noppie: wil het neit onverantwoordelijk noemen, maar je weet het maar nooit, en als je er naast zit, ben je er zo bij mocht ze hem wel verder haar keel in drukken. bedoel ook niet 1,5, dag maar een halve, zag later ook dat ik het er verkeerd neer had gezet, ken wel iemand die soms 2 dagen 1 laat zitten, want ide vind het vies om hem te vervange, ik vind het nog viezer om hem 2 dagen te laten zitten, maar ja iedereen is verschillend. maar ik bedoel dus echt halve tot hele dag. nu ga ik de pc afsluiten doei allemaal
Noppie: Ik kijk de hele dag naar wat Ferry allemaal doet. Word je ook knettergek van hoor! En het is niet dat hij van mij van alles 'moet' doen, maar ik let op of het allemaal 'normaal' is wat hij doet Stikt hij niet?, ademt hij nog?, ziet ie een beetje blauw?, kan dit wel?, kan dat wel? Eigenlijk doe ik veel dingen door zijn vroeggeboorte en alle angsten die ik daardoor gehad heb. Ik hoop dat dat er ooit nog uit slijt. Lijkt me niet leuk voor Ferry als hij wat groter is dat ik zo overbezorgd ben Maar goed, ik ben dus blij met de fysio, dan weet ik tenminste wat 'normaal' is
En daar wilde ik dus op reageren... heb er weer een heel ander verhaal van gemaakt Met lepeltje spelen: Dat doen wij hier ook. De fysio zegt dat het heel goed is, zo stimuleer je motoriek. Ik neem aan dat je er wel bij blijft?
Ben vanavond samen met een andere vriendin bij mn vriendin geweest (van wie haar vader is overleden). Was heel erg heftig. Erg emotioneel allemaal. Ze blijkt ook nog eens 8 weken zwanger te zijn (dit wisten wij niet) Gelukkig heeft ze dit voor haar vakantie nog aan haar vader verteld, hij wist dus dat hij opa zou worden. @ Mieke, wij zijn laatst ook even bij BMW wezen kijken, manlief wil ook een nwe auto, maar BMW vond ie bij nader inzien toch niks (gelukkig, ook helemaal niet mijn merk!). Fijn dat het beter gaat met Boaz! Balen van de inkomstenbelasting! @ Dinkie, BBQze voor zondag! @ Iggy, dat van die oksels lijkt mij een broodje aap verhaal hoor! Had ie een lekkere volle luier? .. Ik heb net ook een traktatie gehad hoor, het zat over zn hele been gesmeerd! @ Miireii, pakte Soraya eerder nooit een speentje dan? Scheelt een hoop gegil, hihi @ Noppie, filmpje kijk ik morgen even, kan nu ff geen geluid afspelen namelijk. @ Maka, haha die Sid Veracious toch! @ Kuona, lekker gezwommen dus! Hoop voor je op een goede nacht! @ famveenstra, hoe lang ben je nu al ongi dan? Ik heb sowieso de eerste dagen altijd dat ik om de 2 uur een tampon moet wisselen, het stroomt echt (ieehh!). Maar ben nu nog steeds niet ongi geweest, maar ik geef nog BV dus zal daar wel aan liggen. Heb je sinds de bevalling nog steeds geen seks gehad joh? Sterkte met je rode duiveltjes! @ Uk, vind het niet zo raar hoor dat je overbezorgd bent wat Ferry betreft. Jij bent denk ik nog meer dan de anderen heel erg gefocust op zijn ontwikkeling etc omdat hij zo vroeg geboren is. Nou dames, ik ga uitchecken (zoals Noppie dat altijd zo mooi zegt ) Welterusten alvast!
