Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Vliegen!

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    En dan echt de laatste:

Check mijn klak (= Belgisch voor pet ;))

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Kuona, goed van je dat je wilt volhouden!!! en idd, overstappen op flesvoeding kan altijd nog!!
    Leuke foto's ook weer!!! Vooral die met de klak is erg leuk!!!!

Ik weet ook eindelijk wat ik vanmorgen nog wilde vertellen, al klinkt het nu helemaal niet zo spannend meer......
    Dani heeft vannacht doorgeslapen tot half 7!!!!!!!! Hij meldt zich meestal rond half 5/5 uur, dus dat was wel heel erg lekker.

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Kuona, wat een leuke foto's , en een erg leuke klak (grappig woord)

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Oja: Morris is vandaag 6 maanden! Jihoe!!!

En wat ik ook nog wilde zeggen: Ik doe Morris niet meer in de wipstoel. Van de week vertelde ik al dat hij helemaal naar voren was gaan zitten. Toen heb ik hem dus helemaal plat gezet. Maar nu zet hij zich met zijn voetjes af in het kuiltje waar zijn kontje zit (beetje onduidelijk, ik weet niet of dat bij alle wippers is). Hij had zich dus helemaal naar boven afgezet, uit het gordeltje (wat ik telkens strak doe maar wat iedere keer weer te los gaat zitten) en zijn hoofd al boven de bovenkant uit. :$:$:$
    Beetje een vaag verhaal maar hij was er dus bijna uitgeklommen! Het wordt tijd dat hij in de kinderstoel kan zitten. Nu gebruik ik hem dus echt alleen nog maar voor hapjes. Normaal zette ik hem er ook wel eens in als ik aan het forummen was of als wij aan het eten waren.

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    leuke foto´s kuona en ja levi slaapt ook in zijn bed... je kunt beter vragen waar hij niet slaapt... hij kan ook zo anderhalf uur op schoot slapen...
    vanmorgen fruithapje met banaan, perzik en aardbeien gemaakt en helemaal teleurgesteld was hij toen het laatste hapje in zijn buikje verdween

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    eppie gefeliciteerd

en morris alweer een half jaar gefeliciteerd gaat zo snel allemaal

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
  9. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Hallo hallo!

Kzit op mn werk en ga hard proberen n beetje bij te lezen, maar ik weet niet of ik de kans krijg ook te reageren. Kga mn best doen.

Wilde toch ff kwijt dat we volgende week met Silje naar de dermatoloog gaan. HA weet nog niet zeker wat de bultjes van Silje precies zijn. Wij denken zelf aan een vorm van herpes want daar lijkt t wat op. HA washet daarmee eens. Ik denk zelf aan iets van gordelroos want dat is eigenlijk hetzelfde als waterpokken, maar dan in een wat beperktere vorm. Het is iig heeeel zielig en ze heeft er al bijna 4 weken last van. :(
    Nu zijn alle dermatologen in de omgeving bezet tot ergens in September, maar in Nijmegen hebben ze een inloopspreekuur zonder afspraak. Dagelijks van 8-10 uur. Dat wordt dus maandag/dinsdag om 7u op pad gaan met onze kruimel. Ik wil graag weten wat het is. Ze zit ook telkens aan dr linker oortje en huilt als ze op dr linker zij moet drinken dus ik vrees dat er ook nog een oorontstekingetje bij aan zit te komen. HA kon nog niets zien, maar zou niet weten wat t anders zou moeten zijn?

Heb gister ook nog te horen gekregen dat mn vader een zeer vergrootte prostaat heeft waardoor hij mogelijk incontinent kan worden (en het is echt een vent, zo'n rouwdouwer, ik kan mij hem helemaal niet ziekig voorstellen ofzo, omdat hij altijd zo iemand is die noooooit klaagt of ziek is dus dit is voor hem extra moeilijk). Men dacht eerst aan kanker, maar het lijkt erop dat het iets goedaardigs is. Ze gaan t nog verder onderzoeken. Ik schrok mij iig rot toen ik het hoorde! Ik hoop zo dat het alleen iets simpels met zn prostaat is...

Tja, zit dus ff niet zo meehiero. Maar ik denk dat t achteraf allemaal mee gaat vallen. Silje is vast snel weer bultjesloos en mn pap prostaatloos, maar ook weer beter!! Heb dr wel vetrouwen in iig! :)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kan iemand me even uitleggen wat dat buzzen is

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hoi meiden,

wat is het warm vandaag he, pffff. zit hier lekker te puffen. Naomi d'r haartjes zijn ook iedere x nat, zielig hoor.
    Vanmiddag op pad geweest, moet alles nog ff goed nalezen.
    Maar ff vraagje:

@Mieke, gebruik jij de opvolgmelk van Nutrilon al?? Heb hem nu ook gekocht (standaard 2), aangezien Naomi dinsdag ook 6 maanden is. Enne, hier is groente én fruit nog geen favo. Paar hapjes en dan gaat het mondje op slot. Hoop dat het ooit nog goedkomt, als ik zie/lees wat somiigie beebjes al wel niet eten ...!
    Mooie foto en geweldig filmpje van Boaz!!

@Esther, GEFELICTEERD!!! Fijne dag van jou en hopelijk blijft de regen weg (hier betrekt het nu helaas weer).

@Kuona, mooie foto's!!! Wat een lief mannetje! En fijn dat je nu weer een goede BV-dag hebt!
    En gefeliciteerd met Morris halve verjaardag, hihi!

@Miireii, werk ze vandaag (je bent wrs al effe bezig, hihi).

Ehm, en de rest? Wie ging er nu naar Engeland, ben het ff kwijt? Angela, Uk?? Tof hoor! Ben er nog nooit geweest, zou ook graag wel es willen.

