En wat vinden jullie hier dan van??? hihi Meisjes kunnen borstvoeding geven aan controversiële pop - vrouw.telegraaf.nl [Actueel]
ja anouk heb het gelezen laat die kindertjes kind blijven en de pop in de kinderwagen doen en lekker rondje gaan rondlopen... vind de wereld best beetje gek worden gisteren in nieuwegein is gewoon man op klaar lichte dag doodgeschoten in zijn auto bij de supermarkt waar ik altijd kom
@Maka: 3-4 uur... poeh daar komt Morris momenteel echt niet aan. Wie weet na dit sprongetje? Weet je toevallig ook hoeveel uur slaap gemiddeld per etmaal is? Hij ligt nu weer op bed...maar slapen...ho maar! Ook niet na een voeding Ik wil me er graag bij neerleggen maar ik heb er moeite mee... @Oorbellen: Haha ik durfde het niet te zeggen, maar ik heb dan idd ook gelijk een beeld bij die ouders @Suske: Fijn dat Silje goed gegroeid is! Ik zie je daar al staan aan haar bedje, haha. Ik kan ook erg dramatisch doen zo 's nachts. Gelukkig is het eerst een stukje lopen voor ik op zijn kamer ben, dan kan ik ff afkoelen. Haha, nee dat klinkt erger dan het is, maar vrolijk ben ik op zo'n moment iig niet. Daar ben ik dus ook wel een beetje bang voor, dat hij dan straks 's avonds ook niet meer wil slapen ofzo omdat hij niet meer snapt dat het avond is. Want eigenlijk smokkel ik daar natuurlijk al mee door het om 19 uur echt donker te maken. Hahaha hate-mail, ja je weet maar nooit tegenwoordig. @Married: Hahahahaha ik heb erg moeten lachen om die pop! Tja... wat zal ik er van zeggen... Voordat ik het filmpje zag dacht ik overigens dat het echt een 'gevulde' bh was. Dus echt voorhangtietjes zegmaar...maar dat viel dus nog mee. Eigenlijk vind ik het topje niet zo nodig, maar de drinkende pop best grappig. En ik denk dat als kinderen mama hun babybroertje/zusje borstvoeding zien geven ze dat toch wel na doen. Daar is zo'n bewegende pop en topje niet voor nodig denk ik. Die reacties ook van varierend van: Hoe kun je tienerzwangerschappen in de hand werken , tot: Supergoed, borstvoeding is zo natuurlijk blablabla.... hahaha
nee weet niets vind wel beetje eng idee hoor zoveel enge dingen zo dichtbij paar weken terug bejaarde vrouw verkracht in ons park waar ik altijd wandel met mijn honden.... vind het echt een ramp worden de wereld
He gèt... wat erg van die vrouw Ik kan me voorstellen dat je dan niet meer op je gemak loopt in dat park. Even weer een vraagje van een bijvoedingsbeginner : Kun je sperziebonen ook gewoon pureren/fijn maken? Of komen er dan velletjes in? En die eh...pitjes?
ja hoor gaat prima hier hoor.... beetje water doe ik erbij... vandaag hebben we snijboontjes ps ik loop nog wel op mijn gemak hoor in park... heb bruine band karate hahaha en 3 grote honden dat schrikt toch meestal af... hun weten niet dat er 2 van echt goedzakken zijn
Iggy, en slaapt Levi dan ook lang als ie in de box in slaap valt? Want Vera kan ook wel eens in slaap vallen in de wagen ofzo en als ze heel moe is ook in de box of op t kleed. En dan kan ze best een half uurtje slapen, ook door herrie heen. Maar ze slaapt dan toch bijna altijd minder lang, dan wanneer ze in bed ligt. Tijdens de periode van diepe slaap wordt ze niet wakker, maar tijdens de periode van oppervlakkige slaap wel! Getver, dat is eng als iemand in de buurt wordt doodgeschoten Suske, ja dat is dus precies dat beeld waar ik t over had met de oorbellen Married, hahahaa nou nét echt!! Tja, wat zal ik zeggen... Moet ik daar weer een mening over hebben. Ach, wel grappig toch. Idd, net wat Kuona zegt. Kindjes willen mama nadoen. Zeg, moet jij niet es aan t werk trouwens??? Kuona, hoeveel uur per etmaal, es ff kijken... 6 maanden: 10-11u 's nachts en 14-15u totaal per etmaal. Maar er staat nadrukkelijk bij dat t gemiddelden zijn he!! Morris haalt dus over t algemeen wel die uren 's nachts in he? Vera kan echt steeds beter zitten, iedere dag langer lijkt wel. Vanmorgen heeft ze wel een paar minuten los gezeten, zelfs zonder haar armpjes op de grond of op haar beentjes te steunen. Wel op t aankleedkussen, op de een of andere manier zit ze daar t best. Wat ik ook zoooo schattig vind, is dat ze met voeden steeds haar vingertje gebruikt om mijn tiet in haar mond te doen. Als ie er dan in zit, dan haalt ze dr vingertje weer weg .
