@Noppie: He wat een narigheid weer op je job. Balen hoor. En Den Haag is waarschijnlijk wel filegevoelig vanuit Utrecht of valt dat wel mee? Maarja, als je daar een leuke baan treft... Alle leuke banen in het vakgebied van mijn vriend zitten allemaal rond Hilversum en dat is vanuit ons echt niet te doen qua files. Dat is wel balen En banaantje prakken had ik eerder ook al gedaan maar Morris snapt die stukjes nog niet zo goed. Ik dacht dat het misschien handig was dat hij eerst snapt dat er ook nog iets anders bestaat als melk en dat ik hem daarna lastig ga vallen met stukjes. (haha is eigenlijk echt precies het tegenovergestelde van Rapley maargoed...) @Deesje: Ahhh wat schattig. En zo lekker roze he! Ik wil ook ooit nog een meisje 8) (Maar nog een jongetje is natuurlijk ook super he ) @Suske: Ah bedoelde je daar...ik snapte het al niet. Ik zat bij Netwerk --> clubs te kijken. Ik heb daar nu wat zitten lezen, wel leuk hoor. Ik kom ook wel eens op het dragen en voeden forum maar daar zijn ze nogal eh...tja... hoe zal ik het zeggen. Daar kun je ook de bv-maffia terugvinden iig. Er zijn ook wel leuke stukken daar hoor, haha. Er is ook een gedeelte over katoenen luiers, die gebruiken jullie toch? @Tir: Super meid!! Leuk om weer wat vaker van je te horen (nu niet verplicht voelen he ) Ik ken je nog niet zo goed maar Butahan is iig een schatje en dat heeft hij vast niet van een vreemde, hahaha. @Anita: Veel plezier op de camping. Het weer is er iig super voor! @Married: Veel sterkte vandaag. En begrijpelijk dat je niet wilt 'kijken' hoor. Ik weet zeker dat het niet respectloos over komt. Wat Angela al zegt, de één vindt dat wel prettig en de ander niet. @Miireii: Ik heb ook ooit eens in een instellingskeuken gewerkt. Dat was echt een vakantiebaantje toen ik 15 was dus heel tijdelijk. Maar het was wel leuk werk. Ik mocht altijd meehelpen met de toetjes maken En van die enorme pannen schoonmaken, haha. @Angela: Volgens mij heeft Ryanair goedkope vluchten. Die vertrekken vanaf Eindhoven. Mijn vriend gaat binnenkort naar Bristol en die vluchten kosten vaak echt maar 4 euro incl. Waar je wel op moet letten: Als je gaat kijken en je ziet een goedkope vlucht, boek dan meteen. Mijn vriend keek de ene dag en wilde de andere dag boeken en toen waren ze echt alweer stukken duurder. Het gaat iig erg snel met die goedkope plekken. @Maka: Ja dat is idd ook niet leuk, zo'n sopje in je ogen. Vera heeft dus behoorlijk goed geslapen dan! En als je nog echt goeie tips uit dat boek haalt dan hou ik me aanbevolen. Alhoewel ik voor mijn gevoel ook echt alle tips al voorbij heb zien komen. Gisteren las ik iets over kindival van VSM, dat zijn pilletjes bij onrust en slapeloosheid voor kinderen van 0-6 jaar. Bij veel kinderen werkte het super goed, maar ik vind het maar een eng idee hoor, pilletjes bij van die kleintjes. Ook al is het homeopathisch. Hier kwam Morris gisteren al rond half 10 voor zijn laatste voeding. Normaal moet ik hem vaak wakker maken om 11 uur. Ik ben zelf ook vroeg naar bed gegaan (al kon ik alweer de slaap niet vatten) maar om half 12 werd hij alweer wakker. Ik heb hem nog maar even een toetje gegeven want als het om half 12 al begint... Daarna heeft hij tot 6 uur geslapen en na die voeding gelukkig ook nog tot half 8. Nu ligt hij weer te slapen. Zometeen in het nieuwe huisje van mijn broertje en vriendin kijken. Ze gaan in Tilburg wonen. Ik ben benieuwd. Ik zit toch nog steeds te twijfelen over de staafmixer... Meiden die al ervaren zijn met bijvoeding: Gebruiken jullie dat vaak, of is alles ook wel te prakken? (Of te Rapleyen natuurlijk ) En voor soep is het natuurlijk ook handig, maar ik ben niet zo'n soeptype.
