Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

de pasta bij de pizzeria is besteld;)

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Normaal gesproken zou Ferry vanavond in bad gaan. Vinden jullie dat verstandig? Of wordt hij daar juist beroerder van? Eigenlijk wil ik hem nu even wakker houden tot 19 uur, dan is het tijd voor de fles. Een badje zou qua timing wel handig zijn, maar hij zit maar te gapen en te doen. Beetje te zeuren.. Ook heeft hij veel lucht in zijn buik...

Wat zouden jullie doen?

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Uk: Badje zou ik gewoon doen, vaak ontspannen de darmen in bad en kan hij zo wat lucht kwijt ;)

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heb toch even snel een badje gedaan. Gewoon even liggen en verder niets. ;)
    Ik ga zo lekker zijn fles maken en hopen dat hij vanavond wel gewoon blijft slapen *keepmyfingerscrossedsmiley*

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

wie heeft ook alweer de link voor de rapley methode,
    is dat nou emt rauwe groenten, (zei een vriendin van me) of gekookte groente aan de kindjes geven?

kom vanavond even reagere, zal martijn even in badje doen en danz ijn laatste fles geven.

knuff anita

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Married, het zal toch niet dat je het toch eens zou gaan uitproberen om pannenkoeken te bakken van je witte goud :D;)

Iggy, goed dat je je hebt ziek gemeld, mag best als je je niet goed voelt toch?

Suske, kontje klatsen, hahaha!!!! lekker hoor dat Silje vannacht niet 'gespeeld' heeft. Enne ook grappig dat ze begon met paars en eindigde met rood!!! Ik probeer Boaz ook al wijs te maken dat hij best zijn duim kan gebruiken wanneer hij zijn speen niet kan vinden of het hem niet lukt om het zelf te doen.

Anita, jaaa leuk filmpje van Martijn, ook al zo'n lekkere lachebekkie.

Maka, wil je niet meer zulke aantrekkelijk vakantiesites plaatsen.
    Nu wil ik ook!!!!! nee hoor zonder dollen, ziet er fantastisch uit, dat wordt genieten.

Daffie, grappig dat Myrthe ook van witlof houdt, is toch wel een uitgesproken smaak. Wij eten lekker broodjes lamsshoarma van de slager. Soms heb ik ook geen zin in wat er op het menu staat of te koken en bestellen we ook lekker, wat gaat het worden? Oh lekker pasta van de pizzeria!

Noppie, was het in Utrecht zulk lekker weer dat Ebbie buiten lag te slapen??

Uk, hoe gaat het nu met Ferry en zijn koorts. Al een beetje gezakt.
    Sneu hoor, vond het ook erg moeilijk deze week met zo'n ziek apie thuis.
    Slaapt ie lekker van een badje, sterkte.

Meiden, als ik iets naars zie op tv of in een film over een baby oid dat kan ik zo emo worden, zit ik al met tranen in mijn ogen. Had ik vroeger toch veel minder.

Harry Potter vond ik een beetje tammetjes, niet heel spannend, wel weer mooie special effects.

Kennen jullie Joppies - Night & Daycare | De "coolste" luier van Nederland luiers? Zijn milieuvriendelijk en worden geen bomen voor gekapt. Over het algemeen zijn ze ook naar verhouding goedkoper dan bijv. Pampers, maar je kunt ze alleen online bestellen en dan komen er weer verz.kosten bij. Maar wel beter voor het milieu! vind dat dan toch ook wel weer voor een goed doel.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zo, mannetje lekker de fles gehad en nu ligt hij in bed.
    Hij ligt een beetje te zeuren, maar nu alweer meer als hij altijd doet ;)

Mieke: Hij krijgt paracetamol en dat helpt wel gelukkig. Zijn temp was 38.8 dus niet heel hoog. Ik merk wel dat hij zich echt niet lekker voelt, want in de box ligt hij rustig te spelen ipv de hele box heen en weer te rollen. Hoop in ieder geval dat hij (en ik) lekker zijn nachtrust pakt.
    En ik ben ook veel meer emo dan ik was hoor! Ik kan nu van het minste geringste tranen in mijn ogen krijgen! Stond ook een filmpje in de televisiehoek van dit forum van een vader die met zijn gehandicapte zoon de triathlon/ marathon loopt. Die jongen ligt dan in zijn bedje (die hangt achter de fiets, of achter het bootje etc), nou echt, tranen met tuiten gehuild hier!

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

hmmm ben bang dat het weer drama wordt! Hij is echt heel zielig op het moment :(

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Anita, nee hoor Rapley heeft niets met rauwe groenten te maken. Bij de Rapley methode gaat t erom dat je kindje zelf eet ipv dat hij gevoerd wordt met een lepel. Dus grote stukken aanbieden die hij zelf kan pakken en in de mond stoppen.
    Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Introductie van vast voedsel na zes maanden

Mieke, dat hebben heel veel vrouwen nadat ze moeder zijn geworden!! Ik heb t ook wel iets meer dan vroeger.

