Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Waarom niet Iggy?

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Iggy, nou geen addertjes hoor, je wordt lid, je wordt uitgenodigd of je een bepaald product wil testen. En dan krijg je dit thuis gestuurd.... de bedoeling is dat je het zelf test, en ook verteld en uitdeelt aan anderen en hun ervaringen ook meeneemt in je verslag voor buzzer. Uiteindelijk schrijf je dus een rapportje over je bevindingen van het product. Heel simpel dus!!

@Deesje, ja ben erg benieuwd, als t goed ik komt t pakket morgen aan. Inderdaad leuk dat je het als een soort cadeautje kunt weggeven.
    Josanne drinkt momenteel 3 keer 150 a 180 cc, was prima volgens het cb. De bedoeling is toch dat ze met een maand 6/7 toch op 3 voedingen per dag gaan uitkomen... hihi en Josanne is net wat sneller!

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja nou ik twijfel gewoon want ik wil levi niet laten overstappen op andere voeding.... hij doet het hier geweldig op dus denk niet dat het wat voor mij is

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oh ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen Iggy. Want het is nu toevallig over de opvolgmek,maar ze hebben ook andere dingen om te buzzen.Schoonmaakproducten, etenswaar, deo's en ze hebben zelfs al een keer een biertap gebuzzt ;)

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh ok je kunt je inschrijven voor artikel die jij leuk vind=

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    uk der komt niemand bij je aan de deur en het kost helemaal geen geld?

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

De enige die bij je aan de deur komt is de postbode :D En het kost geen geld ;) Als ze een campagne beginnen voor een product dan worden een bepaald aantal mensen uitgenodigd om het te testen. Als jij dat product niet wilt testen, kun je het gewoon aan je voorbij laten gaan ;)

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    uk ik heb me ingeschreven laat ik eens gek doen hihi

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hallo dames!
    Wat is het toch warm he (maar ik klaag niet :D)

Heb ff een volle dag gehad vandaag, oa naar vriendin (van baby Joep) in Gouda geweest. Is toch wel 3 kwartier rijden, dus dan is de halve dag er al aan, haha... maar t was wel errug gezelli weer!

Net samen met Thije in bad geweest, hij in de badring (diezelfde als Lief09 heeft), maar daar is ie toch nog te jong voor denk ik, hij zit niet goed genoeg en hangt er dan echt zo in. Ik vind het bad/doucheritueel (nja ritueel..) altijd maar een gedoe hoor. Ik vind het maar niks eigenlijk, volgens mij heb ik gewoon nog steeds geen handige manier.

@ Suske, heftig van je pa! Sterkte!
    Ook succes alvast bij de dermatoloog

@ Kuona, fijn dat je toch BV blijft proberen!!! Vind het sowieso erg fijn dat oa Maka, Suske en jij ook nog BV geven en dat ik altijd vragen aan jullie kan stellen daarover :)
    Superfoto's ook!
    Ow en hiep hiep hoera voor Morris zijn verhalfjaardag!!!

@ Iggy en Sofie, erg leuke foto's!

@ Mieke, whahaha dat balkje!!!!! Leuke foto hoor!

@ Noppie, zzp'er? Interesting! ;) Kun je geen zm1p worden?? :D (= zelfstandige met 1 personeelslid ;)) Je kan wel raden wie dat ene personeelslid wil zijn, hihi

En niet te vergeten... ESTHER VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Ben vast van alles vergeten, kom ik straks nog wel op terug, nu eerst ff naar mn eten wat op staat.

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Ben nu op mijn werk en het is rustig. Nog 5 uurtjes en dan heb ik weekend;) Heb mijn man al 2 keer gebeld voor de verveling:p

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zoooo smurfje is mee in bad geweest en zat echt tegenover me in zijn stoeltje nou ja zitje hele verhalen met serieus gezichtje te brabbelen

12. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iggy : soms hebben ze een buzz waar je wel voor moet betalen, maar dat is dan puur een kleine bijdrage omdat het product zelf heel erg duur is, dat was ook zo bij de biertap buzz geloof ik, op dat moment kun je zelf beslissen of je dan ingaat op de uitnodiging voor zo'n buzz..

Ik heb oa al snoepjes, wasmiddel, mascara en dreumesmelk gebuzzed, werd ook uitgenodigd voor die biertap buzz maar die heb ik dus afgeslagen omdat er geen bier gedronken word hier en ik dan dus ook niet ga betalen ;)

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Imsala: Oh dat wist ik dus niet. Nou ja, je kunt gelukkig zelf kiezen of je meedoet ;)

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Suske: Begrijpelijk dat jullie zo ver gaan rijden voor jullie meisje hoor. Ik zou ook niet zo lang kunnen wachten. Gelukkig zijn er hier in België niet zulke lange wachttijden en zeker niet met kleine baby'tjes.
    En wat erg van je vader. Gelukkig is het waarschijnlijk goedaardig.

@Axi: Goed idee om zo'n potje te bewaren! Nu heb ik nog nooit zo'n potje gegeven maar een ander potje zal ook vast wel werken ;)

@Iggy: Haha jouw honden geen zin in eten? Dat is hier nog nooit voorgekomen :p

@Sofie: Ah jij hebt dus ook al zo'n acrobaat. Ik wist echt niet dat wipstoeltjes maar tot 6 maanden waren. Ik vond het juist zo handig!
    Wat fijn dat Lili Rose zo lekker slaapt zeg! Ikke is jaloers :D
    Lekker he, om zo ondergepoept te worden. Dat is hier gelukkig alweer even geleden. *klopklopsmiley*
    Supermooie foto!