Helaas was het huilen van Sanne van vannacht toch een voorbode van een verkoudheid. Het zwemmen vandaag ging supergoed, ze was ook erg vrolijk. Maar vanmiddag na een dutje in de box werd ze huilend wakker en zat haar neusje weer helemaal vol. Na wat gepiel met zo'n neuspompje wat snot eruit gehaald maar mevrouwtje werd steeds snotteriger. Als ze niest loopt het er met een straal uit..... Heel zielig, heeft ook best wel ff gehuild vanavond en had vanmiddag 38,0 graden dus net verhoging en nu net 38,6 graden dus koorts. Net een neusdruppeltje geprobeert in het neusje te krijgen en nu ligt ze wel in bedje. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat?? Als ze beetje wakker wordt merkt ze natuurlijk dat haar neusje vol zit dus.... Zoo zielig, mijn meissie is voor het eerst beetje ziekjes
@ Uk: Jij ging toch ook de dreumesmelk buzzen? Ik krijg mijn buzzkit morgen binnen, ben benieuwd in ieder geval Zat vandaag te denken, moet voeding kopen voor Lisa en toen: o nee toch niet krijg morgen die dreumesmelk Oh meiden, ik heb zo lekker geshopt vandaag Ben naar de Primark geweest in het Alexandrium, 31 dingen gekocht voor 161 euro wat neerkomt op ongeveer 5 euro per kledingstuk I Love Primark Als de kinderbijslag er weer is in oktober, weet ik in ieder geval waar ik heen ga om te shoppen voor de kids Ze hebben echt zulke leuke dingen voor weinig geld maar oh wat is het druk daar hihihihi ellenlange rijen voor de pashokjes en de kassa's ( en dan te bedenken dat ze 20 kassa's hebben!! )
Dinkie, ach gossie arme Sanne. Ik vind het altijd zo'n sneu gezicht als die kleintjes verkouden zijn. Dan denk ik, mannetje je kunt je neus ophalen hoor, maar ja dat snaptie nog niet. Maar zou een stukje makkelijker voor ze zijn Maka, ah 5 uur nou ja het is geen 7 uur maar iig niet eerder of 2x. Ze begint er toch weer een beetje aan te wennen, en nog steeds dus op haar eigen kamertje? Sid Vicious.... hmm ken ik niet?? Mis ik dan echt iets? Kuona, het zou raar zijn wanneer ze die speciale voeding maken en het niet zou werken toch? Ah peer voor Morris, hihi leuk he. Trok hij nog een leuk gezicht bij zijn eerste hapje? Lekker gezwommen dus weer. Over 3 weken begint het hier weer, heb er al weer zin in. Ben benieuwd of Boaz dat wat actiever mee doet haha. Married, oh wat vreselijk toch voor je vriendin. Is ze ook nog zwanger, wat een verdriet zeg. Echt zo erg. Hier ook hazeslaapjes vandaag. En dus beetje een sjaggie Boazje. Haast niet aan het lachen te krijgen, alleen tijdens vliegtuigje in de lucht. Gekkerd. Auto: vriend wil graag een audi of bmw, tja 2 erg dure merken helaas maar er is gewoon voor hem geen andere keus, haha! lekkere jup. Hij rijdt nu ook audi welliswaar een occassion en wil graag eens echt nieuw uitzoeken met wat hij graag zou willen in en op een auto. Maar ja een hoop centen, vandaar dat hij al 1,5 jaar aan het overwegen is en hij niet over 1 nacht ijs gaat. Kuona, hier ook zo eentje hoor, als ik iets in mijn koppie heb. Heb dan ook al in 9 jaar tijd 6 verschillende auto's gehad. Heb zelfs mijn droomautootje ingeruild toen ik wist dat ik graag een kindje wilde, want daar paste gewoon geen kinderwagen achterin. Dat was een new beetle cabriootje, doet nog steeds pijn als ik er eentje zie rijden (oke het is maar een auto maar toch) Uk, ik kan me goed voorstellen dat je overbezorgd bent hoor. Ook niet zo gek na wat er allemaal is gebeurt. Dat doet ook erg veel met je. Maar het gaat toch hartstikke goed allemaal en er zal vast eens een tijd komen waarbij je minder overbezorgd zult zijn. Iggy, beterschap meid. Enne bakerpraatje hoor, laat je niet gek maken. Anita, fijn he dat je bij de mutsy dus kunt kiezen voor naar je toe en van je af. Vind het een heerlijke wagen. Enne balen van je ongi, ook dat je man dus die dienst heeft. Jammer dat jullie dus geen dagjes weg kunnen zo. Mobiel, nog nooit van gehoord zeg! maar wel lekker dus, en dat is echt heel veel voor weinig. Zo die kleine aap slaapt weer. Lekker hoor! Vriendlief is klaverjassen met vrienden en geeft Boaz straks nog zijn papfles. Ik heb trouwens al 2 nachten de babyfoon niet mee naar boven genomen. Hoor hem toch wel. Zelf als hij heel zachte geluidjes maakt. Tjee wat slaap ik toch licht zeg. Morgen dus een druk dagje. Zal er denk ik pas laat in de middag weer zijn. Dan ga ik even creabea houten letters opleuken voor de verjaardag van mijn nichtje die woensdag 2 wordt. Haar naam 'Esmee' in een kleurtje schilderen en beplakken met leuke stofjes etc. voor op de deur of waar dan ook, hopelijk gaat het lukken. Nou... eh dan ga ik ook maar uitchecken, hihi. Fijn weekend en tot morgen.