Jaaaah, ik heb ook helemaal zin in de vakantie!! :D

10. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Anita: Wat een leuk filmpje. Morris lacht nog niet zo hoor, ik hoop dat hij dat wel nog gaat doen. Echt heel schattig

@Maka: Ben wel jaloers op jullie zonvakantie hoor! Ziet er mooi uit!
    Morris heeft ook wel eens zijn oor te pakken. Volgens mij denkt hij dan gewoon: Goh...wat is dat rare uitsteeksel aan mijn hoofd :(

@Iggy: Ik zou ook niet overal appelmoes doorheen gaan doen voor Vera hoor. Dan krijgt alles voor hem dezelfde smaak en het is toch juist lekker om wat afwisseling in je eten te hebben. Moet stiekem wel om je lachen dat jij overal appelmoes door doet, zelfs rijst en macaroni, hahaha. Doe je het ook op je pizza?
    Beterschap meid!

@Martientje: Oei, jij ook een heftige nacht achter de rug. Arme Fuad zeg!

@Married: Fijn dat de verjaardag wel mee viel. Ik heb dat ook wel eens hoor, dat ik geen zin heb om alles te lezen en op iedereen te reageren :)

@Suske: Hihi knap hoor dat Silje zelf speentjes kan wisselen. Wat goed dat ze naar Noppie geluisterd heeft ;)
    Hahaha gelukkig heb je het beestje kunnen redden :D

@Mieke: Hmmm Harry Potter viel dus tegen? Ik vind er sowieso niet veel aan, mijn vriend gelukkig ook niet :p
    Tnx voor je link van die luiers, klinkt wel erg interessant! Dan zou ik wel moeten kijken of ze in België ook bezorgen.

@Emo zijn: Ik heb dat ook heel erg. Maar ik ga me dan ook altijd bedenken hoe ik me zou voelen als dat Morris was. Laatst ook een programma over kinderen die vertelden dat ze gepest werden...nou je kon me echt opvegen. Daar had ik normaal nooit zo'n last van.

@Uk: Agos, arme Ferry. En arme jij. Sterkte ermee!

Hier is Morris ook aan het mopperen terwijl hij normaal altijd slaapt rond deze tijd. We zijn wel bij mijn ouders geweest waar ook mijn broers + vriendinnen waren dus misschien wat te druk geweest voor hem. Hmmm nu is hij weer stil. Ik hoop op weer een goede nacht. Ik moet de nachten weer alleen gaan doen want vriendje moet morgen weer gaan werken. (Hij loopt heel het weekend al te sippen dat hij Morris zo gaat missen, agossie)

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    KUONA ik heb Levi hoor geen Vera hihihi
    enne nee niet op pizza want ik lust helemaal geen pizza vind ik zo vies!!!

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Iggy: goed dat je je ziek hebt gemeld! Ik hoop dat je snel beter bent. Ohoh, dus mama geeft zelf ook niet echt het goede voorbeeld voor wat betreft overal appelmoes bij :). Bij ons krijgt Ebbie de groentes puur, of ze er nu wel of niet van eet maakt mij niet uit. Ze krijgt er absoluut niets zoets bij.

@ Married: nou ja zeg, toch geen pannenkoeken met GEWONE koemelk toch, dat is toch veels te min voor Thije 8).

@ Maka: ziet er goed uit zeg, hoelang gaan jullie?

@ Mieke: ja, vanmiddag was het hier gewoon droog. Ze had een truitje aan en een dekentje over zich heen, die lag lekker te knorren in de tuin hoor. Ik voel me vaak een beetje schuldig omdat ik toch veel binnen zit met haar. Omdat de box binnen staat enzo. Ik ben ook snel emo nu ja. Kende ik niet nee, die Joppies.

@ Uk: hopelijk slapen jullie allemaal lekker vannacht.

Zijn hier foto's aan het selecteren om te printen. Van ruim 3 maanden, wat een klus zeg!

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Iggy, stel je voor dat Levi later een belangrijke baan heeft, met veel zakendineetjes. Zou toch raar zijn als hij dan altijd een bak appelmoes erbij moet hebben...?!
    Ik zou t hem dus echt niet aanleren, deze periode is juist om smaken te leren kennen! Zijn voedingsstoffen haalt ie nog wel grotendeels uit de melk.

Noppie, we gaan een weekje naar Menorca. Lang zat, zeker de eerste keer!

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oeps...
    Ik had net Vera gevoed, voorgelezen en wel met slaapzak in bed gelegd. Eerst begon ze lekker te gillen en toen wat te huilen. Mijn vriend meteen: "o, zou ze op dr buik liggen, zal ik ff gaan kijken?" Ik: "nee joh, dat kan ze nog niet met slaapzak aan hoor, laat r maar ff 5 minuutjes". Even later begon ze toch wel heel hard te huilen... Dus toch maar even gaan kijken.
    Lag ze met haar hoofd de andere kant op, op haar buik, met haar arm tussen de spijlen! Oeps, arme schat...