@Married: Ik kan zelfs wel zeggen dat ik het misschien al wel een keer op had gegeven als er hier niemand meer borstvoeding zou geven :) Jullie werken zeer motiverend hoor!
    En vind je het badritueel altijd onhandig of alleen als je samen met Thije in bad gaat? Samen doen wij eigenlijk ook bijna nooit, alleen als we allebei thuis zijn. Verder vind ik het afdrogen altijd wel een gedoe, al die plooien :p

Nou Morris ligt al een uur ongeveer te mopperen in bed. Ik ben er al een paar keer naar toe gegaan en mijn vriend ook. Ook heb ik mijn tiet al in de strijd gegooid maar ook dat werkt niet. Dat ben ik niet meer gewend zo 's avonds. Waarom komen sprongetjes toch altijd als het zo warm is ;)

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

En een kolfsmiley :D

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Eppie, o wat een super lief cadeautje van het kdv!
    Regende t bij jullie vandaag???

Het lijkt overigens weer beter te gaan hier. Vera heeft vanmorgen weer geslapen (dik uur) zonder in slaap voeden en vanmiddag ook (1,5 uur). Ben ik toch weer blij dat ik mijn tietjes heb kunnen gebruiken om haar door die moeilijke dagen heen te slepen, zonder dat ze t als gewenning heeft gezien ;)
    Voor vanavond ben ik begonnen met het ontwenningsplan voor het in slaapvoeden. Stap 1 is iig al gelukt ;) Ze lag om 20u te slapen :D
    Alleen sinds half 9 wordt ze steeds even wakker lijkt t om een paar seconden te jengelen en is vervolgens weer een tijdje stil...?

Kuona, ik herken heel goed wat je schrijft en dat heb ik ook hoor in perioden. En dan probeer ik maar heel goed de voordelen van BV voor me te houden. Vooral voor Vera, maar ook voor mezelf.
    Ik hoop voor je dat de tip gaat werken voor de dagslaapjes. Maar hou er wel rekening mee dat je het een tijdje moet proberen om te zien of het ook echt werkt!
    Een aantal tips uit het boek heb ik ook wel vaker geprobeerd, maar dan werkt het niet direct en denk je al snel 'o, werkt niet, klaar'. Maar lekker slapen zonder huilen heeft wel wat doorzettingsvermogen nodig... ;)
    Net als met de rolluiken dicht slapen, daar zal je ook niet in één keer resultaat bij zien, denk ik. In mijn boek wordt overigens geadviseerd om overdag de kamer niet te donker te maken. Maar goed, daar gaan ze er ook vanuit dat het probleem m voornamelijk in t nachtelijk wakker worden zit.
    Van 23-5u slapen is echt heel goed hoor! Dat is 6 uur aan een stuk ! (en in principe is dat voor een baby doorslapen ;) >5u!)
    Haha, leuk die foto's van de meeting :D En mooi die van jou en Morris bij t water :) Hihi een klak ;)
    Jeuj, gefeliciteerd met Morris' halve verjaardag!! Taart! Ook voor jou dat je 6 maanden fulltime borstvoeding hebt gegeven, super!!

Iggy, wat een lekker slaapkopje heb jij dan zeg! Is ie ook wel eens wakker? :D:D

Suske, groot gelijk dat je de plekjes van Silje na wil laten kijken. Balen dat je daar dan zo ver voor moet gaan.
    Vera zit de laatste tijd ook af en toe aan haar (rechter) oor te fruniken. Zij heeft geen last met op dr zij liggen, maar Uk had t over tandjes bij oorfrunnikers ;)
    Wat sneu voor je vader. Maar er bestaan wel goede ingrepen bij een goedaardig vergrootte prostaat (als t dat is; meestal wel...), hopelijk heeft je vader daar ook baat bij.

Sofie, WAUW! Wat een geweldig mooie foto van Lili Rose!
    Haha, ik las over dat stukje waarin je schrijft dat Lili Rose niet meer in de wipstoel zat:
    ...als ze niet incontinent is, kiept ze... huh? :D
    Ik heb eerlijk gezegd Vera al een hele tijd niet meer in de wipstoel gehad, maar nu begrijp ik waar die bandjes voor over dr schouders voor zijn ;) Ik zette m trouwens juist altijd in de stand die t meest rechtop is, anders gaat ze juist steeds naar voren hangen?

Married, ik vind t ook heel fijn dat jullie ook nog BV geven, geeft idd toch een soort van steun in bange dagen :D :D

Ik ga nu snel ff alles klaarmaken wat morgen mee moet voor de bruiloft en voor Vera. Misschien dat ik vanavond of morgenvroeg nog ff terugkom hier, anders zondag pas weer! Vandaag trouwens de worteltjes voor Vera voor zondag al ingeslagen :D :D :D

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Uk, lachen! Hoe maak je die? Of zijn t plaatjes die je geupload hebt?

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Je avatar is trouwens ook heeeeel erg cool :D

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maka: Heb ik gewoon geupload hoor :D
    En gelukkig dat het alweer wat beter gaat met de slaapjes van Vera!
    Hmm dat jengelen, misschien de dag verwerken? Weet niet of je een drukke dag hebt gehad?

Deel Deze Pagina