Uk, fijn dat je wat hebt kunnen slapen, en Ferry ook! En dat de koorts wat gezakt is (met de pcm) en dat jullie geld krijgen Suske, die zal wel al op een oor liggen, thx voor de tip. Lijkt me idd een leuk boek, ik had er al iets over gelezen of gezien geloof ik. Vera heeft weer lekker geslapen tot kwart voor 7 ! Dat had ik eigenlijk niet verwacht, omdat ze gisteren weer een dagje had met hazeslaapjes en de 3 uur tussen voedingen meestal niet haalde. Ze sliep al om 20u (na de rolpartij), en das nogal vroeg voor haar om de nacht te beginnen. Married, ik het t campingbedje van de prenatal, was laatst in de aanbieding. Prima ding hoor. Vond t alleen wel frotten om m terug in de tas te krijgen...
wij hebben de koelstra die is wat duurder maar er zit meteen een goed matrasje in wat stevig is en niet al te dun.... je merkt echt verschil want opa en oma hebben een goedkoper exemplaar maar het matrasje is ook erg belangrijk
Hands up voor Vera!!! @ Iggy, die Koelstra zag ik idd ook, die is 60 euro. Je hebt er ook eentje van BabyBjorn maar die is bijna 200 euro . Maar wel een aanrader dus die van Koelstra, goed om te weten! Ik wilde hier bij babymax bestellen: Travelbedjes, maar al die bedjes zijn tijdelijk niet leverbaar! Grr.. ze hebben ze ook bij de Prenatal, maar daar zijn ze (uiteraard) weer fors duurder. @ Maka, is dat van eigen merk prenatal? Die zag ik idd ook online, maar vind de prenatal best duur in vergelijking met andere zaken.... Iemand nog een andere online besteltip?? Wil hem eigenlijk woensdagochtend in huis hebben.
oh hier heb ik de bon van onze koelstra (kado gekregen maar bon blijft garantie) 79,95 euro kostte hij bij prenetal tis erg fijn bedje
Ik zag het op hun site ja. Maar diezelfde is bij de Babymax dus 20 euro goedkoper! Dat vind ik best wel fors op zo'n bedrag.
hey meiden, nou helemaal bijlezen en reageren gaat niet lukken, mn man heeft veel op de comp gewerkt en ik ben niet echt aan t forum toegekomen... @Married, tjonge knap hoor dat Thije nu helemaal alle kanten oprolt... kan hij niet ff langskomen en dat Josanne ook even uitleggen? @Suske, zo dan heeft Silje heerlijk doorgeslapen zeg! Ja t zou toch erg handig zijn als ze zelf dat speentje in hun slaap weer terug stoppen he Ja ik heb dat boekje bij de bieb doorgebladerd, ik vond het erg grappig Hihi maar ja in de bieb kun je niet hardop lachen he @Married, geen idee hoor voor goede campingbedje... heb er zelf namelijk geen... @Iggy, oei beterschap hoor! @Maka, oeeeh dat ziet er goed uit... hihi zou zo weer op vakantie willen!! Erg herkenbaar wat je zegt over die levensfases..vooral mensen ach joh wacht maar tot ze t huis uit zijn dan zijn ze nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker! @Mieke, nee ken de luier niet... overigens heb je bij de etos ook eco luiers... maar heb geen idee hoe duur die zijn en wat de kwaliteit is... hoe is het nu met Boaz? hihi je vriend dus helemaal oranje @Kuona, en heeft Morris goed geslapen? @Noppie, nou succes met je foto's... pff begin ik geloof ik maar niet aan Wij gebruiken altijd foto.com snel en goedkoop... @Dinkie, ach wat sneu een zieke Sanne, oh en jullie zullen nu ook wel brak zijn. Nou hopenlijk knappen jullie allebei snel op! @Uk, Hoe is het vannacht gegaan met Ferry? Hebben jullie nog kunnen slapen? Sneu hoor dat hij niet lekker is! Fijn dat je man hem rustig heeft gekregen zeg, en dat jij nog even hebt kunnen slapen! Zo das een mooi bedrag Zo hier een heerlijk weekend, vrijdag de nieuwe auto opgehaald... wow dat rijdt toch heel anders hoor dan een auto van ruim 16 jaar oud!! Deze is maar 6 jaar oud en rijdt als een zonnetje Daarna lekker bij scheveningen gaan strandwandelen. Hihi Josanne drinkt inmiddels zelf uit een tuitbeker... geweldig, en boos dat ze wordt als je m weghaalt Nou ik ga vandaag maar eens was wegwerken en flink wat huishoudelijk werk doen... bleeeh
