Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat het pakketje gebracht is!
    Ik ben begonnen in Alles t verliezen van Esther Verhoef.
    Enne ik heb een pak standaard 2 gekocht, dus geen hypo allergeen meer, wil dit gaan proberen. Als het niet werk kan ik altijd nog terug.

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mieke
    Oh dat boek ken ik niet, is het een goed boek? groots gelijk hoor dat je overstapt op de normale voeding! Josanne hoort officieel ook HA voeding te krijgen, maar aangezien dat zo licht verteerbaar was had ze er niet genoeg aan.. ze drinkt al maanden gewone voeding, en t gaat prima.
    Je merkt snel genoeg als Boaz er last van krijgt!

Tjonge wat is het toch stil hier!!

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Het was dus toch een infectie en geen virus, want na de AB van gisteren ging hij lekker slapen! Hij werd anderhalf uur later weer zielig huilend wakker, maar toen ik hem over zijn bolletje wreef viel hij weer in slaap.
    Om half tien twijfelde ik of ik kon gaan slapen, maar ik dacht dan ga ik lekker lezen in bed. Dus dat had ik gedaan en hij werd niet wakker!
    Om half 1 kwam manlief thuis en die heeft hem wakker gemaakt voor zijn AB en een flesje. En toen was gelijk zijn temp gezakt naar 37.1!
    Voor de zekerheid nog een zetpilletje gegeven en toen ging hij weer heerlijk slapen tot vanmorgen half 10 :$
    Hij is dus helemaal kapot! Hij had vanmorgen 36.9 dus het gaat weer helemaal lekker met ons mannetje.

Vandaag is hij heel vrolijk zegt manlief ennnnnnn hij heeft een HELE boterham op en 130 cc appelsap! Wow, dat had ie nog nooit gedaan! Super hoor, ik hoop dat nu rustigere tijden komen ;)

Verder slaapt hij de hele dag om bij te komen. De schat!

Mieke: Wij gebruiken natuurlijk de A.R., maar ik wilde toch de melk buzzen zodat we kunnen proberen of hij misschien van de A.R. af kan of dat we er pap van maken. ;) De rest deel ik uit. Donderdag ga ik beginnen met de dreumesmelk, ben benieuwd.
    Ah en lekker aan het lezen geslagen! Ben benieuwd of het een goed boek is.

Tir: Hoe gaat het nu met de ontwikkeling van Batuhan?

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Mieke: Hier in het dorp is wel een soort buurtsuper maar daar hebben ze alleen hele dure dingen en bijna geen dingen die ik gewend ben. Ik ga daarom liever naar de Nederlandse winkels. Er is wel een bakker dus daar wandelen we altijd heen voor het brood, maar dat is natuurlijk maar één keer in de zoveel dagen en is meestal 's ochtends vroeg terwijl het juist 's middags af en toe zo lekker is om er even uit te gaan. Ik kan natuurlijk ook gewoon zomaar wandelen maar dat is hier ook niet zo boeiend :( Daarnaast is dit het meest voetganger-onvriendelijkste dorp ooit. Er zijn bijna geen voetpaden en als ze er zijn houden ze meestal zomaar ineens op... of mogen de auto's óp de stoep parkeren waardoor je er weer slecht langskan... Tja...Klaag, haha.
    Als ik jou was zou ik ook gewoon eens kijken wat Boaz met de standaard voeding doet. Het lijkt me dat HA voeding ook alleen werkt als je verder ook een HA dieet volgt. Dus geen allergenen en gluten enzo? Of was je dat ook van plan?
    Esther Verhoef schrijft vaak wel leuke boeken vind ik. De nieuwste heb ik nog niet gelezen.

@Maka: Ah, Vera was dus ook weer op tijd vanmorgen. Wel lekker dat ze daarna nog even een paar uurtjes meegepakt heeft.

@Tir: Ik denk ook dat je de cb-lijn gewoon kunt bellen hoor.

