hihi ja ik snap het wel. Wat is dan de reden om er pap van te maken? Wordt hij daar dan niet dik van? (ik heb er dus géén verstand van he, ik kom pas net in bijvoedingsland kijken )
@Kuona: ik mocht Soraya zelfs 2x op een dag pap geven! Gewoon die bambix vanaf 6 maand. nu doe ik het maar 1x en soms helemaal niet, maar ik vond 2x echt teveel. weet eigenlijk niet of ze daar dik van worden
jeempig gistermmiddag 4 uur me ziek gemeld en nu net controle gehad afgesproken dat ik goed moet uitzieken en morgen naar de huisarts om mex griep uit te sluiten
Zo, ben weer terug van mijn afspraakje bij Curves. Ze hebben inderdaad een figuuranalyse gedaan, dat betekent dat ze alles heeft opgemeten. Gelukkig zijn het hele gewone meiden die dat doen en ze doen net alsof ze niet zien dat er teveel aan zit hahaha. Het was echt een erg gezellig gesprek. In een half uurtje ga ik een compleet programma afwerken en dat maakt dat ik centimeters en kilo's ga verliezen. Dus met 40 minuten ben ik heen en weer vanuit huis, dat noem ik nog eens tijdsbesparend sporten. Ik ga woensdag de eerste keer actief meedoen. Voor degenen die vroegen wat het voor iets is, de onderstaande link. Curves Nederland Ga nu even boodschappen doen
Zo dat is wel streng Iggy. Goed dat je morgen naar de HA gaat! Soraya slaapt sowieso wel goed toch? Enig idee of het zou helpen om Morris overdag wat langer te laten slapen als ik hem een bordje pap geef tussen de middag ofzo?
Het vult wel meer natuurlijk dus wie weet! 1x per dag mogen ze denk ik wel hebben, maar er zitten natuurlijk ook wel granen in hé, is vanaf 6 maand toch.. ow hihi, Morris is al bijna 6 maand. Sorry!
Kuona, ik heb haar nog gevoed om 22u en 0u hoor, maar ze is verder niet wakker geweest. Maar ik ga er maar van uit dat t doorslapen weer tijdelijk is...(anders is t weer zo'n tegenvaller). Hihi grappig dat Morris wakker werd van Vera (sorry ) Ik denk dat de kinderstoel die je bij de prenatal zag voor 49 euro, die van eigen merk is. Die is ook van hout en waren/zijn (?) in de aanbieding voor 49,- Jaaaa, het gaat weer warm worden!!! (ik hou dr zo van ) Eerlijk gezegd denk ik niet dat Morris overdag beter gaat slapen als je m pap geeft hoor... Het zal gewoon zijn ritme zijn (?) Maar je kunt t natuurlijk altijd proberen! Vera heeft de laatste tijd ook wel vaker korte slaapjes gedaan, nu ik erover nadenk. En dan toch steeds weer voedingen tussendoor (anders gaat ze helemaal niet slapen), waardoor ze snel al aan de 7-8 voedingen per dag komt... Vera spuugt ook als ze op haar rug ligt, dat vind ik nog veel irritanter, want dan zit t meestal ook in dr haar en shirt... Boxkleed is plastic, dus das erg handig. Op de vloer een stoffen, idd wat minder, soms leg ik t boxkleed er nog bovenop. Axioma, o wat heerlijk een strandwandeling. En prachtige foto's!! Ohhh, nu krijg ik heleaal zin in de vakantie Mieke, ga je er dan nog uit om die tijden, of valt ie zelf weer in slaap? Klint ontzettend leuk wat je gemaakt hebt! Wil ik ook nog wel doen voor Vera (lekker weinig letters ) Hihi, die Boaz, kan hij niet kiezen Uk, wat goed dat Ferry allebei zijn voeten in zijn mond krijgt! Hij is wel lenig he, klinkt erg apart die houding in bed!! Ah, ik zie t, ziet er erg comfi uit hoor Goed bezig met je 6 op de weegschaal Heb je nog geen 74 rompers??!! Vera draagt bijna alleen nog maar 74/80 rompers!! Hihi, die tandjes!! Campingbedje, ik had gewoon haar eigen matrasje in t campingbedje gelegd. Het matrasje dat erbij zit is gewoon heel dun, wel verzwaard. Maar op zich is dat denk ik niet erg, omdat t in principe 'zweeft'... Als we t bedje mee zouden nemen, zou ik denk ik de aerosleep ook meenemen, dan is t wel goed denk ik... Miireii, wat ontzettend irritant zeg, zo'n ontevreden zwager (typ ik weer zwanger --> Uk: ja dus!!!)