Anita, erg leuk filmpje van Martijn! Ik zie zijn tandje!! (toch?) Uk, goed dat Ferry lekker speelt en veel drinkt! Hopelijk vannacht weer een lekker lange nacht (duimerdeduim) Over die oortjes enzo... Ik zie Vera sinds een paar dagen af en toe met haar vingertje in haar oor. Ze heeft verder geen koorts en doet niet echt anders dan anders (ja, ok ze heeft veel geslapen vannacht ). Maar kan ze ook gewoon haar oortje aan t ontdekken zijn ofzo ? Daffie, ehh nee geen zin om je te komen helpen met opruimen hihi Noppie, spannend je sollicitatie! Idd, niet geschoten is altijd mis. Gewoon blijven proberen, misschien is t wel je droombaan Ik was t met de reis naar Menorca Ik vind Ebbie's schema ook niet raar. Op dat appeltje heeft ze t gewoon nog lekker een uur volgehouden. Vera slaapt de ene keer ook een gat in de ochtend en de andere keer maar een uurtje. Ze heeft meestal 3 slaapjes overdag (soms 2, soms 4!), het eerste en/of t derde slaapje zijn de lange. Ze is nu alweer bezig met haar derde slaapje, dus het zullen er vandaag wel weer 4 worden (of dit wordt een hele lange)... 3e voeding zit er ook alweer in.
Hoi meiden: Heb het een beetje druk dit weekend mijn zusje is er te logeren, wel erg gezellig. Broertje: Die blijft er heel relex onder toen het net gebeurt was zag hij wel lijk bleek en stond te trillen. Vorig jaar was hij ook al slachtoffer van zin loos geweld toen kreeg hij in een discotheek een bierglas tegen zijn hoofd aan gegooid, (is toen afgevoerd met de ambulance) waarvan hij nu nog littekens op zijn gezicht heeft. Achter af bleek toen dat het glas voor iemand anders bedoelt was. Hij is zelf helemaal geen ruzie zoeker maar dat zegt niet altijd wat. Maried: bedankt nu weet ik wie iedereen is, allemaal schatjes van babys trouwens. Kuano: 2:20 dat valt op zich nog te overzien. Box Fuad licht altijd in de box heel af en toe als we er bij zijn op het kleed maar dan heeft hij geen moment rust want dan hangt Jasmin de hele tijd om hem heen. Noppie: de stokke stoelen zijn wel echt het aller beste we hebben die op het werk ook, kinderen kunnen er tot een jaar of 12 op zitten. Wel balen dat je te veel betaald hebt. Mieke: Fuad kreeg de plekken waar hij vaak eczeem heeft weer terug mar breide zich niet uit, wel heeft hij erg last van zijn ontlasting, heb nu gewoon 2 keer per dag hormoonzalf gesmeerd en de eczeem is weer weg, morgen is de kuur afgelopen. Wel balen als Boaz er allergisch voor is mar ik begreep van de kinderarts dat eczeem vaak zo mar weer terug komt. Ik ben zelf wel allergisch voor AB en zit dan van top tot teen onder de rode vlekken en jeuk. Twinkel: wat vervelend van de kinkhoest. Goed dat Morris en Vera hebben doorgeslapen. Leintje: wat goed van mik dat hij al zo kan zitten. UK: Hoop voor je dat Ferry niet zieker word, heb je nog een beetje kunnen slapen. Anita; ik zie hem wel heel schattig filmpje. Fuad was ook weer zon 10 keer wakker vannacht, hij had veel last van winden (door de AB kuur denk ik ) om 6 uur maar met hem naar beneden gegaan want toen begon hij ook echt te huilen. Voeding: volgens mij zijn wij echt de laatste die met bijvoeding kunnen beginnen.
