Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Eppie, van harte gefeliciteerd.

Verder heb ik geen puf om te reageren, tis hier zo warm en gaan vanavond nachtje slapen bij een tante van mijn man dus moet nog ff laatste dingen doen en spullen pakken.

Fijn weekend alvast meiden

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Eppie; sorry, maar ook namens mij van harte gefeliciteerd!!:):)

Meiden, ik mag ook de dreumesmelk gaan buzzeren....als het goed is komt morgen het pakket aan huis!

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, het is zonder overnachting. We vliegen 's morgens om 6.50 uur heen en zijn dan om 7.00 uur in London Stansted en 's avonds om 21.20 terug en zijn dan om 23.25 weer in Weeze. Geboekt op www.ryanair.com. Een lange dag, maar wel erg leuk denk ik.

Wat is nou dat buzzeren????

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    lekker koel lol hebben in de box

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    stiekem babytv kijken door de knufjes heen

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
  7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Eppie Gefeliciteerd met je verjaardag!

Dinkie veel plezier.

Lijkt me erg leuk dat buzzeren, maar denk niet dat ze het opsturen naar Portugal.

Iggy, wat een superleuke foto's

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angela, oh zeker een druk dagje, maar wel heel leuk zeg!

Iggy, hihi dat beertje met muziekjes etc. heb ik ook voor Boaz.
    Leuke foto's hoor.

Daffie, leuk dat je ook mag buzzeren.
    Ik twijfel nog. Zal het eens met vriendlief overleggen.
    Ben natuurlijk net overgestapt naar de standaard voeding.

Uk, hoeveel dreumesmelk is het in totaal?

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    10 liter!!!

10. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Iggy, leuke foto's!!

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Buzzeren: Het is hier een succes hoor de Dreumesmelk! Ferry drinkt hem gewoon koud op en hoeft maar een klein beetje te spugen! :D

Mieke: Je krijgt 10 liter in pakjes van een halve liter. En ik ben heel tevreden! Mijn nichtje heeft het ook geproefd (ook koud) en zij vond het ook heel lekker. Er zit gelukkig ook geen suiker in. Daar was ik namelijk bang voor ;) Verder ziet het er gewoon uit als Nutrilon 1. Het ruikt alleen een beetje naar pap.

Angela. Op Buzzer » Home kun je je inschrijven en dan krijg je vanzelf een uitnodiging om producten te testen. Nu op dit moment is de dreumesmelk van Nestlé er. Dan krijg je een pakketje met het product wat je mag uitproberen. Daarin zitten ook proefpakketjes die je aan je vrienden/ kennisen enzo kunt uitdelen. Als je het hebt geprobeerd moet je je bevindingen (en die van de mensen aan wie je hebt uitgedeeld) schrijven aan buzzer.nl. Als je dat goed hebt gedaan, dan word je vanzelf uitgenodigd om een volgend product te buzzeren.

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Iggy: hihi leuke foto's! Die mobiel hebben wij ook :D

Mieke: Ahh lief hoor die foto! Wij hebben hetzelfde badje :D Wij moeten nog een badzitje kopen. Maar ik zie bij jou dat het toch wel werkt.

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Uk, thanks voor de info, ik had hem toevallig net gevonden :)
    Heb me ook maar ingeschreven..... Eens zien wat het is.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uk, ik vind dat Boaz niet echt lekker onder water zit in het badzitje.
    Dus we gebruiken hem eigenlijk nooit, alleen nu even omdat ik hem dan niet vast hoefde te houden.

Axi/Uk, 10 liter dus, dus voor 10 dagen of minder omdat je het uitdeelt, maar dat hoeft natuurlijk niet toch? Of moet je uitdelen?
    Oh ik twijfelkont twijfel dus nog steeds omdat hij nu net aan de standaard 2 zit ipv hypo allergene voeding. Denk toch dat ik het maar niet doe, te veel gewissel voor hem.

Hmm, banaantje + nectarine ging er niet echt in, oh ik krijg nog wat te stellen met hem zeg. Hij ligt nu wel lekker even een tukje te doen.

15. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Eppie: Gefeliciteerd meid! Ik duim voor mooi weer!

@Noppie: Dat pleintje klinkt wel heel gezellig zeg! Hier wonen alleen maar mensen van in de 50 in ons straatje...
    Ik heb vanmorgen eens geprobeerd wat Morris zou doen met de rolluiken omlaag maar hij werd weer precies na een uur wakker. Het hielp dus niks. Voortaan laat ik dus maar weer wat licht binnen zodat hij zeker niet in de war raakt met overdag en avond. Hier is het namelijk wel echt pikdonker met de rolluiken dicht. Voor het ergens anders slapen hoef ik het niet te laten want dat doet hij toch niet :p
    Wat leuk dat je ideeën hebt om zzp'er te worden! Ik ben erg benieuwd en ik hoop dat het lukt! Leuk he zo'n positieve vibe, ik ken het wel. Wel een nadeel dat je daar dan zo van wakker ligt natuurlijk.

