Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Iggy, o je hebt ook nog een hele keukenmachine ernaast? Lijkt me idd wat overbodig :p
    Maar ja, een keukenmachine vind ik ook zo'n onding, meteen de hele vaatwasser vol!

Martientje, hihi leuk dat Fuad Nijntje ontdekt heeft! Doet ie dat echt bewust?
    Want Vera drukt ook zelf de mobiel aan en ze heeft van die speeltjes waar je op moet drukken en die hoor ik ook de hele dag. Maar volgens mij is dat meer dat per ongeluk tijdens t spelen t knopje wordt ingedrukt zeg maar (als ze m bv ergens tegenaan ramt)

Noppie, is idd een heel erg leuk pleintje bij jullie! Leuk dat er ook echt zo'n gebruik van wordt gemaakt.
    Leuke foto's! Ze vindt t echt lekker he, zo te zien!!
    Ben t wel met je eens dat ouders moeten leren met hun kinderen om te gaan, in die zin dat (jonge) kinderen nou eenmaal niet altijd doen zoals wij het t liefst zouden willen. Maar er zijn ook baby's die 's nachts echt ieder uur wakker worden en in dat geval kan ik me wel voorstellen dat je verder gaat zoeken dan opvoedkundige handvatten.

Anita, heerlijk aan het water bij dit weer!
    Jeetje, zijn 2e tandje alweer!

He Imsala, aparte naam ;) Ik dacht even, huuh? Maar toen viel t kwartje ;)

Was ik net zo blij dat Vera het de afgelopen tijd 's avonds zo goed doet, lukt t vanavond niet om te gaan slapen :(
    Ze had eerst wel nog van 18-1920 geslapen.
    Daarna werd ze snel weer moe, dus heb ik t hele slaapritueel weer gedaan. Ze lag rustig in bed, maar ging toch weer jammeren en kreunen. Vriendje dacht dat er een boer dwars zat, maar toen wilde ze dus niet meer slapen...
    2x in slaap gevoed, maar ze werd daarna ook steeds weer wakker na 5 minuten (huilend). Het was wel 29C op dr kamertje. Nu ligt ze klaarwakker en vrolijk druk te spelen en pfffff-ten op t kleed....

2. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hey meiden,

Zo, 1 dagje gewerkt en de werkweek zit er weer op doordat ik maandag en dinsdag ziek thuis was. Gelukkig is het vandaag goed gegaan, ben nog wel flink verkouden maar gaat al stuk beter. Sanne was eind van de middag wel een beetje hangerig geweest in het kinderdagverblijf maar verder was het goed gegaan. Nu weer lekker 4 daagjes thuis, kunnen we lekker knuffelen!!

@ imsala, veel succes de komende periode, ik snap wie je bent ja en hopelijk kom je nog eens langs op het forum als het wil lukken!

@ married, vervelend dat thije zo van slag is. vanavond dus weer niet willen drinken, misschien weer een sprongetje? Volgens mij komt er weer 1 aan nl. Moet dit weekend het boek er weer eens op naslaan maar volgens mij bij 26 weken? Hier is het ook even kwijt het ritme maar dat komt denk ik door de paar dagen dat Sanne ziek is geweest.

@ maka, vera wil niet slapen dus en ligt lekker te spelen, nou hier lag Sanne er ook pas om 22.30 uur erin, kwam zo uit, kan gebeuren toch. Als ze s'nachts maar beetje slaapt.

Verder heb ik wel bijgelezen maar heb geen puf om overal op te reageren.

@ staafmixer, hier eentje van mijn moeder gekregen, zij gebruikt hem nooit meer, is een oud beessie van misschien wel 20 jaar oud maar werkt prima. De fruithapjes en groentehapjes zijn zo gemaakt!

Ik ga zo lekker naar bedje en kom morgen wel weer langs! Slaap lekker iedereen.

3. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    #7923 suske13, 6 aug 2009
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
    Heeeeej! Goeiemorgen!!
    Hier een nachtelijk bericht vanaf de politiemeldkamer in Venlo! (jaja, daar werk ik dus @Maka, 112 telefonie aannemen en noodhulpauto's aansturen).

Die nachtdiensten.... Heb t er wel mee gehad hoor. En volgende week heb ik er twee achter elkaar. Dat vind ik altijd het ergst! :(
    Maarja, t hoort bij de job en iemand moet t doen zullen we maar zeggen.