! Lekkere opmerking ipv 'bedankt voor jullie hulp'! Daffie, wat lief van je man! Figuuranalyse, owjee O, gewoon opmeten enzo, dat heb ik ook wel eens gedaan. Op school zelfs wel eens met vetplooimetingen, leuk hoor :s. Married, o wat ontzettend schattig, die hanekam van Thije!!! Twinkle, wat een schattig geluidje Anita, hihi heeft Martijn een bord papa gehad? Arme papa Iggy, is er iemand langs geweest voor controle? Dat heb ik nog nooit gehad! Zelfs niet in de 8 maanden dat ik ziek thuis zat tijdens de zwangerschap!! Goed dat je op mex.griep gaat laten testen. Zooow, ik heb net gestofzuigd en (o.a.) een stuk of 10 blousen voot t mannetje gestreken. Vera heeft lekker tot 1330u geslapen, ze werd net wakker toen ik bijna klaar was met alle strijk. Mooi, is dat ook eindelijk weer eens weggewerkt! Hehe eindelijk weer bijgelezen! Ik ga Vera maar eens voeden en dan even de stad in om nog eens verder te kijken voor een jurkje voor de bruiloft
hey meiden ik wilde even mijn nieuwe super banner showen die Miirei voor me heeft gemaakt bedankt meid die vorige was ook super die had uk voor me gemaakt maar wilde even nieuwe fotos Ik wacht op de fysio. Ze is wat laat maar, als ze vroeg weggaat wil ik nog even terug komen om te reageren het is hier wat rustiger, dus meer tijd nu tot straks
ow ja hahaha wilde nog even tegen Maka zeggen dat ik vorige keer zat te lezen hier mn man zag de foto van Vera met die staartjes hahaha hij zei achhh wat lief batuhan zou haar zeker wel leuk vinden haha
Hey Tir, leuk dat je even langs waait prachtige banner van een pracht mannetje. Batuhan ziet er uit als een hele blije baby. Hoe gaat het nu met jou en je maagbloeding? Daffie, heb even op de site van curves gekeken, maar wat kost dat nou, dat kan ik niet vinden en ben ik eigenlijk best benieuwd naar. Maka, ondanks de late voeding heeft Vera toch prachtig goed geslapen, hahaha .... prachtig goed wat overdreven weer van mij. In principe ga ik er wel even uit om zijn speentje terug te geven, maar wil dat vannacht dus proberen niet te doen, kijken hoe hij reageert. Kuona, ik denk ook niet dat een papje Morris overdag langer doet slapen hoor. Het vervangt uiteindelijk 1 voeding, dus het is niet extra of zo. Nou ik heb de letters klaar. Boaz slaapt dus piep even snel op en neer naar de brievenbus en dan zal ik even een foto er van maken.
Oja, nog even een vraagje he. Het cb adviseerde mij om tot Boaz 1 wordt HA voeding te blijven geven, maar Maka, Kuona, Married en andere BV mama's die nu juist 6 maanden bv geven ivm allergieën, gaan jullie ook HA voeding geven straks of gewoon de standaard. Aan de ene kant wil ik het beste voor Boaz, maar aan de andere kant heb ik zoiets van... zou het nou nog zoden aan de dijk zetten. Wat zouden jullie doen? Oja en nog iets wat ik al steeds wil schrijven... ik ben Boaz ook aan het laten wennen aan een fles koude melk. Vindt ie prima en lekker, das wel handig voor als we weggaan, dan hoef ik niet te sjouwen met warm water etc. of een magnetron te zoeken. En met warm weer lijkt het me voor hem ook wel lekker.
