had vannacht. Hopelijk is het maar eenmalig. Zal wel!! Iggy, hahahahaaaa!! Ja, ik denk wel dat dat waar is Wat een onzin zeg, lijkt me een dijk van een bakerpraatje!! Getsie, de griep. Heb je nu een paar daagjes vrij? Kun je hopelijk lekker bijkomen. En niet je mannetje aansteken he! Miireii, haha tja tis t een of t ander!! Noppie, leuk speelgoed hoor, zo'n lepeltje! Poe, Vera heeft vandaag een hazeslaapdagje. Ze ligt steeds enorme verhalen te vertellen en sid vicious uit te hangen in bed, maar slapen ho maar Had ik nog niet verteld hoe de nacht was? Wel redelijk, ze werd rond 5u wakker. Daarna nog bij ons geslapen tot 8u.
Noppie: Ahhhh wat is Ebbie groot geworden zeg! En zo knap ook! Echt een lief filmpje! Ja, we moeten het nu gaan oefenen met Ferry. Dan leert hij vanzelf om steun te zoeken bij zijn voetjes. Het schijnt voor het staan,lopen en kruipen goed te zijn. Ben wel blij dat ik een fysio heb hoor, vind het ook leuk om te oefenen met hem. Ik merk nu al dat hij steeds vaker even met zijn voetjes de grond raakt Maka: Ja, dat is de bedoeling! Dat ze een bruggetje maken (zo noemde ze het).Dat omdraaien ken ik wel, dan doet hij het wel eens. En soms doet hij het op het aankleedkussen en moet ik uitkijken dat hij zich niet afzet van de commode. Maar hij doet het niet vaak.
Zo vandaag heeft Morris een lekkere dag gehad. Volgens mij heeft hij geen één keer gemopperd. Vanmorgen voor het zwemmen nog lekker een dutje gedaan. Toen dus lekker gezwommen. Daarna nog lekker een uurtje geslapen. Toen kwamen mijn ouders en heeft hij heel gezellig gedaan. We zijn naar de ijssalon gewandeld. Morris heeft nog een minislaapje in de kinderwagen gedaan. Daarna nog even zijn trucjes laten zien op het speelkleed. Hij kan zich daar nu echt goed op vermaken. Nu ligt hij weer lekker in bed. Tussendoor heeft hij ook nog lekker van een peertje gesmikkeld. Ik had het gepureerd omdat ik het ook wel handig vind als hij van een lepeltje kan eten. Hij vond het volgens mij wel lekker maar vond het ook wel een beetje raar. Hij heeft iig wel wat binnen gekregen. Op een gegeven moment ging hij allemaal rare geluiden maken vanuit zijn keel omdat daar allemaal sap in liep Morgen maar weer eens wat groente proberen. Ik ga vanavond geen biobim geven, eerst maar eens kijken of hij misschien sowieso de smaak van het doorslapen weer even te pakken heeft. Ik kan me nl niet voorstellen dat het aan die paar slokken 'pap' lag. Mocht hij nu toch weer een voeding willen vannacht dan probeer ik het morgen weer met de biobim. @Married: Oei wat naar van de vader van je vriendin Sterkte! @Miireii: Balen dat je je ziekjes voelt. Dan valt het niet mee om te werken. En tja... een speen is natuurlijk niet altijd ideaal. Hier gebruiken we hem echt alleen in bedje (of in de kinderwagen/maxi cosi). Ik wil proberen te voorkomen om een kindje te hebben dat altijd met een speen rondloopt. @Uk: Agossie Ferry met zijn verstopte neusje. Kan me voorstellen dat je daar even van schrikt! @Noppie: Hihi moet wel even om je lachen over je url-kunsten. Wij doen daar dus ook niks speciaals voor, maar dat heb je ondertussen al door. Leuk filmpje van Ebbie. @Vaam: Wow ook al een tandje voor Daan. Leuk dat je zo trots bent! Ennuh...ik zou er ook niet blij van worden als ze Morris ineens een lange vinger zouden geven! Maar ik ben misschien ook wel een beetje een miemeut. (is dat een Nederlands woord? Naja jij bent Brabants toch, dus je snapt me wel ) Ow ik zie nu dat Uk en Married er hetzelfde over denken. @Anita: Leuke foto van Martijn. Ik vind zijn haar zo geinig. @Mieke: Ja het kan sowieso wel met bijvoeding. Maar ik had begrepen dat zodra je aan bijvoeding begint, dat het dan geen nut meer had om hypoallergene voeding te geven. Maargoed...ik heb me er nooit zo in verdiept. Het kan iig geen kwaad lijkt me. Hihihi je vriend al anderhalf jaar over een auto aan het denken. Mijn vriend en ik zijn allebei nogal van het "Wat ik in mijn kop heb, heb ik niet in mijn kont"- idee. Alhoewel we het nu alweer een tijdje over een andere auto hebben en hij is er nog steeds niet Maargoed, we hebben er op het moment ook eigenlijk de centjes niet voor, daar zal het aan liggen. @Dinkie: Ja snap ik hoor, dat je niet gelijk iedereen kent. @Iggy: hihi moest ook wel even lachen om dat praatje. Lijkt me niks met elkaar te maken hebben hoor @Maka: Best een aardige nacht achter de rug dus. En ben je er al aan uit of je haar op haar kamertje laat slapen? Of verhuist ze pas terug als ze vaker dan één keer per nacht wakker wordt?