Hihi, ik moet eigenlijk ook uitchecken, morgenochtend is Ferry weer vroeg En het is weer mijn beurt, want manlief werkt tot 02:00 uur vannacht. Hoorde Ferry net al een keer hoesten en wat knorrend adem halen, dus ik hoop niet dat hij echt verkouden wordt! En ook niet dat ik hem straks weer wakker moet maken omdat hij dan zo raar (door zijn mond) ademt. Mobiel: Jaaaa! ik krijg hem ook morgen binnen als het goed is! Ben helemaal benieuwd. Zag dat er ook nog een schattig knuffelpopje bij zat. En wat fijn dat je zo lekker hebt geshopt! Primark heb ik nog nooit van gehoord, maar wel een aanrader dus! Married/ Mieke: Ja klopt hoor. Maar nu ben ik weer even extra alert, omdat ik vanavond op een forum heb zitten lezen met mensen/ kindjes met drains Dan komen alle onzekerheden boven en valt het me op dat ik wel heel veel naar hem kijk. Word trouwens niet echt vrolijk van dat forum, maar er staat wel veel info over de drains op. Dingen die ik totaal niet wist of helemaal niet over na gedacht had. Dan word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt. Dat hij bijv. niet mag vallen enzo, dat vind ik toch wel pittig. Nou ja, in oktober hebben we weer een afspraak bij de chirurg, dan ga ik wel eens een keer verder vragen. Ben ook heel benieuwd of ze in december nog willen proberen om zijn slangetje af te knijpen. Dinkie: ahhh je meissie heeft dus koorts. Wat zielig he? Hier lijkt ook weer een verkoudheid aan te komen, dus ik ga maar (preventief) flink sprayen. Ik hoop dat Sanne zich morgen alweer wat beter voelt. Meestal is de temp 's avonds het hoogst he? En als ze echt koorts krijgt weer, heeft ze misschien ook wel een oorontsteking erbij? Nu ga ik ook maar weer uitchecken! Lekker nog even lezen in bed! Heb een chicklitperiode. Kan de thrillers gewoon even niet lezen, stom is dat he? Normaal lees ik die aan de lopende band Ach, lekker lollige boekjes is prima toch? Slaap lekker allemaal, tot morgen!
Kuona, nee ben er nog niet uit of ik haar op haar kamertje laat slapen. Want ik geloof dat ze de afgelopen week niet echt vaak heeft doorgeslapen (tot minimaal 6u dus)... Wel zijn de avonden de laatste tijd heel erg lekker. Ik heb nu ook een nieuw bedritueel gemaakt... Eerst beneden 1 tiet, heeeelemaal leegdrinken tot ze echt niet meer wil. Dan naar boven, omkleden en in de slaapzak. Boekje doorlezen en dan tiet 2. Dan t muziekdoosje aan en nog even met haar tegen me aan lekker wiegen en vervolgens in bed. Ze heeft nog geen kik gegeven Anita, maar hoe komt dat dan van je nichtje, dat t zolang duurt? Want dat is toch niet helemaal normaal meer? Nog nooit gerold? Dat haar van Martijn zal idd wel naar beneden vallen als t wat langer is! Bij Vera valt t nu ook wat meer naar beneden, eerst stond t bovenop ook altijd recht overeind (Nu soms nog steeds als ze en staartje heeft gehad ) Jeetje hoe lang ben je al ongi dan? En iedere dag om de 2 uur een volle tampon?? Hoe zit t nu dan met je HB, voel je je niet ontzettend slap en moe dan?? Wat doet je man voor werk, wat voor storingen zijn dat? (ik ben helemaal niet nieuwsgierig ) Noppie, ik laat Vera ook altijd ff met t lepeltje spelen na de druppeltjes. Zij steekt m ook vaak te diep in dr keel, maar ja, dat moeten ze ook leren he, dat dat dus niet de bedoeling is! Ik trek m dan wel meestal eruit en pak m af als ze dat doet (en dat is meestal na max 30 seconden ) Uk, kan t me wel voorstellen dat je zoveel op Ferry let. Maar ik luister ook heel veel naar Vera hoor, of ze nog wel ademt! Ik vind t ook wel handig dat jij die fysio zo vaak ziet. Dan hoor je nog es wat goed en normaal is (ipv al die tegenstrijdigheden die je her en der hoort ) Zei jouw fysio nou niet dat je zitten ook best wat mag oefenen? Want Vera kan dat dus steeds beter. Ze kan soms al eventjes los zitten, zelfs helemaal met haar handjes los (paar seconden ). En als ze zich vasthoudt, houdt ze t vol totdat ze op haar buik wil 'kruipen' of iets interessants ziet om te pakken (dan valt ze om ) YouTube - 31-07-2009 Vera kan al een beetje zitten Dinkie, ach is Sanne toch ziekjes, beterschap hoor! MObiel, hihi 31 dingen?!! Primark, nog nooit van gehoord?!
