@Married: Yannique slaapt nu soms ook op haar buik en dan ga ik ze echt niet op haar rug leggen. Ze ligt altijd mooi met haar hoofdje opzij! Thije ook al zo'n lekkere buikslaper! Is er al een definitieve datum voor de meeting geprikt dan? Zal ff bij de clubs kijken! Hoe is het met jou verder? Nu lekker aan het wertk? X Esther
imsala: Mocht ik wat voor je kunnen betekenen moet je het zeggen hoor! Married/ Mieke: ben steeds vergeten om jullie pb's te beantwoorden,maar dat komt nog hoor Eppie: alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag morgen!
@ Eppie, yep aan het werk en erg productief zoals je merkt.. ahum. Zo ff kolven en daarna ga ik aan een grote klus beginnen. Echt waar! Er is inmiddels een datum ja, maar je ziet het wel in de club, hihi XX
@Married: heel productief ben jij vandaag op het werk zie ik wel haha. Had de datum van 7 november gevonden en natuurlijk ben ik dan ook van de partij! X Esther
@ uk: ik denk niet dat iemand echt iets voor mij kan betekenen in deze.. Ik kan jullie alleen maar vragen om heel hard voor me te duimen dat ik niet te lang in zo'n bvmlhuis hoef te blijven, want erg plezierig lijkt me het daar ook niet Er mag immers niemand bij je op visite komen daar als ik mensen wil zien moet ik ergens afspreken en ervoor zorgen dat ze me niet volgen daarheen etc etc
@martientje, en hoe was het bij het bioresonantie? @Kuona, hier hetzelfde hoor, ik hoef er geen doek meer bij. met t warme weer wil ik niet eens dragen! Ja fijn he dat wiebelen in de wipstoel, hier ook, moet haar echt vastzetten! @Married, oh onrustige nacht dus! Sterkte op je werk...hopenlijk hebben jullie airco! @Maka, mooie jurk!!! echt heel leuk, zal je vast erg goed staan! @Eppie, nou van harte gefeliciteerd alvast!!! En sterkte met je verkoudheid! Oh lekker taart Fijn dat alles goed gaat met Yannique @imsala, tjonge moeilijk hoor! Inderdaad weinig 3 setjes, misschien lekker rekbaar spul meenemen... ik zal zeker voor je duimen meid!! Nou naar t cb geweest, mochten gelijk doorlopen want er was iemand niet op komen dagen! Ze weegt nu 8210 gram, dus net geen kilo aangekomen, en een groeispurt gemaakt ze is nu 68,5 cm Verder vond de arts dat ze t goed deed qua ontwikkeling, ze liep volgens haar wat voor! Wel leuk dat ze nu ook testjes doen, speeltje in de ene hand geven en dan moeten ze met de andere hand ook een speeltje pakken... hihi en Josanne gewoon haar stetoscoop grijpen... hihi die was veel leuker dan het speeltje!