@Mieke: Tnx voor je steun. Het gekke is ook dat ik echt van het ene standpunt naar het andere ga in mijn hoofd. Het ene moment denk ik: Ik doe het gewoon zo tot hij 1 jaar is en het andere moment denk ik weer: Aaaaah ik wil er vanaf.... Tja... Voorlopig blijf ik het dus maar zo doen.
    Geweldige foto van Boaz, vooral dat balkje :D En het filmpje liep net af toen hij ging Rapleyen!! Of liet hij het toen alweer vallen?
    Wel herkenbaar dat gruwelgezicht bij groente. Morris moet er ook nog niet veel van hebben hoor. Zal op een dag wel goed komen zeker?

@Tir: Ai dan is hij idd wel heel lang wakker geweest. Maar zoals je al leest hebben meer beebjes er moeite mee op het moment. De warmte helpt er ook neit bij denk ik.

@Uk: Ah jij geeft ons alvast een vooruitzicht voor na het sprongetje. Fijn dat het nu weer zo goed gaat met Ferry.

@Axi: Hoe bewaar je zo'n prutje dan? Gewoon in de koelkast? Fruit krijgt Morris wel op maar van de groente moet ie nog niet zoveel hebben.
    De lasagne was eh... niet echt voor herhaling vatbaar vond ik. Ik had zo'n lasagne-kit van Knorr waar alles al bij zat. Lekker makkelijk maar niet lekker. Volgende keer ga ik wat meer mijn best doen en maak ik zelf de saus enzo wel.

@Maka: Ik ga idd mijn conclusie nog maar even uitstellen. En dat accepteren zou ik idd eigenlijk moeten doen. Ik weet ook niet waarom ik zo obsessed ben over dat slapen overdag... Het is toch een soort jaloezie denk ik dat de flesjeskindjes het zoveel beter doen vwb slapen e.d. Mja het is natuurlijk geen garantie dat Morris het beter doet op flesvoeding... Vandaag heb ik weer een bv-dag en ben ik weer overtuigd om het voorlopig vol te houden :D
    Superbedankt voor je tip uit het boek! Ik had hem ooit ergens gelezen maar was hem alweer vergeten. Ik heb hem dus nog nooit uitgeprobeerd maar ga dat zeker het eerstkomende dutje doen. Ik kan de klok er meestal op gelijk stellen dat hij na een uur wakker wordt dus dan ga ik tegen die tijd voor de deur bivakkeren. Wordt waarschijnlijk wel morgen pas.
    Ik denk er overigens hetzelfde over hoor, wb het laten huilen. Ik doe dat eigenlijk alleen als ik er zelf even doorheen zit. Maar ik laat hem nooit krijsen. Interessant overigens ook dat stukje over stresshormonen.

@Iggy: Slaapt Levi ook goed in zijn bedje normaal gezien? Dan is het wel ideaal ja. Schattige foto's hoor! Is het zo warm bij jullie binnen? Hier is het goed te doen binnen, al geeft hij wel aan dat het 25 graden is...hmmm zo voelt het niet vind ik.

@Buzzeren: Ik heb me ook ingeschreven maar ik heb er nog niks van gehoord. Ik weet niet of ik die dreumesmelk zou doen want 10 liter krijg ik hier natuurlijk nooit op, haha. Wel handig voor als ik een keer wegmoet natuurlijk.

Even voor de statistieken ;)
    Morris heb ik gisteren 2 keer in slaap gevoed om 19.30 en 20.00 daarna heb ik om 23.00 nog maar eens een papfles geprobeerd. Ik had nog zo'n proefzakje kv liggen dus heb ik die gebruikt. Ik had nl niet echt zin om voor niks te kolven. Ik heb een slokje geproefd maar dat is echt vies! Kan natuurlijk ook aan de biobim liggen. Morris moest er niks van hebben of snapte de fles niet... Uiteindelijk dus zelf gevoed en om 5.00 was hij er weer. Viel wel weer mee dus.

Vandaag spontaan na het ochtendslaapje naar de zwemplas in de buurt geweest. We konden lekker in de schaduw zitten en er stond een lekker windje. Morris vond alle mensen wel heel interessant. Gelukkig was het niet te druk waar wij zaten.
    Na een uurtje begon hij te mopperen en toen heb ik hem gevoed in het openbaar :$ Niemand die er wat van zag hoor. Morris viel in slaap en heeft lekker liggen tukken op de handdoek. Echt heel schattig!

Ik ga zo nog ff wat foto's spammen. Eerst dit bericht posten voor er iets mis gaat :D

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kuona, kan me best voorstellen dat je het toch wilt volhouden hoor!
    Ik zou ook proberen om het gewoon te doen, stoppen kan altijd nog.
    Ik vind de kv ook niet echt lekker, beetje bitter, bv is echt zoeter.
    Jammer dat het niet veel uitmaakte of het nu donker of licht was tijdens zijn slaapje, misschien ook iets waar hij aan moet wennen.
    Ben benieuwd naar de foto's.

17. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik kwam foto's tegen van de meeting in mijn telefoon. Niet de beste kwaliteit hoor.

Aan meisjes zitten is leuk:

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Maar als ze dan aan jou zitten :$

19. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Even bij het water kijken. Niet zwemmen hoor, daar was het water veel te koud voor!

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Lekker een tukkie doen:

Deel Deze Pagina