@Noppie: hihi ja soms dan typ ik iets en denk ik weer: Goh, is dit wel abn? Miemeut is dus ook geen abn? Hahaha. Ik heb het nog ff gegoogled maar kreeg maar 93 hits...Oa ééntje met eens soort Brabants woordenboek Ik spreek verder geen dialect ofzo hoor, die zijn er hier ook heel veel die dat doen, maar dat klinkt gelijk zo boers. Ik heb natuurlijk wel een zachte g maar dat was jullie vast niet ontgaan Ow en ik loop ook altijd achter met het huishouden. En dat terwijl ik dus altijd thuis ben. Ik heb er gewoon een hekel aan en blijf maar uitstellen. @Anita: Ieuw...Ken je iemand die 2 dagen een tampon in houdt?. Gatsie! @Married: Zo zielig voor je vriendin en haar familie. Wel fijn dat ze het al tegen haar vader verteld had. Maar het lijkt me verschrikkelijk voor haar dat ze dit niet meer kan delen met haar vader. @Dinkie: Agossie...beterschap voor Sanne. @Mobiel: Ik ken de Primark ook niet? Vroeger had je wel de primarkt, maar dat was een supermarkt. @Mieke: Ja dat zou wel vreemd zijn. Maar goed, ik weet er dus niks van he Hij trok wel even een vies gezicht ja. En stukjes werden gelijk weer naar buiten gewerkt Mijn vriend is dus ook een bmw man. Hij heeft nu een bmw oldtimer uit begin jaren 80. Vind ie dus helemaal stoer. Tja...ik heb eigenlijk liever een wat modernere auto met wat meer luxe. Onze volgende auto wordt dus waarschijnlijk een bmw stationwagen. De oldtimer blijft gewoon, die gebruikt mijn vriend om naar zijn werk te gaan enzo. Als ik geld genoeg zou hebben dan zou ik wel een bmw 1 willen. Die vind ik wel erg mooi! Ik ga dan ook maar uitchecken. Morris werd net om 22.15 al wakker voor zijn laatste voeding dus hij zal wel weer vroeg zijn vannacht/morgenvroeg. Tot morgen!
Uk, chicklits, oh daar heb ik er ook nog een paar van liggen. Gun mezelf nog steeds geen momenten om te lezen, maar de boeken gaan wel al door mijn hoofd, van welke zal ik welke zal ik... maar ik heb er nog steeds geen gepakt. Ik vond de shopaholic-reeks erg leuk!!! Hoe zit het nou eigenlijk met de drain van Ferry. Want die zit er natuurlijk om vocht af te voeren, maar waar gaat dat nou naar toe dat vocht? Want ik geloof dat, wat ik heb begrepen, de drain niet naar buiten toe gaat toch? Nou lees ze dan maar Oh ik besef nu dat ik dus nog niet uitgecheckt ben, hahahaha! Dat ga ik nu dus echt doen.