Silje mag straks naar het CB voor de half-jaar-APK. Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid. En vrijdag mag ze weer naar de HA want ze had vlekjes/bultjes die nog steeds niet weg zijn ondanks de creme die we de vorige keer meegekregen hebben. Zitten er nu al drie weken ofzo dus ik wil nu eigenlijk wel graag weten wat t is en wat we ertegen kunnen doen. Kan de HA misschien ook meteen ff naar dr muggenbultjes kijken want ze heeft er 23 op haar hoofdje/gezichtje en ze heeft er flink last van. Zou graag weten of het wel mooi gaat helen zo of dat ze dr misschien littekens aan over gaat houden. UIt telefonisch consult kon ik opmaken dat t alleen littekens geeft als t gaat ontsteken en dat is tot nu toe niet dus ik denk dat dat goed komt.
    T houdt je wel bezig hè, zo'n ukkie, qua bezoekjes aan HA en CB... N vlekkie en ik maak me al zorgen! :$

@Tir
    Leuke foto's hoor! En fijn dat hij zo snel een inhaalslag maakt.
    Wij hebben een Braun staafmixer. Is er 1 van 300Watt en dat is echt voldoende denk ik hoor. Anders is t alleen maar een energievreter of je moet er allerlei cullinaire hoogstandjes mee willen ondernemen.
    Jeeees! Ik lees nu je bericht over de daling. Vreselijk zeg! Ik zou me ook kapot schrikken. Gelukkig wist die vrouw m ff goed te schudden.

@Noppie
    Lekker joh! Zelf een salade maken.
    Hmmm, meestal gaan we wel ff op pad met Silje. Mijn vrouw denk ik wel iets vaker dan ik dat doe. Met het warme weer van vandaag waren we ff de stad in, maar dat was eigenlijk te warm.
    En die foto! Ze heeft echt zin in dr hapje hè!? Ze gaat er helemaal voor zitten! Leuek bekleding ook van de stoel. Daarbij vergeleken hebben wij maar een saaie, met bruine streepies.

@Married
    Maakt altijd wel indruk hè, crematies/begrafenissen. Natuurlijk helemaal als mensen zelf nog wat zeggen, dat raakt mij ook altijd wel.

@Maka
    Ik dacht ff dat je het over een jurkje voor Vera had. Dachts dus; ja, avondjurk is idd wat té... Maar je bedoelde voor jezelf!! Kun je zien... Ik denk bijna alleen maar aan het kopen van kleding voor kids. Alsof we zelf niets meer nodig hebben... :D
    Wij gebruiken hier geen zwitsal producten, omdat het wel eens voorkomt dat kindjes daar allergisch op reageren en ik heb zelf ook een heeeeel gevoelig huidje... :D:D:D;);) Dus voor Silje alleen spul van Weleda. Beetje geitewollensokkentypes zijn we eigenlijk als ik zo mn bericht terug lees en na ga wat wij hier gebruiken... weleda, uitwasbare bamboeluiers, zijn vegetariers, en eten groente uit eigen tuin... Tja, niet echt hippe mama's voor Silje lijkt t zo! Maar we hebben wel gewoon n tv en een auto en dragen niet alleen biologisch katoenen juttezakken hoor!!;)
    Silje kan ook al zelf op knopjes "duwen"; heel hard wapperen met armen en benen en dan ramt er vanzelf een lichaamsdeel tegen het knopje van de muziekmobile en dan is ze ff tevreden. Dan weer dezelfde procedure en dan gaat de mobile uit. En dat dan de hele tijd. Worden dr af en toe wel tureluurs van... ;):p

@Martientje
    Tjee, wat wordt Fuad al groot! En een verklaring voor twee maanden.. Nou ja, zou fijn zijn als t iets langer was, of niet?
    En wat een superschattige foto!

@Kuona
    Groot gelijk dat je je staafmixer hebt teruggebracht. Dat zou anders echt zonde van je geld zijn geweest. Enneuh... ik ben ook niet echt een soeptype, maar als mn vrouw t maakt... Hmmmmm! :D

@Imsala
    Jah! Kwartje is gevallen. Fijn dat je onder een andere naam nog mee kunt lezen/reageren.

@fam.veenstra
    Heej, wat grappig! Silje eet ook veel liever de groentes dan het fruit. Ik vind dat zelf n beetje gek want fruit is veel zoeter, maar Martijn heeft dat dus ook.
    En lekker gezwommen dus? Was t ook echt wel weer voor hè!

@Dinkie
    Lekker een paar daagjes vrij! Gelukkig voel je je weer iets beter.

Zoooo. Bij!
    Nog een paar uurtjes en dan mag ik weer naar huis. Ben benieuwd of Silje dan al dr eerste voeding heeft gehad of dat ik gewoon BV kan geven zonder te kolven. Had wat in de koelkast gezet want Silje slaapt de afgelopen tijd wat slechter door 's nachts. Meestal wordt ze 1 keer wakker, zo rond 2 of 3 uur en dan gaat ze ook pas na 1 of 2 uurtjes weer slapen. Komt misschien ook wel doordat ze zoveel muggenbulten heeft. En gisternacht moest ze heel nodig poepen dus zijn we een tijd bezig geweest met voeden en speentje en uiteindelijk heb ik dr buikje gemasseerd en ging ze na flink te hebben gepoept om 4u slapen. Was ik ook al vanaf 2.30 uur in de weer... ;) Als ik thuis ben 's nachts is het wat minder een probleem, omdat ik, als t andere allemaal niet helpt, dr gewoon aan kan leggen en dan kan ze ff lekker drinken en knuffelen, maar als ik n nachtdienst heb kan mn vrouw dr natuurlijk niet de borst geven (was handig geweest als dat kon!). Ze zegt ook altijd; "Jah, jij hoeft alleen maar die borst in de strijd te gooien om dr rustig te krijgen... Ik moet alles uit de kast halen" Moet ik altijd wel mee lachen, maar ze heeft wel n beetje gelijk. Daarom zet ik nu 's avonds wat afgekolfde melk in de koelkast zodat ze die kan geven als troostflesje 's nachts.