@mamavanstef: maak je echt geen druk hoor, zoals iedereen al aangeeft en je zeker zelf wel weet loopt elke kindje anders op de ontwikkeling. Mijn schoonzusje haar dochter is nu 1 jaar en 7 maanden en die loopt ook niet, en die kruipt ook niet, die heeft nu net sinds 2 maanden door dat ze kan kontschuiven, ze kan wel al een beetje bij de tafel lopen, maar daar is het mee gezecht. Ze heeft nu al een hele tijd fisio en het gaat de goede kant op, maar ook kruipt ze helemaal niet, heeft ook nog nooit gedaan, en rollen ook nog nooit, misschien nog maar 1 keer. Mijn oudste heeft ook nooit gerold, die kroop met 9 maanden. En martijn rolt wel, dus het is echt verschillend. @mieke: ja die mutsy heb ik via marktplaats gekocht, wij hadden een wagen maar daarbij kon het zitje niet naar ons toe (kees delta 3 , zelfde al de xadventure.) maar vanwege martijn zijn afwijking vond ik het wel fijn dat martijn met zijn gezichtje richting mij zat, heb er toen ook maar meteen adapters voor de maxicosi bij gekocht, ideaal. Fijn dat het met boaz de betere kant wat op gaat. @dinkie1982: soms wordt martijn ook wel eens schreeuwend wakker, en dan helpt ook niks, dus proberen we eerst een flesje diksap, en als dat niet wil maar een fles maken en aanbieden, daarna is het goed en leg je hem weer in bed, en slaapt heerlijk verder, misschien toch een droom bij kindjes of ja, anders geen idee, gelukkig is het niet dagelijks. @miireii: dus ze wil wel een speentje, soms soms soms, tis wat de kids, hier krijgt martijn de speen als hij op bed gaat, want dat wil zonder speen nog niet, blijft het wel proberen, maar we zullen zien. Verder krijgt hij hem als we weg zijn en wat mopperig wordt, dan wil hij gewoon lekker even zuigen. @noppie: leuk hoe ebbie met het lepeltje speelt, martijn zal hem meteen zo ver mogelijk zijn mond in stoppen, is ook niet helemaal de bedoeling.. @kuona: indd verkomen dat je een spenen kind krijgt, hier dus ook alleen de speen in bed, en we nemen de speen mee, voor als we weg gaan en hij begint te mopperen, dat in het een stil proberen te worden middeltje. Hihi martijn heeft indd geinig haar, aan de achterkant en de zijkant valt et wel plat door het liggen, maar bovenop staat het echt recht omhoog, is niks aan te doen, wil weer proberen om het niet weer af te scheren (zal dan de 5de keer zijn) en kijken wat het haar dan doet, misschien valt het als het wat langer is wel naar beneden, en zal gel gaan kopen, om er iets van model in te brengen, haha. @maka: en slaapt ze al op der eigen kamertje, kan me niet voorstellen dat ik martijn nog bij ons op de kamer zou willen laten slapen, maar goed hij slaapt nu al vanaf dat hij 6 weken is op zijn eigen kamer. Nou even weer een update: Ik heb nog steeds mijn rode duivel: argggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Heb vorige week donderdag de huisarts gebeld en de assistente zei dat het wel vaker komt, en het normaal is, maar ze wou mijn urine wel nakijken op misschien iets anders. Maar ja ik vergeet altijd smorgens in een potje te plassen, dus heb het nog steeds niet ingeleverd, maar voel me ook niet ziek, of dat ik last zou hebben van een blaasontsteking Ben op internet gaan zoeken en het komt dus indd vaker voor, sommigen zelfs 4a5 maanden, en anderen maar 1 week. Het is bij mij nu ook heftiger als al mijn rode duiveltjes altijd, kon altijd wel 1,5 tot 1 dag met 1 tampon, nu maar 2 uurtjes, dan moet ik hem echt al vervangen. Soms lek ik al weer door, vind het zooooo vies. Maar aan de andere kant heeft mijn moeder en haar 3 zussen deze klachten ook gehad, en die hebben allemaal al geen baarmoeder meer, niet dat ik me daar nu druk om maak, maar het zit in de familie. Hoop echt dat het snel over is, want voel me echt zo viel, het liefst wil ik de hele dag wel onder de douche staan. Dus hier ook nog steeds geen sex gehad, vinden we beide erg jammer, maar zo sexen vind ik helemaal niks. We hebben vanmiddag onze andere auto opgehaald, en