NOg ff snel je filmpje bekeken Maka. Wat kan Vera goed zitten Morris gaat echt extreem naar voren hangen. En als ik hem los laat dan valt hij opzij Als ik hem aan zijn handjes vasthoud dan houdt hij het wel eventjes vol maar laat zich vrij snel weer naar achteren vallen. Goed van haar hoor! Zo zie je maar dat ze allemaal weer ergens anders in uitblinken
Mieke, hihi nee je mist absoluut niets als je Sid Vicious niet kent Zo klinkt ie ongeveer : YouTube - 31072009 Sid Veracious Vliegtuigje, haha, ja daar krijg je Vera ook altijd mee aan het lachen. Uk, wat is een chicklit nou weer?? O, shopaholic, die heb ik gelezen! Ook die waarin ze zwanger was Kuona, miemeut? Ik ben ook brabants, maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord 2 dagen een tampon inhouden.. Ieuw. En je kan er ook nog eens heel ziek van worden (staat in de bijsluiter geloof ik)!!
Kuona, leuk zo'n oldtimer, maar idd met een kleintje is een moderne wagen misschien wel wat fijner en veiliger. Hier is vriendje niet echt fan van bmw hoor, hahaha, maar hij wil graag een degelijk duitse bak dus dat is dan geen opel. Maka, oja je filmpje van het zitten, geweldig leuk. De camera is wel heel interessant he. Goed van Vera zeg. Als ik Boaz laat zitten zit ie alleen maar heel erg te wiebelen, net als voorheen toen hij zijn hoofdje nog niet zelfstandig rechtop kon houden. En dat andere filmpje, hihihi gekke Vera. Net nog even een muis naar buiten kunnen werken! Zo nu ga ik echt hoor.
Primark is een winkel uit Engeland, zit er maar 1 in Nederland en dat is dus in Rotterdam Het is onder de engelsen heel erg bekend, de meesten die in Engeland zijn geweest kennen Penney's waarschijnlijk wel.. Het is een groot warenhuis als het ware maar dan dus heel goedkoop Home is hun website, is niet echt up tot date want de winkel in Rotterdam staat er nog niet op..
Zo, ben ook weer thuis...was echt megadruk op mijn werk en natuurlijk was er weer één zo delirant als de neten....:x:x Hij schreeuwde de hele boel bij elkaar en had de infuuslijnen in zijn mond zitten om ze door te bijten. We hebben de hele avond staan sjorren en trekken aan de mensen en ik hb nu een rug die au doet:x:x Weer een reden dat ik echt snel een andere baan moet hebben Mijn vader zat lekker een filmpje te kijken en is net naar huis gegaan. Hij zegt "ze geeft echt geen kik he, 's avonds".....hahhaah, nee, ze slaapt en dat doet ze heeeeelllllll goed!! Ga nu mijn bedje opzoeken, want morgen is het weer vroeg dag omdat het mannetje natuurlijk gaat slapen als hij om 7:00 thuis komt van zijn werk...
Goedemorgen meisjes! Vannacht om 03:30 uur was Ferry wakker Dus ik kon er uit om een fles te maken enzo. Hij lag op zijn buik in bed en werd weer boos, omdat hij zijn koppie niet langer omhoog kon houden. Daarna weer in bed gelegd en na ruim een half uur viel hij pas in slaap. En ik had al zo'n rotnacht. Rare dromen, veel draaien, en mijn nek en schouders doen een beetje zeer. Maar goed, daarna sliep hij tot 06:30 uur. Hij is ook echt verkouden geworden! Hij niest veel en er loopt snot uit zijn neusje Maka: Wow! Vera kan al goed zitten. En ja, we mogen dat zeker stimuleren. Als je kindje niet moe is en zijn hoofdje gewoon lekker stabiel kan houden mag je je haar best laten zitten. Ze deed het echt heel goed! En wat ik ook goed vond, was de manier hoe ze dan wilde gaan kruipen om iets te pakken. Echt super! Dat is juist wat ze willen, dat de kindjes vanuit zit zo gaan kruipen als Vera liet zien. Voorbeeldkind dus Als je kindje zit, mag het ook best een beetje naar voren hangen als je ziet dat het iets wil pakken. Maar als ze echt naar voren (of naar achteren, en vooral dit is slecht) klappen omdat ze het niet meer houden, is het zitten genoeg geweest. Oh en trouwens, ik zie net je Vera Visious filmpje en dat doet Ferry ook Ik heb echt heel hard gelachen! Leuk hoor, op de vroege ochtend lekker lachen Ferry maakt niet heel vaak dat 'schorre' geluid, maar soms wel. Het begint net als bij Vera met dat hijgen. Dat vind ik zooo grappig he? Chicklits zijn trouwens vrouwenboeken met humor. Zoals de Shopaholic-serie (die ik ook heb gelezen ). Mieke: Ik lees altijd voor het slapen gaan. Ik kan niet zonder! Soms maar 1 hoofdstuk, soms wel anderhalf uur. Ferry wiebelt ook nog wel eens als ik hem laat zitten hoor, maar dat komt omdat zijn hoofdje nog te zwaar is. Nee, gelukkig blijft zijn draintje binnen zijn lijf! Het loop van zijn rechter zijkant op het hoofd, achter zijn oor langs, door zijn nek, naar de voorkant van zijn lijf, naar zijn buikje. Daar hebben zij bij zijn navel een sneetje in de buikholte gemaakt en daar loopt het naartoe. Je ziet er echt (bijna) niets meer van! Op het cb dachten ze zelfs dat hij er uit was Reageer zo verder,meneer wil heel graag eten!