Vanmiddag heb ik n nieuw spel gekocht voor de Wii. Sports Resort. Heb nog geen tijd gehad om m te spelen, maar ben benieuwd! Iemand hier er al mee gespeeld?

Morgenavond komt mn zussie met dr vriend en mn neefje van 4 BBQ-en. Ze wonen op ong. 2 uur rijden bij ons vandaan dus ik zie ze neit zo heel erg vaak. Vind ik wel eens jammer. Maar nu zijn ze in Limburg op vakantie en komen ze dus eens niet op een verjaardag oid, maar gewoon zomaar. Leuk! Ben vast wat vlees gaan kopen, maar dat is toch altijd lastig want mn vrouw is vegetarier en ik eet dus ook heel bewust bijna nooit vlees. Dus als we dat wel kopen kopen we bijna altijd biologisch vlees, maar bij de supermarkt is de keuze dan vaak wat beperkter. Hoop dat ik morgen na de nachtdienst nog ff puf heb om naar de slager te gaan of naar de AH want die hebben ook best een aardige assortie.
    Grtz, Susan

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goodmorning!

Naomi slaapt nog steeds, joepie! Ze was ff rond kwart voor 6 wakker, omdat manlief er uit ging, effe kreunen en daarna weer diep in slaap ... nog steeds! Kom nou niet uit met mijn flesjes, dus ga vandaag dan maar 4x proberen. Op hoop van zegen ... vanaf vanmiddag heb ik vrij tot woensdag, dus als ze dan morgenochtend vroeg wakker is, geeft dat niet zo heel erg.
    Wasje zit al in de wasmachine, ben goed bezig, hihi! Vanmiddag nog ff werken, zal wel lekker warm wezen, pffff. Alles maar op een laag tempo doen denk ik .... (tis toch rustig ivm vakantie).

Het is teveel om te reageren van 3 dagen geleden, dus doe ff wat ik onthouden heb hoor!

@Maka, hoe is het met de nacht van Vera gegaan? Heeft ze wel lekker geslapen, nadat ze gisteravond er geen zin in had?
    Hihi, dat Vera lijkt op die van Dinosaurs?? Ken ik niet???? Ff googleen ...

@Dinkie, fijn dat de verkoudheid minder aan het worden is! En ook al lekker weekend, heerlijk! Geniet ervan!

@Imsala, jah! Kwartje valt ook ...!!

@Tir, jeetje meid, wat maak jij toch allemaal wel niet mee, pfff. Zou me ook kapot schrikken als zoiets gebeurt zeg, jeetje! Gelukkig is het allemaal goedgekomen, maar toch ...

@Suske, lekker BBQ-en, heerlijk! En nog twee nachtdiensten draaien, lijkt me ook wel pittig hoor (voor iedereen hier die dat moet trouwens).

@Noppie, leuke foto's! Die kinderstoel en zitje hebben wij ook, hihi. Binnenkort ook maar es tevoorschijn halen.

@Married, hoe is het met Thije? Ook de nacht goed gegaan?

@Anita, lekker gezwommen?? Enne hier ook hoor, Naomi vindt tot nu toe groente lekkerder als fruit. Hebben meerdere beebjes dus ...!

Hmm, de rest ben ik kwijt hoor ....
    Vanmiddag dus werken, vanmorgen beetje rommelen in huis. Heb ook een beetje hoofdpijn nog (gisteravond al), dus lekker rustig aan doen. Beetje van het zonnetje genieten nu het nog niet als te warm is.
    Naomi rolt trouwens 2x om! En dat gaat me toch snel, hihi!! Ze rolt zo van het kleed op de houten vloer, minder natuurlijk, want das wat harder. Maar zo grappig! Ze vindt het ook steeds leuker worden op de buik liggen. En ze slaapt nu de laatste dagen zo-veel, heerlijk! 's Avonds en 's nachts bedoel ik dan hoor. Rond half 8 is ze echt vertrokken tot de volgende ochtend (met dan om 22.00 u nog een papfles, behalve vanaaf dan, want ze slaapt nog steeds!!). Alleen overdag hazeslaapjes van een uurtje ofzo, een uitschieter van 2 uur. Wel lekker zo s avonds, dan kan ik daarna mijn hondjes uitlaten (babyfoon mee) en nog es lekker wat doen. Volgende week is ze 6 maanden, kunnen we met de opvolgmelk gaan beginnen! Oh ja, Mieke, heb jij die ook al gekocht (Boaz is natuurlijk net zo oud)???