@Axi: Ah, dus Josanne maakt er ook een potje van met haar slaapjes. Het zal wel weer een sprongetje zijn ;)

@Miireii: Ik heb er ook al eerder van gehoord dat tijdelijke contracten maar 3 keer verlengd mogen worden. Volgens mij moet er dan weer een periode tussen zitten voordat mensen weer opnieuw aangenomen mogen worden. Goed dat je al iets anders hebt dan.

Hier heeft Morris daarstraks een geblenderd banaantje gegeten. In de blender werkt echt voor geen meter dus ik ga nu even een staafmixer kopen. Na het banaantje heb ik hem met een toetje melk op bed gelegd en hij heeft ruim 1,5 uur geslapen! Zou dat aan die banaan gelegen hebben? Vanmorgen had hij ook weer een slaapje van 40 min maar daarna is hij nog in slaap gevallen in de Mei Tai tijdens ons wandelingetje naar de bakker. Zo schattig! In totaal heeft hij toen ook wel een uurtje geslapen. En vanmiddag dus 1,5 uur dus voor vandaag ben ik tevreden!
    Nu ga ik snel ff rijden.

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Uk: SUPER!! wat fijn dat het weer goed gaat met Ferry!!!

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Kuona: ik wist wel dat ik er sowieso 100 dagen uit moest, maar dan had ik in september alweer aangenomen mogen worden. Maar nu is dat dus juist verandert. Ik mag dus helemaal niet meer aangenomen worden. Dat is het nieuwe beleid. Ik geloof dat ze mensen die nu werkloos zijn, een kans willen geven om aan het werk te komen. Zodra de werkloosheid weer gaat dalen, krijgen 'oude werknemers' weer de kans om terug te komen. Erg vaag allemaal, maar dat is dus het nieuwe verhaal. Je weet dus nu gewoon zeker dat je geen vaste baan meer krijgt en dat je na maximaal 3 contracten, ander werk kan gaan zoeken......

begrijp je het? :p

Ik niet namelijk :p

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Uk, fijn dat het een stuk beter gaat met Ferry :D

@Kuona, fijn dat Morris een langer slaapje heeft gemaakt... of t nou ligt aan de banaan of niet... fijn is het wel!!!

Wohooo Josanne heeft van buik naar rug gerold!!! ik ging bij haar op t kleed spelen/liggen... ze lag op haar buik en wilde mn bril pakken en rolde daarvoor om :D
    dus nogmaals op haar buik gelegd, en ja hoor weer omrollen omdat ze mn bril wilde pakken :D:D:D

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    jeeej! Wat goed van Josanne! :D :D :D

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tirt, gelukkig dat t nu wel ietsje beter gaat dan. Maar je kunt dus nog steeds bijna niets eten? Je vertelde laatst dat je ook nog niets bent afgevallen... hoe kan dat nou??
    En gaan ze met die operatie dan t bandje helemaal weghalen?
    Terecht dat jullie trots zijn op jullie mannetje, Batuhan is een kanjer!! Zo klein en al zoveel meegemaakt, moet wel een sterke vent worden :D

Miireii, wat deed je eerst voor werk dan eigenlijk? Want je volgde toch een opleiding spd ofzo..?

Mieke, heb je nu dan de standaard nutrilon gehaald? Ben benieuwd hoe Boaz er op reageert. Zal vast wel goed gaan. Hij gaat er waarschijnlijk nog beter op slapen ook, aangezien HA dus kennelijk licht verteerbaar is!!

Uk, ah super dat de AB aanslaat! Gelukkig maar, weer lekker slapen dus :D

Axioma, jeuj wat goed van Josanne!!

Vera heeft vanmiddag gelukkig weer eens heerlijk lang geslapen. Ik weet de begintijd niet meer precies, maar ik schat iets van 11-half 3 :D.
    Daarvoor had ze flink gehuild door een douchedrama... Dus uiteindelijk maar in slaap gevoed. Ik ging nl haar haartjes wassen en toen begon ze opeens in dr ogen te wrijven, terwijl er shampoo aan dr handjes zat... Dat was dus brullen en daardoor nog lastiger af te spoelen...etc ;)
    Net naar de supermarkt geweest en meestal valt ze dan op de terugweg wel in slaap, maar nu zie ik nog steeds geen enkel teken van vermoeidheid. Ze ligt nu de box te verbouwen ;)
    Echt wel beter dus een zo'n lang slaapje ipv al die hazeslaapjes...