@Noppie, you go girl! Met thuis wat opzetten! Ben wel benieuwd naar wat natuurlijk ...!!

Nou, ga ff hondjes eten geven, die zitten al helemaal klaar ervoor, hihi. Naomi ligt ff op bed, dan houdt ze het vanavond weer ff wat langer vol voor de late fles.

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Kuona, leuke foto's zeg! die van jou en morris bij t water is echt mooi!!
    Ik bewaar groente inderdaad in de koelkast, maximaal 1 dag hoor!
    Ik heb namelijk de potjes van de olvarit bewaard, en daar doe ik het dan in.

@Mieke, inderdaad 10 liter, maar aangezien Josanne rond de 500 a 600 cc drinkt kan ik er denk ik wel langer mee doen!
    Je kunt zo'n pakje 48 uur open in de koelkast bewaren. Best makkelijk dus!
    De bedoeling is wel dat je uitdeelt, je krijgt er ook knuffeldoekjes bij en boekjes geloof ik, dan kun je een soort cadeautje maken en dat uitdelen...

@suske, goed dat jullie een afspraak hebben gemaakt!
    en gelukkig dat je vader in elk geval geen kanker heeft, maar dat blijven moeilijke dingen he! Veel sterkte hoor!!

@Iggy, zie www.buzzer.nl

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Suske, sterkte met Silje en je vader! Is toch weer spannend allemaal ...

@Axi, je gaat dus ook het buzzeren proberen?? Spannend! En Josanne drinkt maar zoveel? En ik soms al 'bang' als Naomi d'r flesjes niet leegdrinkt, hihi. Wel leuk dat je er een soort cadeautje van kan maken om het weg te geven!

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja zat op die site te kijken maar ik word er niet zo wijs van, komt vast door mijn sloom makende pillen denk ik

mijn honden willen niet eten alleen maar voor de ventilator slapen sloompies

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    buzzeren er veel hier en zitten er geen addertjes onder gras vind zulke dingen altijd eng

16. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hoihoi Kletsende Dames!

Ongelooflijk wat kunnen jullie beppen!! :D Un Grand BRAVO voor jullie!! ;) (klaperdeklapsmileyx10!)

Ik lees nog steeds lekker actief mee, maar echt reageren komt er even niet van met mn werk erbij; forgive me!!

Ik ga toch een poging wagen :p

@Uk: Un grand MERCI voor je reactie over de fiets!!! Voelde me wel even superdom, maar ja, dat gebeurt wel vaker hahaha MERCI!!

@Mieke: WHAAAAAAAAAAAAAUHAUAUAHAHAHAHA :D Die foto van BOAZ met dat streepje is echt té cool!! hahaha Je hebt me in ieder geval flink aan het lachen gekregen; dat balkje sprong er zo uit! :p

@Iggy: leuke foto's! Lekker hè, dat ze lekker bloot in de box liggen af te koelen! Ben alleen wel altijd bang dat die pamper afvalt! Hahaha

Gisteren poepte onze Roos mij gewoon helemaal onder!!! Gatsie, schrok er wel van hoor! Tijdens fles zat ze bij mij en ik hoorde t wel komen, maar had niet gedacht dat het ZOVEEL en ZO WATERIG zou zijn!! Sta ik op, zit mn hele been onder de POEP!! whauhaahahaha Kreeg er gewoon zelf de slappe lach van :D Dat was echt smerig... ;)

@Kuona: Hier Lili Rose ook niet meer in de wipstoel!! Als ze niet content is, kiept ze hem zo om!! Echt supergevaarlijk.. Als er ergens tot 6 maanden opstaat, is dat ook echt zo! Net als bij de muziekmobiel in de box; tot 6 maanden. Ikke niet snappen waarom, maar nu wel: madame heeft het gewoon kapotgetrokken! Hele beestje eraf en nou issie scheef! hahaha
    Superfoto's btw!!!! Bij het water is echt mooi! En die van de meeting moest ik hard om lachen!
    @Slapen beebs: Jeetje, ik lees hier dat beebjes ongeveer 3 à 4 uur overdag slapen? Lili Rose echt wel meer hoor! Die kan ik elke keer een uur na de fles in bedje leggen en ze slaapt dan elke keer minstens een uur!! :$

Ow,ik denk dat ik niet ver genoeg terug heb gelezen, heb maar op een paar dames gereageerd.. Oeps! Bon, eerst maar spammen en dan weer verder lezen als Roosje niet wakker wordt..

xx Sofietje

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Iggy: op de vorige pagina heb ik het uitgelegd, wat buzzeren is ;)

Deesje: Ze raken er vanzelf aan gewend hoor, dat eten ;) Ferry eet sinds kort pas meer. En we zijn al begonnen met 5 maanden! Dat Naomi al een paar hapjes eet is goed hoor! Zo kunnen haar darmpjes ook langzaam wennen.

Suske: Pfff dat is wel ff schrikken dan he? Gelukkig denken ze dat het geen kanker is. Ik ga duimen dat het simpel te verhelpen is.
    En alvast veel succes bij de dermatoloog. Kom je nog vertellen hoe is het geweest?

Oh ga even Ferry vermaken, want hij is moe. Als hij dan nog een half uurtje wakker kan blijven ben ik weer blij ;)

18. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    nog een lieve van onze Roze Grote Meid

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    sofie wat een toffe foto wat schattig!!!
    nou levi ligt na een volle luier ook wel ff bloot om zijn huidje te laten luchten-en ademen....
    ben nu witlof met appel aan koken voor hem... luxe want verder kook ik niet hahaha alleen voor hem

levi ligt al vanaf half 4 in de box te slapen hier benede

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    uk ik zal het eens lezen lijkt me wel grappig maar durf niet zo

Deel Deze Pagina