Goedemiddag! Wat is er weer gekletst zeg! Zie er altijd een beetje tegenop om alles dan weer bij te lezen en te reageren maar doe mn best! De verjaardag gister was best gezellig, maar ik vond half 12 een heel mooie eindtijd, hihi... Thije lag prinsheerlijk te slapen bij s-ouders in het ledikantje. Heb hem meegenomen en thuis nog gevoed. Vanochtend was het 08.15 uur! @ Uk, arme meid, wat een horrornacht!!! Je zult wel kapot zijn! Veel sterkte met Ferry en hoop dat je wat slaap in kunt halen vandaag! Lijkt me best eng om zn haartjes zelf te knippen. Dat scheelt dan weer dat Thije zo'n kalerd is, daar hoef ik me niet druk om te maken, hihi @ Daffie, ik heb de sparta amazone trendy @ Noppie, moest er wel om lachen dat je er gelijk maar kleding enzo van hebt gekocht, geld brandt in je zak he, hihi Ah toch die brief gepost! Zal mij benieuwen! @ Suske, hoe is je werk gegaan? Kan me voorstellen dat je niet blij wordt van het spelletje van Silje. Heb helaas geen tips voor je. Denk idd dat Silje en Thije ongeveer dezelfde haardracht hebben, hihi @ Bbelly, gras in zn mondje, wat een klein koetje! Ik werk op de communicatieafdeling van een brancheorganisatie. @ slaapjes, Thije slaapt overdag meestal 2x 2 uur en dan maakt ie een nacht van 20-07.00 uur (met rond 22.30 een voeding). Maar soms is het weer totaal anders en slaapt ie overdag heel weinig of juist heel veel. En nu is ie bijv al aan zn tweede slaapje bezig, dus dat worden er vandaag overdag wel 3. @ Mieke, haha een keurige zijscheiding, ook mooi! Haaruitval kan nog even duren dus, balen!! Hier gaat het ook nog steeds bij bossen. Heb zelf ooit een oorontsteking gehad een paar jr geleden, daar kwam ik pas achter toen er daadwerkelijk iets knapte, was heel smerig, want het liep mn keel in, maar daarna hoorde ik weer goed met dat oor. @ Kuona, als we gaan bijvoeden wil ik idd ook proberen een vaste tijd aan te houden. Al is dat best lastig omdat Thije ook niet op vaste tijden slaapt enzo. Applaus voor Morris zijn goede nacht!!!! Veel plezier straks met de bloemkool! @ box/kleed, Thije ligt wel regelmatig in de box, maar dan voornamelijk als ik bijv even in de garage met de was bezig ben, daar ligt ie dan het veiligst naar mijn idee. Voor de rest ligt ie heel vaak op een (speel)kleed, heb het idee dat ie dan ook veel meer rolt enzo en veel meer probeert qua lichamelijke ontwikkeling. Net lag ie middenin de kamer, hij was aan het doorrollen. Van rug naar buik en toen weer door naar rug.. ik liet hem maar ff gaan, had toch net gestofzuigd. @ Maka, aha, Kleintjes komt eraan dus, ben benieuwd wat je ervan vindt! Grappig dat Vera het eten al zo goed pakt, gaat helemaal goedkomen. Hands up voor Vera en haar goede nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Mamavanstef, wat vervelend dat je je mannetje nu niet mag kussen enzo! Maar ter preventie is dat natuurlijk nu wel ff beter. @ Leintje, wij zijn in het voorjaar naar Oostenrijk geweest en gaan in het najaar weer. Maar of dat nou de tip is waarop je zit te wachten? hihi Mooie foto's, Mik is ook al een grote kanjer zeg! Wat eng van die speen zeg! @ Iggy, beterschap! Volgens mij mogen ze in zo'n stoel als ze zelf kunnen zitten? Maar dat weet ik niet helemaal zeker eigenlijk. @ famveenstra, ik kijk je filmpje later even. @ martientje, wanneer begin jij met bijvoeden dan? Wij 20 of 21 augustus. Sorry als ik niet zulke uitgebreide reacties heb gegeven of mensen ben vergeten! Liefs van mij!