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uk, wat ontzettend fijn dat het weer zo goed gaat met Ferry, wondermidel he die AB. Ik denk dat ik de dreumesmelk toch maar oversla, anders moet ik weer andere voeding gaan geven en dat lijkt me niet echt goed.

Ik was net even naar het kdv om Boaz zijn spulletjes op te halen, ze vertelde me dat er meer kindjes met oorontsteking waren en dat het dus wel besmettelijk is. Dus hij heeft het daar opgelopen.

Kuona, tja alleen even op en neer naar de bakker zet ook geen zoden aan de dijk he.

Axioma, Esther Verhoef schrijft literaire thrillers, en zijn altijd wel spannend. Wat goed zeg van Josanne.

Maka, tjee wat een lang slaapje van Vera zeg, lekker hoor.
    Ik hoop ook dat Boaz er wat langer of vaster op slaapt. Ach we zullen zien.

Nou Boaz slaapt normaal gesproken dus altijd wel goed overdag, maar vandaag dus niet zo. Vanmorgen een uurtje en vanmiddag een klein uurtje. Nu ligt hij dus een uurtje te slapen, mij benieuwe voor hoe lang nog.

Nou ga weer naar buiten, terug naar mijn boek.

11. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Miireii: Ja dat is wel een vage regeling zeg. Alsof het dan zin heeft om mensen die wel een baan hebben werkeloos te laten worden...

@Axi: Woehoeeee, applaus voor Josanne! Leuk is dat he! En ze worden er alleen maar handiger in. Morris kan het nu zo'n 30 keer per minuut op en neer :D Nu nog doorrollen en dan zal ik hem ineens onder de bank tegenkomen ofzo :p

@Maka: Wow dat is wel lekker ja, zo'n lange slaap. Uiteindelijk gaan ze daar wel naar toe als het goed is toch? Naar één slaapje overdag. Al moet ik dat bij Morris nog maar eens zien hoor ;)

@Mieke: Ja dat is wel het nadeel van het kdv he, die kleintjes krijgen alle ziektes mee. En Boaz dus ook aan de hazenslaapjes...vaag he, dat ze dat nu ineens allemaal doen. Misschien het weer?

Wat is het bizar rustig hier zeg! Dat ligt vast ook aan het weer. Of hebben we een forumdipje?

Ik heb net dus een staafmixer aangeschaft. Ik dacht dat ik met 25 euro er wel zou zijn maar de goedkoopste bij de Marskramer (in dorp verderop) was 45 euro. Ik ben benieuwd of ik hem veel ga gebruiken...Ik heb iig besloten dat ik het Rapley idee even in de ijskast zet. Ik laat hem af en toe wel even knoeien maar ik ga dus ook deels pureren.

12. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

wij zijn sinds gisteren met een ander schema begonnen en gaat heel erg goed.

7,30 eerste fles.
    na de fles lekker 1 uur tot anderhalf uur te slapen.
    al ie wakker wordt, en hij moppert krijgt ie een klein flesje drinken.
    11.30 krijgt hij een bord pap van 210 ml.
    dan lekker slapen.
    om 3 uur fruithapje.
    5 uur warme hap.
    7 uur laatste fles.

dit gaat al 2 dagen prima.
    hopen dat het zo blijft.

heb geen zin en energie om te reageren.
    probeer het morgen te doen, druk dagje gehad vandaag.

fijne avond allemaal.

knuff anita

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hallo!

Mn werk was vandaag eindelijk weer eens leuk! :D Zo kan het dus ook, gelukkig.