Bedankt voor jullie tips!! Kuona, ik heb de staafmixer bij Levy veel en vaak gebruikt. Echt niet te missen als je begint met vaste voeding (al zeg ik het zelf ). En nu gebruik ik hem ook weer voor de fruithapjes van Dani. Ik moet zeggen dat ik hem verder eigenlijk nergens voor gebruik.....
@Maka, ach die arme Vera, zou inderdaad goed kunnen hoor die uitslag van de shampoo. Hoe is het er nu mee? fijn dat ze na 5 uur toch nog in slaap is gevallen! dus met 10 maanden pas een duidelijk ritme.. hihi jammer vind het ritme van nu hier prima @Kuona, hihi ja nu kan Josanne dus allebei de kanten oprollen... nog een beetje oefenen, en we hoeven haar niet telkens meer om te draaien Oei das inderdaad een dure staafmixer! Ze hadden er bij de hema ook 1 in de aanbieding... maar daar heb je nu niets meer aan. Hier gebruik ik dat ding pas sinds Josanne fruit en groente eet, daarvoor heb ik m echt nooit gebruikt @Married, fijn dat het leuk was op je werk gisteren! Ja normaal gesproken pakt de buuf het altijd aan voor ons, maar die is pas gisteravond terug gekomen van vakantie.. heel veel sterkte vanmiddag!! @Suske, hihi al bellend door de straten fietsen @Daffie,hihi dus toch naar t strand geweest! Jammer dat Myrthe niet zo happy was! Werk ze! @Martientje, fijn dat het weer wat beter gaat met Fuad, hoe was het bij de kinderarts? Heerlijk dat je zelf ook weer goed voelt! @Noppie, he balen meid dat het weer niet zo lekker loopt op je werk. Inderdaad wel opvallend dat er zoveel mensen klagen in een toch redelijk klein bedrijf. Nou hopenlijk gaat het wat worden met je sollicitaties.. leuke functie in Den Haag?!? @Deesje, ach wat schattig dat staartje @tirt, wat goed van Batuhan!!! wow!! En wat een leuke foto's!! Zo net naar t postkantoor geweest, van de week alle te kleine kleding van Josanne uitgezocht, ik had nogal wat 2ehands spul gekregen van familie. Ja echt mooie kleertjes, en speciale dingen heb ik bewaard maar de rest op marktplaats gezet. en de volgende dag was t al verkocht... ideaal! Was een pakket van ruim 8 kilo wil zo eigenlijk naar de stad, maar ja ze is weer in slaap gevallen... ohwja ik mag ook die dreumesmelk buzzeren!!
Goeiemorgen lieve mama's Ik reageer even kort want moet zo mijn kleine grote man wakker maken om naar de verjaardag van mijn nichtje te gaan. En moet ook nog even een wasje ophangen. Vanmiddag dus meer. Married, sterkte vanmiddag, vind het niet respectloos hoor! Bedje: matrasje zit precies-pas dus beebje zal daar niet tussen rollen hoor. Suske, hahaha tja je moet je fiets ook uitproberen en leren kennen natuurlijk Tir, wat een leuke foto's van Batuhan en weer een mijlpaaltje! Maka, het schijnt zo te zijn dat baby's best allergisch kunnen reageren op zwitsal. Maar ik denk dat dit niet de eerste keer is dat je deze shampoo voor haar gebruikte?? Martine, fijn dat het beter gaat met Fuad en dat jij weer lekker slaapt. Angela, en transavia al bekeken? of www.cheaptickets.nl Axi, leuk dat jij ook mag buzzeren, ik sla de dreumesmelk maar even over denk ik. Noppie, kan geen kwaad toch om eens uit te spreken wat je er van vindt op je werk. Als meerdere dat doen, wie weet doen ze er dan eens iets aan. Kuona, staafmixer is voor alles handig. En ik denk dat je ze ook in veel prijsklasses hebt. Ik denk dat jij wel de gemiddelde hebt. Staafmixer - Veel goedkope keukenmachines + reviews: BESLIST.nl Uhm... geen idee verder even. Ga dus even hier aan de slag en dan weg. Vanmiddag weer meer.