Maka: Toen Ferry steeds in/ aan zijn oortje zat kreeg hij zijn eerste tandje! Dus wie weet Married: ahh Thije dus lekker geslapen én doorgerold! Knap hoor! Ik ga nu nog ff snel een tukje doen! Tot later
Gister een erg druk einde van mn eerste dienst gehad. Was helemaal op toen ik naar huis kon. Maar gelukkig was daar mn meisje nog op en kon ik dr nog ff flink knuffelen en voeden. En o zoveelste wereldwonder, ze heeft daarna van 23u tot 9u geslapen! Zonder met dr speentje te gooien! We hebben tegenwoordig drie speentjes aan dr hoofdeinde liggen zodat we snachts niet iedere keer (maar om de drie keer... ) over de grond hoeven te kruipen op zoek naar t speentje. Gister had ik haar een paarse gegeven en vanmorgen werd ze wakker met een rode in dr mond... Heeft ze dus toch liggen switchen! Ik denk zelf dat ze een beetje onder de indruk was van de tip van Noppie; regeren met de strakke hand en dat ze daar bij voorbaat al vanaf heeft gezien door zich zo braaf te gedragen. @Noppie Je tip heeft gewerkt hoor! Tjee, wat een evrschil dan met die trip trap. Wij hebben m gelukkig gekregen dus hebben niet hoeven zoeken, maar als ik dat zo lees loont het dus wel om ff wat verder te kijken dan de prenatal. Grappig dat jij het schema van Ebbie van vandaag gek vindt want t lijkt erg op t schema dat Silje bijna ieder dag heeft tot ong 13u. Ben benieuwd of je soll.brief iets gaat brengen! @Mieke Owja, jij had een flinke belastingaanslag hè? Dan wordt t shoppen wel wat beperkter ff. Wat lekker dat Boaz zo'n lange slaapjes heeft overdag! Met Silje mogen we ons op de kont klatsen als ze 's middags van 13u tot 15u slaapt! @Uk Dat klinkt dan wel ok, dat buzzeren. Gewoon producten uitproberen die nog leuk zijn ook! Ik haal je op ik neem je mee is meer een... tja... hoe noem je dat? Gewoon een roman waarin het leven van een aantal personages gevolgd wordt. Twee verweven liefdesverhalen. Maar zo klinkt het heel zoet terwijl het dat helemaal niet is. Het boek zit vol van alles wat een mens een mens maakt. In en in slechte personages waarbij je je opvreet omdat ze er nog mee weg komen ook. Wat een nacht heb jij gehad trouwens! Bah bah! Gelukkig lijkt t mee te vallen joh! @Kuona Tja, wij wilden ook echt wachten tot Silje 6maanden was met bijvoeden, maar ze lijkt t echt al n beetje nodig te hebben. Ze is gewoon niet meer tevreden met alleen melk. Maar het is een heel geregel om iedere dag fruit en groentehapjes te geven tussen de voedingen door. Vooral omdat het nu nog geen voeding vervangt, maar er nog ns extra bijkomt en Silje is dan idd ook vaak echt moe net op het moment dat het tijd is voor de groentjes. Morris ook netjes geslapen tot 8 uur. Goed hé! Silje ligt ook erg graag op dr speelkleed, maar in de box vindt ze t ook wel ff ok. Vanmorgen had ze zich alleen weer gedraaid en was het opeens heeeeel stil in de box. Meestal als Silje stil is ligt ze iets uit te vreten. Poepen en iets slopen... Nu lag ze dus aan de staart te trekken van 1 van de beestjes van dr mobiel terwijl ze met dr andere hand tegen t beestje aan t slaan was. Gelukkig heb ik t arme diertje kunnen redden! @Maka Oef! Dat hoeven wij hier niet te proberen, Silje iets geven dat ze dan bijna in dr mondje steekt en het dan afpakken. Dan wordt ze very pissed! Heej, Vera ook al zo braaf doorgeslapen!? Hands up! @Mamavanstef Kinkhoest!? Dat is schrikken! En wat naar dat je nu niet mag knuffelen! @Leintje Wat fijn dat het zo super gaat! En hele leuke fotos' hoor! Vooral die lekkere sliert uit zn mondje terwijl hij zo tevreden kijkt van; zie mij hier eens goed zitten! @Daffie Nou! Ik zou ook tekenen voor een meid zoals Myrthe die zo braaf slaapt en heerlijk makkelijk is! Ben zelf ook meer een denker, maar Silje lijkt echt een doenertje te zijn. Deed ze maar eens wat minder en sliep ze maar eens wat meer!! @Bbelly Haha, grashapje. Alstie t maar lekker vond hè! @FamVeenstra Keileuk filmpje van Martijn! Hij kan het helemaal vinden met de hond hè!? @Iggy Wat een vrolijke foto's met zo'n gekleurde stoel! Tja, volgens mij mogen ze daarin als ze goed kunnen zitten zonder opzij of naar voor/achter te vallen? Ik ga maar eens wat rommelen hiero. Vrouw wordt er onrustig van als ik zo lang zit te tikken. Dan vindt ze dat ik maar eens iets nuttigs moet gaan doen... Vannacht heb ik n nachtdienst. Weinig zin in, maar je doettur nix an! Grtz, Susan.