Thije net gevoed en naar zn bedje gebracht.. nja gevoed, hij liep enorm te klooien, dus moet maar zien of ie gaat slapen zo. Hij leek wel moe, was aan het gapen en in zn oogjes aan het wrijven, maar je weet t nooit bij hem.

@ martientje, wat heb je toch veel te stellen met je lieve mannetje, heel erg veel sterkte!!!

@ deesje, hihi Pebbles!

@ Maka, Thije heeft vandsaag bij mn s-moeder, helemaal niet gespuugd. Raar he?! Zou het ook te maken kunnen hebben met wat wij eten (BV)?
    Jemig, wat slaapt Vera overdag lang achter elkaar zeg! Lekker hoor!

@ Sofie, wat heb je toch weer een geweldig leuke reactie gegeven in de club, hihi... word altijd helemaal vrolijk van jou!
    Ik heb een mama/moederfiets voor mijn verjaardag gekregen. De Sparta Amazone Trendy. Maar ik ga pas fietsen met Thije als ie ongeveer een maand of 9 is.

@ Dinkie, fijn dat Sanne iets beter is! Beterschap voor jezelf!

@ Kuona, heb je nog bij kunnen slapen vandaag?
    Balen dat je al sinds 6 uur wakker was vanochtend!
    Een forumdipje, hahaha

@ Iggy, hoe gaat het nu? Je hebt toch niet echt de Mex Griep he? :$

@ Mieke, ik vind het ook lastig hoor al die tegenstrijdige adviezen! Goed idd om je eigen idee te volgen.

@ Tirti, denk dat je gewoon het CB kunt bellen, de infolijn.
    Fijn dat Batuhan zo lekker sliep op je 'nieuwe schema'.
    Een kleine maagbloeding dus, klinkt alsnog heel heftig!!! Wanneer word je dan geopereerd?

@ Axioma, ik wacht niet altijd meer op pakketjes, de buren hebben een goeie aan mij :)
    Wat goed dat Josanne lekker rolt! Toch handig he zo'n bril ;)

@ Miireii, wat deed je precies voor werk? Vervelend dat je nou definitief niet terug kunt. Gelukkig heb je al wat anders!
    Kan iemand er na 9 jaar gewoon uitgebonjourd worden??? Je mag toch maar 3x een bepaalde tijd contract geven? Heeft ie dan 3x een 3-jaar contract gehad ofzo?

@ Uk, wat fijn dat het weer een stuk beter gaat met Ferry!

Ow, volgens mij staat Albert(.nl) op de stoep!
    Tot strakkies!

14. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Zit weer op mn werk. Ga ff tussen de bedrijven door proberen te reageren.

@Tirlistiko
    Lekker dat het nu zo goed gaat met Batuhan. En wat een akelig verhaal over die maagband zeg! Gelukkig maar dat ze er uiteindelijk iets aan hebben kunnen doen want dan heb je wel heel lang maar heel weinig binnen gekregen.

@Uk
    Fijn dat t alweer zoveel beter gaat met Ferry! Vind t zo grappig als je schrijft dat hij een hele boterham op heeft! Dan denk ik altijd, owja, Ferry eet gewoon al boterhammen!

@Miireii
    Nou, gelukkig was dat dan de mededeling waar je (ex-)baas zo vaag over deed want op jou heeft het dus verder geen betrekking meer. Is idd al een vrij oude regeling want ik ken m nog van mijn bijbaantjestijd en dat is al meer dan 10 jaar geleden.

@Maka
    Arme Vera! Shampoo in dr oogjes. :( Maar wel heel lekker dat ze zo lang geslapen heeft. Kan me voorstellen dat ze dan nu helemaal niet meer moe te krijgen is!

@Mieke
    Ik heb ook een tijdje overwogen om de HA voeding te gaan geven, maar ik hoorde ook dat dat geen zin heeft als je al andere voeding hebt gegeven of bij bijvoeding dus daar zijn we hier vanaf, van dat idee. Vind t altijd zo lastig dat er geen eenduidige adviezen zijn over zulke dingen.
    Lekker joh! Buiten lezen! Zou ik ook wel willen, maar ik zit hiero weer binnen te koekeloeren achter de computertjes. Gelukkig zijn dr gezellige collega's.