@Mieke: Ja dat is wel het jammere aan internet, dat mensen dingen zo verkeerd op kunnen vatten. Zeker als ze je niet 'kennen'. Maargoed, ik heb mijn 'opvoedkundige plasje' iig even kunnen doen he. @Suske: Ahhh dat lijkt me ook zo vermoeiend zo 's nachts. Dat boek lijkt me ook wel leuk om te lezen ja. Misschien dat de bieb hem wel heeft. @Uk: Wat fijn dat je man de zorgen voor Ferry vannacht op zich heeft genomen en dat Ferry nog even heeft kunnen dutten bij zijn papa. En fijn dat jij even bij hebt kunnen slapen. @Iggy: Ik dacht al dat jij daar wel tegen zou kunnen, een beetje pesten @Married: Mijn ouders hebben een campingbedje van quinny. Maar dat hebben ze volgens mij gekregen van kennissen. Geen idee wat die gekost heeft. Het is verder wel een goed bedje. @Maka: Hihi Morris heeft vandaag geslapen tot 10 voor 7, hij werd vast wakker van Vera. Maar heb je Vera dan na 20 uur niet meer gevoed of heb je haar wel wakker gemaakt voor een laatste voeding? @Axioma: Ow wat fijn dat de auto goed bevalt. En dat klinkt goed, strandwandelen bij Scheveningen. Morris heeft dus geslapen tot 10 voor 7, helaas wilde hij daarna niet meer slapen en om 8 uur had hij het echt gehad in bed. Nu ligt hij lekker te rollen op zijn kleed. Hij is zijn voeten aan het ontdekken Beetje jammer wel dat ik al 10x spuug heb kunnen ruimen. Dat blijft een nadeel van het buikliggen.
@Kuona, oh dan heeft hij redelijk goed geslapen toch! Had iets langer gekund Ja soms wel vervelend he dat ze zo spugen als ze op hun buik liggen... hier ook. Moet t kleed om de paar dagen wassen... Ja t strandwandelen was heerlijk, en t mooiste vond ik nog Josanne's ogen toen ik met haar in de draagdoek zo t water inliep... geweldig!!! Helemaal verbaasd naar de golven en dat water kijken..
Dat spugen vind ik idd ook zoooo irritant!! Thije blijft aan de gang zeg. Dat ligt ie op zn buik en hoor ik het alweer.. maar ja, hij heeft er zelf geen last van volgens mij. Nu ligt ie alweer in zn bedje een tukske te doen (althans dat hoop ik ) Ik ga me nu even aankleden, tot later!
Nee Morris heeft er ook geen last van. Maar hij vindt het wel erg leuk om er met zijn gezicht in te gaan liggen. Of om er met zijn speelgoed doorheen te gaan roeren. Dus als ik BURP hoor sta ik alweer paraat met mijn hydrofieldoek
Mogge babes! Married, ik heb het campingbedje van prenatal eigen merk, de iets duurdere versie en los daarbij een matrasje gekocht, dit omdat het matrasje bij het bedje echt te dun is. In- en uitklappen in het begin even wennen maar als je weet hoe het moet heel makkelijk, ook het in de tas doen. Morris en Vera weer heerlijk geknort dus, hahaha! Lekker hoor. Hier een Boazje weer even slaap-wakker om 5 uur en om 6.15, gekgenoeg dezelfde tijden als gister. Maar verder lekker geslapen. Hij vind drinken uit een bekertje helemaal geweldig en wil dan alleen maar meer meer meer. Enne dat tandje... hmm volgens mij komt er dus toch geen tandje of zo? Uk, fijn dat je man jou je rust vannacht lekker gunde lief hoor je twee grote liefdes zo saampjes. Axioma, oh fijn is dat dan he zo'n nieuwe auto. Is het gevaar toch nog ergens goed voor geweest. En deze is natuurlijk ook een stuk ruimer. Genieten dus. Lekker gewandeld langs het strand, ook lekker. Suske, oeps kan me voorstellen dat zo'n nachtdienst er in hakt. Nog veel meldingen geweest? Gelukkig is er dan weer even internet om je te vermaken en de tijd mee door te komen he.