meiden ik voel me beroerd van de griep en ik twijfel of ik me ziek moet melden... mijn hoofd doet zo´n pijn en mijn keel ook ook doen mijn tanden pijn.... ben echt zo´n twijfelgeval muts
Heb je ook koorts Iggy? Als je je echt niet goed voelt, zou ik niet gaan werken. Maar misschien kun je het met wat paracetamolletjes/ibu oplossen?
ja daar zit ik al 3 dagen volop op... en de keel pastilles maar het lijkt wel nu ik snotneus erbij krijg de ibrufun en paracetamol niet meer werkt
@ Daffie: haha, das een goeie, ff bij jou komen opruimen. Ebbie krijgt nog steeds 4 flesjes. Nu, op dit moment ook weer 1, maar ben benieuwd of ze hem gaat opdrinken. Eitje was lekker, gebakken met een hammetje eronder . Inmiddels heeft Ebbie het hele flesje weggetanked, dus nog niet toe aan 4 flesjes vrees ik. @ Uk: ow foutje, dat was voor Maka bedoeld, lekker bezig Noppie . Pittig voor je man zeg, zo'n lange dienst. @ Maka: Ebbie zit ook weleens aan d'r oortjes. Zelfs al een keer mee naar de ha geweest, maar het was toen verder geen ontsteking ofzo. @ Martientje: jeetje wat maakt jouw broertje toch een gekke dingen mee. Zit dat in zijn karma ofzo? Uiteindelijk hebben we dus niet teveel betaald hoor, heb hem direct geruild voor cash geld. Ik denk dat het uiteindelijk ook wel goed zal komen met Fuad's bijvoeding hoor. Je hebt alleen wel een lange adem nodig vrees ik. @ Married: mooi dat het feestje dit keer een beetje gezellig was zeg. @ Suske: hihihi, tsja, 'Noppie rules' hahaha, mooi dat jullie nacht wat rustiger was. Hahahaha, 'op de kont klatsen'. Werkze vannacht, arme ziel! Wij gaan ff wandelen nu.
Married, jij zegt wel steeds dat Thije zo'n 'kalerd' is. Maar ik vind zijn 'kapsel' wel stoer hoor, sergeant Thije ! Je ziet de donkere haarlijn doorschemeren. Klinkt als een hele hippe sportieve fiets! Getverdemme, liep de rotzooi je keel in! Ja, dat kan natuurlijk ook. Iggy, ze mogen best wel even in de kinderstoel met eten als ze redelijk stevig erin kunnen zitten, dus niet scheef of onderuit zakken, evt met een kussen (maar dan zou ik t persoonlijk nog niet doen, als t niet nodig is). Voor t Rapley-en moeten ze rechtop zitten, daarom ga ik m vanaf volgende week ook pas echt gebruiken (dan is Vera ook 6 mnd). Nu af en toe 5 minuutjes om te oefenen, als wij gaan eten. Daarna zet ik hem wat in de achterover stand. Uk, oeioei tandjes! Tja wie weet . Slaapze! Suske, jemig van 23-9u. Altijd baas boven baas he!! Hihi, grappig die 3 speentjes Haha, op jullie kont klatsen?!! Ik moet altijd zo lachen om jouw berichtjes Vera is er ook niet altijd even blij mee als ik iets van haar afpak. Maar dan geef ik haar gewoon wat anders wat ze wel mag 'opeten'
Iggy, ik zou me als ik jou was ziek melden hoor als je je zo beroerd voelt. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je collega's!