@Kuona
    Wij gebruiken de staafmixer nu best regelmatig dus ik denk dat je er een goede koop aan hebt hoor. Maar ik moet zeggen, we gebruiken m ook wel voor andere dingen dan Silje dr happies. We maken vaak verse soep van bv tomaten of van cougettes (uit eigen tuin want eindelijk hebben we eigen courgettes, en hoe! kiloooooos). Ik zet er trouwens wel neer dat we dat doen, maar eigenlijk doet alleen mn vrouw dat want ik ben een keukenramp... :)
    Had je trouwens gezien dat er nu een draagdoekforum is bij de clubs? Ik zat er een beetje in te lezen en ze hebben daar zo veel links in staan. Bah bah, krijg ik helemaal zin om alweer een nieuwe doek te kopen. Misschien dat ik die link van jou nog eens opsnor en zelf een mei-tai ga proberen te maken.

@fam.veenstra
    Wat gaat Martijn al lekker vroeg slapen! Fijn joh!

@Married
    Dat is best belangrijk hè, dat je het naar je zin hebt op het werk? Ik vind dat de tijd altijd veel sneller gaat als ik het naar mn zin heb. Maakt vaak veel uit met welke coll ik zit. Dat is hier iedere dienst weer anders. Zitten altijd met drie man en dan nog twee van de brandweer en twee van de ambulance. Meestal is het een gezellige club, maar soms is iedereen gaar en als het dan ook nog eens rustig is dan zit iedereen zich te vervelen en te klagen.
    Had jij boodschappen besteld bij de bezorgservice van AH ofzow? Of bedoel je dat niet met Albert.nl?

Hmhmmmmm. Nog anderhalf uur en dan weer lekker naar huis. Ben voor het eerst op mn nieuwe fiets naar t werk gegaan. Werd dr helemaal blij van! Heb wel drie keer mn stuur versteld. Gewoon omdat t kan! :D:D En ook twee naar mensen gebeld, wilde de bel testen en zat dus te azen op een moment om m te kunnen gebruiken. Die mensen zullen wel gedacht hebben; die heeft een nieuwe fiets!!! Of; Wat een muts, waarom zit die nou te bellen!? :D:D

Fijne avond nog allemaal! Grtz, S

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Ga even niet reageren, maar we zijn vandaag lekker even op het strand geweest. Helaas was Myrthe niet helemaal in haar hum (zie een bultje lnks onder in haar tandvlees....tandje??) en begin ze af en toe uit het niets te huilen...tranen met tuiten.
    Op het strand was het natuurlijk retedruk, dus ze had genoeg te zien. We hebben lekker wat gedronken bij zo'n strandtent en hebben nog even met de voeten in het ijskoude water gestaan.

Thuis gekomen even een maaltijdsalade met tonijn gemaakt en daarna het gras gemaaid en Myrthe vermaakt. Die ligt nu te slapen, nadat ik 3 keer terug ben gegaan om haar te troosten....

Komende drie dagen moet ik weer werken en zal ik weinig tijd hebben om te reageren...

Uk; fijn dat het met Ferry de goed kant op gaat:)

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, ojee is t besmettelijk die oorontsteking...

Kuona, dat is idd behoorlijk duur voor een staafmixer..:(
    30x per minuut omrollen?? Ow, dan moet Vera nog goed oefenen!!!