Nou, ga ff wat doen. Fijne dag met het mooie weer!

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen meisjes:

Ik maak er niet zo'n lang bericht van, want Ferry slaapt alweer lekker en die tijd ga ik goed benutten. Straks gaan we gezellig naar mijn zus. Hoop dat hij lekker vrolijk is. Net was hij heerlijk aan het brabbelen en gilletjes maken, helemaal gezellig!
    Ik moet ook eerst nog rompers kopen, want hij heeft er nu nog maar 2 die passen ;)

Ik heb 2 dagen gewerkt en ik voel me heerlijk! Ik kon bijna niet meer lopen, want ik sta de hele dag op mijn benen op mijn werk, maar het was wel weer erg leuk! :)

Ik heb gisteren ook nog een rokje voor mijn nichtje gemaakt. Heel simpel hoor, maar helemaal leuk! Hoop wel dat ze hem past, ik had me een beetje verknipt :)

Verder heb ik onwijs veel boeken gekregen vanuit de bibliotheek die afgeschreven zijn en dat vind ik natuurlijk helemaal super! Kan echt weer maanden voort :D

Imsala: Natuurlijk weet ik wie je bent ;) Heel veel succes en sterkte. Als je gewoon ff wil kletsen, dan weet je mijn msn he?

Suske: ah ben benieuwd wat Silje weegt. Is toch altijd weer leuk om te weten he? Hoop dat je lekker hebt gewerkt. Dat jij trouwens internet op je werk... Dat doen wij niet hoor, we worden gelijk op onze vingers getikt ;) maar ja, als er geen meldingen komen, zit je natuurlijk ook maar uit je neus te eten ;)

Deesje: Kan Naomi Ferry niet even leren hoe dat moet. Dat doorrollen en dat het ook leuk kan zijn op je buik? ;) Hier is het gelijk mekkeren zodra hij op zijn buik ligt. Wat fijn dat ze zo goed slaapt!

Nou, ik moet echt even de was ophangen en een broodje eten en Ferry's spulletjes klaar maken. (en dan eigenlijk nog afwassen en stofzuigen)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zal wel debiel zijn maar kwartje valt bij mij dus niet

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Tir, oh wat heftig, gelukkig dat die mevrouw gelijk gehandeld heeft!
    Hoe is het nu?

@Married, tjonge is Thije nu een beetje in zn oude ritme. wel heftig hoor, zo'n emotievolle middag en dan thuis Thije uit zn doen...

@Maka, oh leuk jurkjes... wat voor jurkje heb je gekocht?

@Martientje, groots gelijk dat je de bus hebt genomen.. ook warm maar wel makkelijker! Fuad dus wel goed gegroeid. Nou hopenlijk helpen de pufjes beter in combinatie met de nieuwe spray!
    leuke foto!

@Noppie, mooie foto's hoor! Ohw fijn he als word een eigen leven gaat leiden... nu ja niets meer aan te doen! klinkt goed die salade van je!

@Kuona, ja hihi ik heb 1 zus en 2 broers die al kids hebben, dus raad eens waar zij al hun spullen hebben gedumpt... precies...
    Slim dat je je staafmixer omgeruild hebt! Is toch 1/3e van een doek :D

@famveenstra, oh lekker zo'n dagje camping! oh verbranden is minder leuk, heb je er veel last van gehad vannacht (ik vind het in bed altijd erger worden)

@imsala, snap t hoor! veel succes en sterkte meis!!

@Dinkie, fijn dat jullie allebei weer een beetje opgeknapt zijn! Geniet maar lekker van je 4 dagen vrij... met mooi weer :D

@Suske, tjonge wel een heftige job lijkt me... wel anders dan op straat werken... maar nog. ach Silje ook al zo'n last van die muggen, hier hebben ze haar 2 keer te pakken gehad..
    veel plezier met de bbq!
    enne je bent echt geen geitenwollensokkentiep... hier ook weleda, groente uit eigen tuin, alleen wel wegwerpluiers, want mn man vond de bamboe te duur...

@Deesje, zo jij bent al lekker bezig op de vroege ochtend! Hier ligt er ook nog 1 te tukken... gebeurd anders nooit!
    Sterkte met je hoofdpijn en werken!

@Uk, veel plezier bij je zus! oei de hele dag staan is wel ff heftig!
    Nou succes met je huishoudelijke klusjes!!

@Iggy, stuur haar dan een pm...