hallo allemaal sorry dat ik even niet ben geweest. Heb even een rottige periode. Heb gisteren te horen gekregen dat ik geen werk meer heb, vanwege de crisis enzo... Had het druk met veel andere dingen en dan vliegen de dagen zo voorbij. Ik heb dan ook nog niet alles terug gelezen, maar ga mijn best doen. fijen dag allemaal nog
@Married: Ja hier hetzelfde hoor, ik vind het ook behoorlijk balen om in mijn slaap gestoord te worden. Het vervelende is ook dat je het vantevoren niet weet... Ik kan ook gerust het klokje rondslapen idd. Soms mag ik wel eens blijven liggen van mijn ventje, maarja die is nu weer aan het werk. Ahhh zit je zielig binnen achter je computertje, balen hoor! Hoop wel dat je weer een leuke dag hebt zoals eh...dinsdag? @Imsala: Poeh...ik hoop dat je snel een eigen woning hebt want dit klinkt niet echt leuk. @Maka: Oja, dat is waar...dan is de kelder niet zo handig idd. Dan ben ik wel benieuwd naar dat boek over slapen overdag. Ik ga het in de gaten houden. Maar hopelijk gaat het tegen die tijd alweer beter. Leuk jurkje! Zeker leuk voor een bruiloft! En ook nog leuk voor gewoon zo. Al moet ik zeggen dat ik het jurkje wat ik laatst voor een bruiloft gekocht had niet zo snel voor zomaar aantrek...daar is het dan weer net te netjes voor. Ook zonde eigenlijk... @Eppie: Ik moest laatst nog aan je denken, dat we al ff niks van je gehoord hebben. Fijn dat het goed gaat met Yannique. En leuk dat je ook naar de meeting komt! Alvast een fijne dag morgen!! @Axi: Wow Josanne is ook lekker aangekomen dan. Fijn hoor. En wel een geruststelling zeker, aangezien ze toch wat slechter heeft gedronken/drinkt? @Mink: Ai, wat balen van je baan. Ik weet even niet meer wat je deed, maar het is sowieso k*t natuurlijk! Morris heeft net een hele perzik (gestaafmixt 8)) op! Hij begint het lepeltje al te snappen hoor! Volgens mij vond hij het erg lekker. En hij werkte bijna niks naar buiten en heeft maar één keer geprfprpfpft! Vanmorgen heeft hij een uur (precies!) geslapen. Daarna heeft hij zich wel perfect vermaakt buiten op zijn speelkleed. Hij begint echt al tijgerachtige bewegingen te maken. Leuk om te zien hoor! Hij is echt ontzettend wendbaar aan het worden. Heeft hij vast te danken aan het huidige sprongetje Nu ga ik maar weer eens een poging doen om hem op bed te leggen. Tot later!
imsala meid weet je toch is het toch al beter dan je situatie nu tis niet perfect maar je kan er wel tot rust komen .... de gespannen situatie waar je je nu in bevind is te extreem om normaal te kunnen functioneren laat staan gelukkig te zijn... vanuit hier kun je nieuw leven opbouwen ook al is dit niet perfect
Helaas...na een half uur werd hij alweer wakker En ging niet opnieuw slapen. Dus maar weer aangelegd, al is het maar om ff te knuffelen/tutten. Dat mag wel tijdens een sprongetje vind ik Nu heb ik hem weer teruggelegd, ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Nog even een vraagje: Hoe doen jullie het overdag wb gordijnen enzo? Ik heb bij Morris rolluiken en een rolgordijn. Om 19 uur doe ik altijd de rolluiken en rolgordijn naar beneden maar overdag houd ik ze altijd voor een deel omhoog zodat er wel daglicht op zijn kamer komt. Maar om 19 uur slaapt hij altijd véél beter. Is het een slecht idee om overdag ook zijn kamer helemaal te verduisteren? En is daar dan een reden voor? Hmmmm...ik betwijfel of hij gaat slapen. Bah...wat baal ik daar dan weer van zeg.
Wat vinden jullie hier nou van?: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/157264-oorbellen-schieten-baby.html @ Kuona, ik doe de rolluiken op Thije zn kamer overdag niet helemaal dicht, er komt nog een spleetje licht doorheen waardoor het niet helemaal donker is op zijn kamer. @ Axioma, zooo Josanne is ook lekker gegroeid zeg!!!
Haha ik vind het echt onzin, oorbelletjes bij zulke kleintjes. Vooral die opmerking over iemands tante die gaatjes had laten schieten bij haar kleintje omdat iedereen dacht dat het een jongetje was Dan trek je d'r toch roze kleertjes aan ofzo. Tja het is sowieso niet mijn smaak. En je kunt je ook afvragen waarom zoveel juweliers het niet doen bij zulke kleintjes. Nou die rolluiken omlaag werkt nu iig ook niet. Morris is BOOS. Ik ga hem maar ff redden want dit wordt niks. Misschien over een uurtje weer.