Kuona, hihi lastig vallen met stukjes . Je hoeft toch ook niet perse Rapley te doen, als je vindt dat dat niet bij Morris past. Ik denk ook niet dat ik ermee doorga als t te lang duurt voor er echt iets in haar mondje belandt... Ja, dat zag ik gisteren ook in een topic langskomen, die kindival. Maar dat ga ik echt niet gebruiken hoor! Ik vind objectief gezien Vera het best goed doet, met max 1x wakker worden per nacht. Het hoort gewoon bij veel beebjes, zeker als je bv geeft. Ik ga haar echt geen pilletjes geven zodat ik kan doorslapen, doei! Maar maak je Morris dan niet nog een keer wakker als je gaat slapen? Vera werd gisteravond om 22u ook even wakker voor een voeding (sliep om 21u). Maar om 0u maak ik haar dan toch nog een keer wakker hoor. Axioma, jeetje 8kg kleren!! IK moet zeggen dat ik ook al wel een hele berg kleertjes onderin de kast heb gefrot, wat niet meer past... Maar dat gaat voorlopig echt nog niet op marktplaats hoor. Sowieso bewaar ik de mooie dingen die ze veel aan heeft gehad . So! net weer een ouderwetse poepexplosie gehad. Haar héle rug zat helemaal onder Dus weer ff lekker in badje en nu ligt ze alweer 3 kwartier lekker te slapen. Ik heb t idee dat t géén hazeslaapje wordt... En die periode dus ook weer voorbij is. Oja, dat las ik ook nog in het boek: hazeslaapjes van minder dan een uur tellen niet echt mee met het aantal geslapen uren op een dag, ze werken meestal juist averechts. Ze halen net de scherpe kantjes eraf, omdat de slaapcyclus niet geheel wordt doorlopen. Op de lange termijn worden beebjes daar juist alleen maar onrustiger van... (bij de overgrote meerderheid van de beebjes dan) Oja, de uitslag was vanmorgen zo goed als weg, ik heb haar ook niet meer zien wrijven. Vannacht om 5u met de voeding was ze wel nog in haar oogje aan het wrijven (alsof ze moe is, maar dan veel langer en harder, alsof t jeukte dus)... Nu spring ik snel in de douche. Vanmiddag door met mijn jurkjes-jacht...
Bedankt meiden zit nog steeds te glimmen familieveenstra: gezellig een dagje camping geniet ervan meid. Het is hier ook heerlijk weer. Hoop dat jullie ook heerlijk weer hebben. married: Dit wordt dus een heftige dag zal voor jou ook wel moeilijk zijn. Sterkte meid. Ik denk dat je vriendin het wel kan begrijpen hoor dat je niet keek. Miirei: Jammer van je werk meid maar, ik las volgens mij dat je al ander werk hebt ik hoop dat je het daar meer naar je zin zult hebben. Angela: Dani ook al een tandje hoop dat hij er niet al te veel last van zal hebben. Maka: Hoop dat vera de nacht iets langer door slaapt zodat jij ook meer rust zult hebben. Batuhan krijgt al 2 dagen de fles om 21:00 als laatst en gisteren sliep hij om 21:"30 en kwam vanochtend om 09.30 weer voor zijn fles is dat niet erg lang? En toen de fles gehad even een kwartiertje gespeeld en hij is weer in slaap gevallen. Dat was gisteren ook zo maar toen was hij vanaf de ochtend 12 uur achterelkaar wakker geweest. En na de fles van 13:00-13:30 was hij gisteren tot 21:30 wakker met een heel kort hazenslaapje tussendoor. Kuona: Kan je niet de staafmixer terug brengen als je hem niet hebt gebruikt? Ik ga er vandaag ook eentje halen we hebben hier in de buurt ook een marskramer maar vind het daar best duur. Wil naar blokker gaan heb net even op de site gekeken maar ik zit te twijfelen tussen twee staafmixers deze: Philips staafmixer en: Braun staafmixer Axioma: Wat goed dat het de volgende dag al was verkocht Ik mag ook de dreumesmelk buzzen is mijn eerste buzz. Mieke: gezellig naar de verjaardag van je nichtje. Ik vond je verjaardagscadeau prachtig! Ik denk dat je zus het ook erg leuk zal vinden voor je nichtje. Veel plezier
Mieke, ja ik gebruik wel vaker zwitsal. Ik denk ook dat t vooral gekomen is doordat ik het niet goed had uitgespoeld aan die kant. Kwam ik achter toen ze al afgedroogd was. Toen heb ik nog wel met een washandje wat weggehaald, maar ja dan krijg je t nog niet helemaal uit zo'n dikke bos haar... En als ze dan blijft wrijven gaat t natuurlijk zeker iriteren. Ik heb ook wel andere shampoos enzo hoor, maar nog een heleboel zwitsal liggen. Nou ja, anders gebruik ik die zelf wel op. Ze heeft net toch bijna 1,5 uur geslapen, dus das best netjes. Kan beter, maar ja je doet er niet veel aan. Tirtilisko, zo lang slapen doen meer beebjes hier hoor (op de fles dan), dus lekker van genieten hoor!!