Hoi, Pffff het is wel erg warm buiten zeg. Zit nu op het balkon met laptop op schoot met een handdoek daar onder, want dat ding is ook heet aan de onderkant. Boaz ligt lekker op een kleed te spelen in de schaduw (ik zit ook in de schaduw hoor). Maar ik heb totaal geen puf om te internetten eigenlijk. Heb wel meegelezen, maar ik sla reacties vandaag even over hoor Vanmorgen naar mijn oma geweest met Boaz en lekker even met haar zitten kletsen, vond ze zo leuk en om Boaz ook weer even te zien. Daarna 2 zakken kattenbrokken à 15 kg gehaald voor die veelvraatjes. Boaz zit denk ik ook in het sprongetje, hij slaapt beduidend minder als normaal. Eigenlijk heeft hij sinds hij vanmorgen wakker werd nog maar 3 kwartier geslapen vandaag, lang lukt niet. Gelukkig heb ik het niet druk met werk, want dat werkt zo niet echt. We zijn toen dus maar weer lekker gaan wandelen naar de appie en boodschappen gedaan. Vanavond eten we kaasfondue, hmm lekker. Maka, leuk jurkje hoor! Oorbellen, tja vind het ook niks bij de kleintjes, zielig gewoon, dat doe je niet. Oja, ik heb Boaz vannacht niet gehoord, dus hij heeft lekker doorgeslapen en ik dus ook, zo fijn! Grapte mijn vriend vanmorgen, ja ik ben er dus 3x uit geweest en jij hebt niets gemerkt, yeah right, dikke neus! hahahaha daar trapte ik dus niet in. Imsala, sterkte meid! 3 setjes is niet echt veel voor die kleintjes. CB controles, goed gegroeid allemaal weer!!!! tumbsupsmiley! Kuona, de eerste maanden legde ik Boaz in een lichte kamer te slapen, maar nu trek ik overdag ook wel eens de gordijnen dicht omdat hij dan net wat beter slaapt, probeer het wel een beetje af te wisselen. Noppie, wat zit Ebbie al goed in haar nieuwe stoel, leuk hoor. Zo ga weer verder puffen.
Noppie, wij zitten nu ook veel binnen, buiten is al snel te warm. Ook Levy speelt met zulk warm weer liever binnen. Wel zonde, maar ja, . Leuke foto van Ebbie in haar stoel!! Tir, jeetje, je zult wel weer geschrokken zijn .. Het zit je ook echt niet mee he Martientje, wij hebben die xilometzolinr HCI 0,025% ook gehad toen Dani oorontsteking had. Heeft bij hem toen heel goed geholpen, maar idd niet meer dan een week gebuiken want dit kan de reukzin aantasten!! Leuke foto!! Buzzeren, ik mis denk ik weer eens iets . Wat is dit Married, hoe is het vandaag met Thije?? Imsala, het kwartje viel een beetje laat Succes en sterkte meid de komende tijd!! Tjee, moeilijk ja, maar ook vreemd dat het nog zo lang kan duren . Suske, en, weer uitgeslapen???? Je werkt dus bij een vriendin van mij J die zit op kantoor in Venlo. Sport resort is erg leuk!!! Wij hebben hem toevallig vorige week gehaald! Silje ook weer goed gegroeid dus! Maka, leuk jurkje!! Eppie, alvast een fijne dag morgen!! Ens tuur wat taart deze kant op Axioma, Josanne ook weer goed gegroeid!! Tja, ik zou zon stetoscoop ook interessanter vinden . Mink, balen dat je je baan kwijt bent Hopelijk vind je snel iets anders. Oorbellen, ik vind het ook echt niets voor zulke kleine kindjes en al helemaal niet voor jongetjes!!!! Maar ja, wie ben ik he Dani krijgt dus nog geen tandje . Wat hij heeft gehad van de week weet ik niet, het zal wel goed komen. Hij slaapt overigens ook meestal 2 x 2 uurtjes, dus netjes gemiddeld als ik dat zo lees Nou, ik heb een vlucht van Weeze naar London geboekt voor 3 september voor 5 euro!!! D.w.z. 5 euro p.p. per reis, dus in totaal 20 euro, dat valt me echt mee!!!! De administratiekosten waren net zo duur als de totale kosten voor het op en neer vliegen, eigenlijk een beetje vreemd maar ja. Ik ga samen met de dochter van Ferry zijn zus. Die wordt volgende week 14 en is nog nooit echt in het buitenland geweest behalve een keer naar eurodisney met opa en oma. Ze was echt helemaal gelukkig dat ze dat krijgt voor haar verjaardag en kerst van ons!! Het is natuurlijk ook een beetje eigenbelang, want ik wil al heel lang naar london, maar Ferry wilt daar niet heen