Kuona, ik zou t zeker eens proberen of Morris beter slaapt overdag als t donker is, omdat hij er zoveel problemen mee heeft... Maar dan heb je natuurlijk wel t probleem dat ie nergens anders meer goed zal slapen... Maar ja, liever thuis goed slapen en ergens anders niet, dan helemaal niet goed slapen overdag. Toch? Volgens mijn boek slapen kindjes van 6mnd overdag gemiddeld 2 slaapjes van in totaal 3-4uur. Maar sommige kindjes slapen gewoon minder en kunnen dat hebben... Ik heb Vera net toch maar in de kelder gelegd. Op haar kamertje was t 31C en in de kelder is t nu 21C. Maar ze ging ook daar niet uit zichzelf slapen, heb haar in slaap moeten voeden. Vanmorgen ook al, dus het is echt sprongetjes-tijd. Married, nee hoor, Vera krijgt pas oorbellen als ze een jaar of 6 is ofzo, als ze t zelf wil. MIjn vriend wil eigenlijk helemaal niet dat ze oorbellen krijgt. Maar hij is dan ook bang voor naalden. Moedwillige verminking van je lichaam noemt ie t . Vooral dat jongetje met die oorbellen, te erg! Dan heb ik al meteen een 'bepaald beeld' van de ouders.
@ Maka, 2 slaapjes van 3-4 uur? Dat redt Thije echt never nooit hoor! Ik ben al superblij met 2x 2 uur. Dat haalt ie vaak niet eens. Maar hij is dan ook nog geen 6 mnd, haha... Dat 'beeld' had ik idd ook
meiden, zit echt met dilemma, mag idd 3 setjes kleding meenemen, maar wat pak ik in?? Iets voor het warme weer zoals nu of toch voor als het wat frisser is?
Whahaha, en nog moest ik het 2x lezen! Heb net een nieuwe bril hoor Maar draag altijd lenzen, hihi Maar dan is Thije dus een modelkind, want die komt elke dag ongeveer aan 3-4 uur totaal. Behalve in sprongetjes-tijd, haha
Ik zou efficient proberen te pakken. Bijv. een 'setje' met een t-shirtje, broekje en een vestje. Nu kun je dan alleen het shirtje aan doen, maar als het kouder wordt doe je het vestje erover heen.
zou idd iets practisch meenemen iets van een trainingspakje ofzo kun je altijd jasje uitdoen... wel vreemd dat je zo weinig mee mag nemen.... levi ligt relax in de box te slapen... tis lekker koel in huis.... en hij is gewend aan geluid slaapt overal doorheen... nu ook radio staat aan en de honden zijn aan ravotten met bullenpezen
Zo! Ben alweer een paar uurtjes uit bed want t is te warm om te slapen. Silje is al naar t CB geweest (voor t eerst zonder mij... ) en woog nu al 7510gram!! Ze is nu 66cm lang en dus zit ze met alles weer keurig op t gemiddelde. Tja, misschien is ze een paar gram te zwaar voor haar lengte, maar soit! Verder heeft de arts dr weinig van kunnen zeggen qua ontwikkeling want Silje had dr geen zin an. Moest ik dan wel weer om lachen, ons recalcitrant dametje. Vannacht had Silje redelijk geslapen heb ik gehoord, maar t sprongetje of whatever lijkt nog niet helemaal voorbij. Gelukkig is ze verder kei-vrolijk dus als dat zo blijft teken ik voor dit sprongetje! CB arts had nog ff naar Silje dr vlekjes gekeken en denkt dat als de zalf die we nu hebben niet helpt dat t misschien iets viraals is ipv bacterieel. Maak ik me natuurlijk direct zorgen want dan kan t iets besmettelijks zijn zoals herpes oid. Het doet erg denken aan gordelroos, maar dat komt bij zulke jonge kindjes bijna nooit voor omdat ze dan eigenlijk eerst waterpokken gehad moeten hebben. Nu, ik hoop dat de HA er morgen meer over kan zeggen dan de vorige keer want ze heeft er nu al drie weken "last" van. Arm kruimeltje! @Deesje