de staafmixer gebruik ik iedere dag zo'n drie keer ben der helemaal happy mee.... wij hebben er 1 van phillips 70euro
Maka ow dan is het goed hihi ik dacht dat, dat veelste lang wasis toch 12 uur achterelkaar. Iggy hoe gaat het nu met je? voel je, je al iets beter?
Wat kopen jullie toch allemaal dure staafmixers! ik heb er 1 van 25 euro bij de Blokker, werkt prima hoor!
Hoi meiden: Noppie: ik leg gewoon het matras van het ledikantje in het camping bedje. Deesje: mooie foto, ik dacht eerst dat het Vera was, ze lijken echt op elkaar. Tir: geweldig nieuws dat Batuhan een speeltje pakt, hopelijk ontwikkeld hij zich nu net zo als de rest, dan zal de achterstand later denk ik niet eens meer zichtbaar zijn. Mooie foto’s hoor. Axioma: wat lekker dat je de kleertjes al verkocht hebt, ik wil dit ook gaan doen, nog steeds geen tijd gehad om alles uit te zoeken, heb je het gewoon in een keer om MP gezet. Moet straks met de kids op de fiets naar het ziekenhuis dit is een half uur fietsen, denkt dat ik maar even een wit laken voor de fietskar langs bind dan heeft Fuad het niet zo warm.
@Miireii, hier ook gewoon een staafmixer van 15 euro van de hema... prima ding! @Martientje, ja ik heb gewoon 2 pakketten gemaakt, 1 mt 50/56 en 1 mt 62/68 en ik had t geluk dat iemand allebei de pakketten wilde kopen. Alles een voor een op mp zitten vind ik a teveel werk b te onoverzichtelijk.... ach ik vroeg er niet de hoofdprijs voor, maar ja t meeste had ik zelf ook 2e hands gekregen... hihi de mooie en speciale dingen heb ik wel gewoon gehouden!
oh vergis me hij was 79,95 zie ik net op bonnetje heb de phillips HR1372/90 en ik ben er echt zo blij mee hahaha heb heel lang getwijfeld maar nu ik hem heb geen potjes meer iedere dag vers enne ik maak meestal voor ons ook shakes hahaha
ben nog steeds niet opgeknapt alleen temp is gelukkig gezakt dus das alweer fijn nou maar hopen dat de rest morgen ook minder word
@ Tir: wat leuk dat Batuhan nu begint te grijpen naar speeltjes! @ Married: sterkte vandaag, ik denk dat je de crematie nu wel achter de rug zal hebben. @ Angela: ik ben eens vanaf Eindhoven met Ryanair goedkoop naar Dublin gevlogen, maar weet niet zeker of ze ook op London vliegen. Ow, zie Maka's bericht . @ Maka: volgens mij gaat het flink vooruit met Vera's slaapgedrag, fijn voor jullie hoor. Ik zou ook never nooit slaapmedicatie voor Ebbie gaan gebruiken, ik meen dat Kindival dat is a.h.v. jouw stukje? Moet echt niet gekker worden zeg. Mensen moeten gewoon leren omgaan met hun beebjes, that's all. @ staafmixer: wij hebben die van Braun, met hakmolentje erbij, doet het super! @ Iggy: gelukkig is de koorts gezakt. @ Kuona: toen ik begon met banaan, prakte ik alles helemaal tot moes. Nu veel minder en laat ik er af en toe echt stukjes in. Vanmorgen verslikte ze zich dus wel, met dank aan Gill Rapley.. Maar ja, overgang naar vastere stukjes zal denk ik sowieso altijd een paar keer verslikken met zich mee brengen, maar fijn is anders... Verder gebruik ik de staafmixer echt nog voor alles, behalve de banaan, je kan echt niet zonder tenzij je potjes voeding gaat doen. Gelukkig is het hier rustig vandaag, ben zowaar in 10 minuutjes bijgelezen . Ebbie ligt voor de derde keer te knorren. Ze heeft al 2x 2 uur geslapen vandaan. Eigenlijk is ze dus gewoon nog maar 3x een uur wakker geweest . Ik blijf me er echt over verbazen hoeveel slaap zo'n kleintje nodig heeft. Heb uren geklusd op een