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dat dacht ik ook al. Koeienmelk is voor kalfjes!!!:$:p

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Maka: ja dat heb je dan soms he, oeps! Wat dat betreft zou een babyfoon met camera dan toch wel weer een goeie zijn.

:x Net 122 foto's geupload naar Webprint. Geeft ie WEER aan dat er geen foto's bekend zijn. Ik word echt gek van die fotoprogramma's. Vorige keer 6x met de HEMA geprobeerd, werden we er ook alsmaar uitgegooid tijdens het uploaden. Toen overgestapt op Webprint, dan lijkt het alsof het goed gaat en dan is het toch weer niet zo. Bovendien moeten we steeds voordat we gaan uploaden die foto's exporteren mbv Picasa. Mijn vriend, die toch echt veel weet, weet ook niet hoe dit komt. Hij gaat het morgen nog een keer op zijn werk proberen, kennelijk is er daar een snellere verbinding ofzo. Ligt dit dan aan dat we zoveel foto's tegelijk proberen te doen ofzo? :x

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Noppie, ja daar dacht ik dus net toen ik haar zo zag liggen ook aan ;)

Wat raar van die foto's. Ik heb bij de hema wel meer foto's geupload, of iig net zoveel. Duurt wel lang dan, maar t komt wel altijd goed... Heb je een hele hoge resolutie ofzo?

18. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hallo meiden,

Even snel want heb geen tijd om alles te lezen.

Hier nog steeds een zieke Sanne maar gelukkig gaat het met haar nu wel iets beter. Afgelopen nacht heeft ze wel weer tussenin gelegen en was ze zeker ieder uur een keer wakker maar de nacht daarvoor hebben we niet veel meer dan een kwartiertje achter elkaar geslapen.

Ze is nu nog wel erg verkouden en schor (ze heeft echt zo'n ander hees stemmetje). De koort is over, gisteren was het overdag zelfs 39,1 dus dat was niet fijn.

Nu ben ik alleen ook strontverkouden geworden.... bahhhh.... Zieke meisjes hier dus.

Kom snel weer bijlezen.

Groetjes

p.s. jij ook succes Uk, zag net dat Ferry jou ook heeft wakker gehouden...

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Het lijkt weer zo'n avond te worden. Heb hem er al 3 x uitgehaald in de tussentijd. Hij valt helaas ook niet op mijn arm in slaap. Heb manlief gebeld dat hij gewoon om 12 uur naar huis moet komen en niet doorwerken tot 4 uur.
    Arme Ferry, echt heel zielig. Hij heeft ook zo'n zielig huiltje en zeurderige kreuntjes. :(
    Als hij om 22 uur nog niet slaapt geef ik hem weer een zetpil. Hij heeft de laatste om 16 uur gehad en ik las in de gebruiksaanwijzing dat er minimaal 6 uur tussen moest zitten...

Dinkie: Ik hoop dat jij lekker kunt slapen vannacht. Ik hoop dat morgen bij Ferry de koorts ook weg is. Als hij morgen nog koorts heeft ga ik toch maar naar mijn eigen huisarts. Hij zat net steeds aan zijn oortje en denk toch dat het een oorontsteking is.

Noppie: Dat heb ik bij webprint ook gehad! Ik kwam er achter dat je EERST moet registreren, dan uploaden, dan lijkt het of het niet gelukt is, maar ze staan ook onderin een balk. Dan moet je de foto's die in die balk staan aanvinken en dan uploaden. Zo was het mij gelukt. (zo ongeveer, het is alweer een hele tijd geleden)

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Daffie, hoe smaakte de pasta? :D

@ Uk, hoe gaat het nu met Ferry?
    Sterkte vannacht!

@ Dinkie, ai Sanne ook nog steeds ziek :( Jij ook sterkte vannacht!

@ Noppie & Maka, ik voel me ook net een kalfje hoor nu ik koemelk :$ :D :D heb gebruikt voor de pannenkoeken :D

@ Noppie, wat een gedoe met die foto's. Ik doe het tegenwoordig met de album printservice of fotoservice (offline) van de hema en dat gaat als een trein.
    Is webprint niet ook van wij fotoservice? Dat deed ik eerst, maar had ik ook veel gedoe mee.

@ Maka, owww die Vera toch! Heb ik vorige week met Thije gehad, brullen dat ie deed.

@ Mieke, dat emotionele herken ik heeel goed! Ik heb het ook bij 'zielige' liedjes. Bij bijv. Tears in Heaven van Eric Clapton kan ik het echt niet droog houden.

@ Iggy, geen pizza joh? Lekker juist, hihi
    Voel je je alweer wat beter?

Deel Deze Pagina