@ Tir, hee wat goed om wat van je te horen!!! Hoe gaat het nu met jullie? Mooie banner hoor!! @ Kuona, hmm ik had te vroeg geklaagd, Thije slaapt nu al vanaf half 2! Laatste voeding was om 10.45 uur ... Raar jong. @ Mieke, ik weet nog niet wat ik doe, voorlopig blijf ik nog BV geven en als ik (deels) af ga bouwen heb ik eerst nog een vriezerla vol gekolfde melk. Ik kom over een maand (of 2) op je vraag terug, hihi @ Maka, echt heel goed van Vera zeg zo'n nacht! @ Iggy, streng hoor, maar wel goed natuurlijk, zeker nu met die mex. griep. Succes vast bij de HA! @ Daffie, ben benieuwd hoe dat curves je gaat bevallen.
Zo, ik heb nog even een midddagslaapje gedaan aangezien ik niet weet hoe Ferry vanavond is en ik morgenochtend vroeg weer aan het werk moet. Wat een rotvakantie zeg Ferry is dus al 3 weken lang aan het klooien, ik hoop dat het hierna over is. PAP: Ik heb het van de week met het cb nog over pap gehad. Ik vroeg of het niet erg was dat Ferry geen pap kreeg. (een heel enkel keertje als hij meloen eet en dat wordt natuurlijk heel waterig, dan mengen we dat met pap en wordt hij helemaal wild) Vanaf 6 -7 (verschilt per cb) krijgt je kindje brood, dus dan hebben de pap met granen niet nodig. Ze hoeven dus geen pap. Ik was al bang dat ik het wel moest geven, omdat ik dus ook overal lees dat kindjes 2 x pap op een dag krijgen. Waarom Ferry het niet krijgt is omdat het via de fles te dik is door de Nutrilon A.R. en oplepelen vindt hij met pap niet zo lekker. Maka: Jawel, ik heb wel een paar rompertjes 74-80, maar veel te weinig. Voorheen kon ik een aantal groot uitvallende 68 nog wel gebruiken, maar dat gaat echt niet meer. Trouwens, heb nu ook al wat strakke 74-80 Maar goed, even goed inslaan en dan kunnen we weer even voort Kuona had het tegen mij over die (nep) trip traps, ik vroeg om goedkope En bedankt voor het campingbedje, dan weet ik dat er een gewoon matrasje in kan. Kuona: de reden om er pap van te maken is dat de kindjes zo snel mogelijk goed van een lepeltje leren eten.
Pfffffffff :x Waarom moet het zo lang duren voor je een dokter aan de lijn kunt krijgen zeg! Onze eigen huisarts is op vakantie. Dus ik dacht, dan bel ik gewoon de kinderarts. Nou, kreeg een vrouw aan de lijn die niet goed Nederlands sprak en niet leek te begrijpen wat er aan de hand is. Ik zie dat u 12 juli nog bij de dokter was? En nu is het nog steeds? Ze ging een afspraak voor me maken, 21 augustus Want (komt ze een kwartier later achter) de kinderarts is op vakantie.... Ik zei ik bel de huisarts wel. Dus ik bel de huisarts ( die natuurlijk ook op vakantie is), maar dan word je doorverbonden naar de invaller. Maar dat ging ook niet goed, dus die vrouw zei moet je even dit en dit nummer bellen. Ik het nummer bellen, 20 minuten in de wacht maar gelukkig kan ik bij hun dus met Ferry terecht vanmiddag om 17 uur. Ferry was weer ontroostbaar en zijn koorts loopt op. Hij heeft 39.2 Ik weet bijna zeker dat het zijn oortje is, dus ze geven maar wat mee hoor! Kan toch niet weer de hele nacht met een van de pijn huilend kindje opzitten???