Zo maar weer bij de kleine meid kijken, want net sliep ze nog!!!
    Straks weer naar t consultatie bureau, ben wel benieuwd of ze nog steeds zo goed groeit!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    oooooooooh, wat errug ... Married, nog gecondoleerd ... was een zware dag gisteren :(
    Sorry dat ik daar niet op reageerde ....

9. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Nee he heb ik net een heel verhaal getypt ben ik het kwijt.

even in het kort nog reageren want ga straks met Jasmin naar de bioresunantie.

Imsala: welkom hihi weet wie je bent hoor.

Maried: zwaar altijd zo'n crematie he, wel knap dat je vriendin iets heeft gezecht.
    en ze wassen het beddengoed en boxkleden.

Verder weet ik het niet precies meer wat ik allemaal had geschreven.

Meiden fijne dag zal wel lekker warm worden .

10. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Married: Die Thije is dus flink van slag. Ik kan me voorstellen dat hij jou heel goed aan kan voelen. Maar ik denk toch eerder dat het door een sprongetje of misschien de warmte komt? Ik lees hier iig dat meer beebjes van slag zijn, waaronder Morris. Die wordt de afgelopen dagen ook ineens wakker 's avonds rond half 10 terwijl hij normaal nooit wakker wordt (of wel maar is dan met een speentje zo weer stil)

@FamVeenstra: Zo die Martijn, al 2 tandjes. Wat een verschil soms he!
    En flieberen is kwijlen zeker?

@Noppie: Wat zit Ebbie al goed in de stoel! Morris zakt echt nog heel erg scheef dus dat stellen we nog maar even uit. Leuk zitje zit er ook in!
    Ik ben het zeker met je eens dat mensen beter met hun kinderen om moeten gaan in den algemeenheid. Ik heb er met mijn neus op gezeten hoe een echtpaar hun kinderen iig niet op moest voeden. (ben gastouder geweest) Bij mij gedroegen ze zich vaak stukken beter omdat ik wel grenzen aangaf. Als de ouders er dan weer waren sloegen ze in één keer weer om, bizar echt.
    Maar hier ging het natuurlijk even alleen over slaapproblemen. En ik denk niet dat die altijd ontstaan omdat ouders niet goed met hun kinderen omgaan, snappie? Vandaar dat ik je opmerking een beetje kort door de bocht vond.

@Imsala: Ik moest even denken maar hier is het kwartje ook gevallen.

@Maka: Ojee Vera wil weer gezellig bij pappie en mammie zijn? Ik kan het me wel voorstellen als het 29 graden is! Zijn jullie nog niet verhuisd naar de kelder?
    Ik hoop voor je dat ze vannacht wel goed geslapen heeft.

@Suske: Silje is dus ook van de leg. Ik vind het toch altijd weer zo typisch dat die periodes hier zo gelijk lopen. Succes bij het cb!

@Uk: hahaha iedere keer als er hier iemand begint over rompers denk ik: Oja die moest ik hebben in de stad....ik vergeet ze dus steeds ;)

@Axi: Hihi ja zo zou je het kunnen zien...jammer dat ik het daarna gelijk al uit heb gegeven aan boodschappen :p Ik ben overigens wel wat over mijn verslaving heen... ik heb wel nog stof liggen voor nóg een Mei Tai, haha. Maar dat is meer omdat het zo leuk vind om te knutselen. Verder doe ik het voorlopig met de doeken die ik nu heb.
    Succes op het cb!

Nou hier dus echt een sprongetje of wat het ook moge zijn. Gisteren om 21.30 en 23 uur gevoed, normaal dus alleen om 23 uur. Om half 3 speentje gebracht maar om 3 uur was hij alweer wakker. Toen dus maar gevoed en om 7 uur was meneer weer wakker (logisch natuurlijk). Ik was vannacht weer erg verdrietig door het slaapgebrek. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op maar ik zag zo op tegen de dag omdat hij nu zo weinig slaapt. Ondertussen zie ik het weer wat positiever in hoor. Ik ga straks lekker een fruithapje voor hem fabriceren, misschien slaapt hij wel weer net zo lang als na zijn banaantje van van de week :D

Oja...nog zo iets. Morris zit best regelmatig in zijn wipstoeltje. Nu zat hij daar net dus weer in en ineens ging hij rechtop zitten (het ding staat helemaal niet zo heel rechtop). Maar dat kan hij dus nog helemaal niet dus zakte hij best eens stuk naar voren :$ Eng hoor! Ik heb hem maar weer wat platter gelegd. Maar vervolgens zet hij zich met zijn voetjes af tegen de onderkant (beetje moeilijk uitleggen) waardoor hij er voor mijn gevoel zo langs de bovenkant uit kan springen :$ Wat een clowntje he! Nu dus maar goed opletten.