Zo, wij hebben braaf eventjes een uurtje gewandeld: langs de Munt, park Ook in Al enzo. Ebbie ligt nu in de wandelwagen in de tuin nog even verder te knorren. Zal zo wel wakker worden en krijgt dan weer een broccolietje. Maar eh Maka: waar gaan jullie heen op Menorca, heb je een linkje? Ik wil ook nog op vakantie!
met lood in mijn schoenen heb ik me ziek gemeld.... even een vraagje he ik heb net doperwten gemaakt voor levi en voor d esmaak doe ik er dan een schepje of 2 frutapura appel/peer doorheen... wordt het net wat smakelijker??? zou dit ongezond zijn of slecht???
Iggy, eet Levi t anders niet als je t fruit er niet doorheen doet? Anders zou ik t persoonlijk niet doen. Anders wil ie strax alleen nog maar iets eten als er appelmoes doorheen zit...? Noppie, we gaan naar Aparthotel Paradise club + spa Geboekt via vakantiediscounter. Hier staan mooie foto's MAR Hoteles & Apartamentos-Web Oficial, Aparthotel, Apartamentos, Hotel Mallorca, Menorca Apartamentos
spuugt het laatste dagen uit e dan gaat ie heel hard zitten lachen... behalve de bruine boontjes die gaan er ALTIJD in.... kan moeilijk iedere dag bruine bonen voor hem maken hihihi normaal eet ie een frutapura na zijn eten nu doe ik daar dus een paar schepjes (echt maar iets voor het idee en de smaak) door zijn groenten en hij smult nu echt veel meer van zijn groente moet er wel even bij zeggen dat ik ook echt overal appelmoes bij eet!!! toen ik klein was al, zelfs bij rijst of macaroni
Iggy; ik zou toch proberen het zonder frutapura te geven. Hij moet echt de smaken nog leren kennen en het is nu nog helemaal niet erg als hij zijn eten niet opeet. Kan best dat hij over een paar weken wel weer de groentes wil en als je er nu steeds frutapura door doet, wil hij niets anders meer.... Myrthe heeft net witlof met aardappel op en vond het weer heerlijk. Ligt nu weer lekker te slapen. Wij zitten zelf nog te twijfelen of we bloemkool gaan eten (zoals gepland) of dat we iets bestellen....
Iggy: Gewoon doorzetten met alles apart te geven hoor. Ferry lustte eerst helemaal geen groenten en het gaat nu ineens een stuk beter Bovendien zijn doperwten heel zoet en die vinden ze vaak wel lekker. Heeft hij al eerder doperwten gehad? Maka: vakantiediscounter heb ik zeer goede ervaringen mee! We hadden een aantal jaar geleden een vakantie geboekt, maar de reisorganisatie was failliet gegaan. We kregen best snel al ons geld terug, zonder rare dingen En het ziet er geweldig uit joh! Daffie: Ahh klein smikkelkontje hebben jullie toch! Alles zo lekker eten. Ferry lust al steeds meer dingen gelukkig! Hoewel hij nog steeds de groene groenten het minst lekker vindt. (behalve doperwten)
@ Iggy, en ben je nog gaan werken? Ah ziekgemeld lees ik nu, verstandig! Wat is frutapura? Het lijkt me juist belangrijk dat Levi ook pure smaken leert herkennen, dus ik zou het niet opzoeten met allerlei andere dingen hoor! Anders heb je straks een kind dat niks lust en dat lijkt me reuze onhandig. Ow lees nu dat jij overal appelmoes bij eet?! hihi.. Ik zou echt proberen om Levi dat niet aan te leren hoor. Hoe doe je dat dan in een restaurant, vraag je dan ook om appelmoes? @ Suske, werkse vannacht! @ Maka, haha thanx! Ik vind hem ook wel een schattig kapseltje hebben hoor, maar veel haar is het niet Ja dat met mn oor was echt smerig toen. Maar ook wel een soort van opluchting, want het zat daarvoor de hele tijd dus dicht. Mooi hotel, leuk joh! Krijg ook helemaal zin om op vakantie te gaan, hihi @ daffie, haha zondag is echt besteldag he! Fijn dat Myrthe zo lekker smikkelt! Wij eten hier straks..... pannenkoeken!!!!! Maar wees niet bang, gewoon met halfvolle melk hoor