wat rijd ie heerlijk. Echt heel anders als onze fiat station. Ben vanavond alleen, (met martijn, maar ja die is in dromenland) jildou is bij opa en oma uit logeren, en mijn mannetje is met zijn vader naar de voetbalwedstrijd van heerenveen. A.s. dinsdag gaan we naar de wielerronde in surhuisterveen. Even een avonduitje. We kunnen geen dagjes weg, want mijn man is 2 weken aan eht storingsdienst draaien, van te voren had de baas gezecht dat er eigenlijks nooit storing is, zijn storing is vorige week vrijdag om 10 uur savonds ingegaan en hij moest meteen die nacht om 3 uur al naar de eerste storing bij een bakkerij. Nu zijn we een week verder en is hij al 4 keer bij de bakkerij geweest voor een storing, en 2 keer bij een particulier die belde voor storing, vanmiddag kreeg ie weer telefoon, was eigenlijks voor een ander bedrijf maar die nam niet op, dus mijn man erheen, na 10 minuten komt ie weer thuis, ik dacht nog van he! diegene van het andere bedrijf belde, hij nam niet op omdat ze vandaag zouden vertrekken op vakantie, en toen kwam mijn man er dus achter dat de bedrijfstelefoon van dat bedrijf ook doorgeschakeld staat naar mijn man zijn bedrijf, dat mijn man dus eigenlijk storing nu draait voor 2 bedrijven, wij vinden dit een geregel van jan kt. mijn man kan zelfs niet bij het gereedschap wat op de zaak staan, want die kast heeft de baas op slot gedaan en heeft die sleutels meegenomen, dus mijn man kan nog niks, heeft zelf wel gereedschap, maar niet voor alles. Ohohohohoho dom zooitje. Hij schrijft nu alle uren goed op en laat het allemaal uit betalen, vrije uren heeft ie toch niks aan. Voor iedereen het verhaal nog een beetje duidelijk. Maar hij zal zijn baas er nog wel op aanspreken dat het zo niet goed geregeld is. Ik zal er nu een eind aan breien, krijg moee ogen, en zal even tros muziekfeest en de zomer voorbij zien. Fijne avond en weekend iedereen. anita
@ Mieke: hihihi, thanx, jouw Boaz mag er ook wezen hoor! Ja, broccoli ging er gek genoeg in 1x in. Terwijl ze het vandaag voor het eerst kreeg . Maar mij hoor je niet klagen hoor . @ Uk/Maka: grappig, net nu ik mijn eigen filpmje van Ebbie terugkijk zie ik dus dat ze wel haar pootjes op de grond zet. En nu Maka zegt van dat rugkruipen denk ik ineens: maar dat doe Ebbie ook. Tis meer dat ik er gewoon nog nooit op had gelet zoals Uk er dus wel op had gelet. Maf is dat he? @ Maka: hihihi, Sid Vicious, spooky Vera . Hey, en dat is best goed weer van de nacht. @ Kuona: hahaha, moet zelf ook wel lachen om dat gedoe met die url's plaatsen. Punt is dat als je die link dan eerst in je eigen bericht ziet staan, voordat je je reactie geplaatst hebt, dan ziet het er echt nog heel anders uit. Wist ik veel 8). Wat goed dat Morris zo weinig mopperde vandaag! Hopelijk slaapt hij weer door vannacht. Whahaha, een 'miemeut' wat hebben jullie brabo's toch een maffe woorden. @ Anita: ja, ik zat mezelf ook al af te vragen of het eigenlijk wel 'kan' met zo'n lepeltje spelen, met het oog op de veiligheid. Hmmm... af en toe ben ik echt behoorlijk onverantwoordelijk volgens mij... Wat vervelend dat he zo lang en zo heftig ongesteld bent zeg. Hier ook al bijna 2 weken matig aan het vloeien, heel irritant. Euh, niet om het een of ander, maar is het niet veel te lang om 1 zelfde tampon anderhalve dag in te hebben? Volgens mij kan je daar als je pech hebt dus heel erg ziek van worden... Wat ontzettend lullig dat je man nu de dienst voor 2 ipv voor 1 bedrijf draait zeg. kan me voorstellen dat je daar errug pissig van wordt. Mijn vriend is naar een bbq van vriendinnen van hem. Helaas kon ik niet mee, want we hebben geen oppas. Dus ik ben lekker thuis met Ebstertje. Vind ik helemaal niet erg, kan ik lekker even bijkomen van alles. Heb net een beetje gepoetst, wasje erin gegooid, wasjes gevouwen en onze slaapkamer een beetje opgeruimd. Het is echt altijd zo'n onverbeterlijke berebende bij ons. Maar goed. Eens kijken of er nog wat op tv is.