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Neeeeeeee heb ik zoveeeeeeeeeeeeeel getypt was ik met de laatste blz bezig weg..... heb gewoon perongeluk het venster gesloten wilde dat tabblad openen. grrr heb ik weer had gelukkig de helft gekopieerd. Dat zet ik even neer en later kom ik wel verder reageren

Married: Pfoe heftige dag geweest dus. En de crematie en daarna nog Thije die ook helemaal van slag was. Zal wel vermoeiend geweest zijn voor je. Hoop dat het vandaag beter gaat. Batuhan heeft ook al zo een dagje sinds gisteren.

Mieke: hihi voel me er ook echt helemaal bij horen hoor :D haha heb wel haast elke dag meegelezen. Idd het was echt heel erg warm. Maar ja ik weet ook niet meer hoe of wat de hele dag binnen zitten is ook weer niet goed. De KA wilt dat hij aan buiten gaat wennen en voor de frisse lucht etc. Knuff terug van ons voor jullie

Maka: heerlijk wezen shoppen :D en een leuk jurkje gescoord :D en ook nog eens heerlijk geslapen :D

Martientje: Meid hoop dat Faud snel helemaal opknapt. Idd misschien op het KDV dat hij steeds iets oppikt. Is de neusspray om zijn neusje goed vrij te houden? BAtuhan heeft natuurlijk al problemen met zuurstof en nu zit zijn neusje dus echt helemaal verstopt. Ik heb van Otrivin extra care ofzo maar het wekrt echt niet en dat neus pompje ook niet en met een spuitje en zoutwater spoelen is ook geen optie want dan verslikt hij zich heel erg. Vorige keer even gestopt met ademen.. :( Ik moet ook echt iets beters vinden. De neonataloog van batuhan is op vakantie en de rest die kennen hem niet dus die zeggen ook maar steeds wat anders.
    Trouwens leuk petje van Faud mag ik vragen waar je hem hebt gehaald?

Noppie hihi lekker genoten van het heerlijke weer en je salade dus :D Wij wonen hier ook echt gezellig. Heb niks te klagen over mijn buren bij ons in de flat al helemaal niet. Ze weten nog steeds niet waarom batuhan die dalingen heeft. Hij heeft wel een MKR (multikanaalsregistratie) gehad en daar kwam uit dat hij als een erg extreem prematuurtje ademhaalt. Nu krijgt hij in een van deze weken weer zo een MKR hoop dat de uitslag een stuk beter is. Want hij krijgt nu elke dag coffeine om zijn hersentjes te prikkelen niet te diep te slapen en door te ademen. Maar als de mkr uitslag goed is mag hij daar van af. Is toch weer iets minder dan. De mkr was als laatst 3-4 maanden geleden gedaan.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen vanaf mn werk! ;)

Sprongetje; Owjaaa, daar had ik helemaal niet aan gedacht! Hmm... Thije is morgen 24 weken en sprongetje is met 6 mnd (26 wk), is het niet?! Dan zal ie daar dus wel last van hebben. Hopen dat ie straks weer heel veel meer kan dan, haha

Gister werd ie dus om half 10 huilend wakker, heb hem toen een troosttiet gegeven en hem toch nog wakker gemaakt later (22.40 uur) voor een laatste echte voeding, hij moest ook nog een schone luier.
    Vannacht om 01.50 uur werd ie weer huilend wakker. Een speentje hielp uiteindelijk wel, maar niet zo makkelijk als normaal. Om kwart over 6 vanochtend was ie alweer wakker. Heb hem maar even laten kletsen en ben toen gaan kijken, lag ie met zn hoofd richting voeteneind op zn buik :$.. Echt honger leek ie nog niet te hebben. Dus ben me eerst maar aan gaan kleden, ontbijten etc. Daarna (07.15 uur) dronk ie wel heel goed, 25 minuten lang! :$ Meestal mag ik al blij zijn als ie 10 minuten haalt. :(

@ Maka, ah Vera dus ook sprongetje. Balen is dat he, dan denk je het eindelijk te snappen en voor mekaar te hebben qua ritme, draaien ze het weer helemaal om en doen totaal iets anders dan wat je verwacht!
    Gaan jullie weer in de kelder slapen vannacht?

@ Suske, haha, die borst is idd erg handig! Dat zegt mijn man ook altijd!
    Succes bij het CB, ben erg benieuwd hoe groot/zwaar Silje inmiddels is. Ben ook benieuwd naar Thije, die mag over 2 wk weer opdraven.
    Geitenwollensokken, hihi.. zal best meevallen hoor!
    Veel plezier alvast met de BBQ!

@ Deesje, wat ben je vroeg op op je vrije dag zeg!
    Wat goed dat Naomi zo lekker rolt :D
    Je hoeft niet apart op mij te reageren hoor, gekkie ;)

@ Uk, fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk!

@ Iggy, hoe is het met je griep?
    Enne denk maar ff goed na, dan valt het kwartje heus wel ;)

@ Axioma, succes bij het CB! Ben zeer benieuwd!