Mobiel: Primark ziet er leuk uit! Jammer dat het in Rotterdam zit, daar ga ik niet zomaar even heen Trouwens, die buzzerpakketjes zien er echt goed uit op de site! Daffie: 'Lekker' druk gehad dus Wat fijn dat Myrthe ook als opa oppast zo goed slaapt. Married/ Mieke: wie van jullie woonde er nou in Amstelveen? Dat is echt dichtbij Kuona: Miemeut: nog nooit van gehoord hahha! Ben ook geen Brabander En was Morris vroeg vandaag?
Goeiemorgen meiden! Nou, ik ben weer terug bij af met 5 flessen op een dag. Sinds ik de avondfles eraf had laten vallen om te proberen, slaapt ze s nachts erg onrustig. Niet dat ze volaan gaat krijsen of huilen, maar toch! Erg vervelend (ook voor papa en mama, hihi ). Het CB gebeld, die zeiden dat alle flessen maar moest ophogen en dan ook de avondfles zo laat mogelijk geven. Gisteren kreeg ze die om half 9 (ook omdat ze sliep van kwart voor 5 tot kwart over 8 en dan moest ik ze ook nog wakker maken!), maar vannacht was ze weer 2x beetje wakker. Ligt ze helemaal scheef in d'r bedje, hihi. Hebben jullie dat ook, wat kan je daar nou aan doen? Ze kruipt in d'r slaap gewoon omhoog! Ze heeft wel een slaapzakje aan trouwens. Krijgt ze het iig niet koud. Dus vanmorgen weer terug naar 5 flessen en vanavond rond tien uur dan ook maar weer. Dan is ze er blijkbaar toch nog niet echt aan toe. Het was het proberen waard! Hier ook een beetje verkouden aant worden, vannacht hoestte ze een beetje en af en toe niezen. Zijn veel beebjes lees ik! Net de fles gegeven, kwam me er toch gelijk met het boertje een golf melk terug, jeetje! Had ze nog nooit gehad! Kon meteen mijn badjas weer in de was doen Moet nog ff teruglezen hoor, maar heb wel iets onthouden: @Mobiel, primark? Ken het ook niet, maar klinkt goed! @Dinkie, wat zielig voor Sanne ... hoe is het nu??? @Mieke, hoe is het nu met Boaz, helemaal beter? Vond qua boeken de Devil wears prada ook leuk, de opvolgers ietsje minder. De shopaholic boeken zijn ook errug leuk! Enkele andere boeken van diezelfde schrijfster zijn ook tof. Lees ook graag thrillers en ook altijd voordat ik naar bed ga. De ene x een half uur, dan weer korter. Vind het heerlijk ontspannend! @Uk, snap dat je overbezorgd bent hoor! Heel normaal lijkt me, met zo'n situatie ... zou ik ook hebben denk ik! Was weer vroeg vanmorgen @Maka, wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijk meisje heb je toch! Vind haar zo grappig! En wat goed dat ze al kan zitten!! En dat gekrijs/gebrom, tsja, hoe noem je het, heeft Naomi ook! Gisterenmiddag ook in de supermarkt, had veel bekijks, hihihi. Heb nu ook elastiekjes gekocht voor een staartje @auto: wij hebben nu een Audi en daarnaast een pick up (wel een iets oudere al). Vond een Fiat 500 ook wel leuk, maar daar past ook nix in, dus niet handig. We rijden deze Audi eerst wel een eind op en geloof dat manlief dan een BMWX5 wil (zo'n jeep). Ook handy voor het bedrijf. Nou, ga nu ff naar Naomi, lees de rest zo wel terug!