sollicitatiebrief + CV voor die functie in Den Haag. Denk dat ik weinig kans maak, maar niet geschoten is altijd mis. Hij is per mail verzonden. Tegenwoordig print ik eigenlijk niet meer uit om per post te verzenden, is dat nou normaal of niet? Ben een maaltijdsalade voor vanaaf aan het maken: pasta gekookt, broccoli gestoomd, courgette gegrild en net kipfilet gebraden. Dan alles in een mooie schaal mikken, nog wat groene olijven erbij en een dressing van knoflook + yoghurt + mosterd e.d. Lekker, wie eet er mee ? Als Ebbie zo wakker wordt dan pomp ik er ff een groentehapje in en dan gaan we lekker voor in ons parkje liggen. Ik vind het vaak veel te warm om met Ebbie op pad te gaan. Met als gevolg dat ik dan zelf ook heel de dag binnen zit met dat mooie weer. Hebben jullie dat nou ook?
Ik ben ook weer terug. Hahaha het mooiste verjaardagscadeau was Boaz! Ze is zo dol op hem, het is Bopas na en Bopas voor en Bopas poep... na het uitpakken van de cadeau's heeft ze alleen maar naar Boaz gekeken, moest op schoot etc. Mijn zus vond de letters errug leuk en wilde meteen weten hoe en wat. Boaz heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Gisteravond zijn we op de fiets hier naar het centrum gereden en een hapje buiten op het terras gegeten. Daarna door gefietst naar mijn schoonzusje en zwager en hun gevraagd of ze voogd over Boaz wilde zijn en dat vonden ze heel erg leuk. Noppie, ik vind het eerlijk gezegd ook wel erg warm, we zitten buiten onder het zonnescherm. Op de een of andere manier geef ik er deze zomer ook niet zo veel om om echt te gaan zitten/liggen zonnen. Staafmixer, ik heb er eentje van Braun ook met hakmolentje en deze is zeker al 10 jaar oud en doet het gelukkig nog super goed. Married, gelukkig is het achter de rug, zal idd wel zwaar geweest zijn. Hij was niet oud en laat natuurlijk veel achter. En zij zullen hem erg missen. Maka, gelukkig is het weer (bijna) weg/over bij Vera. Hihi jij verdiept je altijd wel in de boeken he. Ik neem me altijd wel voor om te lezen of koop en boek en vervolgens lees ik er helemaal niet in (over borstvoeding bijv. of rust en regelmaat). Tir, gezellig dat je weer helemaal mee komt kletsen hoor! je hoor er natuurlijk nog steeds bij. En tjee wat een slaperd is Batuhan zeg. Axi, lekker hoor dat je die 8 kg kleertjes al weer kwijt bent. Ruimt lekker op. Nou dat was het wel weer. Oja, Kuona, heb je de staafmixer al gebruikt, zo te lezen zijn er toch prima mixers voor minder, volgens mij zat dat je toch wel dwars toch?
even snel kom later wel reageren ik mag batuhan als hij wakker is en overdag als hij slaapt van de monitor afhalen. Dus wij gezelluig wat boodschapjes doen zonder dat rot ding. Begon hij ineens hele gekke geluiden te maken. toen was ht ineens helemaal stil ik probeerde hem wakker te maken maar nee hij is mega blauw geworden en ineens spierwit helemaal geen kleur meer. Ik tilde hem als een gek uit de maxi maar hij werd maar niet wakker ik begon ech als een kleinkind helemaal te huilken en te trillen. Een mevrouw lkwam gelijk batuhan even goed ''schudden'' en toen was hij er weer heb nu reuze hoofdpijn. ben me rot geschrokken. Nooit meer. Het is allemaal mijn schuld. Ok met monitor zou ik ook niks kunnen doen had hij ook die daliung maar ik weet het niet ik doe dit nooit meer ik vond het zo zielig dat hij steeds aan de plakkertjes zat maar nee. dit was een te grote schrik ik denk niet dat ik hier snel bovenop kom....