Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ahhh uk wat ligt die er vreemd bij maar wel schattig

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Miireii: hij is echt helemaal nog niet lekker dus ik denk dat hij daarom niet wakker werd van zijn armpje. Normaal zodra hij al doordraait naar zijn buik (hij slaapt normaal op zijn zij) dan wordt hij al boos. Maar nu niet.. Nou ja, hoop dat hij snel beter is!

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik hoop het ook voor je!! en voor Ferry natuurlijk..... ;)

4. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    uk:
    Wat een houding , tja kindjes liggen wel vaker raar te slapen en wat een lief koppie met dat lachje!

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

mamavantijs: ahhh wat een lekker ventje zeg! Hij ziet er heel vrolijk uit!

6. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Tijs is ok altijd tevreden, nou ja bijna altijd....
    Hij huilt bijna nooit, hij moppert alleen wel eens en dan is hij moe of heeft honger, of hij is ziek...
    Verder hoor je hem niet...
    Ja grommend :)
    Zal ook eens wat fotos's verkleinen om te showen

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi gromt ook heel erg veel... huilen doet ie bijna niet alleen maar grommen... wij dachten dat ie misschien de honden nadeed

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #7768 Deurtje, 3 aug 2009
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
    @ Uk, ahhhhh wat schattig zeg!!!
    Wat je ziet op de foto is een shirtje, geen rompertje trouwens. Ik koop mn rompertjes eigenlijk overal en nergens, H&M, Hema, Prenatal. Heb er ook eentje van Petit Bateau, een polorompertje, echt heel leuk en goede kwaliteit, maar die dingen zijn reteduur!
    Dat shirtje op de foto hebben we via voetbalshop.nl gekocht. Kun je van alle eredivisieclubs dingen bestellen.

@ Iggy, Thije heeft een shirtje aan op de foto, van FC Utrecht Baby team, hihi... hij heeft wel een FC Utrecht rompertje, met Superfan erop. Is idd maatje 74/80.

@ Mieke, leuk hoor die letters!
    Enne, is dat stoer kijken??? owwwwww..... ik vond het maar chaggie ;) :D

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi grommende Tijs, leuk hoor!

Ah Uk, wat ligt Ferry er zo aandoenlijk bij zeg, hihihihi.
    En die andere foto ook zo leuk met zijn tandjes.

Kuona, ja ik zal een foto maken ;)

Axi, leuk je blog en leuke filmpjes van Josanne, haha met die beker.... ze wordt dus echt boos als je hem weg haalt.

Boaz ligt vaak op zijn zij en dan zijn hoofd helemaal achterover in zijn nek zeg maar. Lijkt me ook niet echt lekker, maar bij die kleintjes is alles nog wat soepeler denk ik dan maar.

Boaz heeft me vandaag al 2x getrakteerd op een poepluier, blegh.
    Hij is vandaag echt lekker vrolijk en lacht om alles, heerlijk.
    Gaan zo even wandelen een boodschapjes halen.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha boaz is heel druk in de box aan het spelen.
    in de ene hand een knuffel onder zijn arm het boekje en in de andere hand zijn speen die hij ondertussen in zijn mond probeert te doen en dan gaan die beentjes ook nog eens de lucht in.

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hahaha hij is er maar druk mee hé!

Soraya was net ook weer aan het gillen, heb ik haar het speentje gegeven en nu ligt ze echt gewoon te chillen in de box hahahaha, ik ken haar helemaal niet zo!

12. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Iggy:
    Wij hebben ook ene hond, maar die gromt nooit.
    Volgens mij is dat grommen een appart gevoel in je keel...

Mireii:
    Chillen? hahahha!

Mieke:
    Die heeft het er maar druk mee!

Maddiegirl:
    leuk zeg zo'n shirt!

Tijs moet alitjd dingen over zijn hoofd/ over zijn gezicht trekken, zo troffen we hem vorige week na zijn dutje aan, de hydrofiel luier over zijn hoofd getrokken :)

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha tis idd een grappig iets ja kriebelig gevoel in de keeltjes denk ik

houden al jullie kindjes dingen vast??? zie het veel op foto's van jullie??? maarre hier alleen zijn lepel... beker niet vind ie makkelijker als ik hem vasthou hahaha wel vind ie meneer beertot leuk om vast te houden en mijn vingers

14. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

@ Rapley:
    Kennisen van ons hadden een schoonzusje en die zei dat rapley met rauwe groente was, dus vandaar de vraag, maar ik doe het dus prima zo.

@box of vloerkleed:
    bij ons is het zo dat als martijn lekker op de grond ligt te spelen hij dan de hele tijd omrolt naar zijn buik, via de linkerkant, maar blijft op zijn handje steken, dus begint eigenlijk meteen te brullen.
    Als hij in de box ligt rolt hij minder, maar doe hem wel geregeld in de box, want mijn dochter wou er nooit in, en zo’n kindje wil ik niet meer, en vind het ook een veilig idee vanwege de hond.

@kuona:
    komt zeker vanzelf dat morris ook zo gaat lachen, bij martijn zo van eht ene op het andere moment was het zo,

@maka123:
    ze kunnen zeker wel met slaapzak draaien hoor, het bewijs heb je al gezien, haha tis wat die kindjes allemaal,
    martijn heeft zich in bed nog nooit (klop,klop) in bed omgerold.