Zo, Ferry had toch nog even geslapen en ik dus ook op de bank Heb er helemaal een stijve nek en schouders van. Daarna heeft hij even tv gekeken in zijn wippertje, terwijl ik een fruithapje aan het maken was. Dan kun je echt wel merken dat hij nog niet lekker is, want normaal moet ik heel snel doorscheppen en nu had hij na een paar hapjes alweer genoeg. Toen hij begon te huilen heb ik hem even getroost en maar weer in bed gelegd. Volgens mij gaat hij nog wel even slapen, hij is natuurlijk helemaal kapot! Arm piraatje Ferry vindt trouwens op zijn buik liggen helemaal niet leuk. Zodra hij op zijn buik is gerold begint hij gelijk te mekkeren. Dan rol ik hem maar weer terug. Maka: Ahh wat een kanjer is Vera toch! Lekker geslapen dus. Heerlijk hoor Kuona: En Morris ook lekker geslapen. Oh, je vindt het nog te vroeg lees ik. Laat Morris dan maar niet met Ferry praten Leuk he? De voeten ontdekken! Die moeten en zullen straks in zijn mond Dat is zo grappig. Ferry kan ze nu alletwee tegelijk in zijn mond stoppen. Hij wordt er steeds beter in! Wij moeten nog een campingbedje en ook nog een kinderstoel. Omdat wij het campingbedje eigenlijk nooit gebruiken ga ik niet zo'n dure kopen. Ferry ligt er straks hooguit een paar uurtjes in. De kinderstoel ga ik ook niet zo duur kopen, daar heb ik helaas het geld niet voor. Wie weet er een leuke, goede en niet al te dure kinderstoel?
oh, ik vergeet Axioma helemaal! Wat voor auto hebben jullie nu? En wat fijn dat hij zo lekker rijdt! Ahhh dat klinkt heel mooi, met Josanne in de draagdoek de zee in lopen *zucht* Heb je er ook foto's van? Of was je alleen met Josanne? Ferry snapt nog helemaal niets van een tuitbeker! Ach ja, alles op zijn tijd Hij vindt gewoon uit een bekertje drinken wel ERG leuk! Mieke: Ah Boaz vindt het drinken uit een bekertje dus ook helemaal geweldig! Ferry ook, is zo'n prachtig gezicht! Je hoort dan ook zijn tandjes klakken op het bekertje Hij doet na elk slokje zijn mondje gelijk weer open voor meer. Hmm vreemd, toch geen tandje
@Uk: hihihi nu klink ik wel verwend. Ik vind het natuurlijk geweldig dat hij tot 7 uur heeft geslapen. Maar ik was zelf nog zo moe, haha. Voor Morris sliep ik echt heel veel uur 's nachts. En soms slaapt Morris nog ff lekker door tot een uur of 9 Nu ligt hij lekker in zijn bedje dus ga ik nog even liggen. Ik weet ook niet waarom ik nu zo moe ben...pffff. Volgens mij zag ik laatst bij prenatal een net tripptrapp voor 49,95. Maar het zou kunnen dat ze die alleen in het roze hadden, die stond iig uitgestald. @Mieke: Leuk dat Boaz al uit een bekertje drinkt. Wat geef je hem dan?
Married, heb ook nog even gekeken op internet en kwam hier terecht. Babypark | Zoekresultaten voor ?campingbedje? Over het algemeen zijn de bedjes wel gelijk aan elkaar, je hebt natuurlijk goedkoop en duur... maar wat belangrijk is volgens mij is het matrasje. Prenatal | Er op uit | Weekendbedden
Mieke: kan daar een gewoon ledikantmatrasje in? Ik heb namelijk nog een matrasje. Kuona: haha, ik bedoelde het ook niet lullig hoor En ik sliep ook altijd veel. Meestal zo'n 10 uur per nacht Ik begrijp dus dat je moe bent. En bedankt voor de tip. Moet dus toch echt even bij Prenatal gaan kijken.
Uk, kan zo even de maten niet vinden van het bedje. Wij gebruiken hem ook voor in de tuin als box zeg maar. En nemen hem mee naar mijn ouders als box... ze hebben zelf een ledikantje voor de kleinkinderen. Kuona, gewoon water hoor!
zo de afwas is weg, de 1e was hangt aan de lijn, en de keuken is gesopt inclusief de koelkast... hihi begin is er! @Mieke, ah Boaz ook al uit een bekertje drinken Josanne vind dat ook geweldig. Heb nu bij de trekpleister een plastic bekertje met 2 oren gekocht, en nu houdt ze hem ook zelf vast @Uk, oei stijve nek.. das niet goed.. maar wel lekker dat jullie allebei nog even geslapen hebben! We hebben nu een Daewoo Nubira 1.6 uit 2003 Deze dus maar dan een groene http://www.handelsprijzen.nl/abc/data/1416900-1-2-3.jpg Ja heb wel foto's van t strand: http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SE7KDR3.jpg Met verwaaid haar En er staat er ook nog 1 op Josanne's blog Josanne's Blog
Axi: wat een ONWIJS leuke blog! Leuke foto's en het filmpje van het zand vind ik ook super! En moest ook lachen om Josanne met de tuitbeker! Leuke auto hoor! is dus lekker ruim