@Maka: Ah jij voed dus wel regelmatig overdag? Ik probeer altijd maar vast te houden aan om de 4 uur, maar misschien moet ik soms maar eens wat extra voeden als hij erg moe is maar niet in slaap kan komen. Oja, bij Vera zit haar haar natuurlijk gelijk onder als ze spuugt als ze op haar rug ligt. Daar heeft Morris nooit zo'n last van. Alhoewel ik af en toe ook van die vastgeplakte haartjes op zijn hoofd tegenkom En nog geslaagd in de stad? @Tir wat een mooie banner. Butahan ziet er erg goed uit zeg! Ik las in de club ook dat hij al bijna 10 kilo weegt, wow!! @Mieke: Ik ben er nog steeds niet aan uit of ik uberhaupt over ga stappen op kv. Misschien maak ik het jaar wel gewoon vol met bv. Zeker gezien Morris nou niet echt fan is van flesjes. Misschien dat ik eens kan kijken of hij een bordje pap wel lekker vind. Ik denk dat ik dan voor de zekerheid HA voeding koop, scheelt het veel in prijs? En ik dacht altijd dat die melk warm moest zijn, maar dat is dus niet zo? Ik wist wel dat afgekolfde melk ook koud mocht. Op één of andere manier ging ik er denk ik vanuit dat die poeder niet goed op zou lossen in koud water, maar hoe ik daar nou weer bij kom? @Married: Hihi toch lekker aan het slapen dus. Morris heeft daarstraks ook 2 uur op bed gelegen. Waarvan ruim een half uur mopperend/huilend, een half uur slapend en de rest spelend...Gek ding. Nu ligt hij alweer ruim een half uur te slapen, ben benieuwd wanneer hij weer wakker wordt. @Uk: Pfff wat een gedoe zeg. Goed dat je vanmiddag iig ergens terecht kan. En ga maar lekker op je strepen staan daar!
Oh Uk, dat had ik dus ook vorige week, werd van het kastje naar de muur gestuurd en dat allemaal omdat mijn eigen ha op vakantie is, kon wel janken want ik zat met zo'n ziek mannetje. Dus begrijp je helemaal. En fijn dat je straks terecht kunt. Ze zullen ook wel die AB voorschrijven. Is vloeibaar en ik spoot het met een klein spuitje in zijn mondje/wang, smaakt naar sinaasappel. Hij vond het erg lekker. Spoot steeds een klein beetje, maar zodra hij het doorgeslikt had wilde hij meer en ging het mondje al weer open. Handig zulke 'lekkere' medicatie, hihi. Married, hihi die Thije dus toch lekker aan het slapen. Boaz ook weer. Geef je Thije soms al ingevroren melk? Boaz vond dat dus niet echt lekker. Kuona, HA voeding is ongeveer 5 euro duurder per pak (nutrilon). Vind dat best duur, de standaard kost ± 10,00. Poeder lost gewoon op in koud water, goed schudden. Het staat ook op het pak dat het kan, je kunt het ook al klaar maken en in de koelkast max. 24 uur bewaren. Dus als je koud gegeven hebt en het is niet opgegaan, dan kun je het nog bewaren. Zo goed voornemen hoor om misschien door te gaan tot eind van het jaar, tja als het lekker gaat... is je dipje weer weg? Haha die Morris, dus ook weer onder zeil. Nou meiden, mijn knutselwerkje van vandaag is klaar hoor. Nu maar hopen dat ze het leuk vinden.
Boaz heeft even bij Ebbie afgekeken! En papa verzorgd de achtergrond muziek hahaha die had niks in de gaten. YouTube - Boaz en zijn lepeltje
Mieke: Ik hoop dat we wat meekrijgen voor zijn oortje! Mijn eigen huisarts weet hoe wij zijn en dat we niet zomaar langs komen. Daarom baal ik zo dat hij op vakantie is. Ook onze assistente is fantastisch! Ik hoop maar dat we uberhaupt iets krijgen, want nog zo'n nacht is niet te doen! En ik moet morgen ook de ochtenddienst weer in, dat schiet ook niet echt op... Wat een lief filmpje! En de achtergrondmuziek klinkt erg gezellig
Wauw Mieke! Ik vind het echt heel erg mooi geworden! Ik wou dat ik zo creabea was En dat filmpje! hihi! leuk hoor! Ik geef Soraya echt geen lepel, want ze stopt hem gelijk achter in haar keel.....