Relaxed hoor, dat ze zoveel slaapt. Kun je idd nog eens wat gedaan krijgen. Werkze met dit warme weer! @Uk Ja, je zult idd wel veel moeten lopen met je werk, maar fijn dat je t zo naar je in had! We mogen op de MK wel op t internet. Oa omdat we natuurlijk heel veel info van t net halen en ook omdat er soms tijdens de nachten lange periodes zijn waarin er weinig gebeurt en de coll op straat ook geen info oid nodig hebben. We hebben daarom op iedere tafel een tv en kunnen surfen. Luxe eigenlijk hè! @Axioma Ja, is idd vaak heel heftig op t werk. Achteraf denk ik vaak, jees, wat een meldingen weer! Soms raken dingen me wel, maar dat is altijd achteraf. Toen ik op straat werkte vond ik vaak dat t nog dichter bij kwam dus wat dat betreft zit ik nu op n betere plek en ik begin binnenkort weer op straat naast de meldkamerwerkzaamheden, maar eigenlijk weet ik niet zeker of ik dat nog wel wil. Kga dr nog ns goed over denken... En? Is jullie meisje ook goed gegroeid!!?? Ow, ik lees nu dat ze idd goed gegroeid is. Al n heel stuk groter dan onze kruimel. Netjes hoor! @Kuona Ik snap helemaal wat je bedoeld met dat 's nachts ff verdrietig zijn door t slaapgebrek. Af en toe heb ik het wat dat betreft ook wel ff gehad de afgelopen twee weken. Dan kan ik echt ff met mn voorhoofd op de rand van dr bedje gesteund bij mezelf denken: "wat hadden we toch een heeeeerlijk relaxed pre-Silje leven. Maar 1 keer kijken naar t lachebekkie en t is weer goed hè? Straks slaapt Morris 's nachts heerlijk door en kun je helemaal bijtanken, zekersteweten!! Heb gister ook perzikken gehaald, maar hadden vanmorgen geen tijd voor t fruithapje, morgen dus. Hoop dat Silje t net zo lekker vindt als Morris. Wij hebben overdag gewoon de gordijnen dicht. Komt nog erg veel licht doorheen want t zijn creme-kleurige gordijnen, maar Silje slaapt toch redelijk van 13 tot 15 uur meestal. Daar zeg ik wat... Ze wordt nét wakker en tis nu 14.55 dus... Ging dr wekkertje zeker af! Maar ik heb gelezen dat die kleintjes nu nog geen vast 24uurs ritme hebben, maar pas over een paar maandjes dus ik weet t niet, maar denk dat ze daarom nu beter nog goed t verschil moeten kunnen merlen tussen overdacht en 's nachts en dat t daarom verstandig is om overdag de kamer niet te donker te maken. Wel balen dat Morris nu weer zo kort geslapen heeft! @Married 25min drinken!? Dan hattie vast enorme dorst van t omgedraaid slapen. Thije ook al flink aan t hink-stap-sprongen dus. @Maka Leuk jurkje en lijkt me zeker iets dat kan! Silje heeft 's nachts ook meestal echt wel dorts als ik dr aanleg. Maar tis niet altijd zo dat ze daarna ook gewoon weer gaat slapen las ze dr dorst gelest heeft. We hebben hier gewoon n kleine nacht-raver. @Iggy Gelukkig is de koorts gezakt. En idd, gewoon echt ff goed uitzieken hoor. @Eppie Balen joh, dat je verkouden bent met dit mooie weer! @Mink Klote joh! Kan me voorstellen dat je ff een boel aan je hoofd hebt zo na je ontslag. Rot-crisis! Hoop voor je dat je snel weer in rustiger vaarwater komt en iets anders leuks gaat vinden. @Oorbellen Sorry voor als ik nu mensen voor t hoofd stoot, maar ik vind dat er altijd een beetje Tokkie-achtig uitzien, oorbellen bij kleine kindjes. Maarja, ieder zn ding! Peace and understanding! Respect! Etc! (voor ik hate-mail krijg!) Ik ga mn meisje uit dr bedje plukken en de BBQ voorbereiden. Heb dr zin an!! Grtz, Susan