@uk80:
    wat zielig dat ferry de slaap gewoon niet pakken kan. Hoop dat je toch nog lekker geslapen hebt vannacht. Fijn dat je toch lekker nog hebt kunnen slapen, wel minder van de pijn die je eraan over hebt gehouden, leuke foto van ferry in zijn bed, vind martijn nooit zo, ligt altijd nog keurig onder zijn dekentjes.

@mieke8:
    over fles afbouwen, ik gaf martijn altijd smorgens zijn fruithapje, ben sinds vandaag begonnen met een bord papa voor tussen de middag, en wil hem dan als ie van bed komt een fruithapje geven, dus dan laat ik de fles van 3 uur smiddags vervallen.
    Misschien voor jou ook een idee, de 3 uur fles is ook meestal diegene die je vervang, of laat vervallen.

@axioma:
    heerlijk een strandwandeling.

@marriedgirl:
    dat spugen als ze op de buik liggen is hier precies zo.

@kinderstoel:
    wij hebben een kubus stoel, een stoel waar ook een tafel en stoel gemaakt van kan worden, ideaal. Maar nu moeten we voor jildou een andere stoel, omdat martijn nu ook gebruik maakt van de kinderstoel.

@campingbedje:
    wij hebben hier een campingbedje van winnie de pooh, waar wij een gewoon ledikantmatras bij in hebben, maar we gebruiken hem nooit, hij stond standaard bij mijn schoonouders, maar met het mooie weer heb ik hem opgehaald om hem als box voor buiten te gebruiken.

@maat rompers:
    hier moeten we er ook geloven om nieuwen te kopen, maat 62/68 wordt nu echt te klein, dus van de week maar even te shoppen.

@twinkle:
    leuke filmpje van tijs, zo lekker grommen, zo mooi om te zien, en te horen.
    Enne die hydrofiel luier over het hoofd trekken gebeurd hier ook, als martijn zijn knuffel niet vinden kan trekt die de luier aan.

--------------------------------------------------------------------------------

Gisteren heb ik voor het eerste weer zelf groente gemaakt voor martijn, aardappels met sperziebonen, en heerlijk dat ie het vond, heb ook 2 porties in de vriezer gelegd, vandaag krijgt ie broccoli gepureerd en een los stuk in de handen.
    Vanmiddag heeft martijn een bord papa gehad, 200 ml flesvoeding met aardoor heem bambox vanaf 6 maanden , ging erin als …… heerlijk vond ie het.
    Dus elke middag een bord pap, dus krijg nu een ander schema:
    7.00 uur fles 210/7.
    11.30 bord pap.
    15.00 fruithapje met eventueel drinken.
    17.30 warme hap.
    19.00 fles 210/7 en 2 scheppen nutrix.
    Heb nu van difrax de L speen gekocht, dus kan er ietsjes meer nutrix door zodat het echt een papfles wordt.
    Zullen zien hoe dit schema gaat.
    ga er vandoor, oppas kindjes word wakker, dus doei doei allemaal, kom vanavond weer koekeloeren en reageren.

hier nog een fotootje.

15. Zeilboot

nog 1, martijn met een broodkorstje

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Uk: Wat een schattig koppie heeft Ferry. En ook al zo'n mooie hanekam 8) Die boxspiraal hebben wij ook.

@Mieke: Fijn dat je zo'n lekker vrolijk mannetje hebt vandaag.

@Anita: haha ik moet wel lachen om Rapley met rauwe groenten. Ik zie Morris al zijn best doen op een stuk rauwe bloemkool :D Zijn kaken zijn al best sterk...maar zo sterk?? Of bedoelde ze dan rauwe komkommer en tomaat? Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar verder kook ik alles hoor!
    Martijn is dus lekker aan de pap. Maar krijgt Martijn dan nog maar twee flessen? Waarom geef je hem pap eigenlijk? Ik moet zeggen dat ik ook wel eens zit te denken om Morris overdag een bordje pap te geven omdat hij overdag zo slecht slaapt. Maar ik ben dus bang dat hij daar dik van wordt :)

Bah...Morris is vandaag weer ontzettend slecht aan het slapen. Vanmorgen een uurtje van 9.30 tot 10.30 en daarnet een half uurtje nadat hij eerst heel lang heeft gemopperd en gehuild. Ik word er echt een beetje sjaggie van!

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Kuona, hebben Morris en Thije dat soms afgesproken?? Hier ook al zo'n slechte slaper vandaag!!! Grrrr...

@ familieveenstra, leuke foto's zeg! Martijn heeft echt zo'n wijs koppie!

@ Mieke, Boaz is lekker bezig dus :D
    Gaat het alweer helemaal goed met hem nu?

@ Miireii, partyanimals moeten soms even chillen he ;)

@ Iggy, Thije houdt speeltjes vast enzo, of bedoel je dat niet?

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ah Morris is dus niet de enige... Balen is dat he. En iedere keer als hij dan een keer een lange slaap maakt, van 2 uur ofzo, hoop ik dat dat nieuw en blijvend is. Maar de dag erna is het meestal alleen maar korter :( Het gebeurt tegenwoordig echt zelden dat hij langer dan een uur slaapt overdag.

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thije slaapt vaak juist wel goed, 2 uur 's ochtends en 2 uur 's middags. Maar sommige dagen (oa vandaag) is het drama en is ie van de leg. Als ie slecht slaapt, kun je dat ook echt aan hem merken, hij wordt er echt chaggie van.

20. Zeilboot

martijn krijgt smorgens een fles
    dan een bord pap van 210 lesvoeding ( dus eigenlijks een volledige fles maar dan met bambix en opgelepeld.
    en om 7 uur savonds een fles.

snap je het nog kuona

Deel Deze Pagina