@ Martientje, owja das natuurlijk logisch dat ze die wassen. Lekker dom van mij, hihi.. wel vervelend dat Fuad daar dan misschien last van heeft! Misschien gebruiken ze ook wel een wat agressiever wasmiddel?
    Succes bij de bioresunantie!

@ Kuona, Morris ook van slag, wat is dat toch met die beebjes van ons? Je hebt idd gelijk van het sprongetje denk ik, had ik helemaal niet aan gedacht! Lekker makkelijk om alles daarop af te schuiven, hihi
    Balen van je slaapgebrek, als ik jouw nacht lees, heb ik helemaal niks te klagen, maar ik vind het altijd erg vervelend om gestoord te worden in mn slaap. Heb nou eenmaal veel slaap nodig en dat krijg ik tegenwoordig niet meer. Ik kon vroeger (lijk wel een oud wijf, haha) weleens het klokje rond slapen, heeerlijk!
    Wat eng van dat wippertje! Thije probeert er zelf uit omhoog te komen, maar valt dan terug.

@ Tirti, Batuhan ook al van slag! Maf he dat dat echt allemaal zo gelijk loopt bij de februaribeebjes!

Fijne dag allemaal meiden, genieten jullie van het lekkere weer, dan werk ik hier wel binnen achter mn computertje, haha

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Married, hihi, voelde me een beetje schuldig omdat ik met zoiets ergs wat er was gebeurd nog niet had gereageerd ... bij deze dus he!
    succes op je werk, moet zelf helaas vanmiddag nog, maar goed, nu nog lekker met het laptopje in het zonnetje!
    Fijn dat Thije nu weer zo goed dronk! En sprongetje kan heel goed hoor, kan al vanaf wk 23 dacht ik. Denk dat alle beebjes er wel last van hebben.

Naomi slaapt nu net weer, kan ik mooi nu ff de boefjes uitlaten! Uiteindelijk werd ze tegen 8-en wakker, dus schema is helemaal anders, hihi.

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iggy: Je bent niet debiel hoor ;)
    Als ik zeg problemen thuis met mijn ex, en ex s-ouders snap je hem dan wel?
    Ik kan nu in principe gewoon vrijuit praten onder deze naam, omdat mensen zullen zoeken onder mijn oude naam, zolang ik de namen van mijn kids maar niet gebruik valt er niets te herleiden naar mij. Ik zal daar zelf heel erg op moeten letten in ieder geval want ik schrijf de namen nogal makkelijk voluit op..

mocht het kwartje nu nog niet gevallen zijn kun je altijd een pb sturen naar me hoor ;)

Ik ben dus nu in afwachting van een belletje van zo'n bvml-huis als er plek is moet ik direct weg en vertrekken daarheen. Kan dus overal in Nederland zijn.. ze adviseerden om 3 setjes kleding in te pakken voor mezelf en de kinderen en dan de voeding en luiers nog.. Het echt noodzakelijke zeg maar.. Vraag me toch af hoe ik dat met me dochter doen moet die groeit nog zo hard kom elke keer kleertjes tegen die ik aan wil doen en dan niet meer blijken te passen.. en aangezien het wel maanden kan duren voordat ik alsnog een eigen plekje gevonden heb om te wonen neem ik aan dat 3 setjes toch echt te weinig zal zijn :(

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #7935 Arevinol, 6 aug 2009
    Suske, ow das wel minder, als Silje 's nachts wakker wordt en vervolgens nog een uur opblijft... Ik werp 's nachts ook altijd mijn borst in de strijd, dan slaapt ze gelijk weer. Maar volgens mij heeft ze ook echt honger dan...?
    Hihi, dragen jullie geen biologische juttezakken?
    Ow, heftige baan!

Deesje, wat heerlijk dat Naomi zo lekker slaapt!
    Alhoewel, als Vera heel veel slaapt, mis ik haar ook wel weer :D Die avondvoeding voor ik zelf ga slapen vond ik toch steeds fijner worden (toen ze steeds de avonden zo goed sliep...). Jeuj, nog even van mijn meisje genieten voor ik ga slapen, dan vind ik t echt fijn dat ik haar nog ff eruit mag halen!!

Maar gisteravond heb ik haar dus uiteindelijk om 23u in slaap gekregen. Daarna meteen zelf ook mijn bed ingedoken. Om 4u werd ze weer wakker. Naast me in bed gelegd, want ik had écht geen zin om haar weer terug te brengen. Om 7u nog ff gevoed en daarna gelukkig nog kunnen slapen tot 9u. Toen zat ze alweer aan mijn gezicht te frunniken.

Uk, Vera begint ook steeds te huilen als ze iets te lang op haar buik ligt. Het stomme is, ze hoeft alleen maar een tikje opzij te leunen, dan maakt ze de rol zo af. Maar ook dat begrijpt ze dus weer niet! Het lijkt wel alsof ze af en toe probeert terug te rollen. Ben benieuwd hoe lang het weer gaat duren voor ze dat doorheeft ;) (Wanneer is t volgende sprongetje :)?)