@Iggy: hihi jij blijft iedere keer weer verrassen Bruine band karate, stoer hoor!! En Massi geeft mij in principe ook wel een veilig gevoel. Ik loop ook gerust in mijn eentje in het bos, eh...met Massi dus. Maar ik heb geen idee wat hij doet als ik 'aangevallen' zou worden. Als mijn vriend en ik wel eens stoeien dan komt Massi meestal gewoon meedoen, hij helpt dan dus eigenlijk de 'aanvaller' @Kuona: HAHAHA hoezo slaaptekort 8) Ik bedoel dus: @Maka: Morris slaapt idd 's nachts gemiddeld 12 uur en dan overdag in totaal ook wel 2 uurtjes (behalve dus tijdens sprongetjes) Hij komt dus uiteindelijk wel aan die 14 uur...sja... misschien moet ik me maar niet te druk maken erover. Het is alleen zo frustrerend om te zien dat hij moe is en dat hij dan niet gaat slapen. En dan weer twijfelen of ik het misschien gewoon verkeerd gezien heb...pffff moeder zijn is af en toe best zwaar Grappig dat Vera al zo goed kan zitten. Morris is echt nog heel onstabiel. En schattig van dat vingertje @Mieke: Pffff ik vond het echt té warm om te wandelen vandaag. Daar had ik wel ff zin in gehad met alle slaapdrama's van de afgelopen dagen Boaz is dus ook zo wakker vandaag. Toch het weer in combinatie met een sprongetje dan. Wel fijn dat hij het vannacht zo goed gedaan heeft.
kuona nou igor de grootste sul van de drie komt wel voor me op als we aant stoeien zijn moet ik hem echt even terug roepen.... enne mannen met petjes heeft ie zo´n hekel aan!!! wordt ie helemaal boos... hij vergeet alleen dat hij labrador is en dat ie niet eng overkomt
imsala misschien beetje cru gezegd maar dat is hun probleem je moet aan jezelf denken en lekker dit bij hun laten... je hebt wel wat anders aan je hoofd en dit kan daar lijkt mij niet bij... klinkt misschien bot maar je moet je nu niet meer te veel aantrekken van hun...tis sneu voor het jochie maar meer kun je niet doen ja en van de verhalen die ik heb gehoord van jou is je schoonma ook geen lekkerdje en tegen aso aan dus ja wie weet wat er heeft afgespeeld
@ iggy: ja dat weet ik ook wel, maar ik geef toch om dat ventje ook al is het mijn kind niet.. Ben er trouwens nog steeds niet uit wat ik in de tas moet gooien, ben ook maar druk aan het wassen geslagen zodat mijn was in ieder geval schoon is en het niet weken danwel maanden vies blijft liggen.. Met deze temperaturen is het ook erg snel droog aan de lijn, dus dat scheelt ook wel weer...
Hallo Dames, ik lees nog wel mee, maar heb niet veel tijd om te reageren. Ik zie leuke foto's voorbijkomen. Hier gaat het met Daan erg goed, maar met mijzelf niet. Mijn man en ik hebben al een aantal weken problemen met elkaar en het maakt het niet makkelijk als je dan in een ander land zit, zonder familie e.d. We proberen er samen wel uit te komen, maar het is erg lastig ook omdat het bedrijf veel tijd kost. Dat is ook de reden dat ik niet meer reageer. Wil nog wel even spammen met onze vent en ook een link voor een filmpje van onze Daan op de trekker. Er staan ook meer filmpjes op, voor diegene die ze willen zien even op mijn naam klikken. YouTube - Trekker rijdende Daan Imsala, tuurlijk valt het kwartje. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Dikke knuf