Married, fijn dat je een leuke werkdag hebt gehad!
    Apart dat Thije niet gespuugd heeft, Vera vandaag wel weer wat ;) :(

Vera had vanavond uitslag op haar voorhoofd en haar hele rechterkant van haar gezichtje. Ze zat in haar oogje en oortje te wrijven, had echt jeuk, heel zielig.
    Nu vraag ik me af of dat nou komt door die (zwitsal)shampoo van vanmorgen (die ze in haar oogje wreef en die ik niet goed uit kon spoelen). Of dat ze er al last van had, aangezien ze de afgelopen dagen vaker aan haar oortje zat ...
    Ik heb haar vanavond nog maar een keer in badje gedaan om alles goed uit/af te spoelen en vervolgens heb ik er bepanthen opgesmeerd. Hopelijk is t morgen weer minder... Arm meisje :(

17. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Hoi meiden

Hier gaat het gelukkig weer wat beter vannacht heerlijk geslapen en vandaag hadden we weer een vrolijk mannetje, heb het idee dat zijn longen nog steeds vol zitten, maar moet toevallig morgen naar de kinderarts die zal hem wel helemaal checken.

Mieke: zou heel goed kunnen het is ook maar raar weer de laatste tijd.

Tir: wat goed dat Bathuhan heeft door geslapen,
    Denk inderdaad dat je wel het beste 4 uur tussen de flessen kan houden, dan krijg je zelf op een gegeven moment ook weer wat meer nacht rust.
    Mij is wel aangeraden om, om de 4 uur te geven, maar als je naar het CB wil dan kun je altijd naar een inloop spreek uur gaan, heeft Feb laatst ook gedaan toen ze in NL was.
    Mooi banner heb je hoor.

Uk: fijn dat Ferry ook weer wat opknapt.

Axioma: applaus voor Josanne.

Maried: handig dat je boodschappen thuis komen (jammer dat dit in Assen niet kan)

Ik slaap echt heerlijk de laatste week (oke Fuad is wel vaak wakker maar dan slaap ik gelijk weer ) of het nu door mij dieet zonder ei komt geen idee maar heb helemaal nog geen last weer van hardkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid gehad.

18. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Maka: wat sneu voor Vera zou heel goed van de zwitsal kunnen komen, veel kindjes krijgen ook altijd uitslag van zwitsal.
    hopelijk is het morgen weer beter.

19. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Married: En? Is Thije nog lekker gaan slapen? Ooooh ik ben wel jaloers, hier komt Albert.nl helaas niet ;) Ook niet toen we nog in Nl woonden trouwens. Toen woonden we niet in het bezorggebied. Betaal je daar niet heel veel extra's voor?
    Ik heb wel kans gehad om bij te slapen. Mijn vriend was 's middags thuis en toen ben ik even gaan liggen. Het slapen wilde alleen niet lukken helaas.

@Suske: hahaha gewoon omdat het kan, lachen! En die mensen zullen idd wel gedacht hebben zeg.
    Ik heb even zitten kijken bij de clubs maar ik zie niks staan over draagdoeken. Ben ik nou zo scheel?
    En worden jullie courgettes ook zo megagroot. Wij hebben geen groentetuin maar onze achterbuurman wel (zijn tuin grenst aan de onze) en vorig jaar kregen we echt een MEGA grote courgette. Die woog wel een paar kilo. Uiteindelijk is hij de container ingegaan omdat wij courgette eigenlijk helemaal niet zo lekker vinden :)

Hier ligt Morris vanaf 19 uur weer lekker te tukken. Hij wordt alleen net huilend wakker...hmmm...meestal gaat hij wel weer slapen na een speentje, maar nu houdt het wat langer aan. Ben benieuwd.

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    haha zo is het hier heel rustig en dan ineens weer 3 reacties in 3 minuten :D

@Maka: Ja Morris is ineens weer een stuk bewegelijker geworden. Leuk is dat hoor. En wat sneu voor Vera dat ze shampoo in haar oogjes kreeg. Raar dat ze daar zo'n last van had, je zou zeggen dat die niet prikt toch? Ik gebruik eigenlijk nooit shampoo voor die paar haartjes van Morris. Heel af en toe top-to-toe wash van...eh... dat andere merk wat ik even niet meer weet.

@Martientje: Fijn dat het weer wat beter gaat me jullie. En dat jij ook zo lekker slaapt de laatste tijd.

Deel Deze Pagina