Kuona, ow dan hoop ik dat die avond gisteren van Vera ook maar weer tijdelijk is. Want ik vond die lange avonden voor onzelf toch wel heerl erg lekker hoor ;)
    Ow, het boek gaat trouwens m.n. over doorslapen 's nachts. Er is (of komt binnenkort) geloof ik ook een boek over overdag/'s avonds slapen geloof ik van haar... Dat las ik op t bijvoedingsforum (of bv-forum?)
    Nee, we zijn nog niet verhuisd naar de kelder. Want dan 'moet' ze weer bij ons op de kamer slapen...
    Oei, jij ook weer niet zo'n geweldige avond & nacht. Ik ben erg benieuwd hoe ze t gaan doen ná t sprongetje!

Tirt, wat vervelend dat de neonatoloog op vakantie is en de anderen je steeds wisselend advies geven. Daar wordt je in deze situatie natuurlijk helemaal dol van :(

Married, Thije is dus helemaal van slag zo te lezen... Zou idd wel t sprongetje kunnen zijn :) Of t weer natuurlijk. Want ja, waar zal t anders aan liggen :D :D :D hihi

Axioma, succes op t CB!
    Dit jurkje is t, dat ik op de bruiloft aan ga doen (kan toch wel he???)

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    aahhhhh jaaaa kwartje is gevallen.... meid ik vind het zo verrot voor je hoop zo dat alles snel weer goed komt....
    ik ken je niet persoonlijk maar we zijn hier, klinkt misschien stom al zo lang met elkaar an het kletsen dat het echt zo shit is als een van jullie in de ellende zit.... liefste help ik je maar weet niet hoe.... hoop dat het zonnetje snel voor je gaat schijnen

tja net de huisarts gebeld en ik ben blij dat de koorts is gezakt... heb wel kuurtje gekregen voor het hoesten en eentje voor het benauwde en verder drukte hij me op mijn hart dat ik het MOET uitzieken bah

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    maka leuk jurkje meid

oh married sorry helemaal vergeten meid hoe gaat het nu met je... zal best een moeilijk en verdrietig monment zijn geweest gisteren

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    #7938 Deurtje, 6 aug 2009
    @ Imsala, misschien kun je dan beter wat te grote kleertjes inpakken en die de eerste tijd dan omrollen, dan kun je er het langste meedoen? Heb zelf 1 afritsbroekje van Noppies, is ook wel handig.
    Sterkte meid!

@ Maka, superleuk jurkje!!! Helemaal gezellig! Wanneer is de bruiloft eigenlijk?

@ Deesje, werkse nog ff dan vanmiddag! Wat deed je ook al weer voor werk? Sorry, ik kan het niet meer onthouden van iedereen : schaamschaam:

@ Iggy, gaat nu wel hoor, tis vooral heftig voor mn vriendin.

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    He lieve meiden,

Ik vergeet jullie echt niet hoor, maar heb het de afgelopen dagen erg druk gehad en ben gewoon niet meer in de gelegenheid geweest om mee te lezen. Daarbij heeft onze kleine meid haar mama nu aangestoken met een verkoudheid:x! Lekker hoor verkouden zijn midden in de zomer en dan nog wel lekker met mijn verjaardag morgen. Daar ben ik dus ook al weer druk voor bezig: boodschappen doen en wil eigenlijk vandaag nog poetsen (samen met mijn man straks). Ga ook nog 3 taarten maken. Ik hou me eigen wel bezig.

Met Yannique gaat alles goed. Maakte ik me vorige week nog zorgen over het eten van groenten en fruit, zo gaat nu iedere keer als ze fruit krijgt haar mondje al weer open voor hetzelfde lepeltje. Groenten is hier nog geen favoriet hoor. Ook doet ze nu niks liever dan van haar rug naar haar buik rollen,maar het lijkt wel dat ze nu ineens vergeten is hoe ze dan weer terug moet rollen. Met als gevolg dat ze van maandag op dinsdag begon te huilen. Wat een donderstraaltje hebben wij toch:D!

Nou meiden, weten jullie in ieder geval dat ik jullie niet vergeten ben en dat alles hier goed gaat en dan hoop ik snel weer bij te kunnen lezen.

X Esther

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hey Esther, leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat!!!
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Ik hoop dat je goed verwend wordt. En uiteraard ga je taarten bakken, had niet anders van je verwacht, hihi

Sterkte met je verkoudheid!
    Leuk he dat rollen, hihi... Thije slaapt nu zelfs op zn buikje. Leuk dat Yannique zo van fruit houdt, ben echt benieuwd hoe dat hier gaat over 2 weken (dan beginnen we eindelijk!).

Jij komt toch ook bij de volgende meeting